Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μήνυμα ξεκίνησε από: Bill_mat στις Σεπτεμβρίου 05, 2014, 04:24:41 pm
-
Καλησπέρα στο forum !
Ονομάζομαι
-
Η πιστοποίηση αξίζει όταν έχεις μάθει τα ανάλογα αγγλικά. Στην Δευτέρα Λυκείου είναι απίθανο να καταφέρεις να κάνεις όλη τη δουλειά που απαιτείται για να μπορέσεις 1. να περάσεις τις εξετάσεις και 2. να λες ότι ξέρεις αγγλικά επιπέδου C2 και πραγματικά να ξέρεις.
Μεγάλο ρόλο παίζει και ο βαθμός που πήρες στο ECCE. Αν έχεις μέσο όρο από 85% και πάνω, αυτό που προσπαθείς να κάνεις ίσως είναι εφικτό, αν έχεις 65-75% το πιθανότερο είναι να μην επιτύχεις όσο και να προσπαθήσεις τους επόμενους 8 μήνες. Αντικειμενικά, 8 μήνες είναι λίγοι για να ανεβείς 2 επίπεδα. Αν είχες ξεκινήσει μαθήματα τον Ιούνιο, αμέσως μετά τις εξετάσεις, θα ήταν αλλιώς.
Γνώμη μου είναι να μην προπληρώσεις τα δίδακτρα και να δεις πώς θα τα πας τους πρώτους 2 μήνες. Αν βλέπεις ότι δεν τα καταφέρνεις, σταματάς τα μαθήματα και αφοσιώνεσαι στο σχολείο, το οποίο έτσι κι αλλιώς στη φάση αυτή θα πρέπει να είναι η βασική σου (ίσως και η μοναδική) προτεραιότητα. Ελπίζω αυτή τη συμβουλή να σου την έδωσαν και στο φροντιστήριο. Αν όχι, προσοχή.
-
καποιες δουλειές βάζουν φαγητο στο τραπέζι, κάποιες και καινούργιο αυτοκίνητο στο γκαράζ κάθε πεντε χρόνια, κάποιες και νερό στην πισίνα, κάποιες σου επιτρέπουν, αν θελεις, να πάρεις διαζύγιο στα 40 και καποιες όχι, και σε κάποιες ξεχνας τι σημαίνει σπίτι ή κοιμάμαι σαν άνθρωπος, άλλοι δουλεύουν στις λαϊκές και βγάζουν εκατομμύρια, άλλοι με πτυχίο δικηγόρου πάνε και γίνονται δημοτικοί αστυνομικοί, και κάποιοι - αληθινή ιστορία - βόσκουν πρόβατα στο βουνό όταν βλέπουν ενα κουτί λίρες να προσγειώνεται δίπλα τους, δεν θα εμπιστευόμουν κανέναν που θα έλεγε οτι έχει την απάντηση σ' αυτό που ρωτάς αλλά πάλι ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις απο πριν
-
Στην ερώτηση αν αξίζει για βιοποριστικούς λόγους (να διδάξεις αγγλικά με το Proficiency τελειώνοντας το σχολείο) η απάντηση είναι όχι, δεν αξίζει.
-
Θα σου απαντήσω από τη δική μου εμπειρία. Κι εμένα μου άρεσαν πολύ τα αγγλικά και πήγα α και β λυκείου για το proficiency. Αλλά...1ον. κουράστηκα, 2ον έκλαιγα γιατί δε μπορούσα να αφοσιωθώ στα ελληνικά και έγραφα κάτω από τη βάση 3ον δε μπορούσα να διαβάσω στην γ λυκείου γιατί είχα κουραστεί γενικώς από το διάβασμα. Και σχολείο και αγγλικά στο λύκειο δε γίνεται πιστεύω. Και βλέπω πολύ κόσμο που πιέζεται στο λύκειο για τα αγγλικά χωρίς λόγο θεωρώ. Αξίζει να καταστρέψεις το μέλλον σου για τα αγγλικά? Μπορείς να πας μετά όσο θα είσαι στο πανεπιστήμιο αφού σου αρέσουν τόσο πολύ! Πήρα και τα 2 πτυχία αλλά και τι έγινε? Τελικά πέρασα στο πανεπιστήμιο αλλά ίσως θα περνούσα σε κάτι καλύτερο αν είχα διαβάσει περισσότερο. Εσάς μετράει και ο βαθμός στη β λυκείου τώρα.. δεν είναι παίξει γέλασε. Ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Ελπίζω να βοήθησα. Σου εύχομαι το καλύτερο ό,τι κι αν επιλέξεις! Η επιλογή είναι δική σου. Εσύ ξέρεις τι θέλεις. Αλλά δε θα είναι εύκολο.
-
Mε τι βαθμό πήρες το ECCE;
-
Θα έλεγα να αφοσιωθείς στο σχολείο σου και να ξαναπιάσεις τα Αγγλικά ως φοιτητής πια, γιατί το κενό ανάμεσα στο Lower και το Proficiency είναι μεγάλο (ειδικά λεξιλογιακά) και το διάστημα ως τις εξετάσεις αλλά και ο προσωπικός σου χρόνος που θα μπορείς να διαθέσεις στην ξένη γλώσσα δεν επαρκούν.
Με τι βαθμό πήρες το ECCE; Αν ήσουν οριακά ή κάπου εκεί, είναι πολύ δύσκολο στην τάξη που είσαι. Αν το πήρες με άριστα, αλλάζει το πράγμα αλλά και πάλι θα σου χρειαστούν πολλές ώρες μελέτης και προετοιμασίας. Δική σου η απόφαση αλλά τη δυνατότητα να μάθεις πραγματικά τη γλώσσα κι όχι επιφανειακά θα την έχεις σίγουρα ως φοιτητής. Ως τότε, αν κάνετε Αγγλικά στο σχολείο σε αυτή την τάξη, δες το σαν ευκαιρία για επανάληψη και συντήρηση. Θα βοηθήσει πολύ. ;)
-
Για την ερώτηση σας όσο αφορά τον βαθμό του ecce ήταν σχεδόν 85%, δηλαδή pass, δεν είχα κάποιο low pass, και μάλιστα σε κάποια μέρη είχα χάσει το high pass για λίγες μονάδες ...
Να σας πω και κάτι άλλο που αυτό κυρίως θα το δείξει η πορεία, αλλά πιστεύω ότι τον χρόνο που θα αφιερώνω για το proficiency θα είναι κυρίως τα σαββατοκύριακα και όχι οι καθημερινές που θα απαιτούν διάβασμα για το σχολείο...
-
Και τι θα γίνεται με τις καθημερινές που θα παρακολουθείς μαθήματα; Θα πρέπει κι εκεί να πηγαίνεις προετοιμασμένος, έχοντας κάνει ασκήσεις κι εκθέσεις κι έχοντας μελετήσει Γραμματική και λεξιλόγιο.
-
Όλα αυτά θα τα διαβάζω από το σαββατοκύριακο, με εξαίρεση την επανάληψη λέξεων (θεωρίας) που θα κάνω πριν το μάθημα, γιατί θα κάνω 3 ώρες την εβδομάδα με 3 διαφορετικά βιβλία οπότε μεταξύ τους οι μέρες μαθήματος δεν θα χρειάζονται διάβασμα σε γενικές γραμμές...
