Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: platonas στις Αυγούστου 23, 2020, 11:33:22 am
-
Οι ΠΕ04 καθώς και άλλες ειδικότητες όπως τεχνολόγοι έχουν να αντιμετωπίσουν επιπλέον προβλήματα. Το θέμα είναι τι θα γίνει με τα εργαστήρια των Φ.Ε και Τεχνολογίας;
μερικά από τα πολλά ερωτηματα είναι
α) με ποιο τρόπο θα κάθονται οι μαθητές ειδικά στα Φ.Ε που δεν χωρίζονται σε δυο τμήματα; Πολλά εργαστήρια είναι μικρά και οι μαθητές στριμόχνωνται.
β) Θα κάθονται σε ομάδες και θα συνεργάζονται;
γ) Τι θα γίνει με τα υλικά; Θα ανατάλλασουν μεταξύ τους; Πχ κάνουμε νόμο Ohm. Με ποιο τρόπο θα γίνει ομαδοσυνεργατικά εφόσον είναι απαραίτητη η κοινή χρήση υλικών (και αυτό είναι μόνο ένα απλό παράδειγμα).
Όπως είπα τα παραπάνω είαι μερικά μόο από τα χιλιαδες ερωτήματα που προκυπτουν.
-
Ομοίως αναρωτιέμαι τι θα γίνει και με τα εργαστήρια πληροφορικής που έναν υπολογιστή τον μοιράζονται συνήθως 2 ή και παραπάνω μαθητές, κολλητά μεταξύ τους και κάθε ώρα μπαίνει και διαφορετική τάξη στο εργαστήριο.
-
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/330216_etsi-anoigoyn-sholeia-kai-panepistimia-ola-ta-metra
-
Φυσικα το είχα φαναστεί ότι θα έλεγε κάτι τέτοιο. Ενοείται ότι η διαδικασία απολύμανσης θέλει χρόνο και εν μπορεί ν αγίνει κατά την αλλαγή της ώρας.
-
Μία ακόμα απορία. Πολλές φορές χρησιμοποιείται το εργαστήριο Φ.Ε. και μετά τις σχολικές ώρες, π.χ. στα πλαίσια δραστηριοτήτων σχολικών ομάδων Φ.Ε.. Ωστόσο, μου μετέφεραν ότι το υπουργείο δήλωσε ότι δε θα επιτρέπεται η αξιοποίηση των σχολικών χώρων εκτός του ωραρίου του σχολείου.
Αντίστοιχο πρόβλημα θα αντιμετωπίσουν και τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας ή/και κοινωνικά φροντιστήρια που αξιοποιούν τους χώρους των σχολείων των δήμων τους.
-
[quote author=Μάρκος
-
Γνωρίζουμε που το έχει δηλώσει; Ήξερα ότι δεν επιτρέπονται δραστηριότητες όπου ανακατεύονται μαθητές από διαφορετικές/α τάξεις/τμήματα.
Αν το παραπάνω ισχύει λόγω προληπτικών μέτρων, τέρμα και στα πολιτιστικά/περιβαλλοντικά προγράμματα για αυτή τη σχολική χρονιά.
Επειδή κι εμένα μου το μετέφεραν, το έψαξα στο διαδίκτυο αλλά δεν έβγαλα άκρη. Ίσως ισχύει και το παραπάνω και σε εμένα έφτασε μέσω «χαλασμένου τηλεφώνου». Αλλά, και πάλι, αν επιτρέπεται μόνο να προσέρχονται μαθητές/τριες από ίδιο τμήμα, τότε πρέπει να σπάσουν και οι περιβαλλοντικές ή οι ομάδες Φ.Ε. σε τμήματα, ανάλογα με τη σύστασή τους. Δύσκολη προβλέπεται η φετινή χρονιά για αυτές τις ομάδες, όπως φαίνεται.
-
[quote author=Μάρκος
-
Το ποστ θα διαγραφεί όταν βγουν οι προσλήψεις αναπληρωτών.
Γράφτηκε για να περνά η ώρα...
Να είστε καλά...
-
Ο νόμος του Ohm δόθηκε απλά ως παραδειγμα για να συζητηθεί ο τρόπος λειτουργίας των εργαστηρίων Φ.Ε. Νομίζω είναι γνωστά σε όλους πολλά λογοσμικά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν.
-
Αυτή θα ήταν μία λύση (ίσως για τις ομάδες Φ.Ε.), δηλαδή να γίνονται μόνο με μαθητές του ίδιου τμήματος, στο σχολικό ωράριο. Από την άλλη, οι σχολικές δραστηριότητες (περιβαλλοντικά, πολιτιστικά κλπ προγράμματα) επιτρέπεται να υλοποιούνται μόνο εκτός σχολικού ωραρίου, οπότε πάλι σε φαύλο κύκλο καταλήγουμε.
Το μόνο σενάριο που μου περνάει από το μυαλό είναι να στριμώχνονται όλα αυτά σε έβδομες ώρες, όταν αυτές περισσεύουν κενές στο πρόγραμμα. Ωστόσο, κι αυτό φαντάζει απίθανο.
-
-
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/330216_etsi-anoigoyn-sholeia-kai-panepistimia-ola-ta-metra