Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stamchar στις Οκτωβρίου 10, 2016, 08:27:42 pm

Τίτλος: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Stamchar στις Οκτωβρίου 10, 2016, 08:27:42 pm
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να μάθω επειδή χρειάζομαι ένα χαρτζιλίκι και προσφέρθηκε ένας φίλος μου να κάνω μάθημα στον υιό του τι βιβλία χρειάζομαι; Το παιδί τώρα έχει αρχίσει να μαθαίνει την άλφα βήτα στο σχολείο και θέλει να του διδάξω μαθήματα A junior (και B junior αν βγαίνει μέσα σε ένα χρόνο) ώστε να πάρει τις απαραίτητες βάσεις. Θα κάνουμε ένα δίωρο τη βδομάδα. Θα μπορούσατε να μου προτείνετε μία σειρά με το καλύτερο και αν γινεται πιο οικονομικό πακέτο βιβλίων που τραβάει το ενδιαφέρον των παιδιών με στόχο την απόδοσή τους; και τι extras χρειάζομαι?
θα πάρω και teacher's και student's book ή μόνο το teacher μου κάνει;
Σας ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 12, 2016, 12:25:23 am
Θα σου πρότεινα να μην το κάνεις. Το επίπεδο Junior είναι πολύ σημαντικό και προϋποθέτει γνώσεις και εμπειρία για να γίνει σωστά η δουλειά. Δεν είναι το ευκολάκι που το κάνεις για το χαρτζηλίκι. Εξήγησε στον φίλο σου ότι δεν έχεις ιδέα τι κάνεις και ότι καλύτερα είναι να βρει μια έμπειρη δασκάλα για το παιδί του ή να το στείλει σε ένα καλό φροντιστήριο για να πάρει σωστές βάσεις. Εσύ μπορείς να το αναλάβεις σε 2-3 χρόνια που θα έχει στρώσει, εφόσον επιμένεις να μάθεις στου Κασίδη το κεφάλι.

Το καλύτερο και το οικονομικότερο είναι 2 διαφορετικά πράγματα.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Stamchar στις Οκτωβρίου 12, 2016, 02:09:00 am
γενικά θεωρείται ο δάσκαλος απαραίτητος, αλλά συνήθως ο δάσκαλος είναι και σκάρτος γι αυτό και τα παιδιά πολλές φορές παίρνουν 0 βάσεις. Εγω είμαι φοιτητής πληροφορικής, όμως ότι ξέρω το έχω μάθει χωρίς δάσκαλο και όμως έχω πολλές παραπάνω γνώσεις στο αντικείμενο μου απο πολλούς που το διδάσκουν, οπότε δεν είναι απόλυτο αυτό που λέτε.  Και ιδέα έχω με τα αγγλικά, σε επίπεδο lower-proficiency βρίσκομαι. Απάντηση στην ερώτηση μου υπάρχει? Κάποιο βίβλιο που να είναι καλό για τα παιδιά και να έχει ενδιαφέρον?
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 12, 2016, 02:37:31 am
Μην αναλάβετε αυτό το παιδί. Είναι κρίμα. Ούτε το επίπεδο lower σας καλύπτει, ούτε οι γνώσεις σας στην πληροφορική.

Υπάρχουν τόσοι άλλοι τρόποι να βγάλετε χαρτζιλίκι χωρίς να χαντακώσετε ένα παιδάκι που στην τελική δεν σας φταίει σε τίποτα.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Stamchar στις Οκτωβρίου 12, 2016, 03:36:47 am
λυπάμαι για σας.. αλλα είστε αδύναμος άνθρωπος χωρις βλέψεις για τη ζωή. ζείτε σε ένα μοτιβο και νομίζετε οτι αυτό που κάνετε είναι το σωστό. Πιστέψέ με αν είσαι δάσκαλος είμαι σίγουρος ότι θα έκανα μακράν πολύ καλύτερη δουλειά απο σένα και αυτό το λέω μόνο απο το τρόπο που απαντάς. Απομάκρυνε τη μιζέρια σου, δεν αρμόζει σε ενα τέτοιο χώρο και γενικά στη ζωή μας. Δυστυχώς δε μου αρέσει να κάθομαι να γράφω πίσω απο ένα πληκτρολόγιο και να κατακρίνω οπότε μην το συνεχίσουμε το θέμα και μην σε αφορά για το παιδί του φίλου μου, ή του όποιου φίλου μου. Δε μπορω να καταλάβω γιατί το θεωρείς κάτι δύσκολο? A JUNIOR είναι έλεος..........Και όσο για τις γνώσεις στη πληροφορική μην λες πολλά, μπορώ να φτιάξω ηλεκτρονικό υλικό για να διασκεδάσει το παιδί και να τα μάθει με πιο ευχάριστο τρόπο κάτι που εσύ δε μπορείς καν να φανταστείς. Σταματάει εδώ ξ κουβέντα. αν θες να προτείνεις βιβλίο πρότεινε, αλλιώς σταμάτα τη κριτική.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: stardust 15 στις Οκτωβρίου 12, 2016, 08:47:13 am
Dear Starcham,
Εχω εγω να σου προτεινω ενα καλο βιβλιο ετσι ωστε να διδαξεις με επιτυχια το παιδακι. λεγεται "How to teach without even being a certified teacher". Επισης, υπαρχει και ενα αλλο, το "How to deceive ignorant parents". Ψαξτα κι αν τα βρεις πηγαινε στη γωνια να δεις αν ερχομαι.

