Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών => Μήνυμα ξεκίνησε από: pd στις Ιουνίου 30, 2016, 09:56:59 am

Τίτλος: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιουνίου 30, 2016, 09:56:59 am
Θα ηθελα να ρωτησω τον τροπο εργασιας οσων κανουν ιδιατερο σε Μαθηματικα Γ' λυκειου
.Επειδη ειμαι ΠΕ2 και εργαζομαι διαφορετικα -θελω σας παρακαλω να μου εξηγησετε γιατι υπαρχει αυτη η εμμονη με συγκεκριμενο βοηθημα της Γ' Λυκειου ?Δηλ. Καμμια αυτενεργεια με ασκησεις προσωπικης επιλογης του διδασκοντα 4 ωρες εβδομαδιαια φροντιστηριο  ,παρα μονο απο το βοηθημα ασκησεις?Το θεωρειτε σωστο?
Προβληματιζομαι εαν πρεπει να παρεμβω στον τροπο δουλειας του μαθηματικου που κανει ιδιαιτερο το γιο μου.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: greedo στις Ιουνίου 30, 2016, 10:26:08 am
Μιλάμε για το βοήθημα του Μπάρλα;
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιουνίου 30, 2016, 12:15:40 pm
oxi του ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: taekmaria στις Ιουνίου 30, 2016, 01:32:10 pm

  Καλησπέρα  :)
το συγκεκριμένο βοήθημα είναι αρκετά καλό...το μάθημα των μαθηματικών είναι κατεξοχήν ασκήσεις...καλό είναι να υπάρχει ποικιλία...παίζει ρόλο και το επίπεδο του εκάστοτε μαθητή... Τώρα..αν παρέμβεις θα δημιουργηθεί κακή διάθεση από τον καθηγητή...σκέψου σε εσένα να συνέβαινε κάτι ανάλογο...βέβαια προέχει και το καλό του παιδιού σου!!! Δίκοπο μαχαίρι...Εγώ θα έλεγα να κάνεις μία πολύ φιλική συζήτηση με τον καθηγητή...του στυλ πως βλέπει το παιδί σου...τι στόχους θέτει...πως θα γίνουν εφικτοί...δηλ αν θα ασχοληθούν με αρκετά βοηθήματα κτλ...
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: greedo στις Ιουνίου 30, 2016, 02:06:17 pm
Το καλύτερο είναι να ασχοληθεί με περισσότερα του ενός βοηθήματα.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιουνίου 30, 2016, 02:08:32 pm
Συμφωνω κι εγω ..αλλα θελω προσωπικη επιλογη του διδασκοντα για την καλυψη των εκαστοτε κενων του μαθητη του..δηλ ειναι υπερβολικο να προτεινω στη  συζητηση να του δινει φωτοτυπιες εξτρα?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: calmen στις Ιουνίου 30, 2016, 02:21:44 pm
το βοηθημα του παπαδακη ειναι καλο...για να παρει εξτρα απο φωτοτυπιες..πρεπει να ξερει να λυνει αυτο..
το θεμα ειναι να τραβαει..αν τραβαει..ασκησεις απειρες
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: taekmaria στις Ιουνίου 30, 2016, 04:17:47 pm

 Οι φωτοτυπίες θα είναι ασκήσεις από άλλα βοηθήματα  :) Εννοώ ότι τα βοηθήματα καλύπτουν επαρκώς την ύλη...Μετά είναι θέμα του κάθε μαθητή, πόσες ασκήσεις μπορεί να λύσει... βέβαια δεν είναι ποσοτικό το θέμα, αλλά ποιοτικό...να μπορεί να λύσει όλη τη "γκάμα" των ασκήσεων... και το "όλη" είναι σχετικό :-\...Πιστεύω ότι απλά κάνε τη συζήτηση που σου ανέφερα για να δεις το πλάνο...αν έχει πλάνο φαίνεται  ;)...και από εκεί και ύστερα είναι και θέμα μαθητή...όπως ανέφερε ο/η calmen ... δηλαδή θα πρέπει να τραβάει και ο μαθητής...Καλή δύναμη!!! Εύχομαι κάθετι καλό!!!
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιουλίου 01, 2016, 09:38:02 am
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Landau στις Ιουλίου 01, 2016, 10:09:52 am
Θα ηθελα να ρωτησω τον τροπο εργασιας οσων κανουν ιδιατερο σε Μαθηματικα Γ' λυκειου
.Επειδη ειμαι ΠΕ2 και εργαζομαι διαφορετικα -θελω σας παρακαλω να μου εξηγησετε γιατι υπαρχει αυτη η εμμονη με συγκεκριμενο βοηθημα της Γ' Λυκειου ?Δηλ. Καμμια αυτενεργεια με ασκησεις προσωπικης επιλογης του διδασκοντα 4 ωρες εβδομαδιαια φροντιστηριο  ,παρα μονο απο το βοηθημα ασκησεις?Το θεωρειτε σωστο?
Προβληματιζομαι εαν πρεπει να παρεμβω στον τροπο δουλειας του μαθηματικου που κανει ιδιαιτερο το γιο μου.

