Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Υποστηρικτικές δομές => Μήνυμα ξεκίνησε από: pote στις Ιουνίου 20, 2017, 12:02:55 pm
-
Παιδιά εσείς που δουλέψατε σε ΔΥΕΠ φέτος, πως σας φάνηκε;
Το μετανιώσατε ή το αντίθετο;
Χρειάστηκε να κάνετε εμβόλια;
Υπήρχαν θέματα υγείας;
Τα παιδιά πως ήταν; Πως γινόταν η συνεννόηση;
-
Γεια σας! Θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι απαραίτητα πρόσθετα προσόντα για πρόσληψη στις δομές π.χ. σεμινάρια, μεταπτυχιακά και πώς ακριβώς γίνεται η κλήση. Ευχαριστώ.
-
Οχι δεν απαιτειται καποιο ειδικο προσον,μοναδικο κριτηριο η θεση στον πινακα.οι περισσοτερες προσληψεις ειναι μειωμενου ωραριου εκτος δασκαλων και νηπιαγωγων νομιζω,ισως και πολυ λιγους φιλολογους.
-
Γνωρίζετε τελικά αν θα υπάρξει πίνακας από τον οποίο θα γίνονται οι προσλήψεις σε ΔΥΕΠ ?
-
Καλημέρα, δεν αντιλήφθηκα έγκαιρα τις ημερομηνίες αιτήσεων στον OPSYD γνωρίζει κάποιος ,αν μου έμεινε κάποια δυνατότητα υποβολής κάπου αλλού ? Δεν είδα και κάτι στο pde. Tι γίνεται τώρα?
-
Υπήρξε σχετικό θέμα τις μέρες εκείνες? κρίμα....
-
Ξερει κανεις ποτε αναμενεται η Αφαση για προσληψεις αναπληρωτων ΔΥΕΠ;Ειχα διαβασει για αυτη την βδομαδα αλλα θυμαμαι περυσι ειχαν ξεκινησει Δεκεμβρη;Ευχαριστω!
-
Όντως είχαν πει για αυτή την εβδομάδα, προσωπικά όμως εκτιμώ είτε στο τέλος αυτής είτε από την επόμενη...
-
Τελικα,wam βγηκες αληθης στις προβλεψεις απο οτι διαβασα σημερα στα εκπαιδευτικα site θα παρουν απο βδομαδα κ μετα:·)Αυτο που δε καταλαβα,ειναι αυτο που εγραφαν οτι"..Οι ΔΥΕΠ δεν πρόκειται να τρέξουν πριν τη
-
είναι λογικό να βγει πρώτα η β΄ φάση και μετά οι δυεπ.. αν έβγαιναν πρώτα οι δυεπ με προσλήψεις μειωμ. ωραρίου, όσοι αναπληρωτές τις στελέχωναν, θα έφευγαν όταν προσλαμβάνονταν ως αναπληρωτές πλήρους στη β' φάση
-
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση!!Δλδ. πχ.εννοεις αν ενας ειναι μειωμενου ΔΥΕΠ κμετα τον επερναν πληρες στην ειδικη αγωγη (εαν ειχα κανει κ εκει καποιος) λογικα θα εφευγε οποτε θα εμενε κενη θεση.Αν ηταν μονο Γενικης,η αναβαθμιση σε πληρους σε ιδια βαθμιδα κ περιοχη πως θα επηρεαζε;Δεν θα παρεμενε κ στην ΔΥΕΠ κ στο σχολειο αναβαθμισης;Χμμ...μαλλον τα χω μπερδεμενα στο μυαλο μου,με τα χρονια ελπιζω να τα ξεδυαλυνω,ευχαριστω πολυ για απαντηση!:·)
-
Καλησπέρα. Γνωρίζει κανείς με σιγουριά τα ωράρια των δυεπ στην πρωτοβάθμια? Είναι μεσημέρι? Ευχαριστώ.
