Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Τεχνική εκπαίδευση => ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Lasid στις Αυγούστου 24, 2017, 02:51:29 pm
-
Λίγο πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ανοίγουμε αυτό το θέμα για να συζητάμε τις προσλήψεις αναπληρωτών τεχνικών ειδικοτήτων και οποιαδήποτε ενημέρωση υπάρχει για τα αντίστοιχα κενά.
-
κάθε χρόνο η ίδια ιστορία...πρώτα θα πάρουνε πρωτοβάθμια, μετά ειδική, και στο τέλος (για μέσα Οκτώβρη περίπου) τεχνικές ειδικότητες...δυστυχώς το υπουργείο τόσα χρόνια τώρα (ανεξαρτήτου υπουργού και από-κόμματος που κυβερνά) αντιμετωπίζει τη τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση ως "αποπαίδι"...
Παντού στην Ευρώπη, η τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση είναι στις προτεραιότητες της εκπαιδευτικής πολιτικής, εκτός από το ελληνικό "κράτος".....
Εδώ ακόμη οριστικούς πίνακες δεν βγάλανε, ακόμη περιοχές δεν δηλώσαμε...
ήταν που φέτος θα γίνοταν πιο γρήγορα η διαδικασία, ήταν που φέτος με την έναρξη της σχολικής χρονιάς δεν θα υπήρχαν κενά, ήταν που θα διορίζονταν 20.000 εκπαιδευτικοί όπως έλεγε και ο προηγούμενος, δίχως πτυχίο τριτοβάθμιας υπουργός...
-
Έχει να γίνει με την έναρξη του σχολικού έτους στα ΕΠΑΛ...
Οι 2 νεκροθάφτες (κατά τα φαινόμενα) των ΕΠΑΛ έχουν ζητήσει να γίνει αύριο έγκριση των Ολιγομελών από ΠΔΕ (όσων μπορούν να γίνουν βάσει των ορίων που προβλέπει η σχετική Υπουργική Απόφαση, δηλ. ελάχιστων).
-
Έχει να γίνει με την έναρξη του σχολικού έτους στα ΕΠΑΛ...
Οι 2 νεκροθάφτες (κατά τα φαινόμενα) των ΕΠΑΛ έχουν ζητήσει να γίνει αύριο έγκριση των Ολιγομελών από ΠΔΕ (όσων μπορούν να γίνουν βάσει των ορίων που προβλέπει η σχετική Υπουργική Απόφαση, δηλ. ελάχιστων).
Αυτά να τα βλέπουν οι συνδηκαλησταράδες (όλων των κομμάτων) που κάποιοι από αυτούς, τρομάρα τους , προέρχονται και από την τεχνική εκπαίδευση... τα ΕΠΑΛ κάθε χρόνο, το αποπαίδι, ο φτωχός συγγενής του εκπαιδευτικού συστήματος...
το βάρος στην ειδική αγωγή, στη πρωτοβάθμια, και άσε τα ΕΠΑΛ να ....
-
Σύμφωνα με όσα λέει το υπουργείο, να περιμένουμε από εβδομάδα και προσλήψεις τεχνικών ειδικοτήτων ; ; ;
Αφού λένε "Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων για την
-
Καλό θα είναι να προσληφθούν γιατί υπάρχουν πολλά κενά Τεχνικών ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ.
-
Σύμφωνα με όσα λέει το υπουργείο, να περιμένουμε από εβδομάδα και προσλήψεις τεχνικών ειδικοτήτων ; ; ;
Αφού λένε "Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων για την
-
Συνάδελφοι πότε να περιμένουμε πρώτη φάση για τεχνικές ειδικότητες ;
α) μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου
β) το πρώτο δεκαήμερο του Οκτώβρη
γ) από 10 Οκτώβρη και μετά
δ) κατά τα τέλη Οκτώβρη
-
Πάντως το "Θα προσληφθούν εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων για την
-
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΣΗΜΕΡΑ 5/9/2017 ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ 950 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟ
-
08-09-16 Προσλήψεις 740 αναπληρωτών Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών, Χημικών,
-
http://www.minedu.gov.gr/news/29985-06-09-17-proslipseis-954-anapliroton-ekpaideftikon-plirous-orariou-kladon-eidikotiton-pe02-pe03-pe04-pe09-pe12-01-pe12-04-pe12-05-pe14-01-pe14-04-pe17-01-pe17-02-pe17-03-pe17-04-pe18-01-pe18-02-pe18-04-pe18-07-pe18-08-pe18-10-pe18-12-pe18-18-pe18-20-pe18-23-pe18-24-pe18-31-pe18-33-pe18-36-kai-te01-19-gia-ti-v-thmia-ekpaidefsi
06-09-17 Προσλήψεις 954 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, πλήρους ωραρίου, κλάδων/ειδικοτήτων ................