Τα βοηθήματα αυτά (Παπαδάκης, Στεργίου κλπ) έχουν τεράστιο πλήθος ασκήσεων και είναι υπέρ-αρκετά για τη βασική διδασκαλία. Επιπλέον ασκήσεις πρέπει να δίνονται μόνο στις επαναλήψεις και στα τεστ/διαγωνίσματα.
Στη Γ Λυκείου έτσι γίνεται η δουλειά και στα μαθηματικά και στη φυσική.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιουλίου 01, 2016, 10:44:49 am
Landau αυτη ειναι μια τοποθετηση με την οποια συμφωνω κι επαυξανω.Οι επαναληψεις δεν γινονται αναλογα με τις ελλειψεις του μαθητη?Ποτε ειναι πετυχημενες ..στο τελος καθε κεφαλαιου Η' εξειδικευμενα ?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: taekmaria στις Ιουλίου 01, 2016, 10:54:23 am
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
Καλημέρα  :)
η θεωρία είναι βασική και σίγουρα θα πρέπει να ξεκινάμε με αυτή τη λογική... Κατά τη γνώμη μου, το από εκεί και πέρα βλέπουμε...μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα...1ον Επειδή τα θέματα των μαθηματικών είναι ιδιαίτερης δυσκολίας, ίσως δεν θέλει να δημιουργήσει την αίσθηση ότι πχ θα τα πάμε τέλεια και μετά έρθει κάποια κατραπακιά (Είναι πολύ πιθανό σενάριο)...2ον Αν ξέρει το επίπεδο του γιού σου, μπορεί να σημαίνει ότι θέλει να δει πως θα αντιδράσει σε σχέση με τα θέματα της γ' λυκείου..να χει δηλαδή πιο ξεκάθαρη εικόνα για εκείνον... Επιμένω, κάνε μία συζήτηση...για την κατά μία έννοια "αγωνία" που έχεις...πιστεύω ότι είναι κέρδος...
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: greedo στις Ιουλίου 01, 2016, 10:58:16 am
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
Αυτό με τις έξτρα ασκήσεις δεν το κατάλαβα. Δηλ. εννοείτε να κάνει τον Παπαδάκη και εκτός αυτού να έχει και επιπλέον ασκήσεις?
 Άποψή μου είναι ειδικά για την καλοκαιρινή προετοιμασία όπου δεν υπάρχει χρονική πίεση με σχολείο κλπ, ο μαθητής να ξεκινάει με ένα καλό βοήθημα από την αρχή, όπου θα γίνονται όλες ή οι περισσότερες ασκήσεις με τη σειρά και να προχωράει τα κεφάλαια μέχρι να βγει η ύλη, η οποία προφανώς δεν μπορεί να βγεί μέσα στο καλοκαίρι, αλλά αφού ξεκινήσει η σχολική χρονιά.
 Τα τυχόν κενά από προηγούμενες τάξεις σε επιμέρους θέματα μπορούν να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται στην πορεία. Στόχος είναι με το τελείωμα του βοηθήματος ο μαθητής να έχει κατανοήσει την ύλη, να μπορεί να αντιμετωπίσει τις εύκολες - μέτριες ασκήσεις και να εντοπίζει κάθε άγνωστη άσκηση που του δίνεται σε ποιό κεφάλαιο "ανήκει". Αμέσως μετά μπορεί να αρχίσει να λύνει γενικά θέματα, σύνθετες ασκήσεις αλλά αν θέλει παράλληλα να ξεκινήσει επιλεγμένες ασκήσεις και από άλλα βοηθήματα.
 Επιπλέον ασκήσεις μπορεί να δίνονται και στο τέλος κάθε κεφαλαίου ή στα διαγωνίσματα, όπως είπε και ο Landau.

