Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: panos2 στις Σεπτεμβρίου 11, 2016, 09:48:22 am
-
Έχει κάποιος πρόσβαση στο υπουργείο για να τους ενημερώσει ποια ήταν η „παράπλευρη απώλεια“ των επιλογών τους σε σχέση με τους αναπληρωτές ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04; Κατάλαβαν πως άφησαν μετέωρους πάνω από 2000 ανθρώπους που έχουν παλέψει με επιτυχίες στον ΑΣΕΠ, με αναπληρώσεις και βρίσκονται σε αμηχανία, σε μεγάλες ηλικίες, με οικογένειες και με τις βαλίτσες στο χέρι για πάνω από 8 χρόνια, δεχόμενοι άπειρες υποσχέσεις από ανεύθυνους και αμετροεπείς πολιτικούς;
Από την μείωση των ωρών διδασκαλίας τους, την κατάργηση μείωσης του ωραρίου αυτών που ήταν υπεύθυνοι στα εργαστήρια, την διαχείρηση των αναθέσεων και άλλες περικοπές, προέκυψε η εξάλειψη των θέσεων τους. Έκοψαν από τις παραπάνω ειδικότητες για να δώσουν τις θέσεις σε άλλους, που καλώς τους δίνεται η ευκαιρία, επειδή οι περισσότεροι είναι νέοι άνθρωποι και πρέπει με κάθε τρόπο να παμείνουν στον τόπο μας αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Μαθαίνουμε μάλιστα από τον πρωθυπουργό στην ΔΕΘ για την συνολική αύξηση των αναπληρωτών σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια!!! Παρ 'ολα αυτά πολλοί συνάδελφοι που ήλπιζαν κάτι από αυτή την κυβέρνηση θα βρεθούν μετέωροι και απορημένοι. Θύματα της αναλγησίας του υπουργείου απέναντι μας.
Είμαι ΠΕ04.01 και αναπληρωτής από το 2009. Κατάφερα μετά από δύο καλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και παρ' όλο που έπρεπε να βολευτούν οι οαεδίτες τότε (όπως οι ιδιωτικοί τώρα...), μετά από έναν χρόνο ωρομισθίας, να πάω αναπληρωτής με θέση γύρω στο 300. Μετά από 7 χρόνια, πολλές συνταξιοδοτήσεις και σχεδόν μηδενικούς διορισμούς στον κλάδο μου, μέ θέση γύρω στο 240 φαίνεται να μην πηγαίνω αναπληρωτής, τουλάχιστον κοντά στην οικογένειά μου. Τις περισσότερες περικοπές στον κλάδο μου τις έκανε αυτή η κυβέρνηση σε συνέχεια της πολιτικής των προηγούμενων. Οι φυσικοί, όπως και οι φιλόλογοι, προέρχονται από κατά παράδοση καθηγητικές σχολές. Ο εξοβελισμός (εξορθολογισμός τους...) τους από το ελληνικό σχολείο, δεν αφήνει έξω μόνο τους ταλαίπωρους παλιούς, αλλά αποκλείει για χρόνια και τους νέους συναδέλφους.
Το 2013 διαβάζοντας το μεσοπρόθεσμο και τις τότε αναμενόμενες περικοπές της κυβέρνησης Σαμαρά οδηγήθηκα με την οικογένειά μου στην μετανάστευση. Επιστρέψαμε με προσδοκίες μετά την εμφάνιση αυτής της κυβέρνησης...
Αν η ευαισθησία για κατηγορίες συναδέλφων, όπως της ειδικής αγωγής ή των απολυμένων ιδιωτικών,γίνεται ταυτόχρονα με μεγάλη δόση αναισθησίας για άλλες, τότε το υπουργείο πρέπει να γνωρίζει πως δεν επιτελεί σωστά το έργο του.
-
Καλέ μου φίλε, περιμένεις από κάποιους κομματικούς κηφήνες να βάλουν τάξη σε αυτό το τόσο νευραλγικό πόστο ; Δες ποιοί διετέλεσαν υπουργοί παιδείας τα τελευταία χρόνια, διάβασε τα βιογραφικά τους και αφού λυθείς στο γέλιο με την ανεπάρκεια των προσόντων τους, θα συνειδητοποιήσεις περί τίνος πρόκειται...
