Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: guestteacher στις Μαΐου 26, 2016, 01:26:27 pm
-
Δείτε το
https://www.alfavita.gr/arthron/apokleistiko-i-protasi-gia-neo-lykeio-4etes-gymnasio-2etes-neo-lykeio-aallages-sta-mathimata
-
Νομίζω πως αξίζει να επεξεργασθεί , εμπλουτισθεί και μελετηθεί περαιτέρω η πρόταση αυτή. έχει πολλά θετικά στοιχεία και σαφώς δεν συγκρίνεται με το σημερινό τραγικό και νεκρό Λύκειο και σύστημα Πανελλαδικών εξετάσεων
-
Είναι εκπληξη! Εχω κάποιες επιφυλάξεις. Ειναι πρωτοτυπο ως το διετές λύκειο αλλά η οργάνωση των μαθημάτων είναι αντιγραφή, θα σας πω τις χώρες αργότερα. Η εκπληξη για μένα είναι η αντίθεση με τα βαςικά μαθήματα. Παρόλες τις ταλιμπανίστικες χαζομάρες που τσαμπουνούν μια αιωνιότητα οι δεινόσαυροι (διοικητικοί) του υπουργείου και κάθε αδαής υπουργός που τους ακούει (όπως και ίσως η πλειοψηφία των συναδέλφων), για το ποια είναι τα βασικά μαθήματα και μόνο αυτά πρέπει να εξυπηρετούνται, τελικά γίνεται κατανοητό ότι αυτές οι μπουρδες δεν ισχύουν στον υπόλοιπο κόσμο. Υπάρχουν μαθήματα κορμού, κοινά και είναι αυτά που λεει και εδώ γλώσσα, Α ξενη γλώσσα, Γυμναστική ( και τέχνες). Μου κάνει εντύπωση που το πήραν χαμπάρι
-
αναμενόμενα από τις διαρροές που είχαμε τόσο καιρό
χοντρικά πρέπει να κλείσει 1 Λύκειο στα 4-5 Γυμνάσια για να γίνει 1 Γυμνάσιο ακόμα και χωρέσει η Δ Γυμνασίου
όπου είναι συστεγαζόμενα είναι απλή η αλλαγή, όπου είναι λίγα γυμνάσια και δεν έχουν χώρους θα υπάρχει πρόβλημα
επίσης δεν καταλαβαίνω.... το Γενικό Λύκειο θα έχει 2 τάξεις ή και το Επαγγελματικό; πρέπει να ξεκαθαριστεί..... αν και νομίζω ότι και τα ΕΠΑΛ πρέπει να πάνε στα 2 χρόνια +1 πρακτική.... αλλιώς κάποιος θα θέλει ένα χρόνο παραπάνω...
και το ερώτημα και το καίριο .... από πότε θα το κάνουν να ισχύει ? από την επόμενη χρονιά;
σε κάθε περίπτωση μιλάμε για κοσμογονία !
-
Είναι εκπληξη! Εχω κάποιες επιφυλάξεις. Ειναι πρωτοτυπο ως το διετές λύκειο αλλά η οργάνωση των μαθημάτων είναι αντιγραφή, θα σας πω τις χώρες αργότερα. Η εκπληξη για μένα είναι η αντίθεση με τα βαςικά μαθήματα. Παρόλες τις ταλιμπανίστικες χαζομάρες που τσαμπουνούν μια αιωνιότητα οι δεινόσαυροι (διοικητικοί) του υπουργείου και κάθε αδαής υπουργός που τους ακούει (όπως και ίσως η πλειοψηφία των συναδέλφων), για το ποια είναι τα βασικά μαθήματα και μόνο αυτά πρέπει να εξυπηρετούνται, τελικά γίνεται κατανοητό ότι αυτές οι μπουρδες δεν ισχύουν στον υπόλοιπο κόσμο. Υπάρχουν μαθήματα κορμού, κοινά και είναι αυτά που λεει και εδώ γλώσσα, Α ξενη γλώσσα, Γυμναστική ( και τέχνες). Μου κάνει εντύπωση που το πήραν χαμπάρι
+++
-
Αλλαγές και αλλαγές και στο τέλος ένα τίποτα....όλοι θα εφαρμόσουν στην παιδεία τα μακρόπνοα σχέδιά τους που στο τέλος θα καταλήξουν σαν την σχεδία του Οδυσσέα.
-
Αν και νομίζω ότι χρειάζονται να γίνουν δραστικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα, ούτε και εγώ τους εμπιστεύομαι. Κάθε καινοτομία θέλει σκέψη και μελέτη. Δεν είναι ακόμα σαφές τι θέλουν να κανουν, όπως:
Θα αλλάξουν τις αναθέσεις; Θα αντικαταστήσουν κάποια μαθήματα δια ζώσης με εξ΄αποστάσεως; Τι θα γίνει με τα ΕΠΑΛ; Πως θα αξιολογούνται οι μαθητές; Πως θα μπαίνουν τα παιδιά στα πανεπιστήμια;
Θέλουν καλύτερη παιδεία ή να εξοικονομήσουν πόρους;
Και κάτι ακόμα μεταξύ σοβαρού και αστείου. Θα σταματήσουν τα φροντιστήρια για τους μαθητές (ή θα αλλάξουν τακτική με νέο αντικείμενο την συγγραφή ερευνητικών εργασιών) και θα πιάσουν δουλειά με τους εκπαιδευτικούς που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο νέο σύστημα.
-
Συμφωνώ με την Ιωάννα2016, ειδικά όταν πρόκειται για μια χώρα όπου εκφράζονται συνέχεια "οραματισμοί" για μεγάλες "αλλαγές", γίνονται "διάλογοι" και όλα αυτά και στο τέλος ή δεν εφαρμόζονται καθόλου ή μισο-εφαρμόζονται ή γκρεμίζονται (και πάλι απ' την αρχή...), μόλις γίνεται ανασχηματισμός ή αναλαμβάνει άλλο κόμμα.
Και για όλους τους άμεσα εμπλεκόμενους (εν προκειμένω μαθητές και εκπαιδευτικούς) μένει μονάχα το άγχος και η αβεβαιότητα για το τί σκέφτηκαν πάλι αυτοί εκεί πάνω.
