Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Syllas στις Μαΐου 22, 2015, 12:23:14 pm
-
Το ΦΕΚ με τις οδηγίες αξιολόγησης εχει ημερομηνία 15-5-2015. Οι μαθητές γνώριζαν όλη τη χρονιά ότι θα ειναι διδαγμένο κείμενο και λέγαμε ίσως και παράλληλο. Τωρα, 2 μερες αφού τελείωσαν τα μαθήματα, μας σερβίρουν και άγνωστο κείμενο που απλά αντί να κληρώνεται απο τράπεζα θα το επιλέγουμε εμείς. Τα παιδια όμως που δεν το γνώριζαν; Άντε εγώ έχω δυο μαθητές και τους ειδοποίησα, τους είχα δώσει ευτυχώς και οδηγίες για το πώς αναλύουμε άγνωστο ποίημα, αλλά με δεδομένο ότι θα ειναι διδαγμενο, δε δώσαμε βαρύτητα στο άγνωστο. Ειναι σωστό να αλλάζουν τελευταία στιγμή τον τροπο αξιολόγησης, 15 Μαΐου;
-
Το ΦΕΚ με τις οδηγίες αξιολόγησης εχει ημερομηνία 15-5-2015. Οι μαθητές γνώριζαν όλη τη χρονιά ότι θα ειναι διδαγμένο κείμενο και λέγαμε ίσως και παράλληλο. Τωρα, 2 μερες αφού τελείωσαν τα μαθήματα, μας σερβίρουν και άγνωστο κείμενο που απλά αντί να κληρώνεται απο τράπεζα θα το επιλέγουμε εμείς. Τα παιδια όμως που δεν το γνώριζαν; Άντε εγώ έχω δυο μαθητές και τους ειδοποίησα, τους είχα δώσει ευτυχώς και οδηγίες για το πώς αναλύουμε άγνωστο ποίημα, αλλά με δεδομένο ότι θα ειναι διδαγμενο, δε δώσαμε βαρύτητα στο άγνωστο. Ειναι σωστό να αλλάζουν τελευταία στιγμή τον τροπο αξιολόγησης, 15 Μαΐου;
νομιζω οτι ανεκαθεν εβαζαν παραλληλο στα κειμενα.εδω δεν ξερουν τι κατευθυνση θα παρουν και τι υλη θα εχουν λες να καιγονται για τα κειμενα?δικιο εχεις δεν λεω αλλα.....ελλας το μεγαλειο σου!!!!
-
Θα ήθελα να ρωτήσω σε όποιον δίδασκε πέρσι λογοτεχνία β΄λυκείου τί γίνεται με το άγνωστο τελικά; Είναι ένα οποιοδήποτε κείμενο άσχετο από το διδαγμένο; Μήπως μπορεί κάποιος να ανεβάσει κάποιο θέμα για να πάρω μια ιδέα για τον τύπο των ερωτήσεων; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.