Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικές Εορτές => Μήνυμα ξεκίνησε από: margavare στις Οκτωβρίου 18, 2014, 10:10:06 pm
-
Ποια παιδιά παίρνουν μέρος σε παρέλαση Δημοτικού; Προφανώς τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων.
Είναι νόμιμο να κάνει παρέλαση η ΣΤ τάξη και επιλεκτικά 6-7 παιδιά από την Ε;
Και με τα υπόλοιπα της πέμπτης τι γίνεται;
Μπορεί να γίνει εναλλαγή των παιδιών σε άλλη παρέλαση ώστε να μην υπάρχουν παράπονα;
Ποιος το αποφασίζει;
-
Απ' όσο ξέρω στην παρέλαση συμμετέχουν τα παιδιά της τρίτης, τετάρτης, πέμπτης και έκτης δημοτικού ανεξαιρέτως .Γιατί να κάνει παρέλαση μόνο η έκτη τάξη και επιλεκτικά 6-7 παιδιά από την πέμπτη; Δεν είναι λογικό αυτό εκτός και αν άλλαξε κάτι στην νομοθεσία, που εγώ δεν το γνωρίζω.
-
Η νομοθεσία που είναι;
-
δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω...απλά σου μεταφέρω την εμπειρία μου και όσα ξέρω.
-
http://www.fa3.gr/nomothesia_2/nomoth_fa/2_parelaseis_synthesi_tmimaton.htm
ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗΣ
4χ8=32 μαθητές
β) Οι μαθητές ή οι σπουδαστές θα επιλέγονται από τους οικείους καθηγητές Φυσικής Αγωγής από εκείνους τους μαθητές που έχουν άρτια εμφάνιση, παράστημα και ήθος.
Άρα ο Γυμναστής διαλέγει όποιον θέλει. Παιδαγωγικά σωστό.
-
Από τη μία είχαμε στο Σύνταγμα:
«Ψαλιδισμένη» η μαθητική παρέλαση στο Σύνταγμα
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231359094
και από την άλλη στο Χαλάνδρι:
Και ο ύμνος του ΕΑΜ στη μαθητική παρέλαση στο Χαλάνδρι
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231359188
Καμία αντίδραση από τα κυβερνητικά φερέφωνα για το 1ο, αλλά λυσσαλέα αντίδραση από τα φασιστοειδή για το 2ο. Τέτοια αλλεργία πια.. περαστικά τους 8)
-
Θέλω να ρωτήσω για τη διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων και παραστατών. Τη βρήκα την εγκύκλιο απλά πρακτικά δεν κατάλαβα. Στην κλήρωση μπαίνουν μόνο τα καθαρά δεκάρια; και τι ορίζουμε σαν καθαρό δεκάρι. Τα φώτα σας οι δάσκαλοι παρακαλώ.
SOS
-
Θέλω να ρωτήσω για τη διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων και παραστατών. Τη βρήκα την εγκύκλιο απλά πρακτικά δεν κατάλαβα. Στην κλήρωση μπαίνουν μόνο τα καθαρά δεκάρια; και τι ορίζουμε σαν καθαρό δεκάρι. Τα φώτα σας οι δάσκαλοι παρακαλώ.
SOS
Καθαρά δεκάρια είναι όσα έχουν μόνο 10 στον έλεγχο της Ε Δημοτικού
-
Καθαρά δεκάρια είναι όσα έχουν μόνο 10 στον έλεγχο της Ε Δημοτικού
Μάλλον η ερμηνεία είναι διαφορετική από σχολείο σε σχολείο.
Ευχαριστώ πάντως
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει σχετικά με τον ορισμό σημαιοφόρων και παραστατών στο δημοτικό.
Αν σε ένα τμήμα υπάρχουν 2 παιδιά που έχουν σε όλα 10 στην Ε δημοτικού και άλλα 6 που έχουν και τουλάχιστον ένα εννιά, η κλήρωση για σημαιοφόρο γίνεται μεταξύ όλων των παιδιών που έχουν και 9 και 10 ή θα μπει σημαιοφόρος ένα από τα παιδιά που έχουν μόνο 10;
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει σχετικά με τον ορισμό σημαιοφόρων και παραστατών στο δημοτικό.
