Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: evangelia 77 στις Οκτωβρίου 28, 2014, 10:55:52 pm
-
Ανοίγω αυτό το θέμα, αν και υπήρχε παρεμφερές θέμα. Πως πιστεύετε ότι θα είναι τα πράγματα για τον κλάδο μας, και όχι μόνο? Τόσες συνταξιοδοτήσεις, ελάχιστες προσλήψεις...Ναι μεν μειώνονται οι μαθητές, όμως και πάλι το υπουργείο τι θα κάνει με τα τόσα κενά? Τι νομίζετε ότι θα γίνει στο άμεσο μέλλον? Θα αναγκαστεί να διορίσει ή όχι...? Εν τω μεταξύ, και οι προοπτικές στα φροντιστήρια δεν υπάρχουν με αυτή την κρίση, αμοιβές χαμηλότερες και από ανειδίκευτου εργάτη...
-
Ευαγγελία καλησπέρα :) .Καλά έκανες και άνοιξες το θέμα. Νέα φιλόλογος είμαι με πτυχίο από το 2012 .Ασεπ δεν έδωσα, σε φροντιστήριο δεν έχω πάει ( πήγαν φίλοι μου με πτυχίο άριστα χωρίς γνωριμίες και τους έδιωξαν λόγω έλλειψης προϋπηρεσίας :( ) .Μόνο κάποια ιδιαίτερα έχω κάνει και μια μικρή συνεργασία για σχολικό βοήθημα με εκδοτικό οίκο της επαρχίας.Εργάστηκα βέβαια χάρη στο πτυχίο για 2 χρόνια περίπου,αλλά σε θέση άσχετη με τη φιλολογία ( υπάλληλος γραφείου ) .Παράλληλα,με τη δουλειά έδωσα για εργοθεραπεία - ένα χρόνο πριν την ανακάλυψα και είδα ότι μου αρέσει,είναι και μοναδική σχολή :) με καλή επαγγελματική αποκατάσταση όσον αφορά το παρόν βέβαια - και πέρασα.Εσείς οι παλιοί με την προϋπηρεσία πιστεύω θα διοριστείτε :) ,σας εύχομαι όσον το δυνατόν πιο σύντομα :) .Οι νέοι φιλόλογοι πιστεύω θα αργήσουν πολύ ακόμη για αναπλήρωση ( είμαστε πάνω από 11.000 χωρίς προϋπηρεσία στον.πίνακα ) .Και εγώ δε ξέρω εάν θα έχω την ευκαιρία να γίνω αναπληρώτρια κάποτε ( μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο με τις παρούσες συνθήκες ) ,για αυτό πήγα προς εργοθεραπεία ( που είναι πιο πιθανόν να εργαστώ ως εργοθεραπεύτρια ακόμη και με την κρίση ,γιατί είναι λίγοι οι εργοθεραπευτές αναλογικά με τον πληθυσμό ) .Αρκετοί συμφοιτητές μου πάντως διάβασαν και πέρασαν στις ειααγωγικές εξετάσεις μεταπτυχιακών όπως του φιλολογικού, του φπψ ,ενώ άλλοι ψάχνονται για δεύτερο πτυχίο. Γενικά, η νέα γενιά των φιλολόγων ψάχνεται πάντως :) ;) ,δε μένει στάσιμη σε γενικές γραμμές, αυτό βλέπω.
-
Καλησπέρα σε όλους.θα ήθελα τη βοήθεια σας!Τελείωσα πριν 15 χρόνια το ΦΠ θεσ/νίκης,ασχολήθηκα με ιδιαίτερα 5 χρόνια.αλλά τα τελευταία 10 είμαι εκτός.Τώρα αποφάσισα να ασκησω και πάλι το επάγγελμα αλλά πέρα από τα ιδιαίτερα δεν έχω ιδέα τι γίνεται με τους αναπληρωτές,αν μπορώ να κάνω αίτηση,έστω κι αν δεν έχω ελπίδες.Αν έχει κάποιος διάθεση,αςμου δώσει μερικές πληροφορίες.ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Καλησπέρα σε όλους.θα ήθελα τη βοήθεια σας!Τελείωσα πριν 15 χρόνια το ΦΠ θεσ/νίκης,ασχολήθηκα με ιδιαίτερα 5 χρόνια.αλλά τα τελευταία 10 είμαι εκτός.Τώρα αποφάσισα να ασκησω και πάλι το επάγγελμα αλλά πέρα από τα ιδιαίτερα δεν έχω ιδέα τι γίνεται με τους αναπληρωτές,αν μπορώ να κάνω αίτηση,έστω κι αν δεν έχω ελπίδες.Αν έχει κάποιος διάθεση,αςμου δώσει μερικές πληροφορίες.ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω φοβάμαι ότι αν δεν έχεις έστω και την ελάχιστη προυπηρεσία δε μπορείς να έχεις ελπίδες. Μπορείς να κάνεις χαρτιά για αναπλήρωση του χρόνου (πρώτα ο Θεός) αλλά είναι πολύ χλωμό να σε πάρουν. Καλημέρα ...
-
Για τα επόμενα 15 χρόνια δεν υπάρχει μέλλον για καμία ειδικότητα και όποιος νέος /α εισέρχεται στο κλάδο θα πρέπει να είναι και αποφασισμένος ότι απλά θα υποαπασχολείται, ότι θα ψάχνει να κάνει 5 μεταπτυχιακά για να ασχοληθεί τελικά με το βασικο του πτυχιο και ότι θα συμμετέχει σε 7 ΑΣΕΠ μήπως και διοριστεί.
Αυτά ας τα γνωρίζουν κυρίως οι γονεις των μαθητων που θέλουν σωνει και καλά το παιδι να παει στο πανεπιστημιο.
Ηδη ακομη και αυριο αν το φιλολογικο σταματουσε να δεχεται νεους φοιτητες, θα υπηρχαν καμια εικοσαρια χιλιαδες φιλολογων που και αυτοι αγωνιουν να διοριστουν μεσα στην επομενη 20ετια.
-
Για τα επόμενα 15 χρόνια δεν υπάρχει μέλλον για καμία ειδικότητα και όποιος νέος /α εισέρχεται στο κλάδο θα πρέπει να είναι και αποφασισμένος ότι απλά θα υποαπασχολείται, ότι θα ψάχνει να κάνει 5 μεταπτυχιακά για να ασχοληθεί τελικά με το βασικο του πτυχιο και ότι θα συμμετέχει σε 7 ΑΣΕΠ μήπως και διοριστεί.
