Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Νηπιαγωγείο => Μήνυμα ξεκίνησε από: nipiagogos1988 στις Αυγούστου 03, 2014, 12:16:15 am
-
>:(
Στην αναβάθμιση του μαθήματος της φυσικής αγωγής εξετάζει το υπουργείο Παιδείας, με ενδεχόμενη αύξηση των ωρών του μαθήματος στο Γυμνάσιο και στη Γ' Λυκείου. Επίσης, μελετάται η εισαγωγή της φυσικής αγωγής στο πρόγραμμα των νηπιαγωγείων, χωρίς να είναι σίγουρο ακόμα ότι θα υλοποιηθεί.
Η ενδεχόμενη αύξηση των ωρών της φυσικής αγωγής δεν θα γίνει εις βάρος άλλων μαθημάτων, δήλωσε ο υφυπουργός Παιδείας κ. Κουκοδήμος, γεγονός που δεν άφησε ασχολίαστο ο πρώην υφυπουργός κ. Κεδίκογλου, ο οποίος τόνισε ότι “πρέπει για να βρεθούν αυτές οι ώρες, για να είμαστε ειλικρινείς και να μπουν στα σχολεία κάτι πρέπει να κόψουμε. Δεν γίνεται ταυτόχρονα, κανένα άλλο μάθημα να μην κοπεί και να βρούμε τις δύο ώρες που θέλουμε επιπλέον… Με συγχωρείτε αλλά αυτό είναι σαν να τετραγωνίζουμε τον κύκλο”.
Όπως προειπώθηκε, γίνονται μελέτες για την αύξηση των ωρών, ενώ ο κ. Κουκοδήμος ανέφερε ότι “αυτήν τη στιγμή το ΙΕΠ μας είπε για μια ώρα στη Γ΄ Λυκείου”, τονίζοντας ότι δεν θα προβεί σε καμία ενέργεια αν δεν έχει τη μελέτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι η εισαγωγή του μαθήματος στα νηπιαγωγεία είναι πιο εύκολη. “Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι.
-
Τώρα και "προφορική" γυμναστική!! Δεν παίζονται οι άνθρωποι ...
Όσο για το ότι τα παιδιά δεν μαθαίνουν τίποτα στο νηπιαγωγείο θα το αφήσω ασχολίαστο διότι τι να εξηγήσεις και τι να καταλάβει ένας ανεγκέφαλος;
-
και για να δεις πόσο δεν παίζονται οι άνθρωποι διάβασε και αυτό εδώ:
http://www.paideia-ergasia.gr/33448/%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%8C%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CF%80%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%AD%CF%87%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1/
πάντως με ένα σεμιναριάκι όλα λύνονται :P
-
δεν νομιζω οτι αναφερθηκε σε προφορικη γυμναστικη.
-
“Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι.
-
Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι ο τύπος το είπε και μάλιστα δεν ξέρει ούτε να μιλά καλά καλά...
Ανατολάκης-βουλευτής και στο υπουργείο Παιδείας
Ζαγοράκης- ευρωβουλευτής και στην επιτροπή Πολιτισμού και Παιδείας της Ευρωβουλής!
Κικίλιας-υπουργός
Κουκοδήμος-υφυπουργός
Θες κι άλλα; Τα σχόλια είναι περιττά...
-
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι η εισαγωγή του μαθήματος στα νηπιαγωγεία είναι πιο εύκολη. “Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι.
-
Είδαμε που κατάντησε το εκπαιδευτικό μας σύστημα τα τελευταία χρόνια με το βάρος να πέφτει πάντα στα <<παιδιά >>μαθητές. Καιρός είναι να γίνει αυτό που γίνεται στα κορυφαία εκπαιδευτικά συστήματα και σχολειά . Αναβάθμιση του μαθήματος της ΦΑ. Μου έλεγε κάποτε ένας διευθυντής λυκείου όταν τα παιδιά κάνουν γυμναστική όλα είναι στο σχολείο καλά γιατί αυτά εκτονώνονται. Όταν δεν κάνουν πάνε και τα σπάνε μου δήλωνε χαρακτηριστικά! Μη μιλήσω για παχυσαρκία γιατί συμμετείχα στο project του χαροκοπειου και είδα τα γενικότερα χάλια μας!
-
Σωστός!!! ++++++
-
Μπορεί να ακουστεί υπερβολικό και να αρχίσουν τα περί "ντροπής" αλλά είναι προσωπική αποψη αυτή που θα παραθέσω.
-
Αυτό δεν είναι Υπουργειο Παιδειας,ειναι η show business του Αρκα
-
Για σταθείτε συνάδελφοι γιατί δεν είναι δυνατόν με την κάθε μπαρούφα που πετάει ο εκάστοτε εμείς από κάτω να τσιμπάμε και να λέμε ή άσπρο ή μαύρο.
Δηλαδή τώρα με το που θα εισαγάγουν την ΦΑ στα νήπια θα σταματήσει το χάλι στο εκπαιδευτικό σύστημα;
-
Τέλος πάντων κι εγω φρίκαρα με το "ούτως ή άλλως δε μαθαίνουν τπτ"
και κάθομαι και μουτζωνομαι για τα ατελειωτα απογευματα και το χρονο που διαθετω για τη δουλεια μου, να φτιαξω εποπτικο υλικο, να φτιαξω φυλλα εργασιας πρωτοτυπα (και άντε μωρε να μην κατεβασω απο το ιντερνετ έτοιμα), που παλευω το μετα πτυχιακό και τις επιμορφώσεις μου, που καθομαι και μιλαω με τους γονεις για τα παιδια τους -δίνω και το κινητο μου μάλιστα για ότι χρειαστούν, που τρέχω στα συνεδρια ,που ετοιμαζω πράγματα για τα οποία δεν θα παρω ποτε φραγκο παραπανω απο αυτα που παιρνω
Μπραβο Δήμητρα λεω ...ότι και να κάνω όσο κι αν απολαμβανω να δινω το μεγιστο που μπορω, για καποιους θα είμαι μια νηπιαγωγός :-\, δηλαδη η κυρία που απλως "κρατάω τα παιδιά τους"στο νηπιαγωγειο ...και που "εκει δεν ειναι δημοτικο"
Αν όμως πάνε τα παιδια στο δημοτικο και τα βρουνε σκουρα, τότε θα τα ακουσεις...και στο νηπιαγωγεια τι κανετε???
ανακολουθο δε νομιζετε
Θέλω να πω εφοσον υποτιμαμε τη βαθμιδα αυτη δε μπορουμε να έχουμε απαιτησεις!
Πως το παλευεις αυτο το στερεότυπο???
ΚΑΙ απανταω μόνη μου...Keep walking Dimitra...έχει πολυ δρόμο ακόμα για να αλλαξουν οι παλιες αντιλήψεις...!
-
και κάθομαι και μουτζωνομαι για τα ατελειωτα απογευματα και το χρονο που διαθετω για τη δουλεια μου, να φτιαξω εποπτικο υλικο, να φτιαξω φυλλα εργασιας πρωτοτυπα (και άντε μωρε να μην κατεβασω απο το ιντερνετ έτοιμα), που παλευω το μετα πτυχιακό και τις επιμορφώσεις μου, που καθομαι και μιλαω με τους γονεις για τα παιδια τους -δίνω και το κινητο μου μάλιστα για ότι χρειαστούν, που τρέχω στα συνεδρια ,που ετοιμαζω πράγματα για τα οποία δεν θα παρω ποτε φραγκο παραπανω απο αυτα που παιρνω
Λες και οι Γυμναστές δεν λειώνουν κάθε απόγεμα με προετοιμασία για την άλλη μέρα...
Ξέρεις πόσους απογευματινούς καφέδες παρέα με την (τις) αθλητικές εφημερίδα (-ες) πίνουν οι Γυμναστές;
-
Το θέμα βρίσκεται στην υποκατηγορία που αφορά τα Νηπιαγωγεία και τίποτε άλλο.
Οτιδήποτε άσχετο θα διαγράφεται
Ευχαριστώ.
-
Η ατυχής ή έστω ηλίθια τοποθέτηση του Κουκουδήμου δεν νομίζω ότι θέτει θέμα σύγκρισης του ποιος δουλεύει καλύτερα ο νηπιαγωγός ή ο γυμναστής και το τι κάνουμε ο καθένας στη δουλειά μας, το ξέρουμε πολύ καλά και το βλέπουμε κυριώς στους μαθητές μας... το να μιλάτε όμως κατα αυτόν τον τρόπο και να μπαίνετε στη διαδικασία αυτή να μιλάτε για συναδέλφους δεν σας κάνει καλύτερους από αυτόν...
