Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: KERY12 στις Ιουλίου 14, 2016, 03:10:46 pm
-
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Μια ακόμη σχολική χρονιά τελείωσε με ρεκόρ προσλήψεων στα σχολεία. 185 συνάδελφοι κλήθηκαν να δουλέψουν εκ των οποίων αρνήθηκαν 11.
Φυσικά όπως και κάθε χρονιά είχαμε την απώλεια μιας ώρας στα ΕΠΑΛ στην χημεία της Α Λυκείου και συνολικά ως ΠΕ04 την απώλεια του 3ώρου των εργαστηρίων καθώς και τη μείωση στη βιολογία και στη γεωγραφία στο γυμνάσιο.
Οι συνταξιοδοτήσεις ήταν μάλλον 54 (ας με διορθώσει κάποιος αν έχει αλλάξει το νούμερο) , οι μεταθέσεις έγιναν (λίγες) και περιμένουμε τις αποσπάσεις για να ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Επιτέλους κάνουμε τις αιτήσεις για την αναπλήρωση από το σπίτι μας αλλά ενδεικτικούς πίνακες δεν έχουμε συνεπώς οι περισσότεροι από μας πάνε στα τυφλά. Υποθέτουμε που θα έχουμε κενά , υποθέτουμε και ποια θα είναι η σειρά μας.
Όταν λοιπόν τελειώσουν οι αιτήσεις και βγουν οι πίνακες θα ξέρουμε το μέγεθος των ανατροπών.
Ας ευχηθούμε όλοι για το καλύτερο δυνατό.
-
1367 συνάδελφοι κατέθεσαν αίτηση, μάλλον στις αρχές του Αυγούστου περιμένουμε τους πίνακες.
http://www.pde.gr/index.php?page=8575
-
τα μόρια από την σχολική χρονιά 2015-2016 μπήκαν στις καρτέλες μας, υποθέτω ότι και οι πίνακες μπορούν πλέον να αναρτηθούν.
-
Καλημέρα συνάδελφοι, 50 οι αποσπάσεις των Χημικών ( περίπου όσες και πέρσι, ήταν 53) .
-
Πρώτη ανάρτηση των πινάκων σήμερα. Οι περισσότεροι χάσαμε θέσεις και είναι λογικό. Οι συνάδελφοι που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες ( με βάση τη καινούρια νομοθεσία ) παρουσίασαν αύξηση 100% , από 8 έφτασαν τους 16 άρα όσο ψηλά και να είστε σίγουρα χάσατε θέσεις. Αυτό δε μπορούσε μάλλον κανείς να το προβλέψει.
Φέτος δεν είχαμε συναδέλφους από τα ιδιωτικά σχολεία μιας και πρόλαβαν και μπήκαν πέρσι στους πίνακες.
Οι τρίτεκνοι αυξήθηκαν στους πρώτους 200 (από 24 έγιναν 28 ) και οι συνάδελφοι που εργάζονται στην ειδική αγωγή είναι αυτοί που ίσως ανέβηκαν στο πίνακα.
Αν η κατάσταση παραμείνει ως έχει μόνο πτώση θα υπάρχει για όλους εκτός ίσως αν κάποιος υπηρετήσει σε δυσπρόσιτο σχολείο ή είναι τρίτεκνος.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ
-
Όλες οι παραπάνω παρατηρήσεις είναι σωστές.
Θα πρέπει όμως να λάβουμε σοβαρά υπόψη τα εξής:
1. Φέτος γίνανε αρκετές περικοπές στον κλάδο μας (βλ. εργαστήρια & δευτερέυοντα μαθήματα!!!)
2. Αυτός ο πίνακας έχει η ημερομηνία λήξης (φέτος μάλλον ισχύει για τελευταία φορά)
3. Αν δεν γίνουν μόνιμοι διορισμοί δεν υπάρχει φως στο τούνελ (θα μετράμε κάθε χρόνο τους τρίτεκνους, πολύτεκνους, ειδικές κατηγορίες κ.ά.)
Άρα λοιπόν και να ανέβει κάποιος θέσεις αυτό δεν λέει και πολλά διότι όλα αλλάζουν συνεχώς!
-
Το 1 το λαμβάνω σοβαρά υπόψη γι αυτό και φέτος μάλλον θα είναι μια δύσκολη χρονιά. Υποθέτω και μακάρι να κάνω λάθος ότι λιγότεροι συνάδελφοι θα δουλέψουν φέτος. Επίσης με ανησυχεί το γεγονός ότι το υπουργείο υπόσχεται πολλούς αναπληρωτές, δε μιλά για κενά, άρα ανησυχώ ακόμη περισσότερο. Συνήθως ότι λέει κάνει το αντίθετο. Συνεπώς ειδικά φέτος η σειρά μάλλον έχει μεγάλη σημασία μιας και συνάδελφοι που πέρσι και πρόπερσι δούλεψαν και μάλιστα σχετικά νωρίς αντιμετωπίζουν τη πιθανότητα να μείνουν άνεργοι.
Για το 2 τι να πω, όλοι ζήσαμε το σήριαλ της μεγάλης εβδομάδας και τελικά ο υπουργός ανέλαβε τη πολιτική ευθύνη και το σύστημα παρέμεινε το ίδιο. Δε βλέπω το λόγο να αλλάξει του χρόνου εκτός αν πιστεύει κανείς ότι θα διεξαχθεί γραπτός ΑΣΕΠ ή θα κάνει τους διορισμούς που εδώ και δύο σχεδόν χρόνια υπόσχεται. Ας περιμένουμε πρώτα να τελειώσουν οι Φεκίτες.
