Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ana4 στις Νοεμβρίου 30, 2018, 09:35:26 am
-
Καλημέρα! Ανήκω στην ειδική κατηγορία στον πίνακα μηδενικής προϋπηρεσίας. Στις τελευταίες προσλήψεις παρατήρησα ότι ενώ υπήρχαν τριτεκνοι ανάμεσα στους προσληφθεντες απο τον Γ πίνακα, δεν υπήρχε κανένας από την ειδική κατηγορία. Υπάρχει περίπτωση να πάρουν άτομα και απο ειδική κατηγορία ή οχι?
-
Όχι, γιατί αυτοί που προσλήφθηκαν από τον πίνακα Γ είναι τριτεκνοι για τους οποίους ισχύει το 20% σε κάθε φάση προσλήψεων. Αυτό δεν ισχύει για ειδικές κατηγορίες.
-
Ναι γνωρίζω για το 20%. Για τους αναπληρωτές ειδικής κατηγορίας δεν ισχύει κάποιο ποσοστό επί των προσλήψεων?
-
Ναι γνωρίζω για το 20%. Για τους αναπληρωτές ειδικής κατηγορίας δεν ισχύει κάποιο ποσοστό επί των προσλήψεων?
Όχι, για ειδική κατηγορία ισχύει ότι προτάσσονται στον πίνακα που βρίσκονται. Αν αποκτησεις έστω 0.1 μορια προϋπηρεσίας θα προταχθεις στον πίνακα
-
Δυστυχώς συνειδητοποιώ ότι κάτι τέτοιο δε θα γίνει ποτέ. Δε δίνεται καμία ευκαιρία...
-
Καλησπέρα και Χρόνια πολλά! Έχω τελειώσει φιλολογια και κάθε χρόνο κάνω τα χαρτιά μου για αναπληρωτρια.. Είμαι στους πίνακες μηδενική προϋπηρεσίας, υπάρχει περίπτωση όσοι είμαστε σ αυτούς τους πίνακες να μας πάρουν ποτέ ως αναπληρωτες; και τι μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε τις πιθανότητες; φαντάζομαι να δηλώσεις παραμεθοριο είναι μια λύση... επίσης, έχω σκεφτεί κ την περίπτωση ενός μεταπτυχιακου.. Αλλά δεν ξέρω αν θα βοηθήσει και τι μεταπτυχιακό θα βοηθούσε.. Κ από θέμα μορίων φυσικά αλλά κ επαγγελματικης διέξοδου. . Ευχαριστώ εκ των προτερων
-
Καλησπέρα και Χρόνια πολλά! Έχω τελειώσει φιλολογια και κάθε χρόνο κάνω τα χαρτιά μου για αναπληρωτρια.. Είμαι στους πίνακες μηδενική προϋπηρεσίας, υπάρχει περίπτωση όσοι είμαστε σ αυτούς τους πίνακες να μας πάρουν ποτέ ως αναπληρωτες; και τι μπορούμε να κάνουμε για να αυξήσουμε τις πιθανότητες; φαντάζομαι να δηλώσεις παραμεθοριο είναι μια λύση... επίσης, έχω σκεφτεί κ την περίπτωση ενός μεταπτυχιακου.. Αλλά δεν ξέρω αν θα βοηθήσει και τι μεταπτυχιακό θα βοηθούσε.. Κ από θέμα μορίων φυσικά αλλά κ επαγγελματικης διέξοδου. . Ευχαριστώ εκ των προτερων
Χρόνια πολλά!
Αν το σύστημα έχει τη μορφή που προτείνεται, δυστυχώς οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν προϋπηρεσία αποκλείονται εκ των πραγμάτων από τη διεκδίκηση θέσης μόνιμου εκπαιδευτικού. Με δεδομένο ότι είναι μεγάλος ο αριθμός των αναπληρωτών με προϋπηρεσία και κάποια από τα προτεινόμενα ακαδημαϊκά προσόντα, οι νεότεροι θα πρέπει να αρκεστούν για πολλά χρόνια στη διεκδίκηση θέσεων αναπληρωτών στην καλύτερη περίπτωση. Αυτή, πιστεύω ότι είναι μία σοβαρή αδυναμία του συστήματος που προτείνεται. Αποκλείονται, σε αντίθεση με ό,τι λέει το Σύνταγμα, από τη διεκδίκηση μόνιμων θέσεων πολλοί εκπαιδευτικοί, που θα πρέπει να αποκτήσουν και άλλους τίτλους σπουδών μόνο και μόνο για να ελπίζουν σε μία θέση αναπληρωτή.