-
Αυτο που δεν εχει επισης καταλαβει το υπουργειο, αλλα ουτε οι συναδελφοι της πρωτοβαθμιας, ουτε ενας αριθμος μονιμων συναδελφων, ουτε οι συναδελφοι της ειδικης, ουτε οι συναδελφοι των ειδικων κατηγοριων και των ιδιωτικων σχολειων, ειναι οτι καποιοι απο μας που δεν ειμαστε νεοι, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ δωσαμε ΑΣΕΠ για να μπορεσουμε να δουλεψουμε στο σχολειο.Καποιοι απο μας δηλωναν ολη την Ελλαδα, παντα, ολα αυτα τα χρονια, κι ομως δεν δουλεψαν ποτε.Δεν τον εχουν καταλαβει τον πονο αυτο και την απελπισια αυτη. Ανθρωποι που αγωνιστηκαν Χωρις κανενα γνωστο, χωρις κανενα σπρωξιμο, μονο με τις γνωσεις τους, πετιουνται, αγνοουνται και τους βριζουν.
Δεν ξερω τι απαντηση να δωσω στον κοσμο , ακομα και σε συναδελφους, που με ρωτανε γιατι δε διοριστηκα ακομα...σε αυτη την ηλικια.. ουτε γιατι δεν εχω προυπηρεσια...ουτε γιατι δε θα δουλεψω φετος....η μονη δικαιη απαντηση για μενα ειναι..γιατι δεν εγραψα τοτε τοσο καλα...οποιος το ακουσει αυτο θα γελασει...μα ποιον ασεπ;ποιον διαγωνισμο;εδω απορουν ακομα συναδελφοι που δεν εχουν κι αυτοι καταλαβει γιατι αυτοι δουλευουν, νεοτατοι, με το πτυχιο τους και μονο..
Πως να περασεις στα παιδια οτι ειναι καλο για αυτα να προσπαθουν, να μελετουν και να αγωνιζονται για τη δικαιοσυνη και την αξιοκρατια, οταν εχεις υποστει ολη αυτη την αδικια και εχεις χασει;
-
Για να το "ελαφρύνω" λίγο Kakar.
Μια ανηψιά μου πέρασε στο φυσικό τμήμα. Η εξαδέλφη μου (η μητέρα της μικρής) μου λέei λίγο πιο μετά, αφού της είπα τα συγχαρητήρια για τη κόρη:
"...Πάνο μη πεις στη θειά σου (τη γιαγιά της μικρής) πως πέρασε στην ίδια σχολή που τελείωσες και εσύ, αφού δεν καταλαβαίνει καν τι είναι και γιατί θα στεναχωρηθεί πολύ για την μικρή βλέποντας το πως ταλαιπωρείσαι εσύ ακόμη..." :o
Κάτι της είπα πως αν η μικρή κάνει μεταπτυχιακό στην ΕΑ θα έχει καλύτερες ευκαιρίες και διάφορα άλλα...
-
Το μεγαλύτερο κόλπο παίχτηκε το 2013 με την αύξηση ωραρίου κατά 2 ώρες/(εβδομάδα*εκπαδευτικό) ήγουν κάθε 11 εκπαδευτικοί= 1 αδιόριστος-άνεργος (αναπληρωτής ή/και διορίσιμος).
Το δεύτερο μεγάλο κόλπο παίζεται τώρα....
Επίσης με τις β' και γ' αναθέσεις αλλά και την κινητικότητα, η ελαστικότητα της εργασίας γίνεται οριακή δηλαδή - με απόφαση ΠΥΣΔΕ - ΠΛΑΣΤΙΚΗ και κατά το υπηρεσιακό ΔΟΚΟΥΝ.
Γενικότερα.... Το εθνικό κεφάλαιο νέων (επιστημόνων και όχι μόνο) πηγαίνει στο εξωτερικό για εργασία, χάνονται έτσι συνήθως μη έγγαμοι νέοι. Άρα θα μειωθεί ρυθμικά περισσότερο ο αριθμός των παιδιών στην Ελλάδα (Έλληνες νέοι) γιατί αρκετοί - αφού λυθεί το εργασιακό=οικονομικό τους - θα κάνουν οικογένεια στο εξωτερικό. Άρα η χώρα που έχει "πληρώσει" τουλάχιστον μέρος της εκπαίδευσης/κατάρτισης των νέων (επιστημόνων και όχι μόνον) "αιμορραγεί" και αυτοκαταστρέφεται...
-
... και έπεται συνέχεια, ο Κούλης θα συνεχίσει την συγχώνευση και την κατάργηση των μικρών σχολείων των προβληματικών περιοχών/ όπως και των κέντρων Υγείας.
το όποιο κόστος θα μετατεθεί στην πλάτη των γονιών/ μαθητών που είτε θα διανύουν καθημερινά 40-50 χιλιόμετρα είτε θα κατοικούν στις μαθητικές εστίες...