-
Ναι, μεσημερι ειναι. 14.00 με 18.00 μμ
-
Ναι, μεσημερι ειναι. 14.00 με 18.00 μμ
Ευχαριστώ!
-
Σε μειωμενου ωραριου ειδικοτητες ποσες ωρες περιπου δινουν 15 ή μπορει κ λιγοτερο;
-
Συνήθως δίνουν 15 γιατί τα ΔΥΕΠ δουλεύουν με συνδιδασκαλίες.
-
Σε μειωμενου ωραριου ειδικοτητες ποσες ωρες περιπου δινουν 15 ή μπορει κ λιγοτερο;
Καλησπέρα. Μπορείτε να μου πείτε τι είναι τα ΔΥΕΠ και πως μπορεί να εργαστεί κανείς σε αυτά; (Μέσω δημοσίου όπως και με τις λίστες αναπληρωτών; Χρειάζεται μεταπτυχιακό στην Διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας; Ποιοι οι φορείς για τους μετανάστες και πρόσφυγες στην Ελλάδα; )
-
Καλησπέρα. Μπορείτε να μου πείτε τι είναι τα ΔΥΕΠ και πως μπορεί να εργαστεί κανείς σε αυτά; (Μέσω δημοσίου όπως και με τις λίστες αναπληρωτών; Χρειάζεται μεταπτυχιακό στην Διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας; Ποιοι οι φορείς για τους μετανάστες και πρόσφυγες στην Ελλάδα; )
Μια καλή αρχή, για να λύσεις τις απορίες σου, είναι ο παρακάτω σύνδεσμος. (ξεκίνα να διαβάζεις από τις παλιότερες προς τις νεότερες ημερομηνίες)
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/anaplirotes-oromisthioi/183-prosklhsh-aitiseis-anaplhrotes
ΥΓ. Λόγω του νέου συστήματος διορισμού/προσλήψεων, ο τρόπος να προσληφθείς ενδεχομένως θα αλλάξει.
-
Σε ευχαριστώ ομως το λινκ δεν ανοίγει. Είμαι φιλόλογος χωρίς προϋπηρεσία σε σχολείο δημόσιο ή ιδιωτικό και θέλω να ρωτήσω ποιες δομές εκπαίδευσης προσφύγων και μεταναστών υπάρχουν στην Ελλάδα και πως κανείς μπορεί να εργαστεί σε αυτές; (Με πίνακα αναπληρωτών; Είναι φουλ;)
:)
-
Σε ευχαριστώ ομως το λινκ δεν ανοίγει. Είμαι φιλόλογος χωρίς προϋπηρεσία σε σχολείο δημόσιο ή ιδιωτικό και θέλω να ρωτήσω ποιες δομές εκπαίδευσης προσφύγων και μεταναστών υπάρχουν στην Ελλάδα και πως κανείς μπορεί να εργαστεί σε αυτές; (Με πίνακα αναπληρωτών; Είναι φουλ;)
:)
Να παρακολουθείς ό,τι νεότερο βγαίνει, μήπως αλλάξει κάτι. Προς το παρόν οι θέσεις καλύπτονται με μόνιμους
και αναπληρωτές (με βάση την προϋπηρεσία, όχι κάποιο ειδικό προσόν).
-
Σε ευχαριστώ :)
-
Ίδρυση Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ) (https://www.pde.gr/index.php?page=10168)
-
Καλησπέρα... συνηθως μετα την έκδοση του Φεκ σε πόσες μέρες γίνονται οι πρώτες προσληψεις στα δυεπ?γνωριζει κάποιος?