-
Παντού και πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν κακοί επαγγελματίες...νομιζω η ουσία αυτης της συζήτησης είναι η τοποθέτηση του Κουκοδήμου για το ότι δεν μαθαίνουν τιποτα τα παιδια στο νηπιαγωγειο...και άρα η υποτίμηση απο τη μερια του της συγκεκριμένης βαθμίδας και επομένως και των εκπαιδευτίκών που εργαζόμαστε εκεί...αυτή του η τοποθετηση είναι λογικό να ανοίγει τον ασκό του Αιόλου...γιατι δεν ειναι απλά δηλώσεις αθλητη ουτε υφυπουργού σε κάποιο άσχετο υπουργείο...είναι υφυπουργός παιδείας , θεωρητικά αυριο θα νομοθετήσει ...
και σε μια εποχή που αξιολογούμαστεέρχεται και μας απαξιώνει...ειτε απο άγνοια είτε από προκατάληψη...και με σκοπο να "βοηθήσει" τη φυσικη αγωγη, τους ψηφοφορους του κλπ, απαξιώνει τους υπολοίπους εργαζομένους ... τι να πω πια...
Καλά ακόμα αναρωτιέμαι:
δεν του ειπε κανεις πριν μιλήσει ότι τα νηπιαγωγεια δεν ειναι παιδοφυλακτηρια και ότι ανήκουν κι αυτα στην πρωτοβάθμια εκπάιδευση 'οτι οι εκπαιδευτικοι εκει μεσα περνανε απο ασεπ και ακολουθουν το ημερησιο προγραμμα του υπουργειου:
δεν του ειπε κανεις ότι τα παιδια έχουν στο προγραμμα τους κινητικές ,μουσικοκινητικές και ψυχοκινητικές δραστηριοτητες τις οποιες διδάσκουν οι νηπιαγωγοι και για τις οποιες έχουν εκπαιδευτει ήδη από τα πανεπιστημιακά τους χρόνια;;;;;;
Και καταλήγω στο εξής...μόνο αυτός που έχει μπει σε τάξη μπορεί να έχει άποψη και να κατέχει τέτοιες καίριες θέσεις!!!
-
Και καταλήγω στο εξής...μόνο αυτός που έχει μπει σε τάξη μπορεί να έχει άποψη και να κατέχει τέτοιες καίριες θέσεις!!!
Σχολιαζω το τελευταίο:
Αποψη μπορει να εχει ο καθενας, δημοκρατια εχουμε και όλα τα θεματα μας αφορουν. Αλλιως ας μη μιλαμε για φορολογικά, υγειας κλπ Τωρα, το κατά πόσο είναι σωστή η αποψη μας, μενει να εξεταστει με καλη θεληση τοσο από τον ιδιο οσο και από τους "ειδικους"παντα με καλόπιστο διάλογο.
Επισης, οσο αφορα τη θέση σε κάθε υπουργειο δεν νομιζω πως είναι απαραιτητο ο γιατρος στο υγειας, ο δικαστικός στο δικαιοσυνης ο στρατιωτικος στο Αμυνας κλπ κλπ . Κοινη λογική και μια επιστημοσύνη να υπαρχει μαζι με συζητηση φτανουν και περισσεύουν.
Το θεμα,λοιπόν, δεν είναι εκει. Υπαρχουν τα θεσμικα οργανα και πρεπει να παιρνουν θεση. Ετσι δεν είναι;
Οσο αφορα το υπόλοιπο μηνυμα σου, συμφωνώ και απαυξάνω...για μενα η νηπιακή ηλικια είναι καθοριστική της ολης πορειας του ανθρωπου.
-
μπράβο στο συντονιστικό νηπιαγωγών για την άμεση αντίδραση στους χαρακτηρισμούς του Κουκοδήμου για το νηπιαγωγείο. Μόλις τώρα διάβασα στην alfavita.
-
To Nηπιαγωγείο είναι απαραίτητο στάδιο στην σχολική ζωή ενός παιδιού
γι' αυτό και τη δεκαετία του '80 έγινε και υποχρεωτικό.
Δεν υφίσταται για να μαθαίνουν να παιδιά να διαβάζουν και να γράφουν,
(προφανώς στη συνείδηση του κ. κουκοδήμου (με "κάπα" μικρό) θα έπρεπε οι λιλιπούτειοι
μαθητές να γνωρίζουν πρωτοβάθμιες εξισώσεις ::)
Προετοιμαζόμαστε για την πλέον ομαλότερη ένταξή μας στην Α΄Τάξη του
Δημοτικού Σχολείου και κοινωνικοποιούμαστε με βάση αρχές και κανόνες
που σέβονται την διαφορετικότητα.
Kαι στην τελική... για να φτάσουν οι μικρούληδες μαθητές να μπαίνουν σε μία σειρά
και να ανταποκρίνονται στα απλά και οπωσδήποτε σημαντικά παραγγέλματα των εκπαιδευτικών
Φυσικής Αγωγής στο Δημοτικό και αργότερα στη
-
Λυπάμαι που για άλλη μια φορά άνθρωποι που καταλαβαίνουν μόνο τα στερεότυπα κάποιας άλλης εποχής κατέχουν θέσεις που μπορούν να καθορίσουν το μέλλον μιας γενιάς!
-
Μια άλλη εκδοχή είναι η εξής: όταν πήγε στο νηπιαγωγείο ο Κουκοδήμος να έτυχε σε κακιά δασκάλα, που αντί να τον μάθει γράμματα τον έβαζε να παίζει παιχνίδια. Συμπέρασμα: να γιατί χρειάζεται η αξιολόγηση... ;D
-
δίκαιο έχει ο κουκου για την αξία του παιχνιδιού στην εκπαίδευση. τα παραδείγματα πολλά:
κάποιος έτρεχε και πήδαγε και έγινε υπουργός,
ένας άλλος έριχνε απλά μπουνιές στο διάλειμμα στις συμμαθήτριες του και παραλίγο να πάει στο 10%
ο άλλος έκανε μόνιμα καταλήψεις και τώρα ονειρεύεται την αργεντινή
ενώ εμείς που τσακιστήκαμε στο διάβασμα, στη σκέψη, στα βουνά και στα νησιά, καταντήσαμε να ζούμε με 850 ευρώ και δεν έχουμε να πιούμε ένα καφέ.
-
Ωραίο το Χόμπιτ!
Για γέλια ;) και για κλάμματα :'(
αλλά περιγράφεις την πραγματικότητα!
-
Λες και οι Γυμναστές δεν λειώνουν κάθε απόγεμα με προετοιμασία για την άλλη μέρα...
Ξέρεις πόσους απογευματινούς καφέδες παρέα με την (τις) αθλητικές εφημερίδα (-ες) πίνουν οι Γυμναστές;
-
Μπραβο Δήμητρα λεω ...ότι και να κάνω όσο κι αν απολαμβανω να δινω το μεγιστο που μπορω, για καποιους θα είμαι μια νηπιαγωγός :-\, δηλαδη η κυρία που απλως "κρατάω τα παιδιά τους"στο νηπιαγωγειο ...και που "εκει δεν ειναι δημοτικο"
Αν όμως πάνε τα παιδια στο δημοτικο και τα βρουνε σκουρα, τότε θα τα ακουσεις...και στο νηπιαγωγεια τι κανετε???
ανακολουθο δε νομιζετε
Θέλω να πω εφοσον υποτιμαμε τη βαθμιδα αυτη δε μπορουμε να έχουμε απαιτησεις!
Πως το παλευεις αυτο το στερεότυπο???
ΚΑΙ απανταω μόνη μου...Keep walking Dimitra...έχει πολυ δρόμο ακόμα για να αλλαξουν οι παλιες αντιλήψεις...!
Άντε γειά σου!
Που πιστεύουν ότι μαγικά και από μόνα τους καταφέρνουν τα μικράκια να σταθούν και να παρουσιάσουν την όποια εκδήλωση. Που μπαίνουν σε μια αίθουσα και γίνονται κατευθείαν όλα μια ομάδα.
