Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μεταθέσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: stopbullying στις Ιουνίου 17, 2015, 05:52:45 pm
-
Πίνακες μορίων μετάθεσης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2014-2015 για όλους τους κλάδους σε όλες τις διευθύνσεις.
http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/12/2014-2015.html
Ας κάνουμε μια τυχαία έρευνα.
Στην διεύθυνση
-
Έχεις χίλια δίκια να τα λες. Είναι ντροπη αυτό που συμβαίνει με ΠΕ19, ΠΕ05.
Που θα πάει επιτέλους αυτή η κατάσταση?
-
Θα προέτρεπα μάλιστα και τους άλλους κλάδους να μελετήσουν και να αναλύσουν διεξοδικά τα αρχεία των μεταθέσεων από όλες τις διευθύνσεις, http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/12/2014-2015.html για να αποκαλυφθούν έτσι οι μεθοδεύσεις του υπουργείου, το οποίο φαίνεται να ικανοποιεί τις μεταθέσεις με κριτήρια συνδικαλιστικά-συντεχνιακά και όχι με ορθολογικό τρόπο και με σκοπό, χωρίς να επιβαρυνθεί η υπηρεσία, να εξυπηρετηθούν οι συνάδελφοι στο οικογενειακό πρόβλημά τους.
-
Μήπως το υπουργείο έχει κάτι άλλο στο μυαλό του; Υπάρχουν πολλοί πληροφορικοί χωρίς πτυχίο πληροφορικής (κυρίως φυσικοί) και ενώ στην Αθήνα υπάρχουν κενά φυσικών δε δίνουν μεταθέσεις.
-
Ποιος θα κάνει μαθηματικά αν φύγουν οι πε19
-
Ποιος θα κάνει μαθηματικά αν φύγουν οι πε19
Δύο θα φύγουν, δύο θα έρθουν!!!! Πως είναι δυνατόν να λές "αν φύγουν ποιός θα κάνει μαθηματικά";;;;
Στην αθήνα 2 φεύγουν, δύο έρχονται , το ίδιο είναι το αποτέλεσμα, δεν θα υπάρξει ΚΑΜΙΑ ελλειψη ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
Στην κορινθία ένας φεύγει ένας έρχεται. Το ίδιο ακριβώς και στην αιτολωακαρνανία.
2-2=0, 1-1=0
Απλά μαθηματικά είναι, και είσαι και μαθηματικός συνάδελφε. Πως είναι δυνατόν να μην το καταλαβαίνεις;;;;;
Σε τίποτε δεν επηρεάζει την υπηρεσία αυτή η αλλαγή!!! Τίποτα δεν αλλάζει υπηρεσιακά στον αριθμό εκπαιδευτικών ανά γραφείο
-
@ 2minus2equals0
Έχεις απόλυτο δίκιο, πρόκειται για καθαρή περίπτωση bullying του υπουργείου προς συγκεκριμένους κλάδους.
Τα τελευταία 4-5 χρονια γίνεται συστηματικά με τους κλάδους ΠΕ05 , ΠΕ07 και ίσως με άλλους. Φυσικά ως ένα σημείο θα επικαλεσθούν την μείωση του αριθμού των τμημάτων και την αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Παρά ταύτα οι μετετεθέντες σε αυτούς του κλάδους όπως και ΠΕ19/20 είναι σχεδόν ανύπαρκτοι.
Επίσης να μην ξεχνάμε την μείωση κατά μια ώρα, από το 2005, των Γαλλικών και Γερμανικών στα γυμνάσια, το εξοβελισμό σχεδόν της β Ξένης Γλώσσας από τα Λύκεια και τον χωρίς προγραμματισμό διορισμό διδασκόντων με ΑΣΕΠ σε αυτούς τους κλάδους με αποτελέσματα να υπάρχουν πλεονάζοντες .
