Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ανακοινώσεις και θέματα σχετικά με το PDE => Η Κοινότητα του PDE => Μήνυμα ξεκίνησε από: γιαννα26 στις Αυγούστου 26, 2014, 08:20:58 pm
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι λίγο αγχωμένη γιατί ενδέχεται να δουλέψω σε Ιδιωτικό Σχολειό από τώρα τον Σεπτέμβριο.
Θα παρακαλούσα όποιος έχει εμπειρία από τάξη , να μου δώσει συμβουλές που θα μου φάνουν χρήσιμες την πρώτη μου φορά σε τάξη.
Επίσης θα ήθελα να μου προτείνεται κάποιο βιβλίο να διαβάσω που ξέρετε ότι αξίζει σχετικά με την διαχείριση της τάξης ή την δημιουργική εκπαίδευση ή κάτι αντίστοιχο.
Τέλος,
Θα ήθελα κάποιος να μου προτείνει ένα βιβλίο ή δεν ξέρω τί άλλο για να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου ως Μαθηματικός.
Αυτά!!!
Ευχαριστώ,
Γιάννα
-
Σε ποιά τάξη θα διδάξεις;
-
Έχεις π.μ.
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι λίγο αγχωμένη γιατί ενδέχεται να δουλέψω σε Ιδιωτικό Σχολειό από τώρα τον Σεπτέμβριο.
Θα παρακαλούσα όποιος έχει εμπειρία από τάξη , να μου δώσει συμβουλές που θα μου φάνουν χρήσιμες την πρώτη μου φορά σε τάξη.
Επίσης θα ήθελα να μου προτείνεται κάποιο βιβλίο να διαβάσω που ξέρετε ότι αξίζει σχετικά με την διαχείριση της τάξης ή την δημιουργική εκπαίδευση ή κάτι αντίστοιχο.
Τέλος,
Θα ήθελα κάποιος να μου προτείνει ένα βιβλίο ή δεν ξέρω τί άλλο για να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου ως Μαθηματικός.
Αυτά!!!
Ευχαριστώ,
Γιάννα
-
Εμένα με βοήθησε η ειλικρίνεια, η αγάπη και το ενδιαφέρον για τους μαθητές μου. Νομίζω ότι βοηθάει και η σταθερότητα, ό,τι πεις το κάνεις.
Η σοφή συμβουλή που μου έδωσε μία παλια καραβάνα, όταν ξεκινούσα ήταν: "μην κρατάς κακία-μούτρα. Σου έκανε κάτι ο/η ζωηρός/ή της τάξης και "διαπληκτιστήκατε"; Την άλλη φορά σαν να μην τρέχει τπτ, ό,τι και να σου έχει κάνει. Αλλιώς θα χάσεις όλο το τμήμα"
Γιάννα καλή αρχή! Καταλαβαίνω το άγχος σου, αλλά μην ανησυχείς, θα τα πάς περίφημα!
Καλό θα ήταν να ανταλλάξουμε απόψεις σε αυτό το θέμα, να πάρουμε ιδέες ο ένας από τον άλλον.
-
Δυστυχώς δεν ξέρω ακόμα τίποτα,
Μεχρι τις 5 Σεπτεμβρίου που είναι η τελευταία συνεντεύξη , δεν ξέρω τίποτα!
Ούτε τάξη...
-
Θα σου πω κάτι τελείως άσχετο: φόρα ρούχα που τα νιώθεις άνετα - στα πλαίσια του λογικού, μη πας με φόρμες! (εκτός αν είσαι γυμνάστρια!)
Θα έχεις τόσο μεγάλο άγχος για τόσα πράγματα (μην ξεχνάς οτι θα έχεις να εξοικειωθείς και με το κτίριο, εγώ κάθε φορά που πάω σε καινούριο σχολείο χάνομαι) που το τελευταίο που θες είναι να σε σφίγγουν τα παπούτσια ή να σε στενεύει το πουκάμισο / η μπλούζα.
Και όχι χαμηλοκάβαλο παντελόνι χωρίς κάτι μακρύ από πάνω! Οι κιμωλίες πέφτουν εύκολα στο πάτωμα! ;)
-
Εμένα με βοήθησε η ειλικρίνεια, η αγάπη και το ενδιαφέρον για τους μαθητές μου. Νομίζω ότι βοηθάει και η σταθερότητα, ό,τι πεις το κάνεις.
Η σοφή συμβουλή που μου έδωσε μία παλια καραβάνα, όταν ξεκινούσα ήταν: "μην κρατάς κακία-μούτρα. Σου έκανε κάτι ο/η ζωηρός/ή της τάξης και "διαπληκτιστήκατε"; Την άλλη φορά σαν να μην τρέχει τπτ, ό,τι και να σου έχει κάνει. Αλλιώς θα χάσεις όλο το τμήμα"
Συμφωνώ και επαυξάνω!!!
