Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μεταθέσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: GLNS στις Φεβρουαρίου 20, 2021, 02:17:50 pm
-
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Ανήκω σε ΠΥΣΔΕ το οποίο έχει 4 ομάδες: Α1, Α2, Α3, Α4.
Οι Α1,Α2,Α3 είναι όμορες ομάδες ενώ η Α4 όχι λόγω ιδιαιτερότητας της περιοχής.
Εγώ έχω οργανική σε σχολείο της Α1 ομάδας αλλά δε συμπληρώνω όλες μου τις ώρες και θέλω να φύγω από εκεί και να πάρω οργανική σε σχολείο της Α2 κατά προτίμηση όπου έχω και εντοπιότητα ή στην Α3.
Αν δεν κάνω λάθος, οι υπεράριθμοι είναι οι πρώτοι που καλούνται να διαλέξουν από τα οργανικά κενά και έπονται οι βελτιώσεις.
Μπορώ λοιπόν, αν κάνω αίτηση και κριθώ υπεράριθμος, να διαλέξω από τα οργανικά κενά των Α2, Α3 ή πρέπει να περιμένω τις βελτιώσεις;
-
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Ανήκω σε ΠΥΣΔΕ το οποίο έχει 4 ομάδες: Α1, Α2, Α3, Α4.
Οι Α1,Α2,Α3 είναι όμορες ομάδες ενώ η Α4 όχι λόγω ιδιαιτερότητας της περιοχής.
Εγώ έχω οργανική σε σχολείο της Α1 ομάδας αλλά δε συμπληρώνω όλες μου τις ώρες και θέλω να φύγω από εκεί και να πάρω οργανική σε σχολείο της Α2 κατά προτίμηση όπου έχω και εντοπιότητα ή στην Α3.
Αν δεν κάνω λάθος, οι υπεράριθμοι είναι οι πρώτοι που καλούνται να διαλέξουν από τα οργανικά κενά και έπονται οι βελτιώσεις.
Μπορώ λοιπόν, αν κάνω αίτηση και κριθώ υπεράριθμος, να διαλέξω από τα οργανικά κενά των Α2, Α3 ή πρέπει να περιμένω τις βελτιώσεις;
Επειδή είχα κριθεί κι εγώ υπεραριθμος γνωρίζω ότι οι υπεραριθμοι προηγούνται έναντι όλων και κρίνονται μόνο μεταξύ τους!Εξάλλου η βελτίωση είναι σαν μετάθεση στην ίδια περιοχή και κρίνονται μαζί με τους μετατιθεμενους από άλλη περιοχή!
-
Ο υπεράριθμος προηγείται στην ομάδα σχολείων που ανήκει το σχολείο του.
Υπό προϋποθέσεις (να μην υπάρχει κενό στην ομάδα του, να μην υπάρχει υπεράριθμος στην όμορη ομάδα) μπορεί ο κρινόμενος ως υπεράριθμος να πάρει οργανική σε σχολείο όμορης ομάδας.
Μετά το πέρας της τοποθέτησης υπεραρίθμων γίνονται οι βελτιώσεις/μεταθέσεις κρινόμενοι μεταξύ τους σε κοινή λίστα.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Κάπως έτσι το είχα και εγώ στο μυαλό μου.
Επομένως @jimpan, αν τελικά κάνω αίτηση για υπεραριθμία και κριθώ υπεράριθμος αλλά δεν καταφέρω να πάρω οργανική σε σχολείο της όμορης ομάδας, ουσιαστικά δε χάνω κάτι(π.χ. την τωρινή οργανική μου) και μπορώ κανονικά μετά να κάνω αίτηση και για βελτίωση μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους.
Θέλω να πως πως δεν υπάρχει κάποιος λόγος στη δική μου περίπτωση να μην κάνω αίτηση για υπεραριθμία, εξαντλώντας τις όποιες πιθανότητες να πάρω μέσω αυτής την επιθυμητή οργανική. Σωστά; :)
-
Aν κριθείς υπέράριθμος, είσαι υπεράριθμος. Δεν χάνεις όμως την οργανική σου, εγώ αυτό ξέρω. Είναι λεπτό θέμα, αλλά παλιότερα μας είχαν εξηγήσει αιρετοί ότι η οργανική χάνεται με το κλείσιμο της σχολικής μονάδας.
-
στις βελτιωσεις αν ανηκεις ας πουμε στην Α1 , διεκδικεις κενο στην Α2 και εχεις περισσοτερα μορια απο καποιον που ανηκει στην Α2 προηγεισαι εναντι αυτου; ( Α1 και Α2 ομορες)
-
@run Ναι, προηγείσαι.Στις βελτιώσεις μπαίνουν όλοι οι συνάδελφοι από όλες τις ομάδες, όμορες και μη, με τα ίδια κριτήρια και μετράνε τα μόρια.
