Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Τεχνική εκπαίδευση => ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ => Μήνυμα ξεκίνησε από: tinyeye στις Σεπτεμβρίου 07, 2015, 01:00:10 am
-
Γνωριζει κανεις τι θελει να πει ο Συριζα στην προεκλογικη του καμπανια;
"- Διαμόρφωση ενός ενιαίου πλαισίου για την τεχνολογική - επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση."
Εννοει το Λυκειο θεωριας και πραξης παλι δηλαδη καταργηση της τεχνικης εκπαιδευσης και ενσωματωση με τα ΙΕΚ;
-
Γνωριζει κανεις τι θελει να πει ο Συριζα στην προεκλογικη του καμπανια;
"- Διαμόρφωση ενός ενιαίου πλαισίου για την τεχνολογική - επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση."
Εννοει το Λυκειο θεωριας και πραξης παλι δηλαδη καταργηση της τεχνικης εκπαιδευσης και ενσωματωση με τα ΙΕΚ;
Λογικό αυτό που σκέφτηκες.
Αν αναλογιστείς ότι τα ΔΙΕΚ είναι αδιαβάθμητα και ήδη από το 2011 έδιναν κατά προτεραιότητα τις ώρες των τμημάτων αυτών σε καθηγητές (και αποσπασμένους σε ΔΙΕΚ) που δεν συμπλήρωναν ωράριο,φαίνετα να πηγαίνουν προς αυτήν την κατεύθυνση.
Μήπως υπάρχει σε λινκ όλο το πρόγραμμά τους;
-
Δεν εχω βρει καποιο λινκ, ρωταω μονιμους τι γνωμη εχουν για αυτο και δεν τους απασχολει , ειτε σε ιεκ ειμαστε ειτε σε επαλ το ιδιο ειναι μου λενε
-
Δεν εχω βρει καποιο λινκ, ρωταω μονιμους τι γνωμη εχουν για αυτο και δεν τους απασχολει , ειτε σε ιεκ ειμαστε ειτε σε επαλ το ιδιο ειναι μου λενε
Αληθεύει αυτός ο τρόπος σκέψης.
πολλοί καθηγητές Πληροφορικής που δεν είχαν οργανική πριν 2-3 χρόνια μετατάχθηκαν μόνιμα στα ΔΙΕΚ.
-
εδω και ενα παλαιοτερο βιντεο για την τεχνικη εκπαιδευση και το Ενιαίο Λύκειο Θεωρίας και Πράξης
δηλαδη με αλλα λογια το "Διαμόρφωση ενιαίου πλαισίου για την τεχν–επαγ. εκπαίδευση και κατάρτιση"
https://www.youtube.com/watch?v=b-C7xXvvAOU
"12χρονη υποχρεωτική ΓΕΝΙΚΗ εκπαίδευση, κατάργηση της σημερινής τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης και ενσωμάτωσή της στο Ενιαίο Λύκειο. Οι μαθητές που θέλουν να μαθαίνουν μία τέχνη θα το κάνουν μόνο σε μεταλυκειακή βαθμίδα".
-
Καθηγητές πληροφορικής μετατάχθηκαν σε ΙΕΚ ως διοικητικοί. Όχι ως καθηγητές.
Τα ΙΕΚ εξακολουθούν να μην έχουν μόνιμους καθηγητές.
Επίσης, για συμπλήρωση σε ΙΕΚ πήγαν διάφοροι μόνιμοι, διαφόρων ειδικοτήτων, μόνο 1 χρονιά. Έτσι νομίζω.
Πριν καμία τριετία. Δεν νομίζω να ξαναπήγαν.
Γενικά έχει ακουστεί διάφορες στιγμές για οριστική κατάργηση των επαλ. Προτού γίνει ο σύριζα κυβέρνηση. Μετά δεν ακούστηκε κάτι. Πάντως η επαγγελμτατική εκπαίδευση έχει υποβαθμιστεί πάρα πολύ και είναι κάθε χρόνο και χειρότερα. Σε αντίθεση με άλλα κράτη.
