Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ponder στις Σεπτεμβρίου 21, 2016, 11:46:07 am

Τίτλος: Γλώσσα επικοινωνίας κατά τη διάρκεια του μαθήματος
Αποστολή από: Ponder στις Σεπτεμβρίου 21, 2016, 11:46:07 am
Καλημέρα σας!

Είμαι σίγουρη ότι δεν είμαι η μόνη που παλεύω να χρησιμοποιώ μόνο τα Αγγλικά και να ζητώ από τους μαθητές μου το ίδιο κατά τη διάρκεια του μαθήματος..Προσπαθώ και μέσα από τον τρόπο που εξετάζω την ορθογραφία, ακόμα και την γραμματική να μην παρεμβάλλεται καθόλου η μητρική μας. Ωστόσο, όταν ο μαθητής δεν μπορεί να εκφράσει με τίποτα αυτό που θέλει στα Αγγλικά, τις περισσότερες φορές (σχεδόν πάντα δηλαδή) τους ζητώ να μου το πουν στα Ελληνικά και μετά τους το μεταφράζω. Δεν είμαι σίγουρη ότι αυτό που κάνω βοηθάει στην επίτευξη του στόχου (που είναι η επικοινωνία και όχι ένα απλό χαρτί που το'χουν όλοι), οπότε θα ήθελα να μου μεταφέρετε τη δική σας μέθοδο και άποψη επ' αυτού. Κάποιοι συνάδελφοι εφαρμόζουν τακτικές τύπου όποιος δεν μιλάει στα Αγγλικά είναι αόρατος, τον αγνοούν με λίγα λόγια. Αν και αρχικά μου φάνηκε κάπως σκληρή αυτή η μέθοδος, υποψιάζομαι ότι μόνο τότε ο μαθητής θα προσπαθήσει να "επιβιώσει" στην τάξη, όπως θα έκανε και σε μια ξένη χώρα.