Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση => Κατατακτήριες => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΜΑΡΙΑ365 στις Φεβρουάριος 05, 2016, 10:54:51 μμ

Τίτλος: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: ΜΑΡΙΑ365 στις Φεβρουάριος 05, 2016, 10:54:51 μμ
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από τη συμμετοχή μου  στις κατατακτήριες εξετάσεις για το τμήμα ψυχολογίας Ρεθύμνου, καθώς βλέπω ότι αρκετοί από τους αναγνώστες ενδιαφέρονται για το θέμα.

Κυρίες και κύριοι,
να σας ανακοινώσω οτι οι πιθανότητες να περάσετε με κατατακτήριες εξετάσεις στο τμήμα είναι λίγο καλύτερες από 1% !!!
Και αιτιολογώ:
2015: Συμμετέχοντες 94, Επιτυχόντες 1
2014: Συμμετεχοντες περ. 100, Επιτυχόντες 5.
2013: Συμμετεχοντες περ. 110, Επιτυχόντες 3.

Ας κάνετε φροντιστήρια χιλιάδων ευρώ... ας έχετε παπαγαλίσει την ύλη 2-3 συγγραμμάτων, ας έχετε κατανοήσει σε βάθος όλους τους θεωρητικούς της ψυχολογίας ,  ΘΑ ΚΟΠΕΊΤΕ!
Κ αυτό προφανώς είναι κεντρική απόφαση, καθώς αδυνατώ να πιστέψω οτι άτομα που δίνουν εξετάσεις για 3η και 4η φορά είναι τόσο χαμηλού νοητικού επιπέδου που δεν μπορούν να πιάσουν καν τη βάση.

Κατέχω άλλο ένα πτυχίο, παρεμφερούς σχολής, μεταπτυχιακό δίπλωμα και είμαι σε φάση εκπόνησης διδακτορικής διατριβής. Ευτυχώς δεν εργάζομαι (όπως δεκάδες άλλοι συμμετέχοντες), πράγμα που σημαίνει οτι ο χρόνος για να εντρυφήσω σε αντικείμενα προσφιλή στις δικές μου σπουδές ήταν απεριόριστος. Δαπάνησα αρκετά χρήματα σε φροντιστήρια  και σε συγγράμματα, έκανα ταξίδια στην Κρήτη ακόμα κ για να παρακολουθώ συγκεκριμένες διαλέξεις, και το αποτέλεσμα ήταν να κοπώ στις Θεωρίες Προσωπικότητας με ένα βαθμό που δεν είχα πάρει ποτέ στο παρελθόν, ούτε καν ως μαθήτρια, σε ένα θέμα που σαφώς το είχα διαβάσει. 

Η δυσκολία των εξετάσεων είναι δεδομένη, αλλά , ΕΛΕΟΣ, είμαστε 30-35 χρονών άνθρωποι οι περισσότεροι, συνειδητοποιημένοι κ στοχοπροσηλωμένοι.... δεν κατεβήκαμε από τον Άρη, ούτε μας έριξε τυχαία το μηχανογραφικό σε αυτή τη σχολή ως 15η επιλογή μας.
ΜΗΠΩΣ το πανεπιστήμιο Κρήτης και το Τμήμα Ψυχολογίας ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ λίγο ΣΕΒΑΣΜΟ;;;;;

φιλική συμβουλή:
Μη χάσετε ούτε ένα λεπτό. Επιλέξτε ένα άλλο, ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ Πανεπιστήμιο για να κάνετε το όνειρό σας πραγματικότητα.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Robin33 στις Φεβρουάριος 06, 2016, 12:05:16 πμ
Ειλικρινά σοκ με αυτά που διαβάζω :o
 Πολύ λυπάμαι για την απογοήτευση σου. Πολλές φορές σκέφτηκα να δώσω κατακτήριες είτε σε Παιδαγωγικό Δημοτικής είτε σε κάποιο Τμήμα Ψυχολογίας. Αλλά ανάλογες ιστορίες με έκαναν να δειλιάζω, 'διάβαζα και success stories βέβαια αλλά δεν δεν είχα και τόσο ισχυρή θέληση όσο εσύ και φοβόμουν μην είμαι από τους άτυχους που θα αδικηθούν.
Μόλις διάβασα και αυτό το θέμα, που λέει αντίστοιχα με τα δικά σου για τμήμα του Παμάκ:

http://www.pde.gr/index.php?topic=32009.0

Έλεος! Σκέφτομαι μήπως το κάνουν επίτηδες; Μήπως δε θέλουν να δώσουν 2η ευκαιρία; Δε θέλουν άλλους Ψυχολόγους, άλλους Ειδικούς Παιδαγωγούς (αν δε τα σκάσουν για πανάκριβα μεταπτυχιακά;)
Τι να πω!!

Χίλιες φορές να είχες δώσει Πανελλήνιες. Πιστεύω θα τα κατάφερνες με τόσο μεράκι και όρεξη για διάβασμα που έχεις.  ;)
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Marios 1980 στις Φεβρουάριος 06, 2016, 09:25:45 πμ
Δεν ξέρω τι γίνεται στη Κρήτη, αλλά τα τμήματα ψυχολογίας είναι παντού δύσκολα καθως είναι τεραστιος ο αριθμος που θελει να μπει, εγω ξερω σπό  γιατρους μέχρι, δασκάλους, φιλοσοφική,κοινωνικούς κειτουργους κονωνονιολογους, νοσηλευετες κλπ κλπ όλα τα πιανει αυτο το τμήμα. Κι εγω έδωσα κ δεν πέρασα, οχι στην Κρήτη , αλλού που είναι ακόμα πιο ζορικα λόγω ογκου.

