Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: geri στις Οκτώβριος 02, 2014, 01:23:31 μμ

Τίτλος: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: geri στις Οκτώβριος 02, 2014, 01:23:31 μμ
Καλημέρα. Έχω καταθέσει από πέρυσι το Μάιο ένα αίτημα παράλληλης στήριξης για τα παιδιά μου  που πάνε νηπαγωγείο.  Η ψυχολόγος που τα είδε πριν λίγες μέρες θεωρεί ότι δεν χρειάζονται αφενός γιατί είναι μικρά και θα προχωρήσουν, αφετέρου είναι   πολύ νωρίς να μιλήσει κανείς για ελλειμματική προσοχή. επίσης μου είπε ότι τυχόν εγκριση θα στιγμάτιζε τα παιδιά. Αύριο με έχουν καλέσει από το ΚΕΔΔΥ για το ραντεβού με την εκπαιδευτικό. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν από την εμπειρία σας θεωρείται ότι υπάρχει πιθανότητα να εγκριθεί το αίτημα από τη στιγμή που η ψυχολόγος είναι αρνητικό. Σκέφτομαι να μην πάω καθόλου τα παιδιά στο ραντεβού, γιατί θεωρώ ότι δεν έχουμε καμία τύχη από την στιγμή οι πιστώσεις είναι το 1/3 των αιτημάτων.
θα ήταν πολύτιμη για μένα η γνώμη ανθρώπων που δουλεύουν με παιδιά.
Ευχαριστώ πολύ
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: emmaki στις Οκτώβριος 02, 2014, 01:53:42 μμ
Η ΔΕΠΥ δεν μπορεί να διαγνωσθεί από ψυχολόγο ούτε από κεπαιδευτικό. Πρέπει να γίνει διάγνωση από παιδοψυχίατρο. Η ηλικία του νηπαιγωγείου δεν είναι (πάντα) πολύ νωρίς για να γίνει η διάγνωση, αλλά όχι από το ΚΕΔΔΥ. Η δουλειά του ΚΕΔΔΥ είναι να προτείνει το κατάλληλο πλαίσιο για παιιδά που έχουν ΔΕΠΥ.

Αν υπάρχει υπόνοια για ΔΕΠΥ μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιο παιδοψυχιατρικό τμήμα δημόσιου νοσοκομείου και να δείτε τι γίνεται.

Μπορεί τα παιδιά να μην έχουν ΔΕΠΥ (ή και να έχουν). Η αξιολόγηση τους, όμως, μπορεί να προσφέρει πολλά άλλα πράγματα. Μπορεί να δείτε τομείς στους οποίους δεν ξέρατε ή δεν υποψιαζόσασταν ότι υπάρχουν δυσκολίες.

Αλήθεια στο σχολείο ο/η εκπαιδευτικός τι λέει;

Τέλος, ακόμα και να γίνει πρόταση για ΠΣ, ρεαλιστικά μιλώντας, για φέτος είναι πολύ δύσκολο. Ακόμα δεν έχουν έρθει οι ΠΣ των παιδιών που έκαναν τα χαρτιά τους τον Ιούνιο. Εσείς θα είστε δεύτερη φουρνιά.....
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: geri στις Οκτώβριος 02, 2014, 02:05:42 μμ
emmaki ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Το σχετικό αίτημα το έχω καταθέσει ήδη από τον περασμένο Μάιο. Έχω χαρτί δημόσιο νοσοκομείου το οποίο αναφέρεται σε ελλειμματική προσοχή και τα παιδιά παρακολουθούν για τρίτη χρονιά φέτος πρόγραμμα παρέμβασης με λογοθεραπείες και εργοθεραπείες. Έχουμε αλλαγή εκπαιδευτικών καθώς ήταν αναπληρώτριες, οπότε δεν υπάρχει συνέχεια σε αυτό το κομμάτι. Πάντως πέρυσι που το είχα συζητήσει μαζί τους η μια εκπαιδευτικός ήταν αρνητική θεωρώντας οτι το ένα παιδί δεν χρειάζεται. για το άλλο παιδί υπήρχε αρχικώς η σύσταση να ζητήσουμε παράλληλη στήριξη, ωστόσο στο τέλος της χρονιάς η ίδια δήλωνε πολύ ικανοποιημένη με την εξέλιξη του παιδιού.