-
Για την ερώτηση σας όσο αφορά τον βαθμό του ecce ήταν σχεδόν 85%, δηλαδή pass, δεν είχα κάποιο low pass, και μάλιστα σε κάποια μέρη είχα χάσει το high pass για λίγες μονάδες ...
Να σας πω και κάτι άλλο που αυτό κυρίως θα το δείξει η πορεία, αλλά πιστεύω ότι τον χρόνο που θα αφιερώνω για το proficiency θα είναι κυρίως τα σαββατοκύριακα και όχι οι καθημερινές που θα απαιτούν διάβασμα για το σχολείο...
Aν ειχες 85% τοτε ειχες high pass (84+ ξεκιναει το high pass). Mε τετοιο βαθμο εγω θα σου ελεγα να πας ανετα. Κανε πιο εντατικα μαθηματα φετος και δωσε το Μάιο. Δεν πιανεται ευκολα τετοιο ποσοστο στο ecce, οποτε σημαινει οτι γενικα εισαι πολυ καλος μαθητης. Δε βλεπω το λογο, εφοσον εισαι δυνατός, να περιμενεις να δωσεις για proficiency οταν μπεις σε καποια σχολη. Τωρα που τα εχεις προσφατα.
-
Όλα αυτά θα τα διαβάζω από το σαββατοκύριακο, με εξαίρεση την επανάληψη λέξεων (θεωρίας) που θα κάνω πριν το μάθημα, γιατί θα κάνω 3 ώρες την εβδομάδα με 3 διαφορετικά βιβλία οπότε μεταξύ τους οι μέρες μαθήματος δεν θα χρειάζονται διάβασμα σε γενικές γραμμές...
Αυτό το σύστημα κατανομής της ύλης το έχω εφαρμόσει κι είχε επιτυχία. Δηλαδή ό,τι παρέδιδα Τρίτη π.χ. το είχε ο μαθητής για Τρίτη κι έτσι και με τις άλλες μέρες. Φαντάζομαι θα κάνεις ιδιαίτερο, γιατί για φροντιστήριο οι ώρες είναι λίγες. Aν κι εγώ και σε ιδιαίτερο παραπάνω προτείνω.
Μπράβο, πάντως, τα κατάφερες καλά στο ECCE!
-
Αυτό το σύστημα κατανομής της ύλης το έχω εφαρμόσει κι είχε επιτυχία. Δηλαδή ό,τι παρέδιδα Τρίτη π.χ. το είχε ο μαθητής για Τρίτη κι έτσι και με τις άλλες μέρες. Φαντάζομαι θα κάνεις ιδιαίτερο, γιατί για φροντιστήριο οι ώρες είναι λίγες. Aν κι εγώ και σε ιδιαίτερο παραπάνω προτείνω.
Μπράβο, πάντως, τα κατάφερες καλά στο ECCE!
Συμφωνώ μαζι σου. 3 ωρες και εμενα μου φαινονται λιγες, ειδικα αν θελει να δωσει πιο γρηγορα.
-
3 ώρες την εβδομάδα, 3 διαφορετικά βιβλία, δηλαδή ένα βιβλίο την ώρα. Ελπίζω να έχετε και το ραβδάκι που σταματάει το χρόνο ;)
Σοβαρά τώρα, 3 ώρες την εβδομάδα είναι λίγο.
-
Όντως, ίσως να έχετε δίκιο, θα μιλήσω αύριο και θα δούμε για 4, 2 2ωρα... Αυτές τις μέρες εξάλλου θα πάρω και εγώ τα βιβλία και θα έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη...
-
Στην ερώτηση αν αξίζει για βιοποριστικούς λόγους (να διδάξεις αγγλικά με το Proficiency τελειώνοντας το σχολείο) η απάντηση είναι όχι, δεν αξίζει.
xm, beg to differ! από το να χάσεις 4-5-6 χρόνια σε ένα ΤΕΙ της πλάκας, σε φροντιστήρια ελληνικού σχολείου συν φυσικά κόστος μετακίνησης, ευκαιρίας κτλ καλύτερα με ένα ECPE να το παίζεις καθηγητής και να βγάζεις ένα κάρο λεφτά! το ξέρω πως το 2014 είναι λίγα τα χρήματα, αλλά in my experience το 2001 το ιδιαίτερο πληρωνόταν τουλάχιστον 4-5-6.000 δρχ ανά ώρα (ξέρω και κυρία που έπαιρνε τότε 10.000 δρχ την ώρα σε γκρουπάκι από 2-3 άτομα!!!), και τα φροντιστήρια πλήρωναν περίπου 2-3.000 δρχ. Αν τα έβαζες στην άκρη, συν επιτόκια προθεσμίας 4-5-6% για το διάστημα 2001-2014 (που κάποιες περίοδοι ήταν πράγματι χρυσές) τώρα κάποιος άνετα θα είχε στην τράπεζα περίπου (rough estimate) 300.000 (δηλαδή 30 ώρες την βδομάδα, για 10 μήνες, συν 2 μήνες ΟΑΕΔ), επί 13 έτη, συν φυσικά τις προθεσμίες. ΥΓ εδώ τονίζω πως σημαντικό είναι κανείς να έβρισκε στην γειτονιά του, ή σε περιοχές πάνω στο ΜΕΤΡΟ- τελοσπάντων να μην είχε μεταφορικά, και να υποχρέωνε τον μαθητή να αγοράσει το student's από την αρχή- ώστε να μην έχει ο καθηγητής έξοδα φωτοτυπιών κτλ. ΥΓ2 ξέρω πολλοί θα πείτε δεν γίνεται αλλά αν κάποιος ήτανε diligent and prudent γινόταν!! ΥΓ3 τονίζω ξανά πως με αυτόν τον τρόπο αποφεύγει κανείς έξοδα για fees μεταπτυχιακών, αεροπορικά κτλ. ΥΓ4 τονίζω επίσης πως αν ξεκινήσεις να δουλεύεις σοβαρά από τα 17 αποκτάς μια καμπύλη μάθησης-εμπειρίας λίαν σημαντική (που να βάζεις αγγελίες, πως να μιλάς σε γονείς κτλ). ΥΓ5 έχω προσωπικά παραδείγματα που παίρναν αυτές τις αμοιβές! ΥΓ6 μακάρι να είχα τις σημερινές γνώσεις τότε, τώρα απλά θα έτρωγα το λίπος και τους τόκους!! ΥΓ7 ένας 17 χρονος μπορεί να διδάσκει πχ 15 ώρες σε φροντιστήριο με 7-8 ευρώ την ώρα, συν να έχει άλλες 10 ώρες ιδιαίτερα επί 11 ευρώ ανά ώρα (δηλαδή 3 ώρες την ημέρα it's doable), δηλαδή την βδομάδα να βγάζει 230 ευρώ, δηλαδή περίπου 8,000 το έτος, 80 την δεκαετία αν βάλω και τις προθεσμίες παραπάνω- σε μια περίοδο τρομερής κρίσης!! όταν λέκτορες (αφού έχουν περάσει δέκα και πλέον έτη σε ΑΕΙ, Μάστερ, άμισθα διδακτορικά, χαμαλιλίκια τεμπέληδων του ΠΑΣΟΚ καθαρίζουν 1,100 καθαρά!) ΥΓ8 αυτά ισχύουν αν μένεις με γονείς-υποθέτω πως 17-18 μάλλον θα μένεις, και κάνεις οικονομία δηλαδή όχι περιττά έξοδα και απαιτείς τα λεφτά σου. Σόρυ για το σεντόνι, by bad :D
-
Καταλαβαινω ακριβως τι λες, και περα απο το γεγονος οτι βρίσκω απιθανο ενα 17χρονο να δουλευει σε φροντηστηριο, συμφωνω... Και εγω πιστευω οτι με τις καταλληλες κινησεις, θα εισαι μια χαρα ικανος να παρουσιαστεις ως ενας καθηγητης αγγλικων σε ιδιαιτερα - φροντηστηρια κτλ.