Ας ρωτήσουν καλύτερα τις δασκάλες που παίρνουν πρώτη δημοτικού πόσο σημαντικό είναι το νηπιαγωγείο.
-
συνάδελφοι, δεν χρειάζεται να μαλώνουμε μεταξύ μας, ούτε να επιχειρηματολογούμε για την αξία του έργου των ΠΕ60.
μετά τους 2 μήνες που οι γονείς τάχουνε στο σπίτι και δεν ξέρουν τι να τα κάνουν (τα ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν πιάνονται), τον Σεπτέμβρη, πάλι τραγουδώντας θα πάνε στο σχολείο (οι γονείς)
-
δίκαιο έχει ο κουκου για την αξία του παιχνιδιού στην εκπαίδευση. τα παραδείγματα πολλά:
κάποιος έτρεχε και πήδαγε και έγινε υπουργός,
ένας άλλος έριχνε απλά μπουνιές στο διάλειμμα στις συμμαθήτριες του και παραλίγο να πάει στο 10%
ο άλλος έκανε μόνιμα καταλήψεις και τώρα ονειρεύεται την αργεντινή
ενώ εμείς που τσακιστήκαμε στο διάβασμα, στη σκέψη, στα βουνά και στα νησιά, καταντήσαμε να ζούμε με 850 ευρώ και δεν έχουμε να πιούμε ένα καφέ.
Xόμπιτ έγραψες πάλι!!!!καλό!!!!
Σχολιαζω το τελευταίο:
Αποψη μπορει να εχει ο καθενας, δημοκρατια εχουμε και όλα τα θεματα μας αφορουν. Αλλιως ας μη μιλαμε για φορολογικά, υγειας κλπ Τωρα, το κατά πόσο είναι σωστή η αποψη μας, μενει να εξεταστει με καλη θεληση τοσο από τον ιδιο οσο και από τους "ειδικους"παντα με καλόπιστο διάλογο.
Επισης, οσο αφορα τη θέση σε κάθε υπουργειο δεν νομιζω πως είναι απαραιτητο ο γιατρος στο υγειας, ο δικαστικός στο δικαιοσυνης ο στρατιωτικος στο Αμυνας κλπ κλπ . Κοινη λογική και μια επιστημοσύνη να υπαρχει μαζι με συζητηση φτανουν και περισσεύουν.
Το θεμα,λοιπόν, δεν είναι εκει. Υπαρχουν τα θεσμικα οργανα και πρεπει να παιρνουν θεση. Ετσι δεν είναι;
Οσο αφορα το υπόλοιπο μηνυμα σου, συμφωνώ και απαυξάνω...για μενα η νηπιακή ηλικια είναι καθοριστική της ολης πορειας του ανθρωπου.
Μάρκο έίπαμε άλλο η ελευθερία λόγου κι άλλο η αναπαραγωγή στερεότυπης αντιληψης που παραποιει την αληθεια και παραπλανα την κοινη γνωμη και μάλιστα ως επιχείρημα για να "βολεψουμε¨τους συναδέλγους μας Αλιμονο σιγα μη δεν εχουν ελευθερια λογου οι υπουργοί, οι υφυπουργοί και οι λοιποι παρατρεχάμενοι...το αίτημα για ελευθερια λογου πάει στον απλό άνθρωπο για να μην καπελώνεται...!!!αυτοί παραέχουν ελευθερία λόγου-εμεις είμαστε που δεν εχουμε! ουτε λόγου ούτε σκέψης δυστυχώς...
-
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κώστας Κουκοδήμος, με αφορμή κακόβουλα σχόλια στον ηλεκτρονικό τύπο , που στόχο είχαν να διαστρεβλώσουν τις δηλώσεις του για την προσχολική εκπαίδευση, σημείωσε τα εξής: «Η αναφορά μου στις δραστηριότητες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σαφώς και δεν αφορούσε τους συναδέλφους νηπιαγωγούς, των οποίων το έργο τιμώ και δεν υποτιμώ. Ο σχολιασμός , που παρακολούθησα , στον ηλεκτρονικό τύπο ήταν εξ ολοκλήρου αποσπασματικός και επιδίωξε να προκαλέσει τεχνητή ένταση στους κόλπους της διδασκαλικής κοινότητας. Εάν αποδοθεί σωστά , από τους όψιμους κριτές, η δήλωσή μου, γίνεται κατανοητό ότι εστίασα στο γεγονός ό,τι τα παιδιά δεν μαθαίνουν κάτι σε σχέση με τα εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής που χρησιμοποιεί ένας αθλητής και με τα οποία ο καθηγητής φυσικής αγωγής θα τα φέρει σε επαφή. Η συνεργασία νηπιαγωγού και καθηγητή φυσικής αγωγής συμβάλλει στην ισόρροπη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού και αυτό είναι το ζητούμενο. Ως γυμναστής και επί μακρόν πρωταθλητής του στίβου δεν μπορώ παρά να αναγνωρίζω την αξία και τη σπουδαιότητα των έξι πρώτων χρόνων ζωής των παιδιών, τόσο σε πνευματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο.»
ΠΗΓΗ:http://xenesglosses.eu/2014/08/dilosi-k-koukodimou-me-aformi-kakobou/
-
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κώστας Κουκοδήμος, με αφορμή κακόβουλα σχόλια στον ηλεκτρονικό τύπο , που στόχο είχαν να διαστρεβλώσουν τις δηλώσεις του για την προσχολική εκπαίδευση, σημείωσε τα εξής: «Η αναφορά μου στις δραστηριότητες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σαφώς και δεν αφορούσε τους συναδέλφους νηπιαγωγούς, των οποίων το έργο τιμώ και δεν υποτιμώ. Ο σχολιασμός_ , που παρακολούθησα , στον ηλεκτρονικό τύπο ήταν εξ ολοκλήρου αποσπασματικός και επιδίωξε να προκαλέσει τεχνητή ένταση στους κόλπους της διδασκαλικής κοινότητας. Εάν αποδοθεί σωστά_, από τους όψιμους κριτές, η δήλωσή μου, γίνεται κατανοητό ότι εστίασα στο γεγονός ό,τι τα παιδιά δεν μαθαίνουν κάτι σε σχέση με τα εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής που χρησιμοποιεί ένας αθλητής και με τα οποία ο καθηγητής φυσικής αγωγής θα τα φέρει σε επαφή. Η συνεργασία νηπιαγωγού και καθηγητή φυσικής αγωγής συμβάλλει στην ισόρροπη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού και αυτό είναι το ζητούμενο. Ως γυμναστής και επί μακρόν πρωταθλητής του στίβου δεν μπορώ παρά να αναγνωρίζω την αξία και τη σπουδαιότητα των έξι πρώτων χρόνων ζωής των παιδιών, τόσο σε πνευματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο.»
ΠΗΓΗ:http://xenesglosses.eu/2014/08/dilosi-k-koukodimou-me-aformi-kakobou/
-
Με το που διαβασα την παραπανω δηλωση μου ηρθε αμεσως η σκηνή:
Κουκοδήμος: "Εκανα μα...κία...ε; πως το μπαλώνουμε;"
Σύμβουλοί του:"χαλάρωσε θα το μπαλώσουμε...για να δω τι είπες...Α !να πεις ότι τα παιδια στο νηπιαγωγειο δε μαθαινουν κατι εξειδικευμενο για φυσικη αγωγή και να ανεβασεις και λιγο τις νηπιαγωγούς λέγοντας τες συναδέλφους σιγα ποιος θα το θυμαται αυριο; βγαζουμε κι ενα δελτιο τυπου κι ολα θα τακτοποιηθούν
για την υπολοιπη δηλωση ομως τι λεει;; «Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι.