Η έλλειψη προγραμματισμού είναι ένα από τα βασικότερους παράγοντες που δημιουργούν προβλήματα στην εκπαίδευση και τώρα είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν.
-
Προφανώς ισχύει το παρακάτω το οποίο οδηγεί σε άτοπο, άρα καλώς δεν το ικανοποιεί το edatacenter, πλην όμως υπάρχει διαδικασία που το προβλέπει.
Ο άσπρος θέλει από
-
Προφανώς ισχύει το παρακάτω το οποίο οδηγεί σε άτοπο, άρα καλώς δεν το ικανοποιεί το edatacenter, πλην όμως υπάρχει διαδικασία που το προβλέπει.
Ο άσπρος θέλει από
-
Δύο θα φύγουν, δύο θα έρθουν!!!!
Σε τίποτε δεν επηρεάζει την υπηρεσία αυτή η αλλαγή!!! Τίποτα δεν αλλάζει υπηρεσιακά στον αριθμό εκπαιδευτικών ανά γραφείο
-
Δεν αποτελεί κανόνα. Δεν γίνονται αμοιβαίες μεταθέσεις.
Εννοείς ότι δεν είναι υποχρεωμένο το υπουργείο να ικανοποιήσει αμοιβαίες μεταθέσεις;
Πως θα γίνουν μεταθέσεις όταν θα επιστρέψουν στη δευτεροβάθμια 1.000 πε19-20 και όπως λένε αργότερα θα δημιουργήσουν οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια, πρέπει να τοποθετηθούν με αντικειμενικά κριτήρια. Πρέπει να περιοριστούν οι αδικίες.
Σε αντίθεση με αυτό που είπες σε προηγούμενο μήνυμά σου, αυτό είναι μια λογικοφανής εξήγηση . Άρα λες ότι η μη ικανοποίηση των μεταθέσεων στους ΠΕ19, ΠΕ05 κλπ υποκρύπτει την βούληση του υπουργείου στο να δράσει με συγκεκριμένο τρόπο σε σχέση με τις μετατάξεις και την ενδεχόμενη ανάκλησή τους.
-
Προφανώς ισχύει το παρακάτω το οποίο οδηγεί σε άτοπο, άρα καλώς δεν το ικανοποιεί το edatacenter, πλην όμως υπάρχει διαδικασία που το προβλέπει.
Ο άσπρος θέλει από
-
Σε αντίθεση με αυτό που είπες σε προηγούμενο μήνυμά σου, αυτό είναι μια λογικοφανής εξήγηση . Άρα λες ότι η μη ικανοποίηση των μεταθέσεων στους ΠΕ19, ΠΕ05 κλπ υποκρύπτει την βούληση του υπουργείου στο να δράσει με συγκεκριμένο τρόπο σε σχέση με τις μετατάξεις και την ενδεχόμενη ανάκλησή τους.
Πραγματικά πιστεύεις ότι το υπουργείο είναι ικανό για τέτοιο σύνθετο προγραμματισμό που προϋποθέτει ολοκληρωμένο σχεδιασμό σε βάθος χρόνου;
-
αφου ρε παιδια ολα τα ΠΥΣΔΕ εδιναν πλεονασματα για ΠΕ19 και ΠΕ20. Πώς να δώσει μεταθεσεις το Υπουργειο σε αυτη την ειδικοτητα; Στα μουσικα που υπηρχε καπου μια θεση για ΠΕ19 καλυφτηκε κατευθειαν απο το Υπουργειο με μεταθεση. Μην το παιρνετε προσωπικα. Και στους ξενογλωσσους (ειδικα γαλλικων) εδωσε ελαχιστες, το ιδιο και στους γυμναστες
-
αφου ρε παιδια ολα τα ΠΥΣΔΕ εδιναν πλεονασματα για ΠΕ19 και ΠΕ20. Πώς να δώσει μεταθεσεις το Υπουργειο σε αυτη την ειδικοτητα;
Δηλαδή όταν όλα τα ΠΥΣΔΕ δίνουν πλεόνασμα, δεν γίνονται μεταθέσεις; Από που και ως που; Δεν ισχύει αυτό που λες συνάδελφε, λάθος το έχεις καταλάβει!!
