Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: anemoni στις Αυγούστου 01, 2014, 07:52:13 pm
-
Ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος συμφώνησε με την πρόταση που διατυπώθηκε σήμερα από τον ΠΔΕ Αττικής Δ. Γκίνη, στη συνάντησή του με τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής να δοθεί δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να διδάσκουν μαθήματα και πέρα από το γνωστικό τους αντικείμενο.
«Πρέπει τη Δευτέρα να το κάνουμε αυτό κι ας δυσαρεστήσουμε ορισμένους εκπαιδευτικούς» είπε ο κ. Λοβέρδος απευθυνόμενος στον Διευθυντή του κ.Δ.Χριστάκη και τον σύμβουλό του κ. Δ. Νικηφόρο.
«Δεν μπορεί ένας Γεωπόνος για παράδειγμα, να μην έχει τη δυνατότητα να διδάξει ένα παραπλήσιο μάθημα, ως πρώτη ανάθεση», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λοβέρδος
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ: κε υπουργέ αν το κάνουμε αυτό υπάρχει κίνδυνος να υπαρξει σύγκρουση με άλλες ειδικότητες.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Κύριοι είναι κορυφαίο το θέμα. Μας ενδιαφερουν οι μαθητές και όχι οι ειδικότητες.
………
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εγώ είμαι καθηγητής Πανεπιστημίου. Εάν μου πεις να κάνω στο γιό μου Μαθηματικά Λυκείου δεν μπορώ να το κάνω. Αν όμως μου πεις να κάνω Κοινωνιολογία μπορώ.
Δ. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ( Σύμβουλος υπουργού): Θα μπορεί ένας εκπαιδευτικός με σεμινάρια να αποκτά και άλλη ειδικότητα. Για παράδειγμα ο φιλόλογος να κάνει σεμινάρια να διδάξει γεωγραφία.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Στην εποχή αυτά γίνονταν.
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/a-loberdos-oi-ekpaideytikoi-na-didaskoyn-mauhmata-kai-peran-toys-gnvstikoy-toys-antikeimenoy-o-dialogos-me-toys-dieyuyntes-ekpaideyshs
-
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/a-loberdos-oi-ekpaideytikoi-na-didaskoyn-mauhmata-kai-peran-toys-gnvstikoy-toys-antikeimenoy-o-dialogos-me-toys-dieyuyntes-ekpaideyshs
Η σκόπιμη διαρροή του συγκεκριμένου διαλόγου (αν έγινε ακριβώς έτσι) δεν μπορεί παρά να προέρχεται από άτομο που βρισκόταν στη σημερινή συνάντηση. Εντάξει, δεν είναι ανάγκη να χρησιμοποιούνται bold για να μάθουμε ποιος είναι ο συνταξιούχος κ. Νικηφόρος.
Η πρότασή του να μπορεί ένας εκπαιδευτικός με σεμινάρια να αποκτά και άλλη ειδικότητα φέρνει στον μυαλό όλων των πληροφορικών "μαύρες" εποχές τη δεκαετίας του '90, όπου με σεμινάρια κάποιων ωρών βαφτίστηκαν πληροφορικοί πολλοί και διάφοροι (οι οποίοι αναγνώρισαν εσχάτως και το βασικό πτυχίο τους ως 2η ειδικότητα). Μας θυμίζει τον αλήστου μνήμης υπόδικο σε βαθμό κακουργήματος για το αδίκημα της τοκογλυφίας Υφυπουργό Ανθόπουλο. Γενικώς, τίποτα θετικό δεν μας θυμίζει.
Καλά λέει ο θυμόσοφος λαός μας ότι παλιός γάιδαρος καινούρια περπατησιά δεν μαθαίνει...
-
Συγχωνεύτηκαν δύο ίδια θέματα.
-
Ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέρδος ..... στη συνάντησή του με τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής ......
Δηλαδή ο Λοβέρδος συζητησέ με εκπροσώπους των δημοτικών (και προφανώς δεν αναφέρθηκαν στους γεωλόγους τους φιλόλογους και τους μαθηματικούς). Μάλλον αναφέρθηκαν σε ειδικότητες της πρωτοβάθμιας (δασκάλους, γυμναστές, αγγλικούς, πληρογφορικούς, εικαστικούς κ.τ.λ.)
