Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών => Μήνυμα ξεκίνησε από: pd στις Ιούνιος 30, 2016, 09:56:59 πμ

Τίτλος: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιούνιος 30, 2016, 09:56:59 πμ
Θα ηθελα να ρωτησω τον τροπο εργασιας οσων κανουν ιδιατερο σε Μαθηματικα Γ' λυκειου
.Επειδη ειμαι ΠΕ2 και εργαζομαι διαφορετικα -θελω σας παρακαλω να μου εξηγησετε γιατι υπαρχει αυτη η εμμονη με συγκεκριμενο βοηθημα της Γ' Λυκειου ?Δηλ. Καμμια αυτενεργεια με ασκησεις προσωπικης επιλογης του διδασκοντα 4 ωρες εβδομαδιαια φροντιστηριο  ,παρα μονο απο το βοηθημα ασκησεις?Το θεωρειτε σωστο?
Προβληματιζομαι εαν πρεπει να παρεμβω στον τροπο δουλειας του μαθηματικου που κανει ιδιαιτερο το γιο μου.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: greedo στις Ιούνιος 30, 2016, 10:26:08 πμ
Μιλάμε για το βοήθημα του Μπάρλα;
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιούνιος 30, 2016, 12:15:40 μμ
oxi του ΠΑΠΑΔΑΚΗ
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: taekmaria στις Ιούνιος 30, 2016, 01:32:10 μμ

  Καλησπέρα  :)
το συγκεκριμένο βοήθημα είναι αρκετά καλό...το μάθημα των μαθηματικών είναι κατεξοχήν ασκήσεις...καλό είναι να υπάρχει ποικιλία...παίζει ρόλο και το επίπεδο του εκάστοτε μαθητή... Τώρα..αν παρέμβεις θα δημιουργηθεί κακή διάθεση από τον καθηγητή...σκέψου σε εσένα να συνέβαινε κάτι ανάλογο...βέβαια προέχει και το καλό του παιδιού σου!!! Δίκοπο μαχαίρι...Εγώ θα έλεγα να κάνεις μία πολύ φιλική συζήτηση με τον καθηγητή...του στυλ πως βλέπει το παιδί σου...τι στόχους θέτει...πως θα γίνουν εφικτοί...δηλ αν θα ασχοληθούν με αρκετά βοηθήματα κτλ...
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: greedo στις Ιούνιος 30, 2016, 02:06:17 μμ
Το καλύτερο είναι να ασχοληθεί με περισσότερα του ενός βοηθήματα.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιούνιος 30, 2016, 02:08:32 μμ
Συμφωνω κι εγω ..αλλα θελω προσωπικη επιλογη του διδασκοντα για την καλυψη των εκαστοτε κενων του μαθητη του..δηλ ειναι υπερβολικο να προτεινω στη  συζητηση να του δινει φωτοτυπιες εξτρα?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: calmen στις Ιούνιος 30, 2016, 02:21:44 μμ
το βοηθημα του παπαδακη ειναι καλο...για να παρει εξτρα απο φωτοτυπιες..πρεπει να ξερει να λυνει αυτο..
το θεμα ειναι να τραβαει..αν τραβαει..ασκησεις απειρες
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: taekmaria στις Ιούνιος 30, 2016, 04:17:47 μμ

