Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μεταθέσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: kon στις Δεκεμβρίου 15, 2016, 04:10:26 pm
-
Καλησπέρα σας!
Θα ήθελα την απάντηση όσων γνωρίζουν, στο παρακάτω ερώτημα:
-
Διατίθεσαι χωρίς αίτησή σου διότι περισσεύεις;
-
Διατίθεμαι χωρίς αίτηση για συμπλήρωση ωραρίου.
-
απο την περσινη εγκυκλιο μεταθεσεων:
Εάν διατέθηκαν για μερικές ημέρες ως υπεράριθμοι σε σχολικές μονάδες άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΔΕ για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου διδασκαλίας, σύμφωνα με το άρθρο 14 § 14 του Ν.1566/1985 σε συνδυασμό το άρθρο 18 παρ. 4 της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ.
-
απο την περσινη εγκυκλιο μεταθεσεων:
Εάν διατέθηκαν για μερικές ημέρες ως υπεράριθμοι σε σχολικές μονάδες άλλης περιοχής αρμοδιότητας του ίδιου ΠΥΣΔΕ για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου διδασκαλίας, σύμφωνα με το άρθρο 14 § 14 του Ν.1566/1985 σε συνδυασμό το άρθρο 18 παρ. 4 της Υ.Α. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (Φ.Ε.Κ. 1340 τ.
-
Συναδελφοι μια ερωτηση εχω.Αν σε προσλαβουν με το προγραμμα δημοσιων επενδυσεων μειωμενου ωραριου ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν 15 ωρες.Ευχαριστω
-
@kon
ε τοτε θα ζητησεις απο την Δ/νση να σου αποδωσουν τα σωστα μορια συμφωνα με τον νομο. τους εκανες τηλεφωνο;
-
Μια διευκρινιστική ερώτηση (παρότι φαίνεται αχρείαστη, αφού αναφέρεις κάτι σχετικό): στη Διεύθυνση στην οποία έγιναν αυτά και στην οποία λες ότι βρίσκεσαι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, ανήκεις οργανικά ή πήγες εκεί με απόσπαση από άλλη Διεύθυνση;
-
Έχω παρατηρήσει ότι μερικές διευθύνσεις ακολουθούν αυτό:
....
2. ΤΥΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Μ.Σ.Δ.
(α) Για υπηρεσία στο ίδιο σχολείο ή σχολεία ίδιας κατηγορίας υπολογίζουμε τα Μ.Σ.Δ. με τον τύπο:
α) Έτος * ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
β) Μήνας/12 * ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
(β) Για υπηρεσία παράλληλη σε σχολεία διαφορετικής κατηγορίας αναλογικά υπολογίζουμε με βάση τον τύπο:
(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ) Χ (ΜΕΡΕΣ Ε
-
@kon
ε τοτε θα ζητησεις απο την Δ/νση να σου αποδωσουν τα σωστα μορια συμφωνα με τον νομο. τους εκανες τηλεφωνο;
Εννοείται ότι θα επικοινωνήσω μαζί τους!
Μια διευκρινιστική ερώτηση (παρότι φαίνεται αχρείαστη, αφού αναφέρεις κάτι σχετικό): στη Διεύθυνση στην οποία έγιναν αυτά και στην οποία λες ότι βρίσκεσαι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, ανήκεις οργανικά ή πήγες εκεί με απόσπαση από άλλη Διεύθυνση;
Ανήκω οργανικά στην εν λόγω Δ/νση. (Άρα ούτε η οργανικότητα με σώζει!)
Έχω παρατηρήσει ότι μερικές διευθύνσεις ακολουθούν αυτό:
....
2. ΤΥΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ Μ.Σ.Δ.
(α) Για υπηρεσία στο ίδιο σχολείο ή σχολεία ίδιας κατηγορίας υπολογίζουμε τα Μ.Σ.Δ. με τον τύπο:
α) Έτος * ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
β) Μήνας/12 * ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
(β) Για υπηρεσία παράλληλη σε σχολεία διαφορετικής κατηγορίας αναλογικά υπολογίζουμε με βάση τον τύπο:
(ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ) Χ (ΜΕΡΕΣ Ε
-
Ισχύει αυτό που έγραψε ο sliver. Φαίνεται όμως ότι χρησιμοποιούν όποιο τους βολεύει. Κάνε ένσταση με κοινοποίηση στην περιφέρεια για αρχή. Αν το πιέσεις θα κάνουν πίσω.