-
πολλη αγαπη, ειλικρίνεια απέναντι στα παιδια και να πιστεψεις σε σενα.μη δειξεις το αγχος σου κι ας εχει αρκετο γιατι θα το καταλαβουν.μπες με αυτοπεποιθηση και σκεψου απλα ότι είναι παιδια.σκεψου τι δε σου αρεσε εσενα όταν εβλεπες για πρωτη φορα στην ταξη τη δασκαλα σου και προσπαθησε να το αποφυγεις.ολα θα πανε καλα.καλη αρχη σου ευχομαι.
-
Αγάπη, ενδιαφέρον και σταθερότητα. Να νιώθει το κάθε παιδί ότι είναι ξεχωριστό για σένα. Σε ποια βαθμίδα θα διδάξεις;
-
Να είσαι προσιτή αλλά ταυτόχρονα να κρατάς και κάποια απόσταση. Μην προσπαθείς να το παίξεις αφεντικό αλλά ούτε και κολλητή φίλη.
-
Ξέρετε τόσο ζηλεύω όλους εσάς που μου απαντάτε....!!!!
Γιατί ξέρω ότι το έχετε περάσει αύτο το στάδιο και μοιράζεστε τις εμπειρίες στους ''πρωτάρηδες''!!!
Ευχόμαι να έρθει η στιγμή που θα μοιραζω και έγω τις εμπειρίες μου σε όσους μου το ζητήσουν...
Και όταν φτάσει η στιγμή αυτή (να θέλουν οι νεότεροι την γνώμη μου) θα έχω πετύχει τον στόχο μου!!!
Που δεν είναι άλλος από την καλή εκπαιδευτικό-μαθηματικό
-
Επίσης θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο βιβλίο να διαβάσω που ξέρετε ότι αξίζει σχετικά με την διαχείριση της τάξης ή την δημιουργική εκπαίδευση ή κάτι αντίστοιχο.
Σχολική Τάξη, Μάθηση και Ψυχική Υγεία
Η αθέατη πλευρά των σχέσεων αγωγής στα σημερινά σχολεία
Συγγραφείς: Κίσσας, Γιώργος,
-
Ενδιαφέρον και κατατοπιστικό βρήκα και το βιβλίο " Ο εκπαιδευτικός στην τάξη" του David Fontana. Αναφέρεται στα αίτια που προκαλούν τα προβλήματα ελέγχου στη διαχείριση της σχολικής τάξης και στην καθοδήγηση και μείωση των προβληματικών συμπεριφορών.
-
Σχολική Τάξη, Μάθηση και Ψυχική Υγεία
Η αθέατη πλευρά των σχέσεων αγωγής στα σημερινά σχολεία
Συγγραφείς: Κίσσας, Γιώργος,
-
Γιάννα μου, καλή αρχή εύχομαι μέσα από την καρδιά μου :)
Φυσικά και τα έχουμε περάσει όλοι και αναγνωρίζουμε τους φόβους σου.
Ωστόσο από τη δική μου εμπειρία έχω να σου πω ότι πρέπει να είσαι ειλικρινής με τους μαθητές σου, τα παιδιά καταλαβαίνουν αν τα αγαπάμε, ακόμα και αν είμαστε αυστηροί μαζί τους.
Είμαι σίγουρη ότι θα τα τα καταφέρεις, αν αγαπάς αυτό που κάνεις.Δυσκολίες θα υπάρχουν κάθε μέρα και κάθε φορά θα μαθαίνεις από τα λάθη σου.
Για εμένα δεν υπάρχουν κανόνες , γιατί κάθε παιδί είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα με διαφορετικό οικογενειακό υπόβαθρο και γι'αυτό χρήζει διαφορετικής αντιμετώπισης.
Έτσι ουσιαστικά καλούμαστε να γίνουμε οι ίδιοι εκπαιδευτικοί, ψυχολόγοι, ηθοποιοί και....πολλά άλλα :D
Και πάλι εύχομαι καλή χρονιά και θα είμαστε εδώ για κάθε απορία :)
-
Το ένστικτο του καθενός είναι οδηγός αν φυσικά συνειδητά κάνει αυτό που διάλεξε και το αγαπάει. Σαφώς και οι συμβουλές και τα βιβλία βοηθάνε αλλά η πείρα και το προσωπικό στυλ που διαμορφώνει ο καθένας είναι μοναδικό.