Και επειδή φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν π.χ. πληροφορικό με σεμινάρια στα παιδαγωγικά και να του δώσουν τάξη (άλλωστε είναι απίθανο να το ζήτησε κανεις αυτό από την πρωτοβάθμια), μήπως συμβαίνει το αντίθετο; Δηλαδή δάσκαλος με πιστοποίηση στους Η/Υ να πάρει τις 1-2 ώρες της πληροφορικής(για να συμπληρώνει ωράριο σε πιθανή αυξηση);
Κάτι δηλαδή που απροκάλυπτα δηλώνουν πολλοί δάσκαλοι και τώρα πλέον υποστηρίζεται και από την ηγεσία του Υπουργείου;
Δε μου λέτε, υπάρχουν οργανικές (πληροφορικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής) στα δημοτικά (παρόλες τις μετατάξεις);
-
Και επειδή φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν π.χ. πληροφορικό με σεμινάρια στα παιδαγωγικά και να του δώσουν τάξη (άλλωστε είναι απίθανο να το ζήτησε κανεις αυτό από την πρωτοβάθμια), μήπως συμβαίνει το αντίθετο; Δηλαδή δάσκαλος με πιστοποίηση στους Η/Υ να πάρει τις 1-2 ώρες της πληροφορικής(για να συμπληρώνει ωράριο σε πιθανή αυξηση);
Κάτι δηλαδή που απροκάλυπτα δηλώνουν πολλοί δάσκαλοι και τώρα πλέον υποστηρίζεται και από την ηγεσία του Υπουργείου;
χρόνια πιέζουν προς αυτή την κατευθυνση οι δάσκαλοι
-
καταπληκτικά.... τότε να διδάξουμε οι πληροφορικοί τα Μαθηματικά του Γυμνασίου... ;D
Αααα, για μια στιγμή! Έχω Proficiency στα Αγγλικά, γιατί να μην διδάξω και Αγγλικά Δημοτικού/Γυμνασίου? :D
Αλλά για περίμενε... Είμαι και πολύ καλός στο μπάσκετ/ποδόσφαιρο. Άνετα μπορώ να κάνω τον Γυμναστή 8)
Να μείνω όμως μόνο σε αυτά? Και Φυσική, Χημεία ξέρω άψογη λόγω πολυτεχνείου... ;)
-
χρόνια πιέζουν προς αυτή την κατευθυνση οι δάσκαλοι
Στα καλλιτεχνικά δεν έχουν συσταθεί ακόμα οργανικές στην πρωτοβάθμια, παρά τις μετατάξεις. Μπορεί το ίδιο να συμβαίνει και με άλλες ειδικότητες. Άρα όλα είναι πιθανά.
-
Και όλες οι ειδικότητες με λίγα σεμινάρια ειδικής διδακτικής , μπορούν να διδάξουν ανάγνωση και αριθμητική.
-
Γι αυτό η παιδεία μας θα πάει μπροστά. Δυστυχώς ορισμένοι δεν θέλουν να καταλάβουν ότι άλλη η δουλειά του ναύτη και άλλη του καντηλανάφτη.
-
καταπληκτικά.... τότε να διδάξουμε οι πληροφορικοί τα Μαθηματικά του Γυμνασίου... ;D
Αααα, για μια στιγμή! Έχω Proficiency στα Αγγλικά, γιατί να μην διδάξω και Αγγλικά Δημοτικού/Γυμνασίου? :D
Αλλά για περίμενε... Είμαι και πολύ καλός στο μπάσκετ/ποδόσφαιρο. Άνετα μπορώ να κάνω τον Γυμναστή 8)
Να μείνω όμως μόνο σε αυτά? Και Φυσική, Χημεία ξέρω άψογη λόγω πολυτεχνείου... ;)
λίγα σεμινάρια στα αρχαία, και είσαι κομπλέ :)
-
ααα όχι σεμινάρια. Κοστίζουν... Ότι καλό ξέρει ο καθένας :P
-
Το 2012 που εκανα τα χαρτιά μου για ειδική αγωγή με απέρριψαν. Ο λόγος; Το μεταπτυχιακό μου δεν έγραφε ειδική αγωγή επάνω. Επιπλέον ήταν ένα καινούριο μεταπτυχιακό και μάλλον δεν ειχε προλάβει να εγκριθεί ως προσόν ειδικής αγωγής από το παιδαγωγικό ινστιτούτο (και δεν ξερω αν ακομη εχει εγκριθει). Λεπτομέρεια; Η μεταπτυχιακή μου διατριβή ήταν πάνω στον αυτισμό. Ομως δεν κρινομουν κατάλληλη για να διδάξω σε ειδικά σχολεία. Εκανα ένσταση και απορρίφθηκε και η ένσταση. Και τωρα διαβάζω πως ενας φιλόλογος θα μπορεί πχ να διδάξει γεωγραφία με λίγα σεμινάρια; Μα πως ειναι δυνατόν όχι απλώς να στέκει κάτι τέτοιο αλλά να δοθεί κιόλας το πράσινο φως;
-
Όταν φοιτούσα Α Γυμνασίου το 1983 τη γεωγραφία μας τη δίδασκε φιλόλογος. Αλλωστε γνωρίζαμε πως κάτι τέτοιο προβλεπόταν θεσμικά.
-
Εμάς στο γυμνάσιο τη γεωγραφία μας την έκανε η Γυμναστρια , κάπου εκεί 1983-1985
-
Το πτυχιο της αγγλικής φιλολογίας επειδή αναγράφει τον τιτλο ''αγγλικής και ελληνικής γλώσσας κτλ κτλ'' δίνει το δικαίωμα στους ΠΕ06 να διδάξουν ιστορία, γλώσσα αλλά και αρχαία στο γυμνάσιο. Και η γλώσσα πάει καλά, αλλά αν εμένα αυτη τη στιγμή με βάλεις να διδάξω πχ ιστορία ή αρχαία, στην ουσία πρέπει να καθίσω να τα σπουδάσω αυτά τα δυο για να μπορέσω να τα διδάξω. Εκτός κι αν μια απλή ανάγνωση κάποιων θεμάτων καθιστά κάποιον ικανό να τα διδάξει κιόλας.