-
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κώστας Κουκοδήμος, με αφορμή κακόβουλα σχόλια στον ηλεκτρονικό τύπο , που στόχο είχαν να διαστρεβλώσουν τις δηλώσεις του για την προσχολική εκπαίδευση, σημείωσε τα εξής: «Η αναφορά μου στις δραστηριότητες της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης σαφώς και δεν αφορούσε τους συναδέλφους νηπιαγωγούς, των οποίων το έργο τιμώ και δεν υποτιμώ. Ο σχολιασμός , που παρακολούθησα , στον ηλεκτρονικό τύπο ήταν εξ ολοκλήρου αποσπασματικός και επιδίωξε να προκαλέσει τεχνητή ένταση στους κόλπους της διδασκαλικής κοινότητας. Εάν αποδοθεί σωστά , από τους όψιμους κριτές, η δήλωσή μου, γίνεται κατανοητό ότι εστίασα στο γεγονός ό,τι τα παιδιά δεν μαθαίνουν κάτι σε σχέση με τα εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής που χρησιμοποιεί ένας αθλητής και με τα οποία ο καθηγητής φυσικής αγωγής θα τα φέρει σε επαφή. Η συνεργασία νηπιαγωγού και καθηγητή φυσικής αγωγής συμβάλλει στην ισόρροπη ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού και αυτό είναι το ζητούμενο. Ως γυμναστής και επί μακρόν πρωταθλητής του στίβου δεν μπορώ παρά να αναγνωρίζω την αξία και τη σπουδαιότητα των έξι πρώτων χρόνων ζωής των παιδιών, τόσο σε πνευματικό όσο και σε σωματικό επίπεδο.»
ΠΗΓΗ:http://xenesglosses.eu/2014/08/dilosi-k-koukodimou-me-aformi-kakobou/
Μυρίζομαι γυμναστές ΚΑΙ στα νηπιαγωγεία! Εφόσον δεν απορροφήθηκαν στη δευτεροβάθμια, δημοτικά, ας τοποθετηθούν και στα νηπιαγωγεία, για να διδάσκουν εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής ;D. Επίσης, η συνεργασία νηπιαγωγού-γυμναστή πού ακριβώς κολλάει? Ας επαγρυπνούν οι νηπιαγωγοί!
-
Aν αυτό το Δελτιο Τυπου το χει συνταξει ο Κουκοδήμος,εγω να γινω μουσι να με ξουρισεις που ελεγε και ο Χατζηχρηστος
-
Δηλ....τον εχεις για πιο εξυπνο; :o
Ενα ταπεινο μπράβο απ μένα στο συντονιστικό για την επιστολή.
-
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο υφυπουργός Παιδείας επεσήμανε ότι η εισαγωγή του μαθήματος στα νηπιαγωγεία είναι πιο εύκολη. “Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι.
-
Με τον δείκτη νοημοσύνης που διαθέτει ο Κουκοδήμος.. λέω να τον ξαναστείλουν στο νηπιαγωγείο, μπας και θυμηθεί τι έμαθε..
Ή μήπως δεν πήγε καν νηπιαγωγείο;;; ;D
-
Μυρίζομαι γυμναστές ΚΑΙ στα νηπιαγωγεία! Εφόσον δεν απορροφήθηκαν στη δευτεροβάθμια, δημοτικά, ας τοποθετηθούν και στα νηπιαγωγεία, για να διδάσκουν εξειδικευμένα αντικείμενα φυσικής αγωγής ;D. Επίσης, η συνεργασία νηπιαγωγού-γυμναστή πού ακριβώς κολλάει? Ας επαγρυπνούν οι νηπιαγωγοί!
Δεν το καταλαβα αυτο αγαπητη συναδελφισα?θα σας χαλουσε η τοποθετηση μας στα νηπιαγωγεια ?γιατι εγω αλλη εντυπωση εχω απο την 8χρονη εμπειρια μου και συνεργασια με νηπιαγωγους και δασκαλους στο δημοτικο. Νομιζω οτι φανερωνεται πλεον οτι και εσεις και οι δασκαλοι θεωρειται το δημοτικο σχολειο τσιφλικι σας. Οι γυμναστες επισης απο οσο γνωριζω θα μπορουσαν να εχουν απορροφηθει στο δημοτικο οπου δασκαλοι συνεχιζουν παρανομα να κανουν γυμναστικη. Φιλικα παντα απο εναν γυμναστη με8 χρονη προυπηρεσια 2ασεπ επιτυχιες και μεταπτυχιακο στη διατροφη και ασκηση
-
Με τον δείκτη νοημοσύνης που διαθέτει ο Κουκοδήμος.. λέω να τον ξαναστείλουν στο νηπιαγωγείο, μπας και θυμηθεί τι έμαθε..
Ή μήπως δεν πήγε καν νηπιαγωγείο;;; ;D
Μήπως να πάει στον παιδικό; (και μετά στα μικρά νήπια!) ;D ;D ;D
-
Δηλαδή για να καταλάβω... Ο υφυπουργός θέλει να βάλει τους συναδέλφους γυμναστές στο νηπιαγωγείο για να κάνουν μάθημα παράλληλα με τη νηπιαγωγό για μισή ώρα κάθε μέρα ή κάποιες φορές μέσα στην εβδομάδα. Σε πόσα νηπιαγωγεία πρέπει να τρέχει ο γυμναστής για να συμπληρώσει το ωράριό του; Ποιος θα ωφεληθεί από τη συγκεκριμένη ενέργεια;μήπως απλώς πετάει ψίχουλα στους γυμναστές για να φανεί οτι κάνει κάτι; Μήπως δεν γνωρίζει ότι τα περισσότερα νηπιαγωγεία δεν συστεγαζονται με δημοτικά αλλά είναι εντελώς ξεχωριστές σχολικές μονάδες; Πόσους ωρομίσθιους με ψίχουλα μπορεί να ικανοποίησει; Σημειωτέον είχα πάντα άψογη συνεργασία με τους συναδέλφους γυμναστές όποτε έτυχε να συνυπάρχουμε στον προαύλιο χώρο.
-
Δεν το καταλαβα αυτο αγαπητη συναδελφισα?θα σας χαλουσε η τοποθετηση μας στα νηπιαγωγεια ?γιατι εγω αλλη εντυπωση εχω απο την 8χρονη εμπειρια μου και συνεργασια με νηπιαγωγους και δασκαλους στο δημοτικο. Νομιζω οτι φανερωνεται πλεον οτι και εσεις και οι δασκαλοι θεωρειται το δημοτικο σχολειο τσιφλικι σας. Οι γυμναστες επισης απο οσο γνωριζω θα μπορουσαν να εχουν απορροφηθει στο δημοτικο οπου δασκαλοι συνεχιζουν παρανομα να κανουν γυμναστικη. Φιλικα παντα απο εναν γυμναστη με8 χρονη προυπηρεσια 2ασεπ επιτυχιες και μεταπτυχιακο στη διατροφη και ασκηση
Συνάδελφε οσο και να μη θελω να μπαινω σε αυτα να σου πω οτι δυστυχώς καποιοι ευτυχώς οχι όλοι οι ΠΕ11 είσαστε λιγο αυθαδεις λιγο ανταγωνιστικοί λιγο θρασείς...και χαλάρωσε λιγο το υφος σου
ΑΚΟΥ λοιπον να σου πω...όταν οι νηπιαγωγοι φωναζουμε ότι χρειαζόμαστε επιπλέον συναδέλφους μεσα στα τμηματα και ξαφνικα ακουμε οτι θα σας στειλουμε γυμναστες...κατι παθαινουμε!!!στη δικια μας τη βαθμιδα κατα επειγουσα προτεραιότητα πρεπει να γινουν προσληψεις περισσοτερων συναδελφων ωστε αφου δεν εχουμε τα καταλληλα κτιρια ώστε να φιλοξενειται μικροτερος αριθμος νηπιων ανα τμημα- τουλαχιστον να μοιραζόμαστε την ταξη με μια άλλη συναδελφο... γιατι αυτο που καιει τις νηπιαγωγούς ειναι το θεμα της ασφαλειας των παιδιων πανω απο ολα!!!
Γερα νά'ρχονται γερά να φεύγουν που έλεγε μια μεγαλύτερη συναδελφος!!!!
εχε υποψη σου οτι το θεμα της ασφαλειας των 5χρονων ειναι τεραστιο και κανεις δε θα ζητησει το λογο απο το γυμναστη αν καποιο 5χρονο παθει κατι
Εγω θα θελα και γυμναστη και καλλιτεχνικων στην ταξη μου ...(πιο συνεργασιμο απο σενα όμως) αφου ομως τα 25 -30 νηπια τα μοιραζομαι με άλλη μια τουλαχιστον συναδελφο!!!
Ο τροπος που το υπουργειο παλι προσπαθει να βολεψει άλλους κλαδους εμενα προσωπικα με αηδιάζει-γιατι δε λαβαινει υποψη του τις πραγματικες αναγκες και κοιταζει να σας βολεψει αποσπασματικα και οπως μπορει-χωρις σχεδιασμό με μακροπρόθεσμο στόχο
Κανενας δεν ειπε να μη δουλεψει καποιος κλαδος...αλλα να απορροφηθει εκει που χρειαζεται και που μπορει να παραξει ουσιαστικό έργο...
