Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: harac στις Απριλίου 20, 2017, 11:20:20 pm
-
Από τη μία μας λένε για δημιουργικές εργασίες, πρότζεκτ κλπ. με άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και από την άλλη δεν επιτρέπουν σε ειδικούς ή επιστήμονες να έρθουν στο σχολείο και να μιλήσουν στους μαθητές για θέματα που τα γνωρίζουν καλύτερα από εμάς (πχ. αιμοδοσία, οδική ασφάλεια, εξαρτήσεις κλπ). Οπωσδήποτε πρέπει να γίνεται επιλογή από
-
Στις επισκέψεις τρίτων-εξωσχολικών περιλαμβάνονται και οι ενοχλητικοί κομματικοί αντριπρόσωποι όλων των από-κομμάτων που έρχονται κατά καιρούς στις σχολικές μονάδες για "συνδηκαληστική ενημέρωση"- προπαγάνδα ; ; ;
ή αυτοί εξαιρούνται...ή αυτοί δεν παρακωλύουν το διδακτικό έργο των διδασκόντων, διότι όλες οι ενημερώσεις τους λαμβάνουν χώρα ΕΝΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ; ; ; ; ;
η υποκρισία και η άθλια πολιτική ορθότητα σε όλο τους το "μεγαλείο".....
-
Σιγά μην καθήσουν οι μαθητές εκτός ωραρίου για να ακούσουν για αιμοδοσία κλπ. Εκτός αυτού σε πολλά σχολεία της επαρχίας αυτό είναι πρακτικά αδύνατο, γιατί με το σχόλασμα του 7ώρου, αναχωρούν και τα λεωφορεία για τα χωριά. Στο δικό μου σχολείο πάνω από 70% των μαθητών είναι από χωριά. Επίσης η συντριπτική πλειοψηφία των καθηγητών μετακινείται με γκρούπ. Ποιός θα μείνει να παρακολουθήσει την οποιαδήποτε εκδήλωση μετά το τέλος του ωραρίου?
-
greedo,
το ίδιο συμβαίνει και στο δικό μου, σίγουρα και στα περισσότερα σχολεία της επαρχίας. Για πρακτικούς λόγους, δεν κάθονται ούτε λεπτό παραπάνω. Αφού, λοιπόν, ουσιαστικά κατάργησαν τα πολιτιστικά/περιβαλλοντικά κλπ. προγράμματα με την κατάργηση συμπλήρωσης ωραρίου, τώρα πάνε στο επόμενο βήμα που είναι η έμμεση κατάργηση των εκδηλώσεων.
-
οι συνδηκαλησταράδες όμως έρχονται σε όλες τις σχολικές μονάδες ΕΝΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ, παρεμποδίζοντας πολλές φορές την ομαλή τήρηση του ωρολόγιου προγράμματος, αφού η "ενημέρωση-προπαγάνδα" δεν κρατάει μόνο το δεκάλεπτο του διαλείμματος, αλλά σχεδόν πάντοτε επεκτείνεται και την ώρα των μαθημάτων.... ΑΙΣΧΟΣ
-
Από τη μία μας λένε για δημιουργικές εργασίες, πρότζεκτ κλπ. με άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία και από την άλλη δεν επιτρέπουν σε ειδικούς ή επιστήμονες να έρθουν στο σχολείο και να μιλήσουν στους μαθητές για θέματα που τα γνωρίζουν καλύτερα από εμάς (πχ. αιμοδοσία, οδική ασφάλεια, εξαρτήσεις κλπ). Οπωσδήποτε πρέπει να γίνεται επιλογή από
-
1. Πιστεύετε ότι το μέτρο είναι προσωρινό; Από μόνοι τους δεν νομίζω ότι θα το αλλάξουν, εκτός αν φάνε κράξιμο.
2. Όπως φαίνεται, θέλουν να τα έχουν καλά με τους συνδικαλιστές (για να μη τους πηγαίνουν κόντρα) για αυτό και δεν τους πειράζουν.
3. Γιά τη Γ' Λυκείου, ναι, δεν υπάρχουν περιθώρια. Για τις άλλες τάξεις, όμως (αν συμφωνεί ο σύλλογος), γιατί να μη γίνει μία ομιλία ή μία παρουσίαση; Σε μαθήματα όπως το πρότζεκτ, άνετα μπορεί να συνδυαστεί κάτι τέτοιο με το περιεχόμενο του μαθήματος και να το κάνει πιο ενδιαφέρον.