-
υποψιάζομαι ότι θα βγάλει κάποια ντροπολογία που θα λέει ότι σε ακριτικές και δύσκολες περιοχές να μπορεί εκπαιδευτικός με αυξημένα προσόντα να διδάξει συναφή με τα προσόντα του μαθήματα για να συμπληρώσει το ωράριο του.
Υπήρχε παλιά τέτοια διάταξη αλλά είχε να κάνει με μεταπτυχιακά τώρα ρίχνουμε τον πήχη στα σεμινάρια.
No money no honey οπότε πάμε σε πατέντες από ότι φαίνεται και με την διαρροή προσπαθούν να μετρήσουν αντιδράσεις.
Που είναι η ΟΛΜΕ? η ΔΟΕ ? για να δούμε.... αν και πιστεύω ότι η ΔΟΕ δεν έχει πρόβλημα.... όμως μια τέτοια έκπτωση από μέρους τους μπορεί να φέρει και φιλόλογους-μαθηματικούς στην Α/θμια όπως συζητιόταν κάποτε.
-
Αν οντως πιεζουν οι δάσκαλοι,γιατι μπορει και να μην ισχυει αυτό επειδή συμπληρωνουν φουλ ωραριο,καλο θα ηταν να μην το κανουν,δεν τους συμφερει.Γιατι οι ξενογλωσσοι β γλωσσας στο δημοτικο,που δεν συμπληρωνουν ωραριο με ένα 2ωρο σε Ε' και Στ' ταξη, θα μπορουσαν να εγειρουν αξιωσεις επι της γλωσσας,της ιστοριας και των μαθηματικών.Γι αυτό δεν είναι καλυτερο να εχει ο καθενας έναν ευλογο αριθμο ωρων ώστε να κανει σωστα τη δουλεια του;Αλλα everything in Greece is αρπα κολλα...για να θυμιθουμε και την ταινια
-
Ερώτηση σε τηλεπαιχνίδι
(8+4)2 +7-
3+7+5*
( 6+1*13)=;
Σωστή απάντηση 372!!! ;Dυποψιάζομαι ότι θα βγάλει κάποια ντροπολογία που θα λέει ότι σε ακριτικές και δύσκολες περιοχές να μπορεί εκπαιδευτικός με αυξημένα προσόντα να διδάξει συναφή με τα προσόντα του μαθήματα για να συμπληρώσει το ωράριο του.
όμως μια τέτοια έκπτωση από μέρους τους μπορεί να φέρει και φιλόλογους-μαθηματικούς στην Α/θμια όπως συζητιόταν κάποτε.
Να πάρω το φτυάρι μου, θα χυθεί πολύ αίμα στον πόλεμο που θα ξεσπάσει… αν καταφέρουμε να τρυπώσουμε στην πρωτοβάθμια έστω στο ολοήμερο ,να συμπληρώνουμε ωράριο οι αναπληρωτές της ενισχυτικής … 8)
Γιατι οι ξενογλωσσοι β γλωσσας στο δημοτικο,που δεν συμπληρωνουν ωραριο με ένα 2ωρο σε Ε' και Στ' ταξη, θα μπορουσαν να εγειρουν αξιωσεις επι της γλωσσας,της ιστοριας και των μαθηματικών.Γι αυτό δεν είναι καλυτερο να εχει ο καθενας έναν ευλογο αριθμο ωρων ώστε να κανει σωστα τη δουλεια του;
όπως είπε και ο υπουργός οι μαθητές έχουν πολλά διαφορετικά μαθήματα δεν ενοχλούν οι ώρες αλλά οι πολλές γνώσεις!!!
Αν δώσουν μόρια στον ασεπ για το πτυχίο μαθηματικού τότε ας κάνουν όλοι μαθηματικά όταν όμως υπάρχουν μόρια για ορισμένα ακαδημαϊκά προσόντα θα πρέπει να μας το αναγνωρίζουν και στην εργασία…
-
Δεν πιέζουν οι δάσκαλοι, όπως το είπες, συμπληρώνουμε όλοι το ωράριό μας στην τάξη μας, οπότε δεν μετακινούμαστε. Επιπλέον για τα πρώτα δέκα χρόνια έχουμε 24 ώρες, πόσο παραπάνω να πάει το ωράριό μας.
Τώρα για την πιστοποίηση στους Η/Υ και την "αρπαγή" του μαθήματος θα κινδυνεύατε από όλες τις ειδικότητες που έχουν πιστοποιηθεί μέχρι σήμερα, μόνο οι δάσκαλοι σε πειράζουν;
Εκτός και αν έχεις πετύχει σε τίποτα συνέδρια και ημερίδες συναδέλφους δασκάλους με μεταπτυχιακά στην πληροφορική. Είναι "περιπτώσεις και περιπτώσεις" και σίγουρα δεν εκφράζουν όλο τον κλάδο.
Γιατι οι ξενογλωσσοι β γλωσσας στο δημοτικο,που δεν συμπληρωνουν ωραριο με ένα 2ωρο σε Ε' και Στ' ταξη, θα μπορουσαν να εγειρουν αξιωσεις επι της γλωσσας,της ιστοριας και των μαθηματικών.