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙς ΑΝΑΓΚΕς ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ να φερει και ειδικότητες...ευχης εργο θα ήταν!
Φιλικά
-
Δεν το καταλαβα αυτο αγαπητη συναδελφισα?θα σας χαλουσε η τοποθετηση μας στα νηπιαγωγεια ?γιατι εγω αλλη εντυπωση εχω απο την 8χρονη εμπειρια μου και συνεργασια με νηπιαγωγους και δασκαλους στο δημοτικο. Νομιζω οτι φανερωνεται πλεον οτι και εσεις και οι δασκαλοι θεωρειται το δημοτικο σχολειο τσιφλικι σας. Οι γυμναστες επισης απο οσο γνωριζω θα μπορουσαν να εχουν απορροφηθει στο δημοτικο οπου δασκαλοι συνεχιζουν παρανομα να κανουν γυμναστικη. Φιλικα παντα απο εναν γυμναστη με8 χρονη προυπηρεσια 2ασεπ επιτυχιες και μεταπτυχιακο στη διατροφη και ασκηση
Μην εχεις αυτο το μονιμως εριστικο και επιθετικο υφος.
Μιλας για νηπιαγωγους και τσιφλικι, που τρεμει καθε μερα το φυλλοκαρδι τους για την ασφαλεια των παιδιων?
Που τους εχουν 25-30 νηπια χωρις υλικοτεχνικη υποδομη και προδιαγραφες ασφαλειας για τα παιδια?
Που τα κενα ειναι τεραστια και δεν υπαρχει ουτε καν ο νηπιαγωγος στην ταξη με αποτελεσμα πολλα νηπιαγωγεια να μην ανοιγουν καν?
Μακαρι να δουλεψουν ολοι οι κλαδοι, ευχης εργον ειναι, αλλα σου φαινεται εσενα αυτο να απορρεει μεσα απο σχεδιασμο απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν καν γυμναστες στο δημοτικο? Λιγο οξυμωρο ετσι δεν ειναι?
Καλα κανεις και υπερασπιζεσαι την ειδικοτητα σου αλλα με λιγο μετρο, γιατι βλεπω διαχρονικα στα μηνυματα σου μια μονοδρομη εμμονη για τον κλαδο σου, με αποκορυφωμα την επιμονη σου οτι το 24μηνο προηγειται στους διορισμους των εχοντων ΦΕΚ απο το τελευταιο ΑΣΕΠ.
Ανοιξε τα ματια σου και κοιτα περα απο την καμπουρα σου φιλε μου... γιατι εισαι και μορφωμενος ανθρωπος.
Φιλικα παντα...
-
Παλι καλα που παραδέχεσαι και εσυ joshoua ότι στο δημοτικό δεν δουλεύουμε καν.Αυτο για αυτους που μιλανε για υπεραριθμιες. Επειδη οπως ανεφερα η εμπειρια μου ειναι 8 χρονη τα 5 τελευταια σε δημοτικο που ειχανε νηπιαγωγεια γνωριζω πολυ καλα τα θεματα. Οσο για το 24 προηγειται με την γνωμοδοτηση 308/10. Δεν το λεω εγω. Το ΝΣΚ.
-
Παλι καλα που παραδέχεσαι και εσυ joshoua ότι στο δημοτικό δεν δουλεύουμε καν.Αυτο για αυτους που μιλανε για υπεραριθμιες. Επειδη οπως ανεφερα η εμπειρια μου ειναι 8 χρονη τα 5 τελευταια σε δημοτικο που ειχανε νηπιαγωγεια γνωριζω πολυ καλα τα θεματα. Οσο για το 24 προηγειται με την γνωμοδοτηση 308/10. Δεν το λεω εγω. Το ΝΣΚ.
Ενταξει τωρα ας μην αρχισουμε αντιπαραθεση για το ποιος προηγειται στους διορισμους.... αλλωστε δεν ειναι το θεμα του τοπικ, και κακως το ανοιξα εγω πρωτος. Δε συμφωνουμε παντως.
Οσον αφορα τις υπεραριθμιες σαφως και ειναι σε σημαντικο βαθμο τεχνητες.... κυριως σε πανελλαδικο επιπεδο!
Εκει η μοναδικη τεχνοκρατικη λυση ειναι υποχρεωτικες μεταθεσεις-αποσπασεις... δεν ειναι ομως λυση ηθικη και ανθρωπινη!
Το μαθημα της φυσικης αγωγης ειναι τεραστιας σημασιας... πρεπει να διδασκεται σε ολες τις βαθμιδες!
Μεσα ομως απο μεσοπροθεσμο εκπαιδευτικο σχεδιασμο τουλαχιστον με προοπτικη 10ετιας!
Αυτοι το μονο που τους νοιαζει ειναι να περικοπτουν με διαφορα τεχνασματα και πυροτεχνηματα...
Αρα το χειροτερο ειναι να ενισχυουμε το διαιρει και βασιλευε με καθε μ@@@@@ που πεταει ο καθε ασχετος υφυπουργος.....
-
Δηλ....τον εχεις για πιο εξυπνο; :o
Ενα ταπεινο μπράβο απ μένα στο συντονιστικό για την επιστολή.
Tον εχω για υποκειμενο,ρημα, αντικειμενο.
-
Αυτά παθαινουμε όταν στηρίζουμε ανθρώπους που εξαργυρωνουν τα αθλητικά τους επιτεύγματα με την πολιτικη. Το καλυτερο που έχουν να κανουν είναι να σιωπουν καθώς στην συντριπτική τους πλειοψηφία υστερούν και σε γνώση και σε σφαιρική άποψη των περισσότερων θεμάτων πλην του στενού αντικειμένου τους που είναι ο πρωταθλητισμός, ουτε καν το ευρύτερο αντικείμενο του αθλητισμού. Τουτέστιν ως παντελώς ασχετοι το καλυτερο που μπορούν να κανουν είναι να πάρουν τους κατάλληλους συμβούλους και όσο το δυνατόν να μην εκφέρουν καν την άποψη τους.
Τέλος με την λογική του υφυπουργού ουτε οι γυμναστές κανουν τίποτα απλα δίνουν μια μπάλα στα παιδιά και παιζουν....
-
Πού ναι η ΔΟΕ, οεο, πού ναι η ΔΟΕ; Που ναι η ΔΟ-Ε οεο που ναι η ΔΟ-Ε;
Χόμπιτ έγραψες.
Λοιπόν δε θέλω να με αποκαλεί συνάδελφο αυτός. Δε θέλω ρε παιδί μου. Πολιτικός μου προϊστάμενος είναι και μάχεται για το κακό μου.
Κάτσε τώρα να δεις καλλιτεχνικούς, θεατρολόγους, γυμναστές, πληροφορικάριους, ξενόγλωσσους, μουσικούς (ποιους ξέχασα) να παρελαύνουν από 125 νηπιαγωγεία ο καθένας για να κάνουμε επιτέλους κάτι μωρέ μέσα στα σχολειά. Να γίνει και το 8-2 να μειωθούν και οι οργανικές των νηπιαγωγών να γλιτώσουμε από τα κεναααααα!
Τώρα λοιπόν που θα εισβάλλει ο Λοβέρδος να με τσεκάρει, θα του χαρίσω τη σειρά των βιβλίων του Παιδαγωγικού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τη Διοίκηση της εκπαίδευσης, να δει ότι εκτός από τη θεωρία Χ ΚΑΙ Υ toy McGregor (με τους κακούς εργαζόμενους που θέλουν βούρδουλα) υπάρχουν κι άαααααλλες πιο σύγχρονες που μιλούν για όραμα, σχεδιασμό, ψυχολογικό κλίμα, ποιότητα.
Και φυσικά θα του ζητήσω πολύ ευγενικά να προσφέρει εκ μέρους μου στον Κώτσο το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου (ναι το ΔΕΠΠΣ ακόμα εκτός κι αν μας προλάβουν άαααααλλλλεεεεες εξελίξεις) και να του πει κι αυτουνού να έρθει μια βόλτα από την τάξη, να δει πώς διδάσκεται η συνεργασία και πώς κερδίζεται ο σεβασμός.