-
ακαδημαϊκά , αφού οι μόνιμοι δύσκολα επιλέγουν να πάνε , αλλά διαβάζοντας και το ΦΕΚ με το νόμο και προσκλήσεις να ρωτήσω όποιον ξέρει τι γίνεται σε αυτή τη δομή :
η διατύπωση είναι τόσο μυστήρια-θολή για το ποιοι μπορούν να πάνε. αναφέρεται σε συμπλήρωση , διάθεση, απόσπαση και τελικά προτεραιότητα (και μόνο ! άρα και άλλοι; ) όσων ανήκουν στο οικείο ΠΥΣΔΕ-ΠΥΣΠΕ. ο ΔΔΕ-ΔΠΕ (όπως βλέπω) και όχι ο περιφερειακός (το πιο λογικό αυτό θα ήταν) δημοσιεύει πρόσκληση; κοινοποιείται παντού , άρα μπορεί να αποσπαστεί και από άλλη ΔΔΕ-ΔΠΕ κάποιος ; Και πώς γίνεται αυτή η απόσπαση ; Τι τρελά εννοούν; Δεν είναι σίγουρο να μπορούν να απαντήσουν υπάλληλοι σε ΔΠΕ-ΔΔΕ φαντάζομαι... (συνήθως αναπληρωτές καλύπτουν, οπότε δεν υπάρχει θέμα, αλλά για τη διοικητική αλχημεία έχω απορία).
-
Οι μόνιμοι φιλόλογοι πώς μπορούν να εργαστούν στις ΔΥΕΠ; Υπαρχουν ειδικά προσόντα ς
-
Οι μόνιμοι φιλόλογοι πώς μπορούν να εργαστούν στις ΔΥΕΠ; Υπαρχουν ειδικά προσόντα ς
δεν μπορούν , δεν βγαίνει πρόσκληση πουθενά - όσο γνωρίζω. ακατανόητο.
-
Οι μόνιμοι φιλόλογοι πώς μπορούν να εργαστούν στις ΔΥΕΠ; Υπαρχουν ειδικά προσόντα ς
Μπορούν να ζητήσουν απόσπαση για εκεί( όταν βγει η εγκύκλιος των αποσπασεων)για να εργαστούν ως συντονιστες.Δεν απαιτούνται ειδικά προσόντα
-
Ευχαριστώ πολύ
-
Μπορούν να ζητήσουν απόσπαση για εκεί( όταν βγει η εγκύκλιος των αποσπασεων)για να εργαστούν ως συντονιστες.Δεν απαιτούνται ειδικά προσόντα
γνωρίζεις κάποιον μόνιμο που εργάζεται ως εκπαιδευτικός στη ΔΥΕΠ; δεν υπάρχει συντονιστής ΔΥΕΠ, οι ΣΕΠ τοποθετούνται με απόσπαση αλλά έχουν άλλο ρόλο (υπερκείμενο) , δεν τοποθετούνται σε ΔΥΕΠ αλλά σε κέντρο ή περιοχή (αστικού ιστού), έχουν ήδη αποσπαστεί και μάλιστα με ειδικά κριτήρια , αν και χωρίς μοριοδότηση. Ο χωρίς ειδικά προσόντα θα χάσει θέση από όποιον τα έχει. Νόμος προέβλεπε μονίμους σε ΔΥΕΠ (στην τάξη) αλλά δεν έχω δει να εφαρμόζεται. Οι ΣΕΠ είναι άλλο πράγμα , δεν διδάσκουν.
Οι μόνιμοι φιλόλογοι πώς μπορούν να εργαστούν στις ΔΥΕΠ; Υπαρχουν ειδικά προσόντα ς
Εγώ κατάλαβα ότι ρωτάς να πάνε στις ΔΥΕΠ να διδάξουν. Με ενδιαφέρει να δω αν θα βρεις άκρη , μόνο μη μόνιμους βλέπω χρόνια ότι παίρνουν. Έχει η περιοχή σου, μήπως να ρωτήσεις ; Το είχα απορία παλιά κι εγώ (διοικητικά) τι θα απαντήσουν .