Yours
an English teacher
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 12, 2016, 11:02:04 am
Δε μπορω να καταλάβω γιατί το θεωρείς κάτι δύσκολο? A JUNIOR είναι έλεος..........
Και μόνο που το λες αυτό, αποδεικνύεις πόσο άσχετος είσαι.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Stamchar στις Οκτωβρίου 12, 2016, 12:30:18 pm
Πήγαινε κάνε κανά ιδιαίτερο κι εσύ και ο απο πάνω και άσε τη κριτική εδω μέσα..
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: theodora7 στις Οκτωβρίου 12, 2016, 01:01:52 pm
Για να διδάξει κάποιος πρέπει να διαβάσει πολύ και συνεχώς.Αν ο Stamchar έχει διάθεση να το κάνει οκ.Αν το βλέπει μόνο ως χρήμα ας το αφήσει.Οταν ξεκίνησα φιλολογικα μου έτυχε Γ λυκείου. Πρώτο ιδιαίτερο. Και το ίδιο συνέβη και τις επόμενες μέρες.Μονο γ λυκείου. Στρωθηκα σαν σκυλί και διάβαζα.Τα παιδιά είχαν στόχο ψυχολογία και νομική.Τα κατάφερα αλλά ήμουν κουρελι.Καποια στιγμή στο μεταπτυχιακό μου τα συνάντησα και με κοιτούσαν με αγάπη και χαρά λες και ήμουν διάνοια.Αν υπάρχει τόσο όρεξη ώστε να καλύψει κάποιος κενά που δεν αφορούν το αντικείμενό του,γεγονός δύσκολο,τότε οκ.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 12, 2016, 03:14:41 pm
Πόσοι άραγε από εδώ μέσα έκαναν ιδιαίτερα ενώ ακόμη δεν είχαν πάρει πτυχίο?
Πόσοι άραγε είναι Φυσικοί και έκαναν και Χημεία ή Μαθηματικά (ή το ανάποδο)?
Πόσοι άραγε Αγγλικών έκαναν και Γαλλικά χωρίς Πανεπιστημιακό πτυχίο και εκεί (ή το ανάποδο)?
Πόσοι έμαθαν στου κασίδι το κεφάλι?

Σε μία κατά 99% μαύρη, παράνομη και ελεύθερη αγορά, δεν υπάρχουν κανόνες. Ο καθένας παίζει όπως μπορεί και αυτοί που όντως έχουν τις μεγαλύτερες ικανότητες (και τύχη) επιβιώνουν.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 12, 2016, 03:23:22 pm
Σε μία κατά 99% μαύρη, παράνομη και ελεύθερη αγορά, δεν υπάρχουν κανόνες. Ο καθένας παίζει όπως μπορεί και αυτοί που όντως έχουν τις μεγαλύτερες ικανότητες (και τύχη) επιβιώνουν.
Κανόνες υπάρχουν απλά επιλέγουμε να τους αγνοούμε. Μαγκιά μας, θα μου πεις, και ίσως να έχεις δίκιο. Πάντως είναι πραγματικά κρίμα για τα παιδάκια, που στην τελική δεν φταίνε τίποτα και που δεν τα ρώτησε κανείς αν θέλουν να παίξουν το ρόλο του Κασίδη.

Αν τυχόν διαβάζουν γονείς, έχω να πω τα εξής: προστατέψτε τα παιδιά σας από την αμάθεια, τη βλακεία, την ανικανότητα και τους κάθε λογής τυχάρπαστους που παριστάνουν τους καθηγητές για να βγάλουν χαρτζιλίκι.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 12, 2016, 03:43:08 pm
Κανόνες υπάρχουν απλά επιλέγουμε να τους αγνοούμε. Μαγκιά μας, θα μου πεις, και ίσως να έχεις δίκιο. Πάντως είναι πραγματικά κρίμα για τα παιδάκια, που στην τελική δεν φταίνε τίποτα και που δεν τα ρώτησε κανείς αν θέλουν να παίξουν το ρόλο του Κασίδη.

Αν τυχόν διαβάζουν γονείς, έχω να πω τα εξής: προστατέψτε τα παιδιά σας από την αμάθεια, τη βλακεία, την ανικανότητα και τους κάθε λογής τυχάρπαστους που παριστάνουν τους καθηγητές για να βγάλουν χαρτζιλίκι.

Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς όταν λες ότι υπάρχουν κανόνες. Τι λένε ακριβώς οι κανόνες αυτοί?
Ποιος τους δημιούργησε? Ποιος τους τηρεί?
Ηθικοί κανόνες? Αυτοί είναι προσωπικοί και αλλάζουν από άτομο σε άτομο.
Εκτός αν εννοείς τους νόμους. Που πράγματι υπάρχουν αλλά τους τηρεί ίσως το 1% από εμάς.

Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: evi06 στις Οκτωβρίου 12, 2016, 03:50:14 pm
Πόσοι άραγε από εδώ μέσα έκαναν ιδιαίτερα ενώ ακόμη δεν είχαν πάρει πτυχίο?
Πόσοι άραγε είναι Φυσικοί και έκαναν και Χημεία ή Μαθηματικά (ή το ανάποδο)?
Πόσοι άραγε Αγγλικών έκαναν και Γαλλικά χωρίς Πανεπιστημιακό πτυχίο και εκεί (ή το ανάποδο)?
Πόσοι έμαθαν στου κασίδι το κεφάλι?

Σε μία κατά 99% μαύρη, παράνομη και ελεύθερη αγορά, δεν υπάρχουν κανόνες. Ο καθένας παίζει όπως μπορεί και αυτοί που όντως έχουν τις μεγαλύτερες ικανότητες (και τύχη) επιβιώνουν.

θα συμφωνουσα να το εκανε αν ηταν ενα μαθημα σχετικο του τομεα του. μαθηματικα ισως; δεν ξερω...αλλα Αγγλικα; με επιπεδο περιπου lower -proficiency? οι θεωριες για το second language acquisition πανε περιπατο....