-
Καταλαβαινω ακριβως τι λες, και περα απο το γεγονος οτι βρίσκω απιθανο ενα 17χρονο να δουλευει σε φροντηστηριο, συμφωνω... Και εγω πιστευω οτι με τις καταλληλες κινησεις, θα εισαι μια χαρα ικανος να παρουσιαστεις ως ενας καθηγητης αγγλικων σε ιδιαιτερα - φροντηστηρια κτλ.
-
Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να δώσω κάποιο άλλο πέρα από ECPE και FCE γιατι i ) θεωρω οτι μπορω να καταφερω καποιο απο αυτα ii ) θεωρητικα εστω, ειναι τα 2 κορυφαια και iii ) ειναι αυτα που σου δινουν αδεια διδασκαλιας...
Θα μείνω στο ECPE ...
-
Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να δώσω κάποιο άλλο πέρα από ECPE και FCE γιατι i ) θεωρω οτι μπορω να καταφερω καποιο απο αυτα ii ) θεωρητικα εστω, ειναι τα 2 κορυφαια-τα ίδια λεφτά θα πάρεις σε ιδιαίτερα/φροντιστήρια και μόρια για ΑΣΕΠ και iii ) ειναι αυτα που σου δινουν αδεια διδασκαλιας... δίνει και το MSU 10000% http://www.msu-exams.gr/swift.jsp?CMRCode=18C06IRG9&CMCCode=0104 ΥΓ αν σε ενδιαφέρει το cost/benefit δηλαδή με τον λιγότερο δυνατό κόπο/χρήμα/εργατοώρες το MSU είναι η βασική σου επιλογή, φιλικά πάντα :D
Θα μείνω στο ECPE ...
-
Καλά, δε θα εργαστεί 17χρονος σε φροντιστήριο. Τι λέμε τώρα; Aφήστε που νομίζω υπάρχει και κατώτατο ηλικιακό όριο για να βγάλεις άδεια/επάρκεια. Δεν μπορώ να ανατρέξω τώρα στη νομοθεσία. Αν κάποιος το ξέρει, επιβεβαιώνει ή διαψεύδει για να είμαστε και σίγουροι.
Έχω ξαναπεί εδώ στο forum πως είμαι αντίθετοι με το να διδάσκουν απλοί κάτοχοι proficiency. Tόσοι πτυχιούχοι υπάρχουν που είναι άνεργοι και στο κάτω κάτω είναι πολύ πιο ολοκληρωμένοι καθηγητές και με περισσότερες γνώσεις όχι μόνο πάνω στη γλώσσα αλλά και στα παιδαγωγικά, ψυχολογία, κουλτούρα
-
Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να δώσω κάποιο άλλο πέρα από ECPE και FCE γιατι i ) θεωρω οτι μπορω να καταφερω καποιο απο αυτα ii ) θεωρητικα εστω, ειναι τα 2 κορυφαια και iii ) ειναι αυτα που σου δινουν αδεια διδασκαλιας...
Δεν έχω διαβάσει όλη τη συζήτηση αλλά θα απαντήσω βιαστικά.
Όχι το FCE και το ECPE δεν είναι τα δύο κορυφαία. Κορυφαίο είναι το CPE (το Proficiency του Cambridge) όταν συνοδεύεται από κάποιο πανεπιστημιακό τίτλο (όχι απαραίτητα αγγλικής φιλολογίας) και ιδανικά κάποιο άλλο έξτρα προσόν π.χ. native speaker, μεταπτυχιακό σε αγγλόφωνη χώρα.
Οι πιθανότητες να σε προσλάβει φροντιστήριο για να διδάξεις μόνο με επάρκεια και ECPE (αν υπάρχει ως τότε η επάρκεια γιατί είναι στα σκαριά να καταργηθεί) είναι μηδαμινές. Αν σε προσλάβει, θα σε πάρει μόνο για να σου δώσει το πολύ 10 ώρες με 3 ευρώ την ώρα, και κατά πάσα πιθανότητα μαύρα, που σημαίνει 8 ξεροί μισθοί το χρόνο, σύνολο αποδοχών 930-1080 ευρώ το χρόνο.
Σιγά μην σε πάρει φροντιστήριο να διδάσκεις με 8 ευρώ την ώρα και να σου δώσει και 15 ώρες. Και στους έμπειρους με τα πτυχία και τις γνώσεις τι θα δώσει, 15 ευρώ την ώρα; Δεν υπάρχουν αυτά παιδιά, τελειώσανε προ πενταετίας τουλάχιστον.
Συν ότι πολλά φροντιστήρια κλείνουν και η αγορά έχει γεμίσει έμπειρους καθηγητές ενώ παράλληλα ο αριθμός των παιδιών μειώνεται λόγω υπογεννητικότητας.
Αν πας να μοιράζεις φυλλάδια, θα βγάζεις περισσότερα. Ειλικρινά. 5 ευρώ την ώρα παίρνουν (μαύρα βέβαια). Οι καθαρίστριες παίρνουν 6.
Μακροπρόθεσμα όμως πρέπει να δεις πώς θα μπορέσεις να βρεις μια δουλειά με ένσημα, γιατί τα μαύρα μπορεί να είναι καλά όταν είσαι 18 χρονών αλλά σε μερικά χρόνια θα έχεις ανάγκη την ασφάλιση, το επίδομα άδειας κλπ. Και ενώ κάποιος άλλος θα έχει αναλλακτικές λόγω πτυχίου, εσύ με το Proficiency του Michigan θα είσαι καταδικασμένος να κυνηγάς τα ιδιαίτερα, στα οποία οι τιμές έχουν κατρακυλήσει, οι γονείς πολλές φορές σε φεσώνουν, ακυρώνουν μαθήματα κλπ.
-
Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να δώσω κάποιο άλλο πέρα από ECPE και FCE γιατι i ) θεωρω οτι μπορω να καταφερω καποιο απο αυτα ii ) θεωρητικα εστω, ειναι τα 2 κορυφαια και iii ) ειναι αυτα που σου δινουν αδεια διδασκαλιας...
Θα μείνω στο ECPE ...
Εννοείς CPE (proficiency of Cambridge) και ECPE (proficiency of Michigan). Το FCE που αναφέρεις ειναι lower. Επίσης επάρκεια διδασκαλίας δινουν πλέον και το MSU και το TIE κι άλλο ενα που αυτη τη στιγμη μου διαφεύγει αλλά νομιζω πως ειναι το Lancashire (μέσω του Europalso).