Γίνεται λόγος για συγχωνεύσεις (1η σφαλιάρα), για το ότι το Λύκειο δεν λειτουργεί (2η σφαλιάρα, και μάλιστα ισοπεδωτικά προσβλητική για όλους τους εκπαιδευτικούς), για το ότι στην Γ' Λυκείου "ζήτημα αν γίνονται το 1/20 των ωρών Γενικής Παιδείας" (3η σφαλιάρα - ούτε π.χ. η Έκθεση ή η
-
Μου αρέσει το σύστημα τηλεμαθηματων ! Εδώ δεν έχουν λεφτά για χαρτί θα βρουν λεφτά για τέτοιο εξοπλισμό ! Ζούμε μεγάλες στιγμές ! Επίσης αυτός που θέλει φιλολογικές σχολές θα μπορεί να πάρει μόνο δυο μαθήματα από την κατεύθυνση του ! Τι τον ενδιαφέρουν τα μαθηματικά και οι τέχνες που θα υποχρεωθεί να διαλέξει ;
-
να πως δρομολογείται η μείωση των προσλήψεων με όλα αυτά τα επιλογής...
-
Δείτε το
Πλάκα μας κάνουν, το συγκεκριμένο βγάζει συνέχεια ανοησίες, αποκλειστικό? Κανείς δεν ασχολήθηκε με τις αλλαγές στην εκπαίδευση , αυτοί από πού έχουν τις πληροφορίες?
Λένε για 4 χρόνια γυμνάσιο, χωρίς να μας εξηγήσουν πως θα χωρέσουν οι μαθητές στις αίθουσες.( μόνο με διώροφα θρανία θα το καταφέρουν)
Οι καθηγητές να κάθονται 30 ώρες στο σχολείο και πως θα συμπληρώνουν ωράριο στα υπόλοιπα ?
Θα αντικαταστήσουν την παραπαιδεία με το δοκίμιο και τις εργασίες που θα αγοράζουν. Το αποκορύφωμα είναι η κοινωνική εργασία που το θέτουν ως προαπαιτούμενο για να συμμετάσχεις στις γραπτές εξετάσεις πάνω σε ολόκληρη την υλη , διαφορετικά θα σου παρέχουν αναλυτικό περιγραφικό πιστοποιητικό για τα δύο χρόνια του λυκείου. ;D
-
με ένα μάθημα μέσω skype.... σε τρία νησιωτικά λύκεια ταυτοχρόνως... που θα κάνει ένας καθηγητής απο την Αθήνα .... πόσους διορισμούς γλυτωνει το υπουργείο;;; :-X :-X
-
Μην δίνετε ιδέες. ;D ;D ;D
-
με ένα μάθημα μέσω skype.... σε τρία νησιωτικά λύκεια ταυτοχρόνως... που θα κάνει ένας καθηγητής απο την Αθήνα .... πόσους διορισμούς γλυτωνει το υπουργείο;;; :-X :-X
...και όταν δεν κόβεται το internet...
-
Αυτό το κείμενο αν όντως ισχύει έτσι(που δεν αμφιβάλλω) προσβάλλει όλο το σύστημα εκπαίδευσης τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιωτικού τομέα.Αυτό που λένε είναι <είστε και είναι όλοι για τα μπάζα ,εμείς ξέρουμε>.
-
...και όταν δεν κόβεται το internet...
ε τότε τηλέφωνο και ανοιχτή ακρόαση
άσε που μπορεί να μοιράσει ιντερνετ με το κινητό του κάποιος μαθητής.... μια μέρα ο ένας μια ο άλλος... όλα γίνονται
-
Πολύ καλό για να είναι αληθινό.
Ας το υλοποιήσουν όμως γρήγορα για να μη μένουν εξεγγελίες και στη συνέχεια διορθώνουν τα όποια λάθη.
Θέλει θάρρος όμως και πολύ όρεξη από τον όποιο υπουργό για να υλοποιεί τέτοιου μεγέθους αλλαγές σε μια βαλτωμένη, ανερμάτιστη αξιακά και αδρανοποιημένη κοινωνία σαν την ελληνική.
Αν και πιστεύω ότι ολόκληρο το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να ενταφιασθεί άμεσα και από το μηδέν να ξεκινήσει ο εξαρχής σχεδιασμός του λαμβάνοντας υπόψη τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, νομίζω 'οτι στο Υπουργείο αξίζει ένα μπράβο για το γεγονός ότι δεν έπιασαν μια καρέκλα και την άραξαν όπως συνήθως κάνουν ΄ολοι οι υπουργοί, υφυπουργοι, γραμματείς και παρατρεχάμενοι.
Τέτοια εγχειρήματα απαιτούν πάρα πολύ δουλειά, σχεδιασμό, συζητήσεις και ξενύχτια .
Προσωπικά εκπλήσσομαι ευχάριστα που το Υπουργείο Παιδείας δείχνει ότι επιτέλους σκέφτεται και προτείνει λύσεις για την Παιδεία.
Το αν θα υπάρξουν λάθη θα εξαρτηθεί από το σχεδιασμό του, αλλά αν το όραμα μιας καλύτερης Παιδείας αποτελεί στόχο για το Υπουργείο, τότε θα υπάρχει και η θέληση για τη διόρθωση τους.
Σε τέτοιες ανατροπές δεν μας έχουν συνηθίσει οι Κυβερνήσεις, εκτός και αν πρόκειται για φορολόγηση.
Τελικά - άσχετα αν υλοποιηθεί ή όχι-αποδεικνύεται ότι ένας Υπουργός μπορεί αν θέλει να φέρει το ξεβάλτωμα από το βούρκο που οι προκατοχοί του είχαν εγκαταστήσει, του εκπαιδευτικού κόσμου και των γονέων συνεπικουρουμένων.
-
Πολύ καλό για να είναι αληθινό.
Ας το υλοποιήσουν όμως γρήγορα για να μη μένουν εξεγγελίες και στη συνέχεια διορθώνουν τα όποια λάθη.
Θέλει θάρρος όμως και πολύ όρεξη από τον όποιο υπουργό για να υλοποιεί τέτοιου μεγέθους αλλαγές σε μια βαλτωμένη, ανερμάτιστη αξιακά και αδρανοποιημένη κοινωνία σαν την ελληνική.