Αυτά ας τα γνωρίζουν κυρίως οι γονεις των μαθητων που θέλουν σωνει και καλά το παιδι να παει στο πανεπιστημιο.
Ηδη ακομη και αυριο αν το φιλολογικο σταματουσε να δεχεται νεους φοιτητες, θα υπηρχαν καμια εικοσαρια χιλιαδες φιλολογων που και αυτοι αγωνιουν να διοριστουν μεσα στην επομενη 20ετια.
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ..Δυστυχώς έτσι είναι...
-
το μέλλον είναι...ανέμελο, που θα λεγε κ ο Φατσέας!! :P
-
Το Νοέμβριο αναμένονται εξελίξεις για το θέμα του ΑΣΕΠ. Όπως έχει γράψει το news.gr, το Υπουργείο Παιδείας έχει καταθέσει αναλυτική έκθεση με την οποία παρουσιάζονται όλες οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό, οι οποίες θα αυξηθούν το επόμενο έτος λόγω των νέων συνταξιοδοτήσεων.
Για το θέμα του ΑΣΕΠ και την ανάγκη να βγει η εκπαίδευση από την αναλογία 1 προς 10 θα μιλήσει ο Υπουργός Παιδείας, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του news.gr, στο Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας.
Σε περίπτωση που η εκπαίδευση βγει από το 10 προς 1, ο διαγωνισμός για τους εκπαιδευτικούς θα πραγματοποιηθεί το Φεβρουάριο του 2015.
Πιο αναλυτικά, ο Υπουργός Παιδείας θα αναφέρει σήμερα τα ακόλουθα:
“Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση το μέλημά μας είναι τα ανοικτά σχολεία με όσο το δυνατό λιγότερα κενά. Το πρόβλημα δυστυχώς υφίσταται με τα κενά και θα είναι πολύ πιο έντονο την επόμενη χρονιά με τον προβλεπόμενο ρυθμό των συνταξιοδοτήσεων και τις περιορισμένες πιστώσεις. Για το λόγο αυτό ζητήσαμε από την ΕΕ να βγούμε από την αναλογία 10 προς 1 και δίνουμε τη μάχη. Οι εξελίξει θα προκύψουν τον τρέχοντα μήνα. Σε περίπτωση επιτυχίας, ο σχετικός διαγωνισμός θα γίνει από το ΑΣΕΠ τον Φεβρουάριο, αφού βέβαια απορροφηθούν οι επιτυχόντες που περιμένουν από το 2008”.
Καλόγηρος
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ανοίγει τους πίνακες με την παλιά μοριοδότηση από το 2015, πράγμα που δε συνάδει με το θεσπέσιο νόμο 3848 τον οποίο κόπτεται να εφαρμόσει. Επίσης κλαίγεται ότι δεν έχει λεφτά και παίρνει με το ζόρι αναπληρωτές ενώ έχει μεγαλεπήβολα σχέδια για διορισμό 10.000 ατόμων, έστω σε βάθος τριετίας. Το δούλεμα είναι ξεκάθαρο. Το πολύ πολύ να κάνει το αυτονόητο διορίζοντας τους ανθρώπους με ΦΕΚ που ταλαιπωρούνται 5 χρόνια για να φανεί ήρωας, και να σύρει τους υπόλοιπους σε έναν ΑΣΕΠ με απειροελάχιστες πιθανότητες διορισμού εξευτελίζοντας τις προηγούμενες επιτυχίες τους και την προυπηρεσία τους. Όποιος έχει ΄δουλέψει στα σχολεία ως αναπληρωτής 60 μήνες ή και περισσότερο και βλέπει το 16,40 καταλαβαίνει πόσο πολύ τον υπολογίζει. Το θέμα είναι ότι κάποιοι υπέρμαχοι της αξιοκρατίας πάλι θα τα δουν αυτά θετικά και θα είναι ικανοποιημένοι.
-
Δεν τον συμφέρει να κάνει ΑΣΕΠ για ελάχιστες θέσεις . Το πολιτικό κόστος θα ήταν τεράστιο . Σκέψου πόσες κατηγορίες θα δυσαρεστουσε . Τους παλιούς με την προϋπηρεσία για τους ευνόητους λόγους , τους νέους απόφοιτους που δε θα είχαν καμία ελπίδα να εργαστούν έστω και ως αναπληρωτες . Γι αυτό πιστεύω ότι ή θα κάνει ΑΣΕΠ με αρκετές θέσεις ώστε να δώσει ελπίδες διορισμού σε πολλούς και άρα να κερδίσει πολιτικα αφού θα είναι πρώτος υπουργός που προβαίνει σε σχετικά μαζικούς διορισμούς ή δε θα κάνει καθόλου , προβάλλοντας επικοινωνιακα την ηρωική του προσπάθεια να ανατρέψει το 1 προς 10 . Τους φεκιτες πάντως θα τους διορίσει έτσι κι αλλιώς γιατί είναι υποχρέωση του.
-
Καλησπέρα σε όλους!Διάβασα σε ένα site ότι ο Λοβέρδος θα ανακοινώσει αύριο ένα μέτρο εθελοντικής εργασίας αναπληρωτών φιλολόγων γιατί τα κενά είναι πολλά και δεν υπάρχουν πιστώσεις!Όσο για την εισαγωγή στις φιλοσοφικές σχολές εννοείται ότι πρέπει να δέχονται ελάχιστους και μερικές να μην λειτουργούν.Όσο για τους καθηγητές ας διδάξουν τα μαθήματά τους στις πιο παλιές φιλοσοφικές.Πρέπει να γίνουν συμπτύξεις σχολών.Όσο για αυτό που έγραψα στην αρχή κανένας φιλόλογος δεν πρέπει να δεχτεί εθελοντική εργασία γιατί κάτι τέτοιο είναι παράνομο και αντισυνταγματικό.Πρέπει να ξεσηκωθούμε!
-
Καλησπέρα σε όλους!Διάβασα σε ένα site ότι ο Λοβέρδος θα ανακοινώσει αύριο ένα μέτρο εθελοντικής εργασίας αναπληρωτών φιλολόγων γιατί τα κενά είναι πολλά και δεν υπάρχουν πιστώσεις!Όσο για την εισαγωγή στις φιλοσοφικές σχολές εννοείται ότι πρέπει να δέχονται ελάχιστους και μερικές να μην λειτουργούν.Όσο για τους καθηγητές ας διδάξουν τα μαθήματά τους στις πιο παλιές φιλοσοφικές.Πρέπει να γίνουν συμπτύξεις σχολών.Όσο για αυτό που έγραψα στην αρχή κανένας φιλόλογος δεν πρέπει να δεχτεί εθελοντική εργασία γιατί κάτι τέτοιο είναι παράνομο και αντισυνταγματικό.Πρέπει να ξεσηκωθούμε!