Φυσικά στο 3 συμφωνώ και ως κατακλείδα να προσθέσω ότι θα προτιμούσα να ανέβω κάποιες θέσεις και όχι να πέσω :)
Να σου ευχηθώ καλή σχολική χρονιά και να σε ευχαριστήσω που έγραψες, να μην αισθάνομαι και μόνος :)
-
Σου εύχομαι να μην σε επηρεάσει η πτώση που είχες και να σε προσλάβουν πάλι νωρίς.
Σχετικά με τον πίνακα (με τη μορφή που έχει σήμερα) μπορεί να ισχύει μέχρι 31-12-2016, και αυτό λόγω της απόφασης του Σ.Τ.Ε.
Επομένως το λογικό να αλλάξει από του χρόνου μορφή, άσχετα αν θα γίνει ΑΣΕΠ ή όχι!
-
Κάποια πληροφορία έχουμε συνάδερφοι ; Ξέρει κανείς κάτι ;
-
-
Κάποια πληροφορία έχουμε συνάδερφοι ; Ξέρει κανείς κάτι ;
Μάλλον κανείς δε ξέρει κάτι. Θα αρκεστούμε στις πληροφορίες που μας δίνουν οι αιρετοί :P >:(
-
Νομίζω ότι φέτος οι προσλήψεις ΠΕ 04 θα είναι σημαντικά μειωμένες.
Για έναν συγκεκριμένο Νομό, που τον παρακολουθώ και με ενδιαφέρει, τα κενά είναι ίδια σχεδόν με τα περσινά. Δυστυχώς όμως φέτος προκύπτουν αρκετές υπεραριθμίες κυρίως σε φυσικούς.
Φυσικοί 15, Γεωλόγοι 2, Χημικοί 1 (Υπεράριθμοι + διάθεση)
Οπότε οι προσλήψεις αναπληρωτών σε αυτή την περίπτωση, αν γίνουν, θα είναι ελάχιστες.
Το 2015-16 αν δεν κάνω λάθος είχε πάρει γύρω στους 12 ΠΕ04!
-
Σημαντικό είναι ότι οι προσλήψεις στους ΠΕ04 υποθέτω πως θα είναι μηδενικές στα αστικά κέντρα για προφανείς λόγους και θα περιοριστούν σε δυσπρόσιτα Σχολεία με μετακινήσεις σε 3-4 από αυτά...Εκτός αν πέσουν πάλι τηλέφωνα και βολευτούν οι μόνιμοι αφήνοντας κενά!! Σε αυτή την χώρα όλα γίνονται!!
-
Σίγουρα θα υπάρχουν κάποιοι μόνιμοι που θα έχουν τις "άκρες" τους και θα βολευτούν.
Με το my school όμως τα περιθώρια αυτά στενεύουν, δεν γίνεται να κάθεται ο μόνιμος με 10-12 ώρες και να καλούν αναπληρωτές.
Πλέον και ο διευθυντής είναι υποχρεωμένος να κάνει τις ώρες που του αντιστοιχούν και σε ελάχιστες περιπτώσεις το αποφεύγει!
-
Νεκτάριος Κορδης στο facebook:
Αύριο το απόγευμα αναμένονται οι πρώτες προσλήψεις αναπληρωτών στη Δ.Ε. Οι προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή θα καθυστερήσουν λίγες ημέρες λόγω της κύρωσης των πινάκων από τον ΑΣΕΠ. Για τα Μουσικά Σχολεία υπολογίζω μετά τις 15 Σεπτέμβρη.
-
Στην πρόσληψη περίπου 3750 αναπληρωτών στις ειδικότητες των δασκάλων και νηπιαγωγών θα προχωρήσει σήμερα το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων . Από τις 3.750 προσλήψεις περίπου 2400 θα αφορούν τους δασκάλους και 1350 τους νηπιαγωγούς.
Όσον αφορά τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών ,καλλιτεχνικών ΠΕ08, μουσικής ΠΕ16.01, δραματικής τέχνης ΠΕ18.41, θεατρολόγων ΠΕ32 καθώς και των ειδικοτήτων ΠΕ02,ΠΕ03,ΠΕ04 οι προσλήψεις θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες καθώς το ΑΣΕΠ δεν έχει αποστείλει ακόμα του κυρωμένους πίνακες ώστε να προχωρήσει η διαδικασία.
http://www.minedu.gov.gr/eidiseis/23190-06-09-16-ksekinoyn-oi-proslipseis-ton-anapliroton
'Αρα εμείς πάμε για αργότερα, υπάρχουν φήμες ότι η πρώτη φάση θα αφορά 700 άτομα σε ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 , άρα μικρότερη από τη πρώτη περσινή.
κουράγιο.
-
Δηλαδή πέρυσι πόσους είχε η πρώτη φάση;
Υποτίθεται φέτος ότι θα προσλάβει περίπου το 80%!!!
-
Η περσινή πρώτη φάση είχε 907 ΠΕ 02,03,04 και πήρε 57 χημικούς
-
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση.
Το 700 είναι σίγουρο;
Μου φαίνεται πολύ χαμηλό με δεδομένο ότι ο κύριος όγκος αναπληρωτών θα είναι η πρώτη φάση!
-
Τίποτα δεν είναι σίγουρο αλλά μέχρι αυτή τη στιγμή αυτό το νούμερο παίζει. Άλλο τι λέει το υπουργείο, άλλο τι σχεδιάζει και άλλο τι πράττει. Αλλήθεια οι μόνιμοι έχουν τοποθετηθεί;
-
Από ότι γνωρίζω οι μόνιμοι έχουν τοποθετηθεί, με δεδομένο ότι πρέπει να σταλούν τα κενά στο υπουργείο.
