Δεν ξέρω αν θα ισχύσει, αλλά ολοήμερο μόνο με ειδικότητες δεν πρόκειται να λειτουργήσει και θα καταργηθεί στην πράξη. Ειδικά στην επαρχία και τα χωριά οι γονείς δεν πρόκειται ν' αφήσουν τα παιδιά τους στο σχολείο αν δεν κάνουν τα μαθήματα της επόμενης μέχρι τις 4.Μα σε όλα τα ΕΑΕΠ (επαρχίας και μη) εδώ και χρόνια το ολοήμερο λειτουργεί με δασκάλους του πρωινού τμήματος που κάνουν μάθημα εκ περιτροπής. Οι ειδικότητες τραβούν το περισσότερο κουπί εκεί.
Δεν πρόκειται να καταργηθούν τα σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα και τα Ολοήμερα σύμφωνα με δηλώσεις στενού συνεργάτη της πολιτικής ηγεσίας στο news.gr.
Η αύξηση των σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα αποτελεί μια από τις προτεραιότητες του Υπουργείου Παιδείας γεγονός που επιβεβαιώνεται και από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα για την Εκπαίδευσης και Δια
Μπορεί όμως να κοπεί και μία ώρα από Α και
Για όσους ξεχνούν εύκολα!!......Και δήθεν κλαίνε ευκολότερα σήμερα...Ωραία, οι περισσότεροι συμφωνούσαν με αυτό έτσι κι αλλιώς. Προκύπτουν όμως δύο τινά πλέον.
======================================================
Χωρίς κιμωλία....
Σύλλογος εκπαιδευτικών Π.Ε Πειραιά "Η πρόοδος"
http://www.e-proodos.gr/index.php/paratakseis/ane-riz-prwtob/87--800-961-.html?jjj=1461336922128
Τρίτη, 13 Μάρτιος 2012 16:39 | PDF | Εκτύπωση | E-mail
Συνάδελφοι και συναδέλφισσες, είναι η δεύτερη χρονιά που λειτουργούν στην εκπαίδευση, πέρσι 800 - φέτος 961 ολοήμερα σχολεία ΕΑΕΠ, και η λειτουργία τους καθώς και η εμπειρία των συναδέλφων που δουλεύουν σε αυτά,επιβεβαίωσε όλες τις επιφυλάξεις και τις τοποθετήσεις του κινήματος και των εκπαιδευτικών συλλόγων, που στάθηκαν αρνητικά απέναντι στο «νέο σχολείο» της κ. Διαμαντοπούλου.
Ένα σχολείο που κατακερματίζει τη γνώση, την υποβιβάζει σε δεξιότητες, εξοντώνει την παιδική ηλικία, καταστρατηγεί ωράρια και εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, γιγαντώνει στην εκπαίδευση την επισφαλή, ελαστική και κακοπληρωμένη εργασία, μειώνει τις οργανικές θέσεις των σχολείων.
Πέρσι, όλα τα σχολεία που συγχωνεύτηκαν δέχτηκαν και δεύτερο χτύπημα, αφού τα μετέτρεψαν αμέσως σε ΕΑΕΠ. Κανείς δεν πιστεύει τους παιδαγωγικούς λόγους, που αυτήν την περίοδο οι σύμβουλοι περιφέρουν στις σχολικές μονάδες, μιας και όλοι ξέρουν πως κλήθηκαν άρον-άρον να υποδείξουν νέα 11θέσια και 12θέσια σχολεία, για να ενταχθούν στο πρόγραμμα. Συμβατό με την πολιτική των Μνημονίων, τη λογική των περικοπών και την ιδεολογία της αγοράς, το «νέο σχολείο» χτυπάει την πόρτα μας.
Η Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία πιστεύει πως οι σύλλογοι διδασκόντων δε μπορεί να μείνουν απλοί παρατηρητές μιας υπόδειξης με τόσες μεγάλες επιπτώσεις στη λειτουργία του σχολείου, στο παιδαγωγικό περιβάλλον και στο εργασιακό τοπίο του κάθε εκπαιδευτικού.