Eθελοντική εργασία??? Απλήρωτη δηλαδή?? Και θα υπάρξουν ενδιαφερόμενοι??? ;D ;D Χλωμότατο το κόβω!!! Περαστικά Λοβέρδε!!
-
Σε ποιο site; Ειμαι σιγουρη πως θα βρεθούν πολλοί εθελόδουλοι... Μονο και μονο να τους υποσχεθεί προϋπηρεσία και διπλά μόρια και θα πάνε τρέχοντας!!! Ξέρει καλά τη (βρώμικη) δουλειά του...
-
Συμφωνώ με τη Φωτεινή...Ήδη έχω μιλήσει με κάποια νέα παιδιά που είναι τόσο απελπισμένα ώστε είναι διατεθειμένα να εργαστούν εθελοντικά ακόμη και σε παραμεθόριες περιοχές αρκεί να τους εξασφαλιστούν τα μόρια και η προϋπηρεσία... Λυπάμαι πολύ γιατί βλέπω τον εκπαιδευτικό κόσμο να καταρρέει και να μην τον συγκρατεί τίποτα από αυτή την κατρακύλα. Ανεχόμαστε κάθε μέρα κι άλλα...κι άλλα...κι άλλα και δεν ξέρω που θα φτάσει... :( :( :(
-
Συμφωνώ με τη Φωτεινή...Ήδη έχω μιλήσει με κάποια νέα παιδιά που είναι τόσο απελπισμένα ώστε είναι διατεθειμένα να εργαστούν εθελοντικά ακόμη και σε παραμεθόριες περιοχές αρκεί να τους εξασφαλιστούν τα μόρια και η προϋπηρεσία... Λυπάμαι πολύ γιατί βλέπω τον εκπαιδευτικό κόσμο να καταρρέει και να μην τον συγκρατεί τίποτα από αυτή την κατρακύλα. Ανεχόμαστε κάθε μέρα κι άλλα...κι άλλα...κι άλλα και δεν ξέρω που θα φτάσει... :( :( :(
Και η κατρακύλα που πολύ σωστά ανέφερε η συνάδελφος φαίνεται σε πολλά πράγματα..οι μόνιμοι τρέμουν την αξιολόγηση..τρέμουν την απόλυση..και τούμπες να τους ζητήσουν να κάνουν θα τις κάνουν!!! Το βλέπω καθημερινά..έχασαν την γνώμη τους, την άποψή τους...ζαρώνουν στις καρέκλες και κάθονται!!! Κατάντια....
-
Καλησπέρα! Σε μια δύσκολη συγκυρία για τους εκπαιδευτικους,θεωρείτε ότι αξίζει κάποιος φιλόλογος στα 30 του να επιμείνει ώστε να παραμείνει στον εκπαιδευτικό κλάδο ή καλύτερα να στραφεί αλλού και να αποκτήσει κάποια ειδίκευση; Γιατί όπως φαίνεται τελικά το δημόσιο είναι πλέον κλειστό ενώ οι απολαβές στα ιδιαίτερα ισοδυναμούν με ένα καλό χαρτζιλίκι...
-
Καλησπέρα! Σε μια δύσκολη συγκυρία για τους εκπαιδευτικους,θεωρείτε ότι αξίζει κάποιος φιλόλογος στα 30 του να επιμείνει ώστε να παραμείνει στον εκπαιδευτικό κλάδο ή καλύτερα να στραφεί αλλού και να αποκτήσει κάποια ειδίκευση; Γιατί όπως φαίνεται τελικά το δημόσιο είναι πλέον κλειστό ενώ οι απολαβές στα ιδιαίτερα ισοδυναμούν με ένα καλό χαρτζιλίκι...
Κοιτα θα σου πω τη γνωμη μου. Συνηθως οι φιλολογοι δεν εχουν πολλες διεξοδους περα της εκπαιδευσης (εχουν,αλλα λιγες). Οποτε θεωρω πως αξιζει καποιος να μεινει στο χωρο μονο εαν εχει ενα κυκλο απο ιδιαιτερα ωστε να εχει ενα μικρο εισοδημα αλλα να μην εχει ενοικια και πηγαινε ελα που εχει ο αναπληρωτης ή εχει καλη σειρα σε πινακες και δουλευει χρονια οποτε αν αντεχει ακομη να το κηνυγησει για τον ''πολυποθητο'' (λεμε τωρα) διορισμο. Σε καθε αλλη περιπτωση καλο θα ειναι το κομματι της εκπαιδευσης να ειναι σε δευτερη μοιρα.
-
Σ’ εποχές που, παρά την υλοποίηση διορισμών, η δημόσια εκπαίδευση είχε ελλείψεις, ο αριθμός των αναπληρωτών φιλολόγων προσέγγιζε ή ξεπερνούσε τους χίλιους.
Ενδεικτικά:
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2006-07: 1.012
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2007-08: 1.242
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2008-09: 961
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2009-10: 1.135
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2010-11: 1.346 (1.327 ΑΚΩ + 19 ΑΜΩ)
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2011-12: 895 (832 ΑΚΩ + 63 ΑΜΩ)
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2012-13: 1.144 (1.118 ΑΚΩ +26 ΑΜΩ)
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2013-14: 307 (295 ΑΚΩ + 12 ΑΜΩ)
Κλήσεις αναπληρωτών ΠΕ02 2014-15: 650 (630 ΑΚΩ +20 ΑΜΩ) έως σήμερα.
Αν παρατηρήσει κανείς πιο προσεκτικά τους αριθμούς, θα διαπιστώσει μείωση τη σχολική χρονιά 2011-12, κυριολεκτική κατρακύλα την περσινή σχολική χρονιά και μεγάλη μείωση, σε σχέση με το παρελθόν, φέτος. Αν συνυπολογιστεί πως, τα χρόνια των μνημονίων και του κλειδώματος των πινάκων αναπληρωτών, οι διορισμοί δε γίνονται παρά για τους τύπους και με το σταγονόμετρο, οι προαναφερθείσες μειώσεις προκαλούν τη λογική. Αν προσπαθήσουμε ν’ αναζητήσουμε τα αίτια αυτών των μειώσεων, θ’ ανακαλύψουμε πλείστα. Το αποτέλεσμά τους, βεβαίως, είναι ένα κυρίως: η συρρίκνωση, σε βαθμό διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης. Κι ένα ακόμη που αφορά τον πολύπαθο κλάδο μας: η ολοένα και μεγαλύτερη περιθωριοποίηση πολλών από εμάς, που – χρόνια τώρα – υπηρετήσαμε το δημόσιο σχολείο, με αυταπάρνηση και θυσίες.