Επίσης στα τμήματα Ειδικής Αγωγης προφανως θα είναι δυσκολες οι κατακτηριες καθως είναι ουσιαστικο τα μοναδικά "θεωρητικά" τμήματα που εξασφαλίζουν άμεση αναπλήρωση και ισως καποτε διορισμό. Ειδικά, νηπιαγωγοι από αυτα τα 2 τμήματα δεν υπάρχουν, αν δείτε τον πίνακα ειδικής ΠΕ61 θα καταλάβετε τι εννοώ, είναι ψίχουλα οι απόφοιτοι!!! Δεν προλααίνουν να βγουν απο τη σχολή και πάνε αναπληρωτές μεσα στην πολη συμφεροντων τους!!Οπότε, σχολή που σου σου εξασφαλίζει αμσα θέση αναπληρωσης σε δημόσιο σχολείο με το που βγεις είναι κελεπούρι και το ξέρουν οοοοολοι οι καυμενοι ανεργοι απο τις καθηγητικές σχολές!!!

Υποθέτω σε αλλά τμήματα οπως πχ τμήμα Ιταλικής-Γερμανικής Γαλλικής Φιλολογίας , Κοινωνιολογιας,  ΦΠΨ, Γεωργαφιας κλπ  τα πραγματα ειναι πολυ πιο εύκολα καθώς το μονο που σου εξασφαλίζουν είναι μία θεση στον ΟΑΕΔ!!!

Λογικο δεν ειναι ρε παιδια!??!?!
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: elranna στις Φεβρουάριος 06, 2016, 10:54:45 πμ
Την περίπτωση του όντως να μην γράψει κάποιος καλά στις κατατακτήριες την έχουμε αποκλείσει εντελώς;
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: neve στις Φεβρουάριος 06, 2016, 11:14:50 πμ
Την περίπτωση του όντως να μην γράψει κάποιος καλά στις κατατακτήριες την έχουμε αποκλείσει εντελώς;
Πράγματι μπορεί κάποιος να μην γρέψει καλά...... αλλά όταν από τα 200 άτομα δεν υπάρχει ούτε ένας επιτυχών τότε μάλλον κάποιο θέμα έχει το πανεπιστημίο... πχ περίπτωση παμακ στο τμήμα ειδικής στις φετινές κατατακτήριες  http://www.uom.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=7344&tmima=7&categorymenu=7
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: founes στις Φεβρουάριος 06, 2016, 11:39:11 πμ
Με αυτά τα ποσοστά επιτυχίας δε γίνεται να είναι αδιάβαστοι τόσοι πολλοί άνθρωποι.
Κάτι άλλο φταίει... Ωστόσο θα ήθελα να θίξω κάτι άλλο που συμβαίνει στις κατατακτήριες.
Σε κάποιες σχολές στα 3 μαθήματα που εξετάζονται απαιτείται η βάση και στα 3 μαθήματα.
Θεωρώ ότι αυτό δεν είναι δίκαιο. Ένας υποψήφιος με βαθμούς 18, 16 και 8 (ΜΟ 14) δεν εισάγεται
ενώ ένας με 10, 11, 12 (ΜΟ 11) εισάγεται. Θεωρώ ότι ο πρώτος υποψήφιος θα έπρεπε να
προηγείται στην εισαγωγή στο ΑΕΙ από τον δεύτερο κι όχι να απορρίπτεται όπως γίνεται τώρα.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: pink butterfly στις Φεβρουάριος 06, 2016, 12:19:13 μμ
Καλημέρα σας,έχετε τόσο δίκιο για τις κατατακτήριες.Και εγώ που είμαι στην εργοθεραπεια (δεύτερο πτυχίο μέσω πανελληνίων) έδωσαν 24 άτομα και πήρα πάλι μόνο 2!!Κάθε χρόνο, παίρνουν μόνο 2,ενώ από πέρυσι το ποσοστό έχει φτάσει μέχρι και 12% των εισακτεων. Το άλλο πάλι: δεν έβγαλαν καν επίσημη ανακοίνωση για την υποβολή αιτήσεων που είναι από 1-15 Νοεμβρίου. Ολα έγιναν μυστικά 😜 στην εργοθεραπεια τουλάχιστον. Προσωπικά, κρατάω πολλές επιφυλάξεις για το αδιαβλητο και την αντικειμενικότητα των κατατακτηριων γενικά.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: sapore στις Φεβρουάριος 06, 2016, 08:29:18 μμ
Όλοι μας "περιμένουμε" μια λογική "εξήγηση" για όσα συμβαίνουν σε οποιαδήποτε φάση της ζωής μας.
 Σε οτιδήποτε.
"Λογική" σημαίνει 1) αναλυτική και 2) με ένα μηχανισμό που γίνεται "κατανοητός" από όλους ή τους περισσότερους.

Οποιοσδήποτε μπορεί να εκφράσει αντιρρήσεις σε ένα προβαλλόμενο μηχανισμό "εξήγησης" μιας "αφήγησης" (αναλυτικού μηχανισμού) αντίστοιχα σε οποιοδήποτε στάδιο της "ανάλυσης":

Έτσι:
Αν δεν πέτυχε κάποιος σε κατατακτήριες εξετάσεις , απλά "δεν έγραψε καλά >=10 σε ένα μάθημα". Είναι μια πάρα πολύ απλή και "κατανοητή" "εξήγηση" της "αποτυχίας" κάποιου. Απλά "έτσι σκεφτόμαστε" και αυτό είναι απόλυτα κατανοητό. Και είναι απόλυτα κατανοητό καθώς η "απλή λογική" λέει ότι: "Αφού δεν "ήξερε" αυτό το θέμα που έπεσε σε ένα μάθημα, ΑΠΛΑ: δεν "έγραψε" και δεν "πέτυχε"". Είναι προφανές.

Κάποιος μπορεί να "εξηγήσει" με ένα άλλο "αφήγημα" το τι "συμβαίνει", ως και συνομοσιολογικό!!

