Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: imatia στις Ιανουαρίου 08, 2016, 09:57:36 pm

Τίτλος: Διαγώνισμα Α' Τετραμήνου... στο
Αποστολή από: imatia στις Ιανουαρίου 08, 2016, 09:57:36 pm
Σε ΕΠΑΛ και σε μάθημα (εισ. αρχές επιστήμης Η/Υ - 1ωρο) γενικής παιδείας που γίνεται σε εργαστήριο (25-27 παιδιά με έναν! μόνο εκπαιδευτικό) που το βιβλίο δεν ήρθε ποτέ ή ήρθε μέσα δεκέμβρη, με ώρες χαμένες από καταλήψεις και ταλαιπωρημένο μαθητικό δυναμικό... τί λέτε;... στο να μην γίνει το διαγώνισμα α' τετραμήνου, ώστε να αποφευχθούν δραματικά απογοητευτικές βαθμολογίες και να διατηρηθεί ελπίδα ενεργοποίησης στο β' τετράμηνο...

ΥΓ: το γράμμα του νόμου αναφέρει στο ΠΔ 50/2008 Άρθρο 7 Ενδιάμεσες Προφορικές και Γραπτές Εξετάσεις "Αν υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα, η ωριαία γραπτή δοκιμασία μπορεί να πραγματοποιηθεί στο
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα Α' Τετραμήνου... στο
Αποστολή από: imatia στις Ιανουαρίου 10, 2016, 01:49:54 pm
κανείς με παρόμοιο θέμα...;
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα Α' Τετραμήνου... στο
Αποστολή από: sapore στις Ιανουαρίου 10, 2016, 02:55:21 pm
Νομίζω ΜΟΝΟ αν έχουν πραγματοποιηθεί λιγότερες από 10 διδακτικές ώρες στο 4μηνο.
Δεν έχω πρόχειρο το Νόμο.
Τίτλος: Απ: Διαγώνισμα Α' Τετραμήνου... στο
Αποστολή από: harac στις Ιανουαρίου 10, 2016, 03:06:53 pm
Στο μάθημα μου, επιλογής στην Α' Λυκείου στο ΓΕΛ, χάθηκαν πολλές ώρες διότι ήταν τελευταίες  και όλο κατι συνέβαινε. Το βιβλίο ήρθε τέλη Νοεμβρίου. Έβαλα το διαγώνισμα του α΄τετραμήνου όσο πιο αργά μπορούσα, κοντά στις 20 Ιανουαρίου με το σκεπτικό ότι καλό είναι να έχω μία εικόνα των μαθητών σε ότι έχουν μάθει έως τώρα, έστω και σε πολύ λίγα κεφάλαια. Και για τους μαθητές είναι καλό νομίζω, να μην είναι στα τυφλά,  έχοντας κάπου να πατήσουν για να δουν τις ελλείψεις τους, πως αξιολογώ και τι πρέπει να προσέξουν στο β΄τετράμηνο.