Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Marioscor στις Απριλίου 05, 2016, 03:32:05 pm
-
Καλησπέρα συνάδελφοι!Εύχομαι να 'στε όλοι καλά!Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τα λατινικά κ την ιστορία της γ΄...φέτος έχω δύο παιδίά στην α΄λυκείου, που τους κάνω αρχαία κ έκθεση...προφανώς θα συνεχίσουμε μαζί μέχρι κ την γ' για πανελλήνιες...αυτό που με προβληματίζει είναι το αν θα πρέπει να τους ξεκινήσω λατινικά κ ιστορία για τη γ' από τη δευτέρα...έχει αλλάξει ως γνωστόν το σύστημα κ πραγματικά δεν ξέρω τι είναι καλύτερο...στο φροντιστήριο για παράδειγμα που δούλευα ο φιλόλογος ξεκινούσε την ιστορία από τη β'...χαλαρά, μια σελίδα τη βδομάδα, καθώς πίστευε πως είναι πολλή η ύλη της γ' κ δε θα προλάβαιναν να τη βγάλουν άνετα, αν ξεκινούσαν το τελευταίο καλοκαίρι...εσάς ποια είναι η γνώμη σας?ποια μέθοδο εφαρμοζετε?βρισκόμαστε στη φάση που τελειώνουμε σιγά-σιγά τη χρονιά φέτος κ οφείλω να ενημερώσω τόσο τους μαθητές μου όσο κ τους γονείς για το τι θα κάνουμε του χρόνου!!περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας...κυρίως εκείνων που ασχολούνται με Λύκειο κ έχουν εμπειρία...ευχαριστώ προκαταβολικά! :)
-
Από εμπειρία χρόνων θα αναφέρω το εξής:Λατινικά ξεκινάμε από
-
Από εμπειρία χρόνων θα αναφέρω το εξής:Λατινικά ξεκινάμε από
-
Η δική μου συμβολή είναι να ξεκινήσεις 2 μαθήματα από τη
-
αρχικά να σε ευχαριστήσω πολύ αγαπητή μου Ιωάννα για την απάντηση κ να σου ζητήσω με συγχωρέσεις που καθυστέρησα να ανταποκριθώ καθώς μου έτυχαν διάφορα αυτές τις μέρες κ δεν πρόλαβα!Οπότε με συμβουλεύεις να τα ξεκινήσω κ τα 2 μαθήματα από τη β'?εσύ αυτό κάνεις?σκέφτομαι αν είναι να το κάνω αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων κ όχι από τον Σεπτέμβρη!Απλώς ο μοναδικός μου προβληματισμός τον οποίο κ μου δημιούργησε μια φίλη μου συνάδελφος είναι το ενδεχόμενο τα παιδιά να κουραστούν κάνοντας 2 χρονιές την ιστορία της Γ'!κ ότι ακόμα τα Λατινικά, αν τα ξεκινήσει κανείς από το καλοκαίρι πριν την Γ' , προλαβαίνει να τα βγάλει καθώς έχει μειωθεί η ύλη αλλά κ η δυσκολία...
Δεν πειράζει. Και εγώ τρέχω συνεχώς και δεν ξέρω πότε θα μπαίνω πδε. Ναι αυτό κάνω ήδη αλλά δεν είναι λάθος και η δική σου άποψη. Απλά στην ιστορία, αν ξεκινήσεις πιο νωρίς, μπορείς να τους βοηθήσεις να εξοικειωθούν με τις πηγές. Και στα λατινικά με ρήματα και ουσιαστικά. Μια πρόταση είναι.
-
Δεν πειράζει. Και εγώ τρέχω συνεχώς και δεν ξέρω πότε θα μπαίνω πδε. Ναι αυτό κάνω ήδη αλλά δεν είναι λάθος και η δική σου άποψη. Απλά στην ιστορία, αν ξεκινήσεις πιο νωρίς, μπορείς να τους βοηθήσεις να εξοικειωθούν με τις πηγές. Και στα λατινικά με ρήματα και ουσιαστικά. Μια πρόταση είναι.