-
Εγώ πιστεύω ότι ακόμη κάποιοι ψάχνουν σχολείο
-
Σίγουρα θα υπάρχουν και εκκρεμότητες, ο κύριος όγκος όμως έχει τοποθετηθεί.
-
Η επόμενη φάση πότε περίπου λέτε ;
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, συγχαρητήρια σε όσους προσλήφθηκαν σήμερα τα ξημερώματα.
46 κλήσεις σήμερα άρα μιλάμε για μικρή φάση, μικρότερη από τη περσινή πρώτη που είχε 57 άτομα
Μέσα στις 46 κλήσεις περιλαμβάνονται 9 τρίτεκνοι εκ των οποίων οι 7 έρχονται από «πίσω»
Πέρσι η πρώτη φάση ήταν μοιρασμένη γεωγραφικά και όλοι είπαμε ότι αυτό είναι το δίκαιο έτσι το υπουργείο αποφάσισε να μας επαναφέρει στη τάξη και η φετινή φάση είχε μόνο 16 προορισμούς στην ηπειρωτική Ελλάδα. Πολύ νησί!!!
Ο πίνακας λοιπόν πήδηξε πολλούς και έφτασε ως το 102.
Στα ίδια χάλια και οι φυσικοί με 65 μόλις προσλήψεις. Οι βιολόγοι με 142 απλώθηκαν σε όλη την Ελλάδα και οι γεωλόγοι έκαναν την έκπληξη ;).
20% αύξηση!!!, από 10 πέρσι στη πρώτη φάση έγιναν 12 !!!
-
Δεν νομιζω οτι με την ειδική θα αλλαξει κατι. Αυτοι που είναι στις θεσεις απο 120-130 και πάνω αντε να ειναι 1 με 2. Για αυτους που βρισκονται απο 130-140 και κάτω, λυπαμαι που το λεω, δεν εχουν καμια ελπιδα. Οι "γενετιστές" μας ξεπατωσαν......
-
Από το 130 και πάνω εγώ μετρώ τουλάχιστον 8 άτομα.
Πιστεύω ότι κενά έχουμε ακόμη και θα προκύψουν και άλλα στη πορεία, ενδεικτικά αναφέρω ότι στις Κυκλάδες πήγαν 5 Χημικοί και τα κενά που έδωσαν είναι 8.
Στα Δωδεκάνησα πήγαν 8 και τα κενά είναι τουλάχιστον 10. Στα νησιά δε μπορούν να καλυφθούν από μόνιμους τα κενά αυτά. Αφού ο πίνακας έφτασε μέχρι το 102 πιστεύω ότι θα πάει πιο χαμηλά από το 130
-
Γνωριζει καποιος τον αριθμο για τα λειτουργικα κενα στον κλαδο μας;Περσυ ξεραμε πανω κατω!
-
Πέρσι ο Κορδής έβγαζε και καμιά ανακοίνωση, φέτος...
-
Πέρσι ο Κορδής έβγαζε και καμιά ανακοίνωση, φέτος...
Στείλτε του μέηλ. Εγώ του έστειλα να γνωστοποιήσει τα κενά όπως πέρσι.
-
Καλά τον Κορδή μη τον έχετε ευαγγέλιο. Πρόπερσι ανακοίνωσε 102 κενά ΠΕ04.05, μετά τις οριστικές τοποθετήσεις, συμπληρώσεις ωραρίου κτλ στο υπουργείο φτάσανε 52 και πήραν 0.
-
Σκούρα τα βλέπω τα πράγματα...Λίγες προσλήψεις χημικών κ δε στα μεγάλα αστικά κέντρα.Θα δούμε τι θα γίνει στη β φάση... >:(
-
Καλή τοποθέτηση στους λίγους συναδέλφους χημικούς που έφυγαν στην α φάση. Υπομονή στους υπολοίπους. Η α φάση , είχε καθαρά αποκεντρωτικό χαραχτήρα. Κόπηκαν πολλά κενα αστικών κέντρων, που ελπιζω να έχουν παραμείνει ή να έχουν αβγατίσει μέχρι την β φάση. Αν έχει μείνει τίποτα από το κύμα των βιολόγων!!
-
Καλή τοποθέτηση στους λίγους συναδέλφους χημικούς που έφυγαν στην α φάση. Υπομονή στους υπολοίπους. Η α φάση , είχε καθαρά αποκεντρωτικό χαραχτήρα. Κόπηκαν πολλά κενα αστικών κέντρων, που ελπιζω να έχουν παραμείνει ή να έχουν αβγατίσει μέχρι την β φάση. Αν έχει μείνει τίποτα από το κύμα των βιολόγων!!
-
40 συνάδελφοι κλήθηκαν στην ειδική αγωγή. Δε ξέρω ακριβώς τι γίνεται αλλά αποτελεί για μένα ένδειξη για το μέλλον ότι πήρε 101 φυσικούς , πολύ περισσότερους από ότι πήρε στη γενική παιδεία.
Στα αξιοσημείωτα οι 5 χημικών κλήσεις χημικών στη Χαλκιδική (12,5%) ενώ ταυτόχρονα πήρε μόνοι ένα φυσικό :)
Ο πίνακας της γενικής άδειασε από αρκετά άτομα.
-
Ναι γιατί τους φυσικούς τους πήρε όλους στο Ρέθυμνο και κανένα Χημικό :(Άρα κάτι σημαίνει αυτό έτσι δεν είναι?