εκείνο το οποίο εγώ ρωτάω είναι αν υπάρχει περίπτωση έγκρισης.
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: annoula75 στις Οκτώβριος 02, 2014, 02:12:40 μμ
Η διεπιστημονική ομάδα του ΚΕΔΔΥ θα κάνει νέα αξιολόγηση στα παιδιά σας, βάσει της οποίας θα προκύψει η ανάλογη γνωμάτευση, που θα αναφέρει μεταξύ άλλων αν προτείνει ή όχι ''παράλληλη στηριξη" των παιδιών. Η έγκριση ή μη ενός αιτήματος δεν εξαρτάται μόνο από τη σύσταση-γνωμάτευση ενός ειδικού, που έχει αξιολογήσει κατά το παρελθόν ένα παιδί, για πολλούς λόγους. Το δεύτερο ζήτημα που θίγετε, δηλ. το αν η παρουσία ενός ειδικού δίπλα στο παιδί και μέσα στη γενική τάξη, θα στιγματίσει το παιδί, είναι σχετικό. Και αυτό πάλι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, που δεν υπάρχει λόγος να υπεισέλθουμε. Προσωπικά, θα σας πρότεινα, να πάτε στο ραντεβού σας (που ενδέχεται να είναι περισσότερα από ένα) για έτσι θα σας δοθεί η δυνατότητα να διαμορφώσετε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα, καθώς θα  ακούσετε την άποψη μιας ομάδας ειδικών.
Αντιλαμβάνομαι τους φόβους σας για το "στιγματισμό" αλλά αν υπάρχει λόγος να υποστηριχθούν τα παιδιά σας από ένα ειδικό, πιστέψτε με ότι θα τους κάνετε περισσότερο καλό, παρά κακό. Άλλωστε η παράλληλη στήριξη δεν υπάρχει επ' αόριστον. Αυτή είναι και η λογικἠ της ένταξης.
Το τρίτο ζήτημα, δηλ οι πιστώσεις του υπουργείου, δεν πρέπει (κατά την άποψή μου) να σας απασχολεί και να αποτελεί κωλυμα ή λόγο για να ακυρώσετε το ραντεβού σας. Αν κριθεί ότι τα παιδιά σας  χρειάζονται υποστήριξη, το υπουργείο οφείλει να κάνει τις ενδεδειγμένες ενεργειες για να σας καλύψει.
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: geri στις Οκτώβριος 02, 2014, 02:56:10 μμ
Annoula σ' ευχαριστώ και εσένα που μπήκες στον κόπο να απαντήσεις στο ερώτημά μου. το ζήτημα του στιγματισμού δεν το έθεσα εγώ αλλά η ψυχολόγος που τα είδε. για εμένα δεν τίθεται τέτοιο θέμα, καθώς είμαι της λογικής να τους δώσω ότι περισσότερο γίνεται για να τα βοηθήσω. εξάλλου πχ  σε 20 χρόνια κανείς δεν θα θυμάται αν ένα παιδί είχε παράλληλη στήριξη στο νηπιαγωγείο, οπότε αυτό το θεωρώ αστείο.
