Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ανακοινώσεις και θέματα σχετικά με το PDE => Η Κοινότητα του PDE => Μήνυμα ξεκίνησε από: JOY στις Σεπτεμβρίου 20, 2007, 10:01:50 pm
-
Αν γινόσουν Υπουργός Παιδείας για ένα έτος, τι αλλαγές θα έκανες στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση?
-
Α, τι ωραιο θεμα!! θα το σκεφτω και θα απαντησω! Αυριο...ομως. Πρεπει πρωτα να προσαρμοστω στο καινουριο μου γραφειο
-
Καμμία απ'όσες σκέφτομαι.
Διότι δεν θα μπορούσα να συμπληρώσω έτος. Την επόμενη μέρα θα με είχαν στείλει σπίτι μου...
-
Θα ψήφιζα την άρση της μονιμότητας καί την καθιέρωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
-
Θα ψήφιζα την άρση της μονιμότητας καί την καθιέρωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Μονο να εξασφαλισεις οτι κανενας Μαυρογιαλουρος δε θα βαλει το χεράκι του γιατι χαθηκαμε ;) ;)
Επισης βαλε και τους άλλους υπουργους να διωξουν κανενα φακελακια γιατρο, κανενα μακρυχερη εφοριακο, καμια καρεκλοκενταυρη υπαλληλο, κανενα Πινοκιο υπαλληλο ΑΣΕΠ και τιποτα άλλους τοκιστες σουλατσαδορους μπας και παρουμε καμια ανασα.
-
Δε θα γινόμουν γιατί θα ζητούσα ως προϋπόθεση 7% για την παιδεία, μείωση των μαθητών ανά τάξη, άρα και θα άνοιγαν περισσότερες θέσεις και θα διόριζα περισσότερους, και θα προσπαθούσα να καταπολεμήσω την παραπαιδεία με ενισχυμένο πδσ και μαθήματα κατ' οίκον οργανωμένα από το δημόσιο και όπου διδάσκουν απόφοιτοι καθηγητικών σχολών ως προϋπηρεσια πριν την είσοδο τους στο δημόσιο σχολείο πχ. Θα με τρώγανε πριν καν το σκεφτώ :-X :-X :-X
-
Και μετά ξύπνησες, Syllas, και είδες ότι δυστυχώς είσαι ακόμη στο Ελλαδιστάν, όπου το ποσοστό για την παιδεία ισούται με ό, τι περισσέψει από τους φαγανούς υπουργούς, υφυπουργούς, γραμματείς και άλλους παρατρεχάμενους, όπου οι προσλήψεις γίνονται με το σταγονόμετρο, η παραπαιδεία οργιάζει και θεσμοί σαν την ΠΔΣ είναι βωμοί της αναξιοκρατίας και της σαπίλας.
-
Ενας χρόνος είναι πολύ λίγος. Ακόμη και τέσσερα χρόνια λίγα είναι. Με την ελπίδα οτι θα με αγαπήσουν και θα θέλουν να παραμείνω παραπάνω ( γλυκιά η εξουσία :D) , σκεφτομαι τα ακόλουθα:
Καταρχήν θα ήθελα ολα τα σχολεία (δεν γίνεται μονομιάς, αλλά κάποια εξέλιξη είναι δυνατή) να έχουν αίθουσα για πολιτιστικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις. Να υπάρχουν γήπεδα και αθλητικές εγκαταστάσεις που να μποορεί το σχολείο να χρησιμοποιεί (μπορεί να γίνει σε συνενόηση με το δήμο) .
Επειτα θα δημιουργούσα προαιρετικά πρακτικά μαθήματα που θα αφορούσαν την μουσική, τα καλλιτεχνικά, τον αθλητισμό, τις ξένες γλώσες, την πληροφορική (π.χ.γλώσσες προγραμματισμού), περιβαλλοντικές δραστηριότητες ........ που όμως θα γινόταν το απόγευμα, χωρίς βαθμούς και χωρίς να είναι υποχρεωμένο κάποιο παιδί να τα παρακολουθήσει. Πράγματα δηλαδή που τα παιδιά κάνουν εκτός σχολείου και πληρώνουν για αυτά, θα μου άρεσε να γινόταν και στο σχολείο δωρεάν. Ετσι το σχολείο θα είναι πιο "πολύχρωμο"!!!