-
Συνάδελφοι, μπορεί αναπληρωτής χημικός να είναι στις προσλήψεις
-
Συνάδελφοι, μπορεί αναπληρωτής χημικός να είναι στις προσλήψεις
-
Ανακοινώθηκε η ύλη της Χημείας για την Α και
-
Η διδακτέα ύλη του μαθήματος ορίζεται ως εξής:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2o: Πετρέλαιο-Υδρογονάνθρακες
Ούτε ονοματολογία, ούτε ομόλογες σειρές, ούτε ισομέρεια, το πρώτο κεφάλαιο έξω
χαχα τα έμαθαν τα παιδιά στη Γ Γυμνασίου
Και οι οδηγίες του Γυμνασίου, στο κεφάλαιο "Υδρογονάνθρακες" αναφέρουν ξεκάθαρα "ΟΧΙ ονοματολογία"...
-
Μην γελάμε γιατί ο Φίλης είναι ικανός να κόψει και άλλα κεφάλαια από την ύλη λυκείου. Στα πλαίσια της αναβάθμισης της παρεχόμενης παιδείας πάντα. Γιατί να ζορίζονται οι μαθητές με μαθήματα και ύλη εξειδικευμένα αφού στα πανεπιστήμια θα πάνε οι λίγοι και εκεί θα έχουν την δυνατότητα να τα διδαχθούν;
Να ετοιμαζόμαστε για νέα καταιγίδα δημοσιονομικού χαρακτήρα μέτρων στην παιδεία και την επόμενη χρονιά.
-
Δηλαδη θα κουβαλαμε καθε μερα λαπτοπ,προτζεκτορα,προεκταση, φυλλα εργασιας συν διαφορα αλλα απαραιτητα υλικα ,αν θα τα βρισκουμε,πανω κατω, η θα τρεχουμε στα διαλειμματα(αν δεν εχουμε εφημερια η δε βγαζουμε φωτοτυπιες) η στα κενα και αυτο αν δεν χρησιμοποιειται απο αλλους το εργαστηριο, για να ετοιμασουμε τα υλικα η να στησουμε τις διαταξεις. Επισης θα χωριζουμε σε ομαδες 27 παιδια σε 6? ομαδες και επομενως ολα πρεπει να τα κανουμε επι 6.
Μ αρεσουν καποια απο αυτα που προτεινονται, υπαρχουν ομως οι συνθηκες να πραγματοποιηθουν;
-
Να ετοιμαζόμαστε για νέα καταιγίδα δημοσιονομικού χαρακτήρα μέτρων στην παιδεία και την επόμενη χρονιά.
Του χρόνου παίρνει σειρά η μείωση του ωρολογίου προγράμματος στο Λύκειο...
"Για παιδαγωγικούς λόγους".
-
Μην γελάμε γιατί ο Φίλης είναι ικανός να κόψει και άλλα κεφάλαια από την ύλη λυκείου. Στα πλαίσια της αναβάθμισης της παρεχόμενης παιδείας πάντα. Γιατί να ζορίζονται οι μαθητές με μαθήματα και ύλη εξειδικευμένα αφού στα πανεπιστήμια θα πάνε οι λίγοι και εκεί θα έχουν την δυνατότητα να τα διδαχθούν;
Να ετοιμαζόμαστε για νέα καταιγίδα δημοσιονομικού χαρακτήρα μέτρων στην παιδεία και την επόμενη χρονιά.
Αν και εγώ προσωποποιώ τις αστοχίες με τον Φίλη, μάλλον εδώ κάνουμε κάποιο λάθος. Ο Φίλης είναι άσχετος με την διδασκαλία της χημείας και της φυσικής. Τις επιλογές τις κάνουν ειδικοί στο υπουργείο ή στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που δυστυχώς είναι ανίκανοι να παράξουν σωστό έργο, αφού εκεί έχουν τοποθετηθεί λάθος ανθρώποι. Επίσης τις επιλογές τις καθορίζουν και διάφορες "ομάδες πίεσης" στο υπουργείο. Ο υπουργός κρατάει την γενική γραμμή μεν της δημοσιονομικής πειθαρχίας, αλλά οι "ομάδες πίεσης" με τους εκπροσώπους τους στο υπουργείο καθορίζουν τις επιλογές, είτε είναι από έναν κλάδο του ΠΕ0Χ ή από έναν κλάδο της ΕΑ ή από τους συνδικαλιστές των ιδιωτικών εκπαιδευτικών ή... και ο κατάλογος είναι ατελείωτος.
-
Από το ΙΕΠ έγινε η εισήγηση άρα αυτοί αναλαμβάνουν την ευθύνη. Δε μπορεί να είναι όλοι άσχετοι εκεί. Αν δεν ήξεραν ας ρωτούσαν.
Πιστεύω πάντως ότι είναι λάθος απλά, αλλιώς...
-
Πάντως η γενικότερη στόχευση είναι σαφής: Μείωση των αναγκών σε ειδικότητες με πολλά κενά (ΠΕ 02, 03, 04.ΧΧ) μέσω του "εξορθολογισμού" του ωρολογίου προγράμματος και μέσω του μαγειρέματος στις αναθέσεις.
-
Ο "εξορθολογισμός" ,δυστυχώς λυπάμαι που το λέω, θα θίξει δραματικά τους ΠΕ02 και ΠΕ04.Φοβάμαι ότι από του χρόνου ο αριθμός αναπληρωτών στις ειδικότητές μας θα μετριέται σε λιγότερο από το 50% του φετινού. :'(
-
Συνάδελφοι αν σύμφωνα με τις πληροφορίες οι προσλήψεις φυσικών θα είναι 50,
τότε εμεις τι να περιμένουμε;;
Κάθε χρόνο και χειρότερα... :'(
-
Καλησπέρα!!!Καλή κλήση...Μακάρι να πάρουν αρκετούς!!!Αφού η πρώτη φάση είχε 46,εκτιμώ 40...Φυσικά η φάση αυτή θα έχει περισσότερο ηπειρωτική Ελλάδα
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, συγχαρητήρια σε όσους προσλήφθηκαν σήμερα.
