Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μετατάξεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: wres στις Μαΐου 25, 2015, 04:49:57 am
-
http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=259535
Εκπομπή 17.05.2015 "Η τελευταία λέξη"
Λεπτό 07:32
Ρωτάει ο Τσίμας τον Μπαλτά πως είναι δυνατόν να αλλάζει το υπουργείο με το έτσι θέλω την ώρα της λογοτεχνίας με την ώρα των κοινωνιολόγων.
και απαντάει ο Μπαλτάς:
"Είναι τέτοιο το όλο νομικό σύστημα που υποχρεώνει το υπουργείο να παίρνει τέτοιες αποφάσεις με κριτήρια εξαιρετικά πολύπλοκα, όπως μαθαίνω αυτούς τους μήνες. Γιατί δεν αρκεί να πεις ότι χρειάζονται κάποια μαθήματα, αλλά πρεπει να το συναρτήσεις με τους εκπαιδευτικούς που έχεις, ωστέ να μην χρειαστείς προσλήψεις εκπαιδευτικών και ταυτόχρονα να μην έχεις κάποιους σε αεργία."
Γνωρίζει άραγε κανείς από εσάς ΤΟ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ που σας πετάει έξω ή σας γεμίζει ώρες;;;; Φροντίστε να το γνωρίσετε στην λεπτομέρειά του, γιατί κάποιοι μέσα στο υπουργείο απλά ίσως να ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!!
-
Αν κάποιος το γνωρίζει αυτο το πολύπλοκο νομικό πλαίσιο το οποίο "το μαθαίνει ο μπαλτάς εδώ και μήνες", και εκτός από το να πει "ναι" στο γκάλοπ, μας απαντήσει και ποιό είναι τελικά αυτό το πλαίσιο στην λεπτομέρειά του , θα του είμαστε υπόχρεοι.
-
Πολύ ενδιαφέρον το ερώτημα και η συνακόλουθη σφυγμομέτρηση, αλλά τί σχέση έχει ακριβώς με το θέμα των μετατάξεων γενικά;;;;;Μήπως πρέπει να ενταχθεί σε άλλη ομάδα συζητήσεων και όχι στις.....μετατάξεις;;;;!!
-
Einai πολυ απλο..διοριστηκε πολυς κοσμος που εκανε σε ενα σχολειο 5 ωρες μαθημα κ τωρα εχει φρακαρει το συστημα γιατι οι κλαδοι που δινουν συνταξιοδοτησεις(2,3 κ 4)δεν μπορουν να δωσουν αντιστοιχες προσληψεις .Η αυξηση του ωραριου ουσιαστικα εκτιναξε το προβλημα γιατι ειδικοτητες που ουτως η αλλως δεν συμπληρωναν ωραριο βρεθηκαν στο κενο.Ολη η Ιστορια δοθηκε σε ειδικοτητες αλλα το κυμα των συνταξιοδοτησεων εξακολουθουσε να ειναι μεγαλο στους 02.Τι κανουμε λοιπον ?Κοβουμε ωρες απο το προγραμμα κ τις δινουμε στους αεργους(????ειναι λεξη αυτη να χαρακτηριζονται οι κοιν.γοι???) καθηγητητες της κοιν/γιας.
-
Οταν δεν υπαρχουν χρηματα θα φτιαχτει ωρολογιο προγραμμα με το υπαρχον προσωπικο
+ β, γ αναθέσεις, ίσως να συνοδεύεται με αύξηση ωραρίου. Η καλύτερη λύση θα ήταν να υποχρεώσουν όλους τους απόφοιτους να κάνουν δωρεάν πρακτική σε δημόσια σχολεία. ;)
-
+ β, γ αναθέσεις, ίσως να συνοδεύεται με αύξηση ωραρίου. Η καλύτερη λύση θα ήταν να υποχρεώσουν όλους τους απόφοιτους να κάνουν δωρεάν πρακτική σε δημόσια σχολεία. ;)
Χαχαχα!
Οτι να ναι!
Μη το γράφεις..
Θ βάλλουν στο τελευταίο έτος πρακτική ασκηση στα δημόσια σχολεία. Αλλιώς δε βλέπεις πτυχίο.. Ωραία λύση...
