Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Marioscor στις Απριλίου 30, 2015, 04:54:34 pm

Τίτλος: εξετάσεις β' γυμνασιου
Αποστολή από: Marioscor στις Απριλίου 30, 2015, 04:54:34 pm
συνάδελφοι καλησπέρα!χρειάζομαι την άμεση βοήθεια σας!ενόψει των προαγωγικών εξετάσεων του γυμνασίου με πήραν τηλ για ένα παιδάκι β'γυμν ώστε να το αναλάβω στα φιλολογικά!αυτό που θέλω να μου πείτε μιας κ δν έχω ξανααναλάβει κάποιο παιδί κ τώρα ίσως κάνω την αρχή, πόσες ώρες να προτείνω για αρχαία, ιλιάδα, έκθεση, ιστορία κ κείμενα, που μου ζητήθηκε...έχω σκεφτεί για 2 ώρες αρχαία, 2 Ιλιάδα,1η 2 ιστορία, 1 έκθεση, 1 κείμενα...εσείς τι λέτε?
Τίτλος: Απ: εξετάσεις β' γυμνασιου
Αποστολή από: troll στις Απριλίου 30, 2015, 08:09:23 pm
Kαλό θα ήταν να προηγηθεί μία συνάντηση, ώστε να πάρετε την ύλη στα εν λόγω μαθήματα.

Εκεί θα μπορέσετε να δείτε πόσο χρόνο θα χρειαστείτε ώστε να ανταποκριθείτε,
όμως το σημαντικό είναι να ανταποκριθεί το παιδί. Εάν πρόκειται για μαθητή/ μαθήτρια
με αδυναμίες εκτιμώ ότι οι δύο ώρες δεν θα είναι αρκετές.

Η γνώμη μου είναι να κάνατε τρεις (03), αλλά σε δύο συναντήσεις
διάρκειας μίας και μισής ώρας η κάθε μία. Το δίωρο κουράζει και δεν έχετε περιθώριο
να δείτε εάν το παιδί "συγκράτησε" κάποια πράγματα.

Σε αυτή την περίοδο δεν πάμε να μάθουμε, αλλά να συστηματοποιήσουμε,
να φρεσκάρουμε, να ξεκαθαρίσουμε...

Καλή αρχή :)
Τίτλος: Απ: εξετάσεις β' γυμνασιου
Αποστολή από: Marioscor στις Μαΐου 01, 2015, 04:51:53 pm
Kαλό θα ήταν να προηγηθεί μία συνάντηση, ώστε να πάρετε την ύλη στα εν λόγω μαθήματα.

Εκεί θα μπορέσετε να δείτε πόσο χρόνο θα χρειαστείτε ώστε να ανταποκριθείτε,
όμως το σημαντικό είναι να ανταποκριθεί το παιδί. Εάν πρόκειται για μαθητή/ μαθήτρια
με αδυναμίες εκτιμώ ότι οι δύο ώρες δεν θα είναι αρκετές.

Η γνώμη μου είναι να κάνατε τρεις (03), αλλά σε δύο συναντήσεις
διάρκειας μίας και μισής ώρας η κάθε μία. Το δίωρο κουράζει και δεν έχετε περιθώριο
να δείτε εάν το παιδί "συγκράτησε" κάποια πράγματα.

Σε αυτή την περίοδο δεν πάμε να μάθουμε, αλλά να συστηματοποιήσουμε,
να φρεσκάρουμε, να ξεκαθαρίσουμε...

Καλή αρχή :)
ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!αρχικά να πω πως μίλησα ξανά χθες με τη μητέρα του παιδιού κ της πρότεινα, για αρχή τουλάχιστον,από 2 ώρες σε αρχαία κ Ιλιάδα κ από 1 ώρα στα υπόλοιπα κ ανάλογα με τις δυνατότητες του παιδιού βλέπουμε για αύξηση η μη των ωρών...εσύ εννοείς 3 ώρες(από 1 1/2) για όλα τα μαθήματα η μόνο τα αρχαία?προφανώς για όλα ε?μ είπε πως είναι μέτριος μαθητής...οπότε καταλαβαίνετε!οι περισσότεροι γονείς θεωρούν πως αν στείλουν το παιδί τους 1-2 βδομάδες πριν τις εξετάσεις για ιδιαίτερα θα γράψουν άριστα...μου είπε ακόμη πως την ύλη δν τους την έχουν δώσει ακομα...οπότε σε αυτή την περίπτωση τι κάνουμε?τα ξεκινάμε όλα απ την αρχή?κ σε κάθε  μάθημα επιδιώκουμε να καλύψουμε 3-4 ενότητες του βιβλίου π.χ.?ευχαριστώ πάντως...περιμένω να δω αν τελικά επικοινωνήσουν από δευτέρα όπως μ είπαν για μια 1η επαφή...