Συνεπώς, κεραίες ανοιχτές για να υπάρχει "επικοινωνία" με τους δέκτες-τους μαθητές δηλαδή- γιατί αν τους χάσεις, έχεις χάσει το παιχνίδι. Πρέπει να μπορείς να "διαβάζεις" το βλέμμα τους και να πιάνεις το σφυγμό της τάξης.
-
Το ένστικτο του καθενός είναι οδηγός αν φυσικά συνειδητά κάνει αυτό που διάλεξε και το αγαπάει. Σαφώς και οι συμβουλές και τα βιβλία βοηθάνε αλλά η πείρα και το προσωπικό στυλ που διαμορφώνει ο καθένας είναι μοναδικό.
Συνεπώς, κεραίες ανοιχτές για να υπάρχει "επικοινωνία" με τους δέκτες-τους μαθητές δηλαδή- γιατί αν τους χάσεις, έχεις χάσει το παιχνίδι. Πρέπει να μπορείς να "διαβάζεις" το βλέμμα τους και να πιάνεις το σφυγμό της τάξης.
+φωνώ. Στην συναντηση καθηγητών προσφατα ακουσα ένα σωρό πραγματα που λεω μεσα μου " δεν είναι δυνατον να φταινε για όλα οι μαθητες". τους ιδιους μαθητες εχουμε !!
-
Μάρκο, εννοείς ότι έγινε παιδαγωγικός σύλλογος; Ας έχουμε υπόψη όμως ότι παίζει μεγάλο ρόλο και το σχολείο στο οποίο θα βρεθεί κάποιος. Φέτος είμαι σε σχολείο όπου αντιμετωπίζω κάποιες δύσκολες περιπτώσεις, αλλά και έναν μαθητοπατέρα - διευθυντή. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια ήμουνα σε σχολείο όπου δεν είχα ουσιαστικά κάποιο πρόβλημα. Ξαφνικά φταίω εγώ ή η ατμόσφαιρα που βρήκα διαμορφωμένη στο σχολείο που πήγα; Και αυτό παίζει ρόλο, ας μην το ξεχνάμε. Όπως επίσης και το εάν είσαι σε σχολείο μεγάλων αστικών κέντρων ή της επαρχίας.
-
+φωνώ. Στην συναντηση καθηγητών προσφατα ακουσα ένα σωρό πραγματα που λεω μεσα μου " δεν είναι δυνατον να φταινε για όλα οι μαθητες". τους ιδιους μαθητες εχουμε !!
Έτσι είναι, εν μέρει όμως. Σίγουρα δεν μπορεί να φταίνε για όλα οι μαθητές, αλλά ούτε κι όλος ο σύλλογος κάνει λάθος για την αδιαφορία κάποιων μαθητών, που είναι κάτι παραπάνω από εμφανής σε όλα τα μαθήματα (πλην ίσως της γυμναστικής)! Αλήθεια, νομίζετε ότι παλεύεται η αδιαφορία των μαθητών, η οποία εκδηλώνεται από την παράδοση του μαθήματος μέχρι τους βαθμούς και τις ποινές; Θεωρώ πως όσα χρόνια κι αν διδάσκει κάποιος σε τάξη, όσα βιβλία παιδαγωγικής κατάρτισης κι αν διαβάσει, όσες τακτικές/πρακτικές κι αν εφαρμόσει, την επιδεικτική αδιαφορία του μαθητή είναι πάρα πολύ δύσκολο να την περιορίσει/εξαλείψει. Είναι μια πραγματική καθημερινή πρόκληση, που νομίζω πως όποιος δεν την έχει συναντήσει, δεν μπορεί να εξάγει σίγουρα και ασφαλή συμπεράσματα για το εκπαιδευτικό έργο.
-
νομίζω πως ουτε αυτος που διδάσκει χρόνια μπορει να εχει στο τσεπάκι την "λύση" ετσι κι αλλιως...
-
νομίζω πως ουτε αυτος που διδάσκει χρόνια μπορει να εχει στο τσεπάκι την "λύση" ετσι κι αλλιως...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-
νομίζω πως ουτε αυτος που διδάσκει χρόνια μπορει να εχει στο τσεπάκι την "λύση" ετσι κι αλλιως...
Μπορεί να φανεί άσχετο,
αλλά γνωρίζατε ότι ταξιδεύοντας συχνά βελτιώνεται την ικανότητα σας να χειρίζεστε πολύπλοκα προβλήματα καθώς και την επίλυση τους; (https://www.facebook.com/aneklines/photos/a.134772723209770.16596.131258033561239/1049890325031334/?type=3&theater)
Το επάγγελμα του "δασκάλου" απαιτεί αλλά και προσφέρεται.
Ας το "εκμεταλλευτούμε".