Αν και πιστεύω ότι ολόκληρο το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να ενταφιασθεί άμεσα και από το μηδέν να ξεκινήσει ο εξαρχής σχεδιασμός του λαμβάνοντας υπόψη τα υπόλοιπα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, νομίζω 'οτι στο Υπουργείο αξίζει ένα μπράβο για το γεγονός ότι δεν έπιασαν μια καρέκλα και την άραξαν όπως συνήθως κάνουν ΄ολοι οι υπουργοί, υφυπουργοι, γραμματείς και παρατρεχάμενοι.
Τέτοια εγχειρήματα απαιτούν πάρα πολύ δουλειά, σχεδιασμό, συζητήσεις και ξενύχτια .
Προσωπικά εκπλήσσομαι ευχάριστα που το Υπουργείο Παιδείας δείχνει ότι επιτέλους σκέφτεται και προτείνει λύσεις για την Παιδεία.
Το αν θα υπάρξουν λάθη θα εξαρτηθεί από το σχεδιασμό του, αλλά αν το όραμα μιας καλύτερης Παιδείας αποτελεί στόχο για το Υπουργείο, τότε θα υπάρχει και η θέληση για τη διόρθωση τους.
Σε τέτοιες ανατροπές δεν μας έχουν συνηθίσει οι Κυβερνήσεις, εκτός και αν πρόκειται για φορολόγηση.
Τελικά - άσχετα αν υλοποιηθεί ή όχι-αποδεικνύεται ότι ένας Υπουργός μπορεί αν θέλει να φέρει το ξεβάλτωμα από το βούρκο που οι προκατοχοί του είχαν εγκαταστήσει, του εκπαιδευτικού κόσμου και των γονέων συνεπικουρουμένων.
με μαθήματα επιλεγόμενα και να κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλεία τους ή να μην δουλέψουν πολλοί...έ...όχι και καλό... >:(
-
Aφελείς είναι κατά τη γνώμη μου όσοι θεωρούν πως το προτεινόμενο σχέδιο είναι θετικό.Όλη η δουλειά γίνεται όχι για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης αλλά για συγχωνεύσεις λυκείων και εξοικονόμησης ανθρωπινου δυναμικού με ό,τι αυτό συνεπάγεται: υπεραριθμίες,μετακινήσεις εκπαιδευτικών ΄΄εθελοντικά΄΄ στην αρχή υποχρεωτικά στη συνέχεια,μια σαλάτα στις αναθέσεις όπου όλοι εν δυνάμει θα διδάσκουν σχεδόν τα πάντα.Αυτό είναι το re-start;Λεφτά δεν έχουν(για την παιδεία) υποβαθμίζουν την παρεχόμενη υπηρεσία έως ότου αυτή ευτελιστεί από μόνη της και εκπέσει στις συνειδήσεις παιδιών και γονέων.Δυστυχώς.
-
Aφελείς είναι κατά τη γνώμη μου όσοι θεωρούν πως το προτεινόμενο σχέδιο είναι θετικό.Όλη η δουλειά γίνεται όχι για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης αλλά για συγχωνεύσεις λυκείων και εξοικονόμησης ανθρωπινου δυναμικού με ό,τι αυτό συνεπάγεται: υπεραριθμίες,μετακινήσεις εκπαιδευτικών ΄΄εθελοντικά΄΄ στην αρχή υποχρεωτικά στη συνέχεια,μια σαλάτα στις αναθέσεις όπου όλοι εν δυνάμει θα διδάσκουν σχεδόν τα πάντα.Αυτό είναι το re-start;Λεφτά δεν έχουν(για την παιδεία) υποβαθμίζουν την παρεχόμενη υπηρεσία έως ότου αυτή ευτελιστεί από μόνη της και εκπέσει στις συνειδήσεις παιδιών και γονέων.Δυστυχώς.
εννοείτε ότι αυτό θα είναι ένα όφελος για το κράτος... και καλά κάνει αρκεί να έχουμε κέρδος στην ποιότητα... αυτό είναι το στοίχημα. Είμαστε ευχαριστημένοι με το εκπαιδευτικό σύστημα; δεν έχει δίκιο σε όσα γράφει η επιτροπή, εγώ νομίζω δίκιο έχει... είναι οι προτάσεις αυτές καλές για να πάμε να αλλάξουμε την κατάσταση; μάλλον ναι λέω εγώ...
μπορεί να έχουμε συγχωνεύσεις λυκείων αλλά θα έχουμε και ιδρύσεις γυμνασίων αυτά πάνε μαζί
-
εδώ είναι όλη η πρόταση
http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/esos_porismata_dialogou_2016-1.pdf (http://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/esos_porismata_dialogou_2016-1.pdf)
γιατί τώρα το βλέπουμε λίγο αποσπασματικά
-
Aφελείς είναι κατά τη γνώμη μου όσοι θεωρούν πως το προτεινόμενο σχέδιο είναι θετικό.
Με γνωρίζετε προσωπικά και με χαρακτηρίζετε αφελή ?
Θα περίμενα να χαρακτηρίσετε αφελή την αποψή μου και όχι εμένα εκτός και εάν όποιου/ας ή άποψη σας είναι μη αρεστή, αυτόματα τιτλοφορείται εκ μέρους σας ως αφελής.
Πάντως, για να αποδειχθεί ποιος είναι αφελής ή όχι θα πρέπει πρώτα να εφαρμοσθεί μία πρόταση και στη συνέχεια ανάλογα με τα όποια θετικά της ή όχι να επιμερισθεί το ποσοστό αφέλειας του καθενός μας.
-
αυτό για τη δοκιμή ισχύει και για άλλα πράγματα;
έλεος!!!
-
Όσοι υπηρετούν ήδη τη δημόσια εκπαίδευση μπορεί να βλέπουν κάποια θετικά στις προτάσεις αυτες, όσοι όμως βρίσκονται απ έξω και καταλαβαίνουν πως αυτές οι ποροτάσεις έχουν κύριο στόχο τη δραματική μείωση προσωπικού, μάλλον θλίβονται και δικαιολογημένα. :'(
-
Επειδή ως ωρομισθιος-αναπληρωτής υπηρετώ 10 χρονια την δημόσια εκπαίδευση απο μέσα, σου λέω οτι όλες οι " μεταρρυθμίσεις" που έγιναν ήταν στη λογική περικοπών προσωπικού, " ο μαθητής έχει πάντα δίκιο", και ένα σχολείο τραλαλα τραλαλο...
Φοβάμαι οτι και αυτό που σχεδιάζουν την πεπατημένη ακολουθεί....