-
γνωρίζεις κάποιον μόνιμο που εργάζεται ως εκπαιδευτικός στη ΔΥΕΠ; δεν υπάρχει συντονιστής ΔΥΕΠ, οι ΣΕΠ τοποθετούνται με απόσπαση αλλά έχουν άλλο ρόλο (υπερκείμενο) , δεν τοποθετούνται σε ΔΥΕΠ αλλά σε κέντρο ή περιοχή (αστικού ιστού), έχουν ήδη αποσπαστεί και μάλιστα με ειδικά κριτήρια , αν και χωρίς μοριοδότηση. Ο χωρίς ειδικά προσόντα θα χάσει θέση από όποιον τα έχει. Νόμος προέβλεπε μονίμους σε ΔΥΕΠ (στην τάξη) αλλά δεν έχω δει να εφαρμόζεται. Οι ΣΕΠ είναι άλλο πράγμα , δεν διδάσκουν.
Εγώ κατάλαβα ότι ρωτάς να πάνε στις ΔΥΕΠ να διδάξουν. Με ενδιαφέρει να δω αν θα βρεις άκρη , μόνο μη μόνιμους βλέπω χρόνια ότι παίρνουν. Έχει η περιοχή σου, μήπως να ρωτήσεις ; Το είχα απορία παλιά κι εγώ (διοικητικά) τι θα απαντήσουν .
Ναι, οι ΣΕΠ ασκουν μόνο διοικητικό έργο κ σ;'αυτές τις θέσεις αποσπώνται μονο μόνιμοι.
Οι υπέυθυνοι του εκάστοτε ΔΥΕΠ ασκούν και διοικητικό και διδακτικό έργο και μπορεί να είναι είτε μόνιμοι αποσπασμένοι(γνωρίζω τέτοια περίπτωση) είτε αναπληρωτές (μόνο συγκεκριμένοι κλάδοι)
Άρα σε αυτό που ρώτησε η συνάδελφος προηγούμενως η πλήρης απάντηση είναι ότι αν ενας μόνιμος φιλόλογος θέλει να εργαστεί σε ΔΥΕΠμπορεί να κάνει δυο πράγματα:
α)να ζητήσει απόσπαση ως συντονιστής (μονο διοικητικό έργο)
β)να ζητήσει απόσπαση ως υπεύθυνος ΔΥΕΠ (διοικτικό + διδακτικό έργο)
Επίσης , υπάρχουν κάποια κριτήρια που μοριοδοτούνται αξιολογικά αλλά εξ όσων γνωρίζω δεν είναι προαπαιτούμενα.
-
Οι υπέυθυνοι του εκάστοτε ΔΥΕΠ ασκούν και διοικητικό και διδακτικό έργο και μπορεί να είναι είτε μόνιμοι αποσπασμένοι(γνωρίζω τέτοια περίπτωση) είτε αναπληρωτές (μόνο συγκεκριμένοι κλάδοι)
Επειδή γενικά δεν προκηρύσσονται όπως θα έπρεπε οι θέσεις αυτές , θες να πεις σε ποια ΔΥΕΠ (περιοχή, να δούμε πού βγήκε η πρόσκληση), όπως ρώτησα εξαρχής; Κρυφό είναι; Ξαναλέω ότι δεν είναι κοινή πρακτική αυτό.
Εγώ δεν ξέρω ΚΑΜΙΑ περίπτωση και πρόσκληση.
-
Άρα σε αυτό που ρώτησε η συνάδελφος προηγούμενως η πλήρης απάντηση είναι ότι αν ενας μόνιμος φιλόλογος θέλει να εργαστεί σε ΔΥΕΠμπορεί να κάνει δυο πράγματα:
α)να ζητήσει απόσπαση ως συντονιστής (μονο διοικητικό έργο)
β)να ζητήσει απόσπαση ως υπεύθυνος ΔΥΕΠ (διοικτικό + διδακτικό έργο)
Επίσης , υπάρχουν κάποια κριτήρια που μοριοδοτούνται αξιολογικά αλλά εξ όσων γνωρίζω δεν είναι προαπαιτούμενα.
Δεν απάντησες έτσι την πρώτη φορά. Πού ζητάς απόσπαση ως υπεύθυνος; Το έχεις κάνει; Χωρίς πρόσκληση; Ας απαντήσει η ίδια τι εννοούσε, διότι κατάλαβα ως απλή εκπαιδευτικός και δεν απαντάς σε αυτό επί της ουσίας.