Όποιος απλά δεν ενδιαφέρεται να "ακούσει" το όποιο "αφήγημα" ΑΠΛΑ: δε θα ακούσει και θα έχει ΑΠΛΑ μια "αντίδραση", ως και χαρακτηρισμό του προβάλλοντος μιαν "εξήγηση" (όποιο εύρος πχ υποψηφίων εδώ σε αυτό το θέμα κι αν περιλαμβάνει).
Βέβαια, υπάρχει και το "γιατί" να μπει σε αυτό το "εξηγητικό πλαίσιο" ο όποιος "εξηγώντας" (πχ μηχανισμός άμυνας??).

Πρέπει να υπάρχει ένα "γενικευτικό πλαίσιο" για να γίνει "αποδεκτό" (πχ "Αφού μπορούν να πάρουν 12 άτομα, ΓΙΑΤΙ πήραν μόνο 3? Από όλους τους υπόλοιπους 50 πχ υποψηφίους ΚΑΙ οι 47 "έγραψαν άσχημα σε 1 τουλάχιστον μάθημα;" ή {ακόμα και χαρακτηρισμοί-πολύ συχνό στην εποχή μας:}: "Οι περισσότεροι νέοι στην εποχή μας θέλουν να διοριστούν διακαώς με πτυχία πρώτης γραμμής ΑΛΛΑ δεν είναι ικανοί" {να γράψουν? να κατανοήσουν το βαθύτερο νόημα? να διαβάσουν??} κλπ.

Γενικεύσεις δεν μπορούν να βρεθούν όπως "αναμένει η εποχή μας" (στα παραπάνω πλαίσια) και έτσι καταλήγουμε στο:
"Καλύτερα να μην μιλήσεις" (γιατί δεν ξέρεις τι συνέπειες μπορεί να έχεις ή άνοιξε ένα νέο θέμα με ένα μόνο μήνυμα στο username σου γιατί ποτέ δεν ξέρεις πως θα σου βγει κλπ).

Απλά ΠΕΣ αυτά που είναι δεδομένα:
Πολλοί νέοι θέλουν να διοριστούν με πτυχία πρώτης γραμμής κλπ κλπ κλπ.......

Απάντησα;

Μάλλον ΟΧΙ: Άλλα "αναμένονται" : ΟΚ!
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Marios 1980 στις Φεβρουάριος 06, 2016, 09:30:04 μμ
Ε ναι να γκρινιάζει κάποιος/α που μπήκε π.χ με 12 στην Φιλολογια της Καλαματας οτι δεν έπιασε τη βάση Ειδ. Αγωγης του Βόλου που ισοδυναμεί με δουλεια σε δημοσιο σχολείο άμεσα ?!είναι λίγο περίεργο όσο να πεις?!?!!

Εάν κάποιος δεν έπιασε τη βαάση, απλά δεν έπιασε τη βάση?!! σε τμήματα αιχμής είναι λογικο!!!
Αλλιώς πανελληνιες!!!
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: sapore στις Φεβρουάριος 06, 2016, 09:43:51 μμ
Από "απλές" "λογικές" "εξηγήσεις" πήξαμε!!!

ΑΠΛΑ:
Θες να βγάλουμε €;

Κλέψε όλα τα γραπτά οποιασδήποτε κατατακτήριας εξέτασης ενός Τμήματος να τα εκδώσουμε σε 1 βιβλίο μαζί με τους βαθμούς που τους έβαλαν οι βαθμολογητές σε καθένα από αυτά.

Αναλαμβάνω να γράψω το συζηγές βιβλίο του προηγούμενου:

"Η έννοια της εξήγησης στον πολιτισμό μας".

Best seller του 21ου αιώνα...

"Καταλάβαμε";

Υ.Γ.: Θα βοηθούσε (επιπροσθέτως) να κλέψεις και τα γραπτά των ήδη εγγεγραμμένων φοιτητών στα ίδια εξεταζόμενα μαθήματα στις κατατακτήριες;
Γκε γκε; €?
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Daskalos! στις Φεβρουάριος 07, 2016, 02:20:57 μμ
Ειλικρινά σοκ με αυτά που διαβάζω :o
 Πολύ λυπάμαι για την απογοήτευση σου. Πολλές φορές σκέφτηκα να δώσω κατακτήριες είτε σε Παιδαγωγικό Δημοτικής είτε σε κάποιο Τμήμα Ψυχολογίας. Αλλά ανάλογες ιστορίες με έκαναν να δειλιάζω, 'διάβαζα και success stories βέβαια αλλά δεν δεν είχα και τόσο ισχυρή θέληση όσο εσύ και φοβόμουν μην είμαι από τους άτυχους που θα αδικηθούν.
Μόλις διάβασα και αυτό το θέμα, που λέει αντίστοιχα με τα δικά σου για τμήμα του Παμάκ:

http://www.pde.gr/index.php?topic=32009.0

Έλεος! Σκέφτομαι μήπως το κάνουν επίτηδες; Μήπως δε θέλουν να δώσουν 2η ευκαιρία; Δε θέλουν άλλους Ψυχολόγους, άλλους Ειδικούς Παιδαγωγούς (αν δε τα σκάσουν για πανάκριβα μεταπτυχιακά;)
Τι να πω!!