 Οι φωτοτυπίες θα είναι ασκήσεις από άλλα βοηθήματα  :) Εννοώ ότι τα βοηθήματα καλύπτουν επαρκώς την ύλη...Μετά είναι θέμα του κάθε μαθητή, πόσες ασκήσεις μπορεί να λύσει... βέβαια δεν είναι ποσοτικό το θέμα, αλλά ποιοτικό...να μπορεί να λύσει όλη τη "γκάμα" των ασκήσεων... και το "όλη" είναι σχετικό :-\...Πιστεύω ότι απλά κάνε τη συζήτηση που σου ανέφερα για να δεις το πλάνο...αν έχει πλάνο φαίνεται  ;)...και από εκεί και ύστερα είναι και θέμα μαθητή...όπως ανέφερε ο/η calmen ... δηλαδή θα πρέπει να τραβάει και ο μαθητής...Καλή δύναμη!!! Εύχομαι κάθετι καλό!!!
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιούλιος 01, 2016, 09:38:02 πμ
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Landau στις Ιούλιος 01, 2016, 10:09:52 πμ
Θα ηθελα να ρωτησω τον τροπο εργασιας οσων κανουν ιδιατερο σε Μαθηματικα Γ' λυκειου
.Επειδη ειμαι ΠΕ2 και εργαζομαι διαφορετικα -θελω σας παρακαλω να μου εξηγησετε γιατι υπαρχει αυτη η εμμονη με συγκεκριμενο βοηθημα της Γ' Λυκειου ?Δηλ. Καμμια αυτενεργεια με ασκησεις προσωπικης επιλογης του διδασκοντα 4 ωρες εβδομαδιαια φροντιστηριο  ,παρα μονο απο το βοηθημα ασκησεις?Το θεωρειτε σωστο?
Προβληματιζομαι εαν πρεπει να παρεμβω στον τροπο δουλειας του μαθηματικου που κανει ιδιαιτερο το γιο μου.

Τα βοηθήματα αυτά (Παπαδάκης, Στεργίου κλπ) έχουν τεράστιο πλήθος ασκήσεων και είναι υπέρ-αρκετά για τη βασική διδασκαλία. Επιπλέον ασκήσεις πρέπει να δίνονται μόνο στις επαναλήψεις και στα τεστ/διαγωνίσματα.
Στη Γ Λυκείου έτσι γίνεται η δουλειά και στα μαθηματικά και στη φυσική.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιούλιος 01, 2016, 10:44:49 πμ
Landau αυτη ειναι μια τοποθετηση με την οποια συμφωνω κι επαυξανω.Οι επαναληψεις δεν γινονται αναλογα με τις ελλειψεις του μαθητη?Ποτε ειναι πετυχημενες ..στο τελος καθε κεφαλαιου Η' εξειδικευμενα ?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: taekmaria στις Ιούλιος 01, 2016, 10:54:23 πμ
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
Καλημέρα  :)
η θεωρία είναι βασική και σίγουρα θα πρέπει να ξεκινάμε με αυτή τη λογική... Κατά τη γνώμη μου, το από εκεί και πέρα βλέπουμε...μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα...1ον Επειδή τα θέματα των μαθηματικών είναι ιδιαίτερης δυσκολίας, ίσως δεν θέλει να δημιουργήσει την αίσθηση ότι πχ θα τα πάμε τέλεια και μετά έρθει κάποια κατραπακιά (Είναι πολύ πιθανό σενάριο)...2ον Αν ξέρει το επίπεδο του γιού σου, μπορεί να σημαίνει ότι θέλει να δει πως θα αντιδράσει σε σχέση με τα θέματα της γ' λυκείου..να χει δηλαδή πιο ξεκάθαρη εικόνα για εκείνον... Επιμένω, κάνε μία συζήτηση...για την κατά μία έννοια "αγωνία" που έχεις...πιστεύω ότι είναι κέρδος...
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 01, 2016, 10:58:16 πμ
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
Αυτό με τις έξτρα ασκήσεις δεν το κατάλαβα. Δηλ. εννοείτε να κάνει τον Παπαδάκη και εκτός αυτού να έχει και επιπλέον ασκήσεις?
 Άποψή μου είναι ειδικά για την καλοκαιρινή προετοιμασία όπου δεν υπάρχει χρονική πίεση με σχολείο κλπ, ο μαθητής να ξεκινάει με ένα καλό βοήθημα από την αρχή, όπου θα γίνονται όλες ή οι περισσότερες ασκήσεις με τη σειρά και να προχωράει τα κεφάλαια μέχρι να βγει η ύλη, η οποία προφανώς δεν μπορεί να βγεί μέσα στο καλοκαίρι, αλλά αφού ξεκινήσει η σχολική χρονιά.
 Τα τυχόν κενά από προηγούμενες τάξεις σε επιμέρους θέματα μπορούν να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται στην πορεία. Στόχος είναι με το τελείωμα του βοηθήματος ο μαθητής να έχει κατανοήσει την ύλη, να μπορεί να αντιμετωπίσει τις εύκολες - μέτριες ασκήσεις και να εντοπίζει κάθε άγνωστη άσκηση που του δίνεται σε ποιό κεφάλαιο "ανήκει". Αμέσως μετά μπορεί να αρχίσει να λύνει γενικά θέματα, σύνθετες ασκήσεις αλλά αν θέλει παράλληλα να ξεκινήσει επιλεγμένες ασκήσεις και από άλλα βοηθήματα.
 Επιπλέον ασκήσεις μπορεί να δίνονται και στο τέλος κάθε κεφαλαίου ή στα διαγωνίσματα, όπως είπε και ο Landau.

