Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: marcha7 στις Ιουλίου 05, 2019, 06:06:51 pm
-
Επιτέλους καποιο φως και λογικη...Mε χιλιάδες άνεργους δικηγόρους ο άλλος έφτιαξε νομικη στην Πατρα...Κλειστε και τα δεκαδες αλλα τμηματα που εφτιαξε στον αερα... :(
https://www.youtube.com/watch?v=T4V__Qpe4lk (https://www.youtube.com/watch?v=T4V__Qpe4lk)
-
Με την ίδρυση της Νομικής Σχολής Πατρών ο συνολικός αριθμός των εισακτέων δεν αλλάζει. Θα υπάρξει μείωση στις άλλες νομικές σχολές. Άρα δεν τίθεται θέμα περισσότερων πτυχιούχων δικηγορίας.
-
Ναι τους εξτρα καθηγητες και το λοιπο προσωπικο ομως ποιος θα τους πληρωνει ομως ?
Με την ίδρυση της Νομικής Σχολής Πατρών ο συνολικός αριθμός των εισακτέων δεν αλλάζει. Θα υπάρξει μείωση στις άλλες νομικές σχολές. Άρα δεν τίθεται θέμα περισσότερων πτυχιούχων δικηγορίας.
-
Με την ίδρυση της Νομικής Σχολής Πατρών ο συνολικός αριθμός των εισακτέων δεν αλλάζει. Θα υπάρξει μείωση στις άλλες νομικές σχολές. Άρα δεν τίθεται θέμα περισσότερων πτυχιούχων δικηγορίας.
Τότε για πιο λόγο να ιδρυθεί;;
-
Για περαιτέρω ακαδημαϊκή ανάπτυξη του Πανεπιστημίου Πατρών και συναγωνισμό βελτίωσης όλων των νομικών σχολών.
-
Για περαιτέρω ακαδημαϊκή ανάπτυξη του Πανεπιστημίου Πατρών και συναγωνισμό βελτίωσης όλων των νομικών σχολών.
Με αυτή τη λογική ας ανοίξει και νομική στη Κρήτη, στο
-
Για ν' ανοίξει μια πανεπιστημιακή σχολή γίνονται μελέτες εισηγήσεις σχέδια και πλάνα.
-
Οχι μονο πρεπει να ανοιξουν αλλες ...αλλα πρεπει να κλεισουν κιολας... 8)
https://www.tanea.gr/2018/07/22/opinions/agkathi-i-anergia-twn-newn-dikigorwn/ (https://www.tanea.gr/2018/07/22/opinions/agkathi-i-anergia-twn-newn-dikigorwn/)
Με αυτή τη λογική ας ανοίξει και νομική στη Κρήτη, στο
-
Εγώ διατυπώνω μια εύλογη απορία: ποιοι ήταν έτοιμοι να στελεχώσουν το νέο τμήμα Νομικής; Ποιοι θα διορίζονταν; Σε ποια παράταξη ανήκουν; Ελπίζω να καταλαβαίνετε τι σκέφτομαι. Και αυτό γιατί κάποιοι από εμάς ξέρουν ότι η ίδρυση νέων Πανεπιστημίων συνδέεται και με κομματικές επιλογές... ενίοτε...
-
Θεωρώ ότι η απορία δεν είναι εύλογη. Είναι τρομερό πίσω από ενέργειες γι' αναβάθμιση πανεπιστημίων και της εκπαίδευσης γενικότερα να βλέπομε υποτιθέμενες κομματικές επιδιώξεις. Η λογική μοιάζει να 'χει απωλεσθεί. :-\
-
Να διατυπωσω και εγω μια ευλογιοτατη απορια...Ιδου...
Ποιος έβαλε θεατρολόγους εικαστικούς και ψυχολόγους στα δημοτικά σχολεία ?
Εγώ διατυπώνω μια εύλογη απορία: ποιοι ήταν έτοιμοι να στελεχώσουν το νέο τμήμα Νομικής; Ποιοι θα διορίζονταν; Σε ποια παράταξη ανήκουν; Ελπίζω να καταλαβαίνετε τι σκέφτομαι. Και αυτό γιατί κάποιοι από εμάς ξέρουν ότι η ίδρυση νέων Πανεπιστημίων συνδέεται και με κομματικές επιλογές... ενίοτε...