Αν σε ένα τμήμα υπάρχουν 2 παιδιά που έχουν σε όλα 10 στην Ε δημοτικού και άλλα 6 που έχουν και τουλάχιστον ένα εννιά, η κλήρωση για σημαιοφόρο γίνεται μεταξύ όλων των παιδιών που έχουν και 9 και 10 ή θα μπει σημαιοφόρος ένα από τα παιδιά που έχουν μόνο 10;
η νομοθεσια που ισχυει αυτη τη στιγμή για το ζητημα επιλογης σημαιοφορων-παραστατων βρισκεται συγκεντρωμενη στην παραγραφο 1 του
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2020/%CE%95%CE%93%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A3_28%CE%97%CE%A3_%CE%9F%CE%9A%CE%A4%CE%A9%CE%92%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A5.pdf
δηλ α) παρ. 5 του άρθρου 3 του Π.Δ.79/2017 (Α’109), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 41, του ν. 4633/2019 (Α’ 161) β) αρ. πρωτ. Φ.10/ΦΜ/162655/Δ1/17-10-19 Υ.Α. (
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει σχετικά με τον ορισμό σημαιοφόρων και παραστατών στο δημοτικό.
Αν σε ένα τμήμα υπάρχουν 2 παιδιά που έχουν σε όλα 10 στην Ε δημοτικού και άλλα 6 που έχουν και τουλάχιστον ένα εννιά, η κλήρωση για σημαιοφόρο γίνεται μεταξύ όλων των παιδιών που έχουν και 9 και 10 ή θα μπει σημαιοφόρος ένα από τα παιδιά που έχουν μόνο 10;
Θα μπει σημαιοφόρος ένα από τα παιδιά που έχουν σε όλα 10. Η κλήρωση γίνεται μεταξύ αυτών που έχουν σε όλα 10.
-
Πήρα τηλέφωνο στην πρωτοβάθμια και μου είπαν ότι αν έχει σε ένα τρίμηνο 9 και στα άλλα 10, ο ΓΜΟ του μαθήματος βγαίνει 10 οπότε μπαίνει με τα παιδιά που έχουν σε όλα 10.
Αυτό ισχύει;
-
Η εγκύκλιος αναφέρεται στο Γενικό Μέσο όρο όντως. Όμως γενικά κάνουμε κλήρωση μεταξύ των παιδιών που εχουν σε όλα 10 . Δεν είναι και πιο δίκαιο;
-
Όχι!
Ή ακολουθούμε τις εγκυκλίους ή κάνουμε του κεφαλιού μας. Αν λέει μέσος όρος 10 είναι σαφές τι σημαίνει.
Η εγκύκλιος αναφέρεται στο Γενικό Μέσο όρο όντως. Όμως γενικά κάνουμε κλήρωση μεταξύ των παιδιών που εχουν σε όλα 10 . Δεν είναι και πιο δίκαιο;
-
Μήπως γνωρίζετε τι ισχύει για την επιλογή σημαιοφόρων και παραστατών στα μονοθέσια ;(όπου δεν υπάρχει κιόλας στ τάξη)
-
Μήπως γνωρίζετε τι ισχύει για την επιλογή σημαιοφόρων και παραστατών στα μονοθέσια ;(όπου δεν υπάρχει κιόλας στ τάξη)
Ο,τι ισχύει και για τα υπόλοιπα. Αν έχεις μαθητές στην Στ τάξη επιλέγεις σημαιοφόρο ,όπως ορίζεται,και οι υπόλοιποι παραστάτες. Αν δεν επαρκούν συμπληρώνεις με μαθητές από Ε ή και Δ τάξη. Αν είναι ένας στη Στ ,θα μπει αυτός-ή. Αν δεν υπάρχουν μαθητές στην Στ τάξη επιλέγεις για σημαιοφόρο ένα μαθητή από την Ε τάξη , επίσης όπως ορίζεται,κ.τ.λ.
-
Η εγκύκλιος αναφέρεται στο Γενικό Μέσο όρο όντως. Όμως γενικά κάνουμε κλήρωση μεταξύ των παιδιών που εχουν σε όλα 10 . Δεν είναι και πιο δίκαιο;
Αυτό είναι το δίκαιο, όντως. Δεν μπορείς να αποκλείεις, μέσω της κλήρωσης, ένα παιδί που έχει 10 σε όλα τα μαθήματα όλη τη χρονιά.
Το παιδί αυτό περιμένει μια ηθική ανταμοιβή η οποία δεν έρχεται. Και, σίγουρα, τη δικαιούται λίγο περισσότερο από ένα παιδί που έχει σε κάποια μαθήματα 9. Άλλωστε, το ίδιο συμβαίνει και στο γυμνάσιο: άριστα είναι το 19 και το 20 αλλά δεν είναι το ίδιο. Δεν μπορείς να βάλεις στη ζυγαριά το 19 και το 20, είναι σαφές ποιο προηγείται.