Στο υποχρεωτικό πρωινό πρόγραμμα θα ήθελα τάξεις 20 ατόμων. Θα παρότρυνα σε οσο το δυνατόν περισσότερη συμμετοχή του μαθητή στη διάρκεια του μαθήματος ( το πόσο κουραστικό είναι να κάθεσαι αμίλητος και ακούνητος για 45 λεπτά το αντιληφθήκαμε όλοι όσοι περάσαμε τα ΠΕΚ νομίζω ) και θα έκανα τα εργαστήρια σε κάποια μαθήματα υποχρεωτικά (φυσική , χημεία)
Θα ήθελα στα γραφεία να υπάρχουν ψυχολόγοι που θα συζητούν με παιδιά και καθηγητές , ανάλογα με τις ανάγκες καθώς και σχολικοί σύμβουλοι που θα κάναν πρότυπες διδασκαλίες, συνεδριάσεις επιστημονικών κλάδων και συμβουλευτική καθοδήγηση!
Θα αποδέσμευα το λύκειο απο τις εισαγωγικές εξετάσεις και επομένως δεν θα χρειαζόταν το μέτρο '' με μέσο όρο 9,5 περνάς την τάξη''. Θα έπρεπε να έχεις 9,5 σε κάθε μάθημα. ( Πρέπει να κοιτάξουμε και τα πρώην ΤΕΕ αλλα........... την άλλη τετραετία )
Θα υπήρχε μια επιπλέον τάξη, η τάξη προετοιμασίας για τις εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο. Καθε υποψήφιος φοιτητής θα επέλεγε 1 ή 2 σχολές και θα έδινε σε Πανελλαδικό επίπεδο τα μαθήματα που θα ζητούσαν οι σχολές αυτές, Το τμήμα θα το επέλεγε μέσα στη σχολή μετά το πρώτο έτος.
Θα ικανοποιούσα όλες τις αιτήσεις για εκπαιδευτική άδεια, αρκεί να ήταν σχετικές με το αντικείμενο σπουδών. Οι αποσπάσεις μόνο με αντικειμενικά κριτήρια, όμοια με μεταθέσεις. Με απόσπαση στο Υπουργείο και στα γραφεία και στον ΟΕΕΚ δεν θα παίρνεις τα μόρια της οργανικής, ( Σιγά μην με ξαναβγάλουν! :( )
Τέλος, αν συμφωνεί και ο κ.Αλογοσκούφης θα δώσω και αύξηση στους μισθούς κατά 200
-
Θα ψήφιζα την άρση της μονιμότητας καί την καθιέρωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Θάνο μήπως είσαι ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης και μας το κρατάς κρυφό;
-
Θα ψήφιζα την άρση της μονιμότητας καί την καθιέρωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Θάνο μήπως είσαι ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης και μας το κρατάς κρυφό;
Αγαπητέ μου μακάρι να ήμουν, αλλά ευτυχώς είμαι ένας φτωχός,αδιόριστος πλήν τίμιος φιλόλογος!!
-
Θα ψήφιζα την άρση της μονιμότητας καί την καθιέρωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Θάνο μήπως είσαι ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης και μας το κρατάς κρυφό;
Αγαπητέ μου μακάρι να ήμουν, αλλά ευτυχώς είμαι ένας φτωχός,αδιόριστος πλήν τίμιος φιλόλογος!!
Είσαι φτωχός πλην τίμιος φιλόλογος αλλά αν ήσουν υπουργός θα ψήφιζες την άρση της μονιμότητας;Ευτυχώς που δεν είσαι υπουργός,γιατί θα σε παίρνανε όλοι οι διορισμένοι στο κηνύγι.