-
marcha7, το σχόλιό μου ήταν υπερκομματικό.... αφορά σε όλα τα κόμματα εξουσίας δηλαδή... Απλώς δεν ήθελα να αναφέρω συγκεκριμένα παραδείγματα... Ίσως θυμάστε από τις σπουδές σας ότι σε ορισμένα Πανεπιστήμια κυριαρχούσαν ορισμένα κόμματα.
-
Τι θα πει υπερ-κομματικο ? Εχει ονομα ο Υπουργος Παιδειας και το κομμα που κυβερναει ... Δεν κυβερνανε ολοι μαζι...8)
marcha7, το σχόλιό μου ήταν υπερκομματικό.... αφορά σε όλα τα κόμματα εξουσίας δηλαδή... Απλώς δεν ήθελα να αναφέρω συγκεκριμένα παραδείγματα...
-
Καλύτερα θα το ονόμαζα "διακομματικό"...
-
Οχι μονο πρεπει να ανοιξουν αλλες ...αλλα πρεπει να κλεισουν κιολας... 8)
https://www.tanea.gr/2018/07/22/opinions/agkathi-i-anergia-twn-newn-dikigorwn/ (https://www.tanea.gr/2018/07/22/opinions/agkathi-i-anergia-twn-newn-dikigorwn/)
με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να κλείσουν το 99% τον σχολών σε όλη την Ελλάδα.
Δεν υπάρχει κλάδος χωρίς ανεργία...
Άποψη μου είναι να μειωθούν αυτοί που μπαίνουν στα ΑΕΙ κάθε χρόνο στις 15-20.000
-
Ξερετε οτι φετος θα λειτουργησουν 2 ΝΕΑ Τμηματα Μαθηματικών....!!!
Ξερετε ποσος ειναι ο συνολικος αριθμος εισαγομένων στις μαθηματικες σχολες φετος...2011 !!!
Τα σχολια δικα σας... :( :o :(
με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε να κλείσουν το 99% τον σχολών σε όλη την Ελλάδα.
Δεν υπάρχει κλάδος χωρίς ανεργία...
Άποψη μου είναι να μειωθούν αυτοί που μπαίνουν στα ΑΕΙ κάθε χρόνο στις 15-20.000
-
Ξερετε οτι φετος θα λειτουργησουν 2 ΝΕΑ Τμηματα Μαθηματικών....!!!
Ξερετε ποσος ειναι ο συνολικος αριθμος εισαγομένων στις μαθηματικες σχολες φετος...2011 !!!
Τα σχολια δικα σας... :( :o :(
Τι αγχώνεσαι ....ο ΑΣΕΠ θα επιλέγει τους καλύτερους...τους άριστους
-
Ξερετε οτι φετος θα λειτουργησουν 2 ΝΕΑ Τμηματα Μαθηματικών....!!!
Ξερετε ποσος ειναι ο συνολικος αριθμος εισαγομένων στις μαθηματικες σχολες φετος...2011 !!!
Τα σχολια δικα σας... :( :o :(
Τα τμήματα καλά κάνουν και υπάρχουν...
Οι εισακτέοι πρέπει να μειωθούν ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ έτσι ώστε να σπουδάζουν πραγματικά αυτοί που το θέλουν και μπορούν και να ανεβεί το επίπεδο σπουδών μέσα στα ΑΕΙ.
-
Αν δεν διορθωθούμε "ποιοτικά" ....χρυσές δουλειές θα κάνει η ιδιωτική νεοσύστατη νομική της Κύπρου...Τα αδέρφια μας οι Κύπριοι είναι έτη φωτός μπροστά μας...!!!
-
Επιτέλους καποιο φως και λογικη...Mε χιλιάδες άνεργους δικηγόρους ο άλλος έφτιαξε νομικη στην Πατρα...Κλειστε και τα δεκαδες αλλα τμηματα που εφτιαξε στον αερα... :(
https://www.youtube.com/watch?v=T4V__Qpe4lk (https://www.youtube.com/watch?v=T4V__Qpe4lk)
Επιτέλους καποιο φως και λογικη...Mε χιλιάδες άνεργους δικηγόρους ο άλλος έφτιαξε νομικη στην Πατρα...Κλειστε και τα δεκαδες αλλα τμηματα που εφτιαξε στον αερα... :(
https://www.youtube.com/watch?v=T4V__Qpe4lk (https://www.youtube.com/watch?v=T4V__Qpe4lk)
Μα η ίδρυση σχολών, καθώς και η συγχώνευση άσχετων σχολών, εξαφανίζοντας τα ΤΕΙ, έγινε για ψηφοθηρικους λόγους. Οι καθηγητές των ΑΕΙ έχουν εκφράσει εμπεριστατωμένα τις απόψεις τους.