Με γνωστή τη θέση μας κατά του «νέου σχολείου» και θέλοντας να συμβάλλουμε στη διαμόρφωση άποψης των συλλόγων διδασκόντων, που τους καλούμε να τη διατυπώσουν, ώστε να μην αποφασίσουν άλλοι για αυτούς, ταξινομήσαμε και δημοσιεύουμε παρακάτω μια σειρά από αιτιάσεις, που αφορούν την προοπτική μετατροπής ενός σχολείου σε ΕΑΕΠ :
Πολύ απλά θα σου λέει τη μέρα του ολοήμερου να πας την 4η ώρα. Λέει κάτι για το στα πόσα παιδιά χωρίζονται τμήματα στο ολοήμερο;Λογια του αερα....τα τελευταια χρονια ειχαμε δεκαδες παρεμβασεις απο υπουργους σε θεματα παιδειας<συγχωνευσεις σχολειων-ωρολογια προγραμματα-αναθεσεις μαθηματων κτλ>και ρωτω ????πεστε μου ενα που εγινε για το καλο του μαθητη-του εκπαιδευτικου-του γονεα....Ισες ευκαιριες ειπε ο υπουργος για ολα τα παιδια...και ρωτω και παλι ...πως μιλαμε για ισες ευκαιριες οταν ο ενας μαθητης θα εχει τον δασκαλο..τον γυμναστη...τον μουσικο...τον πληροφορικο κτλ και ο αλλος θα εχει μονο τον δασκαλο...για ολες τις δουλειες...επιμορφωση β επιπεδου για το μαθημα της πληροφορικης...απο πε 70 λεει ο υπουργος...
Γλιτώνει μία ώρα στο ολοήμερο (σωστά κατά εμένα) κάνοντας τις ώρες 45λεπτες από 40 και 35 λεπτά και τελειώνοντας το πρόγραμμα στις 4 αντί 4:15.
Δύο ώρες θα έχει στην ουσία το ολοήμερο, μία διάβασμα και μετά όσα παιδιά παραμένουν μετά τις 3:15 (ελάχιστα σύμφωνα με την μέχρι στιγμής εμπειρία) θα κάνουν μάθημα ειδικότητας.
Οι εκπαιδευτικοί κατά κύριο λόγο θα δουλεύουν μέχρι τις 2. Μέχρι τις 3:15 θα συμπληρώνουν οι δάσκαλοι το ωραρίο τους (κόβει 1 ώρα ΠΕ70) από κάθε τάξη στο πρωινό. Και μετά 1 ειδικότητα για το 1 τμήμα που θα μένει μέχρι τις 4.
Φυσικά και τα ΕΑΕΠ δεν καταργούνται απλά αλλάζουν ονομασία. Επεκτείνεται ο θεσμός των ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία της επικράτειας πράγμα που το θεωρώ γενικά καλό αφού δεν έλειπαν οι (αρκετές) φωνές για την κατάργησή τους.
Μια χαρά τα σκεφτόμαστε... Δεν μίλησα για τμήματα ένταξης νηπιαγωγεια κλπ...Για τις ειδικότητες είπα που θα μπουν σε κάθε σχολείο της Ελλάδας. Η πληροφορική (ειδικότητα μου) χάνει 8 ώρες σε Εαεπ και μπαίνει σε όλα τα δημοτικά από 6θεσιο και άνω. Αυτο τι είναι, υποβάθμιση;
Μια χαρά τα σκεφτόμαστε... Δεν μίλησα για τμήματα ένταξης νηπιαγωγεια κλπ...Για τις ειδικότητες είπα που θα μπουν σε κάθε σχολείο της Ελλάδας. Η πληροφορική (ειδικότητα μου) χάνει 8 ώρες σε Εαεπ και μπαίνει σε όλα τα δημοτικά από 6θεσιο και άνω. Αυτο τι είναι, υποβάθμιση;
δεν είναι το ίδιο για όλες τις ειδικότητες όμως, οπότε ας μην γενικεύουμε. Σε μας (ΠΕ06) π.χ . κόβει 12 ώρες σ'ένα 12 θεσιο ΕΑΕΠ και δίνει δυο ώρες στα υπόλοιπα.Εμεις παθαμε μεγαλη ζημια...
