Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: gki.areti στις Ιουνίου 25, 2016, 07:27:11 pm
-
Καλησπέρα συνάδελφοι,
Θα μπορουσατε να με ενημερωσετε σχετικα με το πως θα μας βοηθουσε η γνωση της σειρας μας στους πινακες καταταξης των αναπληρωτων ετσι ωστε να μπορεσουμε να κανουμε αντιστοιχα την αιτηση προσληψης ως αναπληρωτες? Τι ακριβως ελεγχουμε και πως θα μπορουσαμε να αυξησουμε την πιθανοτητα επιλογης μας στις επιθυμητες μας περιοχες? Παιζει ρολο η σειρα μας στον πινακα για τη "σωστη" συμπληρωση της αιτησης μας; και πως ακριβως γινεται η σωστη επιλογη της σειρας περιοχων προτιμησης με βαση τη σειρα στον πινακα καταταξης;
Ευχαριστώ
-
Θα σου απαντησω με ερωτηση. Αν φετος ησουν σε σειρα 200 σε ενα κλαδο. Και του χρονου επειδη θα πορστεθουν 2 χρονια επιπλεον με δυσπροσιτα και η φετινη χρονια εσυ θα δηλωσεις ακριβως τα ιδια μερη αν απο 200 βρεθεις στη θεση 80 ή στη θεση 350. Ειναι αρκετα χρησιμο να ξερουμε στο περιπου που θα μαστε ωστε αν εχεις πεσει θεσεις ενδεχομενως να δηλωσει αρκετες περιοχες για να εργαστεις. Αν εχεις πολυ καλυτερη σειρα ισως να δηλωσεις πιο λιγες...
-
Ευχαριστώ πολύ...Απόλυτα κατατοπιστικη απαντηση.Επίσης, κατι κατι ακόμα..πως αντίστοιχα θα μας βοηθουσε στη συμπληρωση της αιτησης μας η γνώση των κενων που υπάρχουν σε καθε περιοχή; Ποιο είναι το σκεπτικό και που μας βοηθαει στη συμπληρωση της αιτησης μας ετσι ώστε παλι να επιτυχουμε πιθανως την πιο επιθυμητη μας περιοχης; Διαδραματιζει καποιον ρόλο η γνωση των κενων που που θα δημοσιευτουν στην επιλογη της σειρας των περιοχών. Οταν σε μια περιοχη υπάρχουν περισσοτερα κενα, αυτο σημαίνει πως ειναι λιγοτερο καλυμμενη και ειναι καλυτερο να την τοποθετουμε στις πρωτες μας περιοχές;Ισως θεωρουνται αυτονόητα αυτά αλλα θα ηθελα αυτες τις διευκρινησεις.
-
Ευχαριστώ πολύ...Απόλυτα κατατοπιστικη απαντηση.Επίσης, κατι κατι ακόμα..πως αντίστοιχα θα μας βοηθουσε στη συμπληρωση της αιτησης μας η γνώση των κενων που υπάρχουν σε καθε περιοχή; Ποιο είναι το σκεπτικό και που μας βοηθαει στη συμπληρωση της αιτησης μας ετσι ώστε παλι να επιτυχουμε πιθανως την πιο επιθυμητη μας περιοχης; Διαδραματιζει καποιον ρόλο η γνωση των κενων που που θα δημοσιευτουν στην επιλογη της σειρας των περιοχών. Οταν σε μια περιοχη υπάρχουν περισσοτερα κενα, αυτο σημαίνει πως ειναι λιγοτερο καλυμμενη και ειναι καλυτερο να την τοποθετουμε στις πρωτες μας περιοχές;Ισως θεωρουνται αυτονόητα αυτά αλλα θα ηθελα αυτες τις διευκρινησεις.
τα κενά ποτέ δεν δημοσιεύονται από πριν την υποβολή της αίτησης αναπληρωτών....απλώς κοιτάς από πέρυσι από που έφυγαν με μεταθέσεις ή αποσπάσεις της ειδικότητάς σου και κυρίως τα τελευτάια χρόνια που έστελνε συνήθως κόσμο στην ειδικότητά σου. Ένας τρόπος για να τα μάθεις είναι να ρωτησεις σχολικούς συμβούλους της ειδικότητάς σου σχετικά με κάποιες περιοχές (προοπτική κενών)
-
Ωραια. Εκτος απο τους σχολικους συμβουλους ήδη απο καποιες αναζητησεις στο Google ειδα καποιους πινακες με λειτουργικα ή οργανικα κενα διαφορων περιοχων. Συγκεκριμενους πινακες με ελλειψεις καθηγητων λογων μεταθεσεων δεν εχω βρει ούτε με περιοχες προτίμησης διαφορων ειδικοτητων. Επομένως εαν είναι σε καποιον διαθέσιμοι,θα το εκτιμουσα.
-
Tην εκτίμηση ότι το επόμενο σχολικό έτος θα προσληφθούν 9.500 λιγότεροι αναπληρωτές διατύπωσε σήμερα στη
-
Tην εκτίμηση ότι το επόμενο σχολικό έτος θα προσληφθούν 9.500 λιγότεροι αναπληρωτές διατύπωσε σήμερα στη