Αυτό που ισχυει είναι αυτό που εξήγησε ο rollo_tommasi (http://www.pde.gr/index.php?topic=32043.msg870163#msg870163).
Αν και λογικοφανής, η εξήγηση αυτή παραμένει στρεβλή κατά την γνώμη μου, για τους λόγους που εξήγησα.
-
Όταν καταγράφονται μεγάλα πλεονάσματα σε μια ειδικότητα ενός Πυσδε, είναι δύσκολο έως απίθανο να εγκριθούν μεταθέσεις, εκτός κι αν υπάρξει πολιτική παρέμβαση, ειδικά στις μνημονιακές εποχές που διανύουμε.
-
Όταν καταγράφονται μεγάλα πλεονάσματα σε μια ειδικότητα ενός Πυσδε, είναι δύσκολο έως απίθανο να εγκριθούν μεταθέσεις, εκτός κι αν υπάρξει πολιτική παρέμβαση, ειδικά στις μνημονιακές εποχές που διανύουμε.
Μα τι σχέση έχει η μνημονιακή εποχή; Καμια σχέση δεν έχει! Όσοι φύγουν από το ένα πύσδε, τόσοι θα έρθουν. Καθόλου δεν επηρεάζεται η υπηρεσιακή κατάσταση.
Το πρόβλημα είναι η αδικία του νόμου στις ειδικότητες με μονόωρα μαθήματα όπου πρακτικά τους στερεί το δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης επειδή δεν αποκτούν ποτέ οργανική.
Και επίσης πρόβλημα είναι το edatacenter, το οποίο θεωρεί ότι ο συνάδελφος με τα παραπάνω μόρια από άλλο πυσδε, δεν θέλει να αποκτήσει ο κλάδος του δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης για όσους είναι στην διάθεση ώστε να εξυπηρετηθούν κάποιοι, και γενικά προτιμάει "να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα".
Υπάρχουν όμως τέτοιοι συνάδελφοι ανάμεσά μας;;; Ή μήπως έχουμε μπλέξει με ένα απάνθρωπο τέρας που λέγεται edatacenter και με ένα γραφειοκρατικό υπουργείο που απαξιεί να ασχοληθεί με άλλες ειδικότητες εκτός των βασικών;;;
-
Μα τι σχέση έχει η μνημονιακή εποχή; Καμια σχέση δεν έχει! Όσοι φύγουν από το ένα πύσδε, τόσοι θα έρθουν. Καθόλου δεν επηρεάζεται η υπηρεσιακή κατάσταση.
Προφανώς δεν γνωρίζεις ότι την προηγούμενη δεκαετία, δηλαδή πριν ξεσπάσει η κρίση το 2010, το υπουργείο εξακολουθητικά και μαζικά πραγματοποιούσε μεταθέσεις σε λειτουργικά κενά, πράγμα το οποίο τυπικά δεν προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διόγκωση του καινοφανούς για τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας φαινομένου της "Διάθεσης ΠΥΣΔΕ". Επίσης δεν συνεπάγεται ότι αν από το ΠΥΣΔΕ κάτω Ριζοβουνίου φύγουν με μετάθεση 10 πληροφορικοί θα έρθουν άλλοι 10, διότι ενδέχεται να υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο Πυσδε αυτό, δηλαδή οργανικά υπεράριθμοι και ευρισκόμενοι στη διάθεση, που θα αναπληρώσουν τις κενούμενες θέσεις (οργανικές ή "λειτουργικές").
-
Το πρόβλημα είναι η αδικία του νόμου στις ειδικότητες με μονόωρα μαθήματα όπου πρακτικά τους στερεί το δικαίωμα αμοιβαίας μετάθεσης επειδή δεν αποκτούν ποτέ οργανική.