Καλέ τώρα που το σκέφτομαι όλα αυτά τα βιβλιαράκια το πάλε ποτέ ΠΙ τα έβγαλε που ως ΙΕΠ στεγάζεται στο Μολ εεεε στο Μαρούσι. Μα βαριούνται να κατέβουν δυο σκάλες; Α, τι λέω εγώ τα κατέβασα από τη σχετική ιστοσελίδα ε μη μου πεις Κώστα μου ότι σε κουράζει κι αυτό τώρα, πρωταθλητής άνθρωπος....
Δεν κοιτάνε να στείλουν καθαρίστριες που θα πεθάνουμε από την ηπατίτιδα μέσα στα βρωμερά μπουντρούμια.
Είχα καιρό να μπω στα σοβαρά, αλλά δεν αντέχω άλλο αυτές τις με΄ρες....
-
Ακριβώς... Το έργο της γυμνασιοποίησης (γενικότερα) που βλέπουμε στα δημοτικά, σκέφτοναι να το κάνουν θεσμό και στα νηπιαγωγεία. Φυσικά όλα αυτά στα πλαίσια των νέων καινοτόμων σουπερ ντουπερ προγραμμάτων εκπαίδευσης ... ;D Εγώ θα περιμένω πάντως να πιάσουν και βρεφική ηλικία... Ανάπτυξη δεν θέλατε??
Ποια Παιδαγωγική άλλωστε?? Φέρτε και πυρηνικούς χημικούς στα νηπιαγωγεία. Εκεί να δειτε άχρηστοι παιδαγωγοί των νηπιαγωγείων και δημοτικών πρόοδο..!!! :P
-
Δυστυχώς ή ευτυχώς στα κορυφαία εκπαιδευτικά συστήματα και στο κορυφαία ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ημεδαπής ή αλλοδαπής έτσι γίνεται .Θα πρέπει να συμμορφωθούμε και εμείς σε αυτές τις εξελίξεις και οχι στις αγκυλώσεις του παρελθόντος!
-
Τι είναι οι "πυρηνικοί χημικοί"; ::)
-
Δυστυχώς ή ευτυχώς στα κορυφαία εκπαιδευτικά συστήματα και στο κορυφαία ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ημεδαπής ή αλλοδαπής έτσι γίνεται .Θα πρέπει να συμμορφωθούμε και εμείς σε αυτές τις εξελίξεις και οχι στις αγκυλώσεις του παρελθόντος!
στα κορυφαία εκπαιδευτικά συστηματα υπάρχει βοηθός νηπιαγωγού κ υποστηρικτικό προσωπικό.
Αλλα μπρος στην απορρόφηση των γυμναστών αυτά ειναι λεπτομέρειες ε;
Όντας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακά κλπ όπως ισχυριζεσαι περίμενα πιο σοβαρές τοποθετήσεις!
-
Το σχολείο δεν είναι τσιφλίκι κανενός ουτε δασκλαλων ουτε νηπιαγωγών.Η κινηση "γυμνασιοποιησης " του δημοτικού ηταν μεν προς τη σωστή κατευθυνση αλλά παραβλέποντας τις βασικές διάφορες και ιδιαιτεροτητες, λόγω ηληκιας και νοητικής ανάπτυξης, της πρωτοβάθμιας το μονο ποτ καταφέρνουν είναι να "ξεφωρτωθουν" κάποιους απο τη ββαθμια για να "στρωσουν" τα νούμερα. Έτσι το παιδι απο την πρωτοβάθμια και τον παιδαγωγό έρχεται σε επαφη με τον εξειδικευμένο επιστήμονα. Οι ηλικίες κάτω των 10 έχουν αναγκη απο παιδαγωγό και όχι απο εξειδικευμένο επιστήμονας ο οποίος εφόσον υπάρχει πλεον στη αναιμία θα πρεπει να γίνει παιδαγωγός αλλά με ποια επιμόρφωση??
Οι δε γυμναστές στη νηπιακή ηλικία δε μπορούν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό εφόσον οι αναγκες της ηλικιας περιορίζονται σε δραστηριότητες τύπου θεατρικού παιχνιδιού, σε αντίθεση με το δημοτικό στο οποίο ο ρόλος είναι σημαντικότερος απο όλες τις ειδικότητες. Η δημοσια παιδεία πρεπει να είναι χώρος μόρφωσης και όχι βολεματος των μεν η των δε.
-
Όοοοο,τι κι αν πείτε, θα βρεθούν 2-3 χαϊβάνια να βγάλουν άχρηστους τους δασκάλους και τους νηπιαγωγούς και να πουν ότι μόνο ο εξειδικευμένος καθηγητής της ειδικότητας πρέπει να δουλεύει στα δημοτικά και στα νηπιαγωγεία. Παράδειγμα, όπως κάποιοι λένε ότι οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί πρέπει να μπουν στην Ε' και ΣΤ' δημοτικού να διδάσκουν Γλώσσα και Μαθηματικά και όλα τα υπόλοιπα καθώς ο δάσκαλος δεν είναι ειδικός σε αυτά κ.ο.κ.
Τώρα λένε για τους γυμναστές στα νηπιαγωγεία..
Εμείς που σπουδάσαμε στην Παιδαγωγική Σχολή είμαστε άχρηστοι για το ο,τιδήποτε :P
Ο κάθε πικραμένος ασχολείται.. Ας συνέλθουν και ας φάνε κανα γλειφιτζούρι να ηρεμήσουν.. άααιντε...
-
σοβαρο επιπεδο συναδελφε!
-
στα κορυφαία εκπαιδευτικά συστηματα υπάρχει βοηθός νηπιαγωγού κ υποστηρικτικό προσωπικό.
Αλλα μπρος στην απορρόφηση των γυμναστών αυτά ειναι λεπτομέρειες ε;
Όντας εκπαιδευτικός με μεταπτυχιακά κλπ όπως ισχυριζεσαι περίμενα πιο σοβαρές τοποθετήσεις!
Και 2 επιστημονικες δημοσιεύσεις σε αμερικανικό κορυφαίο περιοδικό . Μπορω να σου δωσω το ονομα μου σε πμ να τις βρεις! Δεν υπάρχει βοηθός νηπιαγωγού πουθενα. Ναι υπάρχει καλύτερη υλικοτεχνική υποδομή και λιγότερα παιδιά. Ναι υπάρχει καλύτερη σίτιση . Αλλά υπάρχει και το μάθημα της ΦΑ . Μιλάω από προσωπική εμπειρία και εργασία σε ένα απο το κορυφαία ιδιωτικά της αττικής
-
Οι δε γυμναστές στη νηπιακή ηλικία δε μπορούν να προσφέρουν κάτι ουσιαστικό εφόσον οι αναγκες της ηλικιας περιορίζονται σε δραστηριότητες τύπου θεατρικού παιχνιδιού, σε αντίθεση με το δημοτικό στο οποίο ο ρόλος είναι σημαντικότερος απο όλες τις ειδικότητες.
Άτοπο, συνάδελφε! Έχεις ακούσει κάτι για ψυχοκινητική και μουσικοκινητική αγωγή;;;;;
-
υπάρχουν γυμναστές που ειναι κατερτισμενοι σε μουσικινητικη αγωγή και ψυχοπαιδαγωγικα παιχνίδια. Εγώ έχω την άποψη μου και εσύ την δική σου! Εγώ προσωπικά δεν ξέρω εάν είμαι τόσο κατερτισμένος, αλλά έχω δει καλύτερους από μένα σε αυτό το κομμάτι. Σε συλλόγους να εκπαιδεύουν τα παιδιά μου σε αυτήν την ηλικία! Δεν θα τετραγωνίσω τον κύκλο. Όποιος θέλει και νομίζει οτι μπορεί πάει εαν και εφόσον μπούμε στο νήπιο .
-
Το αναφέρω παραπανω ως δραστηριότητες τύπου θεατρικού παιχνιδιού. Είναι δραστηριότητες που απαιτούν μια εξειδίκευση η οποία θα έπρεπε να είναι ενταγμένη στη βασική εκπαίδευση των νηπιαγωγών. Στη περιπτωση εξειδικευμένων ατόμων και μονο συμφωνώ.
Εν πάση περιπτωση ο Κουκοδήμος δε νομιζω οτι είχε αυτό κατα νου.
