Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: derosi στις Δεκεμβρίου 18, 2015, 01:50:39 am
-
Απόσπασμα από δηλώσεις του υπουργού παιδείας που αναρτήθηκαν στο alfavita:
"Ένα πρόβλημα, όμως, που μας εμποδίζει να είμαστε στους προγραμματισμούς μας συνεπείς, είναι η πολυτυπία του δημοτικού σχολείου. Σήμερα λειτουργούν τριών ειδών δημοτικά σχολεία: Το κλασικό που τελειώνει στις 12 το μεσημέρι, το ανοικτό, το οποίο τελειώνει στις 2 το μεσημέρι και το ολοήμερο που τελειώνει στις 4 το μεσημέρι. Ξεχνάω τα λεπτά –εντάξει- αναφέρομαι στις ώρες.
Είναι προφανές ότι εδώ δημιουργείται ένα σοβαρό πρόβλημα συνταγματικής ισότητας. Δεν μπορεί να υπάρχουν παιδιά τα οποία δεν έχουν τις ίδιες δυνατότητες μάθησης και ζωής στο σχολειό. Όμως, υπάρχουν και ουσιαστικά ζητήματα στα οποία αναφέρθηκα στην αρχή.
Η προσπάθεια που κάνουμε τώρα για τη συνολική αναδιοργάνωση των σχολειών από τον Σεπτέμβρη είναι να υπάρχει ενός τύπου σχολείο, αλλά και να ενισχύσουμε, βεβαίως, το ολοήμερο σχολείο."
-
Εδώ ολόκληρη η ανάρτηση στο alfavita:
https://www.alfavita.gr/arthron/ypoyrgos-paideias-o-stohos-mas-einai-apo-ton-septemvri-na-yparhei-enos-typoy-sholeio
-
αν το πάρεις μαθηματικά αυτό που είπε, τότε η λύση στο ερώτημα ποιος τύπος θα μείνει εφόσον λέει ότι θέλει έναν, είναι το ολοήμερο, όπου ολοήμερο εννοεί τα ΕΑΕΠ
-
Λογικά, θα πάει για ένα ενιαίο σχολείο με υποχρεωτική παρακολούθηση προγράμματος μέχρι τη 1:15 για Α,
-
αν το πάρεις μαθηματικά αυτό που είπε, τότε η λύση στο ερώτημα ποιος τύπος θα μείνει εφόσον λέει ότι θέλει έναν, είναι το ολοήμερο, όπου ολοήμερο εννοεί τα ΕΑΕΠ
Κι εγω αυτο νομιζω!
-
Κι εγω αυτο νομιζω!
Λογικά, θα πάει για ένα ενιαίο σχολείο με υποχρεωτική παρακολούθηση προγράμματος μέχρι τη 1:15 για Α,
-
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Με εξορθολογισμό εκπαιδευτικού προσωπικού και νέες προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών θα λειτουργήσουν παντού Ολοήμερα Σχολεία
http://www.esos.gr/arthra/41514/ypoyrgos-me-exorthologismo-ekpaideytikoy-prosopikoy-kai-nees-proslipseis-monimon (http://www.esos.gr/arthra/41514/ypoyrgos-me-exorthologismo-ekpaideytikoy-prosopikoy-kai-nees-proslipseis-monimon)
-
Τα ΕΑΕΠ επιχειρήθηκε και φέτος να καταργηθούν, αφού δεν είχαν εξασφαλιστεί οι προσλήψεις ειδικοτήτων, τα διδακτικά αντικείμενα των οποίων ουσιαστικά χαρακτηρίζουν ένα δημοτικό ως ΕΑΕΠ. Μόνο μετά από δυναμικές και μαζικές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και όσων συμπαραστάθηκαν, εξασφαλίστηκε η λειτουργία των ΕΑΕΠ Αττικής, ν. Αιγίου και δυτ. Μακεδονίας.
Ας μην κάνουμε λοιπόν τους έκπληκτους. Οι ειδικότητες: αναπληρωτές, μόνιμοι, μεταταχθέντες, ας ξυπνήσουμε και ας κινητοποιηθούμε να υπερασπιστούμε και τις θέσεις εργασίας μας και το δημόσιο σχολείο.
Τα περί συνταγματικών δικαιωμάτων, πληθυσμιακών εκρήξεων κτλ. όλοι νομίζω ότι είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε για ποιον λόγο επιστρατεύονται ως "επιχειρήματα".
Για σχετικές κινητοποιήσεις κτλ βλ. στα topics για τη δράση του Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών. Μακάρι στην επόμενη συνέλευση να υπάρξει μαζική συμμετοχή ειδικοτήτων Π.Ε και Δ.Ε, δασκάλων ,καθηγητών, μόνιμων, αναπληρωτών κτλ.