-
Στην απαγόρευση ¨τρίτων-εξωσχολικών" να συμπεριληφθούν και οι συνδηκαλησταράδες, όλων των κομματικών αποχρώσεων, που παρατύπως έρχονται στις σχολικές μονάδες ΕΝΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ, και με τις "ενημερώσεις" τους παρακωλύουν την τήρηση του ωρολόγιου προγράμματος και των μαθημάτων...
Οι "ενημερώσεις" αυτές, σχεδόν ποτέ δεν περιορίζονται στο δεκάλεπτο των διαλλειμμάτων, αλλά πάντοτε "τρώνε" χρόνο και από την ώρα των μαθημάτων... με αποτέλεσμα να χάνονται διδακτικές ώρες....
-
Και εσείς γιατί κάθεστε και τους ακούτε;
-Με συγχωρείτε, έχω μάθημα, και τέλος.
-
Με άλλα λόγια το Υπουργείο λέει "όχι" στα διάφορα αιτήματα τρίτων.
Και καλά κάνει για πολλούς και διάφορους λόγους, κυρίως επειδή δεν μπορεί ο οιοσδήποτε τρίτος να ¨ενημερώνει" τους μαθητές για οποιοδήποτε θέμα και να το παρουσιάζει με όποιο τρόιπο επιθυμεί, πολύ δε περισσότερο σε μια χώρα με ένα εκπαιδευτικό σύστημα "οπερέτα" στην οποία ουδείς εμπιστεύεται ουδένα- ατομικά και θεσμικά.
Ανυπομονώ κάποιο καλοκαίρι να υπάρξει μια ανακοίνωση που να λέει ότι από την ερχόμενη σχολική χρονιά τα πάντα αλλάζουν σε ότι εχει να κάνει με τα σχολεία και τα πανεπιστήμια της χώρας και ότι τίποτα δεν θα είναι ίδιο με ότι γνωρίζαμε μέχρι τώρα.
Να στρωθούν όλα τα κόμματα στη δουλειά και να συμφωνήσουν σε ένα σύστημα σωστό, σύγχρονο, ευρωπαικό, απαλλαγμένο από την παραπαιδεία και με ΄ ορίζοντα μακρινό.
Αυτά έχει ανάγκη το εκπαιδευτικό σύστημα της κάθε χώρας και όχι το Υπουργείο να δείχνει ότι δήθεν ενδιαφέρεται για την ενημέρωση των μαθητών, περιμένοντας ή έστω επιτρέποντας σε τρίτους να τους "ενημερώσουν", την ίδια στιγμή που αυξάνει τις ώρες στους καθηγητές, που τους μειώνει το μισθό, που τα φροντιστήρια οργιάζουν, που στα "σπουδαία" ελληνικά πανεπιστήμια δεν πατάει κανείς πέρα από κάποιους αφρικανους, που τα αμφιθέτρα είναι γεμάτους σκουπιδοτενεκέδες, που οι καταλήψεις πάνε σύννεφο, που τις εργασίες των φοιτητών τις κάνουν γραφεία που παρέχουν "υπηρεσίες υποστήριξης φοιτητων", κλπ, κλπ.
-
Δεν συζητάμε για οποιοδήποτε τρίτο, αλλά για ειδικούς που μπορούν να παρουσιάσουν κάποια συγκεκριμένα θέματα καλύτερα από τους εκπαιδευτικούς π.χ. ιατροί, καθηγητές πανεπιστημίων, συγγραφείς (εδώ θέλει πολύ προσοχή), καλλιτέχνες (και εδώ σηκώνει πολύ συζήτηση, αλλά πρέπει να γίνει μία αρχή) κλπ. φυσικά, πάντα με την έγκριση συλλόγου καθηγητών και υπευθύνων σχολικών δραστηριοτήτων, καθώς και συμβούλων παιδαγωγικής ευθύνης.
Συμφωνώ με το χάλι του εκπαιδευτικού συστήματος και την ανάγκη ουσιαστικής αλλαγής, αλλά το ένα δεν αποκλείει το άλλο.
-
Με άλλα λόγια το Υπουργείο λέει "όχι" στα διάφορα αιτήματα τρίτων.
Και καλά κάνει για πολλούς και διάφορους λόγους, κυρίως επειδή δεν μπορεί ο οιοσδήποτε τρίτος να ¨ενημερώνει" τους μαθητές για οποιοδήποτε θέμα και να το παρουσιάζει με όποιο τρόιπο επιθυμεί, πολύ δε περισσότερο σε μια χώρα με ένα εκπαιδευτικό σύστημα "οπερέτα" στην οποία ουδείς εμπιστεύεται ουδένα- ατομικά και θεσμικά.