33 μόνο οι κλήσεις σήμερα άρα μιλάμε για πιο μικρή φάση από τη πρώτη
Μέσα στις 33 κλήσεις περιλαμβάνονται 6 τρίτεκνοι και όχι 7 μιας και δε βρέθηκε από το σύστημα άλλος διαθέσιμος τρίτεκνος.
Πολύ νησί πάλι. 17 από τους 33 προορισμούς περιβάλλονται από θάλασσα.
Η Θεσσαλονίκη απουσιάζει πάλι, και η Α και η
-
Συγχαρητήρια σε όσους προσλήφθηκαν!!!Καλή τοποθέτηση...Δυστυχώς μόνο 33 κλήσεις στην
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, ο κατήφορος δεν έχει τέλος, θυμίζω: 46-33-13-; >:(
Φάση πολύ μικρή (13 κλήσεις), χωρίς νησιά (μόνο 1 ουσιαστικά), χωρίς Θεσσαλονίκη (ούτε
-
Καλησπέρα...άλλη μια απογοητευτικη φάση...σίγουρα δεν υπάρχουν πιστωσεις....γνωρίζετε όνομα του φυσικού που προσληφθηκε στην Σιβιτανιδειο???
-
Αλήθεια τώρα που στη χημεία δεν έχουμε εξετάσεις θα πραγματοποιηθεί για το πολύπαθο μάθημά μας;
Kery θα υπάρχει μάλλον στην προκύρηξη αλλά ούτε ένας μαθητής δεν θα δείξει ενδιαφέρον για το μονόωρο και μη εξεταζόμενο μάθημα μας!!!!!!!!!!!!!Τ'ο χω σίγουρο!!!!!!!!
-
Η χρονιά φέτος είναι απογοητευτική.
Σίγουρα λίγοι μαθητές θα επιλέξουν χημεία, αλλά λογικά όλο και κάποιες ώρες θα προκύψουν.
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι να πιέσουμε με κάνα τηλ στο υπουργείο.
2103442227 το τηλ της υπεύθυνης, εγώ θα τηλεφωνήσω από Δευτέρα!
-
Αριθμος αναπληρωτων μετα και την Δ φαση.
Φυσικοι: 148 (περσι 282) , 52% των περσινων αναπληρωτων δουλευουν
Χημικοι: 111 (περσι 183) , 60%
-
Καλησπέρα συνάδελφοι
-
Καλησπέρα συνάδελφοι
-
Αυτα τα ξερουν οσοι ψηφισαν τον Φιλη με βαθμο 20 ??? γιατι βαρεθηκα να ακουω για τον Ιερωνυμο, ενω ο Φιλης εκανε ολο περικοπες, ο,τι εκανε στο υπουργειο παιδειας ηταν εξορθολογισμος οπως υποσχεται κι ο Κυριακος.
-
Αυτα τα ξερουν οσοι ψηφισαν τον Φιλη με βαθμο 20 ??? γιατι βαρεθηκα να ακουω για τον Ιερωνυμο, ενω ο Φιλης εκανε ολο περικοπες, ο,τι εκανε στο υπουργειο παιδειας ηταν εξορθολογισμος οπως υποσχεται κι ο Κυριακος.
O Φίλης καλά έπαθε γιατί εξορθολόγισε κυρίως τους αναπληρωτές βθμιας γενικής...Ηταν άδικος και ήρθε η ωρα του...Όχι ότι οι άλλοι είναι καλύτεροι αλλά το άξιζε και αυτός να πάει σπίτι του μαζί με τα άριστα που πήρε ....και σε λίγο καιρό στις εκλογές θα αριστέψει μαζί του και ο Συριζα!!!
-
Μια ερώτηση: του χρόνου θα ενοποιηθούν όλοι οι κλάδοι πε04; Κι αν ναι, οι προσλήψεις πώς θα γίνονται, ό,τι να 'ναι; Δηλ. βιολόγος αντί για φυσικό, επειδή θα βρίσκεται πιο ψηλά στον πίνακα;
Για του χρόνου μάλλον κανείς δε ξέρει, άλλωστε μιλάμε για το υπουργείο των εκπλήξεων. Τέτοια εποχή πέρσι ποιος περίμενε το φετινό δράμα;
Η αίσθηση μου πάντως είναι ότι και τώρα σε πολύ μεγάλο βαθμό οι προσλήψεις γίνονται "ότι να ναι"
-
Ότι ναναι γινόταν και γίνεται στις προσλήψεις ειδικής που υπολογίζουν ότι μαθήματα και ώρες τους γουστάρει χωρίς να βασίζονται σε κάποια διάταξη. Η κάθε διεύθυνση κάνει δικές της αλχημίες και ο ένας (υπουργείο) πετά το μπαλάκι στον άλλο (δευτεροβάθμια). Στη γενική οι προσλήψεις γίνονται βάσει λειτουργικών κενών. Απλά με τις αλλαγές του Φίλη τα κενά εκμηδενίστηκαν, πάλι καλά να λέμε που με 5 ώρες λιγότερες, γ αναθέσεις και άνευ ορίου β ανάθεση, οι προσλήψεις μειώθηκαν μόνο κατά 40%!
Το τραγελαφικό είναι ότι ενώ έχουμε με διαφορά τις μεγαλύτερες περικοπές, βλέπεις κάτι ανακοινώσεις από άλλες ειδικότητες και χαμογελάς πικρά.