Συγχαρητήρια στους προσληφθέντες
Υγεία και δύναμη για όλους...
-
Συνάδελφοι πότε να περιμένουμε πρώτη φάση για τεχνικές ειδικότητες ;
α) μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου
β) το πρώτο δεκαήμερο του Οκτώβρη
γ) από 10 Οκτώβρη και μετά
δ) κατά τα τέλη Οκτώβρη
Ας είμαστε περισσότερο αισιόδοξοι και να αναγνωρίζουμε ότι η στείρα πολιτική αντιπαράθεση δεν οδηγεί πουθενά. Ας αναγνωρίσουμε πως τα πράγματα τα τελευταία χρόνια αρχίζουν να αλλάζουν.
Καλή χρονιά στους προσληφθέντες και καλή δύναμη.
-
να μας ζήσουν οι τριτεκνοι απ τον μηδενικής στη πρώτη φάση JESUS !
-
Για β φαση προσληψεων εχουμε ιδεα το ποτε; απτην ειδικοτητα μου για αθηνα πηραν μονο ενα ατομο κ σιγουρα δεν υπαρχει μονο ενα κενο στην αθηνα!
-
Για β φαση προσληψεων εχουμε ιδεα το ποτε; απτην ειδικοτητα μου για αθηνα πηραν μονο ενα ατομο κ σιγουρα δεν υπαρχει μονο ενα κενο στην αθηνα!
Τελη Σεπτεμβρη αχρες Οκτωβρη. Τα κενα της αθηνας ανοιγουν παντα αργοτερα.
-
Σήμερα κλείνει το e-epal (μικρός ο αριθμός των εγγραφών την εβδομάδα που μας πέρασε) και αύριο στέλνουν οι ΠΔΕ τα Ολιγομελή που δεν μπορούν να εγκρίνουν οι ίδιες στον Υφυπουργό για έγκριση μαζί με τα συνολικά κενά των Τεχνικών Ειδικοτήτων.
Επειδή τα λεφτά για τους Αναπληρωτές Δευτεροβάθμιας (όχι ΕΑΕ) είναι μέχρι στιγμής από τον Τακτικό Προϋπολογισμό και δεν έχουν ακόμα κάνει την εμφάνισή τους τα λεφτά από το ΠΔΕ -> Save the Date: 22/9
-
υπάρχει μια πληροφόρηση για
-
υπάρχει μια πληροφόρηση για
-
Καλημέρα και καλή επιτυχία!!!
-
Ένας μηχανολόγος στη
-
http://www.minedu.gov.gr/news/30686-09-10-17-proslipseis-1544-anapliroton-ekpaideftikon-plirous-kai-meiomenou-orariou-sti-v-thmia-ekpaidefsi-2
09-10-17 Προσλήψεις 1544 αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους και μειωμένου ωραρίου στη
-
Συγχαρητήρια σε όλους. Καλή τοποθέτηση συνάδελφοι!
-
Ευχαριστούμε για τις ευχές σας εύχομαι γρήγορα καλά νέα κ στους υπόλοιπους που περιμένουν με αγωνία.
-
Αρκετούς με μειωμένο έχει. Εκτός και αν τους γυρίσουν σε πλήρες ωράριο σε ένα μήνα
-
Καλη τοποθετηση σε ολους και ευχιμαι γρηγορα οι επομενες προσλήψεις.
