Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: fereggyos στις Ιουνίου 29, 2019, 06:51:53 pm

Τίτλος: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: fereggyos στις Ιουνίου 29, 2019, 06:51:53 pm
Συνάδελφοι καλησπέρα,

Θα ήθελα να θέσω υπόψη σας το παρακάτω περιστατικό και να ρωτήσω, αν υπάρχει δυνατότητα προσβολής της σχετικής διαδικασίας, καθώς υπάρχουν βάσιμες υποψίες για λαθροχειρία γραπτών.

Πριν από περίπου δύο εβδομάδες με επισκέφθηκε στο σχολείο όπου υπηρετώ ο γονέας ενός μαθητή και με αφοπλιστική σιγουριά απαίτησε αναβαθμολόγηση γραπτού των τελικών ανακεφαλαιωτικών εξετάσεων του παιδιού του. Εκ των υστέρων, (αφού πληροφορήθηκα το αποτέλεσμα της αναβαθμολόγησης) μου γνωστοποιήθηκε ότι εκείνος ο γονιός είχε απαιτήσει το ίδιο από συνάδελφο άλλης ειδικότητας για το ίδιο παιδί και για την ίδια εξεταστική περίοδο.

Τα αποτελέσματα της αναβαθμολόγησης ήταν βελτίωση της βαθμολογίας του γραπτού του μαθητή κατά δύο μονάδες (!!) στο δικό μου αντικείμενο και κατά μια μονάδα στο γραπτό του άλλου συνάδελφου. Μετά από συζήτηση που είχα με τον συνάδελφο, έμαθα ότι ο συγκεκριμένος γονέας διαπλέκεται κομματικά και έχει διασυνδέσεις με στελέχη της τοπικής δευτεροβάθμιας. (!)

Παρόλα αυτά και προτού πληροφορηθώ τα παραπάνω, σκέφτηκα ως εξής: εντάξει, πες ότι εγώ διανύω μόνο τον 13ο χρόνο μου ως εκπαιδευτικός και ίσως όντως να έκανα κάποιο λάθος λόγω απειρίας (στη χειρότερη πες), αλλά ο συνάδελφος έχει 30 χρόνια αξιοσέβαστης, λαμπρής και ακηλίδωτης πορείας στην πλάτη του, καθώς και πάμπολλες επιμορφώσεις και μεταπτυχιακά και διδακτορικό και με επαγγελματική ευσυνειδησία μου είπε ότι χαριστικά έβαλε δύο μονάδες (!)  παραπάνω από όσο πραγματικά άξιζε το γραπτό του μαθητή.

Δηλαδή, πρόκειται για απλή σύμπτωση ότι και στα δύο γραπτά διαφορετικών αντικειμένων του ίδιου μαθητή η βαθμολογία αναθεωρήθηκε προς τα πάνω; Καραμπινάτη περίπτωση λαθροχειρίας "βρωμάει" εδώ και απλά δεν θέλω τόσο να εφεσιβάλλω την αναβαθμολόγηση (δεν γνωρίζω και αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα), όσο να αποκαταστήσω την κλονισμένη μου επαγγελματική συνείδηση και να διαπιστώσω τι ακριβώς "παίχτηκε".

Θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν κάποιος συνάδελφος ειδικός επί του θέματος πρότεινε τρόπους για να μάθω την αλήθεια.

Ευχαριστώ  :-\

Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: erietta στις Ιουνίου 29, 2019, 07:44:12 pm
Fereggyos, κατανοώ ότι η όλη διαδικασία σε στενοχώρησε, δικαίως θα έλεγα. Από την στιγμή όμως που τα γραπτά για αναβαθμολόγηση πάνε στην δευτεροβάθμια, το όλο θέμα διευθετείται εκεί.
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: platonas στις Ιουνίου 29, 2019, 08:07:31 pm
α) Οι διαφορές στην αναβαθμολόγηση 1 και 2 μονάδες είναι μέσα στο όριο του "λάθους" που μπορεί να γινει (από τον αρχικό βαθμολογητή ή τους αναβαθμολογητές). Γι αυτό και στις πανελλαδικές τα βλέπει τρίτος όταν υπάρχει διαφορά μεγαλύτερη από 3 μονάδες. Η λέξη ¨λαθος" αφορά τον διαφορετικό βαθμό εκτίμησης του γραπτού κάτι που ισχύει ακόμα και σε μαθήματα θετικών επιστημών (π.χ διαφορετική βαρύτητα στις πράξεις , στο αποτέλεσμα κλπ)