Τώρα για το αν γίνει ενοποίηση των πινάκων του κλάδου, αυτό συνδέεται άμεσα με το ενδεχόμενο να ενοποιηθούν τα μαθήματα φυσικής,χημείας,βιολογίας και γεωλογίας σε ένα.
-
Ότι ναναι γινόταν και γίνεται στις προσλήψεις ειδικής που υπολογίζουν ότι μαθήματα και ώρες τους γουστάρει χωρίς να βασίζονται σε κάποια διάταξη. Η κάθε διεύθυνση κάνει δικές της αλχημίες και ο ένας (υπουργείο) πετά το μπαλάκι στον άλλο (δευτεροβάθμια). Στη γενική οι προσλήψεις γίνονται βάσει λειτουργικών κενών. Απλά με τις αλλαγές του Φίλη τα κενά εκμηδενίστηκαν, πάλι καλά να λέμε που με 5 ώρες λιγότερες, γ αναθέσεις και άνευ ορίου β ανάθεση, οι προσλήψεις μειώθηκαν μόνο κατά 40%!
Το τραγελαφικό είναι ότι ενώ έχουμε με διαφορά τις μεγαλύτερες περικοπές, βλέπεις κάτι ανακοινώσεις από άλλες ειδικότητες και χαμογελάς πικρά.
Τώρα για το αν γίνει ενοποίηση των πινάκων του κλάδου, αυτό συνδέεται άμεσα με το ενδεχόμενο να ενοποιηθούν τα μαθήματα φυσικής,χημείας,βιολογίας και γεωλογίας σε ένα.
Αλήθεια η β αναθεση δίνεται δίχως όριο; δεν το πιστεύω. Από πότε; και μεις καθόμαστε και τους καμαρώνουμε...;το δρόμο του Φίλη να πάρουν όλοι τους οι δήθεν τάχα αριστεροί που μας εξαπάτησαν!!!!
-
ναι, ενεργοποιείται μετά τις 30 Σεπτεμβρίου, αναφέρεται* στην τελευταία παράγραφο (Δ) της εγκυκλίου για τις γ αναθέσεις.
* Δ. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ.
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, χρόνια πολλά.
Στις 28/11 και στις 9/12 κλήθηκαν άλλοι 4 συνάδελφοι
-
Καλημέρα συνάδελφοι
Στις 18/01 κλήθηκαν άλλοι 5 συνάδελφοι
-
Καλημέρα συνάδελφοι
Στις 18/01 κλήθηκαν άλλοι 5 συνάδελφοι
-
Εννοείς 31-12-2016, η απόφαση που θα βγει (αν και όταν) δε με ενδιαφέρει, ήδη υπάρχει απόφαση και το ίδιο το υπουργείο πέρσι μας την υπενθύμιζε. Γιατί λοιπόν δε κουνιέται φύλλο και όλοι το κάνουμε γαργάρα;
-
Το άσχημο, συνάδελφε, για τον κλάδο σας είναι ότι του χρόνου με την ενοποίησή σας (ΠΕ04), θα κληθείτε ακόμη λιγότεροι χημικοί, δυστυχώς!
Γι' αυτό λέω και έχω κουραστεί να γράφω πως πρέπει να κινηθούμε δυναμικά τώρα! Σε λίγο καιρό δε θα έχουμε καμία δυνατότητα πίεσης! Ας ξυπνήσουμε κι ας απαιτήσουμε κι εμείς τα αυτονόητα!
-
Εννοείς 31-12-2016, η απόφαση που θα βγει (αν και όταν) δε με ενδιαφέρει, ήδη υπάρχει απόφαση και το ίδιο το υπουργείο πέρσι μας την υπενθύμιζε. Γιατί λοιπόν δε κουνιέται φύλλο και όλοι το κάνουμε γαργάρα;
Η απόφαση θα τους επιδοθεί, μόλις είναι καθ' όλα έτοιμη και κανείς δε θα μπορεί να την αγνοήσει! Το ΣτΕ άλλωστε, το ανώτατο διοικητικό δικαστήριο της χώρας, δε γίνεται να το αγνοεί κανείς!
Τώρα, γιατί δεν κουνιέται φύλλο, είναι άξιο απορίας! Εδώ που έχουμε φτάσει, πρέπει να ξεσηκωθούμε! Ας μην υποτιμούμε άλλο τα πτυχία, τους κόπους και την ταλαιπωρία που έχουμε υποστεί!
-
Καλημέρα συνάδελφοι
Στις 01/02 κλήθηκε ακόμη ένας συνάδελφος μειωμένου ωραρίου.
-
Ερώτηση, και όποιος γνωρίζει ας μου απαντήσει. Πέρσι το υπουργείο με ανακοινώσεις είχε αναγγείλει ότι οι πίνακες σύμφωνα με το ΣΤΕ ήταν παράνομοι-αντισυνταγματικοί και έπρεπε άμεσα να αλλάξουν. Σύμφωνα με το ΣΤΕ μπορούσαν να διατηρηθούν για λόγους δημοσίου συμφέροντος μέχρι το 2015-16. Το υπουργείο με τον προηγούμενο υπουργό στη βουλή το 2015-16 το ερμήνευσε ( αυθαίρετα κατ’ εμέ ) ημερολογιακά άρα οι πίνακες μπορούσαν να διατηρηθούν ως 31-12-2016. Το ότι έμπλεξε θεωρητικά τον ΑΣΕΠ στην έκδοση τους δε νομίζω ότι τους νομιμοποιεί.
Είναι λοιπόν παράνομες ή όχι οι κλήσεις μέσα στο 2017.