Χίλιες φορές να είχες δώσει Πανελλήνιες. Πιστεύω θα τα κατάφερνες με τόσο μεράκι και όρεξη για διάβασμα που έχεις.  ;)
Συνάδελφοι, μην απελπίζεστε, δεν είναι παντού έτσι τα πράγματα και μιλάω από προσωπική εμπειρία. Στο Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής του Βόλου για παράδειγμα, στο οποίο είχα την τύχη να περάσω με κατατακτήριες, πήραν 14 άτομα φέτος, δηλαδή τον μέγιστο αριθμό των ατόμων που μπορούσαν να πάρουν: http://sed.uth.gr/index.php/gr/news/proptyxiakes-spoudes/532-apotelesmata-katataktiries-2015-2016. Το ίδιο συνέβη και τις δύο προηγούμενες χρονιές. Και είμαι πεπεισμένος ότι δεν πρόκειται για το μοναδικό τμήμα που οι διαδικασίες εισαγωγής είναι αξιοκρατικές;-)
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: yankou13 στις Φεβρουάριος 08, 2016, 11:48:39 πμ
παιδια, οσον αφορα το Παμακ, γιατι ειμαι και απο Θεσσαλονικη και ξερω και αρκετα ατομα που σπουδαζουν εκει, πιο βυσματικο και πιο αναξιοκρατικο Πανεπιστημιο δεν υπαρχει!!! ειδικα για την σχολη ΕΚΠ, που θα συμφωνησω οτι εχει και αποκατασταση. . . . .
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Daskalos! στις Φεβρουάριος 08, 2016, 06:11:11 μμ
παιδια, οσον αφορα το Παμακ, γιατι ειμαι και απο Θεσσαλονικη και ξερω και αρκετα ατομα που σπουδαζουν εκει, πιο βυσματικο και πιο αναξιοκρατικο Πανεπιστημιο δεν υπαρχει!!! ειδικα για την σχολη ΕΚΠ, που θα συμφωνησω οτι εχει και αποκατασταση. . . . .
Ακόμα κι εκεί όμως έχεις ελπίδες να τα καταφέρεις, χωρίς να έχεις βύσμα ή να τα σκάσεις σε κάποιον μεγαλοκαθηγητή.
Φίλη μου πέρασε πρώτη πέρυσι και δεν έβαλε το παραμικρό μέσο.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Νίκος21 στις Φεβρουάριος 09, 2016, 09:29:21 μμ
Κι εγώ έδωσα κατατακτήριες εξετάσεις για το τμήμα Ψυχολογίας Ρεθύμνου. Κόπηκα κι εγώ στο τελευταίο μάθημα, θεωρίες Προσωπικότητας, με 9. Όπως είναι φυσικό, απογοητεύτηκα πολύ. Περίεργο πολύ είναι που μόνο ένα άτομο πέρασε από τους 94 συμμετέχοντες. Όταν η εξέταση διαρκεί 1 ώρα, βέβαια, και μπαίνει 1 θέμα σε κάθε μάθημα-ακόμα κι αν περιέχει υποερωτήματα,  παίζει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο η τύχη(συγκριτικά με την προετοιμασία) στην πιθανή έκβαση των εξετάσεων.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Foufoutos στις Φεβρουάριος 09, 2016, 10:20:20 μμ
Σκέτη πρόκληση φαίνεται αυτό το τμήμα!!Τί  θέμα έβαλαν παιδιά στο μάθημα "Θεωρίες Προσωπικότητας"; Επίσης υπάρχει τρόπος να μπορεί να δει μια σχολή αν φοιτάς σε άλλο προπτυχιακό ή μόνο με την υπεύθυνη δήλωση το διασφαλίζουν αυτό; 
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Νίκος21 στις Φεβρουάριος 10, 2016, 04:52:06 μμ
Το θεμα αφορουσε τη συγκριση Ψυχαναλυσης και συμπεριφορισμου ως προς: Τη φιλοσοφικη θεωρηση του ατομου στον κοσμο, τη σταθεροτητα της συμπεριφορας του ατομου στις διαφορες περιστασεις, την επιδραση εσωτερικων και εξωτερικων παραγοντων στη συμπεριφορα, την επιδραση του παρελθοντος του παροντος και του μελλοντος στη συμπεριφορα του ατομου και ενα αλλο ερωτημα, το οποιο δε θυμαμαι, αλλα ηταν συναφες με τα προηγουμενα-αν το θυμαται η Μαρια, ας το παραθεσει. Υπενθυμιζω οτι ο χρονος εξετασης ηταν 1 ωρα.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: sapore στις Φεβρουάριος 10, 2016, 05:26:17 μμ
Το θεμα αφορουσε τη συγκριση Ψυχαναλυσης και συμπεριφορισμου ως προς: Τη φιλοσοφικη θεωρηση του ατομου στον κοσμο, τη σταθεροτητα της συμπεριφορας του ατομου στις διαφορες περιστασεις, την επιδραση εσωτερικων και εξωτερικων παραγοντων στη συμπεριφορα, την επιδραση του παρελθοντος του παροντος και του μελλοντος στη συμπεριφορα του ατομου και ενα αλλο ερωτημα, το οποιο δε θυμαμαι, αλλα ηταν συναφες με τα προηγουμενα-αν το θυμαται η Μαρια, ας το παραθεσει. Υπενθυμιζω οτι ο χρονος εξετασης ηταν 1 ωρα.


Μου το ξεπατήκωσαν (από το 2010 που το έχω γράψει). Αν έγραφα εγώ θα έπαιρνα 3/20 (ΤΑ ΤΡΙΑ) ΣΙΓΟΥΡΑ.