Οι 4000 λιγότεροι αναπληρωτες θα είναι από ΠΕ60, 70 και 06. Δεν είμαστε σε θέση καν να υπολογίσουμε τις πιθανότητες να δουλεύουμε του χρόνου ή ποιες περιοχές θα έχουν κενά. Θα γίνει σφαγή τουλάχιστον για εμάς.Μηπως δωσουν αναθεσεις σε μονιμους για να μην παρουν παρα πολλους αναπληρωτες; εδω ο υπουργος ειπε οτι μπορουν και αλλες ειδικοτητες να κανουν μαθηματικα και φυσικη στην δ/θμια; και τι με λεει εμενα οτι δεν θα κανει το ιδιο και στην α/θμια; εχουμε να δουμε πολλα
Στην πληροφορική ανοίγει ο ασκός του Αιόλου με την ανάθεση σε Πε70 στα μικρά σχολεία. Νομιμος απορών τι εννοείς, μίλα ξεκάθαρα!Τα γερμανικα θα αντιμετωπισουν προβλημα,αν εχω κατανοησει ορθως.Επειδη εχουν κενα και παιρνουν αναπληρωτες,τα τελευταια χρονια Δεκεμβριο, Ιανουαριο-οπως και στα γαλλικα-αλλα με μεγαλη δυσκολια διοτι ολα τα κενα τους δεν καλυπτονται.Λεφτα μας εχουν πει για αναπληρωτες
Το πιο τρελό πάντως αν το χω καταλάβει καλά είναι αυτό με την ξένη γλώσσα και το ότι δεν μπορούν να αναμιχθούν οι μαθητές 2 τμημάτων. Ο μόνος λόγος που πάει το μυαλό μου είναι αν σχετίζεται με το πλεόνασμα γαλλικών και την έλλειψη γερμανικών.
Τι σημαίνει ότι οι ΠΕ70 θέλουν να κάνουν αγγλικά; Και εγώ θέλω να κάνω μαθηματικά, ε και λοιπόν; Η γιαγιά μου είναι ιδανική για την οικιακή οικονομία μη σου πω και για την οικονομία οικονομία, αφού τα βγάζει πέρα με τέτοια σύνταξηΣε βρίσκω απληροφόρητη!!! Ξέρουν τελεία και παύλα!!! Και ξέρουν και γαλλικά αν θελεις μάθεις...αμ πως;;
Εμεις παθαμε μεγαλη ζημια...
Σε βρίσκω απληροφόρητη!!! Ξέρουν τελεία και παύλα!!! Και ξέρουν και γαλλικά αν θελεις μάθεις...αμ πως;;Οκ το παραδέχομαι, ξέρουν. 😀😀😀. Μόνο μια απορία. Ξέρουν τόσο καλά αγγλικά (ή γαλλικά) όσο εγώ ελληνικά; ;)
Οι 4000 λιγότεροι αναπληρωτες θα είναι από ΠΕ60, 70 και 06. Δεν είμαστε σε θέση καν να υπολογίσουμε τις πιθανότητες να δουλεύουμε του χρόνου ή ποιες περιοχές θα έχουν κενά. Θα γίνει σφαγή τουλάχιστον για εμάς.Κατά τη γνώμη μου, είναι προφανής ο λόγος που μας κατέστρεψαν ως ειδικότητα(ΠΕ06) στα δημοτικά...Το δικό μας μάθημα δε μπορούν ΑΚΟΜΑ να το κάνουν οι δάσκαλοι, οπότε δεν υπήρχε άλλος τρόπος να μειωθούν οι προσλήψεις...Στις άλλες ειδικότητες το έκαναν και φέτος, να δίνουν τις ώρες τους στο δάσκαλο. Νομίζω πως γυρνάμε σε εποχές προ του 2010, όταν και δούλευαν οι πρώτοι 200 του πίνακα ως αναπληρωτές στον κλάδο μας...