β) Δεν υπάρχει τίποτα (νομικά) που να μπορείς να κάνεις. Ισχύει η βαθμολογία της επιτροπής και δεν αναιρείται (παρά μόνο με προσφυγη σε διοικητικό δικαστήριο όπως όλες άλλωστε οι διοικητικές υποθέσεις). Διαρκεια εκδίκασης 3 χρόνια και κόστος μεγάλο από την πλευρά σας. Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει και δικηγόρος που για τέτοιο θέμα θα σας πει να το πάτε δικασττικά.

γ) Σε καμμία μα σε καμμία περίπτωση δεν ισχύει οτι ο έχων -ι) μεταπτυχιακό ιι) διδακτορικό ιιι) επιμορφώσεις ιV) 30 χρόια αξιοσέβασστη επαγγελαμτικής πορείας (ότι και αν σημαίνει αυτό) v) δηλώσεις από τον ίδιο περι ευνοικότερης βαθμολόγησης του μαθητού- τον εμποδίζει από το να βάλει βαθμό διαφορετικό κατά 1 μονάδα από τους καθηγητές που αποτελούν την επιτροπήή  κάνει την δικη του βαθμολόγηση σωστώτερη από την δική τους. Γι αυτό καλό θα είναι όταν αναιβαζουμε τέτοια θέματα να παραμένουμε στα γεγονότα και να μην γενικολογούμε (ειδικά αυτοπροβαλλόμενοι) γιατί εκτιθέμεθα.

δ) Φυσικά θα ήταν πολύ καλύτερα μέσα στο κείμενο σου να έχεις αναφέρει α) ποια μαθήματα αι β) τι τάξη.
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: fereggyos στις Ιουλίου 01, 2019, 09:08:57 pm
erietta ευχαριστώ για την κατανόηση. Όσο για τις "παραινέσεις" του platonas ένα έχω να πω: υπάρχουν κι άλλες παράμετροι του θέματος που αγνοείς στις οποίες δεν θα ήθελα να αναφερθώ εδώ μέσα και οι οποίες αποτελούν αδιάσειστες αποδείξεις της ορθότητας της άποψης μου, γιατί α) : πλέον δεν έχει κανένα νόημα να κρτικάρουμε την τελεσίδικη απόφαση των βαθμολογητών και β): επειδή θα ήθελα να αποκλείσω κάθε ενδεχόμενο αποκάλυψης της ταυτότητάς μου, πράγμα επίσης ανούσιο. Εν κατακλείδι,  πραγματικά ντρέπομαι για το ότι οι περισσότερες από τις δευτεροβάθμιες, αν όχι όλες, διαδραματίζουν συχνά αρκετούς αμαρτωλούς ρόλους και έχουν καταντήσει άντρα διαφθοράς και ρουσφετιού.  >:(
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: sapore στις Ιουλίου 02, 2019, 11:50:27 am
Καλό είναι να μένουμε στα συγκεκριμένα και αδιάσειστα:

και β): επειδή θα ήθελα να αποκλείσω κάθε ενδεχόμενο αποκάλυψης της ταυτότητάς μου, πράγμα επίσης ανούσιο. Εν κατακλείδι,  πραγματικά ντρέπομαι για το ότι οι περισσότερες από τις δευτεροβάθμιες, αν όχι όλες, διαδραματίζουν συχνά αρκετούς αμαρτωλούς ρόλους και έχουν καταντήσει άντρα διαφθοράς και ρουσφετιού.  >:(
ΑΝ και δεν "έγιναν": Ήταν από πάντα.
ΚΑΙ δε θα'πρεπε να φοβάσαι, ΑΝ θέλαμε να αλλάξουμε την κατάσταση: ΑΝ και ξέρουμε ότι με τίποτα για το 99,9% μας (μέσα κι εσύ που φοβάσαι).


