Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: greedo στις Μαΐου 25, 2015, 12:29:53 pm
-
Τα σημερινά θέματα:
http://www.mathematica.gr/forum/download/file.php?id=52037
-
Μέτριοι,καλοί,πολύ καλοί μαθητές 13-15. Άριστοι 16 εως το πολύ 17. Πλήρης ισοπέδωση . Οι μαθηματικοί που προετοίμασαν αυτά τα παιδιά τι λένε;
-
Φέτος είχα γ γενικής -δεν είχα κατεύθυνση-και όλοι οι μαθητές μας που είδα είναι απογοητευμένοι. Με το ζόρι θα φτάσουν στο 15
Πολύ δύσκολα και απαιτητικά θέματα .
Νομίζω ότι οι πανελλήνιες πρέπει να προσγειωθούν στην πραγματικότητα και στο σημερινό σχολείο :-\
-
Δυσκολία μόνο οι άριστοι αντιμετώπισαν…
ένας μέτριος μαθητής μπορεί να γράψει -15
Το κακό είναι πως τα θέματα δεν έχουν καμία σχέση με όσα διδάσκονται οι μαθητές στο σχολείο, δεν επαρκούν 5 ώρες διδασκαλίας, αντί να προσπαθούν να ρίξουν το επίπεδο των μαθηματικών θα έπρεπε να αναβαθμίσουν τα βιβλία και τα θέματα να είναι κατανοητά, αυτά μόνο που τα βλέπεις τρομάζεις… Χρειάζεται διπλάσιος χρόνος προετοιμασίας από τους μαθητές όλο το χρόνο και δεν φτάνουν 3 ώρες για να απαντηθούν τα θέματα!
-
Όσο πάει και ανεβαίνει ο πήχης!!!! ειδικά στα μαθηματικά κατεύθυνσης .... απαιτητικά τα θέματα και λίγος ο χρόνος για τέτοιου είδους θέματα :-\ :-\ υπήρξαν παιδιά που πραγματικά, δεν πρόλαβαν να απαντήσουν σε όλα!!!!!!!!!!!
-
Με τέτοια θέματα αν έχουν μείνει κάποιοι μαθητές που αγαπούν τα μαθηματικά σε αυτή τη χώρα θα τα μισήσουν αυτοί...Πως να πείσεις ένα παιδί να ασχοληθεί με τα μαθηματικά όταν του κόβεις τα φτερά με αυτόν τον τρόπο; Τελικά τα μαθηματικά είναι για λίγους και εκλεκτούς; Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω με ποια λογική επιλέγονται τα θέματα....
Ωραία θέματα για να κουβεντιάζουμε οι καθηγητές. Απαράδεκτα για πανελλήνιες εξετάσεις. Το πάθημα του 2013 δεν έγινε μάθημα...
-
Με τέτοια θέματα αν έχουν μείνει κάποιοι μαθητές που αγαπούν τα μαθηματικά σε αυτή τη χώρα θα τα μισήσουν αυτοί...Πως να πείσεις ένα παιδί να ασχοληθεί με τα μαθηματικά όταν του κόβεις τα φτερά με αυτόν τον τρόπο; Τελικά τα μαθηματικά είναι για λίγους και εκλεκτούς; Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω με ποια λογική επιλέγονται τα θέματα....
Ωραία θέματα για να κουβεντιάζουμε οι καθηγητές. Απαράδεκτα για πανελλήνιες εξετάσεις. Το πάθημα του 2013 δεν έγινε μάθημα...