Ανυπομονώ κάποιο καλοκαίρι να υπάρξει μια ανακοίνωση που να λέει ότι από την ερχόμενη σχολική χρονιά τα πάντα αλλάζουν σε ότι εχει να κάνει με τα σχολεία και τα πανεπιστήμια της χώρας και ότι τίποτα δεν θα είναι ίδιο με ότι γνωρίζαμε μέχρι τώρα.
Να στρωθούν όλα τα κόμματα στη δουλειά και να συμφωνήσουν σε ένα σύστημα σωστό, σύγχρονο, ευρωπαικό, απαλλαγμένο από την παραπαιδεία και με ΄ ορίζοντα μακρινό.
Αυτά έχει ανάγκη το εκπαιδευτικό σύστημα της κάθε χώρας και όχι το Υπουργείο να δείχνει ότι δήθεν ενδιαφέρεται για την ενημέρωση των μαθητών, περιμένοντας ή έστω επιτρέποντας σε τρίτους να τους "ενημερώσουν", την ίδια στιγμή που αυξάνει τις ώρες στους καθηγητές, που τους μειώνει το μισθό, που τα φροντιστήρια οργιάζουν, που στα "σπουδαία" ελληνικά πανεπιστήμια δεν πατάει κανείς πέρα από κάποιους αφρικανους, που τα αμφιθέτρα είναι γεμάτους σκουπιδοτενεκέδες, που οι καταλήψεις πάνε σύννεφο, που τις εργασίες των φοιτητών τις κάνουν γραφεία που παρέχουν "υπηρεσίες υποστήριξης φοιτητων", κλπ, κλπ.
Η τελευταία σου παράγραφος αποτυπώνει με μεστό και σαφή τρόπο το τι επικρατεί σήμερα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και χαίρομαι που κάποιος λέει τα πράγματα με το όνομά τους, χωρίς ωραιοποιήσεις, αλλά με αντικειμενικότητα!
Μπράβο, συνάδελφε!
-
Να στρωθούν όλα τα κόμματα στη δουλειά και να συμφωνήσουν σε ένα σύστημα σωστό, σύγχρονο, ευρωπαικό, απαλλαγμένο από την παραπαιδεία και με ΄ ορίζοντα μακρινό.
Και πως θα ζησουν αυτοι που ασχολουνται στην παραπαιδεια? Για εξηγησε μου το ιδιοφυες σχεδιο δεδομενου οτι το Δημοσιο εκλεισε τις πυλες του.... 8)
-
Και πως θα ζησουν αυτοι που ασχολουνται στην παραπαιδεια? Για εξηγησε μου το ιδιοφυες σχεδιο δεδομενου οτι το Δημοσιο εκλεισε τις πυλες του.... 8)
Γιατί όσοι ασχολούνται με την παραπαιδεία ζουν σήμερα; Τα φροντιστήρια τα "φεσώνουν" και τα περισσότερα δυσκολεύονται να κρατηθούν και τα ιδιαίτερα έχουν "πέσει" πολύ χαμηλά! Οι καλές μέρες έχουν περάσει ανεπιστρεπτί! Σήμερα ζουν μόνο όσοι είναι στη δημόσια εκπαίδευση και κάνουν και ιδιαίτερα!
Το δημόσιο σχολείο δεν έχει κλείσει τις πύλες του, από τη στιγμή που χρειάζονται περίπου 18000 αναπληρωτές για την ομαλή λειτουργία των σχολείων κάθε χρόνο! Ανάγκες υπάρχουν και το γνωρίζουν όλοι! Αν έχει κλείσει, να μην καλεί καθόλου αναπληρωτές και να τα βγάλει πέρα με όσους μονίμους υπάρχουν!
Απλά όλοι όσοι δουλεύουν ως αναπληρωτές θεωρούν ότι είναι καλά κι έτσι, βολεύονται με τα λίγα που τους δίνουν (μέγα λάθος) και δεν οργανώνονται να απαιτήσουν μαζικούς διορισμούς στην παιδεία!
-
Και πως θα ζησουν αυτοι που ασχολουνται στην παραπαιδεια? Για εξηγησε μου το ιδιοφυες σχεδιο δεδομενου οτι το Δημοσιο εκλεισε τις πυλες του.... 8)
Υποθέτω ότι η ερώτηση είναι αστείο και δεν την κανεις στα σοβαρά.
-
συνάδελφοι μην ξεφεύγετε από το θέμα του topic, από αλλού ξεκίνησε η συζήτηση