Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: platonas στις Σεπτεμβρίου 20, 2020, 03:35:05 pm
-
Η ιστορία που θα πω είναι αληθινή και έγινε την προηγούμενη Πέπμτη σε Γυμνάσιο μεγάλης πόλης
Συνάδελφος φυσικός μπαίνει στο γραφείο των εκπαιδευτικών (φορώντας μάσκα) διαμαρτυρόμενος έντονα για το ότι του έβαλαν στο πρόγραμμα φυσική Α γυμνασίου 7η ώρα Παρασκευής.
"Η φυσική είναι μόωρο μάθημα. Δεν είναι δυνατόν να παίνει στο πρόγραμμα την 7η ώρα παρασκευής. Πως θα προλάβω να κάνω την ύλη. Αυτά θα είναι "αλλαλιασμένα" από τη μάσκα και δεν θα στέκονται. Πότε θα προλάβω να κάνω τα πειράματα;"
Οι συνάδελφοι κοιτάζουν με απορία;
"θα πρέπει να μου το αλλάξουν. Δεν γίνεται....να κάνω έτσι μάθημα" συνεχίζει ο συνάδελφος.
Αυτό που υποστηρίζει ο συνάδελφος είναι σωστό. Η 7η ώρα παρασκευής για μονόωρο πειραματικό μάθημα είναι εξαιρετικά δύσκολη. Η ιστορία δεν θα ήταν άξια λόγου αν δεν υπήρχε μία μικρη αλλά σημαντική λεπτομέρεια.
Προγραμματιστής ήταν ο συνάδελφος φυσικός που φώναζε.
-
Χαχα, μόλις συνάντησες τον κυματοσωματιδιακό δυισμό από τον οποίο πάσχουν όλοι οι φυσικοί :-*
Πάντως οι προγραμματιστές δεν κάνουν ό,τι θέλουν με το πρόγραμμα. Προφανώς και υπάρχει επέμβαση του διευθυντή και ίσως γι’ αυτό διαμαρτύρεται ο συνάδελφος...
-
Απλά ο συνάδελφος δεν ήξρε να βγάλει πρόγραμμα και το είχε δώσει στο προγραμματιστή του συστεγαζόμενου λυκείου. Στην πορεία όμως ξέχασε ότι ο ίδιος είναι προγραμματιστής και διαμαρτύροταν σαν να είχε άλλος το πρόγραμμα. Οσο και αν φαίνεται μπερδεμένο είναι η αλήθεια...