-
Δεν απάντησες έτσι την πρώτη φορά. Πού ζητάς απόσπαση ως υπεύθυνος; Το έχεις κάνει; Χωρίς πρόσκληση; Ας απαντήσει η ίδια τι εννοούσε, διότι κατάλαβα ως απλή εκπαιδευτικός και δεν απαντάς σε αυτό επί της ουσίας.
Ε, ναι ,φυσικά δεν απάντησα έτσι την πρώτη φορά γι'αυτό ξανά απάντησα δίνοντας μια πληρέστερη ,όπως έγραψα, απάντηση.Το είδες ότι το διευκρινίσα ή όχι?
Εγώ δεν το έχω κάνει διότι τώρα διορίστηκα όμως η υπεύθυνη που είχαμε προπερσι στο ΔΥΕΠ ήταν μόνιμη αποσπασμένη .
Υ.γ το ύφος σου δεν το καταλαβαίνω κ ούτε μ' ενδιαφέρει να τι καταλάβω γιατί δεν μου αρέσει καθόλου Έγραψα αυτά που ξέρω .Σε καλύπτουν ,δε σε καλύπτουν , πρόβλημα σου .Αν έχεις να προσθέσεις ή να διορθώσεις κάτι , καλώς .Αλλά ,όχι το δάχτυλο δεν θα μας το κουνάς.
-
Εγώ δεν το έχω κάνει διότι τώρα διορίστηκα όμως η υπεύθυνη που είχαμε προπερσι στο ΔΥΕΠ ήταν μόνιμη αποσπασμένη .
Υ.γ το ύφος σου δεν το καταλαβαίνω κ ούτε μ' ενδιαφέρει να τι καταλάβω γιατί δεν μου αρέσει καθόλου Έγραψα αυτά που ξέρω .Σε καλύπτουν ,δε σε καλύπτουν , πρόβλημα σου .Αν έχεις να προσθέσεις ή να διορθώσεις κάτι , καλώς .Αλλά ,όχι το δάχτυλο δεν θα μας το κουνάς.
Δε μας λες πού όμως ! Μάλλον δεν διαβάζεις και δεν εννοείς τι γράφω. Είμαι σαφέστατος και ειλικρινής στις ερωτήσεις.
Για τα λοιπά και αυτά που βλέπεις να κουνιούνται απευθύνσου σε αρμόδιο...
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Εννοουσα να διδάξω κανονικά στις ΔΥΕΠ. Οχι διοικητικά ή ως συντονίστρια...
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Εννοουσα να διδάξω κανονικά στις ΔΥΕΠ. Οχι διοικητικά ή ως συντονίστρια...
Αγαπητή, όπως είδες για κάποιους ήταν σαφές εξαρχής τι ρωτάς. Επανέρχομαι ότι κι εγώ θα ήθελα να μάθω τι συμβαίνει και γιατί (προσοντούχοι ενίοτε ή έστω επιθυμούντες) μόνιμοι αποκλείονται ουσιαστικά. Πουθενά δεν έχω ακούσει να διαθέτουν ή να αποσπούν. Ας τοποθετηθεί όποιος γνωρίζει. Είναι θέμα ίσως απορρόφησης ΕΣΠΑ; Αν κάνεις κινήσεις και επιθυμείς , μάς ενημερώνεις. Δύσκολα βρίσκεται άκρη πάντως... Επικοινώνησε με το υπαιθ (αυτοτελές τμήμα προσφύγων, είναι ευπροσήγοροι).
ΥΓ. Ελπίζω εσύ να μη βλέπεις "πράγματα" να κουνιούνται στα σχόλιά μου, ε ; Θα τρελαθούμε εδω μέσα.
-
Δε μας λες πού όμως ! Μάλλον δεν διαβάζεις και δεν εννοείς τι γράφω. Είμαι σαφέστατος και ειλικρινής στις ερωτήσεις.
