Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων => Μήνυμα ξεκίνησε από: daska στις Νοέμβριος 30, 2017, 07:58:51 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους
Ειμαι τοποθετημενη στο ολοήμερο τμήμα ενός σχολείου και μέσα σε αυτό το τμήμα είναι ένα παιδί το οποίο ενώ δεν εχει καποια διάγνωση από ψυχολόγο ή ΚΕΔΥ ,είναι το μεγαλύτερο μου πρόβλημα .Χτυπάει ,κλωτσάει και βρίζει τα υπόλοιπα παιδιά ,ανεβαίνει στα τραπέζια και χοροπηδάει παίρνει το μολυβια και χτυπάει αγορια και κορίτσια και βρι΄ζει πολύ χυδαία.Ο σχολικος συμβουλος κληθηκε για αυτό το παιδι εχθες αλλα την λύση δεν την βλέπω να έρχεται σύντομα .Το χειρότερο όμως από όλα είναι ότι εχθές ,καθώς πηγα να το κατεβάσω από το τραπέζι που είχε ανεβεί ,με χτύπησε στην μύτη.Το ανεφερα στον διευθυντη και του ζήτησα αυτό το παιδι να πηγαι΄νει σε άλλο συνάδελφο .
Μετά από μεγάλη συζητηση ,είπε ότι πρέπει να γίνει σύλλογος γιαυτό το θέμα.Ομως εγώ θελω να φυ΄γω από αυτό το σχολειο και να κανω αιτηση βελτίωσης θέσης .Ξεχασα να πώ πως αυτό το παιδί δεν το αφήνουμε ποτέ μονο του και πανατα καποιοσ από μας το έχει τα πρωινα από το χέρι .Μπορειτε να μου πειτε αν θα πρεπει να αναφερθώ σε αυτόν το λογο όταν κανω την αιτηση και επισης αληθεια δεν είναι στο χερι του διευθυντη να εχει καποιοσ άλλος συνάδελφος το παιδι αυτό?
Ευχαριστω πολύ
-
Με το διευθυντη ή προισταμενη τησ σχολικής μονάδας, μιλήσατε; Με τους γονείς έχει γίνει κάποια συζήτηση; Να πάρεις βελτίωση εξαρτάται αν υπάρχει άλλο κενό και αν ο διευθυντής θέλει να κάνει βελτιώσεις , γιατί σε κάποιους νομούς γίνονται σε κάποιους όχι. Ανάλογα το πυσπε/πυσδε. Από σχολ συμβουλ κια διευθυντές-γνώμη μου- μην περιμένεις βοήθεια. Να πάρει το παιδί άλλος συνάδελφος της ίδιας σχολικής μονάδας, επίσης το βλέπω χλωμό. Αν ξέρουν την απαιτητική κατάσταση γιατί να το δεχτούν, Εσύ θα το δεχόσουν; Το μόνο που μπορείς -κατά τη γνώμη μου-αφού ενημερώσεις εγγράφως σχολ. σύμβουλο και διευθυντή διεύθυνσης για να είσια κατοχυρωμένη, όλα τα επικίνδυνα περιστατικά να τα καταγράφεις στο ημερολογιο σχολικής ζωής και ίσως κάποια ενημέρωση γονέων για να είναι όλοι γνώστες της κατάστασης. Συμβουλεύσιου και κανέναν αιρετό, αν εμπιστεύεσαι κάποιον,για το τι άλλο μπορείς να κάνεις. Βασικά ο εκπαιδευτικός της τάξης ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΟΝΟΣ ΤΟΥ, και είναι να μη σου τυχει.Δυστυχώς!!!
-
Καλησπέρα σε όλους
Ειμαι τοποθετημενη στο ολοήμερο τμήμα ενός σχολείου και μέσα σε αυτό το τμήμα είναι ένα παιδί το οποίο ενώ δεν εχει καποια διάγνωση από ψυχολόγο ή ΚΕΔΥ ,είναι το μεγαλύτερο μου πρόβλημα .Χτυπάει ,κλωτσάει και βρίζει τα υπόλοιπα παιδιά ,ανεβαίνει στα τραπέζια και χοροπηδάει παίρνει το μολυβια και χτυπάει αγορια και κορίτσια και βρι΄ζει πολύ χυδαία.Ο σχολικος συμβουλος κληθηκε για αυτό το παιδι εχθες αλλα την λύση δεν την βλέπω να έρχεται σύντομα .Το χειρότερο όμως από όλα είναι ότι εχθές ,καθώς πηγα να το κατεβάσω από το τραπέζι που είχε ανεβεί ,με χτύπησε στην μύτη.Το ανεφερα στον διευθυντη και του ζήτησα αυτό το παιδι να πηγαι΄νει σε άλλο συνάδελφο .