-
Τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι πτυχιούχοι πανεπιστημιακών σχολών, όντως είναι απορίας άξιο γιατί να ανοίξει κάποιος και νέα τμήματα του ίδιου αντικειμένου, όπως και γιατί να ανοίξει ιδιωτικά πανεπιστήμια που απλώς θα μεγεθύνουν το πρόβλημα. Άλλωστε, όσοι πάνε έξω, θα συνεχίσουν να πηγαίνουν είτε γιατί θα τους είναι φθηνότερο (βλ πχ
-
Εγώ θα δω την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων με οικονομικά κριτήρια. Γιατί να δίνω τα χρήματά μου στα πανεπιστήμια της Κύπρου ή της
-
Τότε για πιο λόγο να ιδρυθεί;;
Για τον ίδιο λόγο που ξεφύτρωσαν δεκάδες άχρηστες σχολές που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην ανεργία σε όλη την επαρχία τα προηγούμενα χρόνια. Για να κάνεις το χατήρι του τοπικού βουλευτή και των καθηγητών που πιέζουν κάπου να βολευτούν.
-
Εγώ θα δω την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων με οικονομικά κριτήρια. Γιατί να δίνω τα χρήματά μου στα πανεπιστήμια της Κύπρου ή της
-
Με την ίδρυση της Νομικής Σχολής Πατρών ο συνολικός αριθμός των εισακτέων δεν αλλάζει. Θα υπάρξει μείωση στις άλλες νομικές σχολές. Άρα δεν τίθεται θέμα περισσότερων πτυχιούχων δικηγορίας.
Καλά, αυτά τα έχουμε ξανακούσει. Μείωση του αριθμού των φοιτητών στις άλλες νομικές σχολές, άρα και συρρίκνωση των εκπαιδευτικών αναγκών, θα προκαλούσε μείωση των αναγκών σε διδακτικό προσωπικό, κάτι που κανένα μέλος του διδακτικού προσωπικού των σχολών αυτών δεν θα δεχόταν. Όπως συμβαίνει συνήθως, λοιπόν, θα καταλήγαμε με συνολικά μεγαλύτερο αριθμό φοιτητών νομικής ώστε να μη θιγεί κανείς
.
-
ok, συμφωνούμε. Απλώς νομίζω ότι είναι προτιμότερο για το κράτος οι όποιες δαπάνες σπουδών να γίνονται στην Ελλάδα.
-
Μα, οικονομικά το βλέπω κι εγώ. Δεν το βλέπω ιδεολογικά. Δεν με ενοχλεί που υπάρχουν ιδιωτικά στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στην τριτοβάθμια όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, γιατί μιλάμε για εξειδικευμένη γνώση (όχι για υποχρεωτική βασική εκπαίδευση), που σχετίζεται με την επαγγελματική αποκατάσταση.
Αν δίνεις, λοιπόν, τα λεφτά σου, για να σπουδάσεις σε μια χώρα με φθηνότερο βιοτικό επίπεδο, όπως η
-
To κράτος δεν μπορεί να επιβάλει στους πολίτες να μην πάνε να σπουδάσουν στο εξωτερικό, αν το επιθυμούν. Και αυτοί που το επιθυμούν και το πράττουν τόσα χρόνια, θα συνεχίσουν να το πράττουν για τους δικούς τους λόγους, ανεξάρτητα αν συμφέρει το κράτος.
Το κράτος μπορεί απλώς να παροτρύνει κάποιους επιχειρηματίες να κάνουν άλλες επενδύσεις που θα ωφελήσουν περισσότερο το κοινωνικό σύνολο.
-
Αν δίνεις, λοιπόν, τα λεφτά σου, για να σπουδάσεις σε μια χώρα με φθηνότερο βιοτικό επίπεδο, όπως η
-
Πως μπορεί κάποιος να προεξοφλήσει ότι ο απόφοιτος θα βγει μέτριος επιστήμονας;
To προεξοφλώ από τη στιγμή που δίνει εξετάσεις για το δημόσιο πανεπιστήμιο και δεν μπορεί να περάσει. Κάποιος που ήταν μέτριος μαθητής δεν γίνεται στο πανεπιστήμιο ξαφνικά καλός φοιτητής, τουλάχιστον κατά κανόνα.