Σου λέει κάτι αυτό;

ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΜΑΤΩΝ (embeded emotions)

        Εξελικτικά, η ανάπτυξη του θυμικού προϋπήρξε της ανάπτυξης των ανώτερων λειτουργιών που εδράζονται στον ανώτερο φλοιό του ανθρώπινου εγκεφάλου. Η ύπαρξη συναισθημάτων, όπως φόβος, ευφορία, έκπληξη, αναβρασμός, ανησυχία, δειλία αναγνωρίζεται στα θηλαστικά, τα οποία δεν έχουν αναπτύξει ανώτερες λειτουργίες, όπως σκέψη, κρίση, αντίληψη και ενεργητική βούληση, οι οποίες τελευταίες έχουν οδηγήσει, εξελικτικά, στην ανάπτυξη ανώτερων συναισθημάτων στο ανθρώπινο είδος.   http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1:%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1
   
       Αναγνωρίζοντας την υπερβάλλουσα σημασία του συναισθήματος στην ανάληψη δράσεων στην πορεία της ζωής των ανθρώπων, και ως την μοναδική κοινή συνιστώσα, ασχέτως των δυνατοτήτων ανώτερων λειτουργιών κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, πρέπει να διακρίνουμε τις καταστάσεις στις οποίες κάθε άνθρωπος αντιστοιχεί συγκεκριμένα συναισθήματα, καθώς αυτές οι συσχετίσεις {κατάσταση Χ  συναίσθημα Υ} φαίνεται ότι καθορίζονται μονοσήμαντα και επαναλαμβάνονται στη διάρκεια της ζωής του. Το σύνολο των {ΧΥ} ορίζουν ένα άλλο σύνολο καταστάσεων {Χi, i=1,2,…} οι οποίες δημιουργούν το συγκεκριμένο συναίσθημα Υ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι καταστάσεις στις οποίες μπορεί να βρεθεί ένας άνθρωπος είναι άπειρες, πολλές μπορεί και πρωτόγνωρες, αν και θα μπορούν να «ενταχθούν» σε ήδη δημιουργηθείσα ομάδα βιωμένων καταστάσεων, ενώ το πλήθος των συναισθημάτων πεπερασμένο, μη αποκλείοντας μια κατάσταση Χi να προκαλεί περισσότερα από 1 Υ, ώστε για κάθε άτομο να έχουμε ήδη δημιουργηθέντα σύνολα {Υi}, {Yj}, {Yk},…., καθένα από τα οποία συναισθήματα το διαφοροποιούν από άλλα άτομα, καθώς κάθε {Yi} είναι το σύνολο των καταστάσεων που το δημιουργούν.
    Τα συγκεκριμένα σύνολα {Υi} είναι διαφορετικά σε κάθε άτομο, οπωσδήποτε, όμως, υπαρκτά σε άτομα-μαθητές με διαταραχές στην λειτουργία του ανώτερου φλοιού του εγκεφάλου, και πιθανώς με μεγάλη διαφοροποίηση από τα αντίστοιχα σε μαθητές χωρίς δυσκολίες στο (μαθησιακό) περιβάλλον. Όταν, λοιπόν, στην προσπάθεια του δασκάλου να τροποποιήσει την συμπεριφορά ή τις δεξιότητες του μαθητή του, ο πρώτος είναι γνώστης των { {Υi}, {Yj}, {Yk},…..} του δεύτερου, ο επιθυμητός στόχος είναι γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα πραγματοποιήσιμος. Είναι αποδεκτό ότι αυτά τα συναισθηματικά εντυπώματα δημιουργούνται νωρίς στη ζωή του ανθρώπου-μαθητή και είναι τόσο ισχυρά ώστε ο δάσκαλος δεν μπορεί να τα τροποποιήσει, παρά μόνο να στηριχθεί σε αυτά για να επιτύχει στον πολλαπλό σκοπό του σχολείου (Ειδικού ή Ένταξης), δηλαδή τον γνωστικό, αξιακό, κοινωνικό και δεξιοτήτων.
     Πώς, λοιπόν, μπορούν να αναγνωριστούν τα, τόσο χρήσιμα για την αποτελεσματικότητα του ρόλου του ειδικού δασκάλου, συναισθηματικά εντυπώματα  των μαθητών του; Λόγω της έναρξης δημιουργίας τους από την εμβρυϊκή ηλικία του μαθητή, στην οποία, έως τα σχολικά χρόνια, δεν έχει πρόσβαση ο δάσκαλος, αλλά και της πιθανής δυσκολίας έκφρασής τους από τον μαθητή, λόγω δυσχέρειας λεκτικής έκφρασης, αλλά και των απαιτούμενων ανώτερων λειτουργιών αυτοπαρατήρησης, αλλά και της μη αναγνώρισης αυτών από τις ιατρικές ειδικότητες στις οποίες πιθανόν να παραπέμφθηκε ο μαθητής έως την έναρξη της σχολικής του ηλικίας, προτείνεται το δομημένο ερωτηματολόγιο που συμπληρώνουν οι γονείς του, ή όσοι είχαν την ευθύνη του μέχρι το σχολείο. Αυτοί μπορούν να παρατηρήσουν το παιδί όλα αυτά τα χρόνια, άρα και με δομημένες ερωτήσεις να αποκαλύψουν τα {Υi}, δηλαδή τις ομάδες καταστάσεων οι οποίες δημιουργούν με αυξημένη αιτιώδη συνάφεια συγκεκριμένα συναισθήματα, όπως αναγνωρίζονται στο παρατηρούμενο από τους γονείς του παιδί στα πρώτα χρόνια της ζωής του.
   Η αποκάλυψη των {Yi} αποτελεί απαραίτητο κρίκο της αλυσίδας της όσο αποτελεσματικότερης σχολικής ένταξης και λειτουργίας στο παιδί, καθώς περιορίζει τις καταστάσεις που μπορούν να δημιουργηθούν προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του σχολείου, αλλά και αυτές που μπορούν να τροχοπεδήσουν αυτό τον στόχο. Ο δάσκαλος μπορεί να χρησιμοποιήσει , συγχρονικά, με (μετα)συμπεριφορικό τρόπο αυτή τη γνώση για την δημιουργία νέων δεξιοτήτων στο παιδί, αλλά και διαχρονικά, με ψυχαναλυτικό τρόπο για να τροποποιήσει μηχανισμούς άμυνας που έχουν αναπτυχθεί στο παιδί. Συγκεράζει, λοιπόν, αυτή η νέα θεωρία τις 2 βασικές προσεγγίσεις στην Ειδική Αγωγή (αυτή της ψυχαναλυτικής προσέγγισης και αυτή της συμπεριφορικής), δημιουργώντας ένα νέο concept προσέγγισης των μαθητών της Ειδικής Αγωγής, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσά τους, ακολουθώντας ημι-ιατρική προσέγγιση, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στον πρόλογο.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Νίκος21 στις Φεβρουάριος 10, 2016, 05:35:55 μμ
Αυτη τη θεωρια δεν την εχω δει ποτε.Ηταν η απαντηση σε θεμα παλαιοτερου ετους; Ή θα μπορούσε κάπως να ενταχθεί ως απάντηση στα φετινά ερωτήματα... ;
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: sapore στις Φεβρουάριος 10, 2016, 05:53:53 μμ
Ακριβώς όπως τα λες:

Αυτη τη θεωρια δεν την εχω δει ποτε.Ηταν η απαντηση σε θεμα παλαιοτερου ετους; Ή θα μπορούσε κάπως να ενταχθεί ως απάντηση στα φετινά ερωτήματα... ;

Τί βαθμό λες να'παιρνα;

Αυτά είναι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.

Εσύ τί έγραψες στο θέμα; Έχουν σχέση;
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Konstantinos83 στις Φεβρουάριος 10, 2016, 06:25:59 μμ
Με αυτά τα ποσοστά επιτυχίας δε γίνεται να είναι αδιάβαστοι τόσοι πολλοί άνθρωποι.
Κάτι άλλο φταίει... Ωστόσο θα ήθελα να θίξω κάτι άλλο που συμβαίνει στις κατατακτήριες.
Σε κάποιες σχολές στα 3 μαθήματα που εξετάζονται απαιτείται η βάση και στα 3 μαθήματα.
Θεωρώ ότι αυτό δεν είναι δίκαιο. Ένας υποψήφιος με βαθμούς 18, 16 και 8 (ΜΟ 14) δεν εισάγεται
ενώ ένας με 10, 11, 12 (ΜΟ 11) εισάγεται. Θεωρώ ότι ο πρώτος υποψήφιος θα έπρεπε να
προηγείται στην εισαγωγή στο ΑΕΙ από τον δεύτερο κι όχι να απορρίπτεται όπως γίνεται τώρα.

Ακριβώς!  Η σύζυγός μου είχε γράψει πριν από 4-5 χρόνια  Θ. 18  ΓΝ. 15 ΚΟΙΝ. (κρατήσου) 9,5 και φυσικά κόπηκε. Αντί να συννενοηθούν οι εξεταστές και να πουν οτι εδω εχουν μια ιδιάζουσα περίπτωση υποψηφίας, την προσπέρασαν. Υπάρχουν κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις, δυστυχώς που ειναι στο ''παρά τρίχα''. Δεν ξαναέδωσε.  Εμαθα έχουν βάλει μάθημα βιολογίας.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: DionisioAtene στις Φεβρουάριος 12, 2016, 07:47:28 μμ
Προφανώς οι απόφοιτοι Τριτοβάθμιάς Εκπαίδευσης που αποφάσισαν να εισαχθούν μέσω κατατακτηρίων στο Τμήμα Ψυχολογίας Κρήτης είναι όλοι κατωτάτου επιπέδου και χαμηλού νοητικού πηλίκου (γι αυτό μόνο ένα άτομο ήταν ικανό) σε σχέση τους αποφοίτους Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που αποφάσισαν να δώσουν εξετάσεις στο Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου π.χ. που πήρε και τους 19.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ
Με μία λεπτομερειούλα φυσικά ότι ο χρόνος εξέτασης για κάθε μάθημα στο Αριστοτέλειο είναι τρείς ώρες για κάθε μάθημα ενώ στην Κρήτη όλως τυχαίως το Πανεπιστήμιο φρόντισε στα 60 λεπτά να σου κατεβάζουν το στυλό.
Αλλά απαπαπαπα δεν είναι αυτό. Απλά οι υποψήφιοι της Κρητης είναι όλοι άχρηστοι. Αυτή είναι η μοναδική εξήγηση.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Νίκος21 στις Φεβρουάριος 12, 2016, 07:49:59 μμ
Ακριβώς όπως τα λες:

Τί βαθμό λες να'παιρνα;

Αυτά είναι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια.

Εσύ τί έγραψες στο θέμα; Έχουν σχέση;
Απ' όσο μπορώ να θυμηθώ, η απαντησή μου περιστραφηκε γυρω από τα βασικα σημεία Ψυχαναλυσης-Συμπεριφορισμού. Αρκετά πραγματα, λογω των ιδιων των ερωτήσεων, τα επανελαβα/διατύπωσα με διαφορετικο τροπο. Η θεωρια που παρεθεσες παραπανω νομιζω δυσκολα. θα μπορουσε να την εχει διαβασει καποιος, αλλα σαν γενικη λογικη, να μπορουσε να. απαντησει σε καποιο ερωτημα.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: sapore στις Φεβρουάριος 12, 2016, 09:46:26 μμ
Απ' όσο μπορώ να θυμηθώ, η απαντησή μου περιστραφηκε γυρω από τα βασικα σημεία Ψυχαναλυσης-Συμπεριφορισμού. Αρκετά πραγματα, λογω των ιδιων των ερωτήσεων, τα επανελαβα/διατύπωσα με διαφορετικο τροπο. Η θεωρια που παρεθεσες παραπανω νομιζω δυσκολα. θα μπορουσε να την εχει διαβασει καποιος, αλλα σαν γενικη λογικη, να μπορουσε να. απαντησει σε καποιο ερωτημα.