Και για να ρθουμε στο βασικότερο:ας αποκτήσουν πρωτα τα σχολεία μόνιμο ψυχολόγο και κοινωνιολόγο και τα υπολοιπα έπονται....
-
Σας το ξαναλέω. Τα νηπιαγωγεία δεν έχουν ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΕΣ. Το καταλαβαίνετε; Ας φτιάξουν αυτό και μετά φτιάχνω καφέ για όποια ειδικότητα θέλει να έρθει....
Αλλά να μη μου λέει ο υφυπουργός ότι δεν κάνω και τίποτα.... ζωγραφίζω και παίζω όλη τη μέρα.
-
Συνάδελφε troktiko, όχι πως είναι το θέμα μας αλλά επειδή το ανέφερες με μεγάλη σιγουριά, σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία της Θεσσαλονίκης και στα περισσότερα της Αθήνας (δεν έχω εικόνα για τα υπόλοιπα) υπάρχει βοηθός μέσα στην τάξη (συνήθως βοηθοί είναι οι συνοδοί). Προσωπικά δε θα είχα κανένα πρόβλημα αν αναλάμβαναν στο νηπιαγωγείο τις δραστηριότητες φυσικής αγωγής γυμναστές ΑΝ ήταν κατάλληλα καταρτισμένοι, αλλά αυτό είναι το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ζητούμενο αυτή τη στιγμή στην προσχολική εκπαίδευση.
Καλό θα ήταν να μην είμαστε τόσο απόλυτοι σε θέματα που δε γνωρίζουμε καλά. Τα μεμονωμένα περιστατικά που ίσως γνωρίζουμε δεν αποτελούν τον κανόνα.
-
Τι είναι οι "πυρηνικοί χημικοί"; ::)
Θα φέρουν και Θεολόγους - Μηχανικούς! ;D ;D ;D ;D
-
Όοοοο,τι κι αν πείτε, θα βρεθούν 2-3 χαϊβάνια να βγάλουν άχρηστους τους δασκάλους και τους νηπιαγωγούς και να πουν ότι μόνο ο εξειδικευμένος καθηγητής της ειδικότητας πρέπει να δουλεύει στα δημοτικά και στα νηπιαγωγεία. Παράδειγμα, όπως κάποιοι λένε ότι οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί πρέπει να μπουν στην Ε' και ΣΤ' δημοτικού να διδάσκουν Γλώσσα και Μαθηματικά και όλα τα υπόλοιπα καθώς ο δάσκαλος δεν είναι ειδικός σε αυτά κ.ο.κ.
Τώρα λένε για τους γυμναστές στα νηπιαγωγεία..
Εμείς που σπουδάσαμε στην Παιδαγωγική Σχολή είμαστε άχρηστοι για το ο,τιδήποτε :P
Φιλόλογος δεν είμαι,ουτε μαθηματικος,αλλα ενας φιλόλογος και ενας μαθηματικος θα μπορουσαν να διδαξουν στην Ε' και Στ' ταξη.Και το επιχειρημα ότι ανηκουν στη δευτεροβαθμια και δεν εχουν γνωση από παιδια αυτης της ηλικιας δεν παιζει,διοτι εχουμε γυμναστες,ξενογλωσσους,πληροφορικης και στις δυο βαθμιδες.Δεν υφισταται μεταπηδηση σε άλλο γνωστικο αντικειμενο και η διαταξη της υλης,σας θυμιζω,ειναι σπειροειδης.Αλλωστε αυτά τα μαθηματα-αν καποιος τα εχει μελετησει-εχουν υποστεί "γυμνασιοποιηση",ειδικα τα μαθηματικα.Δεν λεω ότι οι δάσκαλοι δεν τα καταφερνουν, για να μην παρεξηγηθώ από τους συναδερφους ΠΕ70!
-
Μπηκε ολο σε παραθεση το μηνυμα μου
-
Εγω θελω στο σχ..... μου μια ΟΥΚΡΑΝΗ.
Α ναι ναι ναι οι πε60 δεν εχουν χρονο
ουτε καφε να πιουν ετοιμαζονται ολη
μερα για την αλλη μερα.Ναι ναι ναι.
-
Και 2 επιστημονικες δημοσιεύσεις σε αμερικανικό κορυφαίο περιοδικό . Μπορω να σου δωσω το ονομα μου σε πμ να τις βρεις! Δεν υπάρχει βοηθός νηπιαγωγού πουθενα. Ναι υπάρχει καλύτερη υλικοτεχνική υποδομή και λιγότερα παιδιά. Ναι υπάρχει καλύτερη σίτιση . Αλλά υπάρχει και το μάθημα της ΦΑ . Μιλάω από προσωπική εμπειρία και εργασία σε ένα απο το κορυφαία ιδιωτικά της αττικής
Τελείως εκτός πραγματικότητας... Στο εξωτερικό υπάρχουν παντού βοηθοί εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες και επίσης σε πολλά ιδιωτικά της Ελλάδας.
-
Εγω θελω στο σχ..... μου μια ΟΥΚΡΑΝΗ.
αλήθεια γιατί γράφεις το σχολείο με αποσιωπητικά και το ουκρανή φανερά και με κεφαλαία;
ντρέπεσαι μήπως που δουλεύεις σε σχολείο και θεωρείς τις ... χορεύτριες πιο καταξιωμένες;
-
Εγω θελω στο σχ..... μου μια ΟΥΚΡΑΝΗ.
Α ναι ναι ναι οι πε60 δεν εχουν χρονο
ουτε καφε να πιουν ετοιμαζονται ολη
μερα για την αλλη μερα.Ναι ναι ναι.
-
don 't feed the trolls έχει κουμπάκι αναφοράς αξιοποιήστε το...
-
don 't feed the trolls έχει κουμπάκι αναφοράς αξιοποιήστε το...
άσε να γελάσουμε λίγο βρε ρίτα με τον μοναδικό άνθρωπο που έμεινε στάσιμος σε νηπιαγωγείο
-
καλά :P
-
αλήθεια γιατί γράφεις το σχολείο με αποσιωπητικά και το ουκρανή φανερά και με κεφαλαία;
ντρέπεσαι μήπως που δουλεύεις σε σχολείο και θεωρείς τις ... χορεύτριες πιο καταξιωμένες;
Μάλλον με το σχ....... δεν εννοεί το σχολείο ;D
Και φυσική αγωγή ξέρουμε και θεατρική αγωγή επίσης, ούτε γυμναστές είμαστε ούτε θεατρολογοι. Όσα ξέρουμε αρκούν για την προσχολικη αγωγή.
ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΣ
-
τέλος πάντων, όποιος το υποτιμά αν θέλει ας δοκιμάσει για ΜΙΑ εβδομάδα σε ένα νηπιαγωγείο
-
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα μερικών να θέλουν ντε και σώνει να επιβεβαιωθούν μειώνοντας τους άλλους.
Επιπλέον πως είναι δυνατόν να συγκρίνονται ανόμοια πράγματα.
Άλλη η δουλειά του/της νηπιαγωγού, άλλη του δάσκαλου και άλλη του καθηγητή. Το μόνο κοινό είναι ότι το αντικείμενο τους έχει να κάνει με τη διαδικασία μάθησης και απαιτείται και οι τρεις να χρησιμοποιούν παιδαγωγικά εργαλεία κατάλληλα για την κάθε ηλικία στην οποία απευθύνονται.
Καλό είναι επίσης, να σταματήσουν κάποιοι να ορέγονται ξένα χωράφια. Εντάξει υπάρχει ανεργία, υπάρχει κορεσμός αλλά σε όλα υπάρχουν όρια. Το ότι υπάρχουν πλέον ειδικότητες και στη πρωτοβάθμια δεν σημαίνει τίποτα. Άλλες δεξιότητες και ικανότητες απαιτεί η διδασκαλία σε νήπια, άλλες σε προ έφηβους, άλλες σε εφήβους και άλλες για τους ενήλικες. Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί και να μας παίρνουν και οι άλλοι στα σοβαρά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, και κυρίως ας αφήσουμε στην άκρη τη νοοτροπία όλα τα σφάζουμε όλα τα μαχαιρώνουμε!!!
Το θέμα μας είναι η εισαγωγή της Φ.Α. στα νήπια την οποία βρίσκω υπερβολική, όπως υπερβολική βρίσκω και την ιδέα που είχε ακουστεί για την εισαγωγή της Πληροφορικής στα νήπια.