Όσο αφορα στις ειδικοτητες μηχανολογιας/οχηματων (αναφερομαι σε αυτες που εχουν πρωτη αναθεση στα ιδια μαθηματα) οι προσληψεις ΠΕ12.04 ειναι 9 ατομα, οι ΠΕ 17.02 ειναι 33 ατομα και οι οχηματων ΠΕ 18.18 ειναι 19 ατομα. Ως μηχανολογος ΠΕ 12.04 θεωρω οτι ο κλαδος μου αδικειται.
-
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει η εισήγηση να δίνονται τα κενά 1:1 για ΠΕ12 και ΠΕ17, αλλά οι ΠΕ17.02 έχουν πτυχίο Τεχνολόγου Εκπαιδευτικού. Αυτό σπούδασαν και προφανώς για αυτό τους δίνεται προτεραιότητα. Ίσως για αυτό και στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2008 οι θέσεις που δόθηκαν για ΠΕ17 ήταν πολύ περισσότερες από εκείνες που δόθηκαν για ΠΕ12.
Επίσης, οι ΠΕ18.18 είναι συγκεκριμένα Μηχανικοί Οχημάτων και προφανώς προτιμούνται λόγω αυτής της εξειδίκευσης!
Δεν είναι γενικώς Μηχανολόγοι Μηχανικοί.
Η διαφορά στην προϋπηρεσία έχει να κάνει κυρίως με το γεγονός ότι οι Τεχνολόγοι Εκπαιδευτικοί δούλευαν εξ αρχής στην εκπαίδευση, ενώ οι Μηχανικοί του Πολυτεχνείου προτιμούσαν δουλειές εκτός εκπαίδευσης που έδιναν πολλά έσοδα κάποτε.
Όταν ήρθε η οικονομική κρίση αρκετοί ΠΕ12 στράφηκαν στην εκπαίδευση, αλλά βρήκαν τους ΠΕ17 με μεγάλες προϋπηρεσίες.
Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, απλώς παραθέτω γεγονότα!
-
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει η εισήγηση να δίνονται τα κενά 1:1 για ΠΕ12 και ΠΕ17, αλλά οι ΠΕ17.02 έχουν πτυχίο Τεχνολόγου Εκπαιδευτικού. Αυτό σπούδασαν και προφανώς για αυτό τους δίνεται προτεραιότητα. Ίσως για αυτό και στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2008 οι θέσεις που δόθηκαν για ΠΕ17 ήταν πολύ περισσότερες από εκείνες που δόθηκαν για ΠΕ12.
Επίσης, οι ΠΕ18.18 είναι συγκεκριμένα Μηχανικοί Οχημάτων και προφανώς προτιμούνται λόγω αυτής της εξειδίκευσης!
Δεν είναι γενικώς Μηχανολόγοι Μηχανικοί.
Η διαφορά στην προϋπηρεσία έχει να κάνει κυρίως με το γεγονός ότι οι Τεχνολόγοι Εκπαιδευτικοί δούλευαν εξ αρχής στην εκπαίδευση, ενώ οι Μηχανικοί του Πολυτεχνείου προτιμούσαν δουλειές εκτός εκπαίδευσης που έδιναν πολλά έσοδα κάποτε.
Όταν ήρθε η οικονομική κρίση αρκετοί ΠΕ12 στράφηκαν στην εκπαίδευση, αλλά βρήκαν τους ΠΕ17 με μεγάλες προϋπηρεσίες.
Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, απλώς παραθέτω γεγονότα!
Πολύ σωστά 1:1 ΠΕ12 με ΠΕ17 , γιατί όμως αυτό δε συμβαίνει και με τους πίνακες ΠΕ19-20 αφού είναι και ενοποιημένοι τρομάρα τους. Από ποιόν έχει γίνει η εισήγηση για τους ΠΕ12 με ΠΕ17;
-
Στους ΠΕ19-ΠΕ20 η ποσόστωση είναι 60-40. Για τους άλλους κλάδους πχ ΠΕ12-ΠΕ17 νομίζω αναφέρεται σε εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ.