Το αποτέλεσμα είναι να κληρώνεται σημαιοφόρος ή παραστάτης μαθητής που έχει και 9αρια αλλά μέσο όρο 10 και μαθητής με 10 σε όλα τα μαθήματα, όλη τη χρονιά, να μένει εκτός. Κι έλα τώρα εσύ, ως γονιός, να του εξηγήσεις το δίκαιο του συστήματος και τί "έκανε λάθος" το παιδί αυτό κι έμεινε να κοιτάει...
-
Όχι!
Ή ακολουθούμε τις εγκυκλίους ή κάνουμε του κεφαλιού μας. Αν λέει μέσος όρος 10 είναι σαφές τι σημαίνει.
Αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι υπολογίζεται και το κλασματικό μέρος. Για ποιο κλασματικό μέρος μιλάμε όταν γίνεται πάντα στρογγυλοποίηση; Αν δηλαδή υπολογιστεί ακριβώς το ένα έστω 9αρι, τότε υπάρχει κλασματικό μέρος. Ωστόσο, όταν ο μέσος όρος βγαίνει 9.98 κι αυτό αντί να μετατραπεί σε κλάσμα στρογγυλοποιείται σε 10, δεν χάνεται το κλασματικό μέρος; Κάτι δεν καταλαβαίνω/ερμηνεύω σωστά;
-
Αυτό είναι το δίκαιο, όντως. Δεν μπορείς να αποκλείεις, μέσω της κλήρωσης, ένα παιδί που έχει 10 σε όλα τα μαθήματα όλη τη χρονιά.
Το παιδί αυτό περιμένει μια ηθική ανταμοιβή η οποία δεν έρχεται. Και, σίγουρα, τη δικαιούται λίγο περισσότερο από ένα παιδί που έχει σε κάποια μαθήματα 9. Άλλωστε, το ίδιο συμβαίνει και στο γυμνάσιο: άριστα είναι το 19 και το 20 αλλά δεν είναι το ίδιο. Δεν μπορείς να βάλεις στη ζυγαριά το 19 και το 20, είναι σαφές ποιο προηγείται.
Το αποτέλεσμα είναι να κληρώνεται σημαιοφόρος ή παραστάτης μαθητής που έχει και 9αρια αλλά μέσο όρο 10 και μαθητής με 10 σε όλα τα μαθήματα, όλη τη χρονιά, να μένει εκτός. Κι έλα τώρα εσύ, ως γονιός, να του εξηγήσεις το δίκαιο του συστήματος και τί "έκανε λάθος" το παιδί αυτό κι έμεινε να κοιτάει...
Συμφωνούμε απόλυτα. Ακριβώς για να αποφύγουμε την περίπτωση να κληρωθεί μαθητής που έχει και 9 ,η κλήρωση συνήθως γίνεται μεταξύ των μαθητών που έχουν σε όλα 10. Άλλωστε υποτίθεται ότι ψάχνεις τον καλύτερο. Είναι καλύτερος αυτός που δεν έχει σε όλα 10;
-
Αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι υπολογίζεται και το κλασματικό μέρος. Για ποιο κλασματικό μέρος μιλάμε όταν γίνεται πάντα στρογγυλοποίηση; Αν δηλαδή υπολογιστεί ακριβώς το ένα έστω 9αρι, τότε υπάρχει κλασματικό μέρος. Ωστόσο, όταν ο μέσος όρος βγαίνει 9.98 κι αυτό αντί να μετατραπεί σε κλάσμα στρογγυλοποιείται σε 10, δεν χάνεται το κλασματικό μέρος; Κάτι δεν καταλαβαίνω/ερμηνεύω σωστά;
Μόνο εσύ δεν καταλαβαίνεις ; Ποιος καταλαβαίνει; Κλασματικό μέρος στο δημοτικό δεν υπάρχει.
-
Αυτό είναι το δίκαιο, όντως. Δεν μπορείς να αποκλείεις, μέσω της κλήρωσης, ένα παιδί που έχει 10 σε όλα τα μαθήματα όλη τη χρονιά.
Το παιδί αυτό περιμένει μια ηθική ανταμοιβή η οποία δεν έρχεται. Και, σίγουρα, τη δικαιούται λίγο περισσότερο από ένα παιδί που έχει σε κάποια μαθήματα 9. Άλλωστε, το ίδιο συμβαίνει και στο γυμνάσιο: άριστα είναι το 19 και το 20 αλλά δεν είναι το ίδιο. Δεν μπορείς να βάλεις στη ζυγαριά το 19 και το 20, είναι σαφές ποιο προηγείται.