Δεν είμαι νηπιαγωγός αλλά νομίζω ότι τα παιδιά σε αυτή την ηλικία δεν πρέπει να φορτώνονται με πολλά γιατί κουράζονται εύκολα, αντίθετα πιστεύω ότι θα πρέπει να δίνεται βάρος στην ψυχο-κοινωνικο- συναισθηματική τους ανάπτυξη.
Όλα τα άλλα είναι για "κατανάλωση".
Και εν τέλει αφού τους έπιασε η κάψα για την υγεία των νηπίων καλά θα κάνουν να φροντίσουν τα κτίρια των νηπιαγωγείων να είναι κατάλληλα για την ασφάλεια των νηπίων, όπως επίσης να φροντίσουν σε κάθε εκπαιδευτικό να αναλογούν λιγότερα νήπια και τέλος ας φροντίσουν για την υγιεινή και σωστή σίτιση των νηπίων σε μια εποχή μάλιστα που μαστίζει η ανεργία και πολλές οικογένειες αδυνατούν να τρέφονται καλά.
-
Έχοντας δουλεψει σε σχολείο του εξωτερικού και έχοντας παρακολουθήσει πολλές ώρες μαθήματα σε σχολεία, του εξωτερικού πάλι, στα πλαίσια ερευνών και πρακτικής νομίζω ότι μπορώ να καταθέσω τις εμπειρίες μου....
Στα σχολεία που πήγα εγώ υπήρχαν μεν 20 παιδιά στην τάξη, αλλά η νηπιαγωγός είχε μόνιμη βοηθό και έκτακτη βοήθεια από γονείς που συνεργαζόταν με το σχολείο και έκαναν κάποιες δραστηριότητες με τα παιδιά (κάθε μέρα και διαφορετικός γονέας).
Επίσης, υπήρχαν τραπεζοκόμοι, μαγείρισσες, καθαρίστριες.....και στην ώρα του φαγητού η νηπιαγωγός απλά επέβλεπε τη διαδικασία.
Η γυμναστική γινόταν από τη νηπιαγωγό και τους βοηθούς και είχε τη μορφή ψυχοκινητικών παιχνιδιών. Επ[ίσης από τη νηπιαγωγό γινόταν και η ανάγνωση, η γραφή, τα μαθηματικά, τα εικαστικά, οι επιστήμες......όλα.
Κλείνοντας, οι αίθουσες ήταν σχεδόν όσο ολόκληρα τα δικά μας νηπιαγωγεία........
Έτσι, για να μην μιλάμε στον αέρα για το τι γίνεται αλλού και τι γίνεται εδώ..........
-
Ο Κουκοδημος να έρθει να ρωτήσει εμένα να του πω αν μαθαίνουν κάτι τα παιδιά στο νηπιαγωγείο...
Θυμάμαι ακόμα εκείνη τη χρονιά που ενω είχα μόνο 15 πρωτάκια ( συνήθως εχω 22-25) είχα ζοριστεί απίστευτα.Φέτος είχα 25 και πέρασα υπέροχα.Ηταν η μοναδική χρονιά στα 11 χρόνια που δουλεύω που δε συνέχισα την τάξη μου.Τυχαίο άραγε που 6 στα 15 παιδιά δεν πήγαν καθόλου νήπιο; Αλλα δυο απο αυτά πήγαιναν που και που; Δε ξέρω πως έγινε αυτό και έπεσαν ολα μαζεμένα σε ενα τμήμα. Ηταν η χρονιά της μεγάλης απεργίας ( 6 εβδομάδες έκανα και εγώ) που πετύχαμε να γίνει υποχρεωτικό το νηπιαγωγείο...ευτυχώς!
Ο κάθε κλάδος έχει τις δικές του δυσκολίες... και δε μπορεί ο ένας να απαξιωνει τη δουλειά του άλλου.
Οι συνάδελφοι νηπιαγωγοί ούτε τουαλέτα δε μπορούν να πάνε... ούτε διάλειμμα έχουν, ούτε κενό Αυτό που με ενόχλησε δεν ειναι οτι σκέφτονται να βάλουν γυμναστές στα νηπιαγωγεία. Απο την πρώτη πρόταση είχα ήδη εκνευριστει.
...Στο νηπιαγωγείο δε μαθαίνουν κάτι!
Μου θύμισε καποιους απο τους γονείς εκείνων των μαθητών. " Ε δε πήγε νηπιαγωγείο. Σιγά μωρέ τραγούδια λένε και παραμύθια "
" Δε πήγε νηπιαγωγείο, ε σιγα τι να έκανε ενα χρόνο; Να ξυπνάμε πρωί για να πηγαίνει να τραγουδάει;"
Μέσα απο.το μήνυμα αυτό εγω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους απο το νηπιαγωγείο για ολα οσα μαθαίνουν στα παιδιά και έρχονται προετοιμασμενα στο δημοτικό σχολείο...
Να ξέρετε πως οι δασκάλες που παίρνουν Α τάξης σας χρωστάμε πολλά!
-
Πιστευω οταν θα παψουμε να εκφραζουμε την αποψη μας με βαση τα συντεχνιακα μας μικροσυμφεροντα τοτε θα μπορεσει να επελθει ουσιαστικη αλλαγη στο χωρο της παιδειας.
-
Μα τι λετε ρε παιδια.... εδω υπαρχουν ατομα με μεταπτυχιακα, διδακτορικα, 35 δημοσιευσεις, και αποστολες στη NASA που ισχυριζονται οτι δεν υπαρχουν βοηθοι νηπιαγωγου σε σοβαρα εκπαιδευτικα συστηματα.... 8)
ειναι δυνατον να λετε τετοιες ανακριβειες...?? :P
Ειναι ντροπη που πανε να βαλουν χερι ΚΑΙ στην προσχολικη αγωγη!
Ντροπη και ανηθικο!
Και αντε πες οι πολιτικοι ειναι εντεταλμενοι φονιαδες και ασχετοι!
Οταν ομως διαβαζεις κ απο αλλους εκπαιδευτικους τετοιες αποψεις πραγματικα σε πιανει απελπισια!
-
Είπε ο Κουκοδήμος μια χαζομάρα και τώρα πρέπει να αποδείξουν οι νηπιαγωγοί ότι δεν είναι ελέφαντες...
Είναι ο υπουργός αλλά είναι και ο υφυπουργός μας...ό,τι τους φανεί! :P
-
-
Το σκουπιδαριό που κυκλοφορεί στην ελληνική πολιτική ζωή δεν είναι τίποτα παραπάνω από αντανάκλαση της ίδιας της κοινωνίας, δυστυχώς.
-
Anna Kriti με συγκίνησες. Αλήθεια :-* :-*
-
Anna Kriti με συγκίνησες. Αλήθεια :-* :-*
Tην αλήθεια έγραψα...
Σε ευχαριστώ :)
-
Και εν τέλει αφού τους έπιασε η κάψα για την υγεία των νηπίων καλά θα κάνουν να φροντίσουν τα κτίρια των νηπιαγωγείων να είναι κατάλληλα για την ασφάλεια των νηπίων, όπως επίσης να φροντίσουν σε κάθε εκπαιδευτικό να αναλογούν λιγότερα νήπια και τέλος ας φροντίσουν για την υγιεινή και σωστή σίτιση των νηπίων σε μια εποχή μάλιστα που μαστίζει η ανεργία και πολλές οικογένειες αδυνατούν να τρέφονται καλά.
Γεια στο στόμα σου!
-
Αφου θα τους κανουν γυμναστικη για να χωνεψουν
-
Αν και νηστικό αρκούδι δε χορεύει, εγώ θα κάνω παραδοσιακούς χορούς για να χορέψει! ;D ;D ;D ;D
-
http://xenesglosses.eu/2014/08/apantisi-d-s-d-o-e-stis-diloseis-tou-yfy/
-
Σήμερα το μεσημέρι: Στο κανάλι της
-
Δε μιλάω μόνο εγώ κυρία, κι ο Αντρέας μιλάει. Γιατί μαλώνετε μόνο εμένα;
-
Μανούλα, μου πήραν το μπιφτέκι μου...
-
Ε καλά τώρα.. αυτά (το να τον ρωτάνε πόσα ακριβώς ΙΕΚ υπάρχουν) είναι λαϊκισμοί. Θα μπορούσε να έχει γραπτά τα στοιχεία, αλλά δεν είναι αυτό το μείζον θέμα.