και ναι, τα μικρα επιπεδα ειναι οσο σημαντικα, ισως περισσοτερο, οσο και τα b2-c2. και οχι δεν ειναι "σιγα, χαλαρωσε, junior ειναι"
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 12, 2016, 04:10:17 pm
Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς όταν λες ότι υπάρχουν κανόνες. Τι λένε ακριβώς οι κανόνες αυτοί?
Ποιος τους δημιούργησε? Ποιος τους τηρεί?
Ηθικοί κανόνες? Αυτοί είναι προσωπικοί και αλλάζουν από άτομο σε άτομο.
Εκτός αν εννοείς τους νόμους. Που πράγματι υπάρχουν αλλά τους τηρεί ίσως το 1% από εμάς.
Υπάρχει νόμοι του κράτους που λένε πως όσοι διδάσκουν πρέπει να γνωρίζουν το αντικείμενο, να έχουν άδεια διδασκαλίας, να έχουν κάνει αναγγελία έναρξης ασκήσεως επαγγέλματος, να κόβουν αποδείξεις κλπ. Με επίπεδο lower-proficiency προφανώς δεν γνωρίζεις το αντικείμενο, δεν έχεις άδεια διδασκαλίας, δεν έχεις κάνει αναγγελία έναρξης και δεν κόβεις αποδείξεις.

Υπάρχουν κανόνες δεοντολογίας που λένε ότι δεν αναλαμβάνουμε μαθητές που δεν μπορούμε να διδάξουμε.

Υπάρχει και η προσωπική ηθική του καθενός.

Εμένα ας πούμε η ηθική μου δεν μου επιτρέπει να διδάξω Αρχαία Γ Λυκείου, αν και θα μπορούσα θα παραστήσω ότι μπορώ. Κάποιος άλλος μπορεί να μην το σκέφτεται έτσι. Αλλά δεν είναι σωστό.

Γενικότερα δεν είναι σωστό να κοροϊδεύεις τους μαθητές σου, άσχετα αν μπορείς να το κάνεις.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 12, 2016, 08:58:50 pm
Σωστά όσα λέτε, αλλά αν σκεφτεί κάποιος ότι τελειώσαμε καθηγητικές σχολές και πήραμε πτυχίο χωρίς να κάνουμε ποτέ πραγματική εξάσκηση σε τάξη και χωρίς να έχουμε σοβαρά παιδαγωγικά μαθήματα (κάποιες καθηγητικές σχολές δεν έχουν ούτε ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό μάθημα), καταλήγουμε στο ότι ΟΛΟΙ (ή σχεδόν όλοι), στου κασίδη το κεφάλι μάθαμε. Επαφίεται στην όρεξη, τη διάθεση και το προσωπικό ταλέντο του καθενός (όσο υπάρχει στον καθένα), το αν θα γίνουμε καλοί ή κακοί καθηγητές.
Και δεν νομίζω ότι μπορούμε να ψάχνουμε για κανόνες και νόμους, σε κάτι που είναι απλά δεν λειτουργεί κανένας κανόνας, όπως είναι ο χώρος των ιδιαίτερων.

Αν ο φίλος/φίλη έχει την νοοτροπία, "έλα μωρέ Α-junior είναι, ας βγάλουμε ένα χαρτζιλίκι", δεν θα κάνει και πολλά και θα έχει ελάχιστη πορεία στον χώρο. Έχετε δίκιο σε αυτό. Θέλει σοβαρότητα και προσπάθεια.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: elranna στις Οκτωβρίου 12, 2016, 09:39:11 pm
Σωστά όσα λέτε, αλλά αν σκεφτεί κάποιος ότι τελειώσαμε καθηγητικές σχολές και πήραμε πτυχίο χωρίς να κάνουμε ποτέ πραγματική εξάσκηση σε τάξη και χωρίς να έχουμε σοβαρά παιδαγωγικά μαθήματα (κάποιες καθηγητικές σχολές δεν έχουν ούτε ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό μάθημα), καταλήγουμε στο ότι ΟΛΟΙ (ή σχεδόν όλοι), στου κασίδη το κεφάλι μάθαμε. Επαφίεται στην όρεξη, τη διάθεση και το προσωπικό ταλέντο του καθενός (όσο υπάρχει στον καθένα), το αν θα γίνουμε καλοί ή κακοί καθηγητές.

Αυτό δεν ισχύει για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες. Τουλάχιστον βασική παιδαγωγική και ειδική διδασκαλία μιας γλώσσας ως δεύτερης/ξένης υπάρχουν σε όλα τα προγράμματα σπουδών αυτών των τμημάτων.

Για μένα, το πρόβλημα εδώ δεν είναι μόνο το παιδαγωγικό κομμάτι. Έχουμε μια περίπτωση ανθρώπου που δεν έχει καν τη γνωστική επάρκεια του αντικειμένου. Μιλάμε για ένα -κατά δήλωση- επίπεδο lower-proficiency, με ό,τι σημαίνει αυτό. Παιδαγωγικά μπορεί να μάθαμε αρκετοί στου κασίδη το κεφάλι, το γνωστικό μας αντικείμενο -ως ένα βαθμό τουλάχιστον- το είχαμε κατακτήσει όταν πήραμε τα πτυχία μας.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 12, 2016, 10:22:29 pm
Αυτό δεν ισχύει για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες. Τουλάχιστον βασική παιδαγωγική και ειδική διδασκαλία μιας γλώσσας ως δεύτερης/ξένης υπάρχουν σε όλα τα προγράμματα σπουδών αυτών των τμημάτων.

Για μένα, το πρόβλημα εδώ δεν είναι μόνο το παιδαγωγικό κομμάτι. Έχουμε μια περίπτωση ανθρώπου που δεν έχει καν τη γνωστική επάρκεια του αντικειμένου. Μιλάμε για ένα -κατά δήλωση- επίπεδο lower-proficiency, με ό,τι σημαίνει αυτό. Παιδαγωγικά μπορεί να μάθαμε αρκετοί στου κασίδη το κεφάλι, το γνωστικό μας αντικείμενο -ως ένα βαθμό τουλάχιστον- το είχαμε κατακτήσει όταν πήραμε τα πτυχία μας.

Πόσες ώρες πρακτική στη διδασκαλία δηλαδή κάνετε στις ξενόγλωσσες φιλολογίες?