Κόβουν 4-5000 θέσεις αναπληρωτών απο Αθμια, θα κόψουν και ένα μεγάλο αριθμό αναπληρωτών βασικών ειδικοτήτων , εκεί που έχουν ανάγκες απο πολλές προσληψεις( 02,03,04), νέες συγχωνεύσεις σχολείων , και μάθημα στα απομακρυσμένα νησιά μεσω skype για να μην στέλνουν καθηγητές....
Όλα καλά....όπου ανέλαβαν πανεπιστημιακοί ασχετοι με την βθμια-αθμια ( όχι πως έχουν σχέση και με την γθμια),
θάλασσα τα έκαναν...
Άλλο ένα copy paste εκπαιδευτικης αποτυχημένης μετταρυθμισης ευρωπαικης χώρας ή χωρων...
Όλα καλά λοιπόν...απο το ένα άκρο στο άλλο....κριμα...😩
-
Επειδή ως ωρομισθιος-αναπληρωτής υπηρετώ 10 χρονια την δημόσια εκπαίδευση απο μέσα, σου λέω οτι όλες οι " μεταρρυθμίσεις" που έγιναν ήταν στη λογική περικοπών προσωπικού, " ο μαθητής έχει πάντα δίκιο", και ένα σχολείο τραλαλα τραλαλο...
Φοβάμαι οτι και αυτό που σχεδιάζουν την πεπατημένη ακολουθεί....
Κόβουν 4-5000 θέσεις αναπληρωτών απο Αθμια, θα κόψουν και ένα μεγάλο αριθμό αναπληρωτών βασικών ειδικοτήτων , εκεί που έχουν ανάγκες απο πολλές προσληψεις( 02,03,04), νέες συγχωνεύσεις σχολείων , και μάθημα στα απομακρυσμένα νησιά μεσω skype για να μην στέλνουν καθηγητές....
Όλα καλά....όπου ανέλαβαν πανεπιστημιακοί ασχετοι με την βθμια-αθμια ( όχι πως έχουν σχέση και με την γθμια),
θάλασσα τα έκαναν...
Άλλο ένα copy paste εκπαιδευτικης αποτυχημένης μετταρυθμισης ευρωπαικης χώρας ή χωρων...
Όλα καλά λοιπόν...απο το ένα άκρο στο άλλο....κριμα...😩
Συμφωνώ συνάδελφε, κι εγώ ως αναπληρωτής την υπηρετώ εδώ κι οκτώ χρόνια, εννοούσα τους μόνιμους που έχουν δέσει το γαιδαρό τους, εμείς όμως που μπορεί να βρεθούμε αύριο χωρίς δουλειά και μάλλον θα βρεθούμε αν γίνουν πράξη όλα αυτά τίποτα θετικό δεν βλέπουμε σττις "νεοτερίστικες" αυτές αρλούμπες.
-
Oι μεταρρυθμίσεις στα σύγχρονα κράτη είθισται να εφαρμόζονται πρώτα πιλοτικά,να εξάγονται τα πρώτα συμπεράσματα και στη συνέχεια επα΄ί΄οντες περί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να αποφαίνονται. Εφ΄όσον κριθούν επαρκείς,τότε και μόνο τότε είναι εύλογο να τεθούν σε εφαρμογή σε ευρεία κλίμακα.Στου κασίδι το κεφάλι μεταρρυθμίσεις τέτοιου εύρους είναι κατά τη γνώμη μου προσχηματικές.Ο μόνος στόχος είναι η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού επί τα χείρω για την ποιότητα της εκπαίδευσης και για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς.Δεν εμπίπτει στην κοινή λογική το ΄΄κρίνω εκ του αποτελέσματος΄΄όταν πρόκειται για άσκηση εκπαιδευτικής πολιτικής που θα κρίνει το μέλλον παιδιών,οικογενειών και της ίδιας της χώρας εν τέλει.
-
Κάνουν μία πρόταση μόνο για να την κάνουν.
Γνωρίζουν και οι ίδιοι ότι αυτό που προτείνουν είναι τελείως ανέφικτο.
Δεν μπορείς να μετατρέψεις τα γυμνάσια ξαφνικά από τριτάξια σε τετρατάξια.
Θέλει χρόνο και χρήμα αυτό. Και ειδικά το δεύτερο δεν υπάρχει.
Αν υποθετικά γινόταν κάτι τέτοιο θα ήταν άσχημο και για τους αναπληρωτές αλλά και για τους μόνιμους αφού πολλά λύκεια θα έκλειναν (ειδικά ΕΠΑΛ).
-
Το παραπάνω σχέδιο προτείνει το απόλυτο μπάχαλο. Ας πάρω για παράδειγμα το περίφημο δοκίμιο που θα το γράφουν τα φροντιστήρια, όπως γίνεται τώρα με τις πανεπιστημιακές εργασίες.
Όσο για το τετραετές γυμνάσιο: μια χαρά και εύκολα γίνεται, αν θέλουν να κάνουν υπεράριθμους τους καθηγητές του Λυκείου. Λυπάμαι, αλλά στο σχέδιο αυτό δεν μπορώ να βρω θετικά!!!
-
Το παραπάνω σχέδιο προτείνει το απόλυτο μπάχαλο. Ας πάρω για παράδειγμα το περίφημο δοκίμιο που θα το γράφουν τα φροντιστήρια, όπως γίνεται τώρα με τις πανεπιστημιακές εργασίες.
Όσο για το τετραετές γυμνάσιο: μια χαρά και εύκολα γίνεται, αν θέλουν να κάνουν υπεράριθμους τους καθηγητές του Λυκείου. Λυπάμαι, αλλά στο σχέδιο αυτό δεν μπορώ να βρω θετικά!!!
Πιστεύεις ότι είναι πολλά τα γυμνάσια που μπορούν να αντέξουν κτηριακά αύξηση 33% των μαθητών τους?
-
Όπως προαναφέρθηκε, στα σχολεία που συστεγάζονται δεν υπάρχει θέμα. Στα άλλα, ναι, υπάρχει, αλλά το σχέδιο αυτό γι' αυτό το χαρακτήρισα μπάχαλο, γιατί προκαλεί περισσότερη αναταραχή παρά λύνει θέματα. Είπα ότι εφαρμόζεται εύκολα, γιατί στο παρελθόν εφαρμόστηκαν εύκολα διάφορα μέτρα, π.χ. επί Διαμαντοπούλου, τράπεζα θεμάτων επί Αρβανιτόπουλου και εξίσου εύκολα καταργήθηκαν.