-
Δε θα μπορούσα να συμφωνώ περισσότερο με την Isla. Αν θες μια δουλειά με προοπτικές, μην επαναπαυθείς με το ECPE. Αυτό αν σε ενδιαφέρει να διδάξεις ως κύριο επάγγελμα.
Τώρα, αν αυτό που θες είναι ένα χαρτζιλίκι για όσο σπουδάζεις, καλύτερα κάνε κάτι άλλο κι άσε τη διδασκαλία γι' αυτούς που την έχουν σπουδάσει. Όλα αυτά στα λέω φιλικά, διότι ήδη πολλοί επαρκειούχοι καθηγητές αντιμετωπίζουν πρβλήματα και θα αντιμετωπίσουν ακόμη περισσότερα στο μέλλον όταν πια (κι ελπίζω να γίνει χθες, όχι σήμερα) καταργηθεί η επάρκεια.
-
για επάρκεια ήθελε απολυτήριο λυκείου κ συμπληρωμένο το 18ο έτος ηλικίας (κ α/θμια υγειονομική; μπα θα το θυμώνουν, καμιά ακτινογραφία ίσως), εκατό χρόνια πριν που τρέχαμε να την βγάλουμε μην τυχόν καταργηθεί κ δεν προλάβουμε, τώρα μπορεί να τα θέλει, ισως , τα μισά από αυτά ;)
-
το 2001 το ιδιαίτερο πληρωνόταν τουλάχιστον 4-5-6.000 δρχ ανά ώρα (ξέρω και κυρία που έπαιρνε τότε 10.000 δρχ την ώρα σε γκρουπάκι από 2-3 άτομα!!!), και τα φροντιστήρια πλήρωναν περίπου 2-3.000 δρχ.
Το 2001 ήταν πριν από 14 χρόνια (σε λίγο θα έχουμε 2015), είμαστε εν μέσω μιας ιδιαίτερης οικονομικής κατάταστασης που θα καλυτερεύσει σε 5-10 χρόνια αν είμαστε τυχεροί και πιάσουμε τους ρυθμούς ανάπτυξης στους οποίους ελπίζει η κυβέρνηση, και επιπλέον υπάρχουν πολύ λιγότεροι μαθητές και πολύ περισσότεροι πτυχιούχοι στο χώρο της φροντιστηριακής εκπαίδευσης. Αν κοιτάς τα στοιχεία του 2001 για να βγάλεις συμπέρασμα για το πώς θα κινηθείς το 2015 το μόνο σίγουρο είναι πως δίνεις ραντεβού με την αποτυχία.
Αν θέλετε να μιλήσουμε και για πιο πριν, το 1991 που βγήκα εγώ στην αγορά εργασίας, τα φροντιστήρια προσλάμβαναν κατευθείαν από την τάξη του Proficiency. Σε έβλεπαν καλό σε σου πρότειναν δουλειά. Τόσο απλά.
-
Το πρόβλημα παιδιά δεν είναι να βγάλεις επάρκεια. Σιγά το δύσκολο. Αν έχεις ένα Proficiency της πλάκας (προτείνω ΤΙΕ που έχει και μεγάλο ποσοστό επιτυχίας), δεν έχεις φυματίωση και δεν είσαι εντελώς ασταθής ψυχολογικά, μια χαρά τη βγάζεις την επάρκεια. Μπείτε στη σελίδα του ΕΟΠΠΕΠ και δείτε πόσοι παίρνουν επάρκεια κάθε εβδομάδα.
Άντε και την έβγαλες την επάρκεια (όπως η μισή Ελλάδα), το θέμα είναι τι θα την κάνεις. Θα πας σε ένα φροντιστήριο και να πεις γεια σας, έχω το Proficiency του ΤΙΕ και την επάρκεια και ψάχνω δουλειά? Και περιμένεις να τους εντυπωσιάσεις και να χαλάσουν 15 ευρώ την ώρα για χάρη σου (γιατί τόσο κοστίζει ένας καθηγητής που παίρνει 8 ευρώ καθαρά)? Αυτά μόνο σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας παίζουν.
-
Νομίζω η όλη κουβέντα δεν έχει νόημα. Δηλαδή το ερώτημα είναι να πάρω το proficiency για να διδάξω όταν θα είμαι φοιτητής; Για μένα το σημαντικό είναι απλά να το πάρεις τώρα που τα έχεις και φρέσκα. Τωρα σε προκήρυξη θα το χρειαστείς (σίγουρα), για να διδάξεις για κάποιο διάστημα το θες, πάρτο εσύ και μετά σίγουρα θα βρεθεί τρόπος να αξιοποιηθεί-το να το έχεις είναι καλύτερα από το να μην το έχεις. Όλα τ'άλλα είναι να χαμε να λέγαμε και πραγματικά δε μπορώ να κατανοήσω ::) τί τη θες τη γνώμη των άλλων για κάτι που μα μεγάλος μα μικρός όπως πολλοί άλλοι κάποια στιγμή θα αναγκαστείς να το προσπαθήσεις να το πάρεις. Καλή επιτυχία λοιπόν κι όλα τα άλλα είναι τσάμπα κουβέντα που στερούν χρόνο από το διάβασμα. (Μην κάνεις ότι και μεις που έχουμε κολλήσει στο forum ;D αντί να διαβάζουμε για τον ΑΣΕΠ ??? !
-
Η συζήτηση έχει νόημα αν σκοπεύεις να επικεντρωθείς στο Proficiency αντί για τις Πανελλήνιες επειδή πιστεύεις ότι το Proficiency σου εξασφαλίζει καλύτερες εργασιακές προοπτικές. Αν δεν το πιστεύεις αυτό, πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να κάνεις προσπάθεια για Proficiency στη
-
Μα είπε ξακάθαρα ότι θα δώσει Πανελλήνιες...οπότε γι αυτό λέω τα άλλα είναι να χαμε να λέγαμε. Το λέω για κείνον που ρωτάει όχι για όσους απαντούν.
-
η συζήτηση είναι πλατιά κ γι αυτό παρακολουθείται ευχάριστα, επίσης να σημειώσω οτι είχα βγάλει 2 επάρκειες γιατί είχα ξεχάσει οτι είχα την πρώτη (μέσω της ίδιας β/θμιας) , είναι και οι δυο σε κάποιο συρτάρι για να τις βρουν οι αρχαιολόγοι,
ενδιάμεσα των επαρκειών, όμως, για κάποιο λογο πήγαινα σε ενα φροντιστήριο, πιθανόν για να μάθω κάτι, κατά το 2ο/3ο έτος της σχολής, και ηταν εκεί μια κοπελίτσα (μαθήτρια) που είχε proficiency αλλά σπούδαζε κάτι άλλο άσχετο, δεν ξέρω αν είχε επάρκεια, και γυρνάει σε κάποια άσχετη , όπως πάντα, στιγμή ο professeur και της λέει από εδώ ο μελλοντικός σου συνάδελφος (μάλλον στις συστάσεις θα ήμασταν), ε θα μου πήρε και 25 δευτερόλεπτα να καταλάβω τι εννοούσε, κ πρέπει να απάντησα χαίρω πολύ,
έχω κ γνωστό που πήρε cpe γ λυκείου, χριστούγεννα, καλώς ή κακώς κάποιοι το χουν κ κάποιοι δεν το χουν
άρτιος επαγγελματίας φροντιστηριούχος/ιδιαίτερας/φροντηστηριούχα/ιδιαιτερού απο την αγγλική δεν θα βγεις, πήγαινε καλύτερα διοίκηση επιχειρήσεων ή δημοσίων σχέσεων με κατεύθυνση πολιτική σταδιοδρομία κ απορρόφηση ΕΣΠΑ
-
Isla συμφωνω απολυτα.Αυτο που λες ειναι πραγματικοτητα και το ζουμε ολοι καθημερινα.