 Ο στόχος του να πιαστεί η θεωρία είναι σωστός, αλλά δεν πρέπει να χαθεί εκεί πολύτιμος χρόνος και να μείνει ο μαθητής πίσω στις ασκήσεις.

 Ερώτηση: τι βαθμούς είχε ο γιός σας στην Α - Β Λυκείου στα Μαθηματικά και σε τι σχολές θέλει να περάσει; Αν είναι μαθητής του 18-19-20, τότε να μην χάσει πολλές ώρες στη θεωρία με τον καθηγητή του, γιατί πιστεύω οτι μπορεί να την διαβάσει και μόνος του.΄Ας αξιοποιηθεί ο χρόνος με τον καθηγητή του για ασκήσεις. Αν όμως ο καθηγητής έχει εκτιμήσει οτι χρειάζεται οπωσδήποτε να αφιερώσει κάποιες ώρες για τη θεωρία, τότε κάνει πολύ σωστά που ασχολείται.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιούλιος 01, 2016, 11:21:52 πμ
Ο γιος μου ειχε 14 Α' τετρ. και 17 Β' τετραμ  λυκειου ,[Ομοια σε Α λυκειου]. Το γραπτο του ηταν απογοητευτικο , εχουμε ενα θεμα με τα γραπτα γι'αυτο κι εχω επισημανει στον καθηγητη του τα συνεχη διαγωνισματα.
Καταλαβαινετε λοιπον γιατι ειμαι επιμονη στο θεμα των επαναληψεων ..γιατι τον ξερω πως λειτουργει ...γι'αυτο και κανουμε 4 ωρες την εβδομαδα .Οι επιπλεον ακησεις θεωρω οτι πρεπει να ειναι στα καθημερινα κενα του μαθητη του .Για να γινω πιο σαφης .Εδωσε 25 ασκησεις το Σαββατοκυριακο , εκανε λαθος τις 5 , δεν θα επρεπε για τη Τεταρτη να εχει αλλες 7 ομοιες?
Εγω ανησυχω, γιατι δεν εχω δει προσωπικη παρεμβαση του καθηγητη στον μαθητη του..δηλ Φερνω σε φωτοτυπια τις ασκησεις που εχει κενα και πρεπει να ξαναλυσει..Αλλιως τι κανουμε ???
Σχολες Πληροφορικης ειναι ο στοχος.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: knkn στις Ιούλιος 01, 2016, 01:20:21 μμ
Ας πω κάποιες σκέψεις μου κι εγώ.
Τα μαθηματικά είναι το πιο αβέβαιο και αγχωτικό μάθημα. Υπάρχουν έρευνες που το λένε αυτό. Θυμάμαι τότε που δούλευα σε φροντιστήριο , τη μέρα των Πανελληνίων , πόσο άνετοι ήταν οι φιλόλογοι και πόσο αγχωμένοι ήμασταν οι μαθηματικοί γιατί είχαμε λίγο χρόνο να λύσουμε τα θέματα ( αν ερχόντουσαν οι μαθητές και δεν είχαμε προλάβει να βγάλουμε κάποιο ερώτημα ; )
Ένας συνεπής μαθητής της Γ΄ Λυκείου γνωρίζει στο τέλος τα θεωρήματα και τους ορισμούς αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι θα καταφέρει να απαντήσει σωστά και ολοκληρωμένα όλα τα ερωτήματα .  Όσες ασκήσεις και να έχει λύσει ( οι ασκήσεις τείνουν στο άπειρο ) ποτέ δεν υπάρχει η σιγουριά πως θα λύσει όλα τα ερωτήματα που θα σκαρφιστεί η επιτροπή εξετάσεων ( είπαμε τείνουν στο άπειρο ) . 
Οπότε αυτό που πρέπει να κάνει ο κάθε μαθητής είναι να διαβάζει και να λύνει όσο πιο πολλές ασκήσεις μπορεί .  Όσο πιο πολύ ασχοληθεί τόσο καλύτερα θα πάει .  Το πόσο καλά θα πάει βέβαια εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες όπως : το πόσο διάβαζε μαθηματικά τα προηγούμενα χρόνια , πόση κλίση έχει στα μαθηματικά , πόσο άγχος έχει την ώρα της εξέτασης και άλλα.  Ποιος είναι ο καθηγητής που του κάνει μάθημα επίσης είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει το αποτέλεσμα  . Ο γονιός  κάνει επιλογή καθηγητή  βάση πληροφοριών που έχει από προηγούμενους μαθητές-γονείς και των χρημάτων που έχει να διαθέσει. Αν ο καθηγητής δεν είναι καλός , θα γίνει τώρα επειδή θα του ζητήσεις να δώσει δικές του ασκήσεις ;   Νομίζω καλύτερα να ωθείς το παιδί σου να μελετάει όσο πιο πολύ μπορεί και να μην μπεις στη διαδικασία να ασχοληθείς με το τι κάνει ο μαθηματικός , τη στιγμή μάλιστα που είσαι φιλόλογος και δεν μπορείς να αξιολογήσεις εύκολα τη δουλειά του .   