-
Όπως προαναφέρθηκε, στα σχολεία που συστεγάζονται δεν υπάρχει θέμα. Στα άλλα, ναι, υπάρχει, αλλά το σχέδιο αυτό γι' αυτό το χαρακτήρισα μπάχαλο, γιατί προκαλεί περισσότερη αναταραχή παρά λύνει θέματα. Είπα ότι εφαρμόζεται εύκολα, γιατί στο παρελθόν εφαρμόστηκαν εύκολα διάφορα μέτρα, π.χ. επί Διαμαντοπούλου, τράπεζα θεμάτων επί Αρβανιτόπουλου και εξίσου εύκολα καταργήθηκαν.
Ναι άλλα εδώ μπαίνει το κτηριακό που μόνο εύκολο δεν είναι κατά τη γνώμη μου.
Έκαναν μία πρόταση μόνο για να κάνουν κάτι, γνωρίζοντας ότι δεν μπορούν καν να το υλοποιήσουν.
-
Πάλι θέλουν να καινοτομήσουν.Τί πάθος θεέ μου!!! Αυτή η Παιδεία κατάντησε τραγελαφικό παίγνιο των εκάστοτε υπουργών.Όλοι θα βάλουν τη σφραγίδα τους...μα όλοι;;;
-
κοιτάξτε αυτό με το κτηριακό λύνεται πολύ εύκολα. θα γίνει υπαναχώρηση σε 3ταξιο λυκειο όπως στις χώρες των οποίων μιμούνται το σύστημα
-
κοιτάξτε αυτό με το κτηριακό λύνεται πολύ εύκολα. θα γίνει υπαναχώρηση σε 3ταξιο λυκειο όπως στις χώρες των οποίων μιμούνται το σύστημα
Δεν κατάλαβα τι εννοείς.
-
E, προφανώς εννοεί ότι θα εφαρμόσει όλα τα άλλα εκτός από το 4-2 που θα το αφήσει ως έχει.
Ο Φίλης θα βρει τρόπο να το παρουσιάσει αλλιώς αφού πρακτικά δεν γίνεται να φιλοξενήσουν τα γυμνάσια 4 τάξεις. Θα πει λοιπόν ο Φίλης ότι η 4 τάξη του γυμνασίου θα στεγάζεται στο λύκειο και θα αποτελεί προθάλαμογια ομαλή ένταξη στο Λύκειο!
Αρχίζω να μαθαίνω την γλώσσα του Φίλη...
-
E, προφανώς εννοεί ότι θα εφαρμόσει όλα τα άλλα εκτός από το 4-2 που θα το αφήσει ως έχει.
Ο Φίλης θα βρει τρόπο να το παρουσιάσει αλλιώς αφού πρακτικά δεν γίνεται να φιλοξενήσουν τα γυμνάσια 4 τάξεις. Θα πει λοιπόν ο Φίλης ότι η 4 τάξη του γυμνασίου θα στεγάζεται στο λύκειο και θα αποτελεί προθάλαμογια ομαλή ένταξη στο Λύκειο!
Αρχίζω να μαθαίνω την γλώσσα του Φίλη...
Θα βαφτίσει την 1η Λυκείου δηλαδή 4η Γυμνασίου ή όπως αλλιώς θέλει, αλλά θα στεγάζεται στο Λύκειο?
Εντάξει, από υπουργούς παιδείας όλα να τα περιμένεις...
-
Θα δείξει με τον καιρό τι θέλουν να κάνουν. Κύριος στόχος είναι πάντως να μειωθούν οι δαπάνες στην εκπαίδευση. Αν το γυμνάσιο γίνει τεταρτάξιο θα στοιβάξουν πολύ κόσμο στα τμήματα. Και αυτό τους βολεύει. Μην ξεχνάμε ότι επιπλέον έχουμε συνεχή μείωση στο αριθμό των μαθητών. Επίσης το λύκειο πρέπει να το δούμε και σε συνάρτηση με την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Δεν έχω δει/διαβάσει ολόκληρη την πρόταση.
-
Θα δείξει με τον καιρό τι θέλουν να κάνουν. Κύριος στόχος είναι πάντως να μειωθούν οι δαπάνες στην εκπαίδευση. Αν το γυμνάσιο γίνει τεταρτάξιο θα στοιβάξουν πολύ κόσμο στα τμήματα. Και αυτό τους βολεύει. Μην ξεχνάμε ότι επιπλέον έχουμε συνεχή μείωση στο αριθμό των μαθητών. Επίσης το λύκειο πρέπει να το δούμε και σε συνάρτηση με την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Δεν έχω δει/διαβάσει ολόκληρη την πρόταση.
Τα τελευταια 18 χρονια...εχουμε τους μεταρυθμιστες της παιδειας...ΑΡΣΕΝΗΣ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ-ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ-ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ-ΑΡ
-
Το τελευταίο δυστυχώς είναι αυτό που πληρώνουμε σήμερα.
-
Σχολείο χωρίς εξετάσεις ; Ας το δεχθούμε.. Πώς όμως ένα παιδί που από τη 1η δημοτικού ως την (νέα)
-
θα σας πω κάτι που διάβασα σε ένα βιβλίο ιστορικού της ελληνικής εκπαίδευσης,δεν θυμάμαι ποιος ο τίτλος και ο συγγραφέας , αλλά έλεγε πως παραδοσιακά όποια ελληνική κυβέρνηση δεν είχε να παράξει ουσιαστικό κυβερνητικό έργο (στην οικονομική, εξωτερική, κοινωνική πολιτική) σκαρφιζότανε μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση....που πάντα έμενε ανεφάρμοστη,ανολοκλήρωτη ή ανατρεπόταν από τους επόμενους...
-
Σχολείο χωρίς εξετάσεις ; Ας το δεχθούμε.. Πώς όμως ένα παιδί που από τη 1η δημοτικού ως την (νέα)
-
Οπωσδήποτε έχει και καλά στοιχεία. Το θέμα είναι ότι είναι πολύ ριζοσπαστική για να ισχύσει αυτόματα.
