Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Νάκης Ιωάννης στις Ιούλιος 07, 2020, 06:33:11 μμ

Τίτλος: Συζήτηση για εναλλακτικά συστήματα προσλήψεων μονίμων-αναπληρωτών
Αποστολή από: Νάκης Ιωάννης στις Ιούλιος 07, 2020, 06:33:11 μμ
Είμαι δάσκαλος με 31 χρόνια υπηρεσίας. Πίστευα στην επετηρίδα και στον κλάδο μου καλά ήταν μέχρι που μπλόκαρε κάποια στιγμή κι αυτός. Διαφωνούσα με το γραπτό διαγωνισμό, όμως σήμερα πιστεύω πως είναι το πιο δίκαιο σύστημα. Διαβάζω τις διαφορές σας και δε βγάζω άκρη. Όλοι έχετε ένα μέρος του δίκιου. Χρειάζεται ένας σεισμός στο σύστημα. Γκρέμισμα και ανοικοδόμηση από την αρχή με γραπτό διαγωνισμό που θα έχει υψηλή βάση και στους επιτυχόντες προσμέτρηση μετρήσιμων κριτηρίων. Καμία περίοδος χάριτος γιατί δημιουργεί νέα προβλήματα. Τακτός διαγωνισμός ανά διετία χωρίς παράθυρα.
Τίτλος: Απ: Συζήτηση για εναλλακτικά συστήματα προσλήψεων μονίμων-αναπληρωτών
Αποστολή από: ernesto στις Ιούλιος 07, 2020, 06:47:44 μμ
Είμαι δάσκαλος με 31 χρόνια υπηρεσίας. Πίστευα στην επετηρίδα και στον κλάδο μου καλά ήταν μέχρι που μπλόκαρε κάποια στιγμή κι αυτός. Διαφωνούσα με το γραπτό διαγωνισμό, όμως σήμερα πιστεύω πως είναι το πιο δίκαιο σύστημα. Διαβάζω τις διαφορές σας και δε βγάζω άκρη. Όλοι έχετε ένα μέρος του δίκιου. Χρειάζεται ένας σεισμός στο σύστημα. Γκρέμισμα και ανοικοδόμηση από την αρχή με γραπτό διαγωνισμό που θα έχει υψηλή βάση και στους επιτυχόντες προσμέτρηση μετρήσιμων κριτηρίων. Καμία περίοδος χάριτος γιατί δημιουργεί νέα προβλήματα. Τακτός διαγωνισμός ανά διετία χωρίς παράθυρα.
Εξαιρετική άποψη.Συμφωνώ απολύτως.
Τίτλος: Απ: Συζήτηση για εναλλακτικά συστήματα προσλήψεων μονίμων-αναπληρωτών
Αποστολή από: Veljan στις Ιούλιος 07, 2020, 06:56:17 μμ
Θα συμφωνήσω ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι το πιο δίκαιο σύστημα και η προσμέτρηση των επιμέρους κριτηρίων θα πρέπει να γίνεται εφόσον ο υποψήφιος περάσει τη βάση. Επειδή όμως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαφόρων ταχυτήτων στο σχολείο θα πρότεινα κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό, έναν πραγματικό σεισμό στο σύστημα. Άρση μονιμότητας και γραπτό διαγωνισμό και για τους μόνιμους οι οποίοι δεν έχουν περάσει ποτέ από αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι λογικό να διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε «τυχερούς» και «άτυχους» ανάλογα με την εποχή κατά την οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα. Καμία περίοδος χάριτος για κανέναν!
Τίτλος: Απ: Συζήτηση για εναλλακτικά συστήματα προσλήψεων μονίμων-αναπληρωτών
Αποστολή από: kapoioskapoukapote στις Ιούλιος 07, 2020, 06:59:46 μμ
Θα συμφωνήσω ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι το πιο δίκαιο σύστημα και η προσμέτρηση των επιμέρους κριτηρίων θα πρέπει να γίνεται εφόσον ο υποψήφιος περάσει τη βάση. Επειδή όμως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαφόρων ταχυτήτων στο σχολείο θα πρότεινα κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό, έναν πραγματικό σεισμό στο σύστημα. Άρση μονιμότητας και γραπτό διαγωνισμό και για τους μόνιμους οι οποίοι δεν έχουν περάσει ποτέ από αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι λογικό να διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε «τυχερούς» και «άτυχους» ανάλογα με την εποχή κατά την οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα. Καμία περίοδος χάριτος για κανέναν!
Συμφωνώ σε κάθε γραμμή.
Τίτλος: Απ: Συζήτηση για εναλλακτικά συστήματα προσλήψεων μονίμων-αναπληρωτών
Αποστολή από: Landau στις Ιούλιος 07, 2020, 07:09:45 μμ
Θα συμφωνήσω ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι το πιο δίκαιο σύστημα και η προσμέτρηση των επιμέρους κριτηρίων θα πρέπει να γίνεται εφόσον ο υποψήφιος περάσει τη βάση. Επειδή όμως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαφόρων ταχυτήτων στο σχολείο θα πρότεινα κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό, έναν πραγματικό σεισμό στο σύστημα. Άρση μονιμότητας και γραπτό διαγωνισμό και για τους μόνιμους οι οποίοι δεν έχουν περάσει ποτέ από αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι λογικό να διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε «τυχερούς» και «άτυχους» ανάλογα με την εποχή κατά την οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα. Καμία περίοδος χάριτος για κανέναν!

Αν ήσουν μόνιμος, θα είχες κάνει την ίδια πρόταση;
Ρητορική η ερώτησή μου, και πέρα από αυτό, η συγκεκριμένη πρόταση δεν είναι ριζοσπαστική, αλλά ανεδαφική. Εκτός αν μιλάμε και για κάποιου είδους αξιολόγηση κλπ, οπότε είναι άλλο μεγάλο θέμα.
Γενικά, σε κάθε δημόσιο τομέα οι προσλήψεις δεν γίνονται πάντα με τον ίδιο τρόπο. Πριν 30-40 χρόνια ήταν άλλοι οι τρόποι διορισμού, τώρα άλλοι.. τα πάντα ρει!