Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: virgi στις Νοεμβρίου 01, 2016, 01:02:05 pm

Τίτλος: Ιδιαίτερο στη μέση της χρονιάς
Αποστολή από: virgi στις Νοεμβρίου 01, 2016, 01:02:05 pm
Συνάδελφοι θα ήθελα τη συμβουλή σας. Με πήραν για να αναλάβω ένα ιδιαίτερο Γ Λυκείου τώρα. Το παιδί δεν ήταν ευχαριστημένο από τα μαθήματα που έκανε μέχρι τώρα σε φροντιστήριο κ θέλει να ξεκινήσει ιδιαίτερο. Δεδομένου ότι ο μαθητής έκανε μέχρι τώρα φροντιστήριο, άρα έχει μια ιδέα της ύλης, κ με δεδομένο ότι ξεκινάμε σχεδόν στα μέσα της χρονιάς, δλδ 1 μήνα πριν τις γιορτές, τι θα συμβουλεύατε να κάνω ως προς την ύλη, μα ξεκινήσω από την αρχή ή από εκεί που έχει ήδη φτάσει το παιδί
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερο στη μέση της χρονιάς
Αποστολή από: Landau στις Νοεμβρίου 01, 2016, 01:28:53 pm
Καλά, δεν είναι ούτε καν στα μέσα της χρονιάς.. 2 μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους και σχεδόν 2 μήνες πριν τις γιορτές! Σίγουρα όμως πέρασε πολύτιμος χρόνος, αν και δεν είναι από το μηδέν, μιας και πήγαινε πριν φροντιστήριο, αλλά και στο σχολείο όποιος παρακολουθεί, κάτι προσλαμβάνει.
Από 'κει και πέρα, εξαρτάται και για ποιο μάθημα μιλάμε (δεν αναφέρθηκε αυτό).
Σε αυτές τις περιπτώσεις μια γρήγορη επανάληψη στα πρώτα, για να δεις που κινείται ο μαθητής, και μετά να συνεχίσεις κανονικά στα επόμενα, κάνοντας το πρώτο διάστημα τακτικές επαναλήψεις και των προηγούμενων για ασφάλεια.
Τίτλος: Απ: Ιδιαίτερο στη μέση της χρονιάς
Αποστολή από: εκπαιδευτικος_30 στις Δεκεμβρίου 20, 2016, 01:40:26 pm
Την γνώμη σας θα ήθελα.
Κοπέλα που επιθυμεί διακαώς (όπως μου είπε χαρακτηριστικά) να ξαναδώσει φέτος πανελλήνιες μετά από 3 χρόνια θέλει να κανει ιδιαίτερα αμέσως μετά τις γιορτές στα 4 μαθήματα του προσανατολισμου Ανθρωπιστικών Σπουδων για το 1ο επιστημονικό πεδίο.Προβληματίζομαι πολύ για το αν πρέπει  και αν μπορώ να την αναλάβω,δεδομένου ότι έχει φύγει πολύτιμος χρόνος και δεν έχω ιδέα σε τι επίπεδο βρίσκεται στα άλλα μαθήματα εκτός από τα Λατινικά και το Άγνωστο που κάναμε μαζί  την πρώτη φορά που έδωσε.Το παιδί είχε πολλές δυνατότητες,αλλά ήταν ιδιαίτερα απείθαρχο,κοινώς "έπιανε" και κατανοούσε ό,τι άκουγε στο μάθημα,αλλά δύσκολα καθόταν να διαβάσει. Θα αναλαμβάνατε μια τέτοια περίπτωση στη μέση της χρονιάς και ενώ έχουν περάσει κάποια χρόνια(που σημαίνει ότι μάλλον ξεκινάμε από το μηδέν),  κι αν ναι πόσες ώρες πιστεύετε εσείς ότι θα χρειαστουν για το κάθε μάθημα?