Αυτοί που είναι καλοί αλλά επιθυμούν πανεπιστήμιο άλλης κλάσης, πηγαίνουν απευθείας σε φημισμένα πανεπιστήμια του εξωτερικού με υποτροφία ή με προσωπικά τους έξοδα.
Άλλωστε, σε πολλά από τα ιδιωτικά πανεπιστήμια υπάρχουν τομείς που δεν υπάρχουν στα ελληνικά όπως animation κλπ.
Δεν ξέρω αν τέτοιοι τομείς θα έπρεπε να αποτελούν πανεπιστημιακό αντικείμενο και αν υπάρχει έλλειψη τέτοιων επαγγελμάτων στην αγορά, αλλά αν ισχύει, είναι ένα ερώτημα γιατί δεν ασχολείται το κράτος με το να ιδρύσει τέτοια τμήματα στο δημόσιο πανεπιστήμιο (ενδεχομένως σε συνεργασία και με ξένα πανεπιστήμια), αντί να αυξάνει τους εισακτέους ή να ιδρύει τμήματα κορεσμένων επαγγελμάτων. Αν υπήρχε μια σαφής απάντηση ότι αυτό οφείλεται σε έλλειψη πόρων και όχι απλώς σε έλλειψη βούλησης, τότε θα συμφωνούσα να το αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας. Αλλά δεν έχω πειστεί για κάτι τέτοιο.
-
To προεξοφλώ από τη στιγμή που δίνει εξετάσεις για το δημόσιο πανεπιστήμιο και δεν μπορεί να περάσει. Κάποιος που ήταν μέτριος μαθητής δεν γίνεται στο πανεπιστήμιο ξαφνικά καλός φοιτητής, τουλάχιστον κατά κανόνα.
Αυτοί που είναι καλοί αλλά επιθυμούν πανεπιστήμιο άλλης κλάσης, πηγαίνουν απευθείας σε φημισμένα πανεπιστήμια του εξωτερικού με υποτροφία ή με προσωπικά τους έξοδα.
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Η απόδοση στο σχολείο δεν συνδέεται πάντοτε με την απόδοση στο πανεπιστήμιο. Κάποιος μπορεί να ήταν μέτριος μαθητής στο σχολείο, αλλά να διαπρέψει στο πανεπιστήμιο σε τομείς όπως στην πληροφορική ή στις τέχνες, όπου υπάρχουν πολλά εργαστηριακά μαθήματα. Άλλως τε πολλοί διακεκριμένοι επιστήμονες, ειδικά στις θετικές επιστήμες, ήταν μέτριοι μαθητές. Κάθε περίπτωση, όμως, είναι διαφορετική και βέβαια εξαρτάται και από το αντικείμενο. Για τη νομική, και για τα περισσότερα θεωρητικά, ναι συμφωνώ. Δύσκολο είναι ο αδύνατος μαθητής να γίνει ξαφνικά καλός φοιτητής.
-
Δεν ξέρω αν τέτοιοι τομείς θα έπρεπε να αποτελούν πανεπιστημιακό αντικείμενο και αν υπάρχει έλλειψη τέτοιων επαγγελμάτων στην αγορά, αλλά αν ισχύει, είναι ένα ερώτημα γιατί δεν ασχολείται το κράτος με το να ιδρύσει τέτοια τμήματα στο δημόσιο πανεπιστήμιο (ενδεχομένως σε συνεργασία και με ξένα πανεπιστήμια), αντί να αυξάνει τους εισακτέους ή να ιδρύει τμήματα κορεσμένων επαγγελμάτων. Αν υπήρχε μια σαφής απάντηση ότι αυτό οφείλεται σε έλλειψη πόρων και όχι απλώς σε έλλειψη βούλησης, τότε θα συμφωνούσα να το αναλάβει ο ιδιωτικός τομέας. Αλλά δεν έχω πειστεί για κάτι τέτοιο.
Άσχετα από την αιτία, το αποτέλεσμα μετρά και το κενό με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πρέπει να καλυφθεί.