-
Καθηγητές πληροφορικής μετατάχθηκαν σε ΙΕΚ ως διοικητικοί. Όχι ως καθηγητές.
Τα ΙΕΚ εξακολουθούν να μην έχουν μόνιμους καθηγητές.
Επίσης, για συμπλήρωση σε ΙΕΚ πήγαν διάφοροι μόνιμοι, διαφόρων ειδικοτήτων, μόνο 1 χρονιά. Έτσι νομίζω.
Πριν καμία τριετία. Δεν νομίζω να ξαναπήγαν.
Γενικά έχει ακουστεί διάφορες στιγμές για οριστική κατάργηση των επαλ. Προτού γίνει ο σύριζα κυβέρνηση. Μετά δεν ακούστηκε κάτι. Πάντως η επαγγελμτατική εκπαίδευση έχει υποβαθμιστεί πάρα πολύ και είναι κάθε χρόνο και χειρότερα. Σε αντίθεση με άλλα κράτη.
Πολύ σωστό!
Παράλειψη μου,ως διοικητικοί πήγαν,αυτό εννοούσα.
Όχι δεν ξαναπήγαν,θυμάμαι χαρακτηριστικά πως στις αιτήσεις των καθηγτών σε ΔΙΕΚ είχαν ως ανάρτηση πως συγκεκριμένα μαθήματα θα καλυφθούν από μονίμους που δεν συμπληρώνουν ωράριο και οι υπόλοιπες ώρες θα καλυφθούν από ωρομισθίους εκπαιδευτικούς αν δεν κάνω λάθος.
-
Πολύ σωστό!
Παράλειψη μου,ως διοικητικοί πήγαν,αυτό εννοούσα.
Όχι δεν ξαναπήγαν,θυμάμαι χαρακτηριστικά πως στις αιτήσεις των καθηγτών σε ΔΙΕΚ είχαν ως ανάρτηση πως συγκεκριμένα μαθήματα θα καλυφθούν από μονίμους που δεν συμπληρώνουν ωράριο και οι υπόλοιπες ώρες θα καλυφθούν από ωρομισθίους εκπαιδευτικούς αν δεν κάνω λάθος.
Ναι πολύ καλά θυμάσαι :)
-
http://content-mcdn.feed.gr/pegasus/Multimedia/pdf/sxedio-syriza_id28924947.pdf
Τεχνική – επαγγελματική εκπαίδευση
Κεντρικός άξονας του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ, για τα άμεσα μέτρα
στήριξης της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, είναι η
διαμόρφωση ενός ενιαίου σχετικού πλαισίου με δράσεις όπως:
Η θεσμοθέτηση μεταλυκειακής τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης
και κατάρτισης.
Η κατάργηση των ΣΕΚ και η ένταξη των προγραμμάτων τους στις
δομές των ΙΕΚ
Η ενίσχυση της λειτουργίας των ΕΠΑΛ με αλλαγές στη δομή τους,
όπως περιγράφεται στο πολυνομοσχέδιο που έχει κατατεθεί
Η προώθηση του θεσμού της μαθητείας κατά την επαγγελματική
κατάρτιση με πιστοποίηση και διαρκή έλεγχο των επιχειρήσεων και
των εκπαιδευτών, ώστε να διασφαλίζεται ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας
της μαθητείας.
Η δημιουργία ενός δημόσιου ενιαίου συστήματος επαγγελματικής
κατάρτισης με βελτίωση των εργασιακών σχέσεων του ωρομίσθιου
εκπαιδευτικού προσωπικού στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και στις
δομές Συνεχιζόμενης Κατάρτισης.
Παράταση λειτουργίας καθώς και ενίσχυση του θεσμού των Κέντρων
Δια