Ως προς τις αμοιβαίες έχεις δίκιο, ωστόσο έχει το δικαίωμα το Πυσδε να προβεί σε οριστική τοποθέτηση βάσει του ωραρίου που προκύπτει σε επίπεδο ομάδας σχολείων.
-
Επίσης δεν συνεπάγεται ότι αν από το ΠΥΣΔΕ κάτω Ριζοβουνίου φύγουν με μετάθεση 10 πληροφορικοί θα έρθουν άλλοι 10, διότι ενδέχεται να υπάρχουν πλεονάζοντες εκπαιδευτικοί στο Πυσδε αυτό, δηλαδή οργανικά υπεράριθμοι και ευρισκόμενοι στη διάθεση, που θα αναπληρώσουν τις κενούμενες θέσεις (οργανικές ή "λειτουργικές").
Αδυνατώ να καταλάβω την λογική σου. Αν σε ένα ΠΥΣΔΕ φύγουν 10, και έρθουν 10, που ακριβώς είναι το πρόβλημα; Τι αλλάζει; Δεν υπάρχει υπηρεσιακά ούτε κάτι καλύτερο ούτε κάτι χειρότερο σε αυτή την περίπτωση!
Αν θεωρείς ότι υπάρχουν "στραβοτοποθετημένοι" συνάδελφοι ανάμεσα στα ΠΥΣΔΕ, τότε το επιχείρημά σου είναι υπερ στο να υπάρχει κάποια κινητικότητα μεταθέσεων ανάμεσα στα ΠΥΣΔΕ, και όχι να έχουμε την ΝΕΚΡΑ στις μεταθέσεις που παρατηρείται τόσα χρόνια στις συγκεκριμένες ειδικότητες!!!!
Θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι ξεκάθαρα θέμα απάνθρωπης νομοθεσίας από μερίας του υπουργείου για τις δευτερεύουσες ειδικότητες, αλλά και απάνθρωπου προγραμματισμού του edatacenter, το οποίο έχει προγραμματιστεί με την λογική "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" και κανείς δεν ενδιαφέρεται να το ξαναπρογραμματίσει.
-
Αδυνατώ να καταλάβω την λογική σου. Αν σε ένα ΠΥΣΔΕ φύγουν 10, και έρθουν 10, που ακριβώς είναι το πρόβλημα; Τι αλλάζει;
Αλλάζει το γεγονός ότι είχες εκπαιδευτικούς που έψαχναν ωράριο και δεν έβρισκαν, έχοντας ως αποτέλεσμα να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη ή αναπλήρωση και τέλος πάντων να μην ασκούν τα καθήκοντα για τα οποία διορίστηκαν, δηλαδή ανάληψη πλήρους διδακτικού έργου. Οταν λοιπόν κάποιοι έφευγαν με μετάθεση, το ΠΥΣΔΕ είχε διαθέσιμο προσωπικό για να αναπληρώσει τα όποια κενά προέκυπταν από τη μετακίνηση αυτή. Πρόσθεσε στην εξίσωση του πλεονάζοντος προσωπικού και τις καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολείων, τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού, την αύξηση του ωραρίου στη Δ/θμια, τις συγχωνεύσεις τμημάτων για να αντιληφθείς γιατί η μετάθεση από Πύσδε δε συνεπάγεται και μετάθεση σε αυτό.