Μου αρεσει που παντα οι μαθητες μου θελουν το Proficiency για να διδαξουν και οταν τους λεω για αγλλικη φιλολογια μου λενε,αποκλειεται εχει πολυ ψηλη βαση!!Χωρις να θελω να μειωσω τους συναδελφους επαρκειουχους(και εγω εχω το CPE απο τα 16,αλλα περασα αγγλικη φιλολογια γιατι μου αρεσε),δουλευουν στο φροντιστηριο με τα ιδια χρηματα με εμας πλεον,αλλα δε νομιζω οτι εχουν απολυτως καμια αλλα προοπτικη(ενω εμεις,ε...).Ολη η Ελλαδα εχει ECPE πια!!Αν και δε νομιζω να καταργηθει η επαρκεια γιατι που θα βρουν κοροιδα να δουλευουν με 3.95 μικτα,αφου σου λενε αποφοιτος δευτεροβαθμιας εισαι στην ουσια,θες και παραπανω?Πανε λοιπον αυτοι με 3.95,και ζητα εσυ μετα 8 ευρω την ωρα...
Καλη επιτυχια στις εξετασεις παντως! :)Δωσε τωρα που τα εχεις φρεσκα!!
-
Τουλάχιστον σε σένα απαντάνε ότι η σχολή έχει υψηλή βάση. Αυτό που μου έχουν αντιτείνει εμένα κάποιοι ως επιχείρημα είναι ότι θα σπουδάσουν κάτι άλλο και με το proficiency θα είναι και καθηγητές. 2 σε 1 δηλ.
Τέλος πάντων, επειδή πάλι βγήκαμε off topic, να ξαναπώ ότι αν επιλέξεις να δώσεις φέτος, θα είναι δύσκολα πολύ τα πράγματα λόγω πίεσης και ίσως ζημιωθεί και η απόδοσή σου στο σχολείο. Ελπίζω να τα καταφέρεις και στα δύο!
-
Μακροπρόθεσμα όμως πρέπει να δεις πώς θα μπορέσεις να βρεις μια δουλειά με ένσημα, γιατί τα μαύρα μπορεί να είναι καλά όταν είσαι 18 χρονών αλλά σε μερικά χρόνια θα έχεις ανάγκη την ασφάλιση, το επίδομα άδειας κλπ. Και ενώ κάποιος άλλος θα έχει αναλλακτικές λόγω πτυχίου, εσύ με το Proficiency του Michigan θα είσαι καταδικασμένος να κυνηγάς τα ιδιαίτερα, στα οποία οι τιμές έχουν κατρακυλήσει, οι γονείς πολλές φορές σε φεσώνουν, ακυρώνουν μαθήματα κλπ.
++++++++++++++ στο απειρο!
George999, εχει καει ο εγκεφαλος μου με το πρωτο σου μηνυμα. ;D ;D ;D τι στο κορακα, σε αλλη χωρα ζω εγω;
-
Ειπατε πολλα και δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω !
1 ) Ποτε δεν σκεφτηκα την διδασκαλια αγγλικων με proficiency ως κυρια δουλεια, απλα να το πω ετσι ενα back-up σχεδιο...
2 ) Οπως ειπα και στο 1, κανονικα συνεχιζω τα μαθηματα και το διαβασμα μου, εχω τους στοχους μου για αργοτερα και αυτο δεν περιλαμβανει την αγγλικη φιλολογια...
3 ) Οσο αφορα την πιεση, πιστευω οτι το εχω φτιαξει σωστα, με αυτον τον τροπο που θα χρειαζεται να διαβαζω μονο το σαββατοκυριακο...
4 ) Οι λογοι που αποφασισω να κανω αυτο το βημα, ειναι γιατι μου αρεσουν τα αγγλικα, πιστευω οτι οχι μονο το πιστοποιητικο αλλα και οι γνωσεις θα μου χρησιμευσουν στο μελλον και τελος το να εχω ενα χαρτι και ιδιαιτερα κατι που μαζι με αλλα προσοντα κτλ. θα μου δωσουν μια εξτρα ιδιοτητα...
5 ) Οσο αφορα το θεμα για το ποιοι προσλαμβανουν και προτιμουν ατομα με proficiency, οσους καθηγητες εγω γνωρισει και ιδιοκτητες φροντηστηριων, καλως ή κακως, ηταν με proficiency, σιγουρα δεν ξερω τι αλλα σεμιναρια κτλ θα ειχαν παρακολουθησει, παντως μια φορα ηταν αξιοι και καλοι σε αυτο που εκαναν... Να ηταν οι εξαιρεσεις ? Ή ισως να ηταν ατομα που ασχοληθηκαν με αυτο, το αγαπουσαν και εγιναν καλοι ?
ΥΓ Οσο για το FCE, βεβαια μπερδευτηκα, εννοουσα το CPE :o
-
5 ) Οσο αφορα το θεμα για το ποιοι προσλαμβανουν και προτιμουν ατομα με proficiency, οσους καθηγητες εγω γνωρισει και ιδιοκτητες φροντηστηριων, καλως ή κακως, ηταν με proficiency, σιγουρα δεν ξερω τι αλλα σεμιναρια κτλ θα ειχαν παρακολουθησει, παντως μια φορα ηταν αξιοι και καλοι σε αυτο που εκαναν... Να ηταν οι εξαιρεσεις ? Ή ισως να ηταν ατομα που ασχοληθηκαν με αυτο, το αγαπουσαν και εγιναν καλοι ?
Όχι, δεν ήταν οι εξαιρέσεις, αλλά πάω στοίχημα ότι ήταν παλιοί, 35άρηδες και βάλε. Πράγμα που σημαίνει ότι είχαν πάρει το Proficiency τότε που ήταν πραγματικά δύσκολο (και Cambridge φυσικά) και καθηγητής σήμαινε ότι έμπαινες σε τάξη - όχι τώρα που οι εξετάσεις είναι ελαφρώς άρπα-κόλλα, υπάρχουν Proficiency για όλα τα γούστα (για αυτούς που ξέρουν, για αυτούς που δεν ξέρουν, για αυτούς που θα ήθελαν να ξέρουν, για αυτούς που θέλουν να πουλήσουν μούρη κλπ) και οι περισσότεροι καθηγητές κάνουν μάθημα σε γκρουπάκια 1-2 ατόμων μέσα σε κουζίνες και σαλόνια αστικών πολυκατοικιών (και η τελευταία φορά που μπήκαν σε τάξη ήταν όταν ήταν ακόμα μαθητές).