-
Για διορισμένους αναδρομικά: Μονάδες Συνθηκών Διαβίωσης λαμβάνουν της σχολικής μονάδας με τα λιγότερα μόρια της περιοχής του αναδρομικού διορισμού. Εάν είχαν διοριστεί μεταγενέστερα του χρόνου που ανατρέχει ο αναδρομικός διορισμός, ή/και εργάστηκαν ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι λαμβάνουν, για τα αντίστοιχα διαστήματα, τις ανωτέρω μονάδες εκτός αν υπολείπονται. Για όσους έχουν μεταγενέστερο διορισμό τα ανωτέρω ισχύουν έως και την ημερομηνία έκδοσης του ΦΕΚ του αναδρομικού διορισμού.
Tι γίνεται μετά τις 23-12-2012 σε ορισμένες περιοχές που ενοποιήθηκαν ;;;;;
πχ Α΄,
-
Δεν άλλαξαν τα μορια του κάθε σχολειου
-
Μετά τη διετία (για όσους διορίζονται τώρα) όποιος πάρει απόσπαση σε δυσπρόσιτο χρειάζεται να μείνει εκεί για 2 χρόνια προκειμένου να γίνει ο διπλασιασμός των μορίων ;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
ναι για να διπλασιάσεις τα μορια χρειάζεται 2ετης παραμονη στο δτσπρόσιτο!!
-
ναι για να διπλασιάσεις τα μορια χρειάζεται 2ετης παραμονη στο δτσπρόσιτο!!
Που σημαίνει λογικά ότι είναι ρίσκο απ' ότι καταλαβαίνω διότι μπορεί πχ την πρώτη χρονιά να πάρεις την απόσπαση ενώ την δεύτερη όχι.Οποτε σ αυτή την περίπτωση ο διπλασιασμός δεν ισχύει.Σωστα?
Με άλλα λόγια πρέπει να αποσπαστείς στο δυσπρόσιτο για δύο συνεχόμενες χρονιές
-
Που σημαίνει λογικά ότι είναι ρίσκο απ' ότι καταλαβαίνω διότι μπορεί πχ την πρώτη χρονιά να πάρεις την απόσπαση ενώ την δεύτερη όχι.Οποτε σ αυτή την περίπτωση ο διπλασιασμός δεν ισχύει.Σωστα?
Με άλλα λόγια πρέπει να αποσπαστείς στο δυσπρόσιτο για δύο συνεχόμενες χρονιές
Γιατι να μη πάρεις δεύτερη χρονιά την απόσπαση;
-
Γιατι να μη πάρεις δεύτερη χρονιά την απόσπαση;
Δεν ξέρω...φαντάζομαι ότι επειδή την πήρες μια χρονιά δε σημαίνει ότι θα την πάρεις κ την επόμενη για το συγκεκριμένο δυσπρόσιτο .Μπορεί πχ να τύχει να το ζητήσει κ κάποιος άλλος με περισσότερα μόρια τη δεύτερη χρονιά.Λεω εγώ τώρα...
-
Δεν ξέρω...φαντάζομαι ότι επειδή την πήρες μια χρονιά δε σημαίνει ότι θα την πάρεις κ την επόμενη για το συγκεκριμένο δυσπρόσιτο .Μπορεί πχ να τύχει να το ζητήσει κ κάποιος άλλος με περισσότερα μόρια τη δεύτερη χρονιά.Λεω εγώ τώρα...
Δε θεωρω οτι ειναι ευκολο ολοι να κυνηγανε με αποσπαση τα δυσπρόσιτα. Συνηθως οι αποσπασεις εχουν την λογικη να παω σπιτι μου.
-
Δε θεωρω οτι ειναι ευκολο ολοι να κυνηγανε με αποσπαση τα δυσπρόσιτα. Συνηθως οι αποσπασεις εχουν την λογικη να παω σπιτι μου.