Χρησιμοποιείς υποθετικό λόγο, διότι προφανώς στην περιοχή σου δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Στη δική μου πρωτοβάθμια που γεμίσαμε με συναδέλφους από την δευτεροβάθμια, μπορεί να μην δώσαμε γλώσσα, ιστορία και μαθηματικά αλλά δώσαμε ώρες Ευέλικτης Ζώνης. Όχι ότι το ζήτησαν οι συνάδελφοι -άλλη όρεξη δεν είχαν παρά να κάνουν προγράμματα διατροφής στα πρωτάκια και γεωγραφία στα τεταρτάκια- αλλά όταν βολεύει τη διοίκηση του σχολείου να εξοικονομεί ώρες δασκάλων για να καλύπτει κενά δασκάλων, όλα γίνονται.
Το "νέο σχολείο" της Διαμαντοπούλου για την πρωτοβάθμια είναι σε μεγάλο βαθμό το ΕΑΕΠ, που για να λειτουργήσει σωστά χρειάζεται πολλούς εκπαιδευτικούς, και δασκάλους και Αγγλικών και Γαλλικών και Γερμανικών και Θεατρολόγους και Πληροφορικούς και Μουσικούς και Γυμναστές και Εικαστικούς.
Δεν έχει όμως λεφτά για όλα αυτά, εξού και στην πλειοψηφία είναι αναπληρωτές ΕΣΠΑ αυτοί που φτάνουν στα σχολεία.
-
Το πληρες ωράριο για εναν αναπληρωτή δίχως προϋπηρεσία πόσο είναι αυτή τη στιγμή;
-
Υποθετικο λογο,βεβαιως,χρησιμοποιω συναδερφισσα,δεν θεωρω ότι αυτό πρεπει να συμβει,γι αυτό και λεω συνεχεια ότι πρεπει να δωσουν ωρες σε καποια μαθηματα που ασφυκτιουν.Ευελικτη δεν εχει δει η β γλωσσα ουτε με κυαλι...Ακομη και στο Ολοημερο,θελουν συμφωνη γνωμη διευθυντη και διδασκόντων για να διδαχθεί.Ανηκουστα πραγματα.Γι αυτό και δεν υπάρχουμε στο Ολοημερο καθολου,μονο στα χαρτια
-
Το πληρες ωράριο για εναν αναπληρωτή δίχως προϋπηρεσία πόσο είναι αυτή τη στιγμή;
23 ώρες!
-
Eυχαριστώ :)
-
.....Επιπλέον για τα πρώτα δέκα χρόνια έχουμε 24 ώρες, πόσο παραπάνω να πάει το ωράριό μας........
.......Τώρα για την πιστοποίηση στους Η/Υ και την "αρπαγή" του μαθήματος θα κινδυνεύατε από όλες τις ειδικότητες που έχουν πιστοποιηθεί μέχρι σήμερα, μόνο οι δάσκαλοι σε πειράζουν; ......
Φυσικά και δεν με πειράζουν μόνο οι δάσκαλοι, αλλά όλοι όσοι πάνε να συμπληρώσουν ωράριο/πετύχουν διορισμό "κλέβοντας" ώρες από άλλες ειδικότητες. Εξάλλου είμαστε μια πολύ 'πονεμένη' ειδικότητα σε αυτό το ζήτημα, που δεν οφείλεται στους δασκάλους. Απλώς αναφέρθηκα στους δασκάλους, επειδή το θέμα τέθηκε από τους περιφεριακούς διευθυντές Α/θμιας, που γνωρίζεις τί ειδικότητας είναι.
όσον αφορά το ωράριο εργασίας, ποτέ μην λες ποτέ.
......Οπότε αυτό που εγώ καταλαβαίνω από το διάλογο του υπουργού με τους υπόλοιπους είναι σχέδια για το πως θα λειτουργήσει το πρόγραμμα μέχρι τις δύο, με το υπάρχον προσωπικό (κυρίως δάσκαλοι και ειδικότητες που προϋπήρχαν στην πρωτοβάθμια), χωρίς να γκρινιάζουν οι γονείς ότι τα παιδιά τους δεν κάνουν όλα τα μαθήματα.
Συμφωνώ με τα παραπάνω, απλώς ξεχνάς να γράψεις το εξής σημαντικό: θα έρθει ή ώρα για κλήση αναπληρωτών, όπου θα πρέπει να μαζευτούν τα κενά και να δηλωθούν. Με ποιες συνθήκες θα γίνει η κατανομή στις ειδικότητες; Ο "κανονισμός του ωραρίου μέχρι τις 2" δεν θα επηρεάσει ώστε να κληθούν π.χ. λιγότεροι πληροφορικοί;
-
Υποθετικο λογο,βεβαιως,χρησιμοποιω συναδερφισσα,δεν θεωρω ότι αυτό πρεπει να συμβει,γι αυτό και λεω συνεχεια ότι πρεπει να δωσουν ωρες σε καποια μαθηματα που ασφυκτιουν.Ευελικτη δεν εχει δει η β γλωσσα ουτε με κυαλι...Ακομη και στο Ολοημερο,θελουν συμφωνη γνωμη διευθυντη και διδασκόντων για να διδαχθεί.Ανηκουστα πραγματα.Γι αυτό και δεν υπάρχουμε στο Ολοημερο καθολου,μονο στα χαρτια
Δεν σου τα είπαν καλά. Μια χαρά δόθηκε το μάθημα σε δασκάλες Αγγλικών, Γαλλικών και Γερμανικών προκειμένου να καλυφθούν ώρες από τους δασκάλους σε άλλα μαθήματα. Ήταν μόνο θέμα Σ.Σ. να μην το επιτρέψει. Όσο για το Ολοήμερο οι ξένες γλώσσες ήταν κανονικά στην αίτηση και για κάποιο διάστημα έκαναν αγγλικά.