-
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Η απόδοση στο σχολείο δεν συνδέεται πάντοτε με την απόδοση στο πανεπιστήμιο. Κάποιος μπορεί να ήταν μέτριος μαθητής στο σχολείο, αλλά να διαπρέψει στο πανεπιστήμιο σε τομείς όπως στην πληροφορική ή στις τέχνες, όπου υπάρχουν πολλά εργαστηριακά μαθήματα. Άλλως τε πολλοί διακεκριμένοι επιστήμονες, ειδικά στις θετικές επιστήμες, ήταν μέτριοι μαθητές.
Yπάρχουν όντως μαθητές που λόγω κάποιων μαθησιακών δυσκολιών (π.χ δυσλεξία) δεν είναι καλοί στα γλωσσικά μαθήματα, αλλά διαπρέπουν στις θετικές επιστήμες ή στις τέχνες.
Παράδειγμα μαθητή που να εξετάστηκε στη Φυσική, να κόπηκε επανειλημμένα, αλλά να ήταν μεγάλο ταλέντο στη Φυσική στο Πανεπιστήμιο, εγώ δεν ξέρω. Τι να σου πω... ??? ::)
Άσχετα από την αιτία, το αποτέλεσμα μετρά και το κενό με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πρέπει να καλυφθεί.
Το κενό πρέπει να καλυφθεί οπωσδήποτε. Αλλά για εμένα, κύριο ρόλο πρέπει πάντα να έχει το κράτος σε αυτό, γιατί η δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση είναι πυλώνας της δημοκρατίας. Γι' αυτό και το ελληνικό σύνταγμα αναγνωρίζει ότι η παροχή εκπαίδευσης είναι βασική αποστολή του. Αν αρχίσουν κάποιοι τομείς της γνώσης να είναι προσιτοί μόνο για όσους έχουν πόρους, τότε η δημοκρατία θα πληγεί.
Αν αντιθέτως, πρόκειται για συμπληρωματική παροχή παιδείας από ιδιώτες σε τομείς όπου υπάρχει μεγάλη έλλειψη εργαζομένων στην αγορά, τότε δεν διαφωνώ. Πολύ φοβάμαι όμως ότι, αν ιδρυθούν ποτέ ιδιωτικά πανεπιστήμια στην Ελλάδα, δεν θα ιδρυθούν με τέτοια κριτήρια, αλλά με γνώμονα το συμφέρον των ιδιοκτητών τους.
-
Σίγουρα πρέπει να γίνεται έλεγχος και να μπαίνουν όρια, όπως, επίσης και να μην υπάρχουν μονοπώλια. Ίσως η καλύτερη λύση για συμπληρωματική παροχή παιδείας σε τομείς με ιδιαιτερότητα, να είναι η σύμπραξη/συνεργασία μεταξύ κρατικών και ιδιωτικών πανεπιστημίων, πράγμα που ήδη έχει αρχίσει να γίνεται.
-
Δεν θα πέσω από τα σύννεφα αν σε λίγο καιρό έχουμε ιδιωτική σχολή νομικής...
Αυτός που ξέρει και βλέπει πως λειτουργεί η ΝΔ το έχει πιάσει το νόημα.
Το επόμενο βήμα είναι να μπει η βάση του 10 και να φτιάξουν 20-30 σχολές ιδιωτικές με μεγάλη ζήτηση.
Γιατί δεν κάνει το ίδιο με της καθηγητικές σχολές, γεωπονικές κλπ που έχουν τεράστια ανεργία;
-
Δεν θα πέσω από τα σύννεφα αν σε λίγο καιρό έχουμε ιδιωτική σχολή νομικής...
Σε λίγο καιρό δεν θα έχει, γιατί το άρθρο 16 του Συντάγματος δεν κρίθηκε αναθεωρητέο. Άρα, προς το παρόν ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν πρόκειται να ιδρυθούν.
Αν κάποτε αυτό συμβεί, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα αφορά σχολές υψηλής ζήτησης, σαν τη Νομική και την Ιατρική, ασχέτως αν έχουμε ήδη υπερπληθώρα πτυχιούχων σε αυτά τα αντικείμενα.
Οι ιδιοκτήτες θα σκεφτούν με βάση το τι συμφέρει την τσέπη τους, όχι αν οι απόφοιτοί τους βρίσκουν δουλειά ή όχι.
Και πολύ αμφιβάλλω αν το κράτος θα βρει το σθένος να τους περιορίσει σε οποιοδήποτε επίπεδο. :(
Ίσως η καλύτερη λύση για συμπληρωματική παροχή παιδείας σε τομείς με ιδιαιτερότητα, να είναι η σύμπραξη/συνεργασία μεταξύ κρατικών και ιδιωτικών πανεπιστημίων, πράγμα που ήδη έχει αρχίσει να γίνεται.