Τη σχολική χρονιά 2010-11, η τότε Υπουργός Παιδείας Κα Διαμαντοπούλου συγχώνευσε και κατήργησε χιλιάδες σχολεία ανά την Επικράτεια, με αποτέλεσμα την επόμενη χρονιά να εργαστούν λιγότεροι σε κάθε κλάδο. Ιδιαιτέρως, όμως, για το δικό μας κλάδο επιφυλάχθηκε η γιγάντωση του - σε μεγάλο βαθμό - αντιπαιδαγωγικού θεσμού των β’ αναθέσεων, με αποτέλεσμα να μειωθούν ακόμη περισσότερο οι δικές μας κλήσεις. Μάλιστα, η αυτονόητη λύση της μεταφοράς ξενόγλωσσων συναδέλφων στην Αθμια δεν προτιμήθηκε, με αποτέλεσμα οι ξενόγλωσσοι αναπληρωτές να καλούνται στην Αθμια και οι αντίστοιχων ειδικοτήτων μόνιμοι να συμπληρώνουν ωράριο στη
-
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει αφενός μια μεγάλη μείωση του αριθμού των εκπαιδευτικών, αφετέρου μια δραματική αλλαγή στις εργασιακές σχέσεις καθώς, πέρα από την αύξηση του ωραρίου που έγινε το 2013, οι εκπαιδευτικοί, στη συντριπτική τους πλειονότητα, έχουν φορτωθεί εξωεκπαιδευτικές ευθύνες (καθήκοντα γραμματέα, φύλακα κ.λπ.), οι οποίες, μαζί με τις γραφειοκρατικές ευθύνες έχουν αλλάξει το κλίμα στα σχολεία.
Παράλληλα, ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών «γυροφέρνει» σε 2, 3, 4 και 5 ακόμη σχολεία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται τόσο για τη λειτουργία των σχολείων όσο και για την ψυχοσωματική υγεία των εκπαιδευτικών.
Ωστόσο, φέτος, διαμορφώθηκε αθέατα και μια νέα κατάσταση μέσα στα σχολεία που αφορούσε τις σχέσεις εργασίας ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς. Με βάση τα επίσημα στοιχεία, ο συνολικός αριθμός αναπληρωτών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ανέρχεται φέτος περίπου στους 11.000 και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στους 6.000.
Συνολικά 16.891 εκπαιδευτικοί βρέθηκαν με ελαστικές σχέσεις εργασίας στις σχολικές μονάδες, οι περισσότεροι εκ των οποίων κάλυψαν οργανικά κενά. Εξ αυτών οι 16.645 είναι πλήρους ωραρίου και οι 246 μειωμένου. Από ΕΣΠΑ είναι οι 10.851.
Η συντριπτική πλειονότητα των φετινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών προσλήφθηκε μέσω ΕΣΠΑ, με εργασιακά δικαιώματα διαφορετικά από εκείνα των συναδέλφων τους που προσλήφθηκαν με δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού και βεβαίως πολύ διαφορετικά από εκείνα των μόνιμων εκπαιδευτικών.
Η εξέλιξη αυτή δεν είναι ευκαιριακή και τυχαία αλλά έχει σχέδιο και κατεύθυνση. Είναι μια μορφή «πληρωμένης οδηγίας» με στόχο τη σταδιακή αναδιάρθρωση των εργασιακών σχέσεων των μόνιμων εκπαιδευτικών. Γιατί βεβαίως αυτοί βρίσκονται στο στόχαστρο του υπουργείου Παιδείας.
Ποιος είναι ο στόχος; Πρώτον, με τις διαφορετικές εργασιακές σχέσεις στον ίδιο χώρο να παγιωθούν σταδιακά οι χειρότερες για όλους ως φυσικό γεγονός.
Δεύτερον, με το τέλος του ΕΣΠΑ και αφού έχει γίνει η «βρόμικη δουλειά», με ένα νέο «τέντωμα» του ωραρίου των εκπαιδευτικών, με μείωση των σχολικών μονάδων (μέσω των νέων συγχωνεύσεων αλλά και του εξοστρακισμού χιλιάδων μαθητών από Λύκεια και ΕΠΑΛ) και με τη γενίκευση της «κινητικότητας» να μειωθούν οι εκπαιδευτικοί που απαιτούνται για τη λειτουργία των σχολείων.
Εάν λάβουμε υπόψη ότι και φέτος, για τέταρτη χρονιά, οι διορισμοί δεν κάλυψαν ούτε το 5% των αποχωρήσεων–συνταξιοδοτήσεων, μπορεί εύκολα να αναλογιστεί κανείς τους όρους λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
Του Χρήστου Κάτσικα
-
Καλησπέρα, συνάδελφοι. Μήπως πρέπει να αρχίσουμε πιέσεις με τη μορφή μέηλ ή μέσω των εκπροσώπων μας, ΠΕΦ, ΠΑΣΑΦ, στον Κουράκη και στους λοιπούς? Αναφέρομαι σε όλους εμάς που φέτος δε δουλεύουμε, αν και έχουμε προϋπηρεσία,στους νυν αναπληρωτές...? Πρέπει επιτέλους να γίνουν μαζικοί διορισμοί. Τόσα χρόνια η εκπαίδευση ήταν πεταμένη στα σκουπίδια. Διορίζουν πάλι σχολικούς φύλακες, καλώς. Όμως, τα σχολεία έχουν πρωτίστως ανάγκη σε εκπαιδευτικούς...
-
Φυλλορροεί το εκπαιδευτικό δυναμικό των δημόσιων σχολείων
28.856 λιγότεροι εκπαιδευτικοί μέσα σε μια πενταετία
Φυλλορροεί το εκπαιδευτικό δυναμικό της Α/θμιας και
-
Ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης , που σήμερα μειώνει κατά μία ώρα τη Λογοτεχνία στη Γ Λυκείου, τον περασμένο Νοέμβριο από τη θέση του Τομεάρχου παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, άσκησε σκληρή κριτική για την τροπολογία του Α. Λοβέρδου που αφαιρούσε τη Λογοτεχνία από τις Ομάδες Μαθημάτων Προσανατολισμού και Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσης, β/ ΕΠΕ-Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες, γ ΕΠΕ Επιστήμες Υγείας και δ/ ΕΠΕ Επιστήμες Οικονομίας, Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες.