Ναι, δε διαφωνώ .Αλλά θεωρητικα τουλάχιστον δεν σου το εγγυάται κάποιος ότι θα την πάρεις.Η μπορεί να την πάρεις για τη συγκεκριμένη περιοχή αλλά τη δεύτερη χρονιά να τοποθετηθείς σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής (μη δυσπρόσιτο)
-
Οποτε επιλεγεις δυσπρόσιτο νησι για να εισαι σίγουρος οτι θα παρεις διπλα μορια οπου κ να σε τοποθετήσουν.
-
Δεν ξέρω...φαντάζομαι ότι επειδή την πήρες μια χρονιά δε σημαίνει ότι θα την πάρεις κ την επόμενη για το συγκεκριμένο δυσπρόσιτο .Μπορεί πχ να τύχει να το ζητήσει κ κάποιος άλλος με περισσότερα μόρια τη δεύτερη χρονιά.Λεω εγώ τώρα...
Δεν είναι απαραίτητο να τοποθετηθείς στο ίδιο δυσπρόσιτο για να διπλασιαστούν τα μόριά σου. Αν τύχει να πας με απόσπαση σε άλλο δυσπρόσιτο τη δεύτερη χρονιά απόσπασης και πάλι διπλασιάζονται τα μόρια δυσμενών συνθηκών.
-
Καλησπέρα σας,
Στις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας ως αναπληρωτές αναφέρονται μόνο οι ώρες διάθεσης π.χ. σε ένα δεύτερο σχολείο και όχι πόσες μέρες την εβδομάδα πηγαίναμε. Για νεοδιόριστους και για τον υπολογισμό μορίων δυσμενών συνθηκών των σχολικών ετών που εργαζόμασταν ως αναπληρωτές πώς θα προσμετρηθούν τα μόρια αυτά, χωρίς να έχουμε αποδεικτικό ότι πχ πηγαίναμε 3 φορές την εβδομάδα σε σχολείο με περισσότερα μόρια δ.σ., ώστε να μετρηθούν τα μόρια αυτά αναλογικά;
Αν κάτι δεν έχω καταλάβει καλά, ας βοηθήσει όποιος ξέρει. Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Καλησπέρα σας,
Στις βεβαιώσεις προϋπηρεσίας ως αναπληρωτές αναφέρονται μόνο οι ώρες διάθεσης π.χ. σε ένα δεύτερο σχολείο και όχι πόσες μέρες την εβδομάδα πηγαίναμε. Για νεοδιόριστους και για τον υπολογισμό μορίων δυσμενών συνθηκών των σχολικών ετών που εργαζόμασταν ως αναπληρωτές πώς θα προσμετρηθούν τα μόρια αυτά, χωρίς να έχουμε αποδεικτικό ότι πχ πηγαίναμε 3 φορές την εβδομάδα σε σχολείο με περισσότερα μόρια δ.σ., ώστε να μετρηθούν τα μόρια αυτά αναλογικά;
Αν κάτι δεν έχω καταλάβει καλά, ας βοηθήσει όποιος ξέρει. Σας ευχαριστώ πολύ.
4.2. ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ Μ.Σ.Δ.
4.2.1. Για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που υπηρέτησαν ταυτόχρονα σε δύο ή περισσότερα
σχολεία με διαφορετικές μονάδες συνθηκών διαβίωσης, ο υπολογισμός των μονάδων θα γίνει αναλογικά
με βάση την εβδομάδα των πέντε ημερών. Δηλαδή, κάθε εβδομάδα θα θεωρείται 5/5 και οι μονάδες θα
επιμερίζονται στην κάθε θέση.
Σε κάθε περίπτωση μετατρέπονται οι ώρες σε μέρες και ο υπολογισμός γίνεται με βάση ημέρες
εργασίας και όχι ώρες.