Ναι. Αυτό είναι ίσως καλύτερη λύση, αν γίνει με κάποιους κανόνες.
-
Ο ακαδημαϊκος χάρτης χρειάζεται αναδιάρθρωση. Σχολε ς επί σχολών σε περιοχές επι περιοχών ανά την Ελλάδα με επικάλυψη γνωστικών αντικειμένων και ασαφή επαγγελματικά δικαιώματα...Μία νομική στη Πάτρα δεν έλειπε θαρρώ...Ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης χρειάζεται...
-
Ο ακαδημαϊκος χάρτης χρειάζεται αναδιάρθρωση. Σχολε ς επί σχολών σε περιοχές επι περιοχών ανά την Ελλάδα με επικάλυψη γνωστικών αντικειμένων και ασαφή επαγγελματικά δικαιώματα...Μία νομική στη Πάτρα δεν έλειπε θαρρώ...Ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης χρειάζεται...
Η ίδρυση νομικής στην Πάτρα εξυπηρετούσε το πελατειακό κράτος και θεωρώ ότι καλώς δε θα ιδρυθεί. Διαθέτουμε ήδη πλήθος ανέργων δικηγόρων.
Η ίδρυση, για παράδειγμα ,πλήθους φιλοσοφικών σχολών σε όλη την Ελλάδα ,το μοναδικό "θετικό" αποτέλεσμα που έδωσε, είναι να νοικιάζουν οι τοπικές κοινωνίες τα διαμερίσματα τους, "παραγωγή" στρατιών ανέργων φιλολόγων και παράλληλα υποβάθμιση των ανθρωπιστικών σπουδών σε όλα τα επίπεδα, αφού η ζήτηση στην αγορά εργασίας είναι μηδαμινή.
Θα θεωρούσα θετικό και αναγκαίο την ίδρυση σχολής ειδικής αγωγής , η οποία θα αφορά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το πρόσχημα φυγής Ελλήνων φοιτητών στο εξωτερικό δεν πείθει , αφού θα έπρεπε να ιδρύσουν πρωτίστως τουλάχιστον μία σχολή ειδικής αγωγής, η οποία προωθείται στην εκπαίδευση
Το πανεπιστήμιο Λευκωσίας (και όχι μόνο) προσφέρει μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών τα οποία στοιχίζουν περίπου 5.000
-
Καλό είναι να ιδρυθεί κάθε σχολή και κάθε τμήμα κορεσμένο ή μη. Απλά με τη νοοτροπία ότι η γνώση μπορεί να χρησιμεύσει κάπου αλλού.
-
Που να χρησιμοποιησει τις γνωσεις φιλολογιας ...στο ψαρεμα η στο οργωμα? Δεν μπορουμε ολοι να κανουμε 2-3 πτυχια και 5-6 μεταπτυχιακα ...πρεπει να δουλεψουμε και καποτε... 8)
Τώρα, αν αυτό που σπουδάζει ο κάθε φοιτητής δεν έχει ζήτηση...ας χρησιμοποιήσει διαφορετικά τις γνώσεις του. Δεν υπάρχει πια το δημόσιο και το εύκολο. Αλλά φραγμός στις σπουδές δεν πρέπει να υφίσταται...αλλά φυσικά με επίπεδο.Κάποιο όριο γνωστικό που τα πανεπιστήμια θα ορίσουν. Επιτέλους.
-
Που να χρησιμοποιησει τις γνωσεις φιλολογιας ...στο ψαρεμα η στο οργωμα? Δεν μπορουμε ολοι να κανουμε 2-3 πτυχια και 5-6 μεταπτυχιακα ...πρεπει να δουλεψουμε και καποτε... 8)
Ναι σε όλα! Εκτός και αν ανήκει ο συγκεκριμένος συνάδελφος στη μεγαλοαστική τάξη και σπουδάζει ες αεί, αφού δεν θα υπάρχει λόγος να εργαστεί.