το ζήτημα των πιστώσεων το έθεσα, γιατί το να πάω στο ραντεβού συνεπάγεται για μένα μια υπολογίσιμη δαπάνη, περίπου 150 χλμ και είναι η τρίτη φορά που θα το κάνω. με προβλημάτιζε λοιπόν μήπως κάνω τζάμπα έξοδα, από την στιγμή που στο νηπιαγωγείο δεν λειτουργεί ακόμη ούτε το ολοήμερο τμήμα. μπακαλίστικη λογική, ξέρω. αλλά δυστυχώς η κατάσταση είναι τέτοια που υποχρεωνόμαστε να τα συνυπολογίσουμε.
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: annoula75 στις Οκτώβριος 02, 2014, 03:21:31 μμ
Καθόλου μπακαλίστικη. Οφειλουμε να συνυπολογίζουμε όλες τις παραμέτρους.
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: LAaleXXX στις Οκτώβριος 02, 2014, 04:30:33 μμ
geri πολύ σωστά σου τα έχουν γράψει ως τώρα, εγώ θέλω με βάση την εμπειρία μου να σου προσθέσω ότι μου έχουν πει, ότι δηλαδή είναι δύσκολο να διαγνωστεί ΔΕΠΥ σε πολύ μικρές ηλικίες γιατί πάντα υπάρχει η ανωριμότητα λόγω ηλικίας και πως τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. συνήθως δεν εισηγούνται παράλληλη στήριξη για ΔΕΠΥ, αλλά και αυτό είναι καθαρά θέμα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. Έχω την εξής απορία, λες ότι από το Μάιο έχεις κάνει αίτημα για παράλληλη μέχρι στιγμής το Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. τι είχε προτείνει??
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: geri στις Οκτώβριος 02, 2014, 05:43:14 μμ
LAaleXXX, την περασμένη Άνοιξη κατέθεσα το σχετικό αίτημα. τίποτε δεν μου είπε κανείς. δεν ξέρω ποια διαδικασία ακολουθείται. τότε μου είχαν πει ότι από Σεπτέμβριο θα με έπαιρναν τηλέφωνο, όπως και έγινε. Με πήραν τηλέφωνο και κλείσαμε τα ραντεβού. Αυτό, τίποτε άλλο.
Απλά έχω σχεδόν τη βεβαιότητα ότι τζάμπα ταλαιπωρώ τα παιδιά και τα υποβάλλω σε μια δοκιμασία από την οποία δεν θα βγει τίποτε, δηλαδή δεν θα εγκριθεί  η ικανοποίηση του αιτήματος.
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: julie_v στις Οκτώβριος 02, 2014, 07:12:40 μμ
Προσωπικά, έχοντας στην οικογένειά μου άτομο με υποψία ΔΕΠΥ, θεωρώ ότι είναι σημαντικό να γίνει αξιολόγηση από το ΚΕΔΔΥ, αν όχι για να πάρετε παράλληλη άμεσα/φέτος, για να υπάρχει στον φάκελο των παιδιών για το μέλλον, κυρίως αν αργότερα επιβεβαιωθεί ότι τα παιδιά έχουν ΔΕΠΥ.