Στις υπηρετήσεις αυτές, όταν υπάρχει αντικειμενική δυσκολία υπολογισμού των Μ.Σ.Δ. με βάση
τον πραγματικό τρόπο παράλληλης υπηρέτησης (μη αναφορά στις εκδοθείσες αποφάσεις συμπλήρωσης
ωραρίου σε ημέρες υπηρέτησης, μη διατήρηση προγραμμάτων στα σχολεία κ.λ.π.) η μετατροπή σε
ημέρες εργασίας μπορεί να γίνει σύμφωνα με τον τύπο:
ώρες εργασίας Χ 5 (ημέρ. εβδ) /εβδομαδιαίο ωράριο
αναγράφοντας στις ώρες εργασίας τις ώρες που αναφέρει η απόφαση, ώστε να έχουμε τις ημέρες
υπηρέτησης των εκπαιδευτικών με δεκαδικό υπολογισμό αντί ακεραίου, όπως συνήθως έχουμε για κάθε
σχολική μονάδα.
Επισημαίνουμε πάνω στην εφαρμογή του τύπου αυτού:
α) Για τον όσο το δυνατόν αντικειμενικότερο τρόπο υπολογισμού θα πρέπει να διατηρούνται τα
δύο πρώτα δεκαδικά ψηφία, στρογγυλοποιώντας, όπου είναι απαραίτητο, με βάση το τρίτο δεκαδικό
ψηφίο.
β) Στο ηλεκτρονικό σύστημα καταχώρισης των αιτήσεων μετάθεσης κάθε χρονικό διάστημα
υπηρέτησης υπολογίζεται στα 5/5. Θα πρέπει, επομένως, το σύνολο των υπηρετήσεων για ένα
συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να είναι οπωσδήποτε σε κάθε περίπτωση 5/5, ώστε να υπάρξει
αυτοματοποίηση του υπολογισμού.
π.χ. Εκπαιδευτικός εργάζεται ταυτόχρονα σε τρία σχολεία διαφορετικών κατηγοριών, οι ώρες
απασχόλησης είναι 8, 9 και 7 και το υποχρεωτικό του ωράριο 24:
Υπολογισμός:
8 Χ 5/24 = 1,67
9 Χ 5/24 = 1,87
7 Χ 5/24 = 1,46
Το σύνολο 1,67 και 1,87 και 1,46 μας δίνει 5 ημέρες υπηρέτησης
-
Σε ευχαριστώ. Οπότε, έχοντας 8 ώρες σε σχολείο με περισσότερα μόρια κατανεμημένες σε 3 μέρες καλό θα ήταν να αιτηθώ την καταγραφή αυτή. Αν πάει με τις ώρες θα πάρω λιγότερα μόρια. Κατάλαβα καλά;
-
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!
Θέλω τη βοήθεια σας, αν κάποιος/α ξέρει.
Μια σχολική χρονιά είχα εργαστεί ως αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου (23 ώρες/βδομάδα) με τοποθέτηση σε σχολείο με 7 μόρια για τις 15 ώρες/βδομάδα και με διάθεση σε σχολείο με 9 μόρια για τις υπόλοιπες 8 ώρες/βδομάδα.
Πήγαινα για τις 8 ώρες, 3 φορές τη βδομάδα στο 9άρι σχολείο. Μια μέρα ήμουν και στα 2 σχολεία. Έχω τη κλασική βεβαίωση προϋπηρεσίας με αναφορά στις ώρες απασχόλησης για το κάθε σχολείο και έχω λάβει επίσης (μετά από αίτηση μου) βεβαίωση ότι 3 φορές/ βδομάδα ήμουν στο σχολείο διάθεσης (9 μορίων). Είμαι νεοδιόριστη και μου έχουν περαστεί τα 8/23 με το 9άρι σχολείο στο teachers minedu.
Πού μπορώ να βασιστώ, αν μπορώ, ώστε να πάρω τα 3/5 στο 9άρι σχολείο; Το δικαιούμαι ή όχι;
-
Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά!
Θέλω τη βοήθεια σας, αν κάποιος/α ξέρει.
Μια σχολική χρονιά είχα εργαστεί ως αναπληρώτρια πλήρους ωραρίου (23 ώρες/βδομάδα) με τοποθέτηση σε σχολείο με 7 μόρια για τις 15 ώρες/βδομάδα και με διάθεση σε σχολείο με 9 μόρια για τις υπόλοιπες 8 ώρες/βδομάδα.