-
23 ώρες!
24 Αν εργάζεσαι στην πρωτοβάθμια
-
Εντάξει καλα ειναι. Η διδακτική ωρα ειναι 45 λεπτα;
-
Συμφωνώ με τα παραπάνω, απλώς ξεχνάς να γράψεις το εξής σημαντικό: θα έρθει ή ώρα για κλήση αναπληρωτών, όπου θα πρέπει να μαζευτούν τα κενά και να δηλωθούν. Με ποιες συνθήκες θα γίνει η κατανομή στις ειδικότητες; Ο "κανονισμός του ωραρίου μέχρι τις 2" δεν θα επηρεάσει ώστε να κληθούν π.χ. λιγότεροι πληροφορικοί;
Αυτό που μας είπαν στα τελευταία σεμινάρια είναι ότι τα κενά σε όποια ειδικότητα θα λογαριάζονται κανονικά. Θα απασχολούμε τα παιδιά μέσα στα πλαίσια του εργασιακού μας ωραρίου (8-2) και έτσι δεν θα υπερβαίνουμε το διδακτικό ωράριό μας. Αυτό συνέβη και την περασμένη σχολική χρονιά. Κάποια σχολεία του Δήμου μου σχολούσαν νωρίτερα με βάση τους διδάσκοντες και κάποια άλλα ΕΑΕΠ (που το πίεσαν πιο πολύ οι διευθυντές) σχολούσαν κανονικά στις δυο και ας τους έλειπαν οι ειδικότητες. Μάντεψε ποια σχολεία στελεχώθηκαν νωρίτερα... ;)
-
Εντάξει καλα ειναι. Η διδακτική ωρα ειναι 45 λεπτα;
Ναι, 45λεπτη είναι η διδακτική ώρα.
-
Καλό μου ακούγεται αυτό!
-
Αυτό που μας είπαν στα τελευταία σεμινάρια είναι ότι τα κενά σε όποια ειδικότητα θα λογαριάζονται κανονικά. Θα απασχολούμε τα παιδιά μέσα στα πλαίσια του εργασιακού μας ωραρίου (8-2) και έτσι δεν θα υπερβαίνουμε το διδακτικό ωράριό μας. Αυτό συνέβη και την περασμένη σχολική χρονιά. Κάποια σχολεία του Δήμου μου σχολούσαν νωρίτερα με βάση τους διδάσκοντες και κάποια άλλα ΕΑΕΠ (που το πίεσαν πιο πολύ οι διευθυντές) σχολούσαν κανονικά στις δυο και ας τους έλειπαν οι ειδικότητες. Μάντεψε ποια σχολεία στελεχώθηκαν νωρίτερα... ;)
Έχω την εντύπωση ότι όλες αυτές οι χρήσιμες πληροφορίες που μας δίνεις αφορούν το "μεχρι τον νόμο/το πέρισυ και το τώρα". Αφορούν μια προσωρινή διαδικασία που συνέβαινε μέχρι να γίνουν όλες οι προσλήψεις των αναπληρωτών. Πλέον με τον νέο νόμο, το προσωρινό/ημι-νόμιμο θα γίνει μόνιμο/νόμιμο και θα κατευθύνει τα κονδύλια των προσλήψεων στους "ισχυρούς"(όσον αφορά τις ειδικότητες) που θα μπορούν να πλάθουν τα κενα σύμφωνα με τις ορέξεις τους.
-
Δεν σου τα είπαν καλά. Μια χαρά δόθηκε το μάθημα σε δασκάλες Αγγλικών, Γαλλικών και Γερμανικών προκειμένου να καλυφθούν ώρες από τους δασκάλους σε άλλα μαθήματα. Ήταν μόνο θέμα Σ.Σ. να μην το επιτρέψει. Όσο για το Ολοήμερο οι ξένες γλώσσες ήταν κανονικά στην αίτηση και για κάποιο διάστημα έκαναν αγγλικά.
Στο Ολοημερο είναι οντως η β γλωσσα κανονικα στην αιτηση.Δεν εχει δοθεί ΠΟΤΕ όμως.Γι αυτό λεω ότι είναι ΜΟΝΟ στα χαρτια.7 χρονια δουλευω σε δημοτικο,ωρομισθια και ΑΜΩ.Η Ευελικτη αφορα ολους τους κλαδους.Κι αν κατι τετοιο εγινε,να δοθεί μια ωρα π.χ,δεν εγινε παρατυπα,και προφανως είναι μεμονωμενη περιπτωση,διοτι από το συλλογο γνωριζω ότι οι συνάδερφοι τρεχουν σε 5!! σχολεια για να συμπληρωσουν ωραριο
-
Ίσως να μην είχε δοθεί ποτέ μέχρι τώρα γιατί δεν υπήρχαν συνάδελφοι των Γαλλικών και των Γερμανικών που να περισσεύουν. Όπως επίσης ότι το μάθημα απευθύνεται στα πεμπτάκια και τα εκτάκια, που σπάνια σχηματίζουν τμήμα ολοήμερου μόνα τους.