Συμφωνώ σε όλα , ειδικά με την τελευταία παρατήρηση. 😕
-
Τα θέματα στα μαθηματικά (αλλά και στη φυσική) ήταν πάντα δύσκολα, από την εποχή των δεσμών (τότε μάλιστα με περισσότερη εξεταστέα ύλη), και θα πρέπει να υπάρξει προβληματισμός για το μέχρι που πρέπει να φτάνει το επίπεδό τους (και το χρονικό περιθώριο που δίνεται στην εξέταση). Αλλά.. στα σημερινά θέματα τα Α και
-
...στα σημερινά θέματα τα Α και
-
Τα θέματα πρέπει να έχουν διαβάθμιση, ωστε το 20 να μπορούν να το πάρουν μόνο οι άριστοι, όχι όμως μόνο 5-6 άτομα σε όλη τη χώρα! >:(
Νομίζω οτι "φταίνε" και τα φροντιστήρια, όπως και η πληθώρα των βοηθημάτων που κυκλοφορεί, όπου υπάρχει τετοια ποικιλία και όγκος ασκήσεων, ωστε η επιτροπή θεμάτων, για να "αποφύγει" κάποιο θέμα που πιθανόν έχει διδαχθεί κατά κόρον σε φροντιστήρια ή η ασκησιολογία του έχει εξαντληθεί στα βοηθήματα, ψάχνει να βρεί το κάτι καινούργιο, υπερβαίνοντας έτσι το επιθυμητό επίπεδο δυσκολίας και τις δυνατότητες των μαθητών.
Παράδειγμα: Το κεφάλαιο Θεωρήματος Rolle - Μέσης Τιμής ήταν για χρόνια ένα από τα (ας πούμε) SOS, της ύλης. Όλα τα βοηθήματα έχουν μεγάλο πλήθος ασκήσεων στο κεφάλαιο αυτό και στα φροντιστήρια διδασκόταν λεπτομερώς, και αφιέρωναν πολλές διδακτικές ώρες σ' αυτό. Αποτέλεσμα: τελευταία απουσιάζει από τα θέματα ή έχει πολύ μικρή παρουσία! ;D
-
Τα θέματα πρέπει να έχουν διαβάθμιση, ωστε το 20 να μπορούν να το πάρουν μόνο οι άριστοι, όχι όμως μόνο 5-6 άτομα σε όλη τη χώρα! >:(
Νομίζω οτι "φταίνε" και τα φροντιστήρια, όπως και η πληθώρα των βοηθημάτων που κυκλοφορεί, όπου υπάρχει τετοια ποικιλία και όγκος ασκήσεων, ωστε η επιτροπή θεμάτων, για να "αποφύγει" κάποιο θέμα που πιθανόν έχει διδαχθεί κατά κόρον σε φροντιστήρια ή η ασκησιολογία του έχει εξαντληθεί στα βοηθήματα, ψάχνει να βρεί το κάτι καινούργιο, υπερβαίνοντας έτσι το επιθυμητό επίπεδο δυσκολίας και τις δυνατότητες των μαθητών.
Παράδειγμα: Το κεφάλαιο Θεωρήματος Rolle - Μέσης Τιμής ήταν για χρόνια ένα από τα (ας πούμε) SOS, της ύλης. Όλα τα βοηθήματα έχουν μεγάλο πλήθος ασκήσεων στο κεφάλαιο αυτό και στα φροντιστήρια διδασκόταν λεπτομερώς, και αφιέρωναν πολλές διδακτικές ώρες σ' αυτό. Αποτέλεσμα: τελευταία απουσιάζει από τα θέματα ή έχει πολύ μικρή παρουσία! ;D
Μα δεν αποφεύγουν τα θεωρηματα. απλά για να δικαιολογήσεις την εφαρμογή του θεωρήματος θέλεις κανα μισάωρο.(βλέπε bolzano στο Δ4).
εγώ πιστεύω και τα περσινά να έμπαιναν για 2η φορά θα έγραφε το 50% κάτω από την βάση. ε φέτος με αυτά τα θέματα θα γράψει το 80%.
Πάντως στα μαθκα γενικής ήδη τα τελυταία χρόνια οι μαθητές τα απέφευγαν και με το δίκιο τους. Οι μαθηματικάρες με τα παλούκια που βάζουνε κάνανε μάγκες τους βιολόγους και ας ξύνονται τώρΑ στα φροντιστήρια οι μαθηματικοί!!