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιούλιος 01, 2016, 03:42:48 μμ
Την μεθοδολογια ομως μπορω να την κρινω κι ας ειμαι φιλολογος.Σ'αυτην στεκομαι και προβληματιζομαι και δεν προκειται και να εφησυχασω.Καταλαβαινω οτι ειναι και θεμα τυχης ..οπως αλλωστε και  σε ολα τα μαθηματα,αλλα πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω αυτο το αυξανομενο ποσοστο αποτυχιας των μαθητων στο συγκεκριμενο μαθημα.Μαθητες του 18 να πατωνουν ...
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Wolowitz στις Ιούλιος 01, 2016, 04:01:55 μμ
Γιατί τα 18άρια είναι πέτσινα. Αν ο γιος σας είναι του 14 με 17 κάτι θα ξέρει ο μαθηματικός που θέλει πρώτα να εξασφαλίσει τη βάση. Επίσης δε καταλαβαίνω γιατί κολλάτε στις φωτοτυπίες. Μου θυμίζει δημοτικό που όσο περισσότερες φωτοτυπίες δίνει η δασκάλα τόσο καλύτερη είναι. Θα έπρεπε να το γνωρίζετε αυτό ως καθηγήτρια. Υπάρχουν πολύ αξιοπρεπή βοηθήματα με μεγάλη γκάμα ασκήσεων για όλα τα επίπεδα. Αν είχατε καλές συστάσεις γι αυτόν και είναι υπεύθυνο άτομο αφήστε τον να δουλέψει απερίσπαστος. Αν επεμβαίνετε συνέχεια θα δημιουργήσετε πρόβλημα και σε αυτόν και στο παιδί σας.
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: greedo στις Ιούλιος 01, 2016, 04:05:21 μμ
 Να υποθέσω οτι στα φιλολογικά μαθήματα η προετοιμασία γίνεται κυρίως από φωτοτυπίες και όχι από ολόκληρα βοηθήματα?
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: knkn στις Ιούλιος 01, 2016, 04:18:52 μμ
Όταν είπα πως οι ασκήσεις είναι άπειρες δεν εννοούσα ότι είναι θέμα τύχης .  Το είπα για να καταλάβεις ότι δεν έχει τόση σημασία αν λύνει ασκήσεις από το βοήθημα Α , το βοήθημα Β , τις σημειώσεις του φροντιστηρίου Γ ή του καθηγητή Δ , αλλά αντίθετα έχει πολύ σημασία να δουλεύει όσο πιο πολύ γίνεται.  Φυσικά δεν είναι όλα τα βοηθήματα και οι σημειώσεις ίδιες .  Από την άλλη δεν σημαίνει ότι αν δουλέψεις με το Α θα περάσεις ενώ αν δουλέψεις με το Β όχι .  Το ίδιο ισχύει και για το φροντιστήριο ή τον καθηγητή που κάνει μάθημα. Πάντως καλά κάνεις και το ψάχνεις. Λογικό να θες το καλύτερο για το παιδί σου .
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: pd στις Ιούλιος 04, 2016, 03:58:36 μμ
Ο καθε μαθητης ειναι διαφορετικος ,με αυτην λοιπον τη λογικη εξειδικευουμε το ιδιαιτερο και δουλευουμε..Εγω ζηταω τις επιπλεον ασκησεις σε  φωτοτυπια για τις αναγκες του δικου μου παιδιου.Την επιλογη θελω να την κανει ο καθηγητης του ,που τον εχει αναλαβει ,παιρνει οσα ζητησε και πρεπει να δουλεψει.Σε αυτη τη φαση ,λοιπον , κι επειδη θελω τα χρηματα μου να πιασουν τοπο δεν προκειται να εφησυχασω.
Στα φιλολογικα greedo υπαρχει βοηθημα ,αλλα την εξτρα εργασια την δινω σε φωτοτυπια -ειναι προσωπικη μου δουλεια ,εξειδικευμενη για τον εκαστοτε μαθητη μου και προσαρμοσμενη στα κενα και τις δυσκολιες του.
Η διδασκαλια του ιδιαιτερου πιστευω οτι σε αυτην την λογικη πρεπει να κινειται..αλλιως τον πηγαινα σε φροντιστηριο.....
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math_samos στις Δεκέμβριος 19, 2016, 10:54:31 πμ
Αργοπορημένη απάντηση πολύ αλλά θα την κάνω.