Το αποτέλεσμα είναι να κληρώνεται σημαιοφόρος ή παραστάτης μαθητής που έχει και 9αρια αλλά μέσο όρο 10 και μαθητής με 10 σε όλα τα μαθήματα, όλη τη χρονιά, να μένει εκτός. Κι έλα τώρα εσύ, ως γονιός, να του εξηγήσεις το δίκαιο του συστήματος και τί "έκανε λάθος" το παιδί αυτό κι έμεινε να κοιτάει...
Ακριβώς αυτό συνέβη πάντως στο σχολείο των παιδιών μου.
Μπήκε σημαιοφόρος παιδί που είχε και εννιά στον έλεγχο ενώ τα 2 παιδιά που τα είχαν όλα 10 παραστάτες...
Ακυρώνεται η προσπάθειά τους ή όχι έτσι;
-
Ποια προσπάθεια ακυρώνεται ρε παιδιά;
Που; Στο δημοτικό;
Έχουμε ξεφύγει τελείως;
Δηλαδή το παιδάκι που είχε 9 σε ένα μάθημα στο ένα 3μηνο και μετά το έκανε 10 στα άλλα δεν δικαιούται να σηκώσει τη σημαία και αδικεί τα υπόλοιπα;
Θα τρελαθούμε δηλαδή; Ας ξεκαβαλήσουν το άλογο μερικοί γονείς.
Υπάρχουν απείρως περισσότερα προβλήματα στα σχολεία και στην παιδεία γενικότερα από το ποιος αξίζει να σηκώσει τη σημαία.
Ακριβώς αυτό συνέβη πάντως στο σχολείο των παιδιών μου.
Μπήκε σημαιοφόρος παιδί που είχε και εννιά στον έλεγχο ενώ τα 2 παιδιά που τα είχαν όλα 10 παραστάτες...
Ακυρώνεται η προσπάθειά τους ή όχι έτσι;
-
Πάντως τη δεκαετία του 1980 η αδερφή μου που πήρε τη σημαία στην Στ΄ Δημοτικού ήταν και η πιο ψηλή της τάξης. Με τι ασχολούμαστε...
-
ηταν ενας οκτωβρης, οχι και πολυ παλιος, που καπως αναποδο μουρθε το αποτελεσμα της κληρωσης στο γυμνασιο του μικρου μου γιου . Πηγαινε στην γ γυμνασιου. Μετα απο κληρωση θα σηκωνε τη σημαια στην παρελαση του Μαρτιη.."οχι ρε γαμ@@..οι παρελασεις του μαρτη πνιγονται στην βροχη. Μου φαινεται πως μονο οι φώτο εντος σπιτιου θα μας μεινουν..".
Τελικα μια χαρα, πνιγμενη στον ηλιο, μερα ειχε εκεινη την 25 μαρτη, αλλα για τα αλλα παιδια. Στου δικου μου την φλεβα κυλαγε η πρωτη χημειοθεραπεια κι ας ηταν αργία. Στο "ΕΛΠΙΔΑ" δεν υπηρχε αργια, παρα μονο μια ελπιδα γισ να ειμαστε εδω σημερα και να ειμαστε καλά. Ορθιοι εμεις και οχι η σημαια. Απο τοτε η φιλοσοφια ζωης αλλαξε, ραγδαία, ρότα
-
ηταν ενας οκτωβρης, οχι και πολυ παλιος, που καπως μουρθε αναποδο το αποτελεσμα της κληρωσης στο γυμνασιο του μικρου μου γιου . Πηγαινε στην γ γυμνασιου. Μετα απο κληρωση θα σηκωνε τη σημαια στην παρελαση του Μαρτιη.."οχι ρε γαμ@@..οι παρελασεις του μαρτη πνιγονται στην βροχη. Μου φαινεται πως μονο οι φώτο εντος σπιτιου θα μας μεινουν..
Τελικα μια χαρα πνιγμενη στον ηλιο μερα ειχε εκεινη την 25 μαρτη, αλλα για τα αλλα παιδια. Στου δικου μου την φλεβα κυλαγε η πρωτη χημειοθεραπεια κι ας ηταν αργία. Στο "ΕΛΠΙΔΑ" δεν υπηρχε αργια, παρα μονο μια ελπιδα γισ να ειμαστε εδω σημερα και να ειμαστε καλά. Ορθιοι εμεις και οχι η σημαια. Απο τοτε η φιλοσοφια ζωης αλλαξε ραγδαία ρότα
g.t, δεν ξέρω τι να πω. Να είστε πάντα καλά.