Οχι,δεν προτιθεμαι να κανω ο,τι χρειαστει γιατι υπαρχουν εντονες αντιπαραθεσεις και γιατι τα Ολοημερα εχουν και κηπο.Και δεν εννοω οτι θα κανω και τον κηπουρο χα χα χα χα.Black humor.Black αλλά καλό. :D. Συνήθως τα διλήμματα μπαίνουν με πολύ υπουλο τρόπο.
Νομίζω πως γυρνάμε σε εποχές προ του 2010, όταν και δούλευαν οι πρώτοι 200 του πίνακα ως αναπληρωτές στον κλάδο μας...Ακριβώς...
Συνάδελφε L.a., έχεις απόλυτο δίκιο, μόνο που φοβάμαι ότι η κατάσταση είναι πολύ ποιο δυσοίωνη απ’ ότι φανταζόμαστε.Συμφωνώ απόλυτα...
Υπάρχουν περιοχές, όπως Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη κτλ. που καλύπτονται σε μεγάλο ποσοστό από αναπληρωτές δασκάλους. Τί θα γίνει με αυτές τις περιοχές; Φοβάμαι πολύ ότι θα έχουμε αναγκαστικές αποσπάσεις από πλεονασματικές περιοχές, γιατί αναπληρωτές δεν πρόκειται να προσλάβει.
Σε ότι αφορά τις ειδικότητες, εδώ πού απλά τις τελείωσε, δεν έχουν πια μέλλον. Όσοι είναι μόνιμοι θα καταντήσουν περιφερόμενος θίασος, όσοι είναι αναπληρωτές δυστυχώς θα βιώσουν την ανεργία.
Για μια ακόμα φορά θα μας βάλουν να τσακωθούμε μεταξύ μας γιατί ξέρουν οτι μπορούν να το κάνουν. Αν πιέσουν και οι Δάσκαλοι για την αναγκαιότητα των ειδικοτήτων τότε μπορεί να δουν οτι δεν τα καταφέρνουν να μας χωρίσουν και ίσως γίνει κάτι καλύτερο(!). Πρέπει να προετοιμαστούμε όλοι ενωμένοι γιατί όποιος και να έρθει να μας κυβερνήσει θα λάβει υπόψιν του την απάθεια μας αν αυτή υπάρξει και δεν θα πάρει στα σοβαρά τις διεκδικήσεις του κλάδου των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Αυτό που πέρασε ο Φίλης είναι οδοστρωτήρας.
Μιλάμε για πλήρη υποβάθμιση της Παιδείας. Σε ένα απόγευμα στα μουλωχτά έκανε ζημιά στην Πρωτοβάθμια που δεν είχαν
κάνει όλοι οι άλλοι Υπουργοί μαζί. Είναι απίστευτο!
Δεν μπορώ να βλέπω να γράφονται χαζομάρες ! οι δάσκαλοι μπορούν να αναλάβουν μαθήματα ειδικοτήτων εφόσον έχουν εξαντλήσει το διδακτικού τους ωράριο στο σχολείο αλλά και στα υπόλοιπα όμορα σχολάει του νομού!!!!! Αρα δάσκαλος να κάνει μάθημα ειδικότητας πρακτικά αδύνατον! Διαβαστώ λίγο και την εγκύκλιο που έχει ερθει στα σχολεία! έλεος δλδ! Εάν συμβεί το αντίθετο θα εχουμε καταγγελίες σε προϊστάμενους εκπαίδευσης !
νομίζω ότι αυτό που λες δεν το λέει η τελευταία απόφαση, οπότε ο συνάδελφος manolai έχει δίκιο... κάτσε διάβασε προσεκτικά
Η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής, της Φυσικής Αγωγής, των ΤΠΕ και της Ξένης Γλώσσας στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων. Σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του προγράμματος από εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων, η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής και της Φυσικής Αγωγής δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70. Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των ΤΠΕ, σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του ωρολογίου προγράμματος από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας, δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση
ρωτηστε το διευθυντη εχει την εγκυκλιο
Αυτο σου λεω μαλλον δεν καταλαβαινομαστε! Δεν μπορουν να το ζητησουν εαν υπαρχουν κενες ωρες δασκαλων στα ομορα σχολεια. Πρωτα θα συμπληρωθουν ολες οι ωρες και μετα θα μπορουν να ζητησουν . δηλαδη δεν μπορει το 1 δημοτικο μιας περιοχης να ειναι πληρες και το 2 δημοτικο να υπολειπονται 10 ωρες δασκαλου. Θα μετακινηθει ενας δασκαλος απο το 1 δημοτικο να καλυψει εκει το ωραριο του. Το γραφει ξεκαθαρα!