ναι ο κυριότερος λόγος κ αυτό που με αγχώνει είναι οι πηγές...θέλω να αρχίσω να τις διδάσκω στους μαθητές μου ώστε να εξοικειώνονται μ αυτές από πιο νωρίς...στη Γ' 'ίσως να ναι λίγο αργά, ειδικά αν στις 2 προηγούμενες τάξεις έχουν περιοριστεί μόνο στο ανεπαρκές μάθημα που τους κάνουν στο σχολείο!ωραία, μάλλον θα ξεκινήσω σιγά - σιγά τα λατινικά από Σεπτέμβρη κ ιστορία αμέσως μετά τα Χριστούγεννα που θα χει μπει κ η νέα χρονιά όποτε θα αρχίσει κ το παιδί να συνειδητοποιεί ότι τέρμα τα ψέματα...μπαίνουμε στην τελική φάση!κ κάτι τελευταίο..εσύ Ιωάννα μου ξεκινάς κ τα 2 μαθήματα από Σεπτέμβρη αν κατάλαβα σωστά, έτσι;;πιστεύεις ότι πραγματικά ωφελεί τα παιδιά η "πρόωρη" ετοιμασία;;θέλω να πω, δεν κουράζονται μέχρι τις πανελλήνιες ε;;
-
Η δική μου συμβολή είναι να ξεκινήσεις 2 μαθήματα από τη
-
όντως, τα ΛΑΤΙΝΙΚΆ και η Ιστορία θέλει προετοιμασία από τη β΄λυκείου
-
Tίποτα, μόνο αγχος προσθέτουν. Δεν είναι πιά και η τεράστια ύλη!! Όλα είναι καλά στην ώρα τους, αρκει να είναι συνειδητοποιημένος ο μαθητής-υποψήφιος. Αν δεν είναι, ακόμα και απο την Α Γυμνασίου να τα ξεκινήσει, μικρό αποτέλεσμα θα έχει.-
Αφήστε τα παιδια να "ανασαίνουν". μη τους φορτώνουμε το αγχος το δικό μας.
-
όντως, τα ΛΑΤΙΝΙΚΆ και η Ιστορία θέλει προετοιμασία από τη β΄λυκείου
Δυστυχώς θα συμφωνήσω. Ξέρω ότι είναι κουραστικό για τα παιδάκια αλλά τα λατινικά είναι μια νέα γλώσσα άγνωστη. Οπότε τουλάχιστον τα ουσιαστικά, τα επίθετα και τις 4 συζυγίες των ρημάτων πρέπει να τα μάθουν στη
-
E, τώρα, 60 σελίδες Ιστορία και μια λατινική γραμματική και 5 συντακτικα φαινόμενα, δεδομένου μιας ολόκληρης χρονιάς που ξοδεύουν μόνο για τα μαθηματα προσανατολισμου, αρκει και περισσεύει. Εγω θα έλεγα να μαθουν να γραφουν εκθεση και να μεταφράζουν ένα αγνωστο αρχαιο κείμενο με συστηματική προετοιμασία από την
-
Συμφωνω με MARKOS..
-
Διαφωνώ απόλυτα και κατηγορηματικά. Ο λόγος απλός. Τα σύγχρονα παιδιά, ακόμα και οι άριστοι μαθητές, δεν διαβάζουν όπως παλαιότερα. Δεν θα αναφέρω διεξοδικά τους αποσπασματικούς παράγοντες(διαδίκτυο, σχέση,φ.β...) αλλά και την απαξίωση σχολών και πτυχίου.Δεν τα βλέπετε συνάδελφοι; Ή μήπως δεν τα συζητάτε με τους μαθητές σας; Κακώς. Πρέπει να είμαστε σύγχρονισμένοι με τα της εποχής μας, ακόμα και αν δεν συμφωνούμε.....καληνύχτα. :P
-
είχα καιρό να μπω κ σήμερα μόλις είδα κ τα υπόλοιπα σας μηνύματα...πραγματικά δεν ξέρω κ γω τι είναι προτιμητέο κ καλύτερο...κ γω νέος καθηγητής είμαι κ δν έχω την πείρα να κρίνω σωστά 100% για το τι είναι καλύτερο...συμβαίνουν κ όλες αυτές οι αλλαγές τα τελευταία 2 χρόνια με τις μειώσεις μαθημάτων, κατάργηση ύλης κλπ, ώστε τα δεδομένα να έχουν αλλάξει αρκετά σε σχέση με όπως τα γνωρίζαμε εμείς...οπότε πλέον βαδίζοντας πάνω σε μια αβεβαιότητα ΟΛΟΙ μας, παλαιότεροι κ νεότεροι, πράττει ο καθένας ό,τι πιστεύει καλύτερο για τα απότελέσματα που επιδιώκει για τη δουλεία του...στο φινάλε προτιμώ να κουράσω έναν μαθητή, που πραγματικά έχει κάποιο σοβαρό στόχο κ θέλει να πετύχει, λιγάκι περισσότερο, παρά να πάει στις πανελλαδικές με την ψυχή στο στόμα, διότι ίσως δε θα του φτάσει ο χρόνος για την ύλη, τις επαναλήψεις κλπ....οι απόψεις γενικά διίστανται...στο φροντιστήριο που ήμουν σίγουρα τους έκανε μια σελίδα τη βδομάδα απο την ιστορία της Γ', όταν ήταν ακόμα στη