Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => => Μήνυμα ξεκίνησε από: DIMIKA στις Ιουνίου 13, 2015, 08:30:34 am
-
ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ!! ΟΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΤΟ ΕΕΠ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΜΕΑΕ!!( ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ Κ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ -ΜΚΟ-ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΛΙΣΤΑ!!!)
ΕΝΩ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ..
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ 5 -8 ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΕΕΠ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ 1 ΠΑΙΔΙ Ή ....ΑΝ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ....ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!- ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ...
ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΟΤΙ ΤΟ Ε
-
Το Ε
-
Δεν υπάρχουν αυτά στην τελική έκδοση του Πολυνομοσχεδίου.
-
ΠΟΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ? ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΥΟΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΕΠ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΥΓΕΙΑΣ Κ.Τ.Λ ...??Ή ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΡΑ???
-
Μπορείς να παραθέσεις κάποιον σχετικό σύνδεσμο ώστε να ενημερωθούμε και οι υπόλοιποι;
-
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ 5 -8 ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΕΕΠ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ 1 ΠΑΙΔΙ Ή ....ΑΝ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ....ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!!!!!!!!!- ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ...
To πρόγραμμα του ΕΕΠ εγκρίνεται από τον Δ/ντη της ΣΜΕΑΕ. Στο δικό μας σχολείο κανένα ΕΕΠ δεν παίρνει 1 παιδί. Δουλεύει αποκλειστικά με ομάδες των 3. Τα γραφεία τους εδώ που τα λέμε είναι μικρά και ούτως ή άλλως δεν χωράνε περισσότερα παιδιά. Οι συνθήκες είναι δύσκολες. Επίσης, ανάλογα με τις ανάγκες, το ΕΕΠ μπαίνει και σε τάξεις μαζί με τους εκπαιδευτικούς.
Μήπως ο Δ/ντης-τρια σας είναι λίγο μαλακός? ???
-
http://edu.klimaka.gr/nomothesia/kathhkontologio/1457-kathikonta-armodiotites-proswpiko-smea.html
Η εργοθεραπευτρια του σχολειου μας , οταν της ζητηθηκε να παρει 2 παιδια στην αρχη του χρονου , γιατι δεν ειχαμε προσωπικο , μας κατεβασε το παραπανω φεκ που λεει στο 6 για τους εργοθεραπευτες , οτι αν το κρινουν αυτοι θα παρουν πανω απο 1 παιδι!!!
Αλλιως ζητησε να της κανουμε κ πρακτικο οτι παιρνει παρα την θεληση της παιδια για εργοθεραπεια.. Και ολα αυτα με την καθοδηγηση του συλλογου του ΕΕΠ!!!
Και εμεις τρεχαμε με ολα τα παιδια στην ταξη -αυτιστικα κ νοητικη στερηση-και δεν προλαβαιναμε!!!
Κατα τα αλλα να ειμαστε ισοτιμοι !!
Ε Λ Ε Ο Σ
-
ΣΤΟ ΚΕΦ.3 ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ, ΤΟ ΕΕΠ ΙΣΟΤΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...
ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!
http://www.mpratis.gr/015/n010515.pdf
-
Στην τελική έκδοση του πολυνομοσχεδίου δεν υπάρχει τίποτα σχετικό με την Ειδική Αγωγή ή Ε
-
Το ισότιμα δεν μπορώ να το καταλάβω..
Το υποστηρικτικό έργο , έχει καμία σχέση με εκπαιδευτικό και με διδακτικό που έχουν οι εκπαιδευτικοί??? ??
Και από που...." ειδικό ε[move]κπαιδευτικό
[/move] προσωπικό " εμείς δηλ τι είμαστε
Και να δεχτώ τους ψυχολόγους που έχουν τελειώσει και ένα πανεπιστήμιο..Όλοι οι άλλοι που μας ήρθανε απο τα νοσοκομεία και τα ψυχιατρεία και θα τους έχουμε και διευθυντές των ΣΜΕΑΕ??
Υπάρχει σύλλογος εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής??