Ο καθένας μπορεί να λέει την άποψη του και να δίνει την δική του ερμηνεία.
Το κοράκι μπορεί να νομίζει όπως και κάποιοι άλλοι ότι είναι ένα πανούργο σχέδιο των δασκάλων
για να φάνε τις ώρες των ειδικοτήτων. Ή για να διδάσκουν λιγότερες ώρες την εβδομάδα να μην κουράζονται.
Όποιος όμως έχει εικόνα ποιο είναι το εβδομαδιαίο πρόγραμμα με ώρες δασκάλου τώρα και ποιο θα είναι από του χρόνου
βλέπει τι θα γίνει.
Οι πλεονάζουσες ώρες δύο δασκάλων μόνο, είναι αρκετές για να καλύψουν το Ολοήμερο και να μη δουλέψει
δάσκαλος εκεί.
Οι πλεονάζουσες ώρες όλων των υπόλοιπων τι θα γίνουν;
Αν δεν καλύψουν τις ειδικότητες που λείπουν στο σχολείο τους ή στο διπλανό, τι θα κάνουν;
Θα κάθονται αραχτοί και θα τις μετράνε; Ή θα πάνε για τσίπουρα και ο Φίλης θα προσλάβει ειδικότητες από το ανύπαρκτο ΈΣΠΑ;
Δυστυχώς ο Φίλης ούτε τους δασκάλους νοιάζεται, ούτε τις ειδικότητες.
Πιστεύει κανείς ας πούμε ότι τον έπιασε πόνος να βάλει την πληροφορική στα σχολεία; Ότι μέχρι τον Σεπτέμβρη θα δημιουργηθούν 3000 αίθουσες πληροφορικής, θα εξοπλιστούν και θα γεμίσουν με πληροφορικούς; Ή απλά εκείνη την ώρα θα γίνει παιδοφύλαξη από τον δάσκαλο που του περισσεύουν τόσες ώρες;
Όλοι οι προηγούμενοι ίδρυσαν 1300 εργαστήρια πληροφορικής σε 6 χρόνια. Ο Φίλης τα διπλάσια σε ένα τρίμηνο;
Τέλος πάντων. Όπως είπα και πιο πάνω ο καθένας ερμηνεύει την εφαρμογή της υπουργικής απόφασης όπως θέλει.
Εγώ θα θελα πολύ να κάνω λάθος. Θα δούμε τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.
Οι δάσκαλοι κάνουν λάθος. Σχεδιασμός είναι να γίνουν πολλές προσλήψεις ειδικοτήτων με ΕΣΠΑ και ΠΔΕ, και ελάχιστες δασκάλων που πρέπει να μπουν στον κρατικό προϋπολογισμό. Στα μεγάλα σχολεία σίγουρα θα προσληφθούν ειδικότητες Μουσικής, Θεατρικής Αγωγής κλπ, και θα συμπληρώνουν ωράριο σε 1 με 2 εξαθέσια. Οι δάσκαλοι πρέπει να φτιάξουν ολοήμερα τμήματα και να μπαίνουν εκεί για συμπλήρωση. Είναι απαράδεκτο να επιδιώκουν να μην γίνει ολοήμερο τμήμα για να πάρουν τις ώρες των ειδικοτήτων στο πρωινό πρόγραμμα.
Δουλευω 10 χρονια σε δημοτικο. Ειναι οπως σας το λεω και θα το δειτε
Ο Φίλης έριξε το φταίξιμο για τα κενά στο… πελατειακό κράτος….Όλα είναι πιθανά με αυτούς....