-
Χρόνια Πολλά και Καλή χρονιά σε όλους μας!!! Δυστυχώς όσοι έχουμε πάρει πτυχίο μετα το 2008 και δε μας δόθηκε η ευκαιρία να λάβουμε μέρος σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ έχουμε εγκλωβιστεί στον πίνακα μηδενικής προϋπηρεσίας. Μόνο όσοι είχαν καταφέρει με μέσον να προσληφθούν για ενισχυτική διδασκαλία ( γιατί μέχρι το 2010-2011 ίσχυε αυτό) έχουν ξεμπλοκαριστει. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι ανήκω σε ειδική κατηγορία και φέτος δήλωσα για αναπληρώτρια σε όλη την Ελλάδα. Ούτε με πήραν ούτε θα με πάρουν. Από μεταπτυχιακά αυτό που θα βοηθούσε ίσως να ήταν της ειδικής αγωγής. Το κόστος όμως είναι αρκετά μεγάλο....
-
Μάλιστα.. Δύσκολα τα πράγματα για όλους μας τελικά...
-
Να ρωτήσω και εγώ κάτι; Έχω τελειώσει ιστορικό αρχαιολογικό.. Είμαι στον πίκανα μηδενικής προυπηρεσίας και τώρα με κάλεσαν να εργαστώ στην εφορεία αρχαιοτήτων (άσχετο το ξέρω) το ερώτημά μου είναι εάν υπάρχει περίπτωση αυτή η προυπηρεσία επειδή είναι στο δημόσιο και σχετίζεται με το πτυχίο μου να μπορώ να την χρησιμοποιήσω ως προυπηρεσία ως εκπαιδευτικός.
Το ξέρω ότι είναι άσχετο αλλά επειδή πολλά παραθυράκια έχει το ελληνικό σύστημα μου πέρασε από το μυαλό μήπως τυχόν ισχύει κάτι τέτοιο..
-
Αν προσληφθείς ως αναπληρώτρια, η προϋπηρεσία που έχεις στο δημόσιο θα μετράει για το μισθολογικό κλιμάκιο.
-
Μάλιστα, άρα μόνο μισθολογικά.. Εγώ εννοούσα να πάρω μόρια προυπηρεσίας για τους πίνακες..
-
Η επαγγελματική προϋπηρεσία δεν μοριοδοτείται στο υπουργείο παιδείας. Την μοριοδοτεί η προκήρυξη των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ.
-
Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. :)
-
Καλησπέρα σας, πραγματικά η κατάσταση είναι απογοητευτική.
Νομίζω ότι ίσως πρέπει να κάνουμε κάτι για να ακουστούμε και εμείς που έχουμε λίγη ή καθόλου προυπηρεσία.
Από αυτά που διαβάζουμε θα αναγνωριστούν άκριτα οι προυπηρεσίες από παντού ιδιωτικό / δημόσιο τομέα. Χωρίς να θέλω να σας χαλάσω την διάθεση, ούτε θέσεις αναπληρωτών μπορούμε να διεκσουμε. Ειδικά με τις τελευταιες εξελίξεις (προστεθούν χωρίς κανένα εμπόδιο και ολοι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί).
Συνεπώς καταλαβαίνετε ότι και διδακτορικά να έχουμε με 120 μήνες ταβάνι είναι αδύνατον να δούμε ποτέ σχολείο.
Ίσως πρέπει και εμείς να προσπαθσουμε να δούμε αν οι προυπηρεσίες που έχουμε από άλλες δομές ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΕΠΑΣ κλπ θα μπορούσαν να κριθούν ως συναφείς. Όπως γίνεται και σε σε άλλες προκ. ΑΣΕΠ κατά προτεραιότητα. Αυτή τη στιγμή μετράνε τα ΣΔΕ και από ότι φαίνεται θα μετρήσουν και τα ιδιωτικά.
-
Καλησπέρα σας, πραγματικά η κατάσταση είναι απογοητευτική.
Νομίζω ότι ίσως πρέπει να κάνουμε κάτι για να ακουστούμε και εμείς που έχουμε λίγη ή καθόλου προυπηρεσία.