-
Και όμως το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό δεν τελείωσε ιεκ ή επαλ.Έχοντας δει τα προαπαιτούμενο πτυχίο σε πολλές ειδικότητες,ή πλειοψηφία τους είναι απόφοιτοι σχολής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,αεί ή ΤΕΙ.Επιπλέον,επειδή είμαι φιλόλογος και κάνω και δεύτερο πτυχίο στην εργοθεραπεια,κρίνοντας αποκλειστικά και μόνο το τονίζω από τη σχολή μου,σαν επάγγελμα δεν έχει στεγανα.Ήδη παρακολουθωντας τα εργαστήρια της σχολής,δεν περιορίζεται στο χώρο της παροχής υπηρεσιών υγείας.Αντίθετα,σε πολλές περιπτώσεις,οι στόχοι είναι εκπαιδευτικοί ( όχι teach,αλλά learn και στρέφονται γύρω από την εκμάθηση και βελτίωση δεξιοτήτων ).Παράλληλα,μέσα από διάφορες δραστηριότητες λόγου χάρη ζωγραφική,κατασκευές επιτυγχάνονται οι θεραπευτικοί στόχοι που έχουν τεθεί. Με άλλα λόγια,υπάρχουν και στοιχεία από άλλες επιστήμες όπως η παιδαγωγική, η ψυχολογία.Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι ο εργοθεραπευτης αντικαθιστά τον εκπαιδευτικό και ούτε οι εργοθεραπευτες έχουν τέτοια πρόθεση από όσο γνωρίζω τουλάχιστον.Ο λόγος που έγραψα αυτή την ανάρτηση είναι επειδή δε μου αρέσει ή ισοπέδωση.Δε ξέρω τι γράφει το νομοσχέδιο αυτό ( προς το παρόν δεν έχω χρόνο να το κοιτάξω ) .Αυτό όμως που ξέρω είναι ότι η σχολή της εργοθεραπειας με 2 εξάμηνα κλινική άσκηση και άλλο ένα εξάμηνο πρακτική άσκηση σε δοκιμάζει πρακτικά σαν επαγγελματία υγείας πριν σου δώσει το πτυχίο και μάλιστα σε διαφορετικές δομές ( ψυχιατρικό νοσοκομείο, ειδικό σχολείο, καπη κοκ ) ,κάτι που σε αλλες σχολές όπως για παράδειγμα στις σχολές των πε02 αυτό είτε δε γίνεται καθόλου είτε γίνεται για τα μάτια του κόσμου ας μου επιτραπεί η έκφραση ( οι 2 μήνες πρακτικής εθελοντικής άσκησης στο για ή στο ε εξάμηνο για ένα φιλόλογο δε μου λένε κάτι - το έκανα για αυτό έχω άποψη ) .Σημείωση: δε ξέρω τι πρακτική άσκηση γίνεται σε δασκάλους, νηπιαγωγους, σε άλλους κλάδους εκπαιδευτικών ή στο παρελθόν στις φιλολογικές σχολές ) .Επιλογικα, αυτό που είδα εγώ είναι ότι οι απόφοιτοι ΤΕΙ βγαίνουν πολύ πιο προετοιμασμενοι στην αγορά εργασίας από ότι οι απόφοιτοι πανεπιστημίου ( το λέω συγκρίνοντας την εργοθεραπεια με τη φιλολογία ) .Καλο βράδυ και με λιγότερο απαξιωτικους χαρακτηρισμούς για το διπλανό μας. Πολύ σωστά έπραξε η εργοθεραπευτρια, ως επαγγελματιας υγείας δεν μπορεί να στιβαζει τα παιδιά σε συνεδρία όλα μαζί εάν δεν έχουν κάποια κοινά σημεία αναφοράς πχ βαθμό λειτουργικοτητας, αυτονομίας,επίπεδο δεξιοτήτων, διαταραχών και άλλα που αφορούν θέματα του επαγγέλματος της.Καληνύχτα :-)
-
Στοιβάζω είναι τα 2 παιδιά , μέχρι να έρθει προσωπικό και να κάνει το πρόγραμμά της?
Ενώ εμένα δεν με ρώτησε κανείς αν μπορώ να κάνω μάθημα με 5 παιδιά ,τα 3 αυτιστικά και να τους κάνω μαθηματικά!!!!
Εμείς δεν έχουμε κανέναν σύλλογο να μας καθοδηγεί , ενώ το ΕΕΠ μια χαρά βλέπω να περνάνε τα προς το όφελός τους τα τελευταία 4-5 χρόνια.
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι αφού το έργο τους δεν είναι διδακτικό , ούτε εκπαιδευτικό παρά μόνο υποστηρικτικό ,το αναγνωρίζουν ως εκπαιδευτικό!!!
Το ίδιο θα γίνει και φέτος με το Ε
-
είσαι πε71 ή πε70.50 ή πε03.50?
-
Ο καθένας έχει τη γνώμη του κατά είναι σεβαστή.Πιστεύω ότι και το εκπαιδευτικό που υπάρχει στην ονομασία τους είναι πιο πολύ τυπικό μιας και βρίσκονται σε δομές εκπαίδευσης. Για το θέμα των διευθυντικων θέσεων, νομίζω ότι και σε μας σε μια επίσκεψη σε ειδικό σχολείο μας είπαν ότι πλέον μπορεί και ο εργοθεραπευτης να γίνει διευθυντής και το βρίσκω λογικό. Αυτό δε θα γίνει μόνο στα σχολεία, έχει βγει απόφαση για όλο το δημόσιο τομέα, καθώς τα πανεπιστημια και τα ΤΕΙ είναι ισότιμα εδώ και καιρό αφού ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Απλά εμένα δε μου άρεσε η πρώτη ανάρτηση, για αυτό είπα και τη γνώμη μου.Όπως χρειάζεται ο δάσκαλος έτσι χρειάζεται και ο λογοθεραπευτης, ο εργοθεραπευτης κοκ.Είναι όλοι επιστήμονες, ο καθένας στον τομέα του.