Μήπως έχουμε 2014 με υπουργό τον αρβανιτόπουλο; Λέτε να επαναφέρουν το καταργηθέν προεδρικό διάταγμα για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις ανά την επικράτεια;
αυτο για οσους υποστηριζαν το αντιθετο
καλα οτι πεις
Kinegiros άσχετο αλλά σου μιλάει κανείς στο σχολείο που δουλεύεις;;; ;D
Μου δίνεις την εντύπωση του γραφικού του σχολείου που όλοι αποφεύγουν. Κάτι σαν τον φίλο μου τον Seldon!!
Φιλικά πάντα.
Με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Δημοτικών Ενιαίου Τύπου οι λειτουργικές ανάγκες των ΠΕ70 στη Γενική Παιδεία μειώθηκαν κατά 3500+
Είναι ζήτημα αν θα προσληφθούν πάνω από 1000 ΠΕ70 στη Γενική Παιδεία το 2016-2017. Απορώ γιατί δεν έχουν ξεσηκωθεί οι ΠΕ70.
Με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Δημοτικών Ενιαίου Τύπου οι λειτουργικές ανάγκες των ΠΕ70 στη Γενική Παιδεία μειώθηκαν κατά 3500+
Είναι ζήτημα αν θα προσληφθούν πάνω από 1000 ΠΕ70 στη Γενική Παιδεία το 2016-2017. Απορώ γιατί δεν έχουν ξεσηκωθεί οι ΠΕ70.
Προσωπική εκτίμηση (αλλά και από ότι συζητιέται στα δημοτικά) είναι ότι οι δάσκαλοι δε θα έχουν τόσο μεγάλη μείωση. Και αυτό αν και οι ώρες που χάνουν είναι πολλές (πιστεύω τα λεγόμενα σου και για τον αριθμό) στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι ότι περισσεύουν κανά 2-3 ώρες στο κάθε δάσκαλο. Δεν πρόκειται ένα τμήμα όμως να το παρουν 6 δάσκαλοι και να συμπληρώσουν εκεί το ωράριο τους.
Το σίγουρο φυσικά είναι ότι χάνεται ο δάσκαλος ολοημέρου που όντως είναι πλήγμα σε θέσεις αλλά ήδη από φέτος δε ξέρω πόσα ολοήμερα είχαν το δάσκαλό τους...
Με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Δημοτικών Ενιαίου Τύπου οι λειτουργικές ανάγκες των ΠΕ70 στη Γενική Παιδεία μειώθηκαν κατά 3500+
Είναι ζήτημα αν θα προσληφθούν πάνω από 1000 ΠΕ70 στη Γενική Παιδεία το 2016-2017. Απορώ γιατί δεν έχουν ξεσηκωθεί οι ΠΕ70.
Προσωπική εκτίμηση (αλλά και από ότι συζητιέται στα δημοτικά) είναι ότι οι δάσκαλοι δε θα έχουν τόσο μεγάλη μείωση. Και αυτό αν και οι ώρες που χάνουν είναι πολλές (πιστεύω τα λεγόμενα σου και για τον αριθμό) στην πραγματικότητα αυτό που συμβαίνει είναι ότι περισσεύουν κανά 2-3 ώρες στο κάθε δάσκαλο. Δεν πρόκειται ένα τμήμα όμως να το παρουν 6 δάσκαλοι και να συμπληρώσουν εκεί το ωράριο τους. Αυτό που πρακτικά θα γίνει είναι ότι θα πάρουν τις ώρες ειδικοτητών (εικαστικά, μουσική κτλ). Φέτος ας πούμε χρειάστηκαν 800 αναπληρωτές εικαστικών και με το νέο σχολείο θεωρητικά θα χρειαζόταν 1500... Έ ένα μεγάλο μέρος αυτών των ωρών θα "μετατραπεί" σε ώρες δασκάλων. Αυτό δε θα γίνει σε σχολεία όπου υπάρχει μόνιμο προσωπικό ειδικοτήτων αλλά στους αναπληρωτές ειδικοτήτων θα γίνει σφαγή...
Το σίγουρο φυσικά είναι ότι χάνεται ο δάσκαλος ολοημέρου που όντως είναι πλήγμα σε θέσεις αλλά ήδη από φέτος δε ξέρω πόσα ολοήμερα είχαν το δάσκαλό τους...