-
Αλλάζει το γεγονός ότι είχες εκπαιδευτικούς που έψαχναν ωράριο και δεν έβρισκαν, έχοντας ως αποτέλεσμα να κάνουν γραμματειακή υποστήριξη ή αναπλήρωση και τέλος πάντων να μην ασκούν τα καθήκοντα για τα οποία διορίστηκαν, δηλαδή ανάληψη πλήρους διδακτικού έργου. Οταν λοιπόν κάποιοι έφευγαν με μετάθεση, το ΠΥΣΔΕ είχε διαθέσιμο προσωπικό για να αναπληρώσει τα όποια κενά προέκυπταν από τη μετακίνηση αυτή. Πρόσθεσε στην εξίσωση του πλεονάζοντος προσωπικού και τις καταργήσεις - συγχωνεύσεις σχολείων, τη μείωση του μαθητικού πληθυσμού, την αύξηση του ωραρίου στη Δ/θμια, τις συγχωνεύσεις τμημάτων για να αντιληφθείς γιατί η μετάθεση από Πύσδε δε συνεπάγεται και μετάθεση σε αυτό.
Αν υπάρχει κάποιος που καταλαβαίνει τι θέλει να πει ο συνάδελφος παραπάνω, ας το εξηγήσει με αλλα λόγια γιατί πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
Συνάδελφε εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την λογική σου. Μιλάς με παρελθοντικούς όρους, με μειώσεις ωραρίων, με συγχωνεύσεις σχολείων και άλλα διάφορα που συνέβηκαν παλιά. Ξέχνα τα παλιά και πως προέκυψε το πρόβλημα. Ας έρθουμε στο σήμερα.
Σήμερα λοιπόν, αν φύγουν 10 και έρθουν 10 σε ένα ΠΥΣΔΕ, τι χειρότερο ή τι καλύτερο μπορεί να συμβεί από υπηρεσιακής κατάστασης στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ; Κατά την γνώμη μου τίποτα χειρότερο ή καλύτερο, η κατάσταση θα παραμείνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ίδια.
-
Αν υπάρχει κάποιος που καταλαβαίνει τι θέλει να πει ο συνάδελφος παραπάνω, ας το εξηγήσει με αλλα λόγια γιατί πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
Συνάδελφε εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την λογική σου. Μιλάς με παρελθοντικούς όρους, με μειώσεις και αυξήσεις ωραρίων που συνέβηκαν παλιά. Ξέχνα τα παλιά και πως προέκυψε το πρόβλημα. Ας έρθουμε στο σήμερα.
Σήμερα λοιπόν, αν φύγουν 10 και έρθουν 10 σε ένα ΠΥΣΔΕ, τι χειρότερο ή τι καλύτερο μπορεί να συμβεί από υπηρεσιακής κατάστασης στο συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ;
Θα στο θέσω ως εξής, τα χρήματα που τραβάμε από το AΤΜ δεν τα γεννά το ΑΤΜ, τουτέστιν δεν υπάρχουν οι πόροι για να διορίσουν νέους εκπαιδευτικούς σε ειδικότητες κορεσμένες με εξαμβλωματικά πλεονάσματα όπως πχ αυτές των πληροφορικών ή των ΠΕ11, ώστε να συντηρηθεί το πολυτελές φαινόμενο Πυσδε στην τρέχουσα εκτεταμένη του μορφή. Τεσπα, ας καταθέσει και κάποιος άλλος την άποψή του.
-
Θα στο θέσω ως εξής, τα χρήματα που τραβάμε από το AΤΜ δεν τα γεννά το ΑΤΜ, τουτέστιν δεν υπάρχουν οι πόροι για να διορίσουν νέους εκπαιδευτικούς σε ειδικότητες κορεσμένες με εξαμβλωματικά πλεονάσματα όπως πχ αυτές των πληροφορικών ή των ΠΕ11, ώστε να συντηρηθεί το πολυτελές φαινόμενο Πυσδε στην τρέχουσα εκτεταμένη του μορφή. Τεσπα, ας καταθέσει και κάποιος άλλος την άποψή του.
Δεν μιλάμε για διορισμούς! Για αμοιβαίες μεταθέσεις μιλάμε, οι οποίες είναι πρακτικά απαγορευμένες για τους μη βασικούς κλάδους.