Επαναφέρω το ερώτημα
Να θυμίσω τι είχε ανακοινώσει το υπουργείο στις 15/04/2016.
Γιατί το Υπουργείο προχωράει τώρα σε νομοθετική ρύθμιση για τις προσλήψεις αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών;
Διότι, το ΣτΕ με την αρ.4303/2015 απόφαση του Γ΄ Τμήματος νομολόγησε ρητώς ότι το μεταβατικό πλαίσιο εφαρμογής των πάγιων διατάξεων του ν.3848/2010 δεν μπορεί να παραταθεί πέραν της 31ης Δεκεμβρίου 2016. Αυτό σημαίνει, ότι, οι προσλήψεις των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών που θα προσληφθούν για τη σχολική χρονιά 2016-2017 και των οποίων οι συμβάσεις προφανώς θα αρχίσουν μέσα στο 2016 και θα λήγουν μέσα στο 2017, πρέπει να γίνουν με ένα νέο σύστημα που θα υπακούει στην συνταγματική εφαρμογή της αξιοκρατίας και της ισότητας (άρθρα 4 παρ. 1 και 103 παρ. 7 του Συντάγματος) όπως τις αξιολογεί το ΣτΕ. Η αξιοκρατία, κατά το ΣτΕ, επιτυγχάνεται μόνο αν η όλη διαδικασία επιλογής των αναπληρωτών ελέγχεται από το ΑΣΕΠ με βάση αντικειμενικά κριτήρια.
-
Καλημέρα σε όλους, μιας και άνοιξε το θέμα για τους χημικούς θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου ως αναπληρώτρια.
Μέχρι πέρυσι εργαζόμουν σε μεγάλο φροντιστήριο, έχοντας 38 ώρες την εβδομάδα. Με κάλεσαν λοιπόν μέσα Δεκέμβρη για αναπληρώτρια πρώτη φορά. (Τα μόρια τα είχα από τον τελευταίο ασέπ, έκανα αίτηση κάθε χρόνο χωρίς να πιστεύω ότι θα με πάρουν). Ε, τα άφησα όλα και πήγα. Ικαρία. Μετά από τέτοια πίεση στο φροντιστήριο ήταν μια χρονιά όνειρο. Πρωινή δουλειά, απίστευτο μέρος κλπ κλπ..Όλοι έλεγαν οτι εφόσον με πήραν μια χρονιά θα με ξαναπάρουν σίγουρα εφόσον είναι και δυσπρόσιτο το μέρος. Ανέβηκα λοιπόν στον πίνακα 30 θέσεις, όντως. Φέτος;; ΑΝΕΡΓΗ..όπως τόσοι άλλοι συνάδελφοι.
Δεν το μετάνιωσα που πήγα γιατί πέρασα φοβερά αλλά δεν ξανακάνω αίτηση ΠΟΤΕ. Δεν είναι να έχεις καμία εμπιστοσύνη...
-
Ειτε μας αρέσει έιτε όχι, οι αναπληρωτές πλέον έχουν γίνει αναλώσιμοι , ενώ καλύπτουν και οργανικά κενά:
Εφ' όσον δεν κάνει μόνιμους διορισμούς, υπάρχει και προσαυξάνεται μια πολύ μεγάλη ομάδα ανθρώπων που θα δοκίμαζαν να πάνε αναπληρωτές οπουδήποτε.Κανένας, όμως, είτε νεώτερος είτε μεγαλύτερος δεν μπορεί επ' άπειρον να οργώνει την Ελλάδα, άρα νωρίτερα ή αργότερα σταματά τη "νομαδική ζωή".Κανένα πρόβλημα για το Ελληνικό Δημόσιο, γιατί εν τω μεταξύ οι Σχολές έχουν βγάλει νέους ή κάποιοι κουράστηκαν στον ιδιωτικό τομέα και άρα η ομάδα των "δυνητικά νομάδων" ανανεώνεται και είναι πάντα μεγαλύτερη από τη ζήτηση.
Η εκπαιδευτική κοινότητα ( και όσοι θέλουν να μπουν σ' αυτήν) αρνούνται να αναγνωρίσουν ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού στη Δημόσια εκπαίδευση είναι ορισμένου χρόνου: από 1η Σεπτεμβρίου ως 30 Ιουνίου.Δεν υπάρχει περίπτωση το Ελληνικό κράτος υπό καμμία κυβέρνηση, δεδομένης και της επιτροπείας των δανειστών, να προσλάβει προσωπικό για τα σχολεία και να το πληρώνει Ιούλιο και Αυγουστο, χωρίς να παράγει εκπαιδευτικό έργο.Δηλαδή, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών με τη μορφή που τους ξέραμε προ κρίσης.
Ετσι, η Πολιτεία αρνείται να ορίσει και να εφαρμόσει ένα σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών , για να καλύψουν τα οργανικά κενά, με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εν ενεργεία μόνιμων εκπαιδευτικών , λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι η δουλειά θα είναι ορισμένου χρόνου.
Αν συνέβαινε αυτό, θα μπορούσε να λειτουργεί καλύτερα το σχολείο, διότι: 1) θα προσείλκυε ανθρώπους ικανούς που θέλουν να κάνουν καριέρα και που τώρα έχουν γυρίσει επιδεικτικά την πλάτη στη Δημόσια εκπαίδευση 2) θα είχε περισσότερο κύρος και ευθύνη ο καθηγητής ( γιατί όλοι ξέρουμε ότι σε κάθε σχολείο άλλο κύρος έχει ο μόνιμος και άλλο ο αναπληρωτής της μιας χρονιάς) 3) θα μειώνονταν τα προβλήματα με άτακτη συμπεριφορά μαθητών ( κάθε χρόνο να χρειάζεται κάμποσος χρόνος μέχρι να "στρωθεί " η σχέση καθηγητή - μαθητή) 4) θα μπορούσαν οι καθηγητές να φτιάξουν ή να τουλάχιστον μη διαλύουν την οικογένειά τους.