Από αυτά που διαβάζουμε θα αναγνωριστούν άκριτα οι προυπηρεσίες από παντού ιδιωτικό / δημόσιο τομέα. Χωρίς να θέλω να σας χαλάσω την διάθεση, ούτε θέσεις αναπληρωτών μπορούμε να διεκσουμε. Ειδικά με τις τελευταιες εξελίξεις (προστεθούν χωρίς κανένα εμπόδιο και ολοι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί).
Συνεπώς καταλαβαίνετε ότι και διδακτορικά να έχουμε με 120 μήνες ταβάνι είναι αδύνατον να δούμε ποτέ σχολείο.
Ίσως πρέπει και εμείς να προσπαθσουμε να δούμε αν οι προυπηρεσίες που έχουμε από άλλες δομές ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΕΠΑΣ κλπ θα μπορούσαν να κριθούν ως συναφείς. Όπως γίνεται και σε σε άλλες προκ. ΑΣΕΠ κατά προτεραιότητα. Αυτή τη στιγμή μετράνε τα ΣΔΕ και από ότι φαίνεται θα μετρήσουν και τα ιδιωτικά.
Πιστεύω πως δε "σωζόμαστε" ό,τι και να διεκδικήσουμε. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει εργαστεί ως εκπαιδευτής / εκπαιδεύτρια σε ΙΕΚ, επομένως ακόμα κι αν μοριοδοτηθεί κάποια στιγμή, τα πράγματα επί της ουσίας θα παραμείνουν ως έχουν. Η μοριοδότηση των διάφορων πτυχίων , αν και προσωπικά με βρίσκει σύμφωνη, πάλι δεν προσφέρει κάτι επί της ουσίας. Η πλειοψηφία έχει πτυχίο σε δύο γλώσσες το λιγότερο και πολλές φορές στο ανώτατο επίπεδο (Γ2). Μεγάλο ποσοστό επίσης κατέχει μεταπτυχιακό. Τίποτα όμως από αυτά δεν μπορεί να φτάσει την προϋπηρεσία. Αλλαγή επαγγέλματος / Ετεροαπασχόληση είναι η ρεαλιστική λύση ή σπουδές σε άλλο τομέα για τους πιο νέους. Ας είμαστε ρεαλιστές, όσοι βρισκόμαστε στον πίνακα μηδενικής, δεν θα δουλέψουμε ποτέ σε σχολείο.
-
Εγώ διεκδικώ εδώ και 3-4 χρόνια να προμετρηθεί η προϋπηρεσία μου στις ΣΕΚ που έχουν κλείσει, εργάστηκα ως ΠΕ03 και είχαν ίδιο ύλη με το παλιό ΤΕΕ στο οποίο η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν προσμετράται.
-
Εγώ πιστεύω ότι σωζόμαστε μόνο με γραπτό ασεπ, έχουμε δηλαδή κάποιες ελπίδες αλλά όχι μόνο προσμέτρησή του κατά 30%.
-
Με το να μην διορίζει καμία κυβέρνηση 10 χρόνια τώρα και να βγαίνουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί από τα πανεπιστήμια είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος νέος διορισμό σε σχολείο . Φυσικά και όσοι έχουν τρέξει τόσα χρόνια έχουν προτεραιότητα σε σχέση με κάποιο που πήρε πτυχίο τώρα . Όσο για τις προϋπηρεσίες έπρεπε να κοπούν όλες εκτός από αυτές που έχουν προσφερθεί σε δημόσιο σχολείο . Όλες οι άλλες καλώς κάνουν και δεν μετράνε και κάποιες που είναι μέσα έπρεπε να βγουν .
-
Δεν υπάρχει θέμα προτεραιότητας, όλοι έχουμε το ίδιο δικαίωμα, το λέει άλλωστε και το σύνταγμα.
-
Με το να μην διορίζει καμία κυβέρνηση 10 χρόνια τώρα και να βγαίνουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί από τα πανεπιστήμια είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος νέος διορισμό σε σχολείο . Φυσικά και όσοι έχουν τρέξει τόσα χρόνια έχουν προτεραιότητα σε σχέση με κάποιο που πήρε πτυχίο τώρα . Όσο για τις προϋπηρεσίες έπρεπε να κοπούν όλες εκτός από αυτές που έχουν προσφερθεί σε δημόσιο σχολείο . Όλες οι άλλες καλώς κάνουν και δεν μετράνε και κάποιες που είναι μέσα έπρεπε να βγουν .