-
Θα ψήφιζα την άρση της μονιμότητας καί την καθιέρωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Θάνο μήπως είσαι ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης και μας το κρατάς κρυφό;
Αγαπητέ μου μακάρι να ήμουν, αλλά ευτυχώς είμαι ένας φτωχός,αδιόριστος πλήν τίμιος φιλόλογος!!
Είσαι φτωχός πλην τίμιος φιλόλογος αλλά αν ήσουν υπουργός θα ψήφιζες την άρση της μονιμότητας;Ευτυχώς που δεν είσαι υπουργός,γιατί θα σε παίρνανε όλοι οι διορισμένοι στο κηνύγι.
Ισως αυτοι που τους αρεσει να καθονται. Οι σωστοι, εργατικοι και ευσυνειδητοι δεν εχουν λογο να φοβουνται.
-
Θα ψήφιζα την άρση της μονιμότητας καί την καθιέρωση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων.
Θάνο μήπως είσαι ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης και μας το κρατάς κρυφό;
Αγαπητέ μου μακάρι να ήμουν, αλλά ευτυχώς είμαι ένας φτωχός,αδιόριστος πλήν τίμιος φιλόλογος!!
Αυτο καλε Θανο ειναι σαν παλια ταινια του 60. Ο παλιος πλην τιμιος νεος που κερδιζει με την αξια του. Μονο που το 2007 η αξια εχει αντικασταθει απο το βυσμα, το μεσο , το γλυψιμο τις πελατειακες σχεσεις κ.λ.π.
-
Kelly, δεν πειράζει που ο Θάνος "ιδεολογικά" είναι στη δεκαετία του 60 γιατί η δεκαετία του ‘00 μοιάζει και είναι ακόμη πιο εφιαλτική.
-
Eισαι απολυτα σωστη. Το μονο που δε δεχομαι ειναι οτι το δεχομαστε αδιαμαρτυρητα. Νομιζω οτι καποιοι άνθρωποι το παλευουν ακομη. Εγω τουλάχιστον από την πλευρα μου εχω πει πολλα οχι σε πραγματα που θα με συνεφεραν μονο και μονο για να δειξω την αντιδραση μου. Εχω ουρλιαξει στη δευτεροβαθμια, εχω κανει τις ενστασεις μου , εχω διαμαρτυρηθει για τις αδικιες , εχω ενωσει τη φωνη μου με συναδελφους, εχω αρνηθει τις πελατειακες σχεσεις με τους μαυρογιαλουρους, εχω διαμαρτυρηθει στην αφεντικινα μου για τα ενσημα ή για τα ωρομισθια που μας τρωει, εχω ενημερωσει τις συναδελφους για τα δικαιωματα μας... Στα πλαισια των δυνατοτητων μου (και πιστεψε με δεν ειναι πολλες) το παλευω οσο μπορω. Και ξερεις τι μου δινει θαρρος? Οτι υπαρχουν και καποιοι άλλοι σαν και μενα , οπως εσυ, που προσπαθουν και αυτοι. Για μενα οσο υπαρχει εστω και ενας που δε θα ζητησει μεσο και θα απορριψει αυτο που του προσφερθηκε, υπαρχει ελπιδα.
-
JOY εγώ σε ψηφίζω χαλαρά.. ;)
Κοίτα μη γλυκαθείς μόνο, και σε φάνε οι δεξιώσεις και τα κότερα.. ;D ;D ;D
-
Συμφωνω με ολα τα παραπανω...Και με την αρση της μονιμοτητας, και με την αξιολογηση...Κι επισης ολοι οι δασκαλοι και οι καθηγητες θα ηξεραν τις θεσεις τους απο τον Ιουλιο και θα καταργουσα την ωρομισθια. Τα βιβλια θα ηταν στα σχολεια απο τον Ιουνιο...
Επισης, μιας και ειναι η ειδικοτητα μου, ΠΕ06, θα θεσπιζα ενος ειδους γλωσσικης πιστοποιησης μεσα στο σχολειο για τις ξενες γλωσσες. Για να εχουμε ολοι κινητρο, καθηγητες και παιδια...