-
Αν ο επιστημονικός μας φορέας (ΕΕΦ) ήταν περισσότερο οργανωμένος με δράσεις και όχι με διακηρύξεις ίσως ήταν διαφορετικά τα πράγματα...Άνθρωποι με σπουδές, μεταπτυχιακά, αξιολογημένο εκπαιδευτικό έργο, επιτυχίες σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ βρίσκονται σε αδιέξοδα επειδή ο αρμόδιος υπουργός βαφτίζει "μεταρρυθμίσεις" αλλαγές βιτρίνας για εξοικονόμηση δαπανών και μόνο...Η αντίδραση σε όλη αυτή τη κατάσταση θα πρέπει να ξεκινήσει από τους μόνιμους με πρωτοβουλίες που θα πρέπει να έχουν την στήριξη της ΟΛΜΕ, της ΕΕΦ αλλά και των Σχολικών Συμβούλων ΠΕ04-01...Ομαδικές διαμαρτυρίες, αποχές, απεργίες, κλείδωμα εργαστηρίων, ενημέρωση συλλόγων γονέων και κηδεμόνων...Κάποτε οι απεργίες και οι κινητοποιήσεις θα πρέπει να γίνουν και για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της παρεχόμενης εκπαίδευσης...Για παράδειγμα η ποιότητα σχετίζεται με την υποχρεωτική λειτουργία και τη χρήση των εργαστηρίων από τους μαθητές προφανώς με τον απαιτούμενο χρόνο και όχι στα 45 λεπτά της διδακτικής ώρας, με ταυτόχρονη υποχρεωτική αξιολόγηση των εργαστηριακών ασκήσεων στη διάρκεια αλλά και στο τέλος της σχολικής χρονιάς...
-
Συνάδελφε Πάνο, βιώνω τα ίδια. Πριν από 9 χρόνια ξεκίνησα να είμαι αναπληρώτρια.
-
Να σημειώσω πως το έναυσμα για να ανοίξω αυτό το θέμα ήταν η πανηγυρική ανακοίνωση του πρωθυπουργού χθες στην ΔΕΘ για την αύξηση των αναπληρωτών αυτή τη χρονιά. Και ειδικά οι πανηγυρικές δηλώσεις του υπουργού για την αύξηση των πιστώσεων στην ΕΑ και την συνεπακόλουθη ευαισθησία που δείχνουν για τους μαθητές με ειδικές ανάγκες. Καλώς πράττουν γι' αυτά τα παιδιά, αλλά και για τους εκπαιδευτικούς της ΕΑ που προσαρμόστηκαν γρήγορα στα νέα σημεία των καιρών, αλλά πρέπει να ξέρουν πως έχουν πράξει μεγάλη αδικία σε εκπαιδευτικούς που έχουν προσπαθήσει πολύ. Πιο αδικημένοι από όλους διαχρονικά ήταν και θα παραμείνουν αυτοί που προσπάθησαν μέσω της ευθείας οδού και μέσω του ΑΣΕΠ να καταφέρουν κάτι...
-
Από ότι διάβασα, ανακοίνωσε ότι.. έγιναν 23.000 προσλήψεις αναπληρωτών φέτος.. ενώ από έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό (διορθώστε με αν κάνω λάθος), οι συνολικές προσλήψεις μέχρι σήμερα είναι χοντρικά περίπου 7.500;
Προφανώς εννοούσε όσες προσλήψεις ΘΑ... κάνουν φέτος, αλλά δεν μπορούν να του γράφουν τους λόγους πιο σωστά;
Σε κάθε περίπτωση, θα γίνουν επιπρόσθετα άλλες 15.000 προσλήψεις φέτος άραγε;
-
ναι, πράγματι! χθες ανακοίνωσε ότι ΕΓΙΝΑΝ 23.000 διορισμοί αναπληρωτών. Ξέχασε το ΘΑ ... όσον αφορά το νούμερο, έτσι διατείνεται ο Φίλης, όλο αυτόν τον καιρό... αμφιβάλλω...
-
Το "θα" το έχει αποκλείσει από το λόγο του, γιατί επικοινωνιακά έχει πια στη χώρα μας αρνητικό αντίκτυπο.
Έτσι δημιουργούνται λάθη.
Αλλά και στις 23000 που ανέφερε δεν υπάρχει πρόβεψη για τις δικές μας ειδικότητες. Αυτές ήδη κάηκαν...
-
Να σημειώσω πως το έναυσμα για να ανοίξω αυτό το θέμα ήταν η πανηγυρική ανακοίνωση του πρωθυπουργού χθες στην ΔΕΘ για την αύξηση των αναπληρωτών αυτή τη χρονιά. Και ειδικά οι πανηγυρικές δηλώσεις του υπουργού για την αύξηση των πιστώσεων στην ΕΑ και την συνεπακόλουθη ευαισθησία που δείχνουν για τους μαθητές με ειδικές ανάγκες. Καλώς πράττουν γι' αυτά τα παιδιά, αλλά και για τους εκπαιδευτικούς της ΕΑ που προσαρμόστηκαν γρήγορα στα νέα σημεία των καιρών, αλλά πρέπει να ξέρουν πως έχουν πράξει μεγάλη αδικία σε εκπαιδευτικούς που έχουν προσπαθήσει πολύ. Πιο αδικημένοι από όλους διαχρονικά ήταν και θα παραμείνουν αυτοί που προσπάθησαν μέσω της ευθείας οδού και μέσω του ΑΣΕΠ να καταφέρουν κάτι...