Μετά από μεγάλη συζητηση ,είπε ότι πρέπει να γίνει σύλλογος γιαυτό το θέμα.Ομως εγώ θελω να φυ΄γω από αυτό το σχολειο και να κανω αιτηση βελτίωσης θέσης .Ξεχασα να πώ πως αυτό το παιδί δεν το αφήνουμε ποτέ μονο του και πανατα καποιοσ από μας το έχει τα πρωινα από το χέρι .Μπορειτε να μου πειτε αν θα πρεπει να αναφερθώ σε αυτόν το λογο όταν κανω την αιτηση και επισης αληθεια δεν είναι στο χερι του διευθυντη να εχει καποιοσ άλλος συνάδελφος το παιδι αυτό?
Ευχαριστω πολύ
Αυτό καλύτερα μην το αναφέρεις στην αίτηση, γιατί μπορεί να σε βγάλουν ανεπαρκή ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Καλύτερα όχι σε επίσημο έγγραφο που πρωτοκολείται κλπ κλ. Εξάλλου μπορεί να γυρίσει κάποιος και να σου πει '"που ξέρεις ότι στο άλλο σχολείο δε θα συναντήσεις κάποιο επίσης απιτητικό περιστατικο;" Τα γραπτά μένουν γι αυτό καλύτερα όχι.
-
Πραγματικά σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου .Ενημερωμενοι είναι οι γονείς κάθε μέρα για τα προβληματα.δεν είναι όμως καθόλου συνεργασιμοι.Την αίτηση θα την κάνω και όπου βγει.πραγματικα εύχομαι να ξεμπλέξω.Γιατι να μπλεκουν πάντα τους αναπληρωτές με ο.τι χειρότερο?
-
Την αίτηση ασφαλώς να την κάνεις, να μην αναφέρεις όμως τίποτα για το παιδί μέσα. Γνώμη μου πάντα. Μπορεί από κάπου,αν ο τόπος είναι μικρός να το μάθουν και οι γονείς του και να σου κάνουν καμία ζημιά. Φυσικά οι μόνιμοι φορτώνουν πάντα τα χειρότερα στους αναπληρωτές. Και για να έχουν οι ίδιοι πιο εύκολη χρονιά και για να μη χρειαστεί να έχουν οι ίδιοι σαν ντόπιοι προστριβές με τους γονείς. Καλή επιτυχία!!!!!!
-
Σε ευχαριστώ πολύ
-
Πολλοί μόνιμοι δυστυχώς όχι απλά αφήνουν τα δύσκολα περιστατικά στους αναπληρωτές, αλλά τους επιρρίπτουν μετά και τις ευθύνες για την μη αντιμετώπισή τους και τους βγάζουν ανίκανους. Σε μικρές κοινωνίες αυτό "διευκολύνει" και τους γονείς γιατί ευκολότερα βγάζουν άχρηστο και δημιουργούν προβλήματα σε κάποιον ξένο που δεν θα τον ξαναδούν, παρά σε ντόπιο, που μπορεί να είναι και συγγενής ή να έχουν άλλα πάρε-δώσε μαζί του. Οπότε μη χρησιμοποιήσεις το παιδί ούτε το κλίμα του σχολείο ως αιτιολογία. Σίγουρα θα γυρίσει εις βάρος σου, άσε που και τη διεύθυνση τη βολεύει τα δύσκολα περιστατικά να πέφτουν δήθεν τυχαία στους αναπληρωτές, γιατί έτσι μπορεί να αιωρείται στην ατμόσφαιρα η ιδέα ότι τα πάντα στα σχολεία δουλεύουν καλά και μια στις τόσες βρίσκεται ένας εκπαιδευτικός που λόγω απειρίας δεν μπορεί να χειριστεί μια δύσκολη περίπτωση, έτσι ώστε να αποσιωπώνται οι ευθύνες των διευθυντών, των συμβούλων και των συλλόγων.