Την γνωστική επάρκεια όπως λες, αποκτήθηκε όταν πήραμε όλοι το πτυχίο.
Πόσοι όμως κάνουν μαθήματα πριν λάβουν πτυχίο? Και πόσοι έχουν κατά καιρούς διδάξει και άλλα επιπλέον μαθήματα άλλης ειδικότητας?
Ουκ ολίγοι, νομίζω. Ακόμη και επίσημα γίνεται αυτό στο δημόσιο σχολείο, όπου κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία...

Δεν λέω ότι είναι σωστό. Απλά το πάω στο "ο αναμάρτητος, πρώτος το λιθον βαλεω"...
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: evi06 στις Οκτωβρίου 12, 2016, 11:08:37 pm
Στο ΑΠΘ η πρακτικη, ενα εξαμηνο, ειναι υποχρεωτικη πλεον απο το 2012 περιπου.
και πριν χρειαζοσουν ενα αριθμο μαθηματων, σχεδον τα μισα για πτυχιο,  παιδαγωγικα και διδακτικη για να παρεις πτυχιο. υπηρχε και τοτε πρακτικη αλλα δεν ηταν υποχρεωτικη.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Teacher_ΠΕ06 στις Οκτωβρίου 12, 2016, 11:15:13 pm
Πόσες ώρες πρακτική στη διδασκαλία δηλαδή κάνετε στις ξενόγλωσσες φιλολογίες?

Την γνωστική επάρκεια όπως λες, αποκτήθηκε όταν πήραμε όλοι το πτυχίο.
Πόσοι όμως κάνουν μαθήματα πριν λάβουν πτυχίο? Και πόσοι έχουν κατά καιρούς διδάξει και άλλα επιπλέον μαθήματα άλλης ειδικότητας?
Ουκ ολίγοι, νομίζω. Ακόμη και επίσημα γίνεται αυτό στο δημόσιο σχολείο, όπου κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία...

Δεν λέω ότι είναι σωστό. Απλά το πάω στο "ο αναμάρτητος, πρώτος το λιθον βαλεω"...

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους στο Δημόσιο σχολείο ¨κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία" όχι όμως τυχαία... Λίγοι γνωρίζουν ότι οι φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος στη Φιλοσοφική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διδάσκονται σειρά συναφών φιλολογικών μαθημάτων προκειμένου να αποφοιτήσουν. Γι αυτό και ο τίτλος στο πτυχίο τους αναγράφεται ως "Πτυχίο Ελληνικής τε και Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας''. Καλό θα ήταν όταν δεν γνωρίζουμε επαρκώς κάτι να μην χρησιμοποιούμε ατυχή παραδείγματα και παραλληλισμούς.

Αναφορικά με την παρατήρηση περί "ωρών" πρακτικής άσκησης στα τμήματα της Αγγλικής Φιλολογίας, έχω να σημειώσω πως τα συγκεκριμένα τμήματα βρίσκονταν και βρίσκονται πολύ μπροστά για τα ελληνικά δεδομένα. Αν μελετήσει κάποιος τους αντίστοιχους οδηγούς σπουδών (ακόμη και των προηγούμενων δεκαετιών) θα καταλάβει τι εννοώ, καθώς είναι ενσωματωμένο ένα πλήθος μαθημάτων όχι μόνο θεωρητικής αλλά και εφαρμοσμένης γλωσσολογίας (=διδακτικής), τα οποία περιλαμβάνουν εξάμηνα πρακτικής άσκησης, μικροδιδασκαλίας και λοιπών συναφών μαθημάτων.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 13, 2016, 12:05:42 am
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους στο Δημόσιο σχολείο ¨κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία" όχι όμως τυχαία... Λίγοι γνωρίζουν ότι οι φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος στη Φιλοσοφική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διδάσκονται σειρά συναφών φιλολογικών μαθημάτων προκειμένου να αποφοιτήσουν. Γι αυτό και ο τίτλος στο πτυχίο τους αναγράφεται ως "Πτυχίο Ελληνικής τε και Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας''. Καλό θα ήταν όταν δεν γνωρίζουμε επαρκώς κάτι να μην χρησιμοποιούμε ατυχή παραδείγματα και παραλληλισμούς.

Αναφορικά με την παρατήρηση περί "ωρών" πρακτικής άσκησης στα τμήματα της Αγγλικής Φιλολογίας, έχω να σημειώσω πως τα συγκεκριμένα τμήματα βρίσκονταν και βρίσκονται πολύ μπροστά για τα ελληνικά δεδομένα. Αν μελετήσει κάποιος τους αντίστοιχους οδηγούς σπουδών (ακόμη και των προηγούμενων δεκαετιών) θα καταλάβει τι εννοώ, καθώς είναι ενσωματωμένο ένα πλήθος μαθημάτων όχι μόνο θεωρητικής αλλά και εφαρμοσμένης γλωσσολογίας (=διδακτικής), τα οποία περιλαμβάνουν εξάμηνα πρακτικής άσκησης, μικροδιδασκαλίας και λοιπών συναφών μαθημάτων.

Καθόλου ατυχές παράδειγμα. Ενισχύεις αυτά που λέω λοιπόν.

Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκονται κάποια μαθήματα Ιστορίας. Αλλού διδάσκονται λιγότερα (ή ίσως καθόλου). Δεν είναι Ιστορικοί όμως ούτε οι μεν ούτε οι δε.
Αντίστοιχες αναθέσεις φυσικά υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες.
Οι Πληροφορικοί κάνουν Μαθηματικά στο Γυμνάσιο, οι Φυσικοί κάνουν Χημεία και ένα σωρό άλλα.
Και αν θέλεις τη γνώμη μου, σε ένα ιδανικό σχολείο, δεν θα έπρεπε ο απόφοιτος Αγγλικής να κάνει Ιστορία εφόσον υπάρχουν απόφοιτοι Ιστορικών τμημάτων. Αυτό όμως είναι μεγάλη κουβέντα και μπαίνουν διάφοροι παράγοντες.

Και στην Αγγλική φιλολογία λες είναι μπροστά σε σχέση με τους άλλους και κάνουν εδώ και μερικά χρόνια πρακτική. Πάλι ενισχύεις αυτό που λέω.
Θα έπρεπε όλοι σε όλες τις σχολές να έχουν υποχρεωτικά πρακτική και αρκετά υποχρεωτικά παιδαγωγικά μαθήματα. Και όχι τα τελευταία 3-4 χρόνια. Εδώ και δεκαετίες.
Αν δεν θέλουμε να λέμε ότι μαθαίνουμε στου κασίδη το κεφάλι...

Εγώ μιλάω γενικά για τις καθηγητικές σχολές, δεν έχω κάτι με τους ΠΕ06.
Μην το παίρνεις προσωπικά, ούτε "πατριωτικά".

 
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 13, 2016, 12:08:04 am
Σωστά όσα λέτε, αλλά αν σκεφτεί κάποιος ότι τελειώσαμε καθηγητικές σχολές και πήραμε πτυχίο χωρίς να κάνουμε ποτέ πραγματική εξάσκηση σε τάξη και χωρίς να έχουμε σοβαρά παιδαγωγικά μαθήματα (κάποιες καθηγητικές σχολές δεν έχουν ούτε ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό μάθημα), καταλήγουμε στο ότι ΟΛΟΙ (ή σχεδόν όλοι), στου κασίδη το κεφάλι μάθαμε. Επαφίεται στην όρεξη, τη διάθεση και το προσωπικό ταλέντο του καθενός (όσο υπάρχει στον καθένα), το αν θα γίνουμε καλοί ή κακοί καθηγητές.

Όποιος δεν έχει γνωστική ή παιδαγωγική επάρκεια - για οποιονδήποτε λόγο - οφείλει πρώτα να την αποκτήσει και μετά να βουτήξει στα δύσκολα.

Το να αναλάβεις ένα μικρό παιδάκι για Junior A και μάλιστα σε ιδιαίτερο μάθημα (χωρίς καμία υποστήριξη ή καθοδήγηση από κάποιον πιο έμπειρο και χωρίς το απαραίτητο υλικό) είναι λογικό λάθος. Νομίζεις - μέσα στην άγνοιά σου - ότι το επίπεδο Junior A είναι παιχνιδάκι, γιατί πιστεύεις πως το μόνο που χρειάζεται είναι να ξέρεις τις 300 λέξεις που καλύπτει το βιβλίο και τους χρόνους μέχρι τον απλό ενεστώτα. Καμία συναίσθηση ότι στην Junior A βάζουμε τις βάσεις τις προφοράς (για να μην λέει μεθαύριο το παιδί χχχχχέλπ με παχύ χ λες και έχει κατεβεί από το βουνό και να μην διαβάζει κλάιμπ, πάρεντς, σον, τσοκολέιτ, μπίσκουιτ, χόνεϊ όταν βλέπει τις λέξεις climb, parents, son, chocolate, biscuit, honey) και του σωστού επιτονισμού, ότι μαθαίνουμε τους κανόνες συλλαβισμού κλπ. Εσύ ένα βιβλίο θα πάρεις και θα βγάλεις την ύλη. Σιγά μην σε απασχολήσει το αν το παιδί θα πρέπει να μάθει πρώτα την φωνημική αξία ή το όνομα των γραμμάτων. Θα μάθει ό,τι του πεις. Καλά, για θεωρίες second language acquisition δεν συζητώ καν. Έχουμε το teacher's book αφού.

Στην τελική, αν δεν έχεις ιδέα τι κάνεις αλλά θες να μάθεις στου Κασίδη το κεφάλι, ας επιλέξεις έναν λιγότερο ευάλωτο Κασίδη. Ένα Πεμπτάκι που πάει Elementary Α, ας πούμε. Παίρνεις το Here We Go 1 και ξεκινάς. Ή αναλαμβάνεις να διαβάσεις παιδάκια, ώστε να μην έχεις την αποκλειστική ευθύνη για το τι μαθαίνουν. Ή αν έχεις τις κατάλληλες άδειες, ψάχνεις για δουλειά σε φροντιστήριο όπου τουλάχιστον θα υπάρχουν γύρω σου 2-3 πιο έμπειροι καθηγητές να σε συμβουλεύσουν όταν δεν θα ξέρεις αν πρέπει να επιμείνεις να μάθει το Τζουνιοράκι τον απλό ενεστώτα στους 3 τύπους ή αν πρέπει να παραλήψεις το some/any στο τέλος της χρονιάς. Αυτό που δεν κάνεις όταν δεν έχεις παιδαγωγική / γνωστική επάρκεια είναι να αναλάβεις εξ ολοκλήρου / σε ιδιαίτερο παιδιά που προετοιμάζονται για πτυχίο ή αρχάρια (τζουνιοράκια). Κανόνας που θα τον επιβεβαιώσουν όλοι οι πιο έμπειροι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 13, 2016, 12:11:06 am
Όποιος δεν έχει γνωστική ή παιδαγωγική επάρκεια - για οποιονδήποτε λόγο - οφείλει πρώτα να την αποκτήσει και μετά να βουτήξει στα δύσκολα.