Σύντομα, δηλ. από την επόμενη σχολική χρονιά, αλλάζουν όλα στους πίνακες αναπληρωτών και τον τρόπο πρόσληψής τους! Δεν πιστεύω πως θα έχουν πλέον θέμα οι επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ! Τέρμα πια η ασυδοσία και το βόλεμα των εξυπνάκηδων! Από του χρόνου στην ανεργία!
-
@gia96,
καλά όλα αυτά, αλλά το θέμα μας είναι πως αν συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν τις ειδικότητες μας με τον ίδιο τρόπο, ανεξάρτητα από το ποιοι θα είναι στους πίνακες αναπληρωτών, δεν θα υπάρχουν διορισμοί...
-
@gia96,
καλά όλα αυτά, αλλά το θέμα μας είναι πως αν συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν τις ειδικότητες μας με τον ίδιο τρόπο, ανεξάρτητα από το ποιοι θα είναι στους πίνακες αναπληρωτών, δεν θα υπάρχουν διορισμοί...
δυστυχως κ εγω φοβαμαι οτι καπως ετσι θα ειναι... αυτοι βρηκαν αλλο τροπο για να "καλυψουν" ελλειψεις. δεν αυξανουν το ωραριο στους εκπαιδευτικους, αλλα μειωνει το ωραριο μαθηματων! κ ετσι δεν ακουει γκρινια απο τους μονιμους
-
@gia96,
καλά όλα αυτά, αλλά το θέμα μας είναι πως αν συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν τις ειδικότητες μας με τον ίδιο τρόπο, ανεξάρτητα από το ποιοι θα είναι στους πίνακες αναπληρωτών, δεν θα υπάρχουν διορισμοί...
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως το πάγιο αίτημά μας πρέπει να είναι οι μόνιμοι διορισμοί στην παιδεία κι όχι τα ψίχουλα της αναπλήρωσης, αλλά άντε πέσ' το σε κάποιους που κάθε χρόνο τρέχουν από 'δω κι από ΄κει ως αναπληρωτές, παίρνοντας μάλιστα μαζί τους και τις οικογένειές τους! Άκουσον, άκουσον!
-
Αυτο που δεν εχει επισης καταλαβει το υπουργειο, αλλα ουτε οι συναδελφοι της πρωτοβαθμιας, ουτε ενας αριθμος μονιμων συναδελφων, ουτε οι συναδελφοι της ειδικης, ουτε οι συναδελφοι των ειδικων κατηγοριων και των ιδιωτικων σχολειων, ειναι οτι καποιοι απο μας που δεν ειμαστε νεοι, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ δωσαμε ΑΣΕΠ για να μπορεσουμε να δουλεψουμε στο σχολειο.Καποιοι απο μας δηλωναν ολη την Ελλαδα, παντα, ολα αυτα τα χρονια, κι ομως δεν δουλεψαν ποτε.Δεν τον εχουν καταλαβει τον πονο αυτο και την απελπισια αυτη. Ανθρωποι που αγωνιστηκαν Χωρις κανενα γνωστο, χωρις κανενα σπρωξιμο, μονο με τις γνωσεις τους, πετιουνται, αγνοουνται και τους βριζουν.
Δεν ξερω τι απαντηση να δωσω στον κοσμο , ακομα και σε συναδελφους, που με ρωτανε γιατι δε διοριστηκα ακομα...σε αυτη την ηλικια.. ουτε γιατι δεν εχω προυπηρεσια...ουτε γιατι δε θα δουλεψω φετος....η μονη δικαιη απαντηση για μενα ειναι..γιατι δεν εγραψα τοτε τοσο καλα...οποιος το ακουσει αυτο θα γελασει...μα ποιον ασεπ;ποιον διαγωνισμο;εδω απορουν ακομα συναδελφοι που δεν εχουν κι αυτοι καταλαβει γιατι αυτοι δουλευουν, νεοτατοι, με το πτυχιο τους και μονο..
Πως να περασεις στα παιδια οτι ειναι καλο για αυτα να προσπαθουν, να μελετουν και να αγωνιζονται για τη δικαιοσυνη και την αξιοκρατια, οταν εχεις υποστει ολη αυτη την αδικια και εχεις χασει;
;Eτσι!!!