Από του χρόνου όμως θα το δούμε κανονικά το μάθημα στις διευθύνσεις που γέμισαν από ειδικότητες.
Δεν αμφιβάλλω ότι θα υπάρχουν και περιοχές της Ελλάδας που συνάδελφοι τρέχουν σε πέντε σχολεία για να συμπληρώσουν το ωράριο τους αλλά στη δική μου περιοχή κάποιοι συμπλήρωσαν με την Ευέλικτη Ζώνη και δεν μιλάμε για μια ώρα μόνο, κάποιοι άλλοι έκαναν μόνο το μάθημά τους και ας είχαν διδακτικό ωράριο λίγες ώρες και κάποιοι άλλοι δεν πάτησαν καν σε σχολείο.
-
Έχω την εντύπωση ότι όλες αυτές οι χρήσιμες πληροφορίες που μας δίνεις αφορούν το "μεχρι τον νόμο/το πέρισυ και το τώρα". Αφορούν μια προσωρινή διαδικασία που συνέβαινε μέχρι να γίνουν όλες οι προσλήψεις των αναπληρωτών. Πλέον με τον νέο νόμο, το προσωρινό/ημι-νόμιμο θα γίνει μόνιμο/νόμιμο και θα κατευθύνει τα κονδύλια των προσλήψεων στους "ισχυρούς"(όσον αφορά τις ειδικότητες) που θα μπορούν να πλάθουν τα κενα σύμφωνα με τις ορέξεις τους.
Η αλήθεια είναι ότι οι Διευθυντές, που πίεσαν τους Συλλόγους Διδασκόντων και συμφώνησαν να κάνουν φύλαξη παιδιών μέχρι και το Δεκέμβρη που καλύφθηκαν τα περισσότερα κενά, πάτησαν στους νόμους. Ότι το Φεκ των ΕΑΕΠ λέει ότι το υποχρεωτικό πρόγραμμα είναι μέχρι τις 2 και το προαιρετικό μέχρι τις 4:15 και ναι μεν το υπουργείο θα έπρεπε να έχει στελεχώσει τα σχολεία αλλά αν κάνει κάποιος γονιός καταγγελία θα έρθει ο Ελεγκτής Δημόσιας Διοίκησης και θα ελέγξει και το σχολείο γιατί δεν εφαρμόζει το ωράριο και θα μπούμε σε διαθεσιμότητα γιατί δεν εφαρμόζουμε τους νόμους κτλ κτλ.
Τρομοκρατία όπως καταλαβαίνεις!
-
Ίσως να μην είχε δοθεί ποτέ μέχρι τώρα γιατί δεν υπήρχαν συνάδελφοι των Γαλλικών και των Γερμανικών που να περισσεύουν. Όπως επίσης ότι το μάθημα απευθύνεται στα πεμπτάκια και τα εκτάκια, που σπάνια σχηματίζουν τμήμα ολοήμερου μόνα τους.
Από του χρόνου όμως θα το δούμε κανονικά το μάθημα στις διευθύνσεις που γέμισαν από ειδικότητες.
Δεν αμφιβάλλω ότι θα υπάρχουν και περιοχές της Ελλάδας που συνάδελφοι τρέχουν σε πέντε σχολεία για να συμπληρώσουν το ωράριο τους αλλά στη δική μου περιοχή κάποιοι συμπλήρωσαν με την Ευέλικτη Ζώνη και δεν μιλάμε για μια ώρα μόνο, κάποιοι άλλοι έκαναν μόνο το μάθημά τους και ας είχαν διδακτικό ωράριο λίγες ώρες και κάποιοι άλλοι δεν πάτησαν καν σε σχολείο.
Περισσευαν ανέκαθεν συνάδερφοι β γλωσσας,μετα και την περικοπή μιας ωρας στη Δευτεροβαθμια,τα πραγματα επιδεινωθηκαν.Εκαναν και τις μετατάξεις στα δημοτικα,εφεραν κοσμο από γυμνασια,κι εμεις που δουλεψαμε 7 χρονια στα δημοτικα και ειμαστε και διοριστεοι ΑΣΕΠ,μειναμε εκτος νυμφωνος.Υπαρχουν συνάδερφοι με λιγες ωρες,ειδικα στην Αθηνα και πρεπει να ντρεπονται γιατι εχουμε γεμισει με παλαιους βολεψακηδες ενώ οι νεοι συνάδερφοι τρεχουν σαν το
-
Καλό μου ακούγεται αυτό!
(Μελλοντικη) συναδελφισσα, οι διδακτικες ωρες ειναι 23 ή 24 (7 τη μερα), αλλα οι εργασιμες ειναι 30, δηλ. 8-14:00 καθημερινα. Αναλογως του σχολειου, ο διευθυντης μπορει να σε αφηνει να φευγεις όταν τελειωνεις το διδακτικο σου ωραριο ή να σε κραταει για αλλες δουλειες.
Επισης, αν ο Συλλογος Διδασκοντων σε βαλει υπευθυνη τμηματος στη δευτεροβαθμια θα μετρας απουσιες και θα στελνεις επιστολες στους κηδεμονες για ενημερωση, πραγμα που στο λυκειο τρωει πολλα απο τα ενδιαμεσα κενα σου.