-
Αν υπάρχει κάπου αυτη η εγκύκλιος θα μπορούσες να μας διαφωτηςεις φίλε;
-
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει η εισήγηση να δίνονται τα κενά 1:1 για ΠΕ12 και ΠΕ17, αλλά οι ΠΕ17.02 έχουν πτυχίο Τεχνολόγου Εκπαιδευτικού. Αυτό σπούδασαν και προφανώς για αυτό τους δίνεται προτεραιότητα. Ίσως για αυτό και στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2008 οι θέσεις που δόθηκαν για ΠΕ17 ήταν πολύ περισσότερες από εκείνες που δόθηκαν για ΠΕ12.
Επίσης, οι ΠΕ18.18 είναι συγκεκριμένα Μηχανικοί Οχημάτων και προφανώς προτιμούνται λόγω αυτής της εξειδίκευσης!
Δεν είναι γενικώς Μηχανολόγοι Μηχανικοί.
Η διαφορά στην προϋπηρεσία έχει να κάνει κυρίως με το γεγονός ότι οι Τεχνολόγοι Εκπαιδευτικοί δούλευαν εξ αρχής στην εκπαίδευση, ενώ οι Μηχανικοί του Πολυτεχνείου προτιμούσαν δουλειές εκτός εκπαίδευσης που έδιναν πολλά έσοδα κάποτε.
Όταν ήρθε η οικονομική κρίση αρκετοί ΠΕ12 στράφηκαν στην εκπαίδευση, αλλά βρήκαν τους ΠΕ17 με μεγάλες προϋπηρεσίες.
Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, απλώς παραθέτω γεγονότα!
Γι'αυτό τον λόγο πάρα πολλοί ΠΕ μηχανικοί έχουν αποκτήσει την παιδαγωγική επάρκεια με το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ, οπότε δεν νομίζω ότι τίθεται τέτοιο ζήτημα. Παραδόξως όμως, ενώ υπάρχει μεγάλος αριθμός ΠΕ μηχανικών στους πίνακες αναπληρωτών με πιστοποιημένη παιδαγωγική επάρκεια, ο κανόνας 1:1 με τους Τεχνολόγους Εκπαιδευτικούς δεν τηρείται...
-
Γι'αυτό τον λόγο πάρα πολλοί ΠΕ μηχανικοί έχουν αποκτήσει την παιδαγωγική επάρκεια με το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ, οπότε δεν νομίζω ότι τίθεται τέτοιο ζήτημα. Παραδόξως όμως, ενώ υπάρχει μεγάλος αριθμός ΠΕ μηχανικών στους πίνακες αναπληρωτών με πιστοποιημένη παιδαγωγική επάρκεια, ο κανόνας 1:1 με τους Τεχνολόγους Εκπαιδευτικούς δεν τηρείται...
Μα έτσι όπως το διατύπωσα αρχικά, αναγνώρισα έμμεσα ότι τα κενά πρέπει να δηλώνονται 1:1 για ΠΕ12-ΠΕ17 αλλά όντως δεν τηρείται πάντα αυτή η εισήγηση. Κάποιες ΔΔΕ όμως μοιράζουν τα κενά 50-50 με κάθε τυπικότητα!
-
Για τους πληροφορικούς γιατί δε συμβαίνει το ίδιο; Παρόλο που βρίσκονται όλοι στον ίδιο πίνακα ΠΕ19-20;;
-
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει η εισήγηση να δίνονται τα κενά 1:1 για ΠΕ12 και ΠΕ17, αλλά οι ΠΕ17.02 έχουν πτυχίο Τεχνολόγου Εκπαιδευτικού. Αυτό σπούδασαν και προφανώς για αυτό τους δίνεται προτεραιότητα. Ίσως για αυτό και στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2008 οι θέσεις που δόθηκαν για ΠΕ17 ήταν πολύ περισσότερες από εκείνες που δόθηκαν για ΠΕ12.
Επίσης, οι ΠΕ18.18 είναι συγκεκριμένα Μηχανικοί Οχημάτων και προφανώς προτιμούνται λόγω αυτής της εξειδίκευσης!
Δεν είναι γενικώς Μηχανολόγοι Μηχανικοί.