-
Μα το Κρατικό πιστοποιητικό είναι του υπεπθ, γιατί και έτσι δεν έχουν κίνητρο ούτε οι μαθητές, αλλά ούτε και οι καθηγητές; Σε κάποιο ιδιωτικό εδώ στη Θεσ/νίκη τόσο καλά προετοίμαζαν τα παιδιά για ξενόγλωσσα πτυχία στα ινστιτούτα που δεν έκαναν καθόλου ιδιαίτερα και το έπαιρναν. Γιατί να μη γίνεται αυτό και στα δημόσια σχολεία;
-
Είσαι φτωχός πλην τίμιος φιλόλογος αλλά αν ήσουν υπουργός θα ψήφιζες την άρση της μονιμότητας;Ευτυχώς που δεν είσαι υπουργός,γιατί θα σε παίρνανε όλοι οι διορισμένοι στο κηνύγι.
Όποιος έχει όρεξη να δουλέψει αγαπητέ συνάδελφε,θα δουλέψει είτε είναι μόνιμος,είτε όχι.Η μονιμότητα κάποιους τους κάνει αργόσχολους.Αρχίζουν να παραπονιούνται γιατί έχουν 3 ώρες μάθημα τη μέρα καί δεν τους βολεύει το πρόγραμμα για να πάνε καί στην αγορά!!Θεωρούν τη θέση τους καπαρωμένη καί αράζουν.
-
Δεν θέλουν ολοι οι συνάδελφοι να είναι μόνιμοι για να αράξουν ! Και εγώ ιδεολογικά είμαι κατά της μονιμότητας !!!!!!!!!!! Αλλα για να καταργηθεί η μονιμότητα θέλει αξιολόγηση ! Και για να γίνει σωστή αξιολόγηση πρέπει να αλλάξει ολόκληρη η νοοτροπία του συστήματος !
Ας ξεκινήσουνε την αλλαγή της νοοτροπίας απο τα ήδη υπάρχοντα σκάνδαλα : Οχι βυσματικές αποσπάσεις !!! Οχι αποσπάσεις σε γραφεία και υπουργεία για να μαζεύουμε μόρια!!! Με αυτόν τον τρόπο και τα μόρια θα πέσουν γιατί δεν είναι καθόλου λίγα τα άτομα που έκατσαν μια τριετία στο Υπουργείο και θα δώσει το στίγμα της η κυβέρνηση (οτι ρισκάρει να αλλάξει την νοοτροπία)!!!! Αν εφαρμοστεί η αξιολόγηση με την υπάρχουσα νοοτροπία, προτιμώ να αλλάξω επάγγελμα γιατί τουλάχιστον τώρα μπορώ να κάνω ήσυχα την δουλειά μου χωρίς να χρειάζεται να ακολουθήσω και εγώ την πελατειακή πρακτική!
Πάντως βρε παιδιά, πείτε ιδέες........... Σαν μονο εμένα να έχει πιάσει λογοδιάρροια. Τί αλλο θα αλλάζατε? Θα μπορούσαμε ίσως αν μαζέψουμε καλό υλικό να στείλουμε ενα υπόμνημα στον Υπουργό Παιδείας !! Γιατι αν περιμένουμε μόνο απο την ΟΛΜΕ ......... Και αυτή στο σύστημα είναι χωμένη (για να επιβιώσει) ! Θα γελάσει βέβαια ο Υπουργός, αλλά παρόλα αυτά μου αρέσει η ιδέα ! :P
-
Μα το Κρατικό πιστοποιητικό είναι του υπεπθ, γιατί και έτσι δεν έχουν κίνητρο ούτε οι μαθητές, αλλά ούτε και οι καθηγητές; Σε κάποιο ιδιωτικό εδώ στη Θεσ/νίκη τόσο καλά προετοίμαζαν τα παιδιά για ξενόγλωσσα πτυχία στα ινστιτούτα που δεν έκαναν καθόλου ιδιαίτερα και το έπαιρναν. Γιατί να μη γίνεται αυτό και στα δημόσια σχολεία;
Γιατι το μαθημα των αγγλικων ειναι καταρχην διωρο και τριωρο τη βδομαδα, δεν υπαρχει αιθουσα αγγλικων, χανονται πολλα μαθηματα, δεν υπαρχει διαχωρισμος επιπεδων, τα βιβλια στο δημοτικο δεν ειανι κι οτι καλυτερο... και για αλλους πολλους λογους.