Κατά τη γνώμη μου μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση πρέπει εκτός από διακομματική συναίνεση να έχει και πολλά χρόνια μπροστά της για να υλοποιηθεί σωστά και όχι βεβιασμένα. Για παράδειγμα πχ επιλέγουμε μία "φουρνιά" μαθητών -έστω αυτούς που γεννήθηκαν φέτος-και θα πάνε σχολείο σε 6 χρόνια και λέμε ότι οι όποιες αλλαγές θα ισχύουν για αυτούς. Έχουμε έτσι 6+12=18 χρόνια σταδιακής εφαρμογής του νέου συστήματος ως την πλήρη υλοποίησή του.
-
για την εφαρμογή νομίζω ότι το 4+2 πρέπει να γίνει ταυτόχρονα στο γυμνάσιο και λύκειο, στο γυμνάσιο είναι εύκολο αφού μπορεί να γίνει ταυτόχρονα και στις 3 τάξεις που θα γίνουν 4 (με κατάλληλη προσαρμογή του αναλυτικού με κάποιο μεταβατικό στάδιο), στο λύκειο υποχρεωτικά θα ξεκινήσει από την Α τάξη.
Αν π.χ. έλεγαν ότι θα ξεκινήσει με την νέα σχολική (που δεν νομίζω) τότε η φετινή
-
Εχει καταλάβει κανείς πως θα γίνεται η είσοδος στα πανεπιστήμια; ::)πως θα βγαίνει ο αριθμός μορίων ; τι υπολογίζεται και τι όχι στον βαθμό πρόσβασης ; τι καταργείται και τι διατηρείται; κάπου γράφει ότι για να γίνει ένα προσφερόμενο μάθημα σε ένα λύκειο π.χ ιστορία τέχνης πρέπει να το δηλώσουν 20 παιδιά μίνιμουμ..Νομίζω ότι ο υπουργός λειτουργεί εντελώς βιαστικά και πρόχειρα..Τέτοια θέματα απαιτούν εις βάθος μελέτη χρόνων και όχι ευχολόγια σε ένα κείμενο 140 σελίδων..Απλά καίγεται για να παρουσιάσει κάτι μιας και στον επικείμενο ανασχηματισμό το όνομα του φιγουράρει στα πρώτα προς αντικατάσταση..
-
Απ΄ότι κατάλαβα θα προκύπτει ένας βαθμός πρόσβασης για τον υπολογισμό του οποίου θα μετρά
-κατά το μεγαλύτερο μέρος ο βαθμός του εθνικού απολυτηρίου(γραπτές εξετάσεις σε 6 μαθήματα εκ των οποίων 3 τουλάχιστον υψηλού επιπέδου).Δε διευκρινίζεται αν αυτές θα είναι πανελλαδικού τύπου ή ενδοσχολικές με τράπεζα θεμάτων.
-η προφορική επίδοση στο σχολείο στη (νέα)
-
ειδικά το δεύτερο με την αξιολόγηση σπάει κόκκαλα :D και τι θα προβλέπει η αξιολόγηση σε περίπτωση κραυγαλέων αποκλίσεων που ειναι σίγουρο ότι θα συμβούν ;
-
για την εφαρμογή νομίζω ότι το 4+2 πρέπει να γίνει ταυτόχρονα στο γυμνάσιο και λύκειο, στο γυμνάσιο είναι εύκολο αφού μπορεί να γίνει ταυτόχρονα και στις 3 τάξεις που θα γίνουν 4 (με κατάλληλη προσαρμογή του αναλυτικού με κάποιο μεταβατικό στάδιο), στο λύκειο υποχρεωτικά θα ξεκινήσει από την Α τάξη.
Αν π.χ. έλεγαν ότι θα ξεκινήσει με την νέα σχολική (που δεν νομίζω) τότε η φετινή
-
Το μείζον πρόβλημα είναι η διαχείριση των δεκάδων ειδικοτήτων που έχουν
παρεισφρήσει στην εκπαίδευση, αλλά η λύση σε αυτό δεν μπορεί να είναι άλλη από την μετεκπαίδευση όσων μπορούν και θέλουν και η μετάταξη όσων δεν μπορούν ή/και δεν θέλουν. Δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουμε να έχουμε σχολείο με 150 ειδικότητες και να παλεύουμε να μην αλλάξει κάτι και διαταραχθεί η ισορροπία του τρόμου ::) ;D
αξιοποιώντας το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο η επιτροπή κατέληξε στις παρακάτω προτάσεις:
Διετής υποχρεωτική εισαγωγική επιμόρφωση όσων πρωτοδιορίζονται στην εκπαίδευση μετά τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/PORISMATA_DIALOGOU_2016.pdf
-
Μπορεί κάποιος να μου πει τι ακριβώς θα είναι αυτό το "συμβόλαιο τιμής"; Κάτι σαν τον όρκο που δίναμε στο στρατό;
-
Ειναι αλλη μια βλακωδης προταση που προστιθεται σε αρκετες που εχουμε ακουσει και που φυσικα δεν εχουν εφαρμοστει ποτε.Μονο γελιο προκαλει.
-
Πάρα πολλά θετικά στοιχεία η πρόταση. Χτυπάει παθογένειες και φυσικά συμφέροντα. Δεν περιορίζεται μόνο στο κόψε ράψε των μαθημάτων των Πανελλαδικων και στην προσαύξηση ωρών σε μαθηματα στην Α και
-
Τις ακριβείς προθέσεις του υπουργείου θα τις ανακαλύψουμε όταν με το καλό ψηφιστούν και πάρουν την μορφή νόμου οι προτάσεις, καθώς και όταν εκδοθούν οι εφαρμοστικές εγκύκλιοι.....τόσο για την Α/θμιια, όσο και για την
-
Μάθημα επιλογής θα αποτελούν τα μαθηματικά στο νέο λύκειο… ;D :'(http://www.esos.gr/arthra/46609/orologio-programma-genikoy-lykeioy-poy-proteinei-i-epitropi-liakoy#comment-50284
-
Ετοιμάζεται ο εξοστρακισμός ειδικοτήτων εκπαιδευτικών από το νέο Λύκειο - Απαράδεκτοι χαρακτηρισμοί του συντάκτη του Πορίσματος
"Το μείζον πρόβλημα είναι η διαχείριση των δεκάδων ειδικοτήτων που έχουν
παρεισφρήσει στην εκπαίδευση, αλλά η λύση σε αυτό δεν μπορεί να είναι άλλη από
την μετεκπαίδευση όσων μπορούν και θέλουν και η μετάταξη όσων δεν μπορούν ή/και
δεν θέλουν. Δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουμε να έχουμε σχολείο με 150 ειδικότητες
και να παλεύουμε να μην αλλάξει κάτι και διαταραχθεί η ισορροπία του τρόμου".