@erietta Αυτό ξέρω και εγώ. Άλλωστε και τώρα υπεράριθμος είμαι ως προς την ουσία του πράγματος καθώς πηγαίνω για λίγες ώρες και σε δεύτερο σχολείο επειδή δε συμπληρώνω πλήρες ωράριο στο πρώτο.
Προσπαθώ απλώς να εντοπίσω αν υπάρχει κάτι που πρέπει να με προβληματίζει αν τελικά κριθώ(επίσημα) υπεράριθμος και δεν μπορέσω να πάρω οργανική...ερώτηση του τύπου ''τι θα κάνατε στη θέση μου'' :)
-
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Ανήκω σε ΠΥΣΔΕ το οποίο έχει 4 ομάδες: Α1, Α2, Α3, Α4.
Οι Α1,Α2,Α3 είναι όμορες ομάδες ενώ η Α4 όχι λόγω ιδιαιτερότητας της περιοχής.
Εγώ έχω οργανική σε σχολείο της Α1 ομάδας αλλά δε συμπληρώνω όλες μου τις ώρες και θέλω να φύγω από εκεί και να πάρω οργανική σε σχολείο της Α2 κατά προτίμηση όπου έχω και εντοπιότητα ή στην Α3.
Αν δεν κάνω λάθος, οι υπεράριθμοι είναι οι πρώτοι που καλούνται να διαλέξουν από τα οργανικά κενά και έπονται οι βελτιώσεις.
Μπορώ λοιπόν, αν κάνω αίτηση και κριθώ υπεράριθμος, να διαλέξω από τα οργανικά κενά των Α2, Α3 ή πρέπει να περιμένω τις βελτιώσεις;
Όταν λες δεν συμπληρώνω όλες τις ώρες τι εννοείς ;
Πόσες ώρες πρώτης ανάθεσης έχεις στο σχολείο;
-
Έχω δέκα ώρες με μαθήματα α' ανάθεσης και τις υπόλοιπες συμπληρώνω με μαθήματα β' ανάθεσης.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Κάπως έτσι το είχα και εγώ στο μυαλό μου.
Επομένως @jimpan, αν τελικά κάνω αίτηση για υπεραριθμία και κριθώ υπεράριθμος αλλά δεν καταφέρω να πάρω οργανική σε σχολείο της όμορης ομάδας, ουσιαστικά δε χάνω κάτι(π.χ. την τωρινή οργανική μου) και μπορώ κανονικά μετά να κάνω αίτηση και για βελτίωση μαζί με τους υπόλοιπους συναδέλφους.
Θέλω να πως πως δεν υπάρχει κάποιος λόγος στη δική μου περίπτωση να μην κάνω αίτηση για υπεραριθμία, εξαντλώντας τις όποιες πιθανότητες να πάρω μέσω αυτής την επιθυμητή οργανική. Σωστά; :)
Έτσι ακριβώς, η υπεραριθμία λειτουργεί υπέρ του συναδέλφου που κρίνεται ως υπεράριθμος και είναι λογικό: πρώτα θα τακτοποιηθεί με νέα οργανική αυτός που υπηρετεί ήδη οργανικά στη ΔΔΕ και μετά θα πάρουν οργανική οι μετατιθέμενοι κλπ.
Σε καμία περίπτωση η κρίση υπεραριθμίας δεν οδηγεί σε απώλεια οργανικής. Πλεονέκτημα είναι, όχι μειονέκτημα.
-
Έχω δέκα ώρες με μαθήματα α' ανάθεσης και τις υπόλοιπες συμπληρώνω με μαθήματα β' ανάθεσης.
Έχει σημασία επίσης τι ειδικότητα είσαι. Για παράδειγμα οι υπεράριθμιες εμφανίζονται διαφορετικά για τους ΠΕΟ4
Αν γίνει αλλαγή ωραρίου σε κάποιο παλαιότερο συνάδελφο θα προκύψουν ώρες.
Επίσης από την οριστικοποίηση των τμημάτων που θα γίνει μέχρι τέλη Ιουνίου πρέπει να δεις αν δημιουργηθούν νέα τμήματα και να προκύψουν ώρες.
-
Ευχαριστώ και τους δύο!
Είμαι ΠΕ02.
Ναι @steliou15, το έχω υπόψιν αυτό και θα το τσεκάρω... νομίζω όμως πως θα επιδιώξω ούτως ή άλλως την αλλαγή :)
-
Ευχαριστώ και τους δύο!
Είμαι ΠΕ02.
Ναι @steliou15, το έχω υπόψιν αυτό και θα το τσεκάρω... νομίζω όμως πως θα επιδιώξω ούτως ή άλλως την αλλαγή :)
Παρακαλώ.