Ενδεχομένως να μην υπάρχει κάτι (όπως τελικά στη δική μας περίπτωση), απλώς μια ηλικιακή ανωριμότητα.
Αυτό σε εμάς το γνωμάτευσαν στα 8, μολονότι είχαμε παράλληλη στα νήπια και τμήμα ένταξης στην Α' και τη Β' Δημοτικού.

Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: ΣΦΑΛΜΑ ! στις Οκτώβριος 02, 2014, 08:37:50 μμ
Γισ να υπάρχει παράλληλη στήριξη σ' ένα τμήμα νηπιαγωγείου,θα πρέπει να υπάρχει διάγνωση απ' το ΚΕΔΔΥ και βεβαίωση φοίτησης των παιδιών στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο.Από κει κι έπειτα,καταθέτεις τη διάγνωση και τη βεβαίωση φοίτησης στο πύσπε που ανήκει το νηπιαγωγείο και τους πιέζεις όσο μπορείς για να στείλουν ειδική παιδαγωγό και....ο θεός βοηθός!!Η αλήθεια είναι ότι,όσο πιο νωρίς προλαβαίνουμε κάτι,τόσο μικρότερο θα είναι το πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουμε.Αντίθετα,όσο αφήνουμε κάτι να χρονίζει,τόσο το πρόβλημα διογκώνεται....Καλή συνέχεια,geri.
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: emmaki στις Οκτώβριος 03, 2014, 07:36:46 πμ
Το πυσπε δεν έχει καμια δουλεια με την παράλληλη.
Η διαδικασία είναι η εξης: γίνεται η αξιολόγηση, προτείνει το κεδδυ ΠΣ, υπογράφει ο γονιός τη γνωμάτευση που πρεπει να έχει το λογηοτυπο του ΕΣΠΑ. Μετά, ο διευθυντής του σχολείου εκδίδει μια βεβαίωση εγγραφής για το παιδί, την οποία μαζί με μια αίτηση τι γονέα και αντίγραφο την γνωμάτευση του κεδδυ, τη στέλνει στην πρωτοβάθμια (η βεβαίωση και η αίτηση είναι με λογότυπο).
Απο την πρωτοβάθμια στέλνονται στο υπουργείο. Εκεί πρεπει να είναι μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.
Απο εκεί και πέρα, εγκρίνεται η αίτηση απο το υπουργείο και έρχεται η έγκριση στην πρωτοβάθμια.
Και μετά περιμένουμε τις πιστώσεις....
Προηγούνται οι αυτισμοι και έπονται τα υπολοιπα
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: xristis23 στις Οκτώβριος 03, 2014, 09:26:58 πμ
Το πυσπε δεν έχει καμια δουλεια με την παράλληλη.
Η διαδικασία είναι η εξης: γίνεται η αξιολόγηση, προτείνει το κεδδυ ΠΣ, υπογράφει ο γονιός τη γνωμάτευση που πρεπει να έχει το λογηοτυπο του ΕΣΠΑ. Μετά, ο διευθυντής του σχολείου εκδίδει μια βεβαίωση εγγραφής για το παιδί, την οποία μαζί με μια αίτηση τι γονέα και αντίγραφο την γνωμάτευση του κεδδυ, τη στέλνει στην πρωτοβάθμια (η βεβαίωση και η αίτηση είναι με λογότυπο).
Απο την πρωτοβάθμια στέλνονται στο υπουργείο. Εκεί πρεπει να είναι μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.
Απο εκεί και πέρα, εγκρίνεται η αίτηση απο το υπουργείο και έρχεται η έγκριση στην πρωτοβάθμια.
Και μετά περιμένουμε τις πιστώσεις....
Προηγούνται οι αυτισμοι και έπονται τα υπολοιπα

να συμπληρώσω ότι, εκτός από τη γνωμάτευση, χρειάζεται κ εισήγηση του κεδδυ για παράλληλη
και, όπως έχει ειπωθεί και διαπιστωθεί, η έγκριση της παράλληλης από το υπουργείο δε σημαίνει ότι και θα υλοποιηθεί..
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: emmaki στις Οκτώβριος 03, 2014, 11:24:54 πμ
να συμπληρώσω ότι, εκτός από τη γνωμάτευση, χρειάζεται κ εισήγηση του κεδδυ για παράλληλη
και, όπως έχει ειπωθεί και διαπιστωθεί, η έγκριση της παράλληλης από το υπουργείο δε σημαίνει ότι και θα υλοποιηθεί..