-
@gia96,
καλά όλα αυτά, αλλά το θέμα μας είναι πως αν συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν τις ειδικότητες μας με τον ίδιο τρόπο, ανεξάρτητα από το ποιοι θα είναι στους πίνακες αναπληρωτών, δεν θα υπάρχουν διορισμοί...
Αγαπητε Πανο το θεμα ειναι οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να κανουν διορισμους πλεον...υπο τις συνθηκες μνημονιων δανεικων και του χρεους....και φυσικα του ευρω...δεν καταλαβαινω γιατι στρουθοκαμηλιζουμε...Εαν θελουμε ευρω στις τσεπες των γονιων μας παππουδων κτλ η λυση ειναι μια...διαβατηριο και μεταναστευση... >:( >:( >:(
ΥΓ.
-
Αγαπητε Πανο το θεμα ειναι οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να κανουν διορισμους πλεον...υπο τις συνθηκες μνημονιων δανεικων και του χρεους....και φυσικα του ευρω...δεν καταλαβαινω γιατι στρουθοκαμηλιζουμε...Εαν θελουμε ευρω στις τσεπες των γονιων μας παππουδων κτλ η λυση ειναι μια...διαβατηριο και μεταναστευση... >:( >:( >:(
ΥΓ.
-
-
Συμφωνώ και επαυξάνω mks75. Είναι όλα προκαθορισμένα από τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Δεν ξέρω εάν οι κυβερνώντες έχουν έστω ένα 5% συμμετοχής.
-
Ξεχάστηκα φαίνεται...στα εργασιακά δεν έχουν παρέμβει οι θεσμοί καθόλου...οι ελληνικές κυβερνήσεις έχουν πλήρη ελευθερία να αποφασίζουν
-
To Δεκεμβριο θα διοριστουν μονιμα 4000 πυροσβεστες καθως εκπνεει η πενταετης συμβαση τους. Πως εκει μπορουν να διορισουν και στην εκπαιδευση οχι;
-
-
Σε άλλη χώρα ζούμε; πώς θα γίνουν διορισμοί με ένα δις το μήνα ληξιπρόθεσμες οφελές προς το δημόσιο, πλειστηριασμούς να έρχονται, ανάπτυξη ανύπαρκτη-και που αν και όποτε ξεκινήσει η ανάπτυξη θα είναι τριτοκοσμικού τύπου μετά από έξι χρόνια μνημόνια; ας γίνει πρώτα μια σοβαρή συζήτηση για το πως θα βγούμε από τη μέγγενη και μετά μιλάμε και για διορισμούς...ας μη βαυκαλιζόμαστε
-
Μα ο panos2 για τις προσληψεις αναπληρωτων μιλησε και τον μικρο αριθμο τους. Χιλιαδες πηραν στην πρωτοβαθμια,κατι λιγες εκατονταδες στη δευτεροβαθμια και σε αυτες τις λιγες εκατονταδες υπαρχει ενας περιεργος καταμερισμος.Δηλαδη οι 02,03,04 ειναι λιγοι λογω κρισης και χρηματων που δεν υπαρχουν αλλα για ολους τους αλλους ολα καλα;
-
Mια χαρά τα λέει ο panos2. Για τους διορισμούς μέσω δικαστηρίων και σε κάτι τέτοιες ελπίδες αναφέρθηκα. Τα παιδαγωγικά, τα ειδικής αγωγής, τμήματα από Πάντειο, και ΠΑΜΑΚ θα είναι στην πρώτη γραμμή λόγω και του προσφυγικού. Είπατε κάτι για πολιτισμό; η εκπαιδευτική και κοινωνική πολιτική έρχεται...