Η διαφορά στην προϋπηρεσία έχει να κάνει κυρίως με το γεγονός ότι οι Τεχνολόγοι Εκπαιδευτικοί δούλευαν εξ αρχής στην εκπαίδευση, ενώ οι Μηχανικοί του Πολυτεχνείου προτιμούσαν δουλειές εκτός εκπαίδευσης που έδιναν πολλά έσοδα κάποτε.
Όταν ήρθε η οικονομική κρίση αρκετοί ΠΕ12 στράφηκαν στην εκπαίδευση, αλλά βρήκαν τους ΠΕ17 με μεγάλες προϋπηρεσίες.
Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, απλώς παραθέτω γεγονότα!
Καλημέρα!!
Επειδή Lasid και εμένα μου αρέσει να παραθέτω τα γεγονότα, απο τον πινακα με προυπηρεσια των ΠΕ17.02/17.06 από τους 188 μόνο οι 85 ειναι ΠΕ 17.02 δηλαδη Μηχανολογοι ΑΣΕΤΕΜ. Οι υπολοιποι ειναι σκετοι μηχανολογοι. Επομένως δεν εχουν σπουδασει ολοι ως Μηχανολογοι Εκπαιδευτικοι.
Για τον διαγωνισμο του ΑΣΕΠ του 2008, καλυτερα να μην το σχολιασω καν γιατι ειναι μια κουβεντα απο μόνη της.
Επιίσης οι οχημάτων, ναι εχουν εξιδίκευση στα οχήματα, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς, εχουν ιδιες Ά αναθέσεις με τους μηχανολογους, γι'αυτο το σχολίασα.
Τωρα το αν η κρίση εφερε μηχανολόγους του πολυτεχνείου στην εκπαίδευση, το ίδιο εκανε και με τους μηχανολογους των ΤΕΙ. Ιδια κρίση ηταν για όλους! Δεν πλήγηκε μόνο ο κλάδος των μηχανολόγων του πολυτεχνείου αλλά και των ΤΕΙ, αφού στο ελεύθερο επάγγελμα ολοι είμαστε στον ιδιο χωρο και δεν εχουμε διαφορα.
Οσο για το 1:1 ποιοι το εφαρμόζουν?
Ενδεικτικά αναφέρω, προχτεσινες προσλήψεις:
Ξανθη 2 ΠΕ 17.02 και 0 ΠΕ 12.04
Εβρος 4 ΠΕ 17.02 και 0 ΠΕ 12.04
Ροδόπη 2 ΠΕ 17.02 και 0 ΠΕ 12.04
Οι μόνες προσλήψεις που εγιναν σε Π 12.04 (απο τις 9 σε σχεση με τις 33 των ΠΕ 17.02) ηταν σε νησια, δωδεκανησα κυκλαδες ζακυνθο ηρακλειο.
Στεερια δεν ειδαμε ακομη...
ΔΕν ξερω τι πρεπει να γινει, αν οντως πλεον ισχύει το 1:1, αλλα κατι πρεπει να γινει.
Αν καποιος βρει αυτη την οδηγια ας την ανεβασει για να την δουμε.
Και ξαναγραφω δεν θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με κανεναν, ολοι για τον ιδιο σκοπο αγωνιζομαστε, αλλα οταν ο κλαδος μου αδικειται με βαση τους κανονες που το κρατος θετει (1:1) πρεπει να προσπαθουμε να διορθωνουμε την αδικια.
-
Δε θυμάμαι που έχω διαβάσει για το 1:1. Υπάρχει σχετικό θέμα στο φόρουμ, για αυτό καλύτερα να συνεχιστεί αυτή συζήτηση εδώ: http://www.pde.gr/index.php?topic=33261.0
-
Καλησπέρα στην ομάδα. Ήθελα να κάνω μια ερώτηση μήπως ξέρει κάποιος. Μπορεί κάποιος να προσληφθεί αναπληρωτής μειωμένου στην γενική αγωγή σε μια (χ) δευτεροβάθμια, να κάνει πρόσληψη κανονικά και μετά από μια εβδομάδα να βγουν προσλήψεις στην ειδική αγωγή και να προσληφθεί στην ειδική αγωγή πλήρους ωραρίου σε (y) δευτεροβάθμια. Να συμπληρώσω ότι παίζει μπάλα και στους δύο πίνακες.
Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι όταν κάποιος κάνει αποδοχή της θέσης του, μετά διαγράφεται από τους πίνακες και το σύστημα δεν το βλέπει όταν ξανατρέχει.
-
Δε θυμάμαι που έχω διαβάσει για το 1:1. Υπάρχει σχετικό θέμα στο φόρουμ, για αυτό καλύτερα να συνεχιστεί αυτή συζήτηση εδώ: http://www.pde.gr/index.php?topic=33261.0
https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/egkyklios_organikon_kenon_.pdf
Προσδιορισμός κενών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2017-2018
Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων (π.χ. των κλάδων ΠΕ10 και ΠΕ13, των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17, κ.ά), κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα πρέπει να κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.
-
Καλησπέρα στην ομάδα. Ήθελα να κάνω μια ερώτηση μήπως ξέρει κάποιος. Μπορεί κάποιος να προσληφθεί αναπληρωτής μειωμένου στην γενική αγωγή σε μια (χ) δευτεροβάθμια, να κάνει πρόσληψη κανονικά και μετά από μια εβδομάδα να βγουν προσλήψεις στην ειδική αγωγή και να προσληφθεί στην ειδική αγωγή πλήρους ωραρίου σε (y) δευτεροβάθμια. Να συμπληρώσω ότι παίζει μπάλα και στους δύο πίνακες.
Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι όταν κάποιος κάνει αποδοχή της θέσης του, μετά διαγράφεται από τους πίνακες και το σύστημα δεν το βλέπει όταν ξανατρέχει.
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2017/%CE%A5%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%91%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7_%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A7%CE%95%CE%A3_2017-2018_%CE%A6%CE%95%CE%9A2920_%CE%92_%CE%A9%CE%A8%CE%A4%CE%9C4653%CE%A0%CE%A3-%CE%A9%CE%A55.pdf
Ενότητα 3. Περιπτώσεις προσλήψεων
[…]
2. Υποψήφιος σε δύο (2) ή περισσότερους κλάδους (ή πίνακες πρόσληψης):
Δεν παρέχεται στον υποψήφιο εκπ/κό, που κατατάσσεται σε πίνακες περισσότερων του ενός κλάδων (ή σε πίνακες πρόσληψης περισσότερων του ενός, π.χ. πίνακας αναπλ. Γενικής Εκπ/σης ΠΕ02 και ΠΕ06, πίνακας αναπλ. Γενικής Εκπ/σης ΠΕ60 και πίνακας αναπλ. ΠΕ60 ΕΑΕ), η δυνατότητα εκδήλωσης προτεραιότητας για πρόσληψη στον ένα κλάδο (ή πίνακα) έναντι του/των άλλων.
Εφόσον ο υποψήφιος προσληφθεί ως αναπληρωτής:
α. με πλήρες ωράριο, αναστέλλεται η υποψηφιότητά του στους πίνακες των λοιπών κλάδων,
β. με μειωμένο ωράριο, παραμένει υποψήφιος για αναβάθμιση/πρόσληψη με πλήρες ωράριο στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπ/σης στον οικείο κλάδο και για πρόσληψη με πλήρες ωράριο για το σύνολο των δηλωθεισών περιοχών προτίμησης (πλήρους ωραρίου) στους άλλους κλάδους (ή πίνακες), με την προϋπόθεση ότι έχει αναλάβει υπηρεσία με μειωμένο ωράριο απασχόλησης και δεν έχει παραιτηθεί μέχρι την ημερομηνία πρόσληψης με πλήρες. Σε περίπτωση αναβάθμισής του με πλήρες ωράριο, ο εκπ/κός οφείλει να αναλάβει υπηρεσία, άλλως ισχύουν οι κυρώσεις μη ανάληψης της παρ. 17 του άρθρου 59 του ν.3966/2011, όπως ισχύει, ταυτόχρονα δε ανακαλείται η πρόσληψή του με μειωμένο ωράριο.
Κατά τα λοιπά ισχύουν τα αναφερόμενα στην παρ. 1 της παρούσας Ενότητας.
-
Άρα τελικά μπορεί. Ευχαριστώ!!