-
http://edu.klimaka.gr/nomothesia/kathhkontologio/1457-kathikonta-armodiotites-proswpiko-smea.html
Η εργοθεραπευτρια του σχολειου μας , οταν της ζητηθηκε να παρει 2 παιδια στην αρχη του χρονου , γιατι δεν ειχαμε προσωπικο , μας κατεβασε το παραπανω φεκ που λεει στο 6 για τους εργοθεραπευτες , οτι αν το κρινουν αυτοι θα παρουν πανω απο 1 παιδι!!!
Αλλιως ζητησε να της κανουμε κ πρακτικο οτι παιρνει παρα την θεληση της παιδια για εργοθεραπεια.. Και ολα αυτα με την καθοδηγηση του συλλογου του ΕΕΠ!!!
Και εμεις τρεχαμε με ολα τα παιδια στην ταξη -αυτιστικα κ νοητικη στερηση-και δεν προλαβαιναμε!!!
Κατα τα αλλα να ειμαστε ισοτιμοι !!
Ε Λ Ε Ο Σ
Γνωρίζω το σχετικό ΦΕΚ! Δεν είναι και καινούργιο. Αλλά ο Δ/ντης έχει τη δυνατότητα και την εξουσία να μην εγκρίνει την "κρίση" της κυρίας. Και μάλιστα μπορεί να επικαλεστεί την καλή λειτουργία της σχολικής μονάδας κάνοντας πρακτικό που θα το υπογράψει η πλειοψηφία (ας μην είναι ΕΕΠ).
Ποιος σύλλογος ΕΕΠ είναι αυτός που καθοδηγεί την παρατυπία της κυρίας? Μου φαίνεται πολύ περίεργο.
Sorry που θα το πω και πάλι αλλά ο Δ/ντης-τρια σας μου φαίνεται πολύ μαλακός/η.
-
Και όμως το ειδικό βοηθητικό προσωπικό δεν τελείωσε ιεκ ή επαλ.Έχοντας δει τα προαπαιτούμενο πτυχίο σε πολλές ειδικότητες,ή πλειοψηφία τους είναι απόφοιτοι σχολής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,αεί ή ΤΕΙ.Επιπλέον,επειδή είμαι φιλόλογος και κάνω και δεύτερο πτυχίο στην εργοθεραπεια,
Άλλο το Ε
-
Άλλο το Ε
-
Διόρθωσα μόλις την ανάρτηση. Είδα να πέφτει πολύ δηλητήριο και δε θα το συνεχίσω. Όποιος όπως η κυρία από πάνω κατακρίνει τις σωστές στάσεις των επαγγελματιών υγείας και βλέπει παντού συντεχνιακά συμφέροντα, ας ανοίξει τα μάτια του και ας διεκδικήσει καλύτερες συνθήκες επαγγελματικά. Αναφέρθηκε από την ίδια ότι γιατί να έχει τάξεις των 5 ατόμων και η εργοθεραπεύτρια μόνο ένα άτομο ή δύο ας πούμε ; Αυτό ας το λύσει στον επαγγελματικό σύλλογο που ανήκει ( εννοώ να κάνει και αυτή μάθημα σε 1-2 παιδιά και όχι σε 5 , ας το διεκδικήσουν μαζικά, να φτιαχτούν πιο πολλά τμήματα με λιγότερα παιδιά στην ειδική αγωγή ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε παιδιού ). Αλλά δε θα παρεμβαίνει η κυρία και ο καθένας στην πρακτική ενός ολόκληρου επαγγέλματος για το οποίο δεν είναι αρμόδια - ος και δεν έχει ιδέα . Μήπως από εδώ και στο εξής οι εργοθεραπευτικές συνεδρίες και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα να έχουν 5-10 ή και παραπάνω άτομα και ο εργοθεραπευτής να ασχολείται με όλα τα άτομα, για να είναι και οι δάσκαλοι ειδικής αγωγής ικανοποιημένοι ; Να τους ζητήσουν και την άδεια ; Ας κοιτάει ο καθένας τον τομέα του και ας μην παρεμβαίνει σε ξένα χωράφια. Μπορεί βέβαια να μην συμπαθούν τις ειδικότητες καθώς είναι απόφοιτοι τει και κάποιους - κάποιες τους ενοχλεί που θα φτάνουν ιεραρχικά στις ίδιες θέσεις με τους πε. Όλα τα επαγγέλματα είναι λειτουργικά και χρήσιμα στο ειδικό σχολείο , αυτή είναι η γνώμη μου.
Ένα μόνο.. Τον ιδιωτικό τομέα φυσικά και ο εργοθεραπευτης ασχολείται και με περισσότερα του ενός παιδιά, δουλεύοντας σε ομάδες.
Επίσης, σε ένα σχολείο τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά από το ιδιωτικό τομέα. Όλοι κάνουμε και πράγματα τα οποία δεν είναι ακριβώς στην περιγραφή των καθηκόντων μας. Π.χ. ο νηπιαγωγός προσέχει και τα παιδιά του δημοτικού στο διάλειμμα ή όταν χρειαστεί κάτι ο δάσκαλος, το ΕΕΠ πέρα από τα "καθαρα" καθήκοντα του, ασχολείται και σε άλλο επίπεδο με τα παιδιά είτε ατομικά είτε σε ομάδες.