-
Υπάρχει ένας φαύλος κύκλος που αρχίζει και τελειώνει στην επιθυμία των εκπαιδευτικών να πάνε στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ας υποθέσουμε ότι αύριο διορίζει 20000 εκπαιδευτικούς. Αυτοί θα καλύψουν θέσεις σε επαρχία ώστε να έρθουν στα αστικά κέντρα αυτοί που έχουν κολλήσει. Τι γίνεται μετά με αυτούς τους 20000; Πόσοι θέλουν να παραμείνουν στο τόπο διορισμού τους; Η απάντηση είναι ελάχιστοι. Και να θέλει κάποιος να τους φέρει δεν θα μπορεί, αφού οι συνταξιοδοτήσεις πλέον θα είναι πολύ μικρότερες σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Οπότε αρχίζουν οι αποσπάσεις με μόρια, τα ρουσφέτια κλπ. Η επαρχία αδειάζει πάλι και υπάρχει η ανάγκη αναπληρωτών που αποκτούν δικαιολογημένα δικαιώματα και θέλουν να διοριστούν με τη σειρά τους. Πόσο όμως το κράτος μπορεί να διορίζει εκπαιδευτικούς που δεν κάθονται πάνω από έναν χρόνο στην επαρχία, να προσλαμβάνει αναπληρωτές, να διορίζει εκπαιδευτικούς κ.ο.κ. Είναι ένα βαρέλι δίχως πάτο το συγκεκριμένο σύστημα.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ο μεγάλος αριθμός των εκπαιδευτικών στα μεγάλα αστικά κέντρα από τις αθρόες μεταθέσεις που έγιναν μέχρι το 2010. Panos, απόλυτα κατανοητά όλα αυτά που λες και θεωρώ απόλυτα δικαιολογημένο το θυμό ενός εκπαιδευτικού που κινδυνεύει να μην προσληφθεί μετά από 7-8 χρόνια αναπλήρωσης. Η σειρά στον πίνακα που έχεις είναι πολύ καλή που σου εξασφαλίζει πρόσληψη αλλά όχι για αστικό κέντρο πλέον απ΄ότι καταλαβαίνω. Ειλικρινά, σου εύχομαι να διοριστείς σύντομα. Όταν διοριστείς όμως, θα θες σύντομα να πας στο αστικό κέντρο που επιθυμείς (όπως ήθελα και εγώ και οι περισσότεροι από εμάς) με αποτέλεσμα να προκύψουν και άλλοι πάνοι κ.ο.κ. Είναι κακό θα μου πεις να θες να δουλέψεις κοντά στην οικογένεια σου; Καθόλου κακό δεν είναι αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να υποστηριχθεί πλέον χωρίς να δημιουργεί περισσότερα προβλήματα απ' ότι λύνει.
Υπάρχουν λύσεις όπως η αναγκαστική παραμονή στον τόπο διορισμού για ένα διάστημα αλλά αυτό δεν περπάτησε επί Διαμαντοπούλου ή η προτεραιότητα της εντοπιότητας στους διορισμούς. Δηλαδή αν υπάρχει Φυσικός από την Κάλυμνο, να πριμοδοτείται πάρα πολύ για την Κάλυμνο κλπ. Όμως μετά μπλέκουμε με ένα αγαπημένο σπορ των εκπαιδευτικών, τα δικαστήρια, αν είναι συνταγματικά όλα αυτά κλπ. Και προκειμένου να μη μπλέκει ο οποιοσδήποτε υπουργός με αυτά, ακολουθεί την πεπατημένη με διάφορες αντιπαιδαγωγικές πρακτικές, όπως να κόβει ώρες μαθημάτων, υπεύθυνους εργαστηρίων με αποτέλεσμα η απρόβλεπτη κατανομή προσλήψεων κάθε χρονιά ανά κλάδο. Φαύλος κύκλος όπως είπα και στην αρχή....
-
@ gioas,
Επαρχία είναι η πρώτη μου επιλογή και μάλιστα η Ηλεία, που κάποτε έβγαζε πολλά κενά ΠΕ04.01 και τώρα ως δια μαγείας χάθηκαν.
Στο θέμα που αναφέρεις από τις 20000 υπάρχει και ένα ποσοστό που προέρχεται από την επαρχία και τελικά οι προσωρινοί είναι μάλλον λιγότεροι. Μικρό το ποσοστό αυτό, αλλά θέλει πιο ενδελεχή μελέτη για να γίνουν πιο σωστά εκτιμήσεις. Σαν οικογενειάρχης υπάρχει πρόβλημα αν είσαι μακρυά από κάποιο αστικό κέντρο. Όμως η Ελλάδα είναι έτσι κατακερματισμένη ώστε και η πιο μακρινή παραμεθόριος να έχει κοντά κάποια μεγάλη πόλη. Υπάρχει πρόβλημα με κάποια νησιά, αλλά συνολικά τα σχολεία στην παραμεθόριο δεν είναι και τόσο πολλά. Θα μπορούσαν με οικονομικά κίνητρα να οδηγηθούν εκεί αρκετοί νέοι.
Πέρα όμως από αυτά τα ιδιαίτερα προβλήματα, με το θέμα μου θέλω να αναδείξω πως τη στιγμή που κάποιος πχ., ΠΕ08 με 0 μόρια πηγαίνει αναπληρωτής από την αρχή, κάποιος ΠΕ04.01 με 80 μόρια!!! μένει ακόμη άνεργος, επειδή έτσι το επέλεξε, το σχεδίασε και το υλοποίησε η κυβέρνηση. Πρώτα ο μαθητής βέβαια, όπως ήταν και ένα παλιό σύνθημα, αλλά να βλέπουμε λίγο και την καταστροφή των πολιτικών επιλογών...