Κι απο την αλλη ειναι και η διδακτεα υλη... Μπορει καποιος καθηγητης να παρει πρωτοβουλια και να αφιερωσει χρονο απο το μαθημα του για προεοιμασια πτυχιου? (δεν ειμαι μονιμη ακομη και δεν ξερω. Η ερωτηση μου δεν ειναι ρητορικη ,αλλα ουσιαστικη.
Δεν θέλουν ολοι οι συνάδελφοι να είναι μόνιμοι για να αράξουν ! Και εγώ ιδεολογικά είμαι κατά της μονιμότητας !!!!!!!!!!! Αλλα για να καταργηθεί η μονιμότητα θέλει αξιολόγηση ! Και για να γίνει σωστή αξιολόγηση πρέπει να αλλάξει ολόκληρη η νοοτροπία του συστήματος !
)
Η ερωτηση του thread ειναι υποθετικη. ΕΑΝ...
-
Πάντως βρε παιδιά, πείτε ιδέες........... Σαν μονο εμένα να έχει πιάσει λογοδιάρροια. Τί αλλο θα αλλάζατε?
Εγώ θα πρότεινα οι εκπ/κοι να έχουν το δικαίωμα να επιλέγουν τα βιβλία που θα διδάξουν σε κάθε μάθημα. Όχι στο ένα και μοναδικό βιβλίο! Να υπάρχει λίστα με εγκεκριμένα σχολικά βιβλία για κάθε μάθημα και να διαλέγουμε αυτό που θεωρούμε πιο καλογραμμένο και κατάλληλο για μας και για τους μαθητές μας. Επίσης θεωρώ απαραίτητο να υπάρχουν πλούσιες και ενημερωμένες βιβλιοθήκες σε όλα τα σχολεία.
-
Μα το Κρατικό πιστοποιητικό είναι του υπεπθ, γιατί και έτσι δεν έχουν κίνητρο ούτε οι μαθητές, αλλά ούτε και οι καθηγητές; Σε κάποιο ιδιωτικό εδώ στη Θεσ/νίκη τόσο καλά προετοίμαζαν τα παιδιά για ξενόγλωσσα πτυχία στα ινστιτούτα που δεν έκαναν καθόλου ιδιαίτερα και το έπαιρναν. Γιατί να μη γίνεται αυτό και στα δημόσια σχολεία;
Γιατι το μαθημα των αγγλικων ειναι καταρχην διωρο και τριωρο τη βδομαδα, δεν υπαρχει αιθουσα αγγλικων, χανονται πολλα μαθηματα,
Αυτό δεν είναι εμπόδιο. 2-3 ώρες την εβδομάδα δεν είναι λίγες.
χανονται πολλα μαθηματα, δεν υπαρχει διαχωρισμος επιπεδων, τα βιβλια στο δημοτικο δεν ειανι κι οτι καλυτερο... και για αλλους πολλους λογους.
Κι απο την αλλη ειναι και η διδακτεα υλη... Μπορει καποιος καθηγητης να παρει πρωτοβουλια και να αφιερωσει χρονο απο το μαθημα του για προεοιμασια πτυχιου? (δεν ειμαι μονιμη ακομη και δεν ξερω. Η ερωτηση μου δεν ειναι ρητορικη ,αλλα ουσιαστικη.
Αυτά είναι πρόβλημα. 'Οσο για την προετοιμασία, ας προετοιμάζονται περισσότερο στο ΠΔΣ.
