Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: fiore στις Αυγούστου 16, 2014, 12:31:58 pm
-
http://xenesglosses.eu/2014/08/allages-sto-orario-ton-kathigiton-pou-d/
-
XA XA XA!!!
Ωραίος o τίτλος του site....
Αγαπητή fiore η διευθέτηση ωραρίου των ΠΕ04 γίνεται ΚΑΘΕ χρόνο.
-
Το να διδάσκουν όλοι οι ΠΕ4 ένα μόνο δίωρο την ίδια μέρα κάθε εβδομάδα είναι ένας περιορισμός που δημιουργεί αρκετές δυσκολίες στο ωρολόγιο πρόγραμμα, αλλά και προβλήματα στην εβδομαδιαία κατανομή των ωρών των μαθημάτων φυσικών επιστημών. Για παράδειγμα, ένας καθηγητής με ωράριο 23 ώρες θα πρέπει να έχει ένα μόνο 2-ωρο τη μία μέρα (π.χ. κάθε Τρίτη) και τις υπόλοιπες 4 μέρες της εβδομάδας να διδάσκει 21 ώρες (στην καλύτερη περίπτωση θα έχει τις 3 μέρες 5-ωρο και μία μέρα 6-ωρο). Περισσότερο περιπλέκονται τα πράγματα όταν ο καθηγητής είναι σε δύο ή τρία σχολεία...
-
DM αυτό που γράφεις είναι προφανές,
αλλά εξίσου προφανές είναι και ότι μπορεί να εφαρμοστεί η διευθέτηση ωραρίου των ΠΕ04.
Η σε τακτική βάση επιμόρφωση των συναδέλφων ΠΕ04 είναι κάτι που το ζητούν και οι ίδιοι, τουλάχιστον η πλειοψηφία τους...
-
Πρακτικά αυτή η επιμόρφωση είναι 3-4 φορες το χρονο στα περισσότερα Εκφε Τώρα να σου στριμωχνουν το πρόγραμμα και να δημιουργούνται όλες αυτές οι δυσκολίες στο ωρολόγιο πρόγραμμα ,ιδιαίτερα στα μεγαλα σχολεία, για 4-5 Πέμπτες το θεωρώ ανουσιο. Εφόσον η επιμόρφωση έχει προαιρετικό χαρακτήρα θα ηταν προτιμότερο να γινόταν απόγευμα.
Αν είναι να γίνει υποχρεωτικά αυτή η αλλαγή στα ωρολόγια προγράμματα τουλαχιστον να αποκτήσει υποχρεωτικό και τακτικο χαρακτήρα η επιμόρφωση να πιασει και τοπο
-
Αγαπητέ giokspy ΟΛΑ είναι υποχρεωτικά,
και η διευθέτηση του ωραρίου,
και η παρουσία των ΠΕ04 στις επιμορφωτικές δράσεις των ΕΚΦΕ (για αυτό και γίνεται εντός ωραρίου),
και η πραγματοποίηση ΟΛΩΝ των πειραμάτων σε ΟΛΕΣ τις τάξεις (αποτελούν μέρος της διδακτέας ύλης).
Εάν σκεφτούμε ότι ένα διδακτικό έτος έχει περίπου 20 εβδομάδες διδασκαλίας, ακόμη και οι 5 συναντήσεις στο ΕΚΦΕ συν τις επιμορφώσεις του σχολ. συμβούλου ΠΕ04 καλύπτουν σχεδόν το μισό χρόνο....
Φυσικά το πρόβλημα των ΕΚΦΕ με μεγάλο αριθμό σχολείων υπό την εποπτεία τους, είναι η υποστελέχωσή τους!
-
Σε μας πάντως η συμμετοχή στις επιμορφωσεις ηταν προαιρετικό χαρακτήρα. Είναι πολύ σημαντικό πάντως να υπάρχει συνεργασια στους εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα στους ΠΕ 04. Αν υπάρχει προθεση για αναβάθμιση του εργαστηριακου χαρακτήρα των ΦΕ είναι και απαραίτητη η τακτική επιμόρφωση. Πάντως βάση νομου υποχρεωτικές είναι οι εργαστηριακές ασκήσεις και όχι οι επιμορφωσεις.
-
Εξαρτάται με το πως είναι διατυπωμένη η πρόσκληση που φέρει την υπογραφή του Δ/ντη Διεύθυνσης.
Πάντως η πρόθεση αναβάθμισης της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών (γιατί περί αυτού πρόκειται όταν μιλάμε για εργαστηριακή διδασκαλία) δεν γίνεται μόνον μέσω των εγκυκλίων του ΥΠΑΙΘ...
Αν ένας καθηγητής και έχει στη διάθεσή του ένα άρτιο εξοπλισμένο εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (ένα από τα 1.200 περίπου νέα εργαστήρια των Λυκείων) τότε το βάρος επιλογής των μέσων διδασκαλίας είναι δικό του.