Μάλιστα ο κ. Λοβόρδος αναγκάστηκε να πάρει πίσω τη σχετική τροπολογία καθώς πείστηκε , όπως ο υφυπουργός τότε Α. Δερμεντζόπουλος δήλωσε, από τις παρεμβάσεις τόσο του κ. Κουράκη όσο και της κ. Ρεπούση,
Ο παρέμβαση του κ. Κουράκη ,που ανάγκασε τον κ. Λοβέρδο να κάνει πίσω στο θέμα της Λογοτεχνίας, έχει ως εξής:
Αυτά τα πράγματα δεν είναι σοβαροί σχεδιασμοί, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι, δεν το καταλαβαίνετε αυτό το πράγμα;
Με συγχωρείτε για την αγοραία έκφραση, αλλά στο πόδι βγάζετε και τη Λογοτεχνία.
Γιατί να βγάλετε τη Λογοτεχνία όταν αυτή τη στιγμή θέλουμε τις τέχνες και τον πολιτισμό να έχουν ένα αυξημένο βάρος για να αντισταθμίσουν την επέλαση του τεχνολογικού πολιτισμού
Ο τεχνολογικός πολιτισμός βεβαίως και δεν είναι κακός, πρέπει όμως να υπάρχει μια ισορροπία και να ισορροπούμε εντός ορισμένων αρχών.
υγ.θερμες ευχαριστιες στους ''συναδελφους''κοιν/γους που προσεγγισαν πολιτικα,ενηργησαν συντεχνιακα κ συνεβαλαν στο ξαναμεινουμε για αλλη μια χρονια ανεργοι...ντροπη σας...οι οργανικες σας ειναι πιο σημαντικες απο το να εχουν εργασια οι ανθρωποι...αυτο να διδαξετε στα ματια ...κοινωνικο διδαγμα ''homo homini lupus''
-
Madonna mia μπορεις να το στειλεις στο facebook ή στο mail του Κουρακη;
-
Αντί να μειώσουν τις ώρες των Λατινικών -δε θέλω να τα χαρακτηρίσω-, μει'ωνουν τις ώρες της Λογοτεχνίας, αυτού του ύψιστου ''κοινωνικού'' μαθήματος. Λυπηρό.
-
http://902.gr/eidisi/voyli/67310/psifistike-kata-pleiopsifia-nomoshedio-toy-ypoyrgeioy-paideias
το νομοσχεδιο περασε...Ελλαδα ειναι τελικα μονο η Αθηνα κ εκπαιδευση μονο η Τεχνικη...
Μειον 3 ωρες απο φετος στο ωρολογιο προγραμμα οι Φιλολογοι.Συνδεσμοι Φιλολογων που ενημερωθηκαν χθες απο ΠΑΣΑΦ ακομα να λειτουργησουν τα αντανακλαστικα τους.Μονιμοι σε ατομικο κ συλλογικο επιπεδο απλα κοιμουνται(Ειλικρινα περιμενετε μεταθεσεις ????Αληθεια τωρα???)
Αναπληρωτες σε επισης ατομικο επιπεδο που ησασταν?Τι κανατε απο την Παρασκευη ο καθενας απο εσας?Εχετε αντιληφθει οτι δεν ξαναδουλευουμε?
Κοιν/γοι μετα απο αυτο που κανατε περιμενετε σοβαρα να μην σας παρουν οι 02 το μαθημα σε β αναθεση?εχει ο καιρος γυρισματα...για να αποκτησετε οργανικες καταδικασατε εκαντονταδες οικογενειες σε ανεργια...
-
madonna mia, θεωρώ δύσκολο να το πάρουμε οι φιλόλογοι ως δεύτερη ανάθεση το μάθημα της κοινωνιολογίας, γιατί υπάρχουν και οι οικονομολόγοι.... Τεσπα, το μέλλον των φιλολόγων δεν είναι απλώς σκοτεινό, είναι ανύπαρκτο... Θα προσπαθήσω να στείλω μήνυμα στο facebook στον Κουράκη... να δω τι θ' απαντήσει.
-
Μετά από αυτές τις αποφάσεις, που δε στηρίζονται σε επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, ας μην απορήσει η τωρινή ηγεσία του υπουργείου και για το δικό της μέλλον...τόσοι φιλόλογοι και οι οικογένειές τους απογοητεύονται καθημερινά από τις επιλογές της...
-
Για τα φροντιστήρια αναγνωρίζουμε ότι βρίσκονται εκεί πολλοί άξιοι εκπαιδευτικοί που δεν βρίσκουν αλλού δουλειά. Δυστυχώς τα φροντιστήρια έχουν γίνει απαραίτητα στη βάση νοοτροπιών πολλών δεκαετιών, θέλουμε να μειώσουμε τη συμβολή των φροντιστηρίων στην προετοιμασία των μαθητών και να αναδείξουμε τον αυτόνομο ρόλο των Λυκείων και των δημόσιων σχολείων. Γι’ αυτό προσπαθούμε να μειώσουμε τις πολλές εξετάσεις στο δημόσιο σχολείο, ώστε τα φροντιστήρια να μην έχουν πολλές λαβές να αποκτήσουν νέους μαθητές και δη σε πολύ μικρές ηλικίες.»
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BB%CF%84%CE%AC%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%86%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%BF#ixzz3a838Cvuc
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Δήλωση Μπαλτά που πραγματικά ΔΕΝ ξέρω που να την εντάξω! Μιλάει για βοήθεια των μαθητών και για προσπάθεια να καλύπτει το σχολείο τις ανάγκες τους ώστε να μη χρειάζονται φροντιστήρια τη στιγμή που η ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ φέτος πήγε κατά... ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ?????????????????????????????????????????????? >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
-
Ο,τι να ΄ναι!
Πώς θα περιορίσουν τα φροντιστήρια? με το να μην υπάρχουν καθηγητές από την αρχή της χρονιάς? Με το να είναι 30 μαθητες στην τάξη? Με το να καταργουν την ενισχυτική?
-
το νομοσχεδιο περασε...Ελλαδα ειναι τελικα μονο η Αθηνα κ εκπαιδευση μονο η Τεχνικη...
Μειον 3 ωρες απο φετος στο ωρολογιο προγραμμα οι Φιλολογοι.