-
Υπουργος παιδειας αν γινομουν
1) Θα αυτοκαταργουσα τον εαυτο μου και θα εβαζα 15μελης επιτροπη διορισμενη για 10 ετη απο γνωστες του χωρου
2) Διαχωρισμος των μαθητων σε μαθησιακα επιπεδα ωστε και οι καλοι να μην βαριουνται και και οι υπολοιποι να μαθουν τα βασικα και μετα να προχωρησουν'
3) 20μελη τμηματα το ανωτερο
4) Αξιολογηση καθηγητων σε ποσοστο 50% απο τους μαθητες 30% απο την δευτεροβαθμια και 20% απο συμβουλο
5) Τροποποιηση των επαλ και καταργηση των πανελληνιων
6) Μεταφορα μετα τα 55 των καθηγητων σε άλλες υπηρεσιες μεχρι να βγουν στην συνταξη
7) Λειτουργια ΠΔΣ οπου οι προσληψεις θα γινονται αξιοκρατικα και οι γονεις (εκτος αν συντρεχουν σοβαροι οικονομικοι λογοι) θα κατα βαλλουν το ποσο των 100 Ευρω τον χρονο γιατι οταν πληρωνεις εχεις απαιτησεις
8) Απολυση αμεση οσων εμπλεκονται σε ιδιατερα μαθηματα αφου ο μισθος αυξηθει στα 1600 ευρω με ΥΠΟΧΡΩΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΣ 8.00-14.00
9) Καταργηση ορισμενων Τ.Ε.Ι ιδρυση νεων και αναπτυξη σχολων υδραυλικων, πετραδων, υδραυλικων ψυκτικων
10) Δωρεαν τριτοβαθμια εκπαιδευση οπου μετα το εκτο ετος φοιτησης επιβαλλονται διδακτρα που θα αυξανουν προδευτικα 1000 ευρω το 7 ετος 3000 8 και 7000 9
καΙ αλλα πολλα.
-
Θα έβαζα την Πληροφορική στο κανονικό πρόγραμμα των Δημοτικών και θα ανέθετα το μάθημα στους ΠΕ19-20 για να διοριστούμε και οι υπόλοιποι!!!
;D ;D ;D ;D
-
1) Θα αυτοκαταργουσα τον εαυτο μου και θα εβαζα 15μελης επιτροπη διορισμενη για 10 ετη απο γνωστες του χωρου
Τι εννοείς απο γνωστές του χώρου?
Το 6) σκέφτομαι να το εφαρμόσω για τον εαυτό μου, γιατί για να είσαι καλός στην τάξη πρέπει να είσαι συνεχώς σε εγρύγορση νομίζω, ενώ στο γραφείο τα πράγματα είναι πιο χαλαρά....
-
Nai υπαρχουν αλλα δυστυχως επειδη βγαζουν κανονες για ολους ετσι νομιζω πρεπει να γινει
-
Και στην Αγγλια μετα τα 50 φευγουν απο την ταξη και ειτε γινονται υπευθυνοι εργαστηριων ή αλλων δραστηριοτητων στο σχολειο, ειτε πηγαινουν επιμορφωτες και συμβουλοι των νεων συναδελφων,ειτε συνεργατες στα πανεπιστημια, τα προγραμματα αποκτησης παιδαγωγικου πιστοποιητικου, στις ομαδες αξιολογησης εκπαιδευτικων , στις τοπικες εκπαιδευτικες αρχες, ειτε στο σχεδιασμο εκπαιδευτικων προγραμματων. Υπαρχουν τοσα που μπορει να κανει ενας μεγαλυτερος εκπαιδευτικος για να χαρισει τις πολυτιμες γνωσεις του και τις εμπειριες του στους πιο νεους συναδελφους και να μην απομακρυνθει και απο το σχολειο. Ο καθενας μπορει να επιλεξει αυτο που θεωρει οτι του ταιριαζει καλυτερα. Αν νομιζει οτι θελει να συνεχισει να μπαινει σε ταξη, μπαινει ως συμβουλος για να βοηθησει νεους συναδελφους ή να τους δειξει νεα προγραμματα ή να κανει υποδειγματικα μαθηματα διδασκαλιας. Τελοσπαντων υπαρχουν πολλες επιλογες .
-
Θα επανέφερα τη σχολική ποδιά!!!!!!!!!!!!!!
http://xenesglosses.eu/2014/06/loberdos-tha-akyroso-tin-apofasi-beryb/
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :)