Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Β/θμια => Μήνυμα ξεκίνησε από: eleanna στις Σεπτέμβριος 06, 2018, 03:40:36 μμ

Τίτλος: Κενά τμήματα ενταξης
Αποστολή από: eleanna στις Σεπτέμβριος 06, 2018, 03:40:36 μμ
Στη δευτεροβάθμια που παρουσιαστηκα μου είπαν πως δεν έχουν δωθεί κενά για τμήματα ένταξης παρά μόνο για εεεκ και ότι θα πρέπει αναγκαστικά να τοποθετηθω εκεί..Γίνεται αυτό να μην υπάρχουν τα κενά;Επίσης της είπα για βελτίωση θέσης όταν θα βγουν για τη β φάση και μου είπε πως δε γίνεται αυτό ενώ πέρυσι μια συνάδελφος το είχε κάνει..γίνεται να μην έχουν δηλωθεί τα κενά;
Τίτλος: Απ: Κενά τμήματα ενταξης
Αποστολή από: despinoula4 στις Σεπτέμβριος 06, 2018, 03:56:59 μμ
Ελεάννα καλησπέρα, να κάνεις οπωσδήποτε αίτηση βελτίωσης και να τους την παραδώσεις, ζητώντας την τοποθέτησή σου σε ΤΕ που σε ενδιαφέρει. Φυσικά και γίνεται δεκτή και είναι υποχρεωμένοι στις επόμενες προσλήψεις να τη δουν και να σε ικανοποιήσουν, εφόσον υπάρξει τότε κενό σε ΤΕ. Μου συνέβει ακριβώς η ίδια ιστορία αντεστραμμένη όμως ( με πήραν σε ΤΕ ενώ ήθελα ΕΕΕΕΚ και υπήρχε κενή θέση εκεί) πέρυσι, έκανα αίτηση βελτίωσης και μάλιστα την έστειλα με μέηλ και τηλεφώνησα για να μου πουν τον αριθμό πρωτοκόλλου. Βέβαια ικανοποιήθηκα μετά από 2,5 μήνες αλλά δεν πειράζει... Εσύ εφόσον την καταθέσεις και πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου θα πρέπει να παρακολουθείς τις επόμενες προσλήψεις στη ΔΔΕ που προσλήφθηκες και να μαθαίνεις τα κενά που θα βγάζουνε για να τους πιέσεις. Άντε καλή αρχή και καλή επανατοποθέτηση! ;)
Τίτλος: Απ: Κενά τμήματα ενταξης
Αποστολή από: eleanna στις Σεπτέμβριος 06, 2018, 09:13:32 μμ
Μα μου είπε η υπάλληλος η οποία δεν δέχτηκε καν ότι οι αναπληρωτές έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση βελτίωσης ότι δεν υπάρχουν κενά σε τμήματα ένταξης..Δεν τα έχουν δώσει ακόμη τα σχολεία και ότι ολοι είμαστε για εκεί..Τι κενά θα δηλώσω στην αίτηση μου;Αφού μου λένε πως δεν έχουν δηλώσει..Είσαι σίγουρη ότι γίνεται να κάνει κανείς αίτηση για βελτίωση..Υπάρχει κάπου η νομοθεσία που το λέει;Ασε γιατί δεν ξέρω τι να κάνω..