Ο μαθηματικός ΔΕΝ μπορεί να βγάλει δικές του ασκήσεις. Εννοώ δικές του για επίπεδο Γ λυκείου. Για παράδειγμα εγώ βγάζω ασκήσεις για την Α γυμνασίου μόνη μου πολλές φορές και για την Β αλλά για τις άλλες τάξεις παίρνω από βοηθήματα.

Επίσης κανένα μα κανένα φροντιστήριο δε δίνει έξτρα ασκήσεις.

Αυτό που κάνω εγώ σε μαθητές είναι το εξής:
Ασκήσεις από βοήθημα σε φυλλάδια (ή από τη τράπεζα θεμάτων για Α και Β λυκείου) και όταν δω κενά ή δω πως δεν κατάλαβαν κάτι δίνω ξανά παρόμοιες ασκήσεις και έξτρα φυλλάδια.


Αυτό όμως που δεν έχετε καταλάβει και αναρωτιέστε γιατί πατώνουν τόσο οι μαθητές στα μαθητικά είναι κάτι που εμείς οι μαθηματικοί το χουμε εμπεδώσει πια πλήρως.

Τα παιδιά πατώνουν και θα συνεχίσουν να πατώνουν (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ) γιατί δεν έχουν μάθει να μελετάνε. Δεν έχουν μάθει να διαβάζουν μόνα τους τιποτα! Πάνε ιδιαίτερο από την ΣΤ δημοτικού αλλά ακόμα και αυτά που δε πάνε δε διαβάζουν τίποτα, είναι κάθε μέρα στο FB και στον υπολογιστή και μέχρι τη Β λυκείου κάποια παιδιά , που οι γονείς τους ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι είναι καλοί μαθητές απλά κάνουν ότι κάνουν στο μάθημα (φροντιστήριο ή ιδιαίτερο) και πάνε και γράφουν ένα 17-18 γιατί ο καθηγητής του σχολείου τους έχει πει ΑΚΡΙΒΩΣ ποιες αποδείξεις θα βάλει και τι είδους ασκήσεις.