-
Επειδή ακριβώς έχω σπουδάσει και εργάζομαι παράλληλα όντας ορφανή και επειδή έχω φίλη-κολλητή που πήγε έξω για φιλολογία λόγω πάθους και επειδή δεν πέρασε εδώ και επιπροσθέτως έχω πολλούς γνωστούς και γνωστές που δεν πέρασαν και έφυγαν έξω...ας σπουδάσουν όλοι εδώ, με κάποιο βαθμό που το εκάστοτε τμήμα απαιτεί και όχι το Υπουργείο, και ας κάνουν μετά ο,τι θέλουν τις σπουδές τους. Δεν θα εμποδίσουμε κανένα από τις γνώσεις. Αν θέλει ας πάει όπου θέλει ο καθένας. Απλά να ξέρει την αλήθεια. Πως δεν υπάρχει μέλλον στο δημόσιο. Απλό.
-
Το ξερει ...για αυτο και κανει 2-3 πτυχια και 5-6 μεταπτυχιακα... ;D
Απλά να ξέρει την αλήθεια. Πως δεν υπάρχει μέλλον στο δημόσιο. Απλό.
-
Καλά κάνει, αρκεί παράλληλα να ψάχνεται για κάτι άλλο. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού. Εκτός βέβαια αν κάποιος έχει άκρες για όσα κάνει. Εκεί είναι θέμα του. ;)...είτε το επικροτώ, είτε όχι...δεν μπορώ να κρίνω.
-
Τι να κανει βρε αγαπη μου ο φιλολογος? Τον χτιστη ? Πλακα κανετε δηλαδη σπουδαζεις κατι για να κανεις κατι αλλο ? Και καλα εσυ εχεις την οικονομικη δυνατοτητα για 100 πτυχια ...ο αλλος ?
Καλά κάνει, αρκεί παράλληλα να ψάχνεται για κάτι άλλο.
-
Οι γνώσεις προσφέρουν διεύρυνση οριζόντων και ευθυκρισία...οπότε θα χρησιμοποιήσει αλλού τη σκέψη του. Η γνώση δεν είναι σκελετός για ένα αντικείμενο στη ντουλάπα του κάθε γνώστη ενός αντικειμένου, δηλαδή για όσα μόνο έμαθε. Είναι κάτι ευρύτερο για κάτι ίσως εντελώς διαφορετικό.
-
Οι γνωσεις ομως δεν γεμιζουν το τραπεζι το μεσημερι...σε αντιθεση με την τραπεζα του Μπαμπα και της Μαμας που γεμιζει το τραπεζι και χρηματοδοτει τις αιώνιες σπουδές... ;)
Οι γνώσεις προσφέρουν διεύρυνση οριζόντων και ευθυκρισία...οπότε θα χρησιμοποιήσει αλλού τη σκέψη του.
-
Επειδή ακριβώς έχω σπουδάσει και εργάζομαι παράλληλα όντας ορφανή και επειδή έχω φίλη-κολλητή που πήγε έξω για φιλολογία λόγω πάθους και επειδή δεν πέρασε εδώ και επιπροσθέτως έχω πολλούς γνωστούς και γνωστές που δεν πέρασαν και έφυγαν έξω...ας σπουδάσουν όλοι εδώ, με κάποιο βαθμό που το εκάστοτε τμήμα απαιτεί και όχι το Υπουργείο, και ας κάνουν μετά ο,τι θέλουν τις σπουδές τους. Δεν θα εμποδίσουμε κανένα από τις γνώσεις. Αν θέλει ας πάει όπου θέλει ο καθένας. Απλά να ξέρει την αλήθεια. Πως δεν υπάρχει μέλλον στο δημόσιο. Απλό.
Ναι στις γνώσεις στο αντικείμενο που έχεις επιλέξει. Δια βίου μάθηση δε σημαίνει ότι εργάζομαι σε δουλοκτητικες συνθήκες εργασίας και ξεγελώ τον εαυτό μου ότι σπούδασα, όταν δεν πρόκειται να ασκήσω ποτέ το αντικείμενο που αγαπώ.
Ιδρύω σχολές για ψηφοθηρικους λόγους χωρίς υποδομή και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς φοιτητές, είναι απάτη εις βάρος των μαθητών, των φοιτητών και των οικογενειών τους.
-
Να μας πούνε "κάποιοι" ποιοι είναι το προσωπικό στα νεο-ιδρυθέντα τμήματα Μαθηματικών στην Καστοριά και την Λαμία ?