 Ο στόχος του να πιαστεί η θεωρία είναι σωστός, αλλά δεν πρέπει να χαθεί εκεί πολύτιμος χρόνος και να μείνει ο μαθητής πίσω στις ασκήσεις.

 Ερώτηση: τι βαθμούς είχε ο γιός σας στην Α -
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιουλίου 01, 2016, 11:21:52 am
Ο γιος μου ειχε 14 Α' τετρ. και 17
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: knkn στις Ιουλίου 01, 2016, 01:20:21 pm
Ας πω κάποιες σκέψεις μου κι εγώ.
Τα μαθηματικά είναι το πιο αβέβαιο και αγχωτικό μάθημα. Υπάρχουν έρευνες που το λένε αυτό. Θυμάμαι τότε που δούλευα σε φροντιστήριο , τη μέρα των Πανελληνίων , πόσο άνετοι ήταν οι φιλόλογοι και πόσο αγχωμένοι ήμασταν οι μαθηματικοί γιατί είχαμε λίγο χρόνο να λύσουμε τα θέματα ( αν ερχόντουσαν οι μαθητές και δεν είχαμε προλάβει να βγάλουμε κάποιο ερώτημα ; )
Ένας συνεπής μαθητής της Γ΄ Λυκείου γνωρίζει στο τέλος τα θεωρήματα και τους ορισμούς αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι θα καταφέρει να απαντήσει σωστά και ολοκληρωμένα όλα τα ερωτήματα .  Όσες ασκήσεις και να έχει λύσει ( οι ασκήσεις τείνουν στο άπειρο ) ποτέ δεν υπάρχει η σιγουριά πως θα λύσει όλα τα ερωτήματα που θα σκαρφιστεί η επιτροπή εξετάσεων ( είπαμε τείνουν στο άπειρο ) . 
Οπότε αυτό που πρέπει να κάνει ο κάθε μαθητής είναι να διαβάζει και να λύνει όσο πιο πολλές ασκήσεις μπορεί .  Όσο πιο πολύ ασχοληθεί τόσο καλύτερα θα πάει .  Το πόσο καλά θα πάει βέβαια εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες όπως : το πόσο διάβαζε μαθηματικά τα προηγούμενα χρόνια , πόση κλίση έχει στα μαθηματικά , πόσο άγχος έχει την ώρα της εξέτασης και άλλα.  Ποιος είναι ο καθηγητής που του κάνει μάθημα επίσης είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει το αποτέλεσμα  . Ο γονιός  κάνει επιλογή καθηγητή  βάση πληροφοριών που έχει από προηγούμενους μαθητές-γονείς και των χρημάτων που έχει να διαθέσει. Αν ο καθηγητής δεν είναι καλός , θα γίνει τώρα επειδή θα του ζητήσεις να δώσει δικές του ασκήσεις ;   Νομίζω καλύτερα να ωθείς το παιδί σου να μελετάει όσο πιο πολύ μπορεί και να μην μπεις στη διαδικασία να ασχοληθείς με το τι κάνει ο μαθηματικός , τη στιγμή μάλιστα που είσαι φιλόλογος και δεν μπορείς να αξιολογήσεις εύκολα τη δουλειά του .   
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιουλίου 01, 2016, 03:42:48 pm