Το να αναλάβεις ένα μικρό παιδάκι για Junior A και μάλιστα σε ιδιαίτερο μάθημα (χωρίς καμία υποστήριξη ή καθοδήγηση από κάποιον πιο έμπειρο και χωρίς το απαραίτητο υλικό) είναι λογικό λάθος. Νομίζεις - μέσα στην άγνοιά σου - ότι το επίπεδο Junior A είναι παιχνιδάκι, γιατί πιστεύεις πως το μόνο που χρειάζεται είναι να ξέρεις τις 300 λέξεις που καλύπτει το βιβλίο και τους χρόνους μέχρι τον απλό ενεστώτα. Καμία συναίσθηση ότι στην Junior A βάζουμε τις βάσεις τις προφοράς (για να μην λέει μεθαύριο το παιδί χχχχχέλπ με παχύ χ λες και έχει κατεβεί από το βουνό και να μην διαβάζει κλάιμπ, πάρεντς, σον, τσοκολέιτ, μπίσκουιτ, χόνεϊ όταν βλέπει τις λέξεις climb, parents, son, chocolate, biscuit, honey) και του σωστού επιτονισμού, ότι μαθαίνουμε τους κανόνες συλλαβισμού κλπ. Εμείς ένα βιβλίο θα πάρουμε και θα βγάλουμε την ύλη. Σιγά μην μας απασχολήσει το αν το παιδί θα πρέπει να μάθει πρώτα την φωνημική αξία ή το όνομα των γραμμάτων. Καλά, για θεωρίες για second language acquisition δεν συζητώ καν. Έχουμε το teacher's book αφού.

Αν δεν έχεις ιδέα τι κάνεις αλλά θες να μάθεις στου Κασίδη το κεφάλι, ας επιλέξεις έναν λιγότερο ευάλωτο Κασίδη. Ένα Πεμπτάκι που πάει Elementary Α, ας πούμε. Παίρνεις το Here We Go 1 και ξεκινάς. Ή αναλαμβάνεις να διαβάσεις παιδάκια, ώστε να μην έχεις την αποκλειστική ευθύνη για το τι μαθαίνουν. Ή αν έχεις τις κατάλληλες άδειες, ψάχνεις για δουλειά σε φροντιστήριο όπου τουλάχιστον θα υπάρχουν γύρω σου 2-3 πιο έμπειροι καθηγητές να σε συμβουλεύσουν όταν δεν θα ξέρεις αν πρέπει να επιμείνεις να μάθει το Τζουνιοράκι τον απλό ενεστώτα στους 3 τύπους ή αν πρέπει να παραλήψεις το some/any στο τέλος της χρονιάς. Αυτό που δεν κάνεις όταν δεν έχεις παιδαγωγική / γνωστική επάρκεια είναι να αναλάβεις εξ ολοκλήρου / σε ιδιαίτερο παιδιά που προετοιμάζονται για πτυχίο ή αρχάρια (τζουνιοράκια). Κανόνας που θα τον επιβεβαιώσουν όλοι οι πιο έμπειροι συνάδελφοι.

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω με όσα λες. Έχεις δίκιο σε όσα λες και είναι σεβαστά.

Εγώ όμως λέω τι γίνεται "εκεί έξω" εδώ και πολλά-πολλά χρόνια με συμμετέχοντες του περισσότερους από έμας και εσύ λες τι θα έπρεπε να γίνεται. Εγώ περιγράφω την πραγματικότητα και εσύ περιγράφεις το σωστό και δίκαιο :)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 13, 2016, 12:19:05 am
Εγώ όμως λέω τι γίνεται "εκεί έξω" εδώ και πολλά-πολλά χρόνια με συμμετέχοντες του περισσότερους από έμας και εσύ λες τι θα έπρεπε να γίνεται.
Σαφώς αναφέρομαι στο τι θα έπρεπε να γίνεται, και τι είναι σωστό. Δεν μπορώ ας πούμε να πω ότι επειδή έχουν χαντακωθεί Χ παιδιά από ανίκανους "καθηγητές", δεν πειράζει να χαντακωθεί άλλο ένα.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 13, 2016, 12:41:06 am
Σαφώς αναφέρομαι στο τι θα έπρεπε να γίνεται, και τι είναι σωστό. Δεν μπορώ ας πούμε να πω ότι επειδή έχουν χαντακωθεί Χ παιδιά από ανίκανους "καθηγητές", δεν πειράζει να χαντακωθεί άλλο ένα.

Πάντως από τη στιγμή που ο φίλος/φίλη λέει ότι είναι φίλος του γονιού, δεν νομίζω ότι ξεγελάει κάποιον. Το ρίσκο αν θα χαντακωθεί ή όχι το παίρνει ο γονιός.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Teacher_ΠΕ06 στις Οκτωβρίου 13, 2016, 12:42:41 am
Καθόλου ατυχές παράδειγμα. Ενισχύεις αυτά που λέω λοιπόν.

Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκονται κάποια μαθήματα Ιστορίας. Αλλού διδάσκονται λιγότερα (ή ίσως καθόλου). Δεν είναι Ιστορικοί όμως ούτε οι μεν ούτε οι δε.
Αντίστοιχες αναθέσεις φυσικά υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες.
Οι Πληροφορικοί κάνουν Μαθηματικά στο Γυμνάσιο, οι Φυσικοί κάνουν Χημεία και ένα σωρό άλλα.

Και στην Αγγλική φιλολογία λες είναι μπροστά σε σχέση με τους άλλους και κάνουν εδώ και μερικά χρόνια πρακτική. Πάλι ενισχύεις αυτό που λέω.
Θα έπρεπε όλοι σε όλες τις σχολές να έχουν υποχρεωτικά πρακτική και αρκετά υποχρεωτικά παιδαγωγικά μαθήματα. Και όχι τα τελευταία 3-4 χρόνια. Εδώ και δεκαετίες.
Αν δεν θέλουμε να λέμε ότι μαθαίνουμε στου κασίδη το κεφάλι...

Εγώ μιλάω γενικά για τις καθηγητικές σχολές, δεν έχω κάτι με τους ΠΕ06.
Μην το παίρνεις προσωπικά, ούτε "πατριωτικά".

 

Πόσες ώρες πρακτική στη διδασκαλία δηλαδή κάνετε στις ξενόγλωσσες φιλολογίες?

Την γνωστική επάρκεια όπως λες, αποκτήθηκε όταν πήραμε όλοι το πτυχίο.
Πόσοι όμως κάνουν μαθήματα πριν λάβουν πτυχίο? Και πόσοι έχουν κατά καιρούς διδάξει και άλλα επιπλέον μαθήματα άλλης ειδικότητας?
Ουκ ολίγοι, νομίζω. Ακόμη και επίσημα γίνεται αυτό στο δημόσιο σχολείο, όπου κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία...