Είναι χαρακτηριστική η λέξη που χρησιμοποιεί ο συντάκτης του πορίσματος (Πρόεδρος της Επιτροπής σύνταξης του Πορίσματος ο Αντώνης Λιάκος): "έχουν παρεισφρήσει". Τι λέει το λεξικό για τη λέξη; Μπαίνω αδικαιολόγητα ή κρυφά ή ανεπίτρεπτα (κακόσημο), υπεισέρχομαι π.χ. «Σε τέτοιες συγκεντρώσεις παρεισφρέουν ύποπτα άτομα»
Από αυτό και μόνο μπορεί να καταλάβει κανείς τις διαθέσεις του συντάκτη του πορίσματος για τους εκπαιδευτικούς.
https://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/etoimazetai-o-exostrakismos-eidikotiton-ekpaideytikon-apo-neo-lykeio-aparadektoi
-
Μήπως μείζον θέμα είναι και η διαχείριση αυτών που έχουν παρεισφρήσει στην κυβέρνηση? (http://yoursmiles.org/ssmile/fun/s0221.gif) (http://yoursmiles.org/s-fun.php)
-
Συνάδελφοι ή απλά συν διαμορφωτές του συγκεκριμένου θέματος.Τι δεν κατανοείτε.Οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι.Η λέξη αλχημεία δεν μπορεί να εξηγήσει την αδιαφορία τους αλλά και τον ερασιτεχνισμό τους.Που ακούστηκε υπουργός να λέει πως εμείς δεν θέλουμε τα παιδιά να έχουν άγχος*.....και πως οι πανελλήνιες έδωσαν οτι είχαν να δώσουν Από που το συμπεραίνει?Έκανε έρευνα?όχι.Έκανε ενδελεχή έλεγχο?'οχι .....τι έκανε? Τίποτα απολύτως .Λειτουργεί ιδεοληπτικά......μπαρμπατζολίστικα όπως λέμε στο χωρίο μου.Πάρτε το χαμπάρι.Οι παρεχόμενες γνώσεις αν όντως το κάνουν σε στυλ Μπακαλορ-φρανσε όχι απλά θα υποβαθμιστουν αλλά θα γίνουν γνώση για λίγους.Απορώ πως οι διορισμένοι δεν αντιδρούν όταν ακούνε για πιστοποίηση παρακολούθησης για τους νέους που δεν θα θελήσουν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια.Που ακούστηκε?Ουγκάντα....Πιστοποιητικό .....έλεος.Δεν λέει κανείς οτι δεν υπάρχουν προβλήματα στις εισαγωγικές αλλά όχι ρε φίλε να ερχεσε εσυ και να τα κανεις ολα λιμπα.
*Τα παιδιά ως ενήλικοι θα δίνουν μια ζωή εξετάσεις,η κοινωνία μας δυστυχώς είναι ανταγωνιστική.
-
venti1986, έχουμε φτάσει στο σημείο να παίρνουν όλοι απολυτήριο λυκείου χωρίς να έχουν καν τις απαραίτητες γνώσεις!
Έτσι, όπως έγινε όλοι οι μαθητές περνάνε. Τουλάχιστον με την πιστοποίηση θα ξέρουμε ποιοι ξέρουν και ποιοι δεν έμαθαν τίποτα!
-
*Τα παιδιά ως ενήλικοι θα δίνουν μια ζωή εξετάσεις,η κοινωνία μας δυστυχώς είναι ανταγωνιστική.
Η ανταγωνιστική κοινωνία δεν σημαίνει απαραίτητα εξετάσεις. Σε ποιον επαγγελματικό τομέα υπάρχουν εξετάσεις πλην της εισαγωγής στο δημόσιο; Θα γράψεις εξετάσεις για να δουλέψεις σε μια σοβαρή εταιρεία; Εδώ και τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου παίρνουν φοιτητές στα μεταπτυχιακά χωρίς εξετάσεις. Επειδή στην Ελλάδα δεν μπορούμε να διαχειριστούμε την ιδέα της αξιολόγησης υποψηφίων με φάκελο προσόντων, statement of purpose και συνέντευξη, για λόγους που οφείλονται και στη δικαιολογημένη καχυποψία μας για αδιάβλητες διαδικασίες, έχουμε αναγάγει την εξέταση σε φετίχ. Και να ήταν μια δημιουργική εξέταση με ανοιχτά βιβλία και μελέτες περίπτωσης, να το καταλάβω. Αλλά εδώ βασιζόμαστε στην αποστήθιση και φυσικά στήνεται γύρω από κάθε είδους εξέταση, για δημόσιο, τράπεζες, σχολή δημόσιας διοίκησης κλπ ένα ολόκληρο τσίρκο φροντιστηρίων. Εννοείται ότι οι αριστούχοι των εξετάσεων αυτών και των μεταπτυχιακών κλπ δεν μπορούν να σταθούν σε μια επαγγελματική συνέντευξη όπου κάποιος θα τους ρωτήσει τι είναι ικανοί να κάνουν, ποιοι είναι οι στόχοι τους και τι πιστεύουν ότι θα προσφέρουν στη συγκεκριμένη θέση εργασίας. Εννοείται επίσης ότι συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου σε αυτήν την κατηγορία.
Ανταγωνιστική αγορά εργασίας δεν είναι εξετάσεις και συλλογή μορίων από πιστοποιήσεις κάθε λογής και είναι λάθος αν καλλιεργούμε σε παιδιά και γονείς αυτή την αντίληψη.
