Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: baxalakis στις Ιουλίου 31, 2018, 04:17:23 pm
-
Καλα ταχα μου δηθεν σημερα θα ανακοινωνονταν το νεο συστημα προσβασης στα ΑΕΙ και οι αλλαγες στο Λυκειο Ποτε περιμενουν να τις ρημαδοανακοινωσουν;
-
Δεν θα τις ανακοινώσουν τώρα αλλά λίγο αργότερα:
https://xenesglosses.eu/2018/08/tragika-gegonota-tis-epikairotitas-anevalan-tis-anakoinoseis-gia-eksetastiko-kai-lykeio/
-
Συμφωνα με αυτό το δημοσίευμα του alfavita.gr (http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/ayrio-anakoinonetai-neo-systima-prosvasis-se-aei-tei-kai-oi-sarotikes-allages-sto) "Το Υπουργειο Παιδειας προχωραει στον ανασχεδιασμό της
-
Μη στεναχωριέσαι...
Σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια ΔΕΝ υπάρχει χωρίς εξετάσεις βαρβατες όπως τις ξέρουμε. Όσο δε, η ελληνική οικογένεια και κοινωνία γενικότερα θα βλέπει αποτυχημένο εκείνον που δε πέρασε στην τριτοβάθμια, πάντα θα υπάρχουν φροντιστήρια και φροντιστηριακά μαθήματα. Και εκεί που χρειάζονται και καθ' υπερβολην, εκει που δεν χρειάζονται. Κοινό μυστικό. Η προσπάθεια είναι (αν και οπότε γίνει γιατί με αυτούς οι εξαγγελίες περισσεύουν) στο νέο εξεταστικό το δημόσιο σχολείο να εχει ενεργό συμμετοχή στις 2 τελευταίες τάξεις του λυκείου αφαιρώντας μαθήματα που δε εξεταζονται και προσθέτοντας ώρες σε μαθήματα που θα εξετάζονται.
Σαν πρόταση για μένα που διδασκω πανω απο 10 χρόνια σε Λύκειο δεν είναι άσχημη. Αρκεί να δούμε Εάν θα γίνει όπως την έχουν εξαγγείλει ή αν ενδωσουν και πάλι σε συντεχνιακές πιέσεις και μικροπολιτικές σκοπιμότητες. Ισως με μια ακομη βελτίωση: τις ώρες των μαθημάτων που εξετάζονται έως 20 μαθητές στην τάξη (Αλλά έχουμε μνημόνιο μη παίρνουν τα μυαλά μας αερα)
Ειδομεν....η αλήθεια είναι ότι χειρότερο από το σημερινό (που και πάλι έργο Σύριζα ειναι) αποκλείεται (χμμμ ή μάλλον δύσκολο-κρατάω μια πισινή) να γίνει...
-
Για όσο διάστημα δεν αποτελεί προϋπόθεση η φοίτηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για την εύκολη πρόσβαση στην αγορά εργασίας, τότε όποιο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευσγη και να υπάρξει, είναι καταδικασμένο να αποτύχει, η δε παραπαιδεία αποκλείεται να εξαλειφθεί.
Για να αντιγράψουμε ένα ευρωπαικό σύστημα πρόσβασης στα πανεπιστήμια και το οποίο θα θέλαμε να επιτύχει, θα πρέπει πρώτα να έχουμε "αντιγράψει" και τις δυνατότητες εκείνες που έχει μια ευρωπαΐκή χώρα , η οποία μπορεί και προσφέρει θέσεις εργασίας σε νέους ανθρωπους στη βιομηχανία και στη βιοτεχνία, χωρίς να απαιτείται να φοιτήσουν στα πανεπιστήμια.