Αυτή η μείωση των 3 ωρών μπορείτε να μου πείτε σε ποια μαθήματα αναφέρεται; Δεν έχω ασχοληθεί με το νομοσχέδιο και θα ήθελα να ενημερωθώ. Κάπου διάβασα ότι τα αρχαία γενικής παιδείας καταργούνται, όπως και μειώνεται η λογοτεχνία γενικής κατά μία ώρα όπως νομίζω και για τα λατινικά ότι ισχύει αυτό, ενώ παύει να εξετάζεται πανελλαδικά και η λογοτεχνία κατεύθυνσης. Ισχύουν αυτά ή αποτελούν παραπληροφόρηση; Αν όντως ισχύουν, με το να μην εξετάζεται πανελλαδικά η λογοτεχνία ( δε συμφωνούσα ποτέ με την εξέταση της - προσωπική μου γνώμη ), από την άλλη μεριά, δε παραγνωρίζω το γεγονός ότι άξιοι φιλόλογοι ασχολήθηκαν σοβαρά με το αντικείμενο και το δίδαξαν με επιτυχία τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο...αλήθεια, όσοι ασχολούνται με το μάθημα της λογοτεχνίας σε φροντιστηριακό επίπεδο τι θα κάνουν τώρα :( ; Όταν ήμουν φοιτήτρια, μου έλεγαν συμφοιτήτριες μου ότι τους έκαναν ιδιαίτερα φιλόλογοι με πτυχίο και μεταπτυχιακό στη νεοελληνική φιλολογία και ότι ασχολούνταν με έκθεση και λογοτεχνία, όλοι αυτοί τι θα κάνουν τώρα; Εάν και δεν ασχολούμαι με το μάθημα αυτό, είναι μεγάλη αδικία αυτή.
-
Και για να συμφωνήσω επιπλέον με τον Μάρκο, θα πω ότι ο Κουράκης ασχολείται πολύ την ποίηση...Και μετά αφαιρεί ώρες από Λογοτεχνία...Πραγματικά ό, τι να΄ ναι...Πάντως, επειδή δεν τους βγαίνουν τα χρήματα προτείνω να καταργήσουν και το σχολείο αφού είναι και αυτό θεσμός!!! >:(
-
>:( Έχω καταλάβει σωστά ή κάνω κάπου λάθος ; Η Λογοτεχνία κατεύθυνσης δε θα εξετάζεται πανελλαδικά, καταργούνται τα αρχαία γενικής παιδείας, μειώνεται η διδασκαλία της λογοτεχνίας γενικής παιδείας ( κατά 1 ώρα ), ενώ τα λατινικά θα διδάσκονται μόνο στη γ' λυκείου ( και για 3 ώρες , αντί για 4 ώρες που διδάσκονταν μέχρι σήμερα: 2 ώρες στη β και 2 ώρες στη γ' λυκείου ). Όλα αυτά δεν εντείνουν ακόμη πιο πολύ τα προβλήματα του κλάδου; Αν είναι δυνατόν...Και στις σχολές πε02 θα μπουν και φέτος 5.000 φοιτητές... Η κατάσταση είναι τραγική πραγματικά.
-
http://www.tovima.gr/books-ideas/article/?aid=704700
H απολυτη ταπα σε καβαφικη βερσιον του καθηγητη Γ.Γιατρομανωλακη προς τον κλαδο των κοιν.γων που ζητησαν κ πετυχαν αφαιρεση ωρων απο τον κλαδο των 02 στερωντας σε τοσο χαλεπους καιρους μεταθεσεις σε μονιμους κ εργασια σε αναπληρωτες με προσχημα την αποκτηση οργανικων θεσεων...ειπαμε ομως homo homini lupus...φαινεται ξεχασατε πολλοι απο εσας πως μπαινατε στην ΑΣΠΑΙΤΕ οταν αυτη δεν ειχε εξετασεις...
-
Και πως θα βγαίνουν τα λατινικά με 3 ώρες διδασκαλίας και μόνο στην τρίτη λυκείου? Η ύλη ποια θα είναι? Ακόμη κι αν μειωθούν τα κείμενα η γραμματική θα πρέπει να διδάσκεται όλη...
-
Για αυτό θα πρέπει να ξεκινάμε από τη
-
Καλησπέρα σε όλους!Έχω έναν προβληματισμό και θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας οι παλαιότεροι. Εγώ τελείωσα το 2011 και δεν έχω κάνει ποτέ αίτηση για τον πίνακα μηδενικής. Ήταν βλακεία μου??Το θεωρώ μάταιο. Ακόμη και με ΑΣΕΠ γνωρίζω ότι δεν υπάρχει καμια πιθανότητα να βρεθω σε σχολείο τουλάχιστον μέσα στην επόμενη 25ετία κι έτσι δεν έκανα καμία κίνηση αυτά τα χρόνια. Θα μου κοστίσει μελλοντικά κάπου αυτό? Ευχαριστώ
-
Πουθενά δεν θα κοστίσει....λογικά έπραξες...πολλοί βέβαια δεν δρουν όπως εσύ.... :)
-
Το μέλλον όχι μόνον των φιλολόγων, αλλά ΟΛΩΝ...είναι ξεκάθαρο...
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BB%CF%84%CE%AC%CF%82-%CE%B1%CE%BD-%CF%87%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%AE-%CE%B4%CF%85%CE%BF-%CF%8E%CF%81%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%89-%CF%89%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BE%CE%B5%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1
Δυστυχώς...μάλλον πρόκειται για κλασικούς πολιτικούς απατεώνες, που κάνουν αυτά που απέρριπταν μετά βδελυγμίας λίγους μήνες πριν...
-
Ελπίζω οι φιλόλογοι να αναλάβουν δράση στο θέμα των β αναθέσεων της ιστορίας, με την καινούργια σύνθεση του υπουργείου ίσως υπάρχουν ανοικτά αυτιά.
-
αυτο ακριβως ηθελα να πω και γω!
πως γινεται και σας πηραν το μαθημα ιστοριας ως β αναθεση! δεν μπορω να το καταλαβω ::)
-
συναδελφοι εχω φτιαξει με σελιδα στο facebook για τους επιτυχοντες ασεπ 2008!οσοι μπορειτε ακολουθήστε την για να μπορουμε να ενημερωνομαστε για τις εξελιξεις δικαστικες και μη και για οτι μας αφορα
-
μία χαζή ερώτηση: υπάρχει περίπτωση να γίνει ΑΣΕΠ; μ' έναν μόνο που έχω δώσει δε βλέπω φως.....