Ε, ναι!
Το θεώρησα αυτονόητο ότι η γνωμάτευση θα περιλαμβάνει την εισήγηση ΠΣ.... Αν δεν το πει το ΚΕΔΔΥ, δεν μπορεί ούτε αίτηση να γίνει, όπως διευκρινίζεται στην εγκύκλιο που ήρθε τον Ιούνιο
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: ΣΦΑΛΜΑ ! στις Οκτώβριος 03, 2014, 06:02:02 μμ
Το πυσπε δεν έχει καμια δουλεια με την παράλληλη.
Η διαδικασία είναι η εξης: γίνεται η αξιολόγηση, προτείνει το κεδδυ ΠΣ, υπογράφει ο γονιός τη γνωμάτευση που πρεπει να έχει το λογηοτυπο του ΕΣΠΑ. Μετά, ο διευθυντής του σχολείου εκδίδει μια βεβαίωση εγγραφής για το παιδί, την οποία μαζί με μια αίτηση τι γονέα και αντίγραφο την γνωμάτευση του κεδδυ, τη στέλνει στην πρωτοβάθμια (η βεβαίωση και η αίτηση είναι με λογότυπο).
Απο την πρωτοβάθμια στέλνονται στο υπουργείο. Εκεί πρεπει να είναι μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.
Απο εκεί και πέρα, εγκρίνεται η αίτηση απο το υπουργείο και έρχεται η έγκριση στην πρωτοβάθμια.
Και μετά περιμένουμε τις πιστώσεις....
Προηγούνται οι αυτισμοι και έπονται τα υπολοιπα
Ναι,έχεις δίκιο,την πρωτοβάθμια εννοούσα.Αυτή είναι η διαδικασία,όπως την περιγράφεις.
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: geri στις Οκτώβριος 03, 2014, 07:10:54 μμ
Να είστε καλά κορίτσια για τις πληροφορίες σας. το πρόβλημα είναι ότι το συγκεκριμένο ΚΕΔΔΥ δεν έχει ακόμη κοινωνικό λειτουργό και, όπως μου είπαν, αν δεν καλυφθεί σύντομα το κενό, τότε θα πάνε στράφι όλες οι αξιολογήσεις που έχουν κάνει, αφού δεν θα προλάβουν να τις υποβάλλουν ως τις 20 του μήνα. Πιέστε και εσείς, λέει, να στείλουν κοινωνικό λειτουργό! τι τα θες; αυτή η χώρα δε σώζεται με τίποτα... 
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: ΣΦΑΛΜΑ ! στις Οκτώβριος 03, 2014, 08:33:15 μμ
Γισ να μη σου πω,ότι η θέση θα μένει κενή μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία για ευνόητους λόγους....Αν μπορείς να κάνεις καταγγελία,κάντο!!Είναι επιεικώς απαράδεκτοι,για μια ακόμη φορά....Και μετά βγαίνει ο....μαϊντανός στα κανάλια και μιλάει για κοινωνικό κράτος!!!!Ό,τι θυμάται,χαίρεται!!
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: emmaki στις Οκτώβριος 03, 2014, 08:38:56 μμ
Εμείς πάντως που δεν είχαμε ψυχολόγο, προκειμένου να αξιολογήσουμε 2 παιδιά που δεν φοιτούν και 2 για ΠΣ, πήραμε με διάθεση απο την πρωτοβάθμια την ψυχολόγο του ειδικού σχολείου.
Αυτό μπορεί να γίνει για να εξυπηρετηθούν επείγουσες καταστάσεις και να έχει η ψυχολόγος το δικαίωμα υπογραφής
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: ΣΦΑΛΜΑ ! στις Οκτώβριος 04, 2014, 09:49:48 μμ
Είναι ξεφτίλα η «λογική» της επείγουσας κατάστασης....Αν τα πεις αυτά σ' έναν Σουηδό εκπαιδευτικό θα μείνει με το στόμα ορθάνοιχτο!!Γιατί εκεί εφαρμόζουν ό,τι υποστηρίζει η παγκόσμια βιβλιογραφία,δηλαδή ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ,με αποτέλεσμα να μην φτάνει ποτέ μία κατάσταση στο σημείο μηδέν για να χαρακτηριστεί επείγουσα....
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: emmaki στις Οκτώβριος 05, 2014, 09:31:42 πμ
Είναι ξεφτίλα η «λογική» της επείγουσας κατάστασης....Αν τα πεις αυτά σ' έναν Σουηδό εκπαιδευτικό θα μείνει με το στόμα ορθάνοιχτο!!Γιατί εκεί εφαρμόζουν ό,τι υποστηρίζει η παγκόσμια βιβλιογραφία,δηλαδή ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ,με αποτέλεσμα να μην φτάνει ποτέ μία κατάσταση στο σημείο μηδέν για να χαρακτηριστεί επείγουσα....

Για να εφαρμοσεις την πρώιμη παρέμβαση, το παιδί πρέπει να πάει στο σχολείο.

Αν δεν φοιτά γιατί δεν έχει αξιολογηθεί, πρέπει να βρεις εναν τρόπο για να το αξιολογήσεις άμεσα.

Αυτή είναι η επείγουσα κατάσταση.

Οι γονείς έκαναν αίτηση πριν μια εβδομάδα. Ηδη τα σχολεία έχουν σχεδόν ενα μήνα που λειτουργούν....