Και αυτό εξαιτίας μιας απάνθρωπης νομοθεσίας από πλευράς του υπουργείου εις βάρος των μη βασικών ειδικοτήτων (γιατί δεν υποχρεώνει το υπουργείο τα ΠΥΣΔΕ να δώσουν οργανικές σε ομάδες σχολείων;;; γιατί να μην επιτρέπονται οι αμοιβαίες μεταθέσεις σε όσους είναι στην διάθεση;;;;; ) αλλά και ενός απάνθρωπου e-datacenter που θεωρεί ότι ο εκπαιδευτικός με τα πολλά μόρια που δεν καταφέρνει να πάρει μετάθεση, είναι ευχαριστημένος που δεν γίνονται αμοιβαίες μεταθέσεις και που ψοφάει η κατσίκα του γείτονα.
-
Σου είπα, για τις αμοιβαίες έχεις δίκιο.
-
Δεν θέλουν να κάνουν μεταθέσεις σε ορισμένες ειδικότητες και δεν κάνουν. Στα Γαλλικά για μια ακόμη χρονιά ήθελαν 2 γαλλικών στη Χαλκιδική. Μόνο στη Χαλκιδική υπάρχουν ανάγκες, στην υπόλοιπη Ελλάδα όλα είναι καλά.
-
Δεν θέλουν να κάνουν μεταθέσεις σε ορισμένες ειδικότητες και δεν κάνουν. Στα Γαλλικά για μια ακόμη χρονιά ήθελαν 2 γαλλικών στη Χαλκιδική. Μόνο στη Χαλκιδική υπάρχουν ανάγκες, στην υπόλοιπη Ελλάδα όλα είναι καλά.
Αυτό το "δεν θέλουν και δεν κάνουν" πρέπει να αλλάξει. Εφόσον συμφωνούμε ότι δεν υπάρχει ανθρώπινη λογική στις πράξεις τους, παρά μονάχα η λογική της μηχανής, του bullying και του αποφασίζω και διατάζω, τότε πρέπει με το καλό ή με το άγριο να τους αναγκασουμε εκεί στο υπουργείο να κάνουν κάποια στιγμή αυτό που πρέπει.
-
Δύο θα φύγουν, δύο θα έρθουν!!!! Πως είναι δυνατόν να λές "αν φύγουν ποιός θα κάνει μαθηματικά";;;;
Στην αθήνα 2 φεύγουν, δύο έρχονται , το ίδιο είναι το αποτέλεσμα, δεν θα υπάρξει ΚΑΜΙΑ ελλειψη ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
Στην κορινθία ένας φεύγει ένας έρχεται. Το ίδιο ακριβώς και στην αιτολωακαρνανία.
2-2=0, 1-1=0
Απλά μαθηματικά είναι, και είσαι και μαθηματικός συνάδελφε. Πως είναι δυνατόν να μην το καταλαβαίνεις;;;;;
Σε τίποτε δεν επηρεάζει την υπηρεσία αυτή η αλλαγή!!! Τίποτα δεν αλλάζει υπηρεσιακά στον αριθμό εκπαιδευτικών ανά γραφείο
-
Τις θεσεις αυτες μπορει να τις διεκδικουν και αλλοι απο αλλες παριοχες πχ δωδεκανησα με περισσοτερα μορια
την λογικοφανή αλλά παρόλαυτά στρεβλή αυτή κατάσταση, την συζητήσαμε παρακάτω (http://www.pde.gr/index.php?topic=32043.msg870163#msg870163).
-
@2minus2equals0, για να μην κουραζεσαι να ψαχνεις το δικιο σου θα σου πω οτι η λυση ειναι απλη και ξεκαθαρη στο θεμα που εθεσες....