-
Ποια προσπάθεια ακυρώνεται ρε παιδιά;
Που; Στο δημοτικό;
Έχουμε ξεφύγει τελείως;
Δηλαδή το παιδάκι που είχε 9 σε ένα μάθημα στο ένα 3μηνο και μετά το έκανε 10 στα άλλα δεν δικαιούται να σηκώσει τη σημαία και αδικεί τα υπόλοιπα;
Θα τρελαθούμε δηλαδή; Ας ξεκαβαλήσουν το άλογο μερικοί γονείς.
Υπάρχουν απείρως περισσότερα προβλήματα στα σχολεία και στην παιδεία γενικότερα από το ποιος αξίζει να σηκώσει τη σημαία.
Σίγουρα υπάρχουν σημαντικότερα προβλήματα, έχετε δίκιο. Έγραψα εγώ πουθενά ότι αδικεί τα υπόλοιπα; Έναν προβληματισμό εξέφρασα σε ένα φόρουμ με κόσμιο τρόπο. Άλλοι γονείς που τα παιδιά τους είχαν πάνω από ένα 9 πήγαν να παραπονεθούν επειδή τα παιδιά τους σε μια πρώτη , πρόχειρη κλήρωση είχαν κληρωθεί στη σημαία και μετά, σε μια δεύτερη που ακολούθησε, δεν κληρώθηκαν τελικά. Προσωπικά αρκέστηκα στο αποτέλεσμα και τελείωσε το θέμα.
Σε αυτό που δεν έχετε δίκιο είναι ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεστε. Έχουμε ''ξεφύγει τελείως''; Να ''ξεκαβαλήσουν το άλογο'' ;; Γνωριζόμαστε κι από χτες;
-
ηταν ενας οκτωβρης, οχι και πολυ παλιος, που καπως αναποδο μουρθε το αποτελεσμα της κληρωσης στο γυμνασιο του μικρου μου γιου . Πηγαινε στην γ γυμνασιου. Μετα απο κληρωση θα σηκωνε τη σημαια στην παρελαση του Μαρτιη.."οχι ρε γαμ@@..οι παρελασεις του μαρτη πνιγονται στην βροχη. Μου φαινεται πως μονο οι φώτο εντος σπιτιου θα μας μεινουν..".
Τελικα μια χαρα, πνιγμενη στον ηλιο, μερα ειχε εκεινη την 25 μαρτη, αλλα για τα αλλα παιδια. Στου δικου μου την φλεβα κυλαγε η πρωτη χημειοθεραπεια κι ας ηταν αργία. Στο "ΕΛΠΙΔΑ" δεν υπηρχε αργια, παρα μονο μια ελπιδα γισ να ειμαστε εδω σημερα και να ειμαστε καλά. Ορθιοι εμεις και οχι η σημαια. Απο τοτε η φιλοσοφια ζωης αλλαξε, ραγδαία, ρότα
Έχετε απόλυτο δίκιο,άλλα είναι τα σημαντικά... Σας ευχαριστούμε που το μοιραστήκατε μαζί μας...
Εύχομαι ο γιος σας και όλη σας η οικογένεια να είστε πάντα καλά.
-
Προφανώς οι χαρακτηρισμοί δεν ήταν προσωπικοί. Εξ ου και είναι σε τρίτο πρόσωπο. Αν τους εκλάβατε έτσι ζητάω συγνώμη.
Εκφράζω απλά αγανάκτηση για μια κατάσταση που βιώνουμε όλοι είτε ως εκπαιδευτικοί, είτε ως γονείς.
Σίγουρα υπάρχουν σημαντικότερα προβλήματα, έχετε δίκιο. Έγραψα εγώ πουθενά ότι αδικεί τα υπόλοιπα; Έναν προβληματισμό εξέφρασα σε ένα φόρουμ με κόσμιο τρόπο. Άλλοι γονείς που τα παιδιά τους είχαν πάνω από ένα 9 πήγαν να παραπονεθούν επειδή τα παιδιά τους σε μια πρώτη , πρόχειρη κλήρωση είχαν κληρωθεί στη σημαία και μετά, σε μια δεύτερη που ακολούθησε, δεν κληρώθηκαν τελικά. Προσωπικά αρκέστηκα στο αποτέλεσμα και τελείωσε το θέμα.
Σε αυτό που δεν έχετε δίκιο είναι ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεστε. Έχουμε ''ξεφύγει τελείως''; Να ''ξεκαβαλήσουν το άλογο'' ;; Γνωριζόμαστε κι από χτες;