-
Η ανταγωνιστική κοινωνία δεν σημαίνει απαραίτητα εξετάσεις. Σε ποιον επαγγελματικό τομέα υπάρχουν εξετάσεις πλην της εισαγωγής στο δημόσιο; Θα γράψεις εξετάσεις για να δουλέψεις σε μια σοβαρή εταιρεία; Εδώ και τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου παίρνουν φοιτητές στα μεταπτυχιακά χωρίς εξετάσεις. Επειδή στην Ελλάδα δεν μπορούμε να διαχειριστούμε την ιδέα της αξιολόγησης υποψηφίων με φάκελο προσόντων, statement of purpose και συνέντευξη, για λόγους που οφείλονται και στη δικαιολογημένη καχυποψία μας για αδιάβλητες διαδικασίες, έχουμε αναγάγει την εξέταση σε φετίχ. Και να ήταν μια δημιουργική εξέταση με ανοιχτά βιβλία και μελέτες περίπτωσης, να το καταλάβω. Αλλά εδώ βασιζόμαστε στην αποστήθιση και φυσικά στήνεται γύρω από κάθε είδους εξέταση, για δημόσιο, τράπεζες, σχολή δημόσιας διοίκησης κλπ ένα ολόκληρο τσίρκο φροντιστηρίων. Εννοείται ότι οι αριστούχοι των εξετάσεων αυτών και των μεταπτυχιακών κλπ δεν μπορούν να σταθούν σε μια επαγγελματική συνέντευξη όπου κάποιος θα τους ρωτήσει τι είναι ικανοί να κάνουν, ποιοι είναι οι στόχοι τους και τι πιστεύουν ότι θα προσφέρουν στη συγκεκριμένη θέση εργασίας. Εννοείται επίσης ότι συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου σε αυτήν την κατηγορία.
Ανταγωνιστική αγορά εργασίας δεν είναι εξετάσεις και συλλογή μορίων από πιστοποιήσεις κάθε λογής και είναι λάθος αν καλλιεργούμε σε παιδιά και γονείς αυτή την αντίληψη.
Έσπερε και όμως εξετάσεις δεν σημαίνει απαραίτητα γραπτές ή πτοφορικές. Εξετάσεις θα είναι όλη τους η ζωή γενικά και ειδικά.Δεν ισχύει οτι μόνο στην Ελλάδα δίνουν εξετάσεις για πτυχιο-μεταπτυχιακό-δημόσιο.Π΄νατως η κατοχή γνώσεις στις προηγμένες κοινωνίες γίνεται μόνο με πιστοποίηση και όχι με το στόμα.Και πιστοποίηση είναι εξετάσεις.............
-
Αν εννοείς τη ζωή ως εξετάσεις με την ευρεία έννοια, προφανώς συμφωνώ! Και βέβαια γνωρίζω ότι και στο εξωτερικό υπάρχουν εξετάσεις για συγκεκριμένες θέσεις εργασίας, δεν είναι όμως το μοναδικό κριτήριο, ούτε υπάρχει η λατρεία των εξετάσεων που θεωρούμε ότι εγγυώνται τα πάντα. Φυσικά μιλάμε και για άλλες κοινωνίες όπου η απλή υπεύθυνη δήλωσή σου ότι γνωρίζεις κάτι αρκεί και μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις θα σου ζητήσουν πιστοποίηση - και σίγουρα όχι για γνώσεις ξένων γλωσσών ή πληροφορικής που τις έχεις κάνει στο σχολείο!
Εν πάση περιπτώσει, έχουμε ξεφύγει από το θέμα της συζήτησης γιατί εγώ δεν παίρνω θέση για τις προτάσεις Λιάκου, επειδή δεν έχω εικόνα του πώς όντως λειτουργεί το Ι
-
Επειδή στην Ελλάδα δεν μπορούμε να διαχειριστούμε την ιδέα της αξιολόγησης υποψηφίων με φάκελο προσόντων, statement of purpose και συνέντευξη, για λόγους που οφείλονται και στη δικαιολογημένη καχυποψία μας για αδιάβλητες διαδικασίες, έχουμε αναγάγει την εξέταση σε φετίχ. Και να ήταν μια δημιουργική εξέταση με ανοιχτά βιβλία και μελέτες περίπτωσης, να το καταλάβω.Εννοείται ότι οι αριστούχοι των εξετάσεων αυτών και των μεταπτυχιακών κλπ δεν μπορούν να σταθούν σε μια επαγγελματική συνέντευξη όπου κάποιος θα τους ρωτήσει τι είναι ικανοί να κάνουν, ποιοι είναι οι στόχοι τους και τι πιστεύουν ότι θα προσφέρουν στη συγκεκριμένη θέση εργασίας.
Ανταγωνιστική αγορά εργασίας δεν είναι εξετάσεις και συλλογή μορίων από πιστοποιήσεις κάθε λογής και είναι λάθος αν καλλιεργούμε σε παιδιά και γονείς αυτή την αντίληψη.
Οι συνεντεύξεις , τα προσόντα και οι εργασίες δεν αποτελούν κριτήριο για να γίνει διαλογή και η κατανομή του διαθέσιμου πληθυσμού. Όλες είναι στημένες ,γνωστές ερωτήσεις και αναμενόμενες απαντήσεις. Το τι είναι ικανός να κάνει ο καθένας θα φανεί μόνο αν έχει την ευκαιρία να το αποδείξει , δεν αρκεί μόνο να βάζεις στόχο πρέπει και να τον πετύχεις, εννοείται πως θα προσφέρεις και κάτι παραπάνω από ότι χρειάζεται και διαρκώς θα βελτιώνεσαι…
Δεν μας αρέσει να αλλάξει το λύκειο και να μην έχουμε ώρες για τα μαθήματά μας, μέχρι τώρα η διαδικασία αποδείχτηκε καταστροφική.
Ας αφήσουν τους μαθητές ελεύθερους να επιλέξουν τι θα διδαχτούν γιατί με το ζόρι δεν μαθαίνουν τίποτα, μόνο πρόβλημα δημιουργούν στους συμμαθητές τους. Τα ΑΕΙ-ΤΕΙ μπορούν να καθορίσουν τα προαπαιτούμενα μαθήματα στα όποια θα εξετάζονται οι μαθητές .Στην Ελλάδα κανείς δεν ασχολείται με τα πτυχία και τα προσόντα. Δεν έχει σημασία το τι θα μάθουν οι μαθητές στο λύκειο ούτε από ποιο τμήμα θα αποφοιτήσουν στο τέλος δεν θα έχει καμιά αξία το πτυχίο που θα αποκτήσουν, ανάλογη πιστεύω πως θα είναι και η κατάσταση στο εξωτερικό.
Πόσοι είναι αυτοί που ασχολήθηκαν επαγγελματικά με το αντικείμενο που επιθυμούσαν σπουδάσουν?