Αυτό το "φυσικά" είναι ανάλογα τι βολεύει τον καθένα.
Ο νόμος τώρα 15 χρόνια δεν έλεγε "φυσικά", έλεγε διορίζεται όποιος γράφει ΑΣΕΠ -διαβάζει-γράφει ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ δηλαδη, επίσης αναπληρωτής πάει αυτός που έγραφε ΑΣΕΠ και ΕΑν Κ ΕΦΟΣΟΝ γράψει προσμετράται και μαλιστα ΛΙΓΟ η προυπηρεσία +μεταπτυχιακό κλπ.
Αυτά έλεγε ο νόμος. Το ότι βολεύτηκαν οι αναπληρωτές γιατί το κράτος δεν έκανε ΑΣΕΠ είναι άλλου παπα ευαγγέλιο. Το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ψηφίσε αυτό το έκτρωμα 5 μήνες πριν τις εκλογές για τα ψηφαλάκια έιναι ένα γεγονός.
Γεγονός είναι όμως ότι έχουμε και ένα πράμα που λέγεται ΕΚΛΟΓΕΣ και ψηφίζουμε ΟΛΟΙ όχι μόνο οι αναπληρωτές και γενικά οι δημ υπ.
Για κάποιο λόγο χάνει ο Τσίπρας.
Ένας από όλους είναι η λύσσα για να χτίσει κομματιό στρατό και να ψάχνει τρόπους να διορίσει τωρινούς συμβασιούχους χωρίς αξιολόγηση και χωρίς να δίνει την ευκαιρία στους νέους και στους ανθ΄ρωπους του ιδιωτικού τομέα.
Ελπίζουμε και οι νέοι, και οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα και οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ χωρίς προυπ. να μας ακούσει ο ο Μητσοτάκης και να μας δώσει και εμάς ευκαιρία-γιατί από τους αναπληρωτές έτσι κι αλλιώς μαύρο θα φάει.
Θέλουμε ΑΣΕΠ γραπτό με ΜΙΚΡΗ προσαυξηση προυπ. ΟΠΩΣ ήταν και όποιος ΓΡΑΨΕΙ ας πάει να δουλέψει. Αν ΔΕΝ γράψω ας μην πάω εγώ -οκ.
Αλλιώς επετηρίδα.
-
Μικρή προσαύξηση προυπηρεσίας δε θα γίνει ποτέ. Μην ονειρεύεσαι. ΑΣΕΠ με μικρό ποσοστό προσμέτρησης και αν.
-
Μα καλά υπάρχει κανένας νέος που πιστεύει ότι όταν θα μπει ο Ασεπ δεν θα γράψουν αρκετοί παλιοί και με την προϋπηρεσία τους θα διοριστούν ! Οι νέοι δύσκολα έχουν ελπίδες με οποιοδήποτε σύστημα. Μόνο αν αρχίσουν οι διορισμοί θα πάρουν σειρά όπως έπρεπε να γίνεται . Κάποιος βγαίνει σε σύνταξη άλλος διορίζεται και ο νέος πλησιάζει .
-
Το "μηδενικής προϋπηρεσίας" σας διέφυγε στον τίτλο του θέματος;
Για να μην αναρωτιέστε για τις διαγραφές μηνυμάτων.
-
Δεν υπάρχει θέμα προτεραιότητας, όλοι έχουμε το ίδιο δικαίωμα, το λέει άλλωστε και το σύνταγμα.
Φυσικά! Όλοι πρέπει να έχουμε ίση πρόσβαση στην εργασία βάση Συντάγματος. Όλα αυτά τα χρόνια όμως, δεχόμασταν παθητικά την προτεραιότητα που έδιναν οι Υπουργοί Παιδείας στην προϋπηρεσία. Η προσφυγή των Αναπληρωτών Μηδενικής Προϋπηρεσίας, είναι πια γεγονός! Πλέον, αναμένουμε να αποφασίσει η ελληνική Δικαιοσύνη για εμάς!
-
Έχει γίνει η προσφυγή?? Γιατί κάπου διάβασα ότι δεν προχώρησαν.