Την μεθοδολογια ομως μπορω να την κρινω κι ας ειμαι φιλολογος.Σ'αυτην στεκομαι και προβληματιζομαι και δεν προκειται και να εφησυχασω.Καταλαβαινω οτι ειναι και θεμα τυχης ..οπως αλλωστε και  σε ολα τα μαθηματα,αλλα πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω αυτο το αυξανομενο ποσοστο αποτυχιας των μαθητων στο συγκεκριμενο μαθημα.Μαθητες του 18 να πατωνουν ...
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Wolowitz στις Ιουλίου 01, 2016, 04:01:55 pm
Γιατί τα 18άρια είναι πέτσινα. Αν ο γιος σας είναι του 14 με 17 κάτι θα ξέρει ο μαθηματικός που θέλει πρώτα να εξασφαλίσει τη βάση. Επίσης δε καταλαβαίνω γιατί κολλάτε στις φωτοτυπίες. Μου θυμίζει δημοτικό που όσο περισσότερες φωτοτυπίες δίνει η δασκάλα τόσο καλύτερη είναι. Θα έπρεπε να το γνωρίζετε αυτό ως καθηγήτρια. Υπάρχουν πολύ αξιοπρεπή βοηθήματα με μεγάλη γκάμα ασκήσεων για όλα τα επίπεδα. Αν είχατε καλές συστάσεις γι αυτόν και είναι υπεύθυνο άτομο αφήστε τον να δουλέψει απερίσπαστος. Αν επεμβαίνετε συνέχεια θα δημιουργήσετε πρόβλημα και σε αυτόν και στο παιδί σας.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: greedo στις Ιουλίου 01, 2016, 04:05:21 pm
 Να υποθέσω οτι στα φιλολογικά μαθήματα η προετοιμασία γίνεται κυρίως από φωτοτυπίες και όχι από ολόκληρα βοηθήματα?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: knkn στις Ιουλίου 01, 2016, 04:18:52 pm
Όταν είπα πως οι ασκήσεις είναι άπειρες δεν εννοούσα ότι είναι θέμα τύχης .  Το είπα για να καταλάβεις ότι δεν έχει τόση σημασία αν λύνει ασκήσεις από το βοήθημα Α , το βοήθημα
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιουλίου 04, 2016, 03:58:36 pm
Ο καθε μαθητης ειναι διαφορετικος ,με αυτην λοιπον τη λογικη εξειδικευουμε το ιδιαιτερο και δουλευουμε..Εγω ζηταω τις επιπλεον ασκησεις σε  φωτοτυπια για τις αναγκες του δικου μου παιδιου.Την επιλογη θελω να την κανει ο καθηγητης του ,που τον εχει αναλαβει ,παιρνει οσα ζητησε και πρεπει να δουλεψει.Σε αυτη τη φαση ,λοιπον , κι επειδη θελω τα χρηματα μου να πιασουν τοπο δεν προκειται να εφησυχασω.
Στα φιλολογικα greedo υπαρχει βοηθημα ,αλλα την εξτρα εργασια την δινω σε φωτοτυπια -ειναι προσωπικη μου δουλεια ,εξειδικευμενη για τον εκαστοτε μαθητη μου και προσαρμοσμενη στα κενα και τις δυσκολιες του.
Η διδασκαλια του ιδιαιτερου πιστευω οτι σε αυτην την λογικη πρεπει να κινειται..αλλιως τον πηγαινα σε φροντιστηριο.....
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math_samos στις Δεκεμβρίου 19, 2016, 10:54:31 am
Αργοπορημένη απάντηση πολύ αλλά θα την κάνω.