-
Ναι στις γνώσεις στο αντικείμενο που έχεις επιλέξει. Δια βίου μάθηση δε σημαίνει ότι εργάζομαι σε δουλοκτητικες συνθήκες εργασίας και ξεγελώ τον εαυτό μου ότι σπούδασα, όταν δεν πρόκειται να ασκήσω ποτέ το αντικείμενο που αγαπώ.
Ιδρύω σχολές για ψηφοθηρικους λόγους χωρίς υποδομή και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς φοιτητές, είναι απάτη εις βάρος των μαθητών, των φοιτητών και των οικογενειών τους.
Νοήμονες άνθρωποι είμαστε όλοι πια. Αν θέλουν να σπουδάζουν κάποιοι ενώ γνωρίζουν τον κορεσμό του επαγγέλματος....εεε.....έλεος.
-
Οι γνωσεις ομως δεν γεμιζουν το τραπεζι το μεσημερι...σε αντιθεση με την τραπεζα του Μπαμπα και της Μαμας που γεμιζει το τραπεζι και χρηματοδοτει τις αιώνιες σπουδές... ;)
Συμφωνώ απόλυτα. Αν κάποιος δει τον κορεσμό του επαγγέλματος που επέλεξε, ας στραφεί αλλού με τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις του και την διεύρυνση της σκέψης του. Της σκέψης δηλαδή που δεν είναι πλέον αυτή του Λυκείου αλλά Πανεπιστημιακή. Αν θέλει να κάθεται, πάντα θα κάθεται και πάντα θα ζει εκ των γονέων ;)
-
Που να στραφουνε βρε αγαπη μου ΠΕΣ μου? ΠΟΥ? Δεν βλεπεις 500 πτυχια κανουν για να τρυπώσουν στο Δημόσιο...Δεν υπαρχει κατι αλλο... 8)
Συμφωνώ απόλυτα. Αν κάποιος δει τον κορεσμό του επαγγέλματος που επέλεξε, ας στραφεί αλλού με τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις του και την διεύρυνση της σκέψης του. Της σκέψης δηλαδή που δεν είναι πλέον αυτή του Λυκείου αλλά Πανεπιστημιακή. Αν θέλει να κάθεται, πάντα θα κάθεται και πάντα θα ζει εκ των γονέων ;)
-
Λοιπόν, έχω συγγενή-άνδρα φιλόλογο που δουλεύει γραμματέας σε δικηγορικό γραφείο και έχει εξελιχθεί σε δεξί χέρι του δικηγόρου. Επιπροσθέτως, έχω συγγενή-κοπέλα φιλόλογο που δουλεύει στην τηλεόραση σε εκπομπές για υγεία και άλλα θέματα. Θα μου πεις; Είναι 100% ευχαριστημένοι; Όχι και το έχω συζητήσει μαζί τους. Αλλά κάνουν κάτι και δεν είναι ανενεργοί και κλάψες που σέρνονται από το άρμα-δημοσίου, το οποίο-συνέλθετε πια όλοι-είναι ουτοπικό, ανεδαφικό, ανέφικτο και έχει γεύση ενός αιθεροβάμωνος όντος- έλεος. Τουλάχιστον ζουν και προσπαθούν. Και ναι...το δέχομαι. Θέλουν όλοι να ασκήσουν ο,τι σπούδασαν και ονειρεύτηκαν. ΕΕΕ και;;; και άλλοι θέλουν να παντρευτούν όποιον ερωτεύτηκαν; Και πάει λέγοντας. Η ζωή δεν είναι έτσι όπως ούτε οι εκάστοτε συνθήκες. Απλό και νορμάλ παράδειγμα δίνω για να γίνω κατανοητή. Είναι πάντα εφικτό; Έ όχι. Ζούμε και προσπαθούμε σε κάθε συνθήκη ή όχι; Καταθέτουμε τα όπλα και περιμένουμε στα 50 διορισμό; ΕΕΕ;;; Προφανώς ψάχνουμε και κάτι άλλο. Διαφορετικά...πάμε στη μαμά και κλαιγόμαστε όλη μέρα.
-
To οποίο όμως δεν υπάρχει...για αυτο και 120.000 αιτησεις αναπληρωτων καθε χρονο και μισο εκατομυριο μεταναστες ...Κατανοητον ?
Προφανώς ψάχνουμε και κάτι άλλο.
-
Θα σου απαντήσω ως εξής...ο καθείς άξιος της μοίρας του και των επιλογών του, βραχυπρόθεσμα-μακροπρόθεσμα ;)