-
Καλώς όρισες συνάδελφε wres, που έκανες εγγραφή πριν λίγες ώρες στο pde.gr (λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα) για να θέσεις αυτή τη σφυγμομέτρηση.
Ναι, γνωρίζω αυτό το "νομικό σύστημα με κριτήρια εξαιρετικά πολύπλοκα" στο οποίο αναφέρεται ο Υπουργός και το οποιο μαθαίνει αυτούς τους μήνες. Είναι, όμως, πολύπλοκο και δεν μπορώ να στο αναλύσω στη λεπτομέρειά του...
-
το πολύπλοκο οικο-νομικό σύστημα όχι απλώς το γνωρίζουμε αλλά έχουμε εξοικειωθεί ήδη απο 2011....
οι φιλόλογοι να πάνε σπίτια τους......
-
Καλώς όρισες συνάδελφε wres, που έκανες εγγραφή πριν λίγες ώρες στο pde.gr (λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα) για να θέσεις αυτή τη σφυγμομέτρηση.
Ναι, γνωρίζω αυτό το "νομικό σύστημα με κριτήρια εξαιρετικά πολύπλοκα" στο οποίο αναφέρεται ο Υπουργός και το οποιο μαθαίνει αυτούς τους μήνες. Είναι, όμως, πολύπλοκο και δεν μπορώ να στο αναλύσω στη λεπτομέρειά του...
Δεν σου ζητάει κανείς να μας το αναλύσεις. Να μας δώσεις αναφορά στον νόμο που ορίζει αυτό το σύστημα σου ζητάμε.
Αν το ξέρεις βέβαια, και δεν μας δουλεύεις......
-
Η διαχείριση του σχολικού χρόνου ειναι τελικά πολιτική απόφαση και οχι απόρροια επιστημονικής μελέτης, όπως θα έπρεπε. Μονο τη μείωση τη φετινή; Απο το 2013 η νεοελληνικη γλώσσα στο γυμνάσιο γίνεται απο 3ωρο 2ωρο χωρίς να προηγηθεί καμία μελέτη, ενώ τα βιβλία ειναι καλα και δεν επαρκεί το 2ωρο για την ολοκλήρωση της ύλης με τις σύγχρονες μεθόδους που προτείνονται. Μειώνονται οι ωρες της ιστορίας, αλλά στο Γυμνάσιο αυτή ανήκει πλέον στη δεύτερη ανάθεση, ελάχιστοι φιλόλογοι κάνουν πλέον ιστορία στο γυμνάσιο. Κι όλα αυτά γίνονται για να χωρέσουν κι άλλες ειδικότητες. Οι φιλόλογοι υποχωρούν και αυτοί που αποφασίζουν δέχονται πιέσεις απο άλλους κλάδους. Σε έναν κλάδο με 40 χιλ αδιόριστους τα πράγματα δυσκολεύουν ακομη περισσότερο.
-
Αν κάποιος το γνωρίζει αυτο το πολύπλοκο νομικό πλαίσιο το οποίο "το μαθαίνει ο μπαλτάς εδώ και μήνες", και εκτός από το να πει "ναι" στο γκάλοπ, μας απαντήσει και ποιό είναι τελικά αυτό το πλαίσιο στην λεπτομέρειά του , θα του είμαστε υπόχρεοι.
Εσύ ζήτησες απάντηση ποιο είναι αυτό στη λεπτομέρειά του. Μία τέτοια απάντηση δεν είναι δυνατόν να δοθεί στο πλαίσιο ενός μόνο post εδώ.
Να μας δώσεις αναφορά στον νόμο που ορίζει αυτό το σύστημα σου ζητάμε.
Μπορείς να ξεκινήσεις με τη μελέτη του ν.1566/1985 (http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/DIDEFlorinas_N_1566_1985_Me_Oles_Tis_Allages.pdf) και αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη απορία εδώ είμαστε να σου απαντήσουμε όλοι οι χρήστες του forum.
-
Εσύ ζήτησες απάντηση ποιο είναι αυτό στη λεπτομέρειά του. Μία τέτοια απάντηση δεν είναι δυνατόν να δοθεί στο πλαίσιο ενός μόνο post εδώ.
Μπορείς να ξεκινήσεις με τη μελέτη του ν.1566/1985 (http://dide.flo.sch.gr/web/wp-content/uploads/2013/05/DIDEFlorinas_N_1566_1985_Me_Oles_Tis_Allages.pdf) και αν έχεις κάποια πιο συγκεκριμένη απορία εδώ είμαστε να σου απαντήσουμε όλοι οι χρήστες του forum.
