Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μαθησιακές δυσκολίες => Μήνυμα ξεκίνησε από: erietta στις Σεπτεμβρίου 19, 2017, 11:35:22 pm
-
Καλησπέρα! Σήμερα ήρθε στο σχολείο μια μαμά μαθητή
-
Καλησπέρα! Σήμερα ήρθε στο σχολείο μια μαμά μαθητή
-
Kαλησπέρα, έχω δουλέψει με μαθητή με άσπεργκερ (ο οποίος όμως φοιτούσε στην ε' δημοτικού), βοηθώντας τον στην μελέτη των μαθημάτων της επόμενης ημέρας. Επειδή όμως κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, εσύ καλό θα ήταν να ξεκινήσεις αξιολογώντας τις ανάγκες του μαθητή σου προκειμένου να τον βοηθήσεις εντός του πλαισίου της τάξης, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που τα παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα χρειάζονται διαφοροποιημένη προσέγγιση και διδασκαλία. Η παρεμβατικότητα της μητέρας μπορεί να περιοριστεί αφού της ξεκαθαρίσεις ότι είσαι διατεθειμένη να υποστηρίξεις το παιδί της σε κάθε περίπτωση ανάλογα με τις ανάγκες του. Τώρα το κατά πόσο παρεμβαίνει στο παιδί και το αν γνωρίζει λεπτομέρειες του μαθήματος δεν μπορείς να το αποτρέψεις. Μπορείς όμως να παρακολουθήσεις την συμπεριφορά του κι αν κρίνεις πως το παιδί δείχνει πιεσμένο και δυσαρεστημένο από τη στάση της μητέρας του ζήτησε να μιλήσεις με τον/την σύμβουλο προκειμένου να συναποφασίσετε, παράλληλα με τον διευθυντή, πως θα ήταν σκόπιμο να κινηθείτε.
-
Θα σου πω 2-3 πραγματα για το Asperger τα βασικα (εχω κανει 500ωρες πρακτικη σε σχολεια ειδικης και καταλαβα καποια πραγαματα) Καταρχην, το φασμα αυτισμου Asperger ανηκει σε ατομα υψηλης λειτουργικοτητας δλδ ο μαθητης μπορει να απανταει σε ερωτησεις που ουτε καν φανταζεσαι γρηγορα και εξυπνα....αν κ πολλες φορες ειναι μονοδιαστατοι σε οτι κανουν, αλλο χαρακτηριστικο ειναι οι στερεοτυπικες κινησεις, η εντονη βλεμματικη επαφη, η ηχολαλια και η εμμονη με αντικειμενα (θυμαμαι ενας μαθητης κρατουσε παντα μια σακουλα η οποια ειχε μεσα απλα ενα μπουκαλι νερο) Συχνα τους αρεσει να απομωνονονται πχ να καθονται στο ιδιο σημειο στο προαυλιο δεν τους αρεσουν οι κοινωνικες επαφες. Αλλοι γινονται σε καποιες φασεις επιθετικοι. Δεν ειμαι ειδικος αλλα σκεψου οι μανες ανυσηχουν για τα παιδια τους χωρις να εχουν κατι (δεν ξερω πως να το γραψω για να μην διαβαστει ασχημα) σκεψου αυτη την κυρία θα ανησυχει διπλάσια! Μπορει να φοβαται οχι το ιδιο το παιδι αλλα το πως θα το αντιμετωπισουν οι συνομιλικοι του ή ακομα και οι ιδιοι εκπαιδευτικοι (ενας καθηγητης ειναι πολυ καλος σαν γνώσεις αλλα μπορει να μην εχει συμπεριφορα ή απλα να μην ειναι γνώστης καποιων θεματων και να φερεται πιο "περιεργα" ακομα και απο αυτους τους μαθητες). Γενικα, φερσου απλα σαν να μην υπαρχει θεμα την μητερα του θα την καταλαβεις αλλα κ παλι με ενα οριο, κανε μια συζητηση μαζι της μαθε γιατι ανυσηχει τοσο πολυ και καθυσηχασε την. Θα στα πουν και αλλα παιδια που ξερουν καλυτερα το θεμα:)
-
Κατ'αρχάς, ζήτα να δεις τη διάγνωση που έχει κατατεθεί στο σχολείο. Η μαμά μπορεί να λέει ό,τι θέλει, αλλά αυτό με το οποίο εσύ θα πρέπει να κινηθείς είναι η επίσημη διάγνωση. Επίσης βασικό: έχει ζητηθεί παράλληλη στήριξη ή όχι;
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, ήταν πολύ κατατοπιστικές. Όχι, παράλληλη στήριξη δεν έχει ζητηθεί. Το παιδί έκανε εργοθεραπεία (όχι πια, την ολοκλήρωσε), κάνει λογοθεραπεία και ψυχοθεραπεία;;;;; σε κάποιο ιδιωτικό κέντρο παρέμβασης. Μακάρι να κάνω λάθος και να μην είναι παρεμβατική η μαμά. Αλλά γιατί ρωτάει το παιδί της τόσες πολλές λεπτομέρειες για το μάθημα; Πώς θα αποκτήσει το παιδί αυτονομία αν πρέπει να τα λέει όλα στην μαμά; Εκτός αν θέλει μόνο του και τα λέει...