-
Πρέπει να ενημερωθούν όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα της χώρας που θίγονται από τις επιλογές της κυβέρνησης. Σε όλα τα φιλολογικά τμήματα και στα τμήματα φυσικής για παράδειγμα πρέπει να γίνει ενημέρωση , όχι μόνο για το αδιέξοδο που σχεδίασε ανάλγητα το υπουργείο για τους πολύ πιο ηλικιωμένους συναδέλφους τους, αλλά και για το αδιέξοδο που περιμένει και αυτούς.
-
Πρέπει να ενημερωθούν όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα της χώρας που θίγονται από τις επιλογές της κυβέρνησης. Σε όλα τα φιλολογικά τμήματα και στα τμήματα φυσικής για παράδειγμα πρέπει να γίνει ενημέρωση , όχι μόνο για το αδιέξοδο που σχεδίασε ανάλγητα το υπουργείο για τους πολύ πιο ηλικιωμένους συναδέλφους τους, αλλά και για το αδιέξοδο που περιμένει και αυτούς.
http://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/2016/08/27/%CE%BF%CE%B9-%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%B4%CE%B5-%CE%BC/
-
Τα τμήματα των Πανεπιστημίων τα γνωρίζουν πολύ καλά τα ζητήματα.
Συμπέρασμα: όταν έχεις χιλιάδες να ζητούν διορισμό και άλλους να απειλούν με απεργίες α. τους διασπάς σπέρνοντας διχασμό και β. ζητάς άλλα πτυχία (καμιά φορά νέα και φρέσκα). Μόλις κι αυτοί αρχίσουν να απαιτούν βρίσκεις άλλα και όλα καλά. Γεμάτοι από ειδικότητες είναι οι πίνακες καλέ
-
@ qvasilis,
χρήσιμα τα στοιχεία για ενημέρωση, αλλά θα έπρεπε να αναφερθεί και η βάση των μορίων για αναπλήρωση. Για παράδειγμα η βάση στου φυσικούς θα είναι γύρω στα 60 μόρια ενώ σε άλλες ειδικότητες 0 ή για εσας τους βιολόγους μονοψήφιος αριθμός. Τώρα μετά τις εξαγγελίες του υπουργού τρέχουν όλοι να κάνουν ειδική αγωγή για να έχουν κάποιο προβάδισμα έναντι άλλων. Συμφέρει να το κάνει μια ειδικότητα, όπως η βιολόγοι, με μικρό αριθμό μορίων στη βάση αναπλήρωσης, γιατί πολύ πιθανό -και δίκαια- να αναγνωριστεί στο εγγύς μέλλον η προυπηρεσία της γενικής και στην ειδική. Φυσικά μια κυβερνητική αλλαγή θα φέρει και πάλι τα πάνω - κάτω.
Όταν γράφω για ενημέρωση στα πανεπιστήμια των σχολών που θίγονται, εννοώ πως πρέπει να τονιστεί ποιου πολιτική επιλογή είναι το ζοφερο μέλλον τους. Είναι του Φίλη...
-
-
Θα ήταν πιο έντιμο για την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει την θέση της απέναντι σε αυτές τις ειδικότητες που έπληξε. Να πει ξεκάθαρα: Ξέρετε οι προτεραιότητές μας είναι αλλού και σε άλλες ειδικότητες. Να μπορεί να σχεδιάσει καλύτερα και ο καθένας από εμας το μέλλον του. Η θέση της αντιπολίτευσης θα έπρεπε επίσης να αναζητηθεί από τους εκπαιδευτικούς που θίγονται από την αδιαφορία του υπουργείου.
Θυμάστε του μαξιμαλισμούς των 20000 προσλήψεων; Αν γίνουν από αυτό το υπουργείο σίγουρα δεν θα είναι για φυσικούς και φιλόλογους, αν και δεν ζητήθηκε ποτέ συγνώμη για αθέτηση και αυτών των υποσχέσεων
Είναι για εμένα αξιοπερίεργη η ηττοπάθεια όλων που θίγονται, ενω άγονται και φέρονται ανάλογα με τις ορέξεις και τις αυθαίρετες επιλογές της όποιας κυβέρνησης.
-
Δείτε ποιοί διετέλεσαν υπουργοί παιδείας τα τελευταία χρόνια, διαβάστε τα βιογραφικά τους και αφού γελάσετε με την ανεπάρκεια τους, αναρωτηθείτε που οδεύει η εκπαίδευση... μα είναι δυνατόν ο υπουργός να μην έχει πτυχίο τριτοβάθμιας ;;;;;; θα μου πείς, είδαμε και αυτούς που είχαν τι κάνανε....ΑΙΣΧΟΣ για όλους
-
Πάντως δεν είναι το θέμα ο υπουργός. Ειδικά ο Φίλης στοχοποιήθηκε με εντελώς απολίτιστο τρόπο. Κατάντια!
