Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γενικό Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: stealer στις Ιουλίου 17, 2014, 01:13:09 pm
-
Καλημερα, εχω μια ερωτηση..
εφοσον με την καινουρια αλλαγη που εγινε στο νεο συστημα περασαν παλι παρα πολυ λιγα παιδια, δεν γινεται να πεσει αυτος ο ******** μ.ο των μαθηματων στα 8?
για παραδειγμα στο σχολειο μου απο τα 56 παιδια που ειχαν μεινει αρχικα , περασε μονο ενα παιδι με την αλλαγη που ανακοινωθηκε σημερα...
πιστευω πως θα ηταν πολυ καλυτερο και θα περνουσαν πολυ περισσοτερα παιδια αν ο μ.ο πηγαινε στα 8....
εγω το θεωρω πολυ αδικο να βγαζω 16+ και να με κοροιδευει ενας μαθητης που εβγαλε 12 η 11 και δεν εμεινε σε κανενα....
σκεφτειτε το και εσεις που ειστε εκπαιδευτικοι... δν θα ηταν πολυ καλυτερο;
γιατι το νεο συστημα μας εχει ολοκληρωτικα καταστρεψει.
αυτα ειχα να πω. καλη σας ημερα.
-
δεν έχει καταστραφεί κανένας
να διαβάσουν και να πάνε να γράψουν τον Σεπτέμβριο και να περάσουν
αυτό δεν είναι καταστροφή, καταστροφή τόσα χρόνια είναι η στάση να τα κάνουμε όλα νιανια για να περνάει και ο τελευταίος των τελευταίων χωρίς να ακουμπήσει το βιβλίο του.
-
λογικά οι μαθητές έπρεπε να αρνηθούν να αξιολογηθούν και να απαιτήσουν να περάσουν όλοι, απο την άλλη η ποσόστωση εδώ υπεραπέδωσε και έκοψε περισσότερους απ όσους αντέχει το μοντέλο που προσπαθουν να ακολουθήσουν, το πόσο δούλεψε ο κάθε μαθητής και το τι πραγματικά αξίζει δεν φαίνεται να αφορα κανέναν ουτε ως δεύτερο, τρίτο θέμα.
κυρίως να δίνουμε την εντύπωση οτι όλα πάνε καλά και όλα τα αλλά θα γίνουν μόνα τους και αν δεν γίνουν αρκεί να μην το μαθουν οι παρά έξω
-
δεν έχει καταστραφεί κανένας
να διαβάσουν και να πάνε να γράψουν τον Σεπτέμβριο και να περάσουν
αυτό δεν είναι καταστροφή, καταστροφή τόσα χρόνια είναι η στάση να τα κάνουμε όλα νιανια για να περνάει και ο τελευταίος των τελευταίων χωρίς να ακουμπήσει το βιβλίο του.
++++++++++
εγω το θεωρω πολυ αδικο να βγαζω 16+ και να με κοροιδευει ενας μαθητης που εβγαλε 12 η 11 και δεν εμεινε σε κανενα....
σκεφτειτε το και εσεις που ειστε εκπαιδευτικοι... δν θα ηταν πολυ καλυτερο;
γιατι το νεο συστημα μας εχει ολοκληρωτικα καταστρεψει.
Έχεις γράψει για 16? Μια σωστή τροποποίηση θα ήταν όσοι γράφουν μ.ο πάνω από 13 να περάσουν και τα υπόλοιπα γιατί όταν οι καθηγητές ξεκινούν να βάζουν από 14 και πάνω αν δεν μπορείς να γράψεις ούτε 6 τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει, σημασία δεν έχει μόνο να περάσεις το μάθημα.
Άσε τους άλλους να σε κοροϊδεύουν…. Οι μαθητές με 11- 12 το πολύ να πάρουν 3.000 μόρια σε δυο χρόνια.
Η καλύτερη λύση θα ήταν να σας βοηθήσουν με περισσότερες ώρες μάθημα σαν φροντιστήριο, όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα ήταν καταστράφηκα για τους μαθητές.
Αν ρίξεις μια ματιά στα αποτελέσματα από τις πανελλήνιες θα διαπιστώσεις πως χιλιάδες μαθητές έγραψαν πολύ κάτω από 10!!! Δηλαδή 3 χρόνια πήγαν χαμένα .Πήραν απολυτήριο γενικού λυκείου τώρα τι θα το κάνουν? Απ. Ότι κάνουν και οι πτυχιούχοι των ΑΕΙ-ΤΕΙ….
Σου έδωσαν μια ευκαιρία να βελτιωθείς πρέπει να την εκμεταλλευτείς σωστά και να καλύψεις τα κενά για να προετοιμαστείς κατάλληλα, εσύ θα ταλαιπωρηθείς και ίσως γλιτώσεις από την καταστροφή.
-
stealer όσο πιο πολύ κατεβαίνει ο μέσος όρος των μαθημάτων τόσο χαμηλότερος θα είναι και ο στόχος των μαθητών. Αυτοί που τώρα στοχεύουν στο 10, αύριο θα στοχευουν στο 8 μεθαύριο θα ζητάνε το 6 και πάει λέγοντας.
Αντικειμένικα τώρα, είναι δυνατόν να περάσει ένας μαθητής το μάθημα ενώ δεν μπορεί να πιάσει ούτε το 50%; Ουτε τη βάση, ούτε το μισό;
-
To forum απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς. Κατ' επέκταση ο διάλογος μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών ξεφεύγει από τα πλαίσια της κοινότητας. Μόνον κάποιες αναρτήσεις μαθητών ή γονιών που αφορούν διευκρινίσεις πάνω στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι επιτρεπτές.
Ευχαριστούμε όλους για την κατανόηση.