Φυσικά κάθε πληροφορία σου Patrea είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτη για να προετοιμαζόμαστε για το τι μας περιμένει...
Ναι σίγουρα, όταν πάρουν οι πλεονάζοντες δάσκαλοι μουσικές, καλλιτεχνικά κλπ περίμενε να καλέσουν αναπληρωτές στις ειδικότητες αυτές. Ίσως διασωθούν μόνο οι των αγγλικών.Η απόλυτη κατάπτωση θα είναι εάν γίνει αυτό τελικά........
Ναι σίγουρα, όταν πάρουν οι πλεονάζοντες δάσκαλοι μουσικές, καλλιτεχνικά κλπ περίμενε να καλέσουν αναπληρωτές στις ειδικότητες αυτές. Ίσως διασωθούν μόνο οι των αγγλικών.
Μην είσαι και τόσο σίγουρος τα νούμερα άλλα λένε και για αυτούς το 50% δεν θα υπάρχει στις τάξεις, όπως και οι άλλες ειδικότητες μαζί και τους δασκάλους. Μιλάμε για «γενοκτονία» εκπαιδευτικών.
Πάντως ο υπουργός παιδείας κρατάει πάντα το θέμα της σφαγής και της «γενοκτονίας» πάντα επίκαιρο και στο νου του. Φέτος έχουμε την μοντέρνα έκδοση του.
Γενικότερα να γνωρίζετε πως αυτό το καλοκαίρι θα βαδίζουμε στα τυφλά. Το υπουργείο δε γνωρίζει καν τι θα κάνει με τις υπεραριθμίες ή πώς θα συμπληρώνουν ωράριο οι εκπαιδευτικοί. Όποιες δηλώσεις γίνονται από το Υπουργείο για περίπου 20.000 προσλήψεις φέτος κλπ. γίνονται μόνο για να θολώσουν τα νερά. Η αλήθεια είναι πως δεν έχουν ιδέα πόσους θα χρειαστούν συνολικά. Το μόνο που γνωρίζουν είναι πως θα χρειαστούν σημαντικά λιγότερους. Επίσης, στρεβλές είναι και οι δηλώσεις για τους μόνιμους διορισμούς. Το υπουργείο γνωρίζει καλά πως δεν πρόκειται να χρειαστεί 20.000 ανθρώπους στην 3ετία μετά τις αλλαγές και μετά την επικείμενη αύξηση ωραρίου (άγνωστο αν θα γίνει μόνο στη β/θμια ή και στην α/θμια). Μπορεί να γίνουν λίγοι του χρόνου, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα είναι οι αριθμοί που ακούγονται. Οποιοσδήποτε θέλει να ενημερωθεί περαιτέρω, ας διαβάσει τις υποχρεώσεις της χώρας σχετικά με την παιδεία, όπως αυτές εμφανίζονται στο 3ο μνημόνιο. Η κατάργηση των ολοημέρων και των ΕΑΕΠ και η μετατροπή τους σε άλλο τύπο έγινε λόγω μνημονιακής δέσμευσης (κανονικά έπρεπε να τα μετατρέψει όλα σε ΕΑΕΠ, αλλά δε μπορούσε λόγω κόστους). Η αύξηση ωραρίου πρέπει να γίνει το πολύ ως τον Ιούνιο του 18.
Εμένα πάντως μου έχουν πει από μέσα από το Υπουργείο ότι οι ειδικότητες θα είναι (οι αναπληρωτές εννοώ) τουλάχιστον όσοι πέρισυ μπορεί και λίγο περισσότεροι. Η εξοικονόμηση θα γίνει από τους δασκάλους. Δεν πρόκειται να δοθούν όλες οι ώρες σε ΠΕ70.Kαλημερα...θελω να ρωτησω αν γνωριζει καποιος ...για ολες αυτες τις αλλαγες στην ΠΕ...τουλαχιστον στην περιοχη του..εχει γινει ενημερωση στους γονεις απο τους διευθυντες...γιατι τις περιπτωσεις που γνωριζω εγω οι γονεις εχουν πληρη αγνοια...και αν οι γονεις δεν γνωριζουν...φυσικο ειναι ο καθε διευθυντης να κανει ενα προγραμμα οπως τον βολευει...