-
Δεν καταλαβαίνω πόσο εύκολα σας κατακλύζουν οι αυταπάτες! Οι αναπληρωτές τη χρονιά που έρχεται θα κληθούν με βάση αποκλειστικά την προϋπηρεσία. Επιπλέον (το πιο σημαντικό) όποιο σύστημα και να ισχύσει για αναπληρωτές ή διορισμούς από το 2020-2021 θα έχει ως κυρίαρχο κριτήριο την προϋπηρεσία (και τα κοινωνικά κριτήρια ευτυχώς ή δυστυχώς).Και ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ συμφωνούν σε αυτό. Αυτή η αυταπάτη περί 100% γραπτου ΑΣΕΠ μόνο κακό σας κάνει.
-
Η επετηρίδα σε συνδυασμό με μικρό αριθμό εισακτεων σε φιλολογικές σχολές ήταν τελικά το καλύτερο. Το..ξεκαθάρισμα γινόταν από τα 18. Όποιος έγραφε πανελλήνιες κάτω από 17 την...εποχή μου δεν έμπαινε σε σχολή ΠΕ02. Το γνωστικό επίπεδο των ηλικίας 35+ φιλολόγων σε σύγκριση με τους μικροτερους (όχι όλους βέβαια τους μικροτερους αλλά τους περισσότερους) είναι πολύ ανώτερο. Κάνω μαθήματα σε μέλλουσες φιλολογινες σε φοιτητικό φροντιστήριο και πασχίζω να τους μάθω αρχαία και λατινικά.....λογικό αφού πέρασαν σε φιλολογική σχολή με αρχαία γύρω στο 10 στις πανελλήνιες.
-
Κάνω μαθήματα σε μέλλουσες φιλολογινες σε φοιτητικό φροντιστήριο και πασχίζω να τους μάθω αρχαία και λατινικά.....λογικό αφού πέρασαν σε φιλολογική σχολή με αρχαία γύρω στο 10 στις πανελλήνιες.
:o
Κωνσταντίνε, ούτε την επετηρίδα την θεωρώ λύση. Αυτοί που διορίστηκαν με την επετηρίδα δεν ήταν καλύτεροι από εμάς. Έχω πολλές ενστάσεις σχετικά με αυτό. Δεν έδωσαν εξετάσεις, δεν αξιολογήθηκαν, έχουν μεγαλύτερες απολαβές από εμάς, συνήθως επιλέγουν τα καλύτερα τμήματα και τα αντικείμενα που θέλουν...Δεν ξέρουν ούτε δυο λέξεις αγγλικά, πολλές φορές ούτε υπολογιστή.... Η πλειοψηφία έτσι είναι...
Ανήκω κι εγώ στην γενιά που έπρεπε να έχεις γύρω στο 17 μέσο όρο για να μπεις. Και πάλι δυσκολευόμασταν πολύ για να τελειώσουμε...
-
Συμφωνώ erietta.Δίκαιο μεν αναχρονιστικό δε.Ξέροντας ο εκπαιδευτικός πως θα διοριστεί σίγουρα με αυτήν σε ορίζοντα κάποιων χρόνων δεν ενδιαφερόταν να γίνει καλύτερος,να επιμορφωθεί.Συν τοις άλλοις χωρίς σωστή αξιολόγηση <<βούλιαζε>> στην ρουτίνα και στην λογική <<πάτε μπάλλα να παίξεις>>(Π.χ.για γυμναστές.)
-
*πάρτε
-
:o
Κωνσταντίνε, ούτε την επετηρίδα την θεωρώ λύση. Αυτοί που διορίστηκαν με την επετηρίδα δεν ήταν καλύτεροι από εμάς. Έχω πολλές ενστάσεις σχετικά με αυτό. Δεν έδωσαν εξετάσεις, δεν αξιολογήθηκαν, έχουν μεγαλύτερες απολαβές από εμάς, συνήθως επιλέγουν τα καλύτερα τμήματα και τα αντικείμενα που θέλουν...Δεν ξέρουν ούτε δυο λέξεις αγγλικά, πολλές φορές ούτε υπολογιστή.... Η πλειοψηφία έτσι είναι...
Ανήκω κι εγώ στην γενιά που έπρεπε να έχεις γύρω στο 17 μέσο όρο για να μπεις. Και πάλι δυσκολευόμασταν πολύ για να τελειώσουμε...
Της ίδιας γενιάς αγωνιστές .. Κατά την προσωπική μου άποψη όταν το επίπεδο έχει πέσει για να μπεις στη σχολή τότε σίγουρα θα δυσκολευτείς να βγεις από αυτή και το πιο σημαντικό υποβαθμίζεται η ίδια η σχολή.