Επικαλέσου οποιονδήποτε άλλο λόγο βρίσκεις πρόσφορο ανάλογα με τις συνθήκες (συγκοινωνία, οικογενειακή κατάσταση κλπ), αλλά για να μην τρέφεις και μεγάλες προσδοκίες και απογοητευτείς, προσπάθησε να κινητοποιήσεις και το σχολείο σου για τις δυσκολίες του μαθητή μήπως και βρεθεί κάποια συνολική αντιμετώπιση. Η οικογένεια πρέπει να πειστεί να εξετάσει το παιδί στο ΚΕΔΔΥ.
-
Εάν υποθέσουμε ότι σε μια περιοχή προσλαμβανονται 10 αναπληρωτές από τους 20 που χρειαζόταν και τους δίνονται 20 συνδυασμοί κενών να διαλέξουν (για ειδικότητες μιλώ).
Διαλέγει λοιπόν κάποιος ένα συνδυασμό, τον καλύτερο δυνατό από τους υπάρχοντες.
Αργότερα σε επόμενη φάση παίρνουν άλλους 10 αναπληρωτές αλλά τους δίνουν να διαλέξουν συνδυασμούς αλλαγμένους από αυτούς της πρώτης φάσης. Μπορεί κάποιος ήδη τοποθετημενος από την Α φάση να ζητήσει βελτίωση λόγω αλλαγής των κενών; Προφανώς βλέποντας ακόμη πιο βολικό συνδυασμό.
Στέκει βάσει κάποιου κανονισμού;
-
Πολλοί μόνιμοι δυστυχώς όχι απλά αφήνουν τα δύσκολα περιστατικά στους αναπληρωτές, αλλά τους επιρρίπτουν μετά και τις ευθύνες για την μη αντιμετώπισή τους και τους βγάζουν ανίκανους. Σε μικρές κοινωνίες αυτό "διευκολύνει" και τους γονείς γιατί ευκολότερα βγάζουν άχρηστο και δημιουργούν προβλήματα σε κάποιον ξένο που δεν θα τον ξαναδούν, παρά σε ντόπιο, που μπορεί να είναι και συγγενής ή να έχουν άλλα πάρε-δώσε μαζί του. Οπότε μη χρησιμοποιήσεις το παιδί ούτε το κλίμα του σχολείο ως αιτιολογία. Σίγουρα θα γυρίσει εις βάρος σου, άσε που και τη διεύθυνση τη βολεύει τα δύσκολα περιστατικά να πέφτουν δήθεν τυχαία στους αναπληρωτές, γιατί έτσι μπορεί να αιωρείται στην ατμόσφαιρα η ιδέα ότι τα πάντα στα σχολεία δουλεύουν καλά και μια στις τόσες βρίσκεται ένας εκπαιδευτικός που λόγω απειρίας δεν μπορεί να χειριστεί μια δύσκολη περίπτωση, έτσι ώστε να αποσιωπώνται οι ευθύνες των διευθυντών, των συμβούλων και των συλλόγων.
Επικαλέσου οποιονδήποτε άλλο λόγο βρίσκεις πρόσφορο ανάλογα με τις συνθήκες (συγκοινωνία, οικογενειακή κατάσταση κλπ), αλλά για να μην τρέφεις και μεγάλες προσδοκίες και απογοητευτείς, προσπάθησε να κινητοποιήσεις και το σχολείο σου για τις δυσκολίες του μαθητή μήπως και βρεθεί κάποια συνολική αντιμετώπιση. Η οικογένεια πρέπει να πειστεί να εξετάσει το παιδί στο ΚΕΔΔΥ.
αυτό δες https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/282897_anaplirotis-paraiteitai-logo-sykofantion-apeilon-kai-aytarhikon-symperiforon
-
Μπορείς να ζητήσεις βελτίωση όταν βγει η β΄φάση και δοθούν τα καινούργια κενά. Βέβαια αυτό αν η φάση βγει νωρίς , ας πούμε μέχρι τέλος Σεπτέμβρη. Τότε είναι θέμα δευτεροβάθμιας αν θα ικανοποιήσει το αίτημα σου. Συνήθως το κάνουν . Αυτό είπαν στη δική μου Δευτεροβάθμια, όταν ρωτήσαμε το ίδιο.