Εννοείται οτι κανονικά 1η Σεπτεμβρίου πρέπει τόσο τα σχολεία όσο και τα κεδδυ να είναι πλήρως στελεχωμένα. Αλλά.....
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: ΣΦΑΛΜΑ ! στις Οκτώβριος 05, 2014, 01:36:46 μμ
Συμφωνώ με όσα λες,αλλά η πρώιμη παρέμβαση για να είναι πρώιμη και να δικαιώνει τον τίτλο της,θα πρέπει να ξεκινά από το νηπιαγωγείο,και όπως λες κι εσύ από την έναρξη της σχολικής χρονιάς.Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για όλα τα αντισταθμιστικά προγράμματα που για την Ελλάδα είναι το εξής ένα:ΖΕΠ,και τα 'χουμε λύσει όλα!!....Όταν ένα παιδί φτάνει στη πρώτη δημοτικού χωρίς να έχει παρακολουθήσει κάποιο εξατομικευμένο πρόγραμμα,γεγονός που συμβαίνει σε αρκετές περιπτώσεις,έχει χαθεί,ήδη,πολύτιμος χρόνος και μόνο για πρώιμη παρέμβαση δεν μιλάμε....Όλα αυτά τα προγράμματα προυποθέτουν υποδομή και στελέχωση που για την Ελλάδα είναι ψιλά γράμματα....Γι' αυτό,συνήθως,ακολουθείται η τακτική του «μπαλώματος» με τους γονείς να είναι μονίμως με το χέρι στη τσέπη....Κάτι ανάλογο με το περίφημο αντισταθμιστικό της ενισχυτικής στη δευτεροβάθμια για την ενίσχυση των «αδύνατων» μαθητών....Από τότε ξέρεις πόσα καινούρια φροντιστήρια ανοίξανε!!....Και το παράδοξο σ' όλη αυτή την ιστορία είναι ότι,τόσο για τη πρωτοβάθμια,όσο και για τη δευτεροβάθμια,το ανθρώπινο δυναμικό υπάρχει για να στελεχώσει όλα αυτά τα αντισταθμιστικά προγράμματα,αλλά δεν υπάρχει η υποδομή....Εδώ δεν χωράμε καλά καλά στις τάξεις μας με αποτέλεσμα ακόμη κι ένα πρόγραμμα παράλληλης στήριξης να αποτελεί....πρόβλημα για τον συνάδελφο της γενικής,καθώς δεν επαρκούν τα τετραγωνικά....
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: penaki01 στις Οκτώβριος 05, 2014, 02:52:45 μμ
Η ΔΕΠΥ δεν μπορεί να διαγνωσθεί από ψυχολόγο ούτε από κεπαιδευτικό. Πρέπει να γίνει διάγνωση από παιδοψυχίατρο. Η ηλικία του νηπαιγωγείου δεν είναι (πάντα) πολύ νωρίς για να γίνει η διάγνωση, αλλά όχι από το ΚΕΔΔΥ. Η δουλειά του ΚΕΔΔΥ είναι να προτείνει το κατάλληλο πλαίσιο για παιιδά που έχουν ΔΕΠΥ.

Αν υπάρχει υπόνοια για ΔΕΠΥ μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιο παιδοψυχιατρικό τμήμα δημόσιου νοσοκομείου και να δείτε τι γίνεται.

Μπορεί τα παιδιά να μην έχουν ΔΕΠΥ (ή και να έχουν). Η αξιολόγηση τους, όμως, μπορεί να προσφέρει πολλά άλλα πράγματα. Μπορεί να δείτε τομείς στους οποίους δεν ξέρατε ή δεν υποψιαζόσασταν ότι υπάρχουν δυσκολίες.

Αλήθεια στο σχολείο ο/η εκπαιδευτικός τι λέει;

Τέλος, ακόμα και να γίνει πρόταση για ΠΣ, ρεαλιστικά μιλώντας, για φέτος είναι πολύ δύσκολο. Ακόμα δεν έχουν έρθει οι ΠΣ των παιδιών που έκαναν τα χαρτιά τους τον Ιούνιο. Εσείς θα είστε δεύτερη φουρνιά.....
[/quote