-
Τα ΕΑΕΠ επιχειρήθηκε και φέτος να καταργηθούν, αφού δεν είχαν εξασφαλιστεί οι προσλήψεις ειδικοτήτων, τα διδακτικά αντικείμενα των οποίων ουσιαστικά χαρακτηρίζουν ένα δημοτικό ως ΕΑΕΠ. Μόνο μετά από δυναμικές και μαζικές κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και όσων συμπαραστάθηκαν, εξασφαλίστηκε η λειτουργία των ΕΑΕΠ Αττικής, ν. Αιγίου και δυτ. Μακεδονίας.
Ας μην κάνουμε λοιπόν τους έκπληκτους. Οι ειδικότητες: αναπληρωτές, μόνιμοι, μεταταχθέντες, ας ξυπνήσουμε και ας κινητοποιηθούμε να υπερασπιστούμε και τις θέσεις εργασίας μας και το δημόσιο σχολείο.
Τα περί συνταγματικών δικαιωμάτων, πληθυσμιακών εκρήξεων κτλ. όλοι νομίζω ότι είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε για ποιον λόγο επιστρατεύονται ως "επιχειρήματα".
Για σχετικές κινητοποιήσεις κτλ βλ. στα topics για τη δράση του Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών. Μακάρι στην επόμενη συνέλευση να υπάρξει μαζική συμμετοχή ειδικοτήτων Π.Ε και Δ.Ε, δασκάλων ,καθηγητών, μόνιμων, αναπληρωτών κτλ.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-
Όσοι τυχόν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά για τις συνελεύσεις και τις κινητοποιήσεις του Συντονιστικού, μπορείτε να μου στείλετε το mail σας μέσω π.μ. για να σας εντάξω στη mailing list.
:))
-
Η μη κάλυψη των κενών προαναγγέλλει την κατάργηση των ΕΑΕΠ και παγιώνει τις αναθέσεις των μαθημάτων ειδικοτήτων.
Τα κενά των ειδικοτήτων, όπως απεστάλησαν στο Συντονιστικό από τον περιφερειάρχη Αττικής μετά από τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 11/12/15.
Αν έχετε διαφορετική εικόνα των κενών για τη διεύθυνση στην οποία εργάζεστε, στείλτε mail: sidonistikoanapliroton@gmail.com
http://users.sch.gr/tsokos/14-12_kena_perifereia.xlsx (http://users.sch.gr/tsokos/14-12_kena_perifereia.xlsx)
-
Καλησπέρα
ο χαρακτηρισμός "Ολοήμερα Δημοτικά" είναι λίγο ομιχλώδης. Ίσως στους παρακάτω συνδέσμους να μπορέσει κάποιος να βρει κάποια άκρη σχετικά με την κατεύθυνση που θα πάρει το υπουργείο:
http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/olohmero/1180-olohmero-dhmotiko-scholeio-organwsh-leitourgia.html (http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/olohmero/1180-olohmero-dhmotiko-scholeio-organwsh-leitourgia.html)
http://edu.klimaka.gr/arxeio/nomothesia-fek/fek-1139-2010-didaskalia-programma-dhmotika-eaep-klimaka.pdf (http://edu.klimaka.gr/arxeio/nomothesia-fek/fek-1139-2010-didaskalia-programma-dhmotika-eaep-klimaka.pdf)
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας και το πολιτικό κόστος από την κατάργηση κάποιου μαθήματος (π.χ. ΤΠΕ). Στον 21ο αιώνα δεν μπορεί να μην υπάρχουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθήματα τεχνολογίας, καλλιτεχνικών, ξένων γλωσσών. Αυτό θα πρέπει να το διεκδικεί η κοινωνία μας και όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί (που μπορεί κάποιος να πει πως κοιτάζουν μόνο το συμφέρον τους).
Νομίζω πάντως, πως κατάργηση των ΕΑΕΠ δε σημαίνει και κατάργηση των ειδικοτήτων αλλά αλλαγή του προγράμματος σπουδών (σε κάποιο από τα έγγραφα παραπάνω είδα για επιλογές μεταξύ κάποιων εκ των :Μουσική, Εικαστικών, Θεάτρου, Χορού).
Θα δούμε.
Καλές γιορτές και υγεία σε όλους μας!
-
αυτη η συζητηση ξεκινησε με αφορμη το αρθρο: http://xenesglosses.eu/2015/12/tha-gemisei-oloimera-oli-i-xora/ ....
σημερα δημοσιευτηκαν νεες εξελιξεις http://xenesglosses.eu/2016/01/oloimera-ola-ta-dimotika-sxoleia-apo-t/
τι θέλει να πει ο ποιητής;;; οτι όλα τα σχολεια θα γινουν αναμορφωμένα και οτι καταργουνται τα κλασικα ολοημερα;;;