Πήγαινα για τις 8 ώρες, 3 φορές τη βδομάδα στο 9άρι σχολείο. Μια μέρα ήμουν και στα 2 σχολεία. Έχω τη κλασική βεβαίωση προϋπηρεσίας με αναφορά στις ώρες απασχόλησης για το κάθε σχολείο και έχω λάβει επίσης (μετά από αίτηση μου) βεβαίωση ότι 3 φορές/ βδομάδα ήμουν στο σχολείο διάθεσης (9 μορίων). Είμαι νεοδιόριστη και μου έχουν περαστεί τα 8/23 με το 9άρι σχολείο στο teachers minedu.
Πού μπορώ να βασιστώ, αν μπορώ, ώστε να πάρω τα 3/5 στο 9άρι σχολείο; Το δικαιούμαι ή όχι;
Δεν έχει σημασία πόσες μέρες πήγαινες στο κάθε σχολείο αλλά πόσες ώρες ήσουν σε καθένα.
Αν πας μερικά μηνύματα πιο πριν, θα μετατρέψεις βάσει των τύπων τις ώρες σε μέρες και στη συνέχεια θα υπολογίσεις τα ΜΔΣ ανά σχολείο.
-
Στη σελίδα 19 της εγκυκλίου μεταθέσεων έχει τύπο υπολογισμού ΜΣΔ για υπηρεσία παράλληλη σε σχολεία διαφορετικής κατηγορίας.
Αυτός ο τύπος βασίζεται στις ημέρες και όχι στις ώρες διδασκαλίας. Θεωρώ ότι εσύ πρέπει να πάρεις 4/5 των 9 μορίων και 1/5 των 7.
Την ημέρα που πηγαίνουμε σε δύο σχολεία, παίρνουμε τα μόρια του σχολείου με τα περισσότερα ΜΣΔ.
-
4.2. ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΓΙΑ Μ.Σ.Δ.
4.2.1. Για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που υπηρέτησαν ταυτόχρονα σε δύο ή περισσότερα
σχολεία με διαφορετικές μονάδες συνθηκών διαβίωσης, ο υπολογισμός των μονάδων θα γίνει αναλογικά
με βάση την εβδομάδα των πέντε ημερών. Δηλαδή, κάθε εβδομάδα θα θεωρείται 5/5 και οι μονάδες θα
επιμερίζονται στην κάθε θέση.
Σε κάθε περίπτωση μετατρέπονται οι ώρες σε μέρες και ο υπολογισμός γίνεται με βάση ημέρες
εργασίας και όχι ώρες.
Στις υπηρετήσεις αυτές, όταν υπάρχει αντικειμενική δυσκολία υπολογισμού των Μ.Σ.Δ. με βάση
τον πραγματικό τρόπο παράλληλης υπηρέτησης (μη αναφορά στις εκδοθείσες αποφάσεις συμπλήρωσης
ωραρίου σε ημέρες υπηρέτησης, μη διατήρηση προγραμμάτων στα σχολεία κ.λ.π.) η μετατροπή σε
ημέρες εργασίας μπορεί να γίνει σύμφωνα με τον τύπο:
ώρες εργασίας Χ 5 (ημέρ. εβδ) /εβδομαδιαίο ωράριο
αναγράφοντας στις ώρες εργασίας τις ώρες που αναφέρει η απόφαση, ώστε να έχουμε τις ημέρες
υπηρέτησης των εκπαιδευτικών με δεκαδικό υπολογισμό αντί ακεραίου, όπως συνήθως έχουμε για κάθε
σχολική μονάδα.
Επισημαίνουμε πάνω στην εφαρμογή του τύπου αυτού:
α) Για τον όσο το δυνατόν αντικειμενικότερο τρόπο υπολογισμού θα πρέπει να διατηρούνται τα
δύο πρώτα δεκαδικά ψηφία, στρογγυλοποιώντας, όπου είναι απαραίτητο, με βάση το τρίτο δεκαδικό
ψηφίο.
β) Στο ηλεκτρονικό σύστημα καταχώρισης των αιτήσεων μετάθεσης κάθε χρονικό διάστημα
υπηρέτησης υπολογίζεται στα 5/5. Θα πρέπει, επομένως, το σύνολο των υπηρετήσεων για ένα
συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να είναι οπωσδήποτε σε κάθε περίπτωση 5/5, ώστε να υπάρξει
αυτοματοποίηση του υπολογισμού.