Συγνώμη αλλά αυτό είναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! Εννοείται ότι η διάγνωση μπορεί να γίνει από σχολικό ψυχολόγο. ΔΕΠ-Υ είναι διαταραχή και όχι ψυχωτική ασθένεια για να χρειάζεται παιδοψυχίατρο απαραίτητα. Και ένας εξειδικευμένος εκπαιδευτικός μπορεί να αναγνωρίσει σημαντικά στοιχεία της διαταραχής και να κάνει μια ορθή παραπομπή σε περίπτωση υποψίας. Τα συμπτώματα (τα οποία δεν πρέπει να αντιστοιχούν στο αναπτυξιακό επίπεδο του παιδιού) πρέπει να έχουν εμφανιστεί εννοείται πριν την ηλικία των 7 ετών και και να έχουν διάρκεια μεγαλύτερη των 6 μηνών, σε συνδυασμό με έκπτωση στη λειτουργικότητα του παιδιου στο κοινωνικό τομέα και στο σχολείο κυρίως.
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: ΣΦΑΛΜΑ ! στις Οκτώβριος 05, 2014, 05:36:59 μμ
Σχεδόν όλες οι διαταραχές,και δεν είναι τυχαίο,είναι,ήδη,εμφανείς από το 3ο με 4ο έτος σε ότι αφορά τις «ελαφρές» περιπτώσεις.Από κει κι έπειτα,η ελληνική εμπειρία λέει,ότι όλα αυτά αντιμετωπίζονται σ' ένα βαάθος χρόνου κι όταν έχει χαθεί πολύτιμος,παιδαγωγικός χρόνος....Κατά τα λοιπά,εφαρμόζουμε πρώιμη παρέμβαση με τον γνωστό,ελληνικό,ανορθόδοξο τρόπο....Επιπλέον,η εμμονή μας στις μαθησιακές διαταραχές από τη μια πλευρά,και στις «βαριές» περιπτώσεις από την άλλη,αποτελεί άλλη μια στρεβλή εφαρμογή της πρώιμης παρέμβασης,όταν όλα τα παιδαγωγικά προγράμματα θέτουν ως θεμέλιο λίθο την ισόρροπη και ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών....
Τίτλος: Απ: Παράλληλη στήριξη
Αποστολή από: emmaki στις Οκτώβριος 07, 2014, 05:26:32 μμ







Συγνώμη αλλά αυτό είναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ! Εννοείται ότι η διάγνωση μπορεί να γίνει από σχολικό ψυχολόγο. ΔΕΠ-Υ είναι διαταραχή και όχι ψυχωτική ασθένεια για να χρειάζεται παιδοψυχίατρο απαραίτητα. Και ένας εξειδικευμένος εκπαιδευτικός μπορεί να αναγνωρίσει σημαντικά στοιχεία της διαταραχής και να κάνει μια ορθή παραπομπή σε περίπτωση υποψίας. Τα συμπτώματα (τα οποία δεν πρέπει να αντιστοιχούν στο αναπτυξιακό επίπεδο του παιδιού) πρέπει να έχουν εμφανιστεί εννοείται πριν την ηλικία των 7 ετών και και να έχουν διάρκεια μεγαλύτερη των 6 μηνών, σε συνδυασμό με έκπτωση στη λειτουργικότητα του παιδιου στο κοινωνικό τομέα και στο σχολείο κυρίως.

Μιλάς για παραπομπή. Άρα δεν κανει διάγνωση. Έχει υπόνοιες, βλέπει ενδείξεις, οι οποίες σύμφωνα με την εμπειρία και του εκπαιδευτικού αλλά και του ψυχολόγου μπορεί να σημαίνουν κάτι, και γι αυτό στέλνεται το παιδι για περαιτέρω διερεύνηση και διάγνωση!

Άλλωστε, και παραπομπή όταν κάνεις στελνεις μαζί παραπεμπτικό/έκθεση όπου περιγραφεις τη συμπεριφορά που σε κάνει να υποπτεύεται κάτι.... Κάτι, που όμως δεν μπορείς εσύ να κατονομάσεις...



Και μην ξεχνάμε, διαταραχή είναι και ο αυτισμός. Και όμως η διάγνωση του γίνεται μόνο από παιδοψυχιατρο ή αναπτυξιολογο.

Άρα μονο ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ δεν έχω!!!!!