Τα ενδιαμεσα κενα σου θα τα χρησιμοποιεις για οργανωση του υλικου σου, φωτοτυπιες κλπ. Αν εισαι εμπειρη, θα εχεις ετοιμο ολο το υλικο και θα σου μενει καμια ωριτσα ελευθερη, ενω αν εισαι καινουρια, δε θα σου μενει. Στο σπιτι, θα διορθωνεις τεστ, διαγωνισματα κλπ. Εκτος αν εισαι γυμναστρια.
Για να μη δινουμε λαθος εντυπωσεις στους νεους συναδελφους και νομιζουν οτι η δουλεια του εκπαιδευτικου, ακομη και του αναπληρωτη, ειναι μονο οι ωρες που δουλευει μεσα στην ταξη.
-
(Μελλοντικη) συναδελφισσα, οι διδακτικες ωρες ειναι 23 ή 24 (7 τη μερα), αλλα οι εργασιμες ειναι 30, δηλ. 8-14:00 καθημερινα. Αναλογως του σχολειου, ο διευθυντης μπορει να σε αφηνει να φευγεις όταν τελειωνεις το διδακτικο σου ωραριο ή να σε κραταει για αλλες δουλειες.
Επισης, αν ο Συλλογος Διδασκοντων σε βαλει υπευθυνη τμηματος στη δευτεροβαθμια θα μετρας απουσιες και θα στελνεις επιστολες στους κηδεμονες για ενημερωση, πραγμα που στο λυκειο τρωει πολλα απο τα ενδιαμεσα κενα σου.
Τα ενδιαμεσα κενα σου θα τα χρησιμοποιεις για οργανωση του υλικου σου, φωτοτυπιες κλπ. Αν εισαι εμπειρη, θα εχεις ετοιμο ολο το υλικο και θα σου μενει καμια ωριτσα ελευθερη, ενω αν εισαι καινουρια, δε θα σου μενει. Στο σπιτι, θα διορθωνεις τεστ, διαγωνισματα κλπ. Εκτος αν εισαι γυμναστρια.
Για να μη δινουμε λαθος εντυπωσεις στους νεους συναδελφους και νομιζουν οτι η δουλεια του εκπαιδευτικου, ακομη και του αναπληρωτη, ειναι μονο οι ωρες που δουλευει μεσα στην ταξη.
like like!!!!... Ισχύει για την δευτεροβάθμια αλλά και για την πρωτοβάθμια.
-
...........................................................
Επισης, αν ο Συλλογος Διδασκοντων σε βαλει υπευθυνη τμηματος στη δευτεροβαθμια θα μετρας απουσιες και θα στελνεις επιστολες στους κηδεμονες για ενημερωση, πραγμα που στο λυκειο τρωει πολλα απο τα ενδιαμεσα κενα σου.
..........................................................
Δεν αντιλέγω, αλλά ενδεχομένως το τμήμα να είναι προτιμότερο από άλλες "βαριές" εξωδιδακτικές. (πρακτικό, μητρώο, οικονομικά κλπ). ;)
-
...κι εμεις που δουλεψαμε 7 χρονια στα δημοτικα και ειμαστε και διοριστεοι ΑΣΕΠ,μειναμε εκτος νυμφωνος.Υπαρχουν συνάδερφοι με λιγες ωρες,ειδικα στην Αθηνα και πρεπει να ντρεπονται γιατι εχουμε γεμισει με παλαιους βολεψακηδες ενώ οι νεοι συνάδερφοι τρεχουν σαν το
-
Φετος ειπε θα παρει, αλλα το θεμα ειναι πόσους θα παρει.
-
Δεν ειναι τυχαιο γιατι η αλήθεια είναι και εμεις οι ξενογλωσσοι έχουμε να μπουμε σε σχολειο απο το 2010.Οχι όλοι αλλα αρκετοι.Και δε θα μου φανει καθολου περιεργο με τη β αναθεση να βαλει δασκαλους με επαρκεια να κανουν και καμια ωριτσα.Ολα να τα περιμενει κανεις...
-
Στο θέμα μας, σήμερα ο υπουργός έδωσε ενημέρωση!
http://www.skai.gr/tv/show/?showid=65849
(http://www.skai.gr/tv/show/?showid=65849) επιλέξτε από δεξιά Προηγούμενα Επεισόδια-->04-08-2014 13:00
και πάτε στον χρόνο 56:04
εκεί λέει ότι "για καλύψουμε τα φετινά κενά επειδή υπάρχουν πεπερασμένα όρια ακόμα και για αναπληρωτές θα ζητήσουμε να διδάσκουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές μας, ιδιαίτερα οι δεύτεροι και τα παραπλήσια μαθήματα στην ειδικότητα τους, ως κύριο καθήκον τους, για να καλύψουμε όλες τις ανάγκες."
προβλέπω οι περιορισμοί για την β ανάθεση (11 ώρες μέγιστο) να φεύγουν....δεν θέλω να σκεφτώ τίποτα άλλο χαζό για σεμινάρια κλπ
-
και αν δεν κάνω λάθος είπε με τα ίδια χρήματα δηλ?