Για τα λοιπά και αυτά που βλέπεις να κουνιούνται απευθύνσου σε αρμόδιο...
Τι 'που' να σου πω? Υπεύθυνη λέμε.Οι υπεύθυνοι εξήγησα προηγουμένως ότι είναι στα ΔΥΕΠ ,διδάσκουν κ ασκούν διοικητικό έργο .οι συντονιστές έχουν μόνο διοικητικό .
Κατά τα λοιπά
με τα κόμπλεξ τα δικά σου δεν είμαι αρμόδια να ασχοληθώ εγώ.Ντροπη σου για τον αισχρό τρόπο που απευθύνεσαι στους αλλους.Αυτό έχω μόνο να πω, για να μην πω τίποτα χειρότερο.
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Εννοουσα να διδάξω κανονικά στις ΔΥΕΠ. Οχι διοικητικά ή ως συντονίστρια...
Συναδέλφισσα βρήκα αυτό
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4547/2018
Άρθρο 75
Λειτουργία των Δ.Υ.Ε.Π. -
Καθορισμός αρμοδιοτήτων
3. Οι οικείοι διευθυντές πρωτοβάθμιας και δευτερο-
βάθμιας εκπαίδευσης, πέραν των λοιπών καθηκόντων
τους, είναι αρμόδιοι για την:
γ) έκδοση των αποφάσεων ορισμού ενός (1) μόνιμου
εκπαιδευτικού, ως υπευθύνου λειτουργίας, σε κάθε
Δ.Υ.Ε.Π., καθώς και απόσπασης ή διάθεσης εκπαιδευτι-
κών για συμπλήρωση ωραρίου, ύστερα από σύμφωνη
γνώμη του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμ-
βουλίου. Το αρμόδιο περιφερειακό υπηρεσιακό συμβού-
λιο λαμβάνει υπόψη του και συνεκτιμά τη συνδρομή των
προσόντων της παραγράφου 3 του άρθρου 79.
Άρθρο 79
Στελέχωση των Δ.Υ.Ε.Π. από μόνιμους
εκπαιδευτικούς
1. Οι Δ.Υ.Ε.Π στελεχώνονται από μόνιμους εκπαιδευ-
τικούς:
α) που βρίσκονται στη διάθεση των οικείων Περιφε-
ρειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Πρωτοβάθμιας Εκ-
παίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε.) και Περιφερειακών Υπηρεσιακών
Συμβουλίων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Δ.Ε.),
β) που διατίθενται για τη συμπλήρωση του υποχρε-
ωτικού διδακτικού τους ωραρίου ή αποσπώνται στη
σχολική μονάδα εντός της οποίας λειτουργεί η Δ.Υ.Ε.Π
ή ανήκει το Παράρτημα που έχει ιδρυθεί εντός του Κέ-
ντρου Φιλοξενίας, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην
περίπτωση β΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 72. Η δια-
δικασία συμπλήρωσης ωραρίου γίνεται σύμφωνα με τις
κείμενες διατάξεις.
2. Η διάθεση ή η απόσπαση γίνεται για ένα (1) διδακτι-
κό έτος και προτάσσονται οι εκπαιδευτικοί της οικείας
διεύθυνσης εκπαίδευσης που υποβάλλουν δηλώσεις
προτίμησης. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται οι κείμενες
διατάξεις για τις διαθέσεις και τις αποσπάσεις των εκ-
παιδευτικών.