Ο μαθηματικός ΔΕΝ μπορεί να βγάλει δικές του ασκήσεις. Εννοώ δικές του για επίπεδο Γ λυκείου. Για παράδειγμα εγώ βγάζω ασκήσεις για την Α γυμνασίου μόνη μου πολλές φορές και για την
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math22 στις Δεκεμβρίου 19, 2016, 11:44:57 am
του εκανες εξι ωρες την βδομαδα για να γραψει 8??????????????
τι να πω....
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Landau στις Δεκεμβρίου 19, 2016, 11:59:13 am
του εκανες εξι ωρες την βδομαδα για να γραψει 8??????????????
τι να πω....

Το 8 στα μαθηματικά στις πανελλήνιες, για κάποιον που διαβάζει ελάχιστα, είναι και πολύ καλό!

Όλο και λιγότεροι μαθητές πλέον διαβάζουν μόνοι τους. Υπάρχει μια ασθένεια που εξαπλώνεται εδώ και πολλά χρόνια στον μαθητικό πληθυσμό και τείνει να γίνει επιδημία.. ονομάζεται οξεία τεμπελίτιδα!
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math22 στις Δεκεμβρίου 19, 2016, 12:06:19 pm
συμφωνω αλλα το 8 γραφεται και με 3-4 ωρες την βδομαδα...
οποτε επρεπε να κανει λιγοτερες ωρες
αλλιως φταιει η ιδια που καταφερε με 6 ωρες να γραψει το παιδι 8
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Landau στις Δεκεμβρίου 19, 2016, 01:09:32 pm
Με 3-4 ώρες μπορεί να έγραφε και 5, οπότε δεν έχει να κάνει..
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math_samos στις Δεκεμβρίου 19, 2016, 01:59:47 pm
Παιδιά σας λέω δε διάβαζε τίποτα ... τίποτα του έβαζα 5 ασκήσεις στο τέλος (γιατί ένα φυλλάδιο μπρος πίσω του φαινόταν τρελό) και έκανε τη μισή δεν έκανε ποτέ πάνω από 2 ασκήσεις μόνος του και δε διάβαζε θεωρία με τίποτα. Είχε κενά από α λυκείου και εγώ τον ξεκίνησα Δεκέμβρη αφού πρώτα είχε πάει φροντιστήριο από το καλοκαίρι και είχαν πάει τσάμπα τα χρήματα γιατί δε διάβαζε τίποτα απολύτως και όλοι είχαν τρελαθεί (γονείς εννοώ και ο καθηγητής του στο φροντ).

Του έκανα 6 ώρες τη βδομάδα (παλιότερα που υπήρχαν και οι μιγαδικοί στην ύλη) επειδή έπρεπε να προλάβω να καλύψω ότι δεν έιχε διαβάσει 4 μήνες + κενά και είχα φτύσει αίμα πως έφταιξα εγώ;

Μιλούσα συνέχεια στους γονείς του και τους έλεγα από την αρχή να ξέρουν δε θα γράψει πάνω από τη βάση αν θέλουν να μειώσουμε τις ώρες για να η χαλάνε τσάμπα χρήματα , τον έπαιρνα με το καλό με το άσχημο τίποτα.

Το 8 ήταν υπερεπιτυχία αν συνέχιζε στο φροντιστήριο θα έγραφε 2 όπως έγραψε και σε όλα τα άλλα δηλαδή.
Μόνο έκθεση έγραψε 15 όλα τα άλλα 2,3.

 :(
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math_samos στις Δεκεμβρίου 19, 2016, 02:05:36 pm
Μα κάναμε 6 ώρες γιατί δε διάβαζε τίποτα σπίτι του,  φανταστείτε η μία ώρα ήταν για να τον βάζω να διαβάζει θεωρία ύστερα από απαίτηση των γονιών του γιατί στο σπίτι δε διάβαζε τίποτα. Και καθόμασταν κάθε φορά και διαβαζαμε θεωρία και αποδείξεις τον έβαζα να γράφει την απόδειξη πχ για να τη καταλάβει ΣΛ και τέτοια.

Μου είχε βγει η παναγία δε ξανακάνω εγώ τέτοια πράγματα.

Οποιοσδήποτε άλλος να ήταν στη θέση του με τέτοια δουλειά που είχα κάνει θα είχε γράψει 15 σίγουρα.
Αφού βρήκα θέμα αυτό με τρίγωνο που έπεσε στο 2 θέμα μιγαδικούς το υποψιάστηκα γιατί είχε καιρό να πέσει τέτοιο και το κάναμε το προηγούμενο απόγευμα και ούτε καν το θυμήθηκε λίγο. Έγραψε μόνο το 1ο ερώτημα από το θέμα 2. Έχασε και 2 μονάδες από θεωρία δε τα έγραψε όλα δεν είχε διαβάσει.

Τι να πω.... εγώ το χω ξαναπει εδώ ψάχνω δουλειά απεγνωσμένα γραμματέας ή οτίδηποτε άλλο εκτός από αυτό το πράγμα με τα ιδιαίτερα είναι τρέλα και δεν αντέχω άλλο.
 :(