-
nickitol, συμφωνώ κι επαυξάνω! Εμείς δεν έχουμε τις δυνατότητες των ευρωπαϊκών χωρών, δεν έχουμε βιομηχανία, δεν έχουμε βιοτεχνία, δεν έχουμε, δεν έχουμε...οπότε όσες θέσεις στα πανεπιστήμια κι αν δημιουργηθούν, πού θα απορροφηθούν αυτοί οι πτυχιούχοι;
-
Έχουμε τίποτα νεότερο για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ , πέραν της πρότασης Γαβρόγλου για τη Γ λυκείου αρχές Σεπτέμβρη;
-
Εδώ θα δείτε συγκεντρωμένες και θα συγκρίνετε τις βάσεις εισαγωγής 2018:
http://www.vaseis.info
-
Στον ΑΣΕΠ...με την εννοια θα ζητανε και αυτοι καποιον ΑΣΕΠ για να διοριστουν στο Δημοσιο...μεχρι τοτε θα τρωνε την πατρικη περιουσια ...οπως κανουν πολλοι συναδελφοι μας τωρα...
πού θα απορροφηθούν αυτοί οι πτυχιούχοι;
-
Καλημέρα,
τι σκέφτεστε βλέποντας την πρόταση του ΙΕΠ για το μάθημα των μαθηματικών; Εν αναμονή της ύλης των πανελληνίων με την προσθήκη των νέων κεφαλαίων μήπως είναι η ώρα οι υποψήφιοι να διαγωνίζονται σε διαφορετική ύλη ανάλογη με τη σχολή που τους ενδιαφέρει;
-
Ανακυκλωση υλικου...Οσο για αυτο που λες δεν γινεται ειναι θεμα logistics... 8)
Καλημέρα,
τι σκέφτεστε βλέποντας την πρόταση του ΙΕΠ για το μάθημα των μαθηματικών; Εν αναμονή της ύλης των πανελληνίων με την προσθήκη των νέων κεφαλαίων μήπως είναι η ώρα οι υποψήφιοι να διαγωνίζονται σε διαφορετική ύλη ανάλογη με τη σχολή που τους ενδιαφέρει;
-
Ανακοίνωση του Υπουργείου για το νέο σύστημα
https://www.minedu.gov.gr/news/40130-14-03-19-anakoinosi-tou-ypourgeiou-gia-to-neo-systima
-
Χρειάστηκαν είκοσι ολόκληρα χρόνια για να γίνει το αυτονόητο: επαναφορά στο πιο αξιόπιστο εξεταστικό σύστημα, στις δέσμες. Μετά το πρώτο έτος εφαρμογής, ελπίζω ο βαθμός του απολυτηρίου να συνυπολογίζεται σε σημαντικό βαθμό στη διαμόρφωση του βαθμού πρόσβασης των πανελλαδικών εξετάσεων. Δύο μόνον ενστάσεις: η έστω και λελογισμένη αύξηση της ύλης δεν προσφέρει απολύτως τίποτα, ενώ ενδεχομένως θα μπορούσε να επανεξεταστεί και η δυνατότητα πρόσβασης σε άλλο επιστημονικό πεδίο με ένα μάθημα γενικής παιδείας όπως ισχύει σήμερα. Επίσης μένει να δούμε με ποιο τρόπο θα εξορθολογιστεί το πρόγραμμα σε Α΄και
-
Εγώ θεωρώ πως έπρεπε να μείνουν τα Λατινικά. Επίσης να μην εξετάζεται η Έκθεση. Τρία μαθήματα για τις Εισαγωγικές είναι καλά. Πιστεύω ακόμη πως η εξεταστέα ύλη έπρεπε να 'ναι όλη η ύλη των τριών τελευταίων τάξεων. Ο βαθμός απολυτηρίου δε χρειάζεται να μετρά καθώς αποτελεί εξωαγωνιστικό κι άκρα υποκειμενικό κριτήριο.
-
Γκάλοπ για το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου:
https://www.galop.gr/index.php?topic=2874
-
Καλημέρα!
Γνωρίζει κανείς αν τελικά θα προσμετράται η βαθμολογία και των τριών λυκειακών τάξεων στον υπολογισμό των μορίων για εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΑΤΕΙ; Κι αν ναι, θα μετράει για τα παιδιά της σημερινής Α' Λυκείου;