π.χ. Εκπαιδευτικός εργάζεται ταυτόχρονα σε τρία σχολεία διαφορετικών κατηγοριών, οι ώρες
απασχόλησης είναι 8, 9 και 7 και το υποχρεωτικό του ωράριο 24:
Υπολογισμός:
8 Χ 5/24 = 1,67
9 Χ 5/24 = 1,87
7 Χ 5/24 = 1,46
Το σύνολο 1,67 και 1,87 και 1,46 μας δίνει 5 ημέρες υπηρέτησης
-
Αν υπάρχει εγκεκριμένο πρόγραμμα, ώστε να φαίνονται οι μέρες που πήγαινες στο κάθε σχολείο, τότε το υπολογίζουν με τις μέρες. Αλλιώς το υπολογίζουν με τις ώρες κι έχεις χασούρα. Είναι καλυμμένοι με όποιον τρόπο και να το υπολογίσουν, όπως μου έχουν πει σε ένσταση που έχω κάνει κι έχουν απορρίψει.
-
Αν υπάρχει εγκεκριμένο πρόγραμμα, ώστε να φαίνονται οι μέρες που πήγαινες στο κάθε σχολείο, τότε το υπολογίζουν με τις μέρες. Αλλιώς το υπολογίζουν με τις ώρες κι έχεις χασούρα. Είναι καλυμμένοι με όποιον τρόπο και να το υπολογίσουν, όπως μου έχουν πει σε ένσταση που έχω κάνει κι έχουν απορρίψει.
Πώς γίνεται να μην υπάρχει εγκεκριμένο πρόγραμμα;
-
Στη σελίδα 19 της εγκυκλίου μεταθέσεων έχει τύπο υπολογισμού ΜΣΔ για υπηρεσία παράλληλη σε σχολεία διαφορετικής κατηγορίας.
Αυτός ο τύπος βασίζεται στις ημέρες και όχι στις ώρες διδασκαλίας. Θεωρώ ότι εσύ πρέπει να πάρεις 4/5 των 9 μορίων και 1/5 των 7.
Την ημέρα που πηγαίνουμε σε δύο σχολεία, παίρνουμε τα μόρια του σχολείου με τα περισσότερα ΜΣΔ.
Έτσι έχω καταλάβει κι εγώ. (
-
Έτσι έχω καταλάβει κι εγώ. (
-
Έτσι έχω καταλάβει κι εγώ. (
-
@maraki82 Δεν εννοούσα αυτό, αλλά το γιατί πρέπει να μου δώσουν τα μόρια του σχολείου με περισσότερα ΜΔΣ.
@kapoioskapoukapote Δεν έχω κάτι να παραθέσω. Απλά, μου το είχε πει εκείνη τη σχολική χρονιά η διευθύντρια. Και ο Lasid αυτό λέει.
-
Δεν έχω πιάσει απ' την αρχή το νήμα, συγγνώμη,αλλά στην εγκύκλιο των μεταθέσεων αναγράφονται όλοι οι τρόποι υπολογισμού των μορίων δυσμενών συνθηκών
-
Αυτό το τελευταίο "Την ημέρα που πηγαίνουμε σε δύο σχολεία, παίρνουμε τα μόρια του σχολείου με τα περισσότερα ΜΣΔ." πώς μπορώ να το αποδείξω;
Αυτό δεν χρειάζεται απόδειξη. Ισχύει κανονικά ότι όταν πας σε δύο σχολεία την ίδια μέρα παίρνεις τα 9 και όχι τα 7 μόρια.
Από το πρόγραμμα που είχες τότε φαίνεται καθαρά πότε πήγαινες στο σχολείο με τα 9 μόρια και πότε σε αυτό με τα 7 μόρια.
-
Η υπεύθυνη δεν το γνώριζε αυτό. Μου είπε πως οι 15 ώρες δε χωράνε σε 2 μέρες... Πώς θα δώσει 3/5; Πήρε τηλέφωνο στο υπουργείο, αλλά λόγω φόρτου εργασίας με τις μεταθέσεις δεν το σήκωσαν.