-
Επίσης,μίλησε για επετηρίδα(άνοιγμα πινάκων δηλ.) από "τούδε κ στο εξής" που σημαίνει ότι δεν θα μετρηθεί η προϋπηρεσία του 2010-14 αλλά από του χρόνου!...
-
λέει ο Λοβέρδος:
"...για καλύψουμε τα φετινά κενά επειδή υπάρχουν πεπερασμένα όρια ακόμα και για αναπληρωτές θα ζητήσουμε να διδάσκουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές μας, ιδιαίτερα οι δεύτεροι και τα παραπλήσια μαθήματα στην ειδικότητα τους, ως κύριο καθήκον τους, για να καλύψουμε όλες τις ανάγκες."
του έχει πει κανείς ότι έχει πολλές εκατοντάδες εκπαιδευτικούς με μόνο πτυχίο Μαθηματικών, Φυσικής κτλ (που είναι και από τις ειδικότητες που υπάρχουν ανάγκες) αλλά είναι διορισμένοι ως Πληροφορικοί λόγω κάτι σεμιναρίων πριν κάτι χρόνια?
Άνετα μπορεί να καλύψει έτσι κενά στις ειδικότητες που χρειάζεται...
-
Η αλήθεια είναι ότι στα σχολεία που υπηρέτησα έχω να συναντήσω αναπληρωτή (είτε ΑΚΩ είτε ΑΜΩ) ξενόγλωσσο από το 2010.
Το 2010 ηταν μια καλη χρονια για την β γλωσσα,ειχα 12ωρο,το 2011 14ωρο,το 2012 ηταν ασχημη χρονια,13 ΑΜΩ ολοι κι ολοι στην Αθηνα,ευτυχως ειχα 12ωρο.Το 2013 4ωρο!καμια δεκαρια ωρομίσθιοι ολοι κι ολοι.Φετος τιποτα.Μην ξεχναμε η β γλωσσα μπηκε στα δημοτικα το 2006,με ωρομισθιο προσωπικο.ΑΚΩ δεν υπαρχουν εκτος από κατι ψιλα,στην επαρχια,κι αυτά μετα τα Χριστούγεννα και βαλε.Σιγα μη ξεσπιτωθώ.Να με διορισουν επιτελους να ξεσπιτωθώ.
-
Όλες τις χρονιές ήμουν σε ΕΑΕΠ στην Αθήνα, όπως καταλαβαίνεις στελεχωνόταν γρήγορα το σχολείο με μόνιμους από διάθεση της Δευτεροβάθμιας και την περσινή χρονιά με μεταταγμένους.
-
Το 2010 ηταν μια καλη χρονια για την β γλωσσα,ειχα 12ωρο,το 2011 14ωρο,το 2012 ηταν ασχημη χρονια,13 ΑΜΩ ολοι κι ολοι στην Αθηνα,ευτυχως ειχα 12ωρο.Το 2013 4ωρο!καμια δεκαρια ωρομίσθιοι ολοι κι ολοι.Φετος τιποτα.Μην ξεχναμε η β γλωσσα μπηκε στα δημοτικα το 2006,με ωρομισθιο προσωπικο.ΑΚΩ δεν υπαρχουν εκτος από κατι ψιλα,στην επαρχια,κι αυτά μετα τα Χριστούγεννα και βαλε.Σιγα μη ξεσπιτωθώ.Να με διορισουν επιτελους να ξεσπιτωθώ.
Όταν θα σε διορίσουν μόνιμα, να υπολογίζεις και την σύνταξη από τόν τόπο διορισμού σου (βλέπε, ανεπιθύμητες περιοχές)
-
Oταν διοριστω μονιμη,ΑΥΤΟΙ να υπολογιζουν από το 2010 συν προυπηρεσια
-
kokoschka μ'αρέσεις! ;D ;D ;D
-
Αρκετα αλωνισαν στις πλατες μας,συναδερφε!
-
Έτσι, είναι. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο!
-
Αρκετα αλωνισαν στις πλατες μας,συναδερφε!
Έχεις/έχετε απόλυτο δίκιο!
Έλαχαν τα δύσκολα σε όλους αυτούς που είναι σε παραγωγική περίοδο τώρα.
Τα πράγματα δεν είναι ρόδινα και δυστυχώς κοπιάρουν στυλάκια εισαγόμενα...θα δούμε πολλά τέτοια φέτος και στα επόμενα χρόνια. Έσω έτοιμη!
-
"...για καλύψουμε τα φετινά κενά επειδή υπάρχουν πεπερασμένα όρια ακόμα και για αναπληρωτές θα ζητήσουμε να διδάσκουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές μας, ιδιαίτερα οι δεύτεροι και τα παραπλήσια μαθήματα στην ειδικότητα τους, ως κύριο καθήκον τους, για να καλύψουμε όλες τις ανάγκες."
"...Ηδη το υπουργείο εξετάζει να γίνουν σεμινάρια σε καθηγητές να διδάσκουν μαθήματα παρεμφερή με την ειδικότητά τους..."
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/6-000-apo-2-000-anaplhrvtes-ejasfalise-to-ypoyrgeio-paideias
Δεν κατάλαβα: τελικά χωρίς σεμινάρια θα μας αναθέτουν μαθήματα παραπλήσιας ειδικότητας, και με σεμινάρια θα μας αναθέτουν και μαθήματα λιγότερο παραπλήσιας ειδικότητας; ::)