να επιτραπουν αμοιβαιες μεταθεσεις και σε εκπαιδευτικους που ειναι στη διαθεση
αν συμβει αυτο, ειναι μια συνθηκη που ειναι win-win για ολους, υπουργειο και εκπαιδευτικους. απορω πως τοοοοοοοσα χρονια δεν εχει τεθει το θεμα προς συζητηση. που κολλαει....;
-
@2minus2equals0, για να μην κουραζεσαι να ψαχνεις το δικιο σου θα σου πω οτι η λυση ειναι απλη και ξεκαθαρη στο θεμα που εθεσες....
να επιτραπουν αμοιβαιες μεταθεσεις και σε εκπαιδευτικους που ειναι στη διαθεση
αν συμβει αυτο, ειναι μια συνθηκη που ειναι win-win για ολους, υπουργειο και εκπαιδευτικους. απορω πως τοοοοοοοσα χρονια δεν εχει τεθει το θεμα προς συζητηση. που κολλαει....;
Που κολλάει; θα μου επιτρέψεις να εκφραστώ γλαφυρά;
Υπάρχει ένας καριόλης εκεί πάνω, που είναι είτε υπουργός, είτε διοικητικός, είτε συνδικαλιστής.
Αυτός ο καριόλης, όποιος και ότι και να είναι, σίγουρα έχει ονοματεπώνυμο.
Σε αυτόν κολάει!
Αυτόν πρέπει να τον βρούμε και να τον κολήσουμε στον τοίχο!
-
η λυση ειναι απλη και ξεκαθαρη στο θεμα που εθεσες....
να επιτραπουν αμοιβαιες μεταθεσεις και σε εκπαιδευτικους που ειναι στη διαθεση
Α και κάτι ακόμα σε σχέση με αυτό που είπες. Δεν αρκεί μόνο να επιτραπουν αμοιβαιες μεταθεσεις σε όσους είναι στην διάθεση. Η λύση είναι να προγραμματιστεί και σωστά το edatacenter και όλες αυτές οι υπηρεσιακές μεταβολές που αφορούν τις αμοιβαίες μεταθέσεις να υπολογίζονται αυτόματα, και να μην χρειάζεται ο κάθε εκπαιδευτικός να βγαίνει στο κλαρί και να ψάχνει και να παρακαλάει.
Δεν υπάρχουν μόνο αμοιβαίες μεταθέσεις (ένας προς έναν). Υπάρχουν π.χ. και τριγωνικες αμοιβαίες μεταθέσεις!. Π.χ. μια τριγωνική αμοιβαία μετάθεση είναι ο Α να θέλει μετάθεση από Αθήνα σε Αιτωλοακαρνανία, ο
-
http://csunplugged.org/routing-and-deadlock/
Εξαιρετικά αφιερωμένο στους ψηφιακά αναλφάβητους συνδικαλιστές, διοικητικούς και πολιτικούς που μας κυβερνούν. Την λύση την διδάσκουν οι πληροφορικοί στο δημοτικό, αλλά οι παραπάνω μάλλον ούτε πτυχίο νηπιαγωγείου δεν θα έπαιρναν!!!!
Δείτε το βίντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=WforXEBMm5k
Το dead lock συμβαίνει πολύ συχνά, όταν κάποιος λειτουργεί εγωιστικά και κρατάει τα φρούτα για τον εαυτό του.
Το πρόβλημα του dead lock στις μεταθέσεις των ΠΕ19/20 συμβαίνει γιατί για τον "πράσινο με τα πολλά μόρια στα δωδεκάνησα" (http://www.pde.gr/index.php?topic=32043.msg870163#msg870163) το υπουργείο θεωρεί ότι πρέπει να κρατάει τα πορτοκάλια του (http://www.pde.gr/index.php?topic=32043.msg870223#msg870223).
-
Δεν τους νοιάζει να βολευτούν οι εκπαιδευτικοί κοντά τον τόπο τους.
Αμοιβαία μετάθεση είναι να πάει ένας από Α Θεσσαλονίκης σε
-
Αμοιβαία μετάθεση είναι να πάει ένας από Α Θεσσαλονίκης σε