Αυτό που θέλω να δείξω παραθέτοντας την παραπάνω θεωρία μου (εγώ την έχω γράψει) που "συνθέτει" (με το δικό μου τρόπο) τις 2 θεωρήσεις Ψυχανάλυση-Συμπεριφορισμός {αν και το θέμα ήταν: 1) Τί λεει η Ψυχανάλυση για.... 2) Τί λέει ο Συμπεριφορισμό για....}
δε θα είχα λόγο να την κοινοποιήσω εδώ στο pde παρά για να δείξω ότι τα Ελληνικά ΑΕΙ δεν ενδιαφέρονται για ανθρώπους που "Συνθέτουν" όσα ακούνε/μαθαίνουν (όπως εγώ με το δικό μου τρόπο σε αυτή τη θεωρία, όπως την ονόμασα), αλλά για ανθρώπους που μπορούν να παπαγαλίζουν καλά:
Το θεμα αφορουσε τη συγκριση Ψυχαναλυσης και συμπεριφορισμου ως προς:
1) Στη φιλοσοφικη θεωρηση του ατομου στον κοσμο  η Ψυχαναλυση λέει.... και  ο συμπεριφορισμος λέει.....
2) Στη σταθεροτητα της συμπεριφορας του ατομου στις διαφορες περιστασεις η Ψυχαναλυση λέει.... και  ο συμπεριφορισμος λέει..... 
3)  Στην επιδραση εσωτερικων και εξωτερικων παραγοντων στη συμπεριφορα η Ψυχαναλυση λέει.... και  ο συμπεριφορισμος λέει.....
4) Στην επιδραση του παρελθοντος του παροντος και του μελλοντος στη συμπεριφορα του ατομου η Ψυχαναλυση λέει.... και  ο συμπεριφορισμος λέει..... 
κλπ...
και σε 1 ωρα!!!

Δηλαδή μόνο για παπαγαλία και ανάλυση ("Το κατάλαβες παιδί μου;" είναι το 1ο βήμα> "Εεεε έχεις και βύσμα το γαμπρό του....">2ο βήμα..----> ¨Ελα, θα πάς μπροστά)

Για να αφήσω {το έχω ξαναναφέρει} το αν είναι δυνατόν (αν χρειαστεί) να διακρίνουν σε σκεπασμένες με αυτοκόλλητα (και καλά) κόλλες απαντήσεων τα ονοματεπώνυμα αυτών που έγραψαν [εεεε δεν είναι και Πανελλήνιες!!].

Άκουγα χτες τη μάζωξη (έτσι τη λέω) στη Βουλή για το νέο Νόμο για τα Πανεπιστήμια

Έπρεπε να τον ακούσεις για να δεις ποιοί είναι οι έλληνες καθηγητές.

Απλά: Αυτοί είμαστε..

Παρεπόμενο και το πως επιλέγουν για τις κατατακτήριες και τα μεταπτυχιακά (και διδακτορικά)
Αρκεί να γνωρίζεις λίγο κους-κους για τις σχέσεις των πανεπιστημιακών μεταξύ τους και δε θες πολύ χρόνο για να καταλάβεις:

"Η Τατιάνα και η Ελένη και όλα τα άλλα μεσημεριανάδικα {αλλά με άλλο τρόπο , πώς να το πω; "Με άλλη μικροδομή περιγραφής, πιο intellectuelle"} βρίσκονται στα Ελληνικά Πανεπιστήμια"...

Εεεε μετά από αυτό, μπορείς να πεις:
"εεεεε θα πάει μπροστά η ελλάδα !!!!!".
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Νίκος21 στις Φεβρουάριος 13, 2016, 11:06:41 πμ
Σε 1 ωρα πώς να προλαβει κανεις να σκεφτει και να γραψει απαντησεις σε τοσα υποερωτηματα. Ουσιαστικα δεν υπαρχει χρονος για σκεψη, παρα μονο για γραψιμο σε λειτουργια "αυτοματου πιλοτου".
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: DionisioAtene στις Φεβρουάριος 15, 2016, 01:17:15 πμ
Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο που εφαρμόζει αυτές τις ανήθικες μεθοδεύσεις και βγάζει όλους τους υποψηφίους άχρηστους.
Ένα μόνο θέμα (οπότε αν δεν ξέρεις αυτό το ένα και μοναδικό κατευθείαν κόβεσαι στο μάθημα και δεν περνάς καθόλου) αλλά ακόμα κι αν το ξέρεις σου βάζει τόσα υποερωτήματα που δεν προλαβαίνεις να ξεκίνήσεις και τα 60 λεπτά περάσαν!!! Και αφού έχουν κάνει τα αίσχη μετα είναι τσεκούρια στη βαθμολογία και κοβουν με 8άρια και με 9άρια αβέρτα.
Είναι επεικώς ανήθικο αυτό που κάνουνε.
Διαλύουνε τις ζωές τόσων παιδιών που θυσιάζουν τόσα πράγματα για να μπορέσουν να σπουδάσουν αυτό που θέλουνε για να σου πούνε ότι στους 94 μόνο ένα άτομο άξιζε σύμφωνα με το σύστημά τους.
Ό,τι και να πούμε τα αποτελέσματα είναι σκέτη πρόκληση όλες οι σχολές Ψυχολογίας τους πήραν όλους και μόνο η σοφή Ψυχολογία Κρήτης αντί για 19 πήρε 1.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: sapore στις Φεβρουάριος 15, 2016, 06:22:21 πμ
Είναι το μοναδικό πανεπιστήμιο που εφαρμόζει αυτές τις ανήθικες μεθοδεύσεις και βγάζει όλους τους υποψηφίους άχρηστους.
Ένα μόνο θέμα (οπότε αν δεν ξέρεις αυτό το ένα και μοναδικό κατευθείαν κόβεσαι στο μάθημα και δεν περνάς καθόλου) αλλά ακόμα κι αν το ξέρεις σου βάζει τόσα υποερωτήματα που δεν προλαβαίνεις να ξεκίνήσεις και τα 60 λεπτά περάσαν!!! Και αφού έχουν κάνει τα αίσχη μετα είναι τσεκούρια στη βαθμολογία και κοβουν με 8άρια και με 9άρια αβέρτα.
Είναι επεικώς ανήθικο αυτό που κάνουνε.
Διαλύουνε τις ζωές τόσων παιδιών που θυσιάζουν τόσα πράγματα για να μπορέσουν να σπουδάσουν αυτό που θέλουνε για να σου πούνε ότι στους 94 μόνο ένα άτομο άξιζε σύμφωνα με το σύστημά τους.
Ό,τι και να πούμε τα αποτελέσματα είναι σκέτη πρόκληση όλες οι σχολές Ψυχολογίας τους πήραν όλους και μόνο η σοφή Ψυχολογία Κρήτης αντί για 19 πήρε 1.