Η βεβαίωση που προσκόμισα γράφει Δευτέρα - Τετάρτη - Παρασκευή ότι ήμουν στο 9άρι.
-
Πώς γίνεται να μην υπάρχει εγκεκριμένο πρόγραμμα;
Ουυυ πανεύκολα. Τα μόρια όταν είναι για μετάθεση, υπολογίζονται τον Νοέμβριο. Τις περισσότερες φορές δεν έχει εγκριθεί το πρόγραμμα της χρονιάς μέχρι τότε, γιατί όλο και κάποια έλλειψη σε προσωπικό θα υπάρχει, άρα το πρόγραμμα θεωρείται προσωρινό. Φυσικά υποτίθεται ότι όταν εγκριθεί τελικά το πρόγραμμα, οι διευθύνσεις διορθώνουν τα μόρια. Στη δικιά μου διεύθυνση μου είχαν υποσχεθεί ότι θα το κάνουν, αλλά μετά μου είπαν ότι δε θα το κάνουν γιατί "είναι πολλή δουλειά" και "είναι καλυμμένοι νομικά κι έτσι όπως είναι τώρα τα μόρια".
-
Καλημέρα μόνιμη νηπιαγωγός που υπηρετεί 2 χρόνια σε νγιο με 10 μόρια δεν δικαιούται διπλασιασμό μορίων;
-
Καλημέρα μόνιμη νηπιαγωγός που υπηρετεί 2 χρόνια σε νγιο με 10 μόρια δεν δικαιούται διπλασιασμό μορίων;
Αν η διετία είναι μετά την 1/9/2018, δικαιούται διπλασιασμό μορίων.
-
Αν η διετία είναι μετά την 1/9/2018, δικαιούται διπλασιασμό μορίων.
Και πριν να είναι, η πρωτοβάθμια πήγαινε μέχρι 10 μόρια. Άρα το μόνο που χρειάζεται είναι να είναι μετά το 2014. Στην πρωτοβάθμια μετά το 2014, τα 10 μόρια δίνουν διπλασιασμό. Ως μόνιμη πάντα. Ως αναπληρώτρια φυσικά, από το 2014 ως 29/1/2019.
-
Τα σχολεία κατηγορίας ΙΓ στη δευτεροβαθμια δίνουν 13 ή 14 μόρια;
-
Τα σχολεία κατηγορίας ΙΓ στη δευτεροβαθμια δίνουν 13 ή 14 μόρια;
14
Ι=10
ΙΑ=11
Ι
-
14
Ι=10
ΙΑ=11
Ι
-
Πώς υπολογίζονται τα μόρια δυσμενών συνθηκών;
-
Πώς υπολογίζονται τα μόρια δυσμενών συνθηκών;
Σε σχολείο ή σχολεία ίδιας κατηγορίας...
ΕΤΟΣ*κατηγορία σχολείου
ή
ΜΗΝΕΣ/12*κατηγορία σχολείου.
Σε σχολεία διαφορετικής κατηγορίας...
(κατηγορία σχολείου)*(ΜΕΡΕΣ εβδομάδας/5)*ΜΗΝΕΣ/12
***Για να βρεις στην δεύτερη περίπτωση τις ΜΕΡΕΣ εβδομάδας ακολουθείς τον εξής τύπο...
ΩΡΕΣ εργασίας*5/Ε
-
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτησω το εξής το 2008-2009 υπηρέτησα στους Φούρνους Ικαριας για 8 μήνες ως αναπληρωτής η περιοχή τότε έδινε αν θυμάμαι καλα στους μονιμουσ 12+2.Μονιμοποιήθηκα πέρσι και βλέπω στο teachers.minedu.gr για τη συγκεκριμένη περίοδο μόρια δυσμενών συνθηκών 3.00. Ισχύει ή να το ψάξω ...
-
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτησω το εξής το 2008-2009 υπηρέτησα στους Φούρνους Ικαριας για 8 μήνες ως αναπληρωτής η περιοχή τότε έδινε αν θυμάμαι καλα στους μονιμουσ 12+2.Μονιμοποιήθηκα πέρσι και βλέπω στο teachers.minedu.gr για τη συγκεκριμένη περίοδο μόρια δυσμενών συνθηκών 3.00. Ισχύει ή να το ψάξω ...