Δεν λέω ότι είναι σωστό. Απλά το πάω στο "ο αναμάρτητος, πρώτος το λιθον βαλεω"...

Aγαπητέ, -ή Μs niteulf διατείνεσαι ότι μιλάς γενικά για τις καθηγητικές σχολές. Εγώ σου απάντησα συγκεκριμένα γιατί έκανες αναφορά
α) για τους ξενόγλωσσους και τις ώρες πρακτικής που έχουν αυτοί , και
β) για τη διδασκαλία της Ιστορίας από τους καθηγητές Αγγλικών.
Μάλιστα παραλλήλισες το τελευταίο με όσους διδάσκουν μαθήματα άλλης ειδικότητας.

Σου εξήγησα με επιχειρήματα που στηρίζεται αυτή η σύνδεση της διδασκαλίας στο Δημόσιο Σχολείο. Ως ανταπάντηση γράφεις πως ενισχύω (sic!) τα γραφόμενά σου.

Απάντησα όχι για να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, απλά για να ρίξω φως σε κάποια θέματα που ενδεχομένως κάποιοι αναγνώστες του φόρουμ αγνοούν.

Δεν το πήρα προσωπικά ούτε πατριωτικά. Απάντησα για τη δική μου ειδικότητα διότι τυγχάνει να είμαι γνώστης. Για τις λοιπές εκπαιδευτικές σχολές δεν είμαι αρμόδια να απαντήσω.

Καλό θα ήταν να διαβάζουμε προσεκτικά τα γραφόμενα των άλλων. Από την άλλη να θυμόμαστε τι έχουμε γράψει οι ίδιοι. Και προσοχή με τους παραλληλισμούς...
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 13, 2016, 12:56:50 am
Aγαπητέ, -ή Μs niteulf διατείνεσαι ότι μιλάς γενικά για τις καθηγητικές σχολές. Εγώ σου απάντησα συγκεκριμένα γιατί έκανες αναφορά
α) για τους ξενόγλωσσους και τις ώρες πρακτικής που έχουν αυτοί , και
β) για τη διδασκαλία της Ιστορίας από τους καθηγητές Αγγλικών.
Μάλιστα παραλλήλισες το τελευταίο με όσους διδάσκουν μαθήματα άλλης ειδικότητας.

Σου εξήγησα με επιχειρήματα που στηρίζεται αυτή η σύνδεση της διδασκαλίας στο Δημόσιο Σχολείο. Ως ανταπάντηση γράφεις πως ενισχύω (sic!) τα γραφόμενά σου.

Απάντησα όχι για να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, απλά για να ρίξω φως σε κάποια θέματα που ενδεχομένως κάποιοι αναγνώστες του φόρουμ αγνοούν.

Δεν το πήρα προσωπικά ούτε πατριωτικά. Απάντησα για τη δική μου ειδικότητα διότι τυγχάνει να είμαι γνώστης. Για τις λοιπές εκπαιδευτικές σχολές δεν είμαι αρμόδια να απαντήσω.

Καλό θα ήταν να διαβάζουμε προσεκτικά τα γραφόμενα των άλλων. Από την άλλη να θυμόμαστε τι έχουμε γράψει οι ίδιοι. Και προσοχή με τους παραλληλισμούς...

Τήρησε επομένως αυτό που γράφεις τελευταίο, αγαπητέ/ή μου.
Είναι παραπάνω από προφανές ότι εξ' αρχής δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στους ΠΕ06 και μιλάω γενικά.
Έφερα σαν παράδειγμα αυτό με τους ΠΕ06 και την Ιστορία και ήταν ένα μόνο από τα παραδείγματα που ανέφερα.

Και φυσικά δεν είναι σοβαρό επιχείρημα το ότι στο Παν. Αθηνών έχουμε πολλά μαθήματα Ιστορίας, ώστε να μπορούν να διδάξουν όλοι οι ξενόγλωσοι ιστορία.
Με την ίδια λογική και ο φίλος/φίλη που θέλει να διδάξει Αγγλικά μπορεί να έχει διδαχτεί πολλά μαθήματα Αγγλικών στη σχολή του ή να βρίσκεται κοντά στο να αποκτήσει Proficiency.
Αν εσύ το θεωρείς επιχείρημα, δεν έχω να πω κάτι.

Καλό θα ήταν να διαβάζουμε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα γραφόμενα των άλλων, λοιπόν.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 13, 2016, 01:04:04 am
Πάντως από τη στιγμή που ο φίλος/φίλη λέει ότι είναι φίλος του γονιού, δεν νομίζω ότι ξεγελάει κάποιον. Το ρίσκο αν θα χαντακωθεί ή όχι το παίρνει ο γονιός.
Ο γονιός σαφώς παίρνει ένα τεράστιο ρίσκο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο "καθηγητής" είναι άμοιρος ευθυνών. Από τη στιγμή που εμπλέκεσαι στη μαθησιακή διαδικασία, έχεις ευθύνη, πώς να το κάνουμε. Στην τελική ο γονιός μπορεί να είναι χαζός. Δικαιολογήσαι να τον κοροϊδέψεις;

Με την ίδια λογική και ο φίλος/φίλη που θέλει να διδάξει Αγγλικά μπορεί να έχει διδαχτεί πολλά μαθήματα Αγγλικών στη σχολή του ή να βρίσκεται κοντά στο να αποκτήσει Proficiency.
Πού θα τα έχει διδαχθεί αυτά τα μαθήματα; Στη σχολή Πληροφορικής; Κάνουν γλωσσολογία, εξελικτική/σχολική ψυχολογία, παιδαγωγική, μεθοδολογία διδασκαλίας αγγλικών, φωνολογία στην Πληροφορική;

Και το καλύτερο Proficiency να έχει αποκτήσει (που δεν το έχει, αλλιώς δεν θα ήταν επίπεδο lower-proficiency), πάλι δεν θα έπρεπε να αναλάβει αρχάριο μαθητή και μάλιστα σε ιδιαίτερο.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: niteulf στις Οκτωβρίου 13, 2016, 01:05:49 am
Πού θα τα έχει διδαχθεί αυτά τα μαθήματα; Στη σχολή Πληροφορικής; Κάνουν γλωσσολογία, εξελικτική/σχολική ψυχολογία, παιδαγωγική, μεθοδολογία διδασκαλίας αγγλικών, φωνολογία στην Πληροφορική;
Και το καλύτερο Proficiency να έχει αποκτήσει, πάλι δεν θα έπρεπε να αναλάβει αρχάριο μαθητή και μάλιστα σε ιδιαίτερο.

