Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: λιθοσφαιριστής στις Σεπτεμβρίου 16, 2014, 09:35:57 pm
-
Τα τμήματα του γυμνασίου χωρίζονται στα επίπεδα "αρχάριων" και "προχωρημένων" για το μάθημα των Αγγλικών.
Υπάρχει κάποια εγκύκλιος που ορίζει με ποιο μάθημα συνδυάζονται οι συγκεκριμένες ώρες σε κάθε τάξη;
Εκτός από το συνηθισμένο Αγγλικά/Γυμναστική, ποιον άλλο συνδυασμό έχετε συναντήσει;
-
Δε νομίζω ότι το συνηθισμένο είναι 'Αγγλικά-Γυμναστική', αλλά 'Αγγλικά-Αγγλικά', αφού την ίδια ώρα που έχουν Αγγλικά οι προχωρημένοι, είθισται να έχουν και οι αρχάριοι. Αλλιώς, το πρόγραμμα θα γινόταν μπάχαλο.
-
Δε νομίζω ότι το συνηθισμένο είναι 'Αγγλικά-Γυμναστική', αλλά 'Αγγλικά-Αγγλικά', αφού την ίδια ώρα που έχουν Αγγλικά οι προχωρημένοι, είθισται να έχουν και οι αρχάριοι. Αλλιώς, το πρόγραμμα θα γινόταν μπάχαλο.
Αγγλικά-αγγλικά δε γίνεται σε σχολείο με έναν καθηγητή αγγλικών συνάδελφε. Αγγλικά-γυμναστική ναι, (βγάζω το πρόγραμμα του σχολείου και ακριβώς αυτή τη φόρμουλα ψάχνουμε με το δ/ντή, αν έχετε άλλες γνώμες, ευπρόσδεκτες). Υπάρχει εγκύκλιος για το θέμα;
-
οσες φορες δουλεψα σε γυμνασιο με σπασμενα τμηματα με το γυμναστη με βαζαν.
-
Ναι, nikitas, παράλειψή μου: Αναφέρομαι σε γυμνάσιο με έναν καθηγητή Αγγλικών.
Τέθηκε θέμα στο σύλλογο να μη γίνει σε όλες τις τάξεις με τη Γυμναστική. Προτάθηκε να συνδυαστεί με άλλα μαθήματα, π.χ. ΚΠΑ στη Γ', Ιστορία ή Θρησκευτικά στη
-
Το έχω δει να συμβαίνει με γαλλικά και πληροφορική. Σε πολύ μικρό και σχετικά απομονωμένο σχολείο.
-
Σε όσα σχολεία έχω δουλέψει, πάντα αρχάριοι και προχωρημένοι είχαν μάθημα την ίδια ώρα. Πάντα, βέβαια, ήμαστε δύο καθηγητές αγγλικών. Αν υπάρχει μόνο ένας και δεν προβλέπεται να 'ρθει δεύτερος, το καταλαβαίνω, πάντως ο συνδυασμός αγγλικών με άλλο μάθημα φαίνεται περίεργος, αφού, με αυτόν τον τρόπο διπλασιάζονται οι διαθέσιμες ώρες του μαθήματος με το οποίο συνδυάζονται τα αγγλικά. Ίσως γι' αυτό το λόγο ο προγραμματιστής σκέφτεται να συνδυάσει τα αγγλικά με διαφορετικό μάθημα σε κάθε τάξη. Να υποθέσω ότι μιλάμε για μικρό σχολείο με λίγα τμήματα;
-
Γυμνάσιο με 6 τμήματα.
Αυτό όμως δεν ισχύει:
πάντως ο συνδυασμός αγγλικών με άλλο μάθημα φαίνεται περίεργος, αφού, με αυτόν τον τρόπο διπλασιάζονται οι διαθέσιμες ώρες του μαθήματος με το οποίο συνδυάζονται τα αγγλικά.
Απλώς ο Γυμναστής π.χ. αντί να κάνει 2 ώρες στο Α1 και 2 ώρες στο Α2 (τη βδομάδα), κάνει 2 ώρες Α' αρχάριους και 2 ώρες Α' προχωρημένους.
-
Θεωρώ πάντως ότι ο καλύτερος συνδυασμός είναι με τη Γυμναστική, που δεν εξετάζεται γραπτά.
Στα Αγγλικά υπάρχουν διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών και διαφορετικά θέματα στις εξετάσεις.
Το να δημιουργηθούν "επίπεδα" και σε άλλα μαθήματα, όπου πρέπει να διδαχθεί η ίδια ύλη και να μπουν κοινά θέματα, δεν είναι ό,τι καλύτερο.
Γιατί, σε μεγάλο βαθμό, το "επίπεδο" στα Αγγλικά εμφανίζεται και στα υπόλοιπα μαθήματα...
-
εμεις στο ξερονησι το καναμε στανταρ Ξενες Γλώσσες μαζι, Αγγλικα προχ/Γαλλικα αρχ, και αλλη ωρα Αγγλικα αρχ/Γαλλικα προχ.
Μια χαρα δουλεψε και πηραν και τα παιδια Α2 του ΚΠΓ γαλλικά στην Γ Γυμνασιου. Με διαφορετικά θεματα και στις ενδοσχολικές του Μαιου. Αλλά ήταν μικρο σχολειο, ειδικών συνθηκών..
-
εμεις στο ξερονησι το καναμε στανταρ Ξενες Γλώσσες μαζι, Αγγλικα προχ/Γαλλικα αρχ, και αλλη ωρα Αγγλικα αρχ/Γαλλικα προχ.
Μια χαρα δουλεψε και πηραν και τα παιδια Α2 του ΚΠΓ γαλλικά στην Γ Γυμνασιου. Με διαφορετικά θεματα και στις ενδοσχολικές του Μαιου. Αλλά ήταν μικρο σχολειο, ειδικών συνθηκών..
Κι αυτό το σενάριο "παίζει" σε μας
-
εμεις στο ξερονησι το καναμε στανταρ Ξενες Γλώσσες μαζι, Αγγλικα προχ/Γαλλικα αρχ, και αλλη ωρα Αγγλικα αρχ/Γαλλικα προχ.
Μια χαρα δουλεψε και πηραν και τα παιδια Α2 του ΚΠΓ γαλλικά στην Γ Γυμνασιου. Με διαφορετικά θεματα και στις ενδοσχολικές του Μαιου. Αλλά ήταν μικρο σχολειο, ειδικών συνθηκών..
Αυτό όμως προβλέπεται;