Αν ήσουν αναπληρωτής πλήρους ωραρίου για 8 μήνες στους Φούρνους, έχει συμβεί λάθος με τα μόρια σου.
Τότε η α/θμια έδινε 9 και 10 ενώ η β/θμια έδινε 12 μόρια.
Το 3άρι δεν βγαίνει...
-
Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτησω το εξής το 2008-2009 υπηρέτησα στους Φούρνους Ικαριας για 8 μήνες ως αναπληρωτής η περιοχή τότε έδινε αν θυμάμαι καλα στους μονιμουσ 12+2.Μονιμοποιήθηκα πέρσι και βλέπω στο teachers.minedu.gr για τη συγκεκριμένη περίοδο μόρια δυσμενών συνθηκών 3.00. Ισχύει ή να το ψάξω ...
Ναι πλήρους ήμουν στη δευτεροβάθμια τότε, τώρα μόνιμος στην πρωτοβάθμια άρα εχει γίνει λαθος
-
Στην περίπτωση σου βέβαια δεν θα κάνεις υπολογισμό με τα ΜΔΣ της β/θμιας αλλά της α/θμιας του κοντινότερου δημοτικού.
-
Όπως και να εχει επειδή τώρα το κοιτούσα είναι 8 μήνες και 24 μέρες οπότε με αναγωγή στο τότε καθεστώς μοριοδότησης της περιοχής για πρώτο βάθμια (9 μόρια πριν το 2018) σε καμία περίπτωση δε μπορεί να ειναι 3.00 μόρια για το χρονικό διάστημα αυτό σωστά; Θα στείλω διορθωτική αίτηση μέσω του teachers.min.edu να μου αλλάξου. Σε ευχαριστώ πολύ !!!
-
Γνωρίζει κάποιος/α να απαντήσει σχετικσ με τη περίπτωση που κάποιος επιλέγει να διοριστεί και να υπηρετησει σε δυσπρόσιτο επί σειρά ετών, αλλά αποφασίζει (όταν θα έχει το δικαίωμα) να κάνει αίτηση απόσπασης στο εξωτερικό, τι θα ισχύσει αν τελικά πάρει την απόσπαση, αναφορικά με τη μοριοδοτηση για τις μονάδες συνθηκών διαβίωσης (ΜΣΔ) στα χρόνια που θα υπηρετει σε σχολεία στο εξωτερικό; Συνεχίζει να μοριοδοτειται το ίδιο σαν να υπηρετεί στο δυσπρόσιτο ή υπάρχει αλλαγή δεδομένων και τι περιλαμβάνει αυτή;
-
Γνωρίζει κάποιος/α να απαντήσει σχετικσ με τη περίπτωση που κάποιος επιλέγει να διοριστεί και να υπηρετησει σε δυσπρόσιτο επί σειρά ετών, αλλά αποφασίζει (όταν θα έχει το δικαίωμα) να κάνει αίτηση απόσπασης στο εξωτερικό, τι θα ισχύσει αν τελικά πάρει την απόσπαση, αναφορικά με τη μοριοδοτηση για τις μονάδες συνθηκών διαβίωσης (ΜΣΔ) στα χρόνια που θα υπηρετει σε σχολεία στο εξωτερικό; Συνεχίζει να μοριοδοτειται το ίδιο σαν να υπηρετεί στο δυσπρόσιτο ή υπάρχει αλλαγή δεδομένων και τι περιλαμβάνει αυτή;
εγκυκλιος μεταθεσεων
"3.2.4 Ειδικές ρυθμίσεις Μ.Σ.Δ.
α) Απόσπαση στο εξωτερικό: Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 8 περ. ι του π.δ. 50/1996 (45Α΄) «Ο χρόνος απόσπασης των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της
-
εγκυκλιος μεταθεσεων
"3.2.4 Ειδικές ρυθμίσεις Μ.Σ.Δ.
α) Απόσπαση στο εξωτερικό: Σύμφωνα με το άρθρο 16 παρ. 8 περ. ι του π.δ. 50/1996 (45Α΄) «Ο χρόνος απόσπασης των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της