Επίσης έχε υπόψιν σου ότι παλιότερα δεν δίδασκαν πέρα από την πεπατημένη - Lower, Proficiency και τίποτα άλλο. Τώρα πλέον υπάρχουν τόσα διαφορετικά πτυχία, νέες τεχνολογίες (iBT) και νέες απαιτήσεις στην αγορά (αγγλικά για ενήλικες, για παιδιά προσχολικής ηλικίας, για επαγγελματίες κλπ) που δεν είναι αρκετό πια να αναπαράγεις αυτά που έμαθες ο ίδιος όταν πήγαινες Proficiency (το οποίο ήταν το βασικό ζητούμενο από τους καθηγητές φροντιστηρίου στο παρελθόν).
Στην πραγματικότητα, για να είμαστε δίκαιοι, δεν σου χρειάζεται πτυχίο αγγλικής φιλολογίας για να διδάξεις τα βασικά - αλλά δεν σου φτάνει και ένα Proficiency της πλάκας. Επίσης η αγορά έχει γίνει τόσο απαιτητική που πρέπει να μπορείς να διδάξεις και χωρίς το λυσάρι της Burlington στο χέρι. Αν νομίζεις ότι έχεις τα κότσια και τις ικανότητες να ανταγωνιστείς τους παλιούς επαρκειούχους και τους καινούριους απόφοιτους αγγλικής, δοκίμασε την τύχη σου. Αλλά πιστεύω πως θα διαπιστώσεις ότι τα πράγματα δεν είναι εύκολα για κανέναν πλέον και πολύ λιγότερο για αυτούς που βλέπουν τη διδασκαλία αγγλικών με επάρκεια ως back-up plan, έξτρα ιδιότητα ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Προσωπικά ούτε αγγλική φιλολογία δεν θα σύστηνα σε κάποιον, γιατί πλέον το επάγγελμα του καθηγητή αγγλικών έχει κορεστεί και στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, και σε 5-6 χρόνια από τώρα η κατάσταση σίγουρα δεν θα είναι καλύτερη.
-
Ό,τι και να κανει κανείς ,για να είναι καλό πρέπει να μην προέρχεται από μετριότητα.
Οι άνθρωποι που έχουν επαναλαμβανόμενες επιτυχίες, σίγουρα έχουν κάτι ή πολλά παραπάνω από τους υπολοιπους.
Ο οιοσδήποτε που ξεχωρίζει θετικά, δεν προκύπτει επειδή το θέλει και μόνο, αλλά επειδή η ευφυία δεν μπορεί να κρυφτεί.
Επειδή εσύ πιθανότατα είσαι πολύ πάνω από τη δική μου μετριότητα, μάλλον θα έχεις καταλάβει ότι η τελική στόχευση σου καθορίζει το τι πρέπει ν ακάνεις και ποια στιγμή.
Αν πχ σκοπός είναι μία "δουλίτσα" τότε όσο πιο πολλά (πτυχια κλπ) τόσο πιο καλά, όλο και κάτι θα κάτσει, αφού ούτως ή αλλως όλοι πάνε σχεδόν πανεπιστήμιο και όσοι δεν πάνε στα ελληνικά υπάρχει και η ρουμανία, η
-
++++++++++++++ στο απειρο!
George999, εχει καει ο εγκεφαλος μου με το πρωτο σου μηνυμα. ;D ;D ;D τι στο κορακα, σε αλλη χωρα ζω εγω;
-
-
και γιατί ένας πιτσιρικάς να κάνει ιδιαίτερα όταν μπορεί να κάνει 2 μεροκάματα στην καφετέρια και 3-4 delivery και να πιάνει το χιλιάρικο ά-νε-τα ; χωρίς εξετάσεις, χωρίς πανεπιστήμια, χωρίς μεταπτυχιακά, χωρίς ΑΣΕΠ, χωρίς εξορία στα βουνά κ τα λαγκάδια, χωρίς να τελειώσει το λύκειο... προσπαθούμε να εξηγήσουμε πόσο έξυπνες επιλογές κάναμε μου φαίνεται
-
Πράγματι ότι κερδίσεις σε γνώση είναι χρήσιμο αλλά σκέψου και την περίπτωση να θέλεις να κάνεις μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, όπου ούτε CPE ούτε ECPE είναι αρκετά, οπότε ως φοιτητής ούτως ή άλλως θα αναγκαστείς να δώσεις σχετικές με αγγλικά εξετάσεις, είτε για IELTS, είτε για TOEFL, GMAT ή ότι άλλο. Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις τα σαββατοκύριακά σου για επανάληψη των μαθημάτων σου και να ασχοληθείς με τα αγγλικά, πιο ώριμος πλέον, ως φοιτητής. Προσωπική μου άποψη αυτά, χωρίς να είμαι καθηγήτρια αγγλικών.
-
καθαρίστρια (20 ευρώ 2 ώρες τόσο παίρνει στο φροντ. που είμαι)
Αν μία καθαρίστρια παίρνει 20 ευρώ για δύο ώρες, πρέπει να είναι πολύ χαϊβάνια οι ιδιοκτήτες, καθότι η τιμή στην αγορά είναι 4-6 ευρώ την ώρα.
Εκτός αν είναι συνεργείο καθαρισμού, οπότε τα 20 ευρώ δεν είναι για ένα άτομο αλλά για 2 ή 3. Γιατί εδώ που τα λέμε, για να καταφέρει ένα άτομο να καθαρίσει ένα ολόκληρο φροντιστήριο σε 2 ώρες πρέπει ή το φροντιστήριο να είναι πολύ μικρό ή το άτομο να είναι ο Mr Muscle αυτοπροσώπως.
Ή μπορεί τα 20 ευρώ να είναι με ΙΚΑ.
Αλλά μην σου χαλάω την ουτοπία... ας δεχτούμε ότι οι καθαρίστριες παίρνουν 10 ευρώ την ώρα και ότι δουλεύουν 40 ώρες την εβδομάδα και ότι μπορούν να δουλεύουν με αυτούς τους ρυθμούς μέχρι την σύνταξη. Καίω τα πτυχία μου και πάω να γίνω καθαρίστρια :o
Επίσης, σχετικά με τα φροντιστήρια, το πρόβλημα δεν είναι να βρεις 5-6 ευρώ την ώρα, το πρόβλημα είναι να βρεις φροντιστήριο να σε προσλάβει. Το πόσο θα σου έδινε ΑΝ σε προσλάμβανε είναι άλλη ιστορία εντελώς.
-
και γιατί ένας πιτσιρικάς να κάνει ιδιαίτερα όταν μπορεί να κάνει 2 μεροκάματα στην καφετέρια και 3-4 delivery και να πιάνει το χιλιάρικο ά-νε-τα ; χωρίς εξετάσεις, χωρίς πανεπιστήμια, χωρίς μεταπτυχιακά, χωρίς ΑΣΕΠ, χωρίς εξορία στα βουνά κ τα λαγκάδια, χωρίς να τελειώσει το λύκειο... προσπαθούμε να εξηγήσουμε πόσο έξυπνες επιλογές κάναμε μου φαίνεται
Συμφωνώ, το delivery σε καλό εστιατόριο στην Γλυφάδα πάει 20-25 ευρώ το 8ωρο συν άλλα τόσα σε tips φυσικά :D
Απλά η διδασκαλία θα είναι καλή και γλυκιά αν γίνεται παράλληλα πχ απόγευμα-πρωί κτλ. Επίσης στα 50 δύσκολα καβαλάς το παπί και τρως την βροχή/χιονιά ενώ άνετα κάθεσαι σε μια ωραία καρέκλα με a/c!