Και όταν λέω ότι τους έχει πει ΝΑΙ τους τα έχει πει. Μη βλέπετε που αν τα ρωτήσετε λένε όχι δεν είπε δε σημείωσα κάτι κτλ.

Εγώ πάντα μόλις δω το τετράδιο μαθητή (που σημειώνει εννοείται όχι κάποιου που δεν έχει καν τετράδιο) καταλαβαίνω τι θέματα θα βάλει ο καθηγητής στο διαγώνισμα και κάνουμε τέτοια. Επίσης ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ είναι ότι η θεωρία είναι 1,2 άντε 4 αποδείξεις και τους λέει ποιες.

Στη Γ λυκείου το παιδί πρέπει να μάθει ΟΛΕΣ τις αποδείξεις οι οποίες είναι καμιά 30αριά μπορεί και παραπάνω και όλους τους ορισμούς που είναι πάρα πολλοί και όλα αυτά πιάνουν 5 μονάδες . Πραγματικά στη θεωρία τα παιδιά ΔΕΝ πιάνουν σχεδόν ποτέ το 5στα5. Είναι δυνατόν;;;; Κ όμως είναι δυνατόν γιατί απλά ΔΕΝ έχουν μάθει να διαβάζουν. Ποτέ μα ποτέ δεν ανοίγουν το βιβλίο στα μαθηματικά .

Είχα μαθήτρια που έγραφε σε όλο το γυμνάσιο 20 γιατί η μάνα της ήθελε να έχει άριστη μαθήτρια (!!!). Ε λοιπόν ΠΟΤΕ δεν είχε ανοίξει το βιβλίο ΜΟΝΗ της στη θεωρία του βιβλίου. Το άνοιγε μόνο για να σημειώσει τη σελ της άσκησης που λύναμε. Ότι θεωρία είχε τη λέγαμε μαζί , της εξηγούσα εγώ και την έβαζα να τη διαβάζει από φυλλάδια. Οπότε πως ένα παιδιά θα κάτσει να διαβάσει 30 αποδείξεις και άλλες τόσες ασκήσεις όταν δεν έχει μάθει να ότι τα μαθηματικά είναι 50% η θεωρία; Θα το μάθει ξαφνικά στα 17 του;

Η θεωρία στη Γ λυκείου επίσης θέλει και να έχεις βάσεις, στο μυαλό σου να τα έχει ξεκαθαρισμένα όλα, δεν είναι απλά θεωρία τι έγινε το 1453 στην Άλωση. πχ αν ξεχάσεις να βάλεις τη φράση "στο πεδίο ορισμού της" θα στη πάρουν λάθος τη θεωρία γιατί μαθηματικά δε στέκει αυτό που λες.
Η μαθήτρια πάντως που σας λέω στην Α λυκείου έγραψε 8 στα μαθηματικά. Άρα καταλαβαίνετε πως οι βαθμοί είναι τελείως ψεύτικοι.


Τελευταία προσπαθώ να κάνω τα παιδιά να μάθουν να διαβάζουν θεωρία από το βιβλίο τους δίνοντας τους φυλλάδια με θεωρία και λέγοντας τους να ανοίξουν το βιβλίο για να τη βρουν αλλά λίγα παιδιά ανταποκρίνονται στο σύστημα αυτό.

