Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: irelenist στις Οκτώβριος 07, 2016, 12:06:43 μμ
-
Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους,
ομολογώ ότι υπάρχει μια σύγχυση αναφορικά με τον τρόπο διόρθωσης του γνωστού κειμένου στις πανελλήνιες, έπειτα από την ανάρτηση των ηλεκτρονικών σημειώσεων στην ιστοσελίδα study4exams.gr. Απευθύνομαι σε διορθωτές των περσινών γραπτών και θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με αυτό. Η διόρθωση έγινε με βάση αποκλειστικά τα σχόλια του υπουργείου ή λάβατε υπόψη και τις σημειώσεις που παρουσιάστηκαν από τα διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο; Εάν τα παιδιά ανέφεραν παραπάνω στοιχεία από τα σχόλια του προαναφερθέντα ιστότοπου, "έχαναν" μονάδες ή λογίζονταν ως λάθη;
Έχω προβληματιστεί ιδιαίτερα, κυρίως έπειτα από συζήτησή μου με διορθώτρια, η οποία έλεγε χαρακτηριστικά ότι τα μόνα σχόλια που δέχεται είναι εκείνα του υπουργείου και δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω.
Επίσης, απτά παραδείγματα φανερώνουν ότι οι μαθητές στις τελευταίες πανελλαδικές είχαν γράψει μέτρια στο γνωστό, επομένως είναι σημαντικότατο να ακουστούν οι απόψεις σας.
-
Εγώ τα 2 τελευταία χρόνια επιμένω πολύ στα σχόλια του Υπουργείου τα οποία κατά τη γνώμη μου είναι πολύ καλά δομημένα και χωρισμένα ανά ενότητα , ώστε να μη χάνεται το παιδί, καλύπτουν σχεδόν τα πάντα και είναι αρκετά κατανοητά , εκτός λίγων εξαιρέσεων βεβαίως που θέλουν ιδιαίτερη προσοχή. Τα υπόλοιπα βοηθήματα έχουν σχεδόν τα ίδια απλώς θεωρώ ότι ο τρόπος γραφής και οργάνωσης αυτών του Υπουργείου είναι πολύ καλύτερος. Μαθήτριά μου που πήγε να δώσει δίνοντας βάση σε αυτά του Υπουργείου τα πήγε πολύ καλά στο γνωστό. Βέβαια συμπληρωματικά δίνω και κάποια άλλα πράγματα για να είμαι καλυμμένη . Δε χρειάζεται να φορτώνουμε τα παιδιά με φωτοτυπίες και χαρτούρα γιατί μπερδεύονται και αγχώνονται.
-
Είναι όμως αυτά αρκετά; Θα μπορούσε να απαντήσει ένας διορθωτής με πείρα ή ποιες οι οδηγίες που έχει από το υπουργείο.