-
Αν μία καθαρίστρια παίρνει 20 ευρώ για δύο ώρες, πρέπει να είναι πολύ χαϊβάνια οι ιδιοκτήτες, καθότι η τιμή στην αγορά είναι 4-6 ευρώ την ώρα. if you must know στα χαρτιά είναι 20 ευρώ οι 3 ώρες, ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ δεν κάθεται πάνω από 2 και όταν είδα ότι σφουγγαρίζει μόνο αντί πρώτα να κάνει ένα καλό ξεσκόνισμα λέει μα δεν έχει τρίχες κάτω! και ήθελε η τεμπέλα να πάρει και την σκάλα του φροντ. 3 πατώματα να βγάζει άλλα τόσα (γιατί λέει στην πολυκατοικία της που είναι και εκεί καθαρίστρια παίρνει 20 ευρώ το μήνα με 3 φορές καθαρισμό- επαναλαμβάνω για 3 ορόφους!)
Εκτός αν είναι συνεργείο καθαρισμού, οπότε τα 20 ευρώ δεν είναι για ένα άτομο αλλά για 2 ή 3. Γιατί εδώ που τα λέμε, για να καταφέρει ένα άτομο να καθαρίσει ένα ολόκληρο φροντιστήριο σε 2 ώρες πρέπει ή το φροντιστήριο να είναι πολύ μικρό ή το άτομο να είναι ο Mr Muscle αυτοπροσώπως.
Ή μπορεί τα 20 ευρώ να είναι με ΙΚΑ.
Αλλά μην σου χαλάω την ουτοπία... ας δεχτούμε ότι οι καθαρίστριες παίρνουν 10 ευρώ την ώρα και ότι δουλεύουν 40 ώρες την εβδομάδα και ότι μπορούν να δουλεύουν με αυτούς τους ρυθμούς μέχρι την σύνταξη. Καίω τα πτυχία μου και πάω να γίνω καθαρίστρια :o αλήθειες λέω! αν αντέχεις πήγαινε!
Επίσης, σχετικά με τα φροντιστήρια, το πρόβλημα δεν είναι να βρεις 5-6 ευρώ την ώρα, το πρόβλημα είναι να βρεις φροντιστήριο να σε προσλάβει. Το πόσο θα σου έδινε ΑΝ σε προσλάμβανε είναι άλλη ιστορία εντελώς. χμ, έχεις δίκιο να σου πω την απόλυτη αλήθεια πέρυσι δεν πήγα σε φροντιστήριο παρόλο που πέρασα το interview γιατί έδινε 6,6 την ώρα για 15 ώρες (όλες απογεύματα που θα χάλαγα τα δικά μου ιδιαίτερα) και φέτος δεν πήγα σε μεγάλο ιδιωτικό καθώς δεν μου έδινε συγκεκριμένη εικόνα για ωράριο κτλ άρα θα έχανα τους περυσινούς (όλοι τρέχουν με τουλάχιστον 10 την ώρα)
-
και μια τελευταία τοποθέτηση στο θέμα γιατί το κούρασα λιγάκι. Οι κλήσεις που έχω για ιδιαίτερα περιλαμβάνουν τις εξής ερωτήσεις: α) κάνετε δωρεάν δοκιμαστικό?, β) έχετε δικό σας χώρο στο Κερατσίνι για να έρχομαι για μάθημα, γ) πόσες ώρες είναι η Lower και το κόστος για αυτές?, δ) πόσο πάει η ώρα? άρα εύκολα βλέπετε πως το μόνο που τους νοιάζει είναι η περιοχή που διαμένεις, το κόστος και αν θα τους δώσεις δωρεάν υπηρεσίες/φωτοτυπίες κτλ.
Τα φροντιστήρια το μόνο που τους νοιάζει είναι αν α) έχεις δικό σου όχημα, β) μένεις κοντά, γ) είσαι διατεθειμένος να σηκώσεις κανένα τηλέφωνο, δ) αν δεν διεκδικείς δώρα, επιδόματα, άδειες κτλ, ε) αν θα πας φρεσκοξυρισμένος με γραβάτα ή μακιγιαρισμένη με το χαμόγελο ως τα αυτιά.
-
και μια τελευταία τοποθέτηση στο θέμα γιατί το κούρασα λιγάκι. Οι κλήσεις που έχω για ιδιαίτερα περιλαμβάνουν τις εξής ερωτήσεις: α) κάνετε δωρεάν δοκιμαστικό?, β) έχετε δικό σας χώρο στο Κερατσίνι για να έρχομαι για μάθημα, γ) πόσες ώρες είναι η Lower και το κόστος για αυτές?, δ) πόσο πάει η ώρα?
Και πόσα βγάζεις τελικά το χρόνο;
-
Και πόσα βγάζεις τελικά το χρόνο;
you can do the math, περίπου στα έχω πει όλα νομίζω
-
you can do the math, περίπου στα έχω πει όλα νομίζω ΥΓ εννοείται τζαμπατζήδες, μαθητές των δοκιμαστικών και αμοιβές των 3 ευρώ ανά ώρα δεν δέχομαι για κανένα απολύτως λόγο
-
you can do the math, περίπου στα έχω πει όλα νομίζω
Περίπου έχεις πει ένα σωρό ποσά. Για συγκεκριμένα ρωτάω.
-
Περίπου έχεις πει ένα σωρό ποσά. Για συγκεκριμένα ρωτάω.
σου έχω πει για το 2014 συγκεκριμένα κοίταξε πίσω λίγες σελίδες
-
Μάλιστα. Και πόσα χρόνια κάνεις αυτή τη δουλειά;
-
Μάλιστα. Και πόσα χρόνια κάνεις αυτή τη δουλειά;
Δυστυχώς μόλις από το Δεκέμβρη του 2007 (αλλά τότε είχα ξεκινήσει σαν part-time κάπως)! έχασα τα χρυσά χρόνια 2001-2007 :-[ :-[
-
Δηλαδή φρούδες οι ελπίδες πλουτισμού... σε πρόλαβαν άλλοι :P
-
όπως λέει και ο ποιητής, "αφού είσαι τόσο έξυπνος, γιατί δεν είσαι πλούσιος;"
-
όπως λέει και ο ποιητής, "αφού είσαι τόσο έξυπνος, γιατί δεν είσαι πλούσιος;"
μπορεί! it's easier said than done, it's all in the execution και άλλα ωραία idioms ;)
-
Δυστυχώς μόλις από το Δεκέμβρη του 2007 (αλλά τότε είχα ξεκινήσει σαν part-time κάπως)! έχασα τα χρυσά χρόνια 2001-2007 :-[ :-[
τα χρυσα χρονια δεν ηταν τα 2001-2007. Ήταν τα χρόνια 1978-1998. Μετά γέμισε ο τόπος ''καθηγητές'' αγγλικής γλωσσας και φροντιστηρια. Και οχι μονο. Στα χρονια που προανέφερα δεν υπηρχε κανενας ελεγχος στα κξγ. Οποιος ηθελε ανοιγε, διχως εφοριες, διχως τιποτα. Ηταν χρονια ασυδοσιας που επετρεψαν ευκολο και γρηγορο πλουτισμο. Τα χρονια 2001-2007 ηταν απλώς χρόνια όπου μπορούσες να βγάλεις ενα καλό ημερομίσθιο, αξιοπρεπες που να σου επιτρέπει να ζεις με σχετικη ανεση.