Σε μαθητή Γ λυκείου που δεν ήξερε τίποτα έπιασα το θέμα το προηγούμενο βράδυ και αυτός δε το έλυσε. Οπότε τι να λέμε τώρα. Μπορεί και η δικιά του μάνα να λέει ότι φταίω εγώ. Του έκανα 6 ώρες τη βδομάδα (με ελάχιστα χρήματα) και δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί ένα χρόνο έβλεπα στον ύπνο μου ότι δε θα γράψει και δε θα περάσει. Αυτός βέβαια ήταν κάθε μέρα για καφέ και με έγραφε κανονικά και εμένα και τη μάνα του που πλήρωνε. Βέβαια μόλις έκανε τα γλυκά μάτια στη μάνα του αυτή τα ξεχνούσε όλα. Οπότε εγώ τρελάθηκα ένα χρόνο στη κυριολεξία για ένα μαθητή μόνο χωρίς να κερδίσω τίποτα. (Ασχολούμουν μαζί του κάθε μέρα του έδωσα πάνω από 100 φυλλάδια γραμμένα στο χέρι , ασκήσεις μόνο για το επίπεδο του και γενικά τα πάντα για χάρη του) Ή μάλλον κέρδισα κάτι...έμαθα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ να μη ξανακάνω μάθημα σε Γ λυκείου. Το παιδί τελικά έγραψε 8 ενώ τότε είχε μεγάλο ποσοστό κάτω από τη βάση και σε όλα τα άλλα έγραψε 2 με 3, τουλάχιστον στο δικό μου έγραψε καλά και πέρασε εκεί που ήθελε ΑΛΛΑ έχασε 2 μονάδες από τη θεωρία και το μισό δεύτερο θέμα που του είχα βρει την προηγούμενη μέρα. Οπότε θα είχε γράψει ένα 11-12 αν με άκουγε έστω λίγο το προηγούμενο βράδυ. Άρα όσα φυλλάδια και να δώσεις σε ένα παιδί δεν έχει νόημα αν αυτό δε θέλει να προσπαθήσει.

Τα μαθηματικά θέλουν ΠΑΡΑ πολύ υπομονή και επιμονή , μία άσκηση μπορεί να μη σου βγαίνει και να πρέπει να τη "λιώσεις" .... να τη ψάξεις πολύ , να διαβάσεις θεωρίες για αυτή την άσκηση, να διαβάσεις παρόμοιες ασκήσεις για αυτή την άσκηση, να ψάξεις σε άλλα βιβλία και τετράδια για αυτή την άσκηση...μόνο έτσι  θα μάθεις μαθηματικά!!!

Και πιστέψτε με το 90% των παιδιών δεν  ψάχνει τόσο .... ποτέ .... αν δεν μπορούν να τη λύσουν πάνε στην επόμενη και απλά το λένε στο καθηγητή και τους τη λύνει.

Οπότε γι αυτό και πατώνουν στα μαθηματικά. και θα συνεχίσουν να πατώνουν.

όσοι γράφουν καλά στα μαθηματικά είναι οι μαθητές εκείνοι που παλεύουν , έχουν μάθει να παλεύουν και να επιμένουν , να προσπαθούν πάνω από ένα χαρτί για ΜΙΑ άσκηση 2 ώρες...να μουτζουρώνουν , να σβήνουν , να πετάνε χαρτιά, να σκέφτονται , να σπάνε το κεφάλι τους, να ακονίζουν το μυαλό τους .... και μετά όταν τη λύνουν έχουν τέτοια ικανοποίηση που έχουν ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο που μετά καμία άσκηση δε τους φοβίζει.

Αυτό το κάνουν ελάχιστα παιδιά και μόνο αυτά γράφουν.

Καλη επιτυχία εύχομαι στο γιο σας και ελπίζω αφού του αρέσει η πληροφορική να μάθει μαθηματικά γιατί η πληροφορική βασίζεται σε αυτά. :)


Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math22 στις Δεκέμβριος 19, 2016, 11:44:57 πμ
του εκανες εξι ωρες την βδομαδα για να γραψει 8??????????????
τι να πω....
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Landau στις Δεκέμβριος 19, 2016, 11:59:13 πμ
του εκανες εξι ωρες την βδομαδα για να γραψει 8??????????????
τι να πω....

Το 8 στα μαθηματικά στις πανελλήνιες, για κάποιον που διαβάζει ελάχιστα, είναι και πολύ καλό!