Πάντως αν οι ώρες ( πρώτης ανάθεσης ) στο σχολείο γίνουν 12 δεν θα είσαι υπεράριθμος. Να το προσέξεις αυτό. Σου το λέω γιατί είσαι στο όριο με βάση το νόμο :
Η εγκύκλιος 84582/Δ2/20-06-2013 του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει:
«Οεκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος»
-
Θέλω να πως πως δεν υπάρχει κάποιος λόγος στη δική μου περίπτωση να μην κάνω αίτηση για υπεραριθμία, εξαντλώντας τις όποιες πιθανότητες να πάρω μέσω αυτής την επιθυμητή οργανική. Σωστά; :)
αν εισαι ο τελευταιος τοποθετηθεις στο σχολειο σου (στη συγκεκριμενη ειδικοτητα) ειτε κανεις ειτε δεν κανεις αιτηση αν κριθεις υπεραριθμος εχεις ολα τα υπερ και τα κατα.
αν δεν εισαι ο τελευταιος αλλα επιλεξεις να κριθεις εσυ υπεραριθμος τοτε θα εισαι εσυ ο υπεραριθμος για ολη τη χρονια, δηλαδη αν δεν τοποθετηθεις εκει που επιθυμεις και πρεπει να φυγει καποιος απο το σχολειο (για οπουδηποτε) θα εισαι εσυ και οχι ο τελευταιος.
-
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Ανήκω σε ΠΥΣΔΕ το οποίο έχει 4 ομάδες: Α1, Α2, Α3, Α4.
Οι Α1,Α2,Α3 είναι όμορες ομάδες ενώ η Α4 όχι λόγω ιδιαιτερότητας της περιοχής.
Εγώ έχω οργανική σε σχολείο της Α1 ομάδας αλλά δε συμπληρώνω όλες μου τις ώρες και θέλω να φύγω από εκεί και να πάρω οργανική σε σχολείο της Α2 κατά προτίμηση όπου έχω και εντοπιότητα ή στην Α3.
Αν δεν κάνω λάθος, οι υπεράριθμοι είναι οι πρώτοι που καλούνται να διαλέξουν από τα οργανικά κενά και έπονται οι βελτιώσεις.
Μπορώ λοιπόν, αν κάνω αίτηση και κριθώ υπεράριθμος, να διαλέξω από τα οργανικά κενά των Α2, Α3 ή πρέπει να περιμένω τις βελτιώσεις;
Καλησπέρα, χρόνια πολλά σε όλες/όλους! Επανέρχομαι διότι πλησιάζει η ώρα της απόφασης και δε βρήκα απάντηση στην ανακοίνωση με τις επεξηγήσεις της ΔΙΔΕ όπου ανήκω..
Αν κάνω την αίτηση για ρύθμιση υπεραριθμίας και τελικά κριθώ υπεράριθμος αλλά δεν καταφέρω να πάρω οργανική θέση σε όμορη ομάδα(δε με ενδιαφέρει να πάρω οργανική σε άλλο σχολείο της δικής μου ομάδας) σ'αυτή τη φάση των τοποθετήσεων, μπορώ στη συνέχεια να κάνω κανονικά αίτηση στην επόμενη φάση, να υποβάλω δηλαδή κανονικά αίτηση βελτίωσης;;
Ή απλώς θεωρούμαι υπεράριθμος που δεν έχει λάβει οργανική και παραμένω στο τωρινό μου σχολείο;
-
Αρ..84582/Δ2/20-06-2013/
ΘΕΜΑ : «Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών εκπαιδευτικών
-
Σ'ευχαριστώ. Αν το καταλαβαίνω σωστά, μπορώ ως υπεράριθμος να πάρω οργανική θέση σε σχολείο όμορης ομάδας μόνο αν δεν υπάρχουν θέσεις στη δική μου ομάδα ή αν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθμους.
Και αν τελικά δεν πάρω νέα οργανική μέσω της υπεραριθμίας, συμμετέχω κανονικά στην τρίτη και τελευταία φάση τοποθετήσεων αναζητώντας εκεί τη βελτίωση σε όποια ομάδα σχολείων επιθυμώ.
Συνεπώς δε ''χάνω'' κάτι αν κριθώ υπεράριθμος, ούτε την οργανική μου θέση ούτε το δικαίωμα να συμμετάσχω στη διαδικασία των βελτιώσεων.
-
Σωστά. Απλα στη βελτίωση συγκρίνεσαι βάσει μορίων και με αυτούς που ήρθαν με μετάθεση ή είναι στη διαθεση. Με την ρύθμιση υπεραριθμίας μπορείς πιο εύκολα να πετύχεις καλύτερη οργανική από ότι με τη διαδικασία των βελτιώσεων που διαλέγεις από τις θέσεις που απομειναν
-
Ναι, εννοείται! Απλώς υποβάλλοντας τώρα την αίτηση για ρύθμιση υπεραριθμίας(β' φάση τοποθετήσεων) έχω μια μικρή πιθανότητα να καταφέρω(ανώδυνα,χωρίς να ρισκάρω κάτι) να πάρω νωρίτερα την επιθυμητή οργανική θέση και να μην κονταροχτυπηθώ μετά με τους πολλούς!
Αν δεν το καταφέρω, που είναι και το πιθανότερο σενάριο, μπαίνω κανονικά στη διαδικασία των βελτιώσεων.