-
Το θέμα μου είναι, ότι αν και γνωρίζω ότι φέτος ειδικά θα υπάρχει μια πίεση, πρόκειται να ξεκινήσω μαθήματα proficiency ecpe έτσι ώστε να δώσω στις εξετάσεις μαιου, εφόσον πέτυχα στις εξετάσεις lower ecce τον προηγούμενο μαιο. Έχω διαβάσει διάφορα άρθρα σχετικά με αυτό και ειδικότερα για την συγκεκριμένη πιστοποίηση, και θα ήθελα να ξέρω αν όντως αξίζει τον κόπο... Ήταν δική μου επιλογή μιας και μου αρέσουν πολύ τα αγγλικά και ήθελα να φτάσω σε αυτό το επίπεδο, αλλά πέρα από αυτό τι γίνεται ? Αξίζει όλο τον κόπο και τα χρήματα (τα οποία σίγουρα κανένα από τα 2 αυτά δεν είναι λίγα !) ? Θα ήθελα να ακούσω γνώμες και εμπειρίες !
Ας σεβαστούμε τον δημιουργό και ας μην βγαίνουμε εκτός θέματος.
Θα γίνει μια προσπάθεια τα άσχετα μηνύματα να μεταφερθούν αλλού.
Από το μήνυμά μου και κάτω όλα τα άσχετα μηνύματα θα διαγράφονται.
Ευχαριστώ
-
τα χρυσα χρονια δεν ηταν τα 2001-2007. Ήταν τα χρόνια 1978-1998. Μετά γέμισε ο τόπος ''καθηγητές'' αγγλικής γλωσσας και φροντιστηρια. Και οχι μονο. Στα χρονια που προανέφερα δεν υπηρχε κανενας ελεγχος στα κξγ. Οποιος ηθελε ανοιγε, διχως εφοριες, διχως τιποτα. Ηταν χρονια ασυδοσιας που επετρεψαν ευκολο και γρηγορο πλουτισμο. Τα χρονια 2001-2007 ηταν απλώς χρόνια όπου μπορούσες να βγάλεις ενα καλό ημερομίσθιο, αξιοπρεπες που να σου επιτρέπει να ζεις με σχετικη ανεση.
πάντως 2-3 γνωστές μου με ECPE (borderline fail μάλιστα σε 1 ενότητα!!), τσιμπάγανε 4-5.000 δραχμές την ώρα, με 4-5 (πρωί-μεσημέρι μέχρι τις 4-5) ώρες ιδιαίτερο και άλλες 2-3 σε φροντιστήριο ανά ημέρα (πχ 6-9). 20.000 δραχμές από το ιδιαίτερο και 6-7.000 δραχμές από το φροντιστήριο, 27.000 μεροκάματο, δεν το λες και άσχημο πάντως :D ΥΓ χωρίς ΑΕΙ, Μάστερ τίποτα! ούτε λειτουργικά κτλ
-
Το τι έκαναν δύο γνωστές το 2000 προ Χριστού από μόνο του δεν λέει τίποτα. Σε όποιο κλάδο εργασίας και να κοιτάξεις, υπάρχουν ανίκανοι άνθρωποι που παρόλα αυτά έχουν καταφέρει σε κάποια φάση να πλασαριστούν έτσι ώστε να βγάζουν χρήματα που δεν τα αξίζουν. Δεν είναι κάτι πρωτότυπο που συμβαίνει μόνο στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Το θέμα είναι για πόσο καιρό άντεξαν να δουλεύουν πρωί - μεσημέρι - βράδυ και πόσο ήταν το συνολικό κέρδος τους μέσα στο χρόνο και σε βάθος χρόνου. Γιατί μπορεί το ένα ιδιαίτερο να είναι 20.000 δραχμές αλλά πόσα ιδιαίτερα σου ακυρώνουν; Τι γίνεται με τα ιδιαίτερα που πέφτουν πάνω σε γιορτές / αργίες / απεργίες / Πάσχα / Χριστούγεννα; Με τι ζεις το καλοκαίρι, ειδικά Ιούλιο και Αύγουστο που τα ιδιαίτερα στερεύουν; Με δύο ώρες φροντιστήριο τη μέρα και 8 μήνες φροντιστήριο το χρόνο το επίδομα αδείας στερεύει πάρα πολύ γρήγορα πλέον. Τι γίνεται με την ασφάλιση; Καταλαβαίνω ότι είσαστε ακόμα μικρά παιδιά και δεν σας απασχολούν τέτοιες έννοιες, αλλά κάποτε θα έρθει η ώρα (και δεν θα αργήσει) που θα χρειαστείτε φάρμακα για τον εαυτό σας, εμβόλια για τα παιδιά σας, ένα καινούριο ζευγάρι γυαλιά. Περισσεύουν τόσα ώστε να τα βάλετε από την τσέπη σας?
Οι καιροί έχουν αλλάξει πάρα πολύ τα τελευταία 20 χρόνια. Είναι όπως το είπε ο Ferdydurke. Τα χρυσά χρόνια ήταν πριν το 2000. Τότε υπήρχαν περισσότερα παιδιά και λιγότεροι καθηγητές στην αγορά (πρώτον γιατί οι απόφοιτοι της αγγλικής φιλολογίας απορροφούνταν στο δημόσιο και δεν καταδέχονταν να ασχοληθούν με φροντιστήρια και δεύτερον γιατί το Proficiency το έπαιρναν λίγοι και όχι η κουτσή Μαρία όπως τώρα). Οι εποχές εκείνες ΔΕΝ θα ξαναρθούν γιατί πλέον υπάρχει σοβαρό πρόβλημα υπογεννητικότητας και η αγορά εργασίας έχει κορεστεί. Προσθέστε σε αυτά και την κρίση που έχει οδηγήσει την ξενόγλωσση εκπαίδευση σε λογική πιτσαρίας (5 ευρώ το ιδιαίτερο, δωρεάν τα βιβλία στην Α προκαταρκτική, τα αδερφάκια δωρεάν κλπ) και δεν είναι δύσκολο να καταλάβετε ότι το να περιμένεις όχι μόνο να ζήσεις αλλά και να πλουτίσεις από τη διδασκαλία αγγλικών είναι φρούδα ελπίδα. Για τα παιδιά που είναι ακόμα στο Λύκειο και θα βγουν στην αγορά εργασίας σε 6-7 χρόνια από τώρα είναι όνειρο απατηλό (εκτός αν ξεκινήσουν ξαφνικά οι ελληνικές οικογένειες να κάνουν 3-4 παιδιά έκαστη - αυτό θα ήταν σωτήριο για τον κλάδο μας).
Σχετικά με τις ανησυχίες του θεματοθέτη, ξαναλέω ότι κατά τη γνώμη μου στη