Κάθε χρονιά εμφύλιο έχουμε και όχι Φίλη εξάλλου. Και η παιδεία είναι θύμα της ελληνικής παθογενείας λοιπόν.
Αν προσθέσουμε και τους απρόσωπους θεσμούς και τα άθλια οικονομικά και την κατρακύλα της χώρας και....και...και...
-
@Tao,
καταλαβαίνω τι λες. Απλά αναφέρω ξεκάθαρα ποιους ευνοεί και κυρίως ποιους αδικεί από τους αδιοριστους εκπαιδευτικούς η κυβέρνηση. Μάλιστα προσωπικά αναγκάζομαι να υποστώ και την προσωπική μου επιλογή με την ψήφο μου. Και όχι μόνο...
Περίμενα πολλές από τις πολιτικές της με τις οποίες δεν συμφωνώ, αλλά το "τσεκούρι" που έβγαλε για την ειδικότητά μου τους φυσικούς και χημικούς δεν την περίμενα. Γι' αυτό και δημόσια εκφράζω την δυσαρέσκειά μου, απορώντας που δεν το κάνουν και αρκετοί άλλοι που βρίσκονται στη θέση μου.
-
Είναι ηλίου φαεινότερον ότι οι επιστήμες γενικότερα και, επομένως, οι επιστήμονες αντιμετωπίζονται εχθρικά. Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα για τη μείωση και των Φυσικών και των Χημικών. Μάλλον οι εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εξελίξεις, για παράδειγμα στη Φυσική, αφήνουν απαθείς τους πολιτικούς μας και αδιάφορους για τις εφαρμογές της
-
panos2 έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτά που λες. Επιπλέον είναι θλιβερό το γεγονός οτι θέλουν να ενωποιήσουν τις φυσικές επιστήμες με σκοπό να μειώσουν τις διδακτικές ώρες. Οταν για παράδειγμα στην α λυκειου είναι από 2 ωρες φυσική, χημεία και βιολογία και όταν <<αναμορφώσουν>> το λύκειο θεωρώ αδύνατο το ενιαίο μάθημα να διδάσκεται 6 ώρες. Το θλιβερότερο , καμία αντίδραση.
-
Αλέξης Τσίπρας: «Άριστα 20 στο Υπουργείο Παιδείας» για την εικόνα που παρουσίασαν τα σχολεία την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς
https://www.alfavita.gr/arthron/ypoyrgeio-paideias/alexis-tsipras-arista-20-sto-ypoyrgeio-paideias-gia-tin-eikona-poy
-
Λοιπον, εγω λεω οτι το υπουργειο εκδικειται τη δευτεροβαθμια. Σου λεει:εσεις στη δευτεροβαθμια με πρηξατε, δικαστηρια,προσφυγες,κατακερματισμενοι σε δεκαδες υποομαδες ,ο καθενας τα δικα του, στη τελικη εχω αρκετους καθηγητες να κανουν ενα τριωρο τετραωρο τη μερα, οι γονεις ευχαριστημενοι θα ειναι, τα παιδια ευχαριστημενα θα ειναι, θα πανε μετα φροντιστηριο η θα πανε για καφε. Κατσε να ασχοληθω με την πρωτοβαθμια και την ειδικη, αυτοι ουτε για τον ασεπ με πρηζουν , ειναι και νεοι δινω ευκαιρια στους νεους, ειναι ενωμενοι οργανωμενοι και διεκδικητικοι θα τους ευχαριστησω, θα τους παρω με το μερος μου και θα προκληθει και αλλη μια διχονοια με τους δευτεροβαθμιους, που εχουν και τη μυτη ψηλα.
Επικοινωνιακα κερδισε..
-
@kakar,
δεν έχεις άδικο. Συνειδητές επιλογές έκαναν. Όσον αφορά τα δικαστήρια κλπ. η απόφαση του ΣΤΕ τους οδήγησε πέρσι να προτείνουν κάποια συμβιβαστική λύση για την πρόσληψη αναπληρωτών. Η "ευαισθησία τους" απέναντι στους συνδικαλιστικούς φορείς που εναντιώθηκαν, τους οδήγησε στην οπισθοχώρηση, να κινηθούν παράνομα και με τρικ να ευνοήσουν πάλι κάποιους. Άλλοι πάλι βρέθηκαν μετεώροι και αναζητούν το δίκιο τους στα δικαστήρια.
Στρουθοκαμήλισαν και μάλλον δεν θέλουν να αντιμετωπίσουν τα θέματα. Φταίμε και εμείς που δεν καταφέραμε να βρούμε και να προτείνουμε συμβιβαστικές λύσεις.