Αυτό ΑΚΡΙ
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 13, 2016, 01:09:41 am
Αυτό ΑΚΡΙ
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: MARKOS στις Οκτωβρίου 13, 2016, 06:42:14 am
Συνοψίζοντας:
Όπως κάθε άνθρωπος είναι ξε-χωριστός, έτσι και κάθε αντικείμενο-μάθημα είναι ξεχωριστό.
Και όπως κάθε μάθημα είναι ξεχωριστό, ετσι και κάθε επίπεδο απαιτεί γνώσεις και δεξιότητες.
Αρα, κάθε ανθρωπος πρέπει να αναλαμβάνει αυτό που μπορει να κάνει όσο γίνεται καλύτερα.

Δεν μας λείπει το "εννούσι τα γεγραμμένα" δηλ. η κατανόηση του κειμένου, αλλά το μήνυμα δεν μπορει να θεωρηθεί γραπτός δουλεμένος λόγος (συχνά τουλάχιστον) και ετσι έχουμε τις παρεξηγήσεις με "έντονους" διαλόγους που όμως βοηθούν με τον τρόπο τους.
Επισης, οι παραλληλισμοί καλοί είναι αλλά όχι πάντα επιτυχείςι, γιαυτό ας είμαστε φειδωλοί.

Ψυχραιμία συνάδελφοι  :)
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: theodora7 στις Οκτωβρίου 13, 2016, 10:16:11 am
Προχθές που ήμουν όλη μέρα πανεπιστήμιο είχα αυτή τη συζήτηση με μια συνάδελφο στα διαλείμματα.Συμφοιτήτριά μου η κοπέλα με πτυχίο στην αγγλική φιλολογία και μέλος του πδε. Μου εξιστόρησε όλες τις ανοησίες του υπουργείου για τις διδακτικές αναθέσεις αντικειμενων στο δημοσιο σχολείο και το γεγονός ότι οι κάτοχοι lower και proficiency διδάσκουν αγγλικά στα φροντιστήρια ενώ υπάρχει η αγγλική φιλολογία.Από τα λεγόμενά της έμαθα πως πλέον απαγορεύεται στους νέους χωρίς πτυχίο πανεπιστημίου να διδάσκουν αγγλικά.Δυστυχώς οι γνώσεις ενός γνωστικου αντικειμένου δεν είναι κάτι απλό και απαιτούν σοβαρότητα.Δεν πρέπει όλοι να αναλαμβανουμε όσα αγνοούμε αλλά δεν υπάρχει ουδείς έλεγχος.Και νομίζω πως θεώρησα ορθό,στο προηγούμενο μήνυμά μου,να διδάξει κάποιος ένα αντικείμενο που αγνοεί.Δεν έλαβα υπ όψιν μου τη φωνολόγια και όλα όσα απαιτούνται για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας.Αν κάποιος μπορεί να καλύψει αυτά τα κενά δύσκολο.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
Αποστολή από: Isla στις Οκτωβρίου 13, 2016, 03:15:06 pm
Μου εξιστόρησε όλες τις ανοησίες του υπουργείου για τις διδακτικές αναθέσεις αντικειμενων στο δημοσιο σχολείο και το γεγονός ότι οι κάτοχοι lower και proficiency διδάσκουν αγγλικά στα φροντιστήρια ενώ υπάρχει η αγγλική φιλολογία.Από τα λεγόμενά της έμαθα πως πλέον απαγορεύεται στους νέους χωρίς πτυχίο πανεπιστημίου να διδάσκουν αγγλικά.
Η συνάδελφος δεν τα ξέρει πολύ καλά. Οι κάτοχοι Lower δεν διδάσκουν ούτε δίδασκαν ποτέ αγγλικά στα φροντιστήρια (μπορεί να υπάρχουν περιπτώσεις, αλλά είναι ελάχιστες και φυσικά παράνομες). Οι κάτοιχοι Proficiency μπορούν να διδάξουν στα φροντιστήρια υπό προϋποθέσεις, και πάντα ίσχυε αυτό. Δεν απαγορεύεται να διδάξεις χωρίς πτυχίο πανεπιστημίου, απαγορεύεται να διδάξεις χωρίς άδεια διδασκαλίας. Άδεια διδασκαλίας βγάζεις είτε ως απόφοιτος Αγγλικής Φιλολογίας είτε ως κάτοχος Proficiency και επάρκειας. Οι έκδοση επαρκειών έχει παγώσει τα τελευταία 3-4 χρόνια, οπότε όσοι προσπάθησαν να βγάλουν επάρκεια από το 2013 και μετά, προς το παρόν είναι σε αναμονή. Όσοι είχαν επάρκεια  από πριν το 2013, βγάζουν άδεια διδασκαλίας κανονικά και μπορούν να δουλέψουν νόμιμα.

Και νομίζω πως θεώρησα ορθό,στο προηγούμενο μήνυμά μου,να διδάξει κάποιος ένα αντικείμενο που αγνοεί.Δεν έλαβα υπ όψιν μου τη φωνολόγια και όλα όσα απαιτούνται για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας.
Ακριβώς.