-
..................................... η επιτροπή θεμάτων, για να "αποφύγει" κάποιο θέμα που πιθανόν έχει διδαχθεί κατά κόρον σε φροντιστήρια ή η ασκησιολογία του έχει εξαντληθεί στα βοηθήματα, ψάχνει να βρεί το κάτι καινούργιο, υπερβαίνοντας έτσι το επιθυμητό επίπεδο δυσκολίας και τις δυνατότητες των μαθητών.
1. Πολύ εύστοχη εκτίμηση.
2. Η σχετική ανακοίνωση της Μαθηματικής Εταιρείας:http://www.hms.gr/node/959 (http://www.hms.gr/node/959)
3. Μια ενδιαφέρουσα (τουλάχιστον) επιστολή μαθητή, αναφορικά με τα θέματα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82 (http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%AE%CF%86%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82)
4. Μια προσωπική εκτίμηση: με αυτόν τον τρόπο τακτοποιείται μεσοπρόθεσμα (σε 1-2 χρόνια) το θέμα των κενών/μη προσλήψεων ΠΕ03:Οι μαθητές θα αποθαρρύνονται (λόγω του μαθήματος των Μαθηματικών) από τις αντίστοιχες κατευθύνσεις, και έτσι θα μειώνονται οι ώρες των ΠΕ03.
-
Σύμφωνα με την εξεταστέα ύλη που βγήκε σήμερα για το 2015-2016 οι μιγαδικοί είναι έξω ή κάνω λάθος;
-
οι μιγαδικοι ειναι εξω
-
Εγώ το περίμενα ότι θα βγουν οι μιγαδικοί. Κάποια παιδιά δεν έχουν παρακολουθήσει μαθηματικά κατεύθυνσης στη β .
-
Εγώ το περίμενα ότι θα βγουν οι μιγαδικοί. Κάποια παιδιά δεν έχουν παρακολουθήσει μαθηματικά κατεύθυνσης στη β .
Όμως στα μαθηματικά κατεύθυνσης της β είναι και η ευθεία (κεφ.2) που είναι πολύ βασική για την Ανάλυση της Γ λυκείου. Κάποια κομμάτια από την ευθεία δεν έχουν διδαχθεί στην Άλγεβρα της Α λυκείου (π.χ. καθετότητα ευθειών, συντελεστής διεύθυνσης ευθείας που διέρχεται από 2 σημεία κλπ) και αυτά είναι απαραίτητα σε ασκήσεις της Ανάλυσης (π.χ. ασκήσεις με εφαπτόμενες).
-
Επόμενο ήταν να βγουν έξω, καθώς τ θέμα έχει εξαντληθεί και πλέον δεν προσφέρει "σασπένς" ! ;D
-
Σημαντική μείωση της ύλης με τις ίδιες ώρες διδασκαλίας σημαίνει περισσότερη εμβάθυνση στην απομένουσα ύλη και άρα πιο απαιτητικά θέματα στις εξετάσεις... Έτσι, δεν θα μπορούν να προβάλουν πλέον το επιχείρημα οι διδάσκοντες στα δημόσια σχολεία ότι δεν είχαν χρόνο να διαπραγματευτούν στην τάξη δύσκολα θέματα λόγω της έκτασης της ύλης...
-
Οι 10 ώρες για μιγαδικούς δημιουργούσε το πρόβλημα και το δεύτερο θέμα στις πανελλήνιες…
Στο τέλος δεν θα αφήσουν τίποτα στα μαθηματικά, υποτίθεται πως θα χώριζαν τις κατευθύνσεις και θα υπήρχαν δυο βιβλία, τώρα θα εισάγονται στο πανεπιστήμιο χωρίς να ξέρουν να λύνουν εξισώσεις δευτέρου βαθμού! >:(