ΚΑΙ να μην γενικολογούμε:


Τα αποτελέσματα της αναβαθμολόγησης ήταν βελτίωση της βαθμολογίας του γραπτού του μαθητή κατά δύο μονάδες (!!) στο δικό μου αντικείμενο και κατά μια μονάδα στο γραπτό του άλλου συνάδελφου. Μετά από συζήτηση που είχα με τον συνάδελφο, έμαθα ότι ο συγκεκριμένος γονέας διαπλέκεται κομματικά και έχει διασυνδέσεις με στελέχη της τοπικής δευτεροβάθμιας. (!)


ΟΧΙ δεν είναι το ανάποδο.
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: fereggyos στις Ιουλίου 02, 2019, 01:15:19 pm
Καλό είναι να μένουμε στα συγκεκριμένα και αδιάσειστα:
ΑΝ και δεν "έγιναν": Ήταν από πάντα.
ΚΑΙ δε θα'πρεπε να φοβάσαι, ΑΝ θέλαμε να αλλάξουμε την κατάσταση: ΑΝ και ξέρουμε ότι με τίποτα για το 99,9% μας (μέσα κι εσύ που φοβάσαι).


ΚΑΙ να μην γενικολογούμε:

ΟΧΙ δεν είναι το ανάποδο.

1ον : Σιγά μην κλάψω σιγά μη φοβηθώ 

2ον : Επιστράτευσα όλη τη λογική που μου έχει απομείνει, παρόλα αυτά αδυνατώ να κατανοήσω το "ΟΧΙ δεν είναι το ανάποδο"...σχώρα με sapiore :)
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: erietta στις Ιουλίου 02, 2019, 04:47:35 pm
Είναι πολύ απλό, νομίζω. Αν ο γονιός ανήκει σε συγκεκριμένη παράταξη και ο πρόεδρος ή οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ στην ίδια παράταξη, θα μπορούσα κάλλιστα να φανταστώ τι έγινε.
Το θέμα είναι τι θα γίνει στις πανελλαδικές...
αν και έχω δει με τα μάτια μου τηλεφώνημα σε σύζυγο πολιτικού στελέχους γιατί το παιδί έγραψε το όνομά του στο γραπτό της Έκθεσης.....ώστε να το προσέξουν το παιδί....
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: fereggyos στις Ιουλίου 02, 2019, 05:43:41 pm
Είναι πολύ απλό, νομίζω. Αν ο γονιός ανήκει σε συγκεκριμένη παράταξη και ο πρόεδρος ή οι αιρετοί του ΠΥΣΔΕ στην ίδια παράταξη, θα μπορούσα κάλλιστα να φανταστώ τι έγινε.
Το θέμα είναι τι θα γίνει στις πανελλαδικές...
αν και έχω δει με τα μάτια μου τηλεφώνημα σε σύζυγο πολιτικού στελέχους γιατί το παιδί έγραψε το όνομά του στο γραπτό της Έκθεσης.....ώστε να το προσέξουν το παιδί....

erietta αυτό ακριβώς! Όσο για το θέμα του ονόματος μαθητή σε γραπτό στις πανελλαδικές: αλίμονο, καμία σωτηρία!!!
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: sapore στις Ιουλίου 02, 2019, 06:45:07 pm
1ον : Σιγά μην κλάψω σιγά μη φοβηθώ 

2ον : Επιστράτευσα όλη τη λογική που μου έχει απομείνει, παρόλα αυτά αδυνατώ να κατανοήσω το "ΟΧΙ δεν είναι το ανάποδο"...σχώρα με sapiore :)

ΚΑΙ τα 2 (και απ'τα 1ον, 2ον) θα γίνουν:

1) ΚΑΙ θα κλάψετε και θα φοβηθείτε.
2) ΚΑΙ θα επιστρατεύετε τη "λογική" σας και θα αδυνατείτε να κατανοήσετε.

