Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Φροντιστήρια => Μήνυμα ξεκίνησε από: joka στις Αυγούστου 30, 2015, 03:17:52 pm
-
Συνάδελφοι φιλόλογοι, για πρώτη φορά μου δόθηκαν ώρες για Α και
-
Kαλημέρα!
Φέτος θα αναλάβω κι εγώ για πρώτη φορά Γυμνάσιο σε φροντιστήριο κι έχω αρχίσει να σκέφτομαι πώς να οργανώσω το μάθημα. Επειδή ανησυχείς πως λόγω οικονομικής κρίσης τα Γυμνασιάκια μπορεί να μην συνεχίσουν, έχω την αίσθηση πως αν υπήρχε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα δεν θα τα έγραφαν οι γονείς τους από τόσο νωρίς στο φροντιστήριο. Αλλά και πάλι, ακόμα και αν συμβεί αυτό μετά από κάποιους μήνες, ο λόγος της αποχώρησης (δηλαδή ο οικονομικός) είναι κάτι που δεν είναι στο δικό μας χέρι, όσο καλός καθηγητής και αν είσαι, όσο και αν σε έχουν συμπαθήσει τα παιδιά. Οπότε να μην αγχώνεσαι και να μην το "χρεώνεσαι" προκαταβολικά αυτό.
Από την άλλη, και φυσικά δεν ζορίζεις ένα παιδάκι Γυμνασίου είτε με φόρτο εργασίας είτε με φωνές, δεν υπάρχει λόγος για αυτό. Η εμπειρία μου από τα ιδιαίτερα σε παιδιά γυμνασίου είναι ότι βαριούνται τον μονόλογο, επομένως "ζωντάνεψε" το μάθημα με ερωτήσεις. Επίσης, μην θεωρείς τίποτα αυτονόητο, να είσαι πολύ επεξηγηματικός, ιδίως με την Α' Γυμνασίου!Χρώματα στον πίνακα και αυτοκόλλητα για επιβράβευση στις ασκήσεις τους (υπάρχουν κάτι αυτοκόλλητα με φάτσες, που είναι ό,τι πρέπει! Εγώ το έκανα και στα μεγάλα μου και ενθουσιάζονταν!)
Στα πρώτα μαθήματα προσπάθησε να βάλεις τα παιδιά της Α' στη "λογική" των μαθημάτων ενώ της
-
Σε ευχαριστώ Κατερίνα, το άγχος για το αν θα κρατηθούν τα τμήματα είναι της εργοδότριας γι' αυτό και έχει βάλει ως όρο τα 2 πρώτα μαθήματα δωρεάν και αν μείνουν τα παιδιά κρατάμε το τμήμα. Είναι κάτι σαν διευκόλυνση των καθηγητών προς το φροντιστήριο. Διαφωνώ με αυτή τη λογική αλλά το χουν δεχτεί όλοι όσοι συνεργάζονται χρόνια με το φροντιστήριο οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Επίσης της εξήγησα ότι δεν θεωρώ πως είναι μόνο θέμα του καθηγητή το αν θα μείνουν τα παιδιά σε αυτές τις τάξεις αλλά κυρίως οικονομικό και συμφώνησε. Anyway και εγώ θέλω να κάνω μια καλή αρχή.
-
Kατάλαβα, είναι κάτι σαν "δοκιμαστικό" μάθημα... Πολύ εκνευρίζομαι με αυτά αλλά ας όψεται η ανάγκη για δουλειά...
Πολύ καλή ιδέα να χρησιμοποιήσεις οπτικοακουστικό υλικό, αφού έχεις αυτή τη δυνατότητα, ή να πάρεις κάποιες ιδέες και να τις αξιοποιήσεις στον πίνακα. Εύχομαι ειλικρινά όλα να πάνε καλά! Καλή προετοιμασία!!
-
Γενικά πιστεύω ότι περισσότερη σημασία έχει να είσαι επικοινωνιακός και ευχάριστος, όχι να φανεί τόσο η κατάρτιση, δηλ. να γυρίσουν απτο μάθημα και να πουν τα παιδιά ότι περάσαν καλά.
-
++++++++++++
είπε ο Πλάτωνας μάθηση ως "παιχνίδι"
γιαυτό και τελικά (το πιστεύω αυτό) είναι στο "χέρι" του παιδιού (και όχι του γονιού) αν θα συνεχίσει με τον "δάσκαλο" (ειτε προκειται για ιδιαιτερο, είτε για φροντιστήριο)
-
Καλησπερα!Σας εχει τυχει να δουλεψετε σε φροντιστηριο το οποίο ενδιαφεροταν πιο πολυ να ειναι ευχαριστημενα τα παιδια και οχι τοσο για το επιπεδο και τη ποιοτητα του μαθηματος;αν ναι πως το αντιμετωπισατε;
Ευχαριστω !
-
Ναι, έτσι γίνεται συνήθως, για να μη χάνουν οι εργοδότες την πελατεία! Προσωπικά εγώ δεν άντεξα παραπάνω από 16 μήνες και έφυγα, αφού πρώτα τους δήλωσα τις διαφωνίες μου (όχι πως τις άκουσαν, αλλά να μη περνούσαν για κορόιδο)!
-
Ευχαριστώ πολύ!μάλλον θα πρέπει εκτός των άλλων να κάνω τη δουλειά του διασκεδαστή! :P
-
Σε ευχαριστώ Κατερίνα, το άγχος για το αν θα κρατηθούν τα τμήματα είναι της εργοδότριας γι' αυτό και έχει βάλει ως όρο τα 2 πρώτα μαθήματα δωρεάν και αν μείνουν τα παιδιά κρατάμε το τμήμα. Είναι κάτι σαν διευκόλυνση των καθηγητών προς το φροντιστήριο. Διαφωνώ με αυτή τη λογική αλλά το χουν δεχτεί όλοι όσοι συνεργάζονται χρόνια με το φροντιστήριο οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Επίσης της εξήγησα ότι δεν θεωρώ πως είναι μόνο θέμα του καθηγητή το αν θα μείνουν τα παιδιά σε αυτές τις τάξεις αλλά κυρίως οικονομικό και συμφώνησε. Anyway και εγώ θέλω να κάνω μια καλή αρχή.
-
Σε ευχαριστώ Κατερίνα, το άγχος για το αν θα κρατηθούν τα τμήματα είναι της εργοδότριας γι' αυτό και έχει βάλει ως όρο τα 2 πρώτα μαθήματα δωρεάν και αν μείνουν τα παιδιά κρατάμε το τμήμα. Είναι κάτι σαν διευκόλυνση των καθηγητών προς το φροντιστήριο. Διαφωνώ με αυτή τη λογική αλλά το χουν δεχτεί όλοι όσοι συνεργάζονται χρόνια με το φροντιστήριο οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι. Επίσης της εξήγησα ότι δεν θεωρώ πως είναι μόνο θέμα του καθηγητή το αν θα μείνουν τα παιδιά σε αυτές τις τάξεις αλλά κυρίως οικονομικό και συμφώνησε. Anyway και εγώ θέλω να κάνω μια καλή αρχή.