Μας παραθέτεις 103 σελίδες νόμο του 1985 ο οποίος ορίζει γενικά τα της εκπαίδευσης;;;;!!!! Αυτό δεν είναι απάντηση, μάλλον αποφυγή απάντησης είναι.
"Είναι τέτοιο το όλο νομικό σύστημα που υποχρεώνει το υπουργείο να παίρνει τέτοιες αποφάσεις με κριτήρια εξαιρετικά πολύπλοκα, όπως μαθαίνω αυτούς τους μήνες. Γιατί δεν αρκεί να πεις ότι χρειάζονται κάποια μαθήματα, αλλά πρεπει να το συναρτήσεις με τους εκπαιδευτικούς που έχεις, ωστέ να μην χρειαστείς προσλήψεις εκπαιδευτικών και ταυτόχρονα να μην έχεις κάποιους σε αεργία."
Ψάχνουμε ένα νόμο που ορίζει κριτήρια τα οποία υποχρεώνουν το υπουργείο να συναρτά τις ώρες των εκπαιδευτικών με τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό!
Μπορείς να μας διαφωτήσεις που ακριβώς στον νόμο ορίζονται αυτά τα πολύπλοκα κριτήρια , για τα οποία μιλάει ο υπουργός;
Αν ξέρεις βοήθησέ μας, αλλιώς μην τρολάρεις σε παρακαλώ.
-
Δεν υπάρχει ΕΝΑΣ συγκεκριμένος νόμος «που να ορίζει κριτήρια τα οποία υποχρεώνουν το υπουργείο να συναρτά τις ώρες των εκπαιδευτικών με τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό». Θα τον είχαν βρει τόσα χρόνια οι χρήστες αυτού του forum. Γι’ αυτό ο Υπουργός μίλησε για πολύπλοκο νομικό σύστημα.
Στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τα πάντα έχουν σημείο αναφορά τον ν.1566/1985. Δεν έχει σημασία ότι είναι του 1985. Ισχύει και ακόμα γίνονται τροποποιήσεις και προσθήκες πάνω σε αυτόν τον Νόμο.
Κάποια σημαντικά άρθρα είναι τα 13, 14 και 16 που ρυθμίζουν το ωράριο των εκπαιδευτικών και άλλα θέματα υπηρεσιακής κατάστασής τους, τα οποία δυστυχώς επηρεάζουν αποφάσεις για τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό.
-
Δεν υπάρχει ΕΝΑΣ συγκεκριμένος νόμος «που να ορίζει κριτήρια τα οποία υποχρεώνουν το υπουργείο να συναρτά τις ώρες των εκπαιδευτικών με τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό». Θα τον είχαν βρει τόσα χρόνια οι χρήστες αυτού του forum. Γι’ αυτό ο Υπουργός μίλησε για πολύπλοκο νομικό σύστημα.
Στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση τα πάντα έχουν σημείο αναφορά τον ν.1566/1985. Δεν έχει σημασία ότι είναι του 1985. Ισχύει και ακόμα γίνονται τροποποιήσεις και προσθήκες πάνω σε αυτόν τον Νόμο.
Κάποια σημαντικά άρθρα είναι τα 13, 14 και 16 που ρυθμίζουν το ωράριο των εκπαιδευτικών και άλλα θέματα υπηρεσιακής κατάστασής τους, τα οποία δυστυχώς επηρεάζουν αποφάσεις για τις προσλήψεις και το διαθέσιμο προσωπικό.
Σε ευχαριστούμε για την βοήθεια, αλλά η αίσθησή μου είναι ότι κάποιο κομμάτι του παζλ μας λείπει.
Και σου λείπει και σένα, γιατί το "ενημερωμένο" κείμενο που μας παραθέτεις αναφέρει:
Αρθρο 13
Εκπαιδευτικό προσωπικό δημοτικών σχολείων
1.Το εκπαιδευτικό προσωπικό των δημοτικών σχολείων ανήκει στον κλάδο δασκάλων ΠΕ κατηγορίας. Οι βαθμοί του κλάδου δασκάλων διακρίνονται σε Α’,