ΚΑΙ πετε ό,τι, που θα πείτε.
ΔΕΝ έχει νοήμα περαιτέρω συζήτηση: ΘΑ τα ζήσετε και θα κάνετε "Κο Κο...." και τα ίδια με όσα κατηγορείτε θα κάνατε , ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ, κι ας το αρνηθείτε.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΟΣΟ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.

Έτσι κι αλλιώς έεεεερχεται.
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: fereggyos στις Ιουλίου 03, 2019, 12:09:25 am
ΚΑΙ τα 2 (και απ'τα 1ον, 2ον) θα γίνουν:

1) ΚΑΙ θα κλάψετε και θα φοβηθείτε.
2) ΚΑΙ θα επιστρατεύετε τη "λογική" σας και θα αδυνατείτε να κατανοήσετε.

ΚΑΙ πετε ό,τι, που θα πείτε.
ΔΕΝ έχει νοήμα περαιτέρω συζήτηση: ΘΑ τα ζήσετε και θα κάνετε "Κο Κο...." και τα ίδια με όσα κατηγορείτε θα κάνατε , ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ, κι ας το αρνηθείτε.

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΟΣΟ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.

Έτσι κι αλλιώς έεεεερχεται.

Sapore όρεξη για κ@υλ@ντισμ@ έχεις φαίνεται. Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει, το θέμα είναι πλέον λήξαν.


Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: erietta στις Ιουλίου 03, 2019, 03:03:54 pm
Μια ερώτηση, sapore: όσα λες τα λες όντας μες στο σύστημα ή εκτός; Εμείς ως υπάλληλοι είμαστε εντός, καλώς ή κακώς.
Τίτλος: Απ: Αναβαθμολόγηση γραπτού ενδοσχολικών εξετάσεων - υπόνοιες λαθροχειρίας
Αποστολή από: sapore στις Ιουλίου 03, 2019, 05:53:54 pm
Ιδιότητα του Homo Sapiens, υποτίθεται ότι, είναι η αποστασιοποίηση του και από τον ίδιο και από τη φύση γύρω του, και η διαφορά του από τα άλλα ζώα.

ΑΝ δε μπορούμε να "δούμε απέξω και που οδηγούμαστε" ΑΝ συνεχίσουμε τα ίδια, δεν εκπληρώνουμε τη φύση μας, ιδίως όταν εμείς οι Έλληνες δε "κοιτάμε απέξω" σχεδόν ποτέ, παρά μόνο βαθιά βαθύτατα μέσα μας, απ'την πάρτη μας.
Αλλά δεν έχει και νόημα να σχολιάζει κανείς κάτι που αδυνατούν οι άλλοι: Έτσι κι αλλιώς θα πάθουν και θα μάθουν:
Όπως το γατί που πηδά απ'το μπαλκόνι (μη "βλέποντας απέξω", ΑΔΥΝΑΤΩΝΤΑΣ) τι κάνει και που οδηγείται. Αλλά έχει άλλες ιδιότητες (ελαστικότητας) που μπορεί να το "σώσουν": Τις έχουν οι Έλληνες;

ΚΑΙ ένα γενικό σχόλιο: Αυτό το να μιλά κανείς για όλους μας και ένας-ένας οι "άλλοι" να του απευθύνονται προσωπικά, χωρίς να "βλέπουν απέξω" τι λέει: ΘΑ μας οδηγήσει εκεί που έεεεερχεται.

Αλλά πάντα θα υπάρχει κάτι να πουν, έτσι είναι ο κόσμος ("σύστημα") και κανείς δε μπαίνει στον κόπο να κάνει την προσπάθεια του:

"Πού να μιλάω τώρα για κάτι που έχω υπόνοιες; Ας το γράψω στο pde και μετά ΑΣ κάνω πίσω": Εγώ δε θα το'κανα ποτέ: Το 99,9% μας ΝΑΙ: Το καταλαβαίνω.
Αλλά και όχι και "προσωπικές απευθύνσεις" για κάτι που αφορά όλους μας.
Άκου "έξω απ'το σύστημα"! : ΝΑΙ , ώρες -ώρες γίνομαι "εξωγήινος": Το 99,9% του λαού μας ΑΣ συνεχίσει: Έεεερχεται.
ΜΗ λέτε μετά.