Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Τεχνική εκπαίδευση => ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ => Μήνυμα ξεκίνησε από: baxalakis στις Ιανουαρίου 15, 2015, 08:01:22 pm
-
Συναδελφοι
Στοχος του θέματος αυτου ειναι να επιχειρηματολογησουμε σχετικα με τους βαθμους που θα βάλουμε στο Α τετραμηνο στους μαθητες των ΕΠΑ.Λ με μια βασική υποθεση Ειναι τελειως ασχετοι και απραγοι με το αντικειμενο που διδασκουμε Θελω να γινω πιο συγκεκριμενος Διδασκω Μαθηματικα στην Γ Λυκειου Εχω μεσα 3 μαθητες οι οποίοι επαναλαμβανουν την τάξη λόγω απουσιων για τριτη χρονια, 19 οι οποίοι δεν μπορουν να κάνουν πραξεις με κλασματα και έναν ο οποίος θα δωσει πανελληνιες. Λοιπον τιθεται το εξης θέμα τωρα Οταν θα βαθμολογησω τους 22 μαθητες ή θα πρεπει να βαλω πλασματικο βαθμο ή πραγματικο Η περιπτωση να βαλω πραγματικο αποκλείεται γιατι για το γνωστικο της Γ Λυκείου αξιζουν όλοι μοναδα Αρα παμε στον πλασματικο βαθμο Πλασματικμος στο 1ο τετραμηνο ειναι και το 8 αλλα πλασματικος ειναι και το 12 Αν του βαλω 8 ενδεχεται να μεινει αλλα θα περασει σιγουρα τον Σεπτεμβριο Αν του βαλω 12 θα περασει χωρις να χρειαστει να τον παραπεμψω. Ειτε στη μια ειτε στην αλλη περιπτωση ο μαθητης δεν θα ωφεληθει γιατι δεν θελλει να μαθει παραγωγους Μαστορας θελει να γινει. Αντε τωρα να αποφασισω Τι θα λεγατε να με βοηθησετε επιχειρηματολογώντας ;
-
Κι εγώ σε ΕΠΑΛ διδάσκω. Αν δεν σου δημιουργούν πρόβλημα με συμπεριφορές και σε αφήνουν να κάνεις το μάθημα, ή βλέπεις ότι προσπαθούν (φέρνουν βιβλίο, κρατούν σημειώσεις κ,λ,π), θα πρότεινα να τους βάλεις το 11-12. Και να τους αφήσεις, ούτε το Σεπτέμβρη θα διαβάσουν. Ίσα ίσα που θα ταλαιπωρήσεις ένα συνάδελφο (ή τον εαυτό σου) να βγάζει θέματα το Σεπτέμβρη.
Θα έβαζα κάτω από τη βάση σε κάποιον που είναι παντελώς αδιάφορος, αγενής και προκλητικός (γιατί δυστυχώς έχουμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις στα ΕΠΑΛ). Γνώμη μου, έτσι!
-
κι ό μάστορας βέβαια πρέπει να ξέρει από κλάσματα για να κάνει σωστές μετρήσεις... αλλιώς θα γίνει ένας άσχετος μάστορας που ό,τι πιάνει θα το καταστρέφει... δυστυχώς συνάδελφε όλοι οι βαθμοί και στα ΕΠΑΛ και στο γενικό πλασματικοί είναι, οπότε μην έχεις άγχος..
-
Καλό είναι να θυμόμαστε ότι αποφοιτώντας από το ΕΠΑΛ ο μαθητής παίρνει απολυτήριο λυκείου. Δεν γίνεται απλά μάστορας!!!
Αν ήθελε να γίνει μάστορας μπορούσε να πάει σε σχολές όπως οι ΕΠΑΣ ή οι ΣΕΚ πλέον! Εφόσον διαλέγει το ΕΠΑΛ για να πάρει πτυχίο σε κάποια ειδικότητα αλλά και απολυτήριο λυκείου, απαιτείται να αποκτήσει και άλλες παράλληλες γνώσεις. Συνεπώς πρέπει να προσπαθήσει κι όχι να αδιαφορεί.
Υπάρχουν μαθητές τους οποίους θα χρειαστεί να ενθαρρύνουμε βάζοντας και μεγαλύτερο βαθμό από εκείνον που αξίζουν,
αλλά αυτό δεν έχει νόημα αν γνωρίζουμε ότι στις εξετάσεις δεν πρόκειται να γράψουν πάνω από 02. Γιατί να βάζει ο εκπαιδευτικός έναν μεγάλο βαθμό στα τετράμηνα και ο μαθητής να τον εκθέτει με τον βαθμό που γράφει στο τέλος;
Πάντα σκέφτομαι όλα τα παραπάνω, αλλά έβαζα κι εγώ πλασματικούς βαθμούς όσο ήμουν στον ΟΑΕΔ.
Δεν ξέρω πόσο εύκολο θα είναι τώρα που είμαι σε ΕΠΑΛ να βαθμολογήσω αντικειμενικά. Θα προσπαθήσω...αν και είναι δύσκολο!
-
Το θέμα ειναι πολυπλοκο αγαπητοι μου Ναι και βεβαια ο μαστορας πρεπει να γνωριζει μαθηματικα και φυσικη και γλώσσα Κανεις δεν αμφιβαλει Το ερωτημα μου ειναι ποιος ο λογος να βαλω πλασματικο 08 σε μαθητη Γ Λυκειου που δεν γνωριζει πραξεις αριθμων δημοτικου Ποιος φταιει που εφτασε ως την Γ Λυκειου; Εγω φυσικα που τον περασα στο Γυμνασιο 3 χρονιες και στο Λυκειο 2. Τωρα λοιπόν Θα αποκτησει γνωση της Α
-
Συμφωνώ απόλυτα ότι ο μαθητής πρέπει να θέλει να μάθει και ότι οι μαθητές στα ΕΠΑΛ δε θέλουν να μάθουν!
Κι αν κάνα δυο μαθητές σε κάθε τμήμα δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον, οι άλλοι τους αποπροσανατολίζουν εντελώς!