3. Στις Δ.Υ.Ε.Π. αποσπώνται ή διατίθενται προς συμπλή-
ρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου εκπαιδευτικοί,
εφόσον διαθέτουν ένα τουλάχιστον από τα κατωτέρω
προσόντα με την εξής ιεράρχηση:
α) μεταπτυχιακές σπουδές, όπως διδακτορικό ή με-
ταπτυχιακό τίτλο σπουδών σε θέματα διαπολιτισμικής
εκπαίδευσης ή στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτε-
ρης/ξένης γλώσσας,
β) διδακτική υπηρεσία σε διαπολιτισμικά σχολεία, τά-
ξεις υποδοχής, φροντιστηριακά τμήματα και τμήματα
ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό,
γ) επιμόρφωση από δημόσιο φορέα σε θέματα διαπο-
λιτισμικής εκπαίδευσης ή στη διδασκαλία της ελληνικής
ως δεύτερης/ξένης γλώσσας,
δ) γνώση ξένων γλωσσών, με προτεραιότητα στις μη-
τρικές γλώσσες των προσφυγικών πληθυσμών (αραβική
γλώσσα, γλώσσα φαρσί ή γλώσσα ούρντου),
ε) διετή τουλάχιστον διδακτική υπηρεσία,
στ) εθελοντική συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστη-
ριότητες για τους πρόσφυγες εντός και εκτός οργανω-
μένου εκπαιδευτικού πλαισίου.
4. Ο χρόνος υπηρεσίας στις Δ.Υ.Ε.Π. προσμετράται ως
χρόνος διδακτικής υπηρεσίας.
-
Είμαι υποχρεη!! Ευχαριστώ!!
-
Είμαι υποχρεη!! Ευχαριστώ!!
Παρακαλώ! Γι'αυτό είμαστε εδώ εξάλλου, για να βοηθάμε ο ένας τον άλλο όπως μπορούμε ... :)
-
Μήπως κάποιος έχει εμπειρία από ΔΥΕΠ Πρωτοβάθμιας; Έχω διαβάσει τον σχετικό νόμο, αλλά θα ήθελα αν κάποιος έχει διδάξει εκεί να καταθέσει εντυπώσεις και εμπειρία (είμαι ειδικότητα).
-
Επανέρχομαι στη ίδια ερώτηση για ΔΥΕΠ Δευτεροβάθμιας. Μήπως κάποιος έχει διδάξει σε ΔΥΕΠ Δευτεροβάθμιας και θέλει να γράψει κάποιες εντυπώσεις για την εμπειρία του; Σήμερα η υπεύθυνη μου είπε ότι μάλλον θα μου δώσουν και εκεί ώρες.
-
Για ΔΥΕΠ Α/θμιας μπορώ να σου πω,είχα δουλέψει πριν τέσσερα χρόνια.Οι άλλες συνάδελφοι ειδικοτήτων δούλευαν και στην
-
Ήμουν σε ΔΥΕΠ
-
ΕΠ06, filro, σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Δεν είχα κάνει κάποια αίτηση, αλλά προχθές μου ήρθε έγγραφο διάθεσης από το ΠΥΣΔΕ για να συμπληρώσω ώρες. Δεν έχω κάποια σχετική επιμόρφωση, αλλά έχω όρεξη και θέλω να κάνω μάθημα στα παιδιά των μεταναστών, έστω και σε ασαφές πλαίσιο δημιουργικής απασχόλησης.
Σήμερα επικοινώνησα με τη συντονίστρια. Είπε ότι ξεκινάμε την επόμενη εβδομάδα αλλά δεν γνώριζε περισσότερα. Γίνεται πρώτη φορά ΔΥΕΠ στην περιοχή μας και από ό,τι κατάλαβα δεν υπάρχει κάποιος σχεδιασμός. Υποθέτω ότι θα πρέπει να ζητήσω από το ΔΥΕΠ και κάποια βασικά υλικά (διδάσκω εικαστικά). Ζήτησα, επίσης, από τα πρωινά σχολεία να με διευκολύνουν λίγο και στο θέμα του προγράμματος, ώστε να μην πηγαίνω για μάθημα από τις 8 το πρωί και τελειώνω το απόγευμα.
filro, δες τα π.μ. σου.
-
Καλή αρχή,ούτε εγώ είχα κάποια επιμόρφωση,είχα τσεκάρει το κουτάκι των ΔΥΕΠ και ήμουν αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου.
-
ΕΠ06, ευχαριστώ! :)
-
filro, δες τα π.μ. σου.