Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dama87 στις Νοεμβρίου 14, 2014, 06:49:54 pm
-
Καλησπέρα. Θα ήθελα τη βοήθεια σας πανω σε ένα πρόβλημα μαθηματικών, γιατί ομολογώ πως με έχει μερδέψει : Το 60% μιας τάξης έχει γράψει άριστα στο τεστ ιστορίας. Πόσοι μαθητές γράψανε το τέστ; Ευχεριστώ εκ των προτέτων...
-
Το 60% της τάξης που έγραψε άριστα στο τεστ ιστορίας δεν μας είπες όμως πόσοι είναι, οεο ! :P
-
Δεν μας δινεται ο αριθμος των μαθητων που αντιστοιχει στο 60% ώστε να βρουμε το 100%.Μπορεις να το εκφρασεις με κλασμα.60 αριθμητης 100 παρανομαστης,40 αριθμητης 100 παρανομαστης.Με αυτά τα δεδομενα το 100% εγραψε το τεστ.
Μηπως η διατυπωση δεν είναι αυτή και διδεται ο αριθμος που αντιστοιχει στο 60% οποτε από εκει και περα είναι ευκολο να βρεις τον συνολικο αριθμο των μαθητων,το 100%;
-
Το σκέφτηκα και γω πως ίσως η διατύπωση να είναι ελλιπής. Έτσι μου είπε η ανηψιά μου, οτι τους το δώσανε από το σχολείο. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
-
Ξερεις πως είναι τα παιδια τωρα,τα μισα γραφουν.Αν ρωτησει ποσο ειναι το 60%,θα βρει ευκολα και το συνολο των μαθητων.Εχουν προχωρησει παντως αρκετα οποτε το λυνει με βαση τα κλασματα που εχουν μαθει στα προηγουμενα κεφαλαια και όχι με την μεθοδο των τριων που ξερουμε εμεις.Δηλαδη λυνεις με βαση ο,τι εχουν μαθει
-
Επίσης να σημειώσω ότι τα ποσοστά είναι εκτός ύλης στην Ε τάξη.
Οπότε μήπως είναι κάτι εντελώς διαφορετικό;
-
Όπως και να έχει, σε μία λογική άσκηση ποσοστών θα έπρεπε να αναφέρεται και κάποιο πλήθος μαθητών, ή το σύνολο αυτών (οπότε η άσκηση είναι απλή) ή το μέρος αυτών που αντιστοιχεί στο 60% (οπότε το πρόβλημα είναι λιγάκι πιο σύνθετο). ;)
-
Όλες οι υπόλοιπες ασκήσεις ήταν του τύπου βρείτε το 60% του 1200 και προβλήματα με εκπτώσεις, γι΄αυτό πιστεύω οτι δεν είναι κάτι πιο σύνθετο..Τώρα αν είναι εκτός ύλης δεν ξέρω, αλλά με βάση τις υπόλοιες ασκήσεις που είδα, στα ποσοστά με παρέπεμψαν, χωρίς φυσικά να είμαι και αρμόδια πάνω στο θέμα. Τελοσπάντον, όπως και να έχει ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση..
-
Μπορεί να είναι λάθος διατυπωμένο το πρόβλημα με αυτό ακριβώς το στόχο.
Να απαντήσουν οι μαθητές ότι το πρόβλημα δεν λύνεται διότι λείπει αυτό το στοιχείο.
-
Κι αυτό πιθανο.Ποιο είναι το στοιχειο στο πρόβλημα που θα επρεπε να είναι δεδομενο.Μπας και τους ειπε να διατυπωσουν πρόβλημα με αυτά τα στοιχεια;