Δυστυχώς, οι εκάστοτε κυβερνώντες και οι συνδικαλιστές αρνούνται να δουν την πραγματικότητα κατάματα, όχι γιατί νοιάζονται πραγματικά αλλά γιατί έχουν ίδιο συμφέρον να κρατούν χιλιάδες ανθρώπους σε ομηρία, τάζοντας: για να κερδίζουν οι ίδιοι ψηφάκια.
Και δυστυχώς, βρίσκουν μεγάλη μάζα ψηφοφόρων που ακόμα πιστεύουν στα παραμύθια και τους ακολουθούν.
Συμπέρασμα: θα βρισκόμαστε στο forum για πολλά ακόμη χρόνια ή θα το πάρουμε απόφαση και θα βγούμε από τον κλάδο.
-
Πολύ σωστά όλα όσα λες
-
Ειτε μας αρέσει έιτε όχι, οι αναπληρωτές πλέον έχουν γίνει αναλώσιμοι , ενώ καλύπτουν και οργανικά κενά:
Εφ' όσον δεν κάνει μόνιμους διορισμούς, υπάρχει και προσαυξάνεται μια πολύ μεγάλη ομάδα ανθρώπων που θα δοκίμαζαν να πάνε αναπληρωτές οπουδήποτε.Κανένας, όμως, είτε νεώτερος είτε μεγαλύτερος δεν μπορεί επ' άπειρον να οργώνει την Ελλάδα, άρα νωρίτερα ή αργότερα σταματά τη "νομαδική ζωή".Κανένα πρόβλημα για το Ελληνικό Δημόσιο, γιατί εν τω μεταξύ οι Σχολές έχουν βγάλει νέους ή κάποιοι κουράστηκαν στον ιδιωτικό τομέα και άρα η ομάδα των "δυνητικά νομάδων" ανανεώνεται και είναι πάντα μεγαλύτερη από τη ζήτηση.
Η εκπαιδευτική κοινότητα ( και όσοι θέλουν να μπουν σ' αυτήν) αρνούνται να αναγνωρίσουν ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού στη Δημόσια εκπαίδευση είναι ορισμένου χρόνου: από 1η Σεπτεμβρίου ως 30 Ιουνίου.Δεν υπάρχει περίπτωση το Ελληνικό κράτος υπό καμμία κυβέρνηση, δεδομένης και της επιτροπείας των δανειστών, να προσλάβει προσωπικό για τα σχολεία και να το πληρώνει Ιούλιο και Αυγουστο, χωρίς να παράγει εκπαιδευτικό έργο.Δηλαδή, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουν διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών με τη μορφή που τους ξέραμε προ κρίσης.
Ετσι, η Πολιτεία αρνείται να ορίσει και να εφαρμόσει ένα σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών , για να καλύψουν τα οργανικά κενά, με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εν ενεργεία μόνιμων εκπαιδευτικών , λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι η δουλειά θα είναι ορισμένου χρόνου.
Αν συνέβαινε αυτό, θα μπορούσε να λειτουργεί καλύτερα το σχολείο, διότι: 1) θα προσείλκυε ανθρώπους ικανούς που θέλουν να κάνουν καριέρα και που τώρα έχουν γυρίσει επιδεικτικά την πλάτη στη Δημόσια εκπαίδευση 2) θα είχε περισσότερο κύρος και ευθύνη ο καθηγητής ( γιατί όλοι ξέρουμε ότι σε κάθε σχολείο άλλο κύρος έχει ο μόνιμος και άλλο ο αναπληρωτής της μιας χρονιάς) 3) θα μειώνονταν τα προβλήματα με άτακτη συμπεριφορά μαθητών ( κάθε χρόνο να χρειάζεται κάμποσος χρόνος μέχρι να "στρωθεί " η σχέση καθηγητή - μαθητή) 4) θα μπορούσαν οι καθηγητές να φτιάξουν ή να τουλάχιστον μη διαλύουν την οικογένειά τους.
Δυστυχώς, οι εκάστοτε κυβερνώντες και οι συνδικαλιστές αρνούνται να δουν την πραγματικότητα κατάματα, όχι γιατί νοιάζονται πραγματικά αλλά γιατί έχουν ίδιο συμφέρον να κρατούν χιλιάδες ανθρώπους σε ομηρία, τάζοντας: για να κερδίζουν οι ίδιοι ψηφάκια.
Και δυστυχώς, βρίσκουν μεγάλη μάζα ψηφοφόρων που ακόμα πιστεύουν στα παραμύθια και τους ακολουθούν.
Συμπέρασμα: θα βρισκόμαστε στο forum για πολλά ακόμη χρόνια ή θα το πάρουμε απόφαση και θα βγούμε από τον κλάδο.
Με κάλυψες πλήρως με όσα γράφεις!
-
Καλησπέρα συνάδελφοι
Για το αρχείο και μόνο, πραγματοποιήθηκαν 4 κλήσεις αναπληρωτών, 17/1 (2 χημικοί), 03/03/2017, 24/03/2017 (1 χημικός), 03/04/2017.
-
Καλησπέρα συνάδελφοι
Για το αρχείο και μόνο, πραγματοποιήθηκαν 4 κλήσεις αναπληρωτών, 17/1 (2 χημικοί), 03/03/2017, 24/03/2017 (1 χημικός), 03/04/2017.