Θα ήθελα να επισημάνω και κάτι λίγο άσχετο αλλά ανησυχιτικό: ότι υπάρχουν διευθυντές σχολείων στην επαρχία που επίτηδες σαμποτάρουν τη λειτουργία ολοήμερου τμήματος γιατί θεωρούν ότι έτσι θα σχολάνε νωρίτερα και δεν τους ενδιαφέρει η μείωση θέσεων εργασίας εφόσον οι ίδιοι και ορισμένοι παλιοί συνάδελφοι θα είναι βολεμένοι.
@ DIAMAN22Φυσικα και δεν πρεπει να υπαρχει αντιπαραθεση μεταξυ ειδικοτητων...ειδικα για τους πε19-20 το προβλημα δεν θα ελθει απο τους πε70...περυσι να θυμισω οτι απο ΔΕ 150-170 μονιμοι εκπαιδευτικοι πε19-20 μεταπηδησαν σε ΠΕ...εφετος λογω της καταργησης του 3ωρου ...σε λιγο καιρο θα γνωριζουμε ποσοι τελικα θα μεταπηδησουν...υπομονη λοιπον μεχρι να ολοκληρωθει το χρονοδιαγραμμα των αποσπασεων.-μεταθεσεων ακομη και των μεταταξεων....
Ο σκοπός είναι να μην προσλάβει εκπαιδευτικούς. Το αν αυτοί είναι ΠΕ-70, ΠΕ-60, ΠΕ-06, ΠΕ-11, ΠΕ-08, και άλλα πολλά ΠΕ δεν ενδιαφέρει το υπουργείο. Τα χρήματα είναι ελάχιστα, η κατάσταση χάλια και ενδεχομένως να γίνει πιο χάλια. Κάποτε λέγαμε χειρότερα δεν γίνεται. Τα χειρότερα, τελικά, δεν έχουν τέλος, για όλους. Ενότητα και ομοψυχία δεν υφίσταται (εδώ δεν υπήρχε στα "καλά" χρόνια). Δεν θα μπω στη διαδικασία αντιπαράθεσης ανάμεσα σε δασκάλους και μη δασκάλους, αν και όλοι οι μη ΠΕ-70 που έχουμε εργαστεί σε Δημοτικά έχουμε τις εμπειρίες μας....
Τα αρνητικά και τα άσχημα επηρεάζουν πλέον όλους τους εκπαιδευτικούς. Κάποιοι το κατάλαβαν νωρίς, κάποιοι πιο μετά και κάποιοι το βιώνουν τώρα (ή θα το βιώσουν σε λίγο καιρό). Ας προσέχαμε (όσο μπορούσαμε).
Δεν έχει ειδικότητα το ξεβόλεμα και η αλλαγή των δεδομένων (προς το χειρότερο) με τα οποία είχαμε πορευτεί ή θεωρούσαμε ότι θα πορευτούμε στο μέλλον.
Καλή συνέχεια...
Φυσικα και δεν πρεπει να υπαρχει αντιπαραθεση μεταξυ ειδικοτητων...ειδικα για τους πε19-20 το προβλημα δεν θα ελθει απο τους πε70...περυσι να θυμισω οτι απο ΔΕ 150-170 μονιμοι εκπαιδευτικοι πε19-20 μεταπηδησαν σε ΠΕ...εφετος λογω της καταργησης του 3ωρου ...σε λιγο καιρο θα γνωριζουμε ποσοι τελικα θα μεταπηδησουν...υπομονη λοιπον μεχρι να ολοκληρωθει το χρονοδιαγραμμα των αποσπασεων.-μεταθεσεων ακομη και των μεταταξεων....Καλημερα...στις 14/6/2016 ειχα γραψει τα παραπανω...στις 24/6/2016 με την ομιλια του ο κυριος υπουργος στην βουλη ερχεται να με διαψευσει...παρακαλω υπαρχει αναρτηση σε video τις ομιλιας του στο σαιτ του υπουργειου...οποιος εχει την αγωνια να τον ακουσει...επισκεψη στο υπουργειο?????