Όλο και λιγότεροι μαθητές πλέον διαβάζουν μόνοι τους. Υπάρχει μια ασθένεια που εξαπλώνεται εδώ και πολλά χρόνια στον μαθητικό πληθυσμό και τείνει να γίνει επιδημία.. ονομάζεται οξεία τεμπελίτιδα!
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math22 στις Δεκέμβριος 19, 2016, 12:06:19 μμ
συμφωνω αλλα το 8 γραφεται και με 3-4 ωρες την βδομαδα...
οποτε επρεπε να κανει λιγοτερες ωρες
αλλιως φταιει η ιδια που καταφερε με 6 ωρες να γραψει το παιδι 8
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: Landau στις Δεκέμβριος 19, 2016, 01:09:32 μμ
Με 3-4 ώρες μπορεί να έγραφε και 5, οπότε δεν έχει να κάνει..
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math_samos στις Δεκέμβριος 19, 2016, 01:59:47 μμ
Παιδιά σας λέω δε διάβαζε τίποτα ... τίποτα του έβαζα 5 ασκήσεις στο τέλος (γιατί ένα φυλλάδιο μπρος πίσω του φαινόταν τρελό) και έκανε τη μισή δεν έκανε ποτέ πάνω από 2 ασκήσεις μόνος του και δε διάβαζε θεωρία με τίποτα. Είχε κενά από α λυκείου και εγώ τον ξεκίνησα Δεκέμβρη αφού πρώτα είχε πάει φροντιστήριο από το καλοκαίρι και είχαν πάει τσάμπα τα χρήματα γιατί δε διάβαζε τίποτα απολύτως και όλοι είχαν τρελαθεί (γονείς εννοώ και ο καθηγητής του στο φροντ).

Του έκανα 6 ώρες τη βδομάδα (παλιότερα που υπήρχαν και οι μιγαδικοί στην ύλη) επειδή έπρεπε να προλάβω να καλύψω ότι δεν έιχε διαβάσει 4 μήνες + κενά και είχα φτύσει αίμα πως έφταιξα εγώ;

Μιλούσα συνέχεια στους γονείς του και τους έλεγα από την αρχή να ξέρουν δε θα γράψει πάνω από τη βάση αν θέλουν να μειώσουμε τις ώρες για να η χαλάνε τσάμπα χρήματα , τον έπαιρνα με το καλό με το άσχημο τίποτα.

Το 8 ήταν υπερεπιτυχία αν συνέχιζε στο φροντιστήριο θα έγραφε 2 όπως έγραψε και σε όλα τα άλλα δηλαδή.
Μόνο έκθεση έγραψε 15 όλα τα άλλα 2,3.

 :(
Τίτλος: Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αποστολή από: math_samos στις Δεκέμβριος 19, 2016, 02:05:36 μμ
Μα κάναμε 6 ώρες γιατί δε διάβαζε τίποτα σπίτι του,  φανταστείτε η μία ώρα ήταν για να τον βάζω να διαβάζει θεωρία ύστερα από απαίτηση των γονιών του γιατί στο σπίτι δε διάβαζε τίποτα. Και καθόμασταν κάθε φορά και διαβαζαμε θεωρία και αποδείξεις τον έβαζα να γράφει την απόδειξη πχ για να τη καταλάβει ΣΛ και τέτοια.

Μου είχε βγει η παναγία δε ξανακάνω εγώ τέτοια πράγματα.

Οποιοσδήποτε άλλος να ήταν στη θέση του με τέτοια δουλειά που είχα κάνει θα είχε γράψει 15 σίγουρα.
Αφού βρήκα θέμα αυτό με τρίγωνο που έπεσε στο 2 θέμα μιγαδικούς το υποψιάστηκα γιατί είχε καιρό να πέσει τέτοιο και το κάναμε το προηγούμενο απόγευμα και ούτε καν το θυμήθηκε λίγο. Έγραψε μόνο το 1ο ερώτημα από το θέμα 2. Έχασε και 2 μονάδες από θεωρία δε τα έγραψε όλα δεν είχε διαβάσει.

Τι να πω.... εγώ το χω ξαναπει εδώ ψάχνω δουλειά απεγνωσμένα γραμματέας ή οτίδηποτε άλλο εκτός από αυτό το πράγμα με τα ιδιαίτερα είναι τρέλα και δεν αντέχω άλλο.
 :(