Το "θέμα" με το ΑΕΙ Ρεθύμνου έχει ξαναθιχτεί εδώ στο pde: http://www.pde.gr/index.php?topic=26343.msg585514#msg585514

Πολλά Πανεπιστήμια έχουν το ίδιο "κλίμα" (πριν ή αφού μπεί ο φοιτητής), μπορεί και χειρότερο από αυτό.

Σπάνιο να συναντήσεις "σωστό" ΑΕΙ στη χώρα μας.
Τη χώρα της αναποτελεσματικότητας {πριν και μετά}.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: Νίκος21 στις Φεβρουάριος 17, 2016, 12:03:31 μμ
Sapore, μπορείς να δώσεις το σύνδεσμο, στον οποίο αναφέρεσαι με την έκφραση "τον θάνατο που προκάλεσαν" σε αυτό το θέμα(http://www.pde.gr/index.php?topic=26343.msg585514#msg585514) ; Ευχαριστώ πολύ.
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: sapore στις Φεβρουάριος 17, 2016, 02:17:08 μμ
Sapore, μπορείς να δώσεις το σύνδεσμο, στον οποίο αναφέρεσαι με την έκφραση "τον θάνατο που προκάλεσαν" σε αυτό το θέμα(http://www.pde.gr/index.php?topic=26343.msg585514#msg585514) ; Ευχαριστώ πολύ.

Τη σελίδα του pde λίγο πιο πάνω δεν μπορείς να την κοιτάξεις;

Τέλος πάντων. Τί να πω;
http://glotta.ntua.gr/posdep/MME/May_2006/2006-05-28_vima.pdf
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: evistroumf στις Ιούλιος 05, 2016, 07:26:22 μμ
Καλησπέρα.
Επειδή ενδιαφέρομαι για τις κατατακτήριες μπορεί καποιος να μου πει θέματα για τη Νευροβιολογία-Γενετική?
Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: Κατατακτήριες Ψυχολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο)
Αποστολή από: ΛΕΓΡ στις Οκτώβριος 11, 2018, 01:54:06 μμ
Θα ηθελα κι εγω να καταθεσω τη σχετικά προσφατη εμπειρια μου απο τις κατατακτηριες εξετασεις στο ρεθυμνο.
1ον Επιτηρούσαν και στα τρια μαθηματα οι βαθμολογητες κατι που εμμεσως στη σχετική υπουργική απόφαση δεν επιτρέπεται
2ο. Χωρίς να ειμαι σε θέση να γνωρίζω τα μέλη της επιτροπής κατατατάξεων υποθέτω οτι ταυτίζονται τα προσωπα βαθμολογητών, επιτροπής κατατάξεων και επιτηρητών κάτι που δεν προβλέπεται
3ον εγινε το εξης τραγελαφικο. την πρώτη ημέρα των εξετάσεων  ονομα υποψηφίου δεν υπηρχε στη σχετική λίστα που ηταν θυροκολλημένη με αποτελεσμα να περιμένουμε 45 λεπτα εως οτου καταφέρουν οι επιτηρητές να επικοινωνήσουν με τη γραμματεία μια και ηταν κλειστη το απογευμα. Επιπλέον η καθηγήτρια-επιτηρήτρια-βαθμολογήτρια δεν είχε καν κινητό μαζί της, δεν ειχε το τηλ του τοτε προεδρου του τμηματος( δεκεμβριος 2017) ουτε της γραμματείας και ελεγε στον υποψήφιο οτι δεν μπορεί να συμμετασχει εως οτου αυτος της ειπε οτι εχει αρ. πρωτοκολλου και προσπαθησε να βρει μαι λυση.
4ον Σε άλλους επιτρέψανε 2η κολλα για την αναπτυξη των θεμλάτων σε άλλους οχι
5ον ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΝ ΜΕ ΧΑΡΤΑΚΙΑ post it με συρραπτικό ωσπου σε καποια φάση τα καρφακια του συρραπτικού τελείωσαν απο την καθηγήτρια και οι κολλες αναφορας με τα στοιχεία μας έμεναν ετσι.
6ον Παρά την ευνοικη υπαρξη διάταξης που λεει οτι δεν χρειαζεται να γραψει κανεις 10 ανα μάθημα μονο να συγκεντρωσει 30μονάδες παλι ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΕΡΑΣΕ.
7ον Σας προκαλω να δειτε την ανακοινωση των εξετάσεων 2018 που με περισση σπουδη βγηκε τον Μαρτιο (νωριτερα απο καθε φορα) και να φριξετε με την υλη των μαθηματων (περιπου 12-14 μαθηματα) τα οποια δεν αντιστοιχουν σε μαθηματα του προγραμματος σπουδων (συμφωνα με την ανακοινωση) μαλλον για να μην αναγνωριστει τιποτα. Επίσης ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. http://www.psychology.uoc.gr/files/items/2/2322/katataktiries_exetaseis_2018-2019.pdf
Ιδου η "φιλικη" ανακοίνωση.
Παιδια οι ανθρωποι δεν θελουν ατομα απο ακατακτηριες για να μην αυξανεται ο αριθμος των προτυχιακων ειναι ηλιου φαεινοτερο. Απλα ο ρολος τους δεν ειναι αυτος ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