-
Ελπίζω οι φιλόλογοι να αναλάβουν δράση στο θέμα των β αναθέσεων της ιστορίας, με την καινούργια σύνθεση του υπουργείου ίσως υπάρχουν ανοικτά αυτιά.
Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Προέδρου της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου και καθηγητού στο Τμήμα Ιστορίας / Αρχαιολογίαςτου ΕΚΠΑ Αντ. Λιάκου, την Ιστορία θα (θα πρέπει να) τη διδάσκουν με Α΄ ανάθεση οι Ιστορικοί (δηλ. οι απόφοιτοι του Ιστορικού) και με β΄ οι συναφείς ειδικότητες του ΠΕ02 (φιλολογίας, ΦΠΨ, ΚΦΣ, κ.α.), των κλ. ΠΕ01, ΠΕ05-06-07, κ.λ.π.
-
πωω, έκατσα κ ξαναδιάβασα το thread κ έπαθα κατάθλιψη...πραγματικά είναι κάτι ΠΟΛΥ παραπάνω από απελπιστική η κατάστασή μας...οι προοπτικές του δύσμοιρου κλάδου μας κ κατ' επέκταση εμάς των ίδιων κ του μέλλοντός μας είναι τραγικές με όλη τη σημασία...κρίμα τα όνειρα ρε γαμώτο...τα όνειρα κ το όραμα για μια νορμάλ ζωή................. :(
-
Ανοίγω αυτό το θέμα, αν και υπήρχε παρεμφερές θέμα. Πως πιστεύετε ότι θα είναι τα πράγματα για τον κλάδο μας, και όχι μόνο? Τόσες συνταξιοδοτήσεις, ελάχιστες προσλήψεις...Ναι μεν μειώνονται οι μαθητές, όμως και πάλι το υπουργείο τι θα κάνει με τα τόσα κενά? Τι νομίζετε ότι θα γίνει στο άμεσο μέλλον? Θα αναγκαστεί να διορίσει ή όχι...? Εν τω μεταξύ, και οι προοπτικές στα φροντιστήρια δεν υπάρχουν με αυτή την κρίση, αμοιβές χαμηλότερες και από ανειδίκευτου εργάτη...
Και το πρόβλημα Marioscor είναι ότι δεν αλλάζει τίποτε προς το καλύτερο, αλλά μόνο προς το χειρότερο... όχι τυχαία παρέθεσα το πρώτο μήνυμα της evangelia77, που άνοιξε αυτό το θέμα συζήτησης τον Οκτώβριο του 2014!!! και δυστυχώς, αν δεν δει κάποιος/α την ημερομηνία, κατά την οποία αναρτήθηκε τότε το μήνυμα, θα δημιουργηθεί εύκολα και άμεσα στον/στην οποιονδήποτε/οποιαδήποτε η εντύπωση ότι το μήνυμα γράφτηκε και στάλθηκε σήμερα...τα χρόνια περνάνε και η κατάσταση βαίνει από το κακό στο χειρότερο.
-
Και το πρόβλημα Marioscor είναι ότι δεν αλλάζει τίποτε προς το καλύτερο, αλλά μόνο προς το χειρότερο... όχι τυχαία παρέθεσα το πρώτο μήνυμα της evangelia77, που άνοιξε αυτό το θέμα συζήτησης τον Οκτώβριο του 2014!!! και δυστυχώς, αν δεν δει κάποιος/α την ημερομηνία, κατά την οποία αναρτήθηκε τότε το μήνυμα, θα δημιουργηθεί εύκολα και άμεσα στον/στην οποιονδήποτε/οποιαδήποτε η εντύπωση ότι το μήνυμα γράφτηκε και στάλθηκε σήμερα...τα χρόνια περνάνε και η κατάσταση βαίνει από το κακό στο χειρότερο.
ακριβώς αυτό που λες...καμιά βελτίωση..αντίθετα χειροτέρευση...δυστυχώς! :(
-
Εγώ τελειωσα φπψ και είμαι φιλόλογος δηλαδή...φετος καταθεσα πρώτη φορά τα χαρτιά μ...θέλω να φυγω και επαρχία για διορισμό...αλλά και εκεί ειναι πολύ δύσκολο να σε πάρουν :(
Έβαλα τα παντα
Sent from my iPad mini 2 retina using Tapatalk
-
Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά...
Δεν είναι απλώς δύσκολο να σε πάρουν,είναι αδιανόητο,απίθανο,αποκλείεται εφόσον δεν έχεις μόρια ή δεν είσαι τρίτεκτος και πάνω
-
Οκ δεν κεω για τώρα...για το μέλλον
Sent from my iPad mini 2 retina using Tapatalk
-
Γιατί τι θα αλλάξει στο μέλλον για να σε πάρουν; θα πεθάνουν οι χιλιάδες των φιλολογων που προηγούνται στον πίνακα από εσένα....
Χωρίς πλάκα τώρα, η μόνη ελπίδα είναι ένας νέος ΑΣΕΠ, αλλά δεν νομίζω ότι υπάρχει πολιτική βούληση για κάτι τέτοιο
-
Συγγνώμη για την παρέμβαση. Μια γνωστή μου φιλόλογος αποφάσισε να γίνει νύφη. Δηλαδή να την συντηρεί ο άντρας της με τον μισθό του και εκείνη να ειναι νοικοκυρά. Για σκεφτείτε το!
-
Σίγουρα είναι η καλύτερη επιλογή. Ένας πετυχημενος γάμος είναι ο, τι καλύτερο...
Υ. Γ. Είμαι χρόνια νύφη....
-
Αν είναι και ο και ο άντρας φιλόλογος όμως, τότε την έβαψαν και οι δύο. :P
-
Δηλαδή πιστεύετε πως κ ΑΣΕΠ να γίνει, ακόμα κι αν πετύχει κάποιος νέος που θα δίνει για 1η χορά, έχει ελπίδες για αναπληρωτής??ένας στη ββαθμια πέρυσι μου χε πει πως θα πρέπει να γράψει άριστα κάποιος νέος κ πάλι παίζεται για το αν θα το πάρουν...
-
Δηλαδή πιστεύετε πως κ ΑΣΕΠ να γίνει, ακόμα κι αν πετύχει κάποιος νέος που θα δίνει για 1η χορά, έχει ελπίδες για αναπληρωτής??ένας στη ββαθμια πέρυσι μου χε πει πως θα πρέπει να γράψει άριστα κάποιος νέος κ πάλι παίζεται για το αν θα το πάρουν...
Εξαρτάται από τι μοριοδότηση θα δοθεί στην προϋπηρεσία και στον ΑΣΕΠ από του χρόνου. Με τα τωρινά δεδομένα, μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ στον δικό μας κλάδο δεν έφτανε για αναπλήρωση. Και στο λέω από προσωπική εμπειρία, χρειάστηκε να αθροίσω μόρια από επιτύχιες σε 2 ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία από ωρομισθία για να ξεκινήσω αναπλήρωση. Και βαρβάτους ΑΣΕΠ 15+ ο ένας, 10+ ο άλλος.
Αν ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ γίνει με τα δεδομένα του νόμου της Διαμαντοπούλου, πολλοί παλιοί θα πάρουν την προσαύξηση της προϋπηρεσίας, η οποία -τόσα χρόνια που είμαστε αναπληρωτές- έχει πιάσει το ταβάνι του 16.8. Οπότε, για να περάσει ένας νέος κάποιον παλιό για διορισμό σε ενδεχόμενο διαγωνισμό, θα πρέπει να γράψει 16,9 μόρια παραπάνω. Πίστεψε με, σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ, είναι πάρα πολύ μεγάλη διαφορά. Και δεν συζητώ για μεταπτυχιακά και διδακτορικά, τα οποία σιγά σιγά γίνονται όλο και περισσότερα. Οπότε, ναι, είναι υπερβολικά δύσκολα τα πράγματα για κάποιον που μόλις έχει τελειώσει τη σχολή.
-
Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Προέδρου της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου και καθηγητού στο Τμήμα Ιστορίας / Αρχαιολογίαςτου ΕΚΠΑ Αντ. Λιάκου, την Ιστορία θα (θα πρέπει να) τη διδάσκουν με Α΄ ανάθεση οι Ιστορικοί (δηλ. οι απόφοιτοι του Ιστορικού) και με β΄ οι συναφείς ειδικότητες του ΠΕ02 (φιλολογίας, ΦΠΨ, ΚΦΣ, κ.α.), των κλ. ΠΕ01, ΠΕ05-06-07, κ.λ.π.
Ε τότε σύμφωνα με όσα λες και οι υπόλοιποι φιλόλογοι θα διδάσκουν μαθήματα της ειδικότητας τους π.χ. οι της κλασικής φιλολογίας θα κάνουν Αρχαία και Λατινικά, οι των μνες θα κάνουν Κείμενα και έκθεση-έκφραση κτλ. Αυτά που λες δεν γίνονται! Τι ζητάς λοιπόν; Διάσπαση του κλάδου;
-
Εξαρτάται από τι μοριοδότηση θα δοθεί στην προϋπηρεσία και στον ΑΣΕΠ από του χρόνου. Με τα τωρινά δεδομένα, μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ στον δικό μας κλάδο δεν έφτανε για αναπλήρωση. Και στο λέω από προσωπική εμπειρία, χρειάστηκε να αθροίσω μόρια από επιτύχιες σε 2 ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία από ωρομισθία για να ξεκινήσω αναπλήρωση. Και βαρβάτους ΑΣΕΠ 15+ ο ένας, 10+ ο άλλος.
Αν ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ γίνει με τα δεδομένα του νόμου της Διαμαντοπούλου, πολλοί παλιοί θα πάρουν την προσαύξηση της προϋπηρεσίας, η οποία -τόσα χρόνια που είμαστε αναπληρωτές- έχει πιάσει το ταβάνι του 16.8. Οπότε, για να περάσει ένας νέος κάποιον παλιό για διορισμό σε ενδεχόμενο διαγωνισμό, θα πρέπει να γράψει 16,9 μόρια παραπάνω. Πίστεψε με, σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ, είναι πάρα πολύ μεγάλη διαφορά. Και δεν συζητώ για μεταπτυχιακά και διδακτορικά, τα οποία σιγά σιγά γίνονται όλο και περισσότερα. Οπότε, ναι, είναι υπερβολικά δύσκολα τα πράγματα για κάποιον που μόλις έχει τελειώσει τη σχολή.
:( :'(
-
Συγγνώμη για την παρέμβαση. Μια γνωστή μου φιλόλογος αποφάσισε να γίνει νύφη. Δηλαδή να την συντηρεί ο άντρας της με τον μισθό του και εκείνη να ειναι νοικοκυρά. Για σκεφτείτε το!
Δε νομίζω ότι ο γάμος είναι λύση. Άλλωστε λίγο μετά θα ακολουθήσουν τα παιδιά. Πώς θα συντηρείται η οικογένεια με ένα μισθό? Εκτός κι αν αυτός ο μισθός (του συζύγου) είναι τόσο παχυλός, που αφήνει στη νύφη την πολυτέλεια να μην δουλεύει και να αφοσιωθεί στο σπίτι. Δεν ξέρω αν υπάρχει λύση...πολύ φοβάμαι ότι έχουμε βρεθεί σε αδιέξοδο...
-
Εξαρτάται από τι μοριοδότηση θα δοθεί στην προϋπηρεσία και στον ΑΣΕΠ από του χρόνου. Με τα τωρινά δεδομένα, μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ στον δικό μας κλάδο δεν έφτανε για αναπλήρωση. Και στο λέω από προσωπική εμπειρία, χρειάστηκε να αθροίσω μόρια από επιτύχιες σε 2 ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία από ωρομισθία για να ξεκινήσω αναπλήρωση. Και βαρβάτους ΑΣΕΠ 15+ ο ένας, 10+ ο άλλος.
Αν ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ γίνει με τα δεδομένα του νόμου της Διαμαντοπούλου, πολλοί παλιοί θα πάρουν την προσαύξηση της προϋπηρεσίας, η οποία -τόσα χρόνια που είμαστε αναπληρωτές- έχει πιάσει το ταβάνι του 16.8. Οπότε, για να περάσει ένας νέος κάποιον παλιό για διορισμό σε ενδεχόμενο διαγωνισμό, θα πρέπει να γράψει 16,9 μόρια παραπάνω. Πίστεψε με, σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ, είναι πάρα πολύ μεγάλη διαφορά. Και δεν συζητώ για μεταπτυχιακά και διδακτορικά, τα οποία σιγά σιγά γίνονται όλο και περισσότερα. Οπότε, ναι, είναι υπερβολικά δύσκολα τα πράγματα για κάποιον που μόλις έχει τελειώσει τη σχολή.
Πόσο αλήθεια είναι!!!Αλλά πρέπει να καταλάβουμε πως η εκπαίδευση δεν είναι μονόδρομος. Μπορούμε να στραφούμε και σ